nou zeg! bovennatuurlijke prestaties!quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:20 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Dit doe ik dus ook, werkt prima voor mij
(alleen stond ik wel ff raar te kijken dat ik vorige week eerst 90kg squate (=record) en vervolgens ook nog eens 130kg deadlifte (ook record, tenminste... dat was het toen))
niet gainen ookquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:55 schreef no-look het volgende:
Licht deadliften is saai
best hoog eh, op zo'n kastquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:20 schreef no-look het volgende:
Van licht deadliften ga je niet sterker worden hoor. En ik vind dat mijn gains best okay zijn. Sinds juni vorig jaar is mijn deadlift een kg of 30 omhoog gegaan, squat 20 kg. het gaat misschien wat traag, maar het valt niet mee als je ook drie keer per week intensief gaat basketballen. En hoe sterk ben je zelf nou Fugie? Van alle mensen hier is er geloof ik één die zelf ook geen zak presteert
Mijn gains zijn ook vrij beperktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:07 schreef Boudewijn. het volgende:
[..]
epic een directe vraag negeren
a) ik kan me niet voorstellen dat jij serieus bent hieroverquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:15 schreef Baffer het volgende:
Wie van jullie monsters heeft hier dikke calves en hoe kom je eraan?
Discuss.
zit jij eigelijk bij een sportschool in rotterdamquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:00 schreef kidkash19 het volgende:
Ik doe mn squat met een bepaald gewicht en mn deadlift met hetzelfde gewicht en heb er nooit problemen mee gehad, daarbij speel ik ook nog 2 a 3x in de week American Football. In het begin was die combo wel zwaar maar na verloop van tijd went je lichaam er wel aan
3x12 standing calf raisequote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:15 schreef Baffer het volgende:
Wie van jullie monsters heeft hier dikke calves en hoe kom je eraan?
Discuss.
Ik ben wel degelijk serieus.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:44 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
a) ik kan me niet voorstellen dat jij serieus bent hierover
b) ik train ze nauwelijks --> heb ook niet bepaald indrukwekkende kuiten.
c) een groot deel ervan is toch slow twitch? --> veel reps maken voor groei?
Je pakt een zware dumbel in je hand, je gaat met 1 been op een verhoging staan (ze hebben vast wel van die stepsbankjes) en je doet je calfraises been voor been.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:59 schreef Semargofni het volgende:
Ik train mijn kuiten niet omdat er gewoon geen fatsoenlijke mogelijkheden zijn in mijn gym om die te trainen. Enkel ee life fitness toestel waar ik niet op gezien wil worden.
Dat kan... alleen is dat vrij licht, vandaar dat het handiger is ook ff een dumbel van 20 kilo in je hand te houden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:48 schreef Tommy_808 het volgende:
nee, het is simpeler. ga met één voet op een trap staan en doe zo calfraises
20 kilo is imo ook vrij licht voor je kuiten hoor, al spreken we dan over één kuit hier..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:56 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Dat kan... alleen is dat vrij licht, vandaar dat het handiger is ook ff een dumbel van 20 kilo in je hand te houden.
Je hoeft niet superveel te eten, zolang je het goede maar eetquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:15 schreef ConQuestador het volgende:
Wat een gezeur dat hij te weinig eet, zoals ik al vaker gezegd heb groei ik nu al 2 maand lang een kilo per week op het volgende eetschema:
ontbijt : 300 ml melk met 50 gram brinta + 30 gram whey
gedurende dag : 10 boterhammen (met pindakaas en kipfilet) + 1 liter melk
's avonds : 1 bord eten, vaak rijst(nasi) met vrij veel kip
na training : 300 ml melk + 50 gram whey
voor slapen : 400 ml kwark
Ik weet dat het niet bijzonder veel is, maar hier groei ik serieus een kilo per week op. Mijn enige zorg is nu dat als ik wil cutten (over enkele weken) ik wel heel weinig moet gaan eten om uberhaupt af te vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |