16:20 Selène moet meer haar mond openen!Brian ligt heerlijk te badderen in een bad vol met schuim, gewapend met een sudoku boekje ligt de Antilliaan er warmpjes bij. Amanda brengt haar vriendje een kort bezoek. "Hoe gaat het met het zingen?", informeert Brian over de zangles van Selène. "Ja goed!", reageert de 20-jarige. "Alleen ze houdt zichzelf te veel in", vindt de benjamin. "Maar ze heeft een hele andere stem als ze zingt", constateert Brian. "Beter?", vraagt de Amsterdamse. " Nee! Een piepstem!", aldus de Antilliaan. "Ja, ze houdt zich te veel in met zingen", valt Amanda in herhaling. Even later besluit de 20-jarige Brian te vergezellen in bad. "Weet je wat Selène moet doen? Ze moet meer haar mond openen als ze aan het zingen is!", oppert Amanda. Nou Selène heeft anders nooit problemen om haar mond te openen!
16:29 Heerlijk...
Zitten Amanda en Brian knus in bad...17:00 Geen paniek!Selène laat haar zangkwaliteiten na afloop van haar les, aan Mike horen. De zwerver hoort het lied met een bedenkelijke blik aan en wordt dan gered door Claire. Met een paar opmerkingen poeiert de blondine de gastspeelster af en dan keert de stilte weder. Mike is gepikeerd over het feit dat er weer dezelfde haarverf voor hem is besteld als de vorige keer. Daar slaat zijn haar namelijk rood van uit. Claire stelt hem gerust en zegt dat ze wel een ander kleurtje kunnen uitzoeken in de kapsalon. Deze is namelijk gisteren weer helemaal volgestouwd met nieuwe haarverzorgingsproducten!
17:21 Amanda gehoorzaamt!Brian en Amanda zijn inmiddels uit bad gevallen en aangekleed. Selène heeft haar maatjes dan ook snel opgezocht en duikt meteen bij ze in bed. Ze prijst Amanda over het feit dat ze hun weddenschap goed nakomt. De twee hartsvriendinnetjes hebben namelijk afgesproken dat Amanda haar troep beter op moet ruimen, want Selène heeft er óntzettend veel last van. Gelukkig houdt de benjamin zich braaf aan de afspraak, anders zou ze dan ook in de vijver belanden volgens de weddenschap!
17:46 Ik versta hondentaal!Amanda maakt weer eens een rommeltje van haar kledingkast,ondertussen gooit ze ook nog eens de garderobe van de gastspeelster op de grond. "Hé, niet mijn kleren op de grond gooien bij al die hondenharen!", waarschuwt Selène haar vriendin. "Toevallig vindt Dilana mij heel lief! Dat komt omdat ik nooit tegen haar schreeuw", laat de 20-jarige weten. Selène lacht de benjamin uit. "Ja, ja", roept ze sceptisch. "Ja! Je weet toch dat ik iets met dieren heb? Ik versta namelijk hondentaal!", spreekt Amanda serieus uit. Uit het niets begint de Amsterdamse te blaffen. "Woef woef woef!", om vervolgens in lachen uit te barsten!
18:17 Amanda is populair!Amanda ontvangt vandaag veel spraakmakende brieven. Van één van de brieven raakt de Miljonaire erg emotioneel! De brief gaat over Nicky, en bij de brief zit een kettinkje ter ere van Nicky. "O, wat super lief!", snikt de 20-jarige. En de tranen vloeien rijkelijk bij de Amsterdamse. Even later leest ze een brief voor die zorgt voor rode oortjes! "En dat ik jou hele lichaam straks kus en lik met mijn tong." Brian kijkt niet op of om, hij blijft rustig achter zijn computer zitten en lacht om de teksten die Amanda voorleest. Gelukkig is Brian niet zo heel jaloers...
18:50 Tijd voor actie!Na alle brievenpost is het weer verdacht stil in de Villa. Huub is achter de piano gedoken en Amanda en Brian hebben zich verplaatst naar de keukentafel waar ze de gezamenlijke post voor de Miljonairs doornemen. Mike ligt uitgestrekt op de bank, zal hij nog steeds een beetje aan het bijkomen zijn van gister? Wat zijn de plannen voor de rest van avond? Er moeten nodig weer wat snode plannen worden gesmeed!
19:14 Drie dames aan de paal?Claire neemt maar alvast een borrel en bezoekt met haar post haar vriendje in de Chill Room. Zal ze zich alvast wat moed aan het indrinken zijn? Zo meteen is het namelijk weer tijd voor paaldansen! En, Claire heeft vorige week beloofd dat ze deze keer mee zou doen! Wij zijn benieuwd of ze haar belofte zal nakomen! Deze week drie dames aan de paal?
19:26 Zieke Jaap...
Is weer terug in bed gedoken...19:46 Selène maakt Claire boos!Claire heeft een brief gekregen waarin staat dat Selène haar ernstig zwart maakte tijdens het vrouwenfeest in de jacuzzi. De blondine gaat meteen de confrontatie aan en zoekt Selène op die in de woonkamer een magazine aan het lezen is. "Ik vind dat niet echt normaal wat je allemaal hebt gezegd. Ook daarna!", valt Claire aan. "Dan moet je me maar een update geven! Want ik weet niet waar je het over hebt. Zullen we wedden?", vraagt Selène aan de blondine over het feit dat ze na het feestje niets lelijks over Claire zou hebben gezegd. "Nee, ik wed niet met jou!", blaft de nieuwste Miljonair. En zo is haar eerste ruzie een feit!
20:00 Dimitri is binnen!Dimitri is binnen! De butler wordt begroet door Dilana en hij loopt door naar de keuken. Hier komt hij meteen tot de conclusie dat de muur wel erg oranje is! Nadat hij de werkzaamheden van gisteren heeft gekeurd loopt hij naar Amanda en Brian in de Private Room. Daar brengen ze elkaar op de hoogte van alle nieuwtjes en Amanda vraagt naar zijn uitgaansweekend. De 20-jarige partytijger mist de vele feestjes in Amsterdam wel! Door de verhalen van Dimitri aan te horen, komt ze toch weer een beetje in de buurt...
20:12 Moet het paaldansen nog even wachten?En daar is ze hoor! Paaldanslerares Susan! Het paaldansen moet waarschijnlijk wel nog even wachten, want de dames zijn bezig met het eten! En daarna moeten ze misschien ook nog even uitbuiken, want om met een volle maag op z'n kop te hangen lijkt ons ook niet zo slim... Ondertussen gaat Susan dus maar even met haar vriendin Selène op de bank bijkletsen. Gelukkig hebben we nog een hele avond voor de boeg en zal het dus vast wel goed komen met het paaldansen! Daar willen wij natuurlijk niets van missen!
20:23 Interview FunXJaap wordt gebeld door radiozender FunX voor een interview. Hij wordt gevraagd om een zin in te spreken voor het programma en daarna wordt er ingegaan op het spel en hoe hij dat speelt. Er worden vragen van luisteraars voorgelegd, waar hij antwoord op moet geven. Hoe wil hij Huub er bijvoorbeeld uit gaan stemmen? Jaap vertelt dat hij hem er niet uit hoeft te stemmen, omdat zij samen overblijven en dan een spel moeten spelen. Ook vindt een luisteraar dat Jaap wat aardiger tegen Amanda moet doen. Het blijft natuurlijk wel terror-Jaap hè mensen! Het gesprek is kort, maar erg krachtig. Jaap mag nog even zijn single promoten en de radiozender zal hem ook gaan draaien. Dat gaat goed met de promotie Jaap!
Zieke Jaap aan de telefoon...20:26 Laat het paaldansen beginnen!Alleen Amanda en Susan zijn omgekleed, en Claire en Selène? Waar blijft jullie outfit? Volgens ons hadden jullie namelijk een afspraak! Selène gaat met de twee wel mee naar het kantoor waar de les kan gaan beginnen. Claire is zeker een beetje zenuwachtig en is daarom 'druk' met het eten bezig! Susan checkt eerst de paal even of hij goed vaststaat. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij omvalt, zoals hij dat vorige week bij Jaap deed! Dan kunnen de dames beginnen! Amanda is er in ieder geval klaar voor. Hopen dat de spieren na het skiën van gisteren ook willen meewerken!
Dat ziet er goed uit!20:49 Vrouwen..."Ik weet niet zo goed wat ik met Claire aanmoet! Welke keus heb ik? Een relatie, maar zal ik daar voor gaan?", vraagt Huub aan zijn maatje. "Begin gewoon een niet monogame relatie", oppert Jaap. "Als dat jou zou lukken ga ik je echt feliciteren", grapt de Briellenaar. "Voor mij is het heel simpel, ik vind haar leuk, ik ben verliefd op haar maar ik wil geen vriendinnengezeik! Wat is slim?", vraagt Huub weer. "Gewoon gebruiken! Wat is het beste voor jezelf? Je moet niets beloven wat je eigenlijk niet wil beloven!", geeft Jaap zijn vriend als wijze raad. "Vrouwen", zucht Huub. Maar je kan ook niet zonder, toch Huub?
21:02 Claire op oorlogspad!Aan tafel laat Claire weten een woordenwisseling met Selène te hebben gehad. Huub en Jaap springen er meteen boven op. Dit tot groot ongenoegen van Claire. De Tilburgse neemt dan ook meteen na het avondmaal haar vriendje apart. "Waarom doe je nou zo?", vraagt ze boos aan Huub. Maar de Oldenzaler begrijpt er niets van. "Wat de f*ck ben je nou boos op mij?", vraagt Huub lachend. "Zit je me nou gewoon uit te lachen?", roept Claire boos. Het zit de Tilburgse niet mee. Eerst ruzie met Selène nu met Huub, wie is de volgende?
21:33 Quess who's back?Er komt hoog bezoek voor de Miljonairs. De auto van een onbekende blondine scheurt de oprijlaan op. "Zo! Wie is dat?", vragen de nieuwsgierige Miljonairs zich af. Pas als de blondine de auto uitstapt zien we wie het is. Het is ex-Miljonair Lieke! "Je ziet er zo mooi uit! Ik heb je zo gemist!", laat Amanda opgetogen weten. Het tweetal gaat meteen naar de Private Room om daar lekker bij te kunnen kletsen!
21:46 Lieke...
Is er weer!21:57 Huub raakt geëmotioneerd...Huub komt ook even neuzen in de Private Room. Daar stuit de Oldenzaler natuurlijk op Lieke! "Hai", begroet hij haar koeltjes. "Hai", groet Lieke beleeft terug maar gunt Huub geen blik waardig. Achter Huub staat Claire die geen woord uitbrengt. Ongemakkelijk staat Claire erbij en na enkele minuten besluit ze toch om op Lieke af te stappen. "Hoe gaat het met je? Wat zie je er goed uit!", aldus de Tilburgse. "Ga jij maar lekker praten", oppert Claire die Lieke en de rest alleen laat. "Blijf jij hier?", vraagt de Tilburgse aan Huub. "Ja", knort de Oldenzaler. Teleurgesteld loopt Claire weg. Maar na enkele seconden neemt Huub de benen. Hij heeft het er heel moeilijk mee. Gelukkig biedt Claire troost!
22:22 Amanda en Lieke blijven een team!"Kom schattie, we hebben nog maar 24 minuten!", Amanda neemt Lieke weer even mee om met z'n tweetjes bij te praten. De jonge Miljonair informeert naar Lieke's leven na De Gouden Kooi. "Hoe gaat het met je centjes?", vraagt Amanda. Lieke vertelt dat het allemaal wel lukt. Ze wil graag iets met presenteren gaan doen. Ze wordt nu al veel geboekt voor presenteeropdrachten, bijvoorbeeld bij een missverkiezing. "Ik word vaak samen met Quintin geboekt, dat is wel leuk!", vertelt Lieke blij. Mike komt de twee nog even lastigvallen. Hij heeft Lieke blijkbaar toch wel erg gemist, want hij gaat gezellig bij haar op de stoel zitten. Ja, Mike had toch altijd al een zwak voor Lieke, gelukkig is ze even terug! Amanda vertelt Lieke nog over haar paaldansen en wil binnenkort weer optreden. "Ik wil heel graag met je optreden!", vertelt ze tegen Lieke. Het blijft een team die twee!
22:42 Brief voor Lieke...Zo snel als Lieke vandaag de Villa binnenkwam zo snel was haar vertrek. Lieke en Amanda konden elkaar niet loslaten. En het afscheid viel dan ook zwaar! Maar het moeilijkste was het voor Huub. De Oldenzaler heeft haar een breif geschreven maar durft deze niet te geven. "Lieke", roept hij naar haar als hij bij de auto staat. Maar Lieke geeft geen kick. De Oldenzaler loopt verlegen terug naar het bordes. Maar hij kan het niet laten om haar zomaar te laten gaan. "Lieke, ik heb een brief voor je!", laat hij de Hilversumse weten. "Ik ben er klaar mee, Huub!", roept de blondine vanuit haar auto terug. De Oldenzaler overhandigt haar toch zijn brief. "Verwacht geen reactie terug!", reageert Lieke nuchter en scheurt weer weg...
Bron: Villa Vandaag, 06-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel