Train jij toevallig in maastricht?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:47 schreef Alessandro het volgende:
Is het nu goed of slecht om na een monster training redbull te drinken? Samen met mijn bak kwark heerlijk maar is het ook goed?
Noobvraag@tvp
Jep vrijdag was gp van amerika ofzo. Maar de arnold is wel ff wat anders, daar zijn alleen maar onmenselijke onderdelen.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:47 schreef Boudewijn. het volgende:
Deze week is er nog strongman op eurosport geweest.
thnx, goede tip. Ik heb me ook ff op dbb aangemeld en daar krijg ik ook nog wel wat handige tips. Dit gaat dus helemaal goed komenquote:Op zondag 2 maart 2008 19:08 schreef MacKniver het volgende:
Ik zou maaltijd 4 om 15:30 of iets eerder nemen aangezien je het alleen om de eiwitten doet. Zo neem je zo min mogelijk eiwitten mee naar de avondmaaltijd die anders toch te veel zijn om opgenomen te worden. Verder strak schema.
Als het erop neerkomt is 't gewoon kauwen en slikkenquote:Op maandag 3 maart 2008 07:40 schreef ConQuestador het volgende:
Ik vraag me alleen ff af hoe het me gaat bevallen om bakjes met groente kip en rijst mee naar werk te nemen en daar koud op te vreten ipv brood (geen magnetron).
Glucosamine met chrondoïtine zoals ik eerder zei. Dat werkte bij mij wel.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:15 schreef Tommy_808 het volgende:
rotschouderblessure![]()
heb een maand aan de ontstekingsremmers gezeten en het heeft nix uitgemaakt![]()
yea thx dat zal ik 'ns proberen danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:51 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Glucosamine met chrondoïtine zoals ik eerder zei. Dat werkte bij mij wel.
Ontstekingsremmers werken na continue inname niet meer na 2 weken
Volgens mij is het probleem dat veel (oudere) mensen het pas gaan slikken op het moment dat het al te laat is; dat ze al chronische klachten hebben. Ik gebruik het preventief: om de kans op gewrichtsproblemen te verkleinen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:59 schreef ConQuestador het volgende:
ik zou het niet bij de hema kopen.
Er zijn verschillende onderzoeken geweest naar glucosamine met diverse conclusies
1. koop glucosamineSULFAAT, dit is beter dan gewone glucosamine
2. Er zijn maar enkele merken waar ook echt de hoeveelheid in zit wat er op de verpakking staat, welke dat precies waren weet ik niet mer
3. Vorige week bij Radar: uit onderzoek bleek dat het gewoon simpelweg niet werkte (althans, bij heupartrose). Ondanks dat slik ik het zelf ook voor mijn polsen hoor, ik weet alleen niet of ik nieuwe ga kopen nu het potje bijna op is.
Nee, bestellen bij www.glucosamine.com . Goede en betaalbare producten!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:49 schreef Tommy_808 het volgende:
ps zijn producten van HEMA te vertrouwen?![]()
link
loopt hier ook een meisje rond wat teveel in de zonnestudio heeft gezeten, heeft echt zon poepbruin gezichtquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:02 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja wie verzint het hé.![]()
Alsof de zon in een potje zit.
Ja dat ziet er echt heel onnatuurlijk uit hé.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
loopt hier ook een meisje rond wat teveel in de zonnestudio heeft gezeten, heeft echt zon poepbruin gezicht![]()
Ik ga vanavond maar weer eens trainen, van de week nog geen zin gehad dus vanavond maar weer knallen.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:32 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja dat ziet er echt heel onnatuurlijk uit hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |