11:27 Het Lieke-gevoelJaco heeft zijn laatste entree gemaakt. Samen met Jaap, Huub en Lieke duikt hij het kantoor in. "Hoe was Jensen!?", vraagt de presentatiecoach geïnteresseerd. "Jaap ging helemaal los. Hij…", begint Huub voor de 63e keer zijn verhaal. Bruut interrumpeert Jaco het verhaal; hij heeft duidelijk geen zin in de lange versie. "Kom, we gaan beginnen!", roept hij enthousiast. Stilletjes vouwt Huub zijn armen over elkaar. Misschien snapt de Oldenzaler nu een beetje hoe Lieke zich altijd moet voelen als hij haar keer op keer onderbreekt in discussies.
11:45 Positieve energieMet een kritisch oog bekijkt Jaco de introductie van de liveshow die de Miljonairs op tape hebben gezet. "Er wordt veel te snel gepraat!", concludeert Lieke wanneer de band stopt. "En de muziek staat te zacht", vult Huub haar aan. Jaco knikt, maar vergeet zeker de pluspunten niet: "Het is prikkelend. De kijkers zullen zeker verder willen kijken." Hè, heerlijk: er is eindelijk iemand in de Villa die dingen van de positieve kant kan bekijken!
Wellicht de allerlaatste tips...12:06 Iedereen is gemasseerd"Dank je wel", zegt Dennis als ook hij helemaal gemasseerd is door de dames. Zoals een echte Miljonair betaamt, denkt hij er niet aan om ook maar iets op te ruimen. Daar heb je immers personeel voor. Zullen de dames nog een keer terugkomen om de Miljonairs wederom in de watten te leggen?
12:23 Bye bye Jaco!En tot zover Jaco… De presentatiecoach neemt afscheid en wandelt voor de laatste keer de poort uit. Jaap, Huub en Lieke zwaaien hem uit. "Wat een leuke vent is dat toch zeg!", roept Lieke als het drietal naar binnen loopt. "Top Jaap!", zegt Huub en geeft hem een high-five. Zo, dat zit er ook weer op.
12:31 Geheimen?Amanda en Brian zitten in de Chill Room bepaald niet te chillen. De twee vinden het raar dat alles weer oké is met Nadia. Wat zou er toch zijn met de brunette, vragen ze zich af. Gisteren kreeg ze enorme steken in haar buik en borst en moest met een ambulance naar het ziekenhuis worden gebracht. "Ze lacht en doet alsof er niks is", smoest Amanda. Kan zij als echte vriendin nog meer te weten komen of gaat het echt weer oké met de brunette?
12:36 Post, een Barbie en een docentEn ineens is iedereen druk. De post is namelijk gearriveerd en dat zorgt altijd voor een hoop blijdschap. Voor Amanda zit er zelfs een cadeautje bij: een Barbie! "Superlief!", reageert Amanda. Voor Brian is er iets anders gearriveerd, namelijk zijn gitaarleraar Jayms. En dus zal ook vanmiddag de Villa weer vervuld zijn van muzikale klanken!
12:51 Lieke dol op schoenen...De masseuses hebben de Villa nog niet verlaten. "Ik ben altijd wel gefascineerd door mode make-upjes en dat soort dingetjes", zegt Carolien als ze door een glossytijdschrift bladert. "Jij ook?", vraagt ze aan Lieke. "Ja, ik ben dol op schoenen", antwoordt de Hilversumse. Zou de masseuse niet beter haar heil bij Nadia of Amanda kunnen zoeken?
12:57 PesthumeurTerwijl Carolien net nog een leuk gesprek met Lieke voerde, is dat nu wel anders… "Hoe oud ben jij?", vraagt Huub met een valse grijns op zijn gezicht. "25 jaar", antwoordt ze nietsvermoedend. "Je lijkt wel tien jaar ouder. Je doet zo vijandig. Ben je vandaag met je verkeerde been uit bed gestapt?", vraagt Huub gemeen. Met een vuurrood hoofd zegt de masseuse dat er niets aan de hand is. Carolien is geen Miljonair hoor, Huub. Je kan je energie beter in je mede-Miljonairs steken!
Ietwat geschrokken...13:15 Brian in de huid van Bob MarleyBrian ontgaat even alles wat er in de Villa gebeurt. De Antilliaan is druk aan het oefenen met Jayms. "Die F is zo belangrijk voor jou, die moet je echt nooit vergeten", zegt de leraar in jargon tegen Brian. De Antilliaan is druk bezig om een liedje van Bob Marley te spelen. Zou Brian ook zijn haar laten groeien?
13:26 Is Amanda te koop?Amanda heeft Huub even apart genomen. "Ik wil even met je praten over komende ontslagronde", begint Amanda. Op het moment dat de Oldenzaler dit hoort begint hij te glunderen. Dennis is degene die ontslagen moet gaan worden. Amanda is bereid hier haar best voor te doen, maar ze wil hier wel iets voor terug hebben. "Daar hebben we het al over gehad. We compenseren je sowieso", zegt Huub direct. "Of je krijgt het uitje van Jaap, of voor iets anders krijg je onze stem en als dat ook niet lukt, wat ik niet verwacht, regelen we iets leuks voor je in de Villa", gaat de Oldenzaler verder. "Nou, je weet wat ik leuk vind dus ga er maar achteraan", zegt Amanda die op rozen lijkt te zitten. Als de 'vergadering' tussen de twee beëindigd wordt, geven ze elkaar een dikke knuffel en kus. Ware partners in crime…
Deal!13:37 Als je haar maar goed zit!De masseuses zijn nog maar net weg of er staat alweer nieuw bezoek voor de deur. Het zijn de dames van Hairworx. Ze komen het haar van de Miljonairs doen. Als Dennis niet zo goed weet wat hij wil, biedt Huub hem de oplossing. "Waarom neem je geen hanenkam of ga je niet kaal?", stelt de Oldenzaler voor. De Alphenaar kan er wel om lachen, maar zal het naar alle waarschijnlijk bij het oude vertrouwde kapsel houden. Eens een ijdeltuit, áltijd een ijdeltuit!
13:40 Alweer naar de kapper?
Brian krijgt er een punthoofd van...13:44 Date Dennis stiekem?Het is een gezellige boel aan de eettafel. De Miljonairs en de kapsters zitten lekker met elkaar te kletsen. Alleen Jaap heeft zich even afgezonderd. Het lijkt wel of er iets aan de hand is met de Briellenaar. Zou hij een niet al te leuke brief van Cora hebben gekregen? Aan tafel heeft echter niemand aandacht voor hem. "Heb jij je niet opgegeven voor een date met Dennis?", vraagt Amanda uit het niets aan één van de kapsters. "Nee", antwoordt ze, terwijl ze rood aanloopt. Of toch wel?
14:09 Nieuwe gastspeler een fysiotherapeut?"Ben jij dé fysio?, vraagt Jaap aan de fysiotherapeut die zojuist De Gouden Kooi binnen is gekomen. "Nee", antwoordt hij met een glimlach. "Ken je Robin?", vraagt Jaap verder. "Ja, die ken ik wel", antwoordt hij. "Amanda vindt hem helemaal geweldig", zegt Huub tussendoor. Wat de Oldenzaler echter niet weet, is dat Lieke hem ook wel ziet zitten. Nu maar hopen dat Huub geen Villa Vandaag leest…
14:28 Weer iemand op de hoogteHuub besluit ook Jaap in te lichten over de afspraken die hij met Amanda heeft gemaakt. "Amanda wil gecompenseerd worden. Ik heb tegen Amanda uitgesproken zonder toezeggingen dat we wel wat voor haar kunnen regelen", vertelt de Oldenzaler vol trots. "Toen ik zei dat het deze keer veel moeilijker zal worden Dennis weg te krijgen, reageerde ze dat ze wel met Nadia zou praten", citeert de Oldenzaler Amanda's woorden. We zijn benieuwd…
Jaap, dat is toch juist goed nieuws?Bron: Villa Vandaag, 22-11-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel