abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54782592
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_54782907
wow
pi_54782923
11:27 Het Lieke-gevoel

Jaco heeft zijn laatste entree gemaakt. Samen met Jaap, Huub en Lieke duikt hij het kantoor in. "Hoe was Jensen!?", vraagt de presentatiecoach geïnteresseerd. "Jaap ging helemaal los. Hij…", begint Huub voor de 63e keer zijn verhaal. Bruut interrumpeert Jaco het verhaal; hij heeft duidelijk geen zin in de lange versie. "Kom, we gaan beginnen!", roept hij enthousiast. Stilletjes vouwt Huub zijn armen over elkaar. Misschien snapt de Oldenzaler nu een beetje hoe Lieke zich altijd moet voelen als hij haar keer op keer onderbreekt in discussies.

11:45 Positieve energie

Met een kritisch oog bekijkt Jaco de introductie van de liveshow die de Miljonairs op tape hebben gezet. "Er wordt veel te snel gepraat!", concludeert Lieke wanneer de band stopt. "En de muziek staat te zacht", vult Huub haar aan. Jaco knikt, maar vergeet zeker de pluspunten niet: "Het is prikkelend. De kijkers zullen zeker verder willen kijken." Hè, heerlijk: er is eindelijk iemand in de Villa die dingen van de positieve kant kan bekijken!

Wellicht de allerlaatste tips...

12:06 Iedereen is gemasseerd

"Dank je wel", zegt Dennis als ook hij helemaal gemasseerd is door de dames. Zoals een echte Miljonair betaamt, denkt hij er niet aan om ook maar iets op te ruimen. Daar heb je immers personeel voor. Zullen de dames nog een keer terugkomen om de Miljonairs wederom in de watten te leggen?

12:23 Bye bye Jaco!

En tot zover Jaco… De presentatiecoach neemt afscheid en wandelt voor de laatste keer de poort uit. Jaap, Huub en Lieke zwaaien hem uit. "Wat een leuke vent is dat toch zeg!", roept Lieke als het drietal naar binnen loopt. "Top Jaap!", zegt Huub en geeft hem een high-five. Zo, dat zit er ook weer op.

12:31 Geheimen?

Amanda en Brian zitten in de Chill Room bepaald niet te chillen. De twee vinden het raar dat alles weer oké is met Nadia. Wat zou er toch zijn met de brunette, vragen ze zich af. Gisteren kreeg ze enorme steken in haar buik en borst en moest met een ambulance naar het ziekenhuis worden gebracht. "Ze lacht en doet alsof er niks is", smoest Amanda. Kan zij als echte vriendin nog meer te weten komen of gaat het echt weer oké met de brunette?

12:36 Post, een Barbie en een docent

En ineens is iedereen druk. De post is namelijk gearriveerd en dat zorgt altijd voor een hoop blijdschap. Voor Amanda zit er zelfs een cadeautje bij: een Barbie! "Superlief!", reageert Amanda. Voor Brian is er iets anders gearriveerd, namelijk zijn gitaarleraar Jayms. En dus zal ook vanmiddag de Villa weer vervuld zijn van muzikale klanken!

12:51 Lieke dol op schoenen...

De masseuses hebben de Villa nog niet verlaten. "Ik ben altijd wel gefascineerd door mode make-upjes en dat soort dingetjes", zegt Carolien als ze door een glossytijdschrift bladert. "Jij ook?", vraagt ze aan Lieke. "Ja, ik ben dol op schoenen", antwoordt de Hilversumse. Zou de masseuse niet beter haar heil bij Nadia of Amanda kunnen zoeken?

12:57 Pesthumeur

Terwijl Carolien net nog een leuk gesprek met Lieke voerde, is dat nu wel anders… "Hoe oud ben jij?", vraagt Huub met een valse grijns op zijn gezicht. "25 jaar", antwoordt ze nietsvermoedend. "Je lijkt wel tien jaar ouder. Je doet zo vijandig. Ben je vandaag met je verkeerde been uit bed gestapt?", vraagt Huub gemeen. Met een vuurrood hoofd zegt de masseuse dat er niets aan de hand is. Carolien is geen Miljonair hoor, Huub. Je kan je energie beter in je mede-Miljonairs steken!

Ietwat geschrokken...

13:15 Brian in de huid van Bob Marley

Brian ontgaat even alles wat er in de Villa gebeurt. De Antilliaan is druk aan het oefenen met Jayms. "Die F is zo belangrijk voor jou, die moet je echt nooit vergeten", zegt de leraar in jargon tegen Brian. De Antilliaan is druk bezig om een liedje van Bob Marley te spelen. Zou Brian ook zijn haar laten groeien?

13:26 Is Amanda te koop?

Amanda heeft Huub even apart genomen. "Ik wil even met je praten over komende ontslagronde", begint Amanda. Op het moment dat de Oldenzaler dit hoort begint hij te glunderen. Dennis is degene die ontslagen moet gaan worden. Amanda is bereid hier haar best voor te doen, maar ze wil hier wel iets voor terug hebben. "Daar hebben we het al over gehad. We compenseren je sowieso", zegt Huub direct. "Of je krijgt het uitje van Jaap, of voor iets anders krijg je onze stem en als dat ook niet lukt, wat ik niet verwacht, regelen we iets leuks voor je in de Villa", gaat de Oldenzaler verder. "Nou, je weet wat ik leuk vind dus ga er maar achteraan", zegt Amanda die op rozen lijkt te zitten. Als de 'vergadering' tussen de twee beëindigd wordt, geven ze elkaar een dikke knuffel en kus. Ware partners in crime…

Deal!

13:37 Als je haar maar goed zit!

De masseuses zijn nog maar net weg of er staat alweer nieuw bezoek voor de deur. Het zijn de dames van Hairworx. Ze komen het haar van de Miljonairs doen. Als Dennis niet zo goed weet wat hij wil, biedt Huub hem de oplossing. "Waarom neem je geen hanenkam of ga je niet kaal?", stelt de Oldenzaler voor. De Alphenaar kan er wel om lachen, maar zal het naar alle waarschijnlijk bij het oude vertrouwde kapsel houden. Eens een ijdeltuit, áltijd een ijdeltuit!

13:40 Alweer naar de kapper?

Brian krijgt er een punthoofd van...

13:44 Date Dennis stiekem?

Het is een gezellige boel aan de eettafel. De Miljonairs en de kapsters zitten lekker met elkaar te kletsen. Alleen Jaap heeft zich even afgezonderd. Het lijkt wel of er iets aan de hand is met de Briellenaar. Zou hij een niet al te leuke brief van Cora hebben gekregen? Aan tafel heeft echter niemand aandacht voor hem. "Heb jij je niet opgegeven voor een date met Dennis?", vraagt Amanda uit het niets aan één van de kapsters. "Nee", antwoordt ze, terwijl ze rood aanloopt. Of toch wel?

14:09 Nieuwe gastspeler een fysiotherapeut?

"Ben jij dé fysio?, vraagt Jaap aan de fysiotherapeut die zojuist De Gouden Kooi binnen is gekomen. "Nee", antwoordt hij met een glimlach. "Ken je Robin?", vraagt Jaap verder. "Ja, die ken ik wel", antwoordt hij. "Amanda vindt hem helemaal geweldig", zegt Huub tussendoor. Wat de Oldenzaler echter niet weet, is dat Lieke hem ook wel ziet zitten. Nu maar hopen dat Huub geen Villa Vandaag leest…

14:28 Weer iemand op de hoogte

Huub besluit ook Jaap in te lichten over de afspraken die hij met Amanda heeft gemaakt. "Amanda wil gecompenseerd worden. Ik heb tegen Amanda uitgesproken zonder toezeggingen dat we wel wat voor haar kunnen regelen", vertelt de Oldenzaler vol trots. "Toen ik zei dat het deze keer veel moeilijker zal worden Dennis weg te krijgen, reageerde ze dat ze wel met Nadia zou praten", citeert de Oldenzaler Amanda's woorden. We zijn benieuwd…

Jaap, dat is toch juist goed nieuws?

Bron: Villa Vandaag, 22-11-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_54783104
14:58 Is Huub wel eerlijk?

Amanda vertelt haar vriendje over haar pact met Huub. "Oké, we gaan er nu werk van maken Dennis weg te stemmen", reageert Brian opgetogen. "Volgende week donderdag!", vervolgt hij bedachtzaam. De Miljonair maakt wel een kantekening… "Je moet wel oppassen dat je het uitje niet pas na de ontslagronde krijgt", mompelt Brian, die weet dat de mogelijkheid bestaat dat Huub zich niet aan zijn woord houdt. Nee joh, zo is Huub niet. Toch?

pi_54783344
15:24 Jaap kiest de makkelijke weg...

"Ik zoek een kapsel waarmee ik uit bed kan stappen en waar ik niks meer aan hoef te doen", zegt Jaap als hij de kapsalon binnen komt lopen. "Dat willen we allemaal wel", reageert één van de kapsters. "Weet je wat het is? Jaap geeft gewoon niks om zijn uiterlijk", concludeert Amanda. Wat zij teveel heeft, heeft Jaap net te weinig is onze conclusie.

pi_54783582
15:52 Op elkaar, maar ook bij elkaar?

Na een periode van veel ruzie, gaat het de laatste tijd weer veel beter tussen Lieke en Huub. De twee lijken zelfs verliefder dan ooit! De Oldenzaler kruipt op zijn ex (of is het toch weer zijn vriendinnetje?) en zoent haar non-stop. Voor één keer wordt er niet gepraat, maar enkel van elkaar genoten. Dat is ook wel eens fijn voor de verandering!

pi_54784081
16:25 Tijd voor een goed gesprek!

Na het geknuffel en gerollebol is het dan toch tijd voor een goed gesprek tussen Huub en Lieke. "Ik kan niet zeggen het is weer wat. It takes two to tango", spreekt Lieke uit. "Ik ga hier niet blind in door omdat het alleen leuk voelt tussen ons. Je weet toch wat ik wil", vertelt zij verder. Het is duidelijk dat de blondine wat meer bevestiging wil over hun relatie. "Doe nou niet zo ingewikkeld, ik snap je niet meer. Wat wil jij en wat wil ik", zegt Huub "Ik mis het gevoel bij jou heel erg, Lieke", vervolgt de Oldenzaler. "Ik hoor wel heel erg veel woorden en je geeft mij niet de kans om mij mijn gevoelens te laten uitspreken." Hier is Lieke het duidelijk niet mee eens. "Weet je, denk hier maar even over na, ik ga naar de kapsalon!", kapt de Hilversumse het gesprek af en zij verlaat de woonkamer, Huub verbaasd achterlatend. Zal het stelletje binnen De Gouden Kooi nog eens met elkaar leren te communiceren? Of is het misschien een goed idee om de hulp van huispsycholoog Anita in te roepen?

pi_54784450
16:45 Lieke jaloers!

"Ik vind het wel leuk en aardig voor Amanda en Nadia maar zij zijn zo lang bezig met hun haren dat ik niet eens aan de beurt kom!", aldus een klagende Lieke. "De laatste keer was ik ook al als laatst aan de beurt en toen heb ik maar voor de helft mijn extensions gekregen", gaat ze verder. "Nou dan moet je er iets aan gaan doen", spoort Jaap haar aan. "Ik vond Stanley altijd zo'n fijne kapper, en hij was ook echt heel goed!", glundert de Hilversumse. "Ja, Stanley is ook heel goed", beaamt de Briellenaar. "Kunnen wij Stanley niet voor ons drieën regelen?", oppert de blondine. Wat jaloezie niet allemaal naar boven haalt…

pi_54784777
16:58 Dennis weet wel raad...

Met het haar van Amanda!

donderdag 22 november 2007 @ 17:38:07 #10
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54785088
17:17 Amanda geboeid...

"Lieke waar zijn je handboeien?", vraagt Brian uit het niets. "Waar heb je die voor nodig?", wil de Hilversumse weten. "Ik wil Amanda in de handboeien gooien, ze zit de hele tijd met haar handen in het haar!", legt Brian uit. Dat vind Lieke ook wel een goed plan en ze laat Brian weten waar haar handboeien liggen. De Antilliaan loopt heel lief naar zijn Amanda toe en begroet haar heel slijmerig. Maar de 19-jarige heeft niets in de gaten en voordat ze het weet heeft ze de handboeien om. "Nee, nee!", brult de blondine het uit. Maar het is al te laat… Geen handen in het haar voor Amanda!

donderdag 22 november 2007 @ 17:57:51 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54785401
17:35 Lekker kroelen...

Brian is een en al trots op zijn Amanda. "Ik ga de hele avond kroelen met jou!", vertrouwt hij zijn vriendin toe. Maar de 19-jarige wil er niets van weten en durft niet eens in de spiegel te kijken. Ook Nadia spreekt haar vriendin moed in maar Amanda wil het niet horen. "Ik wil er niets over horen! Nee!", schreeuwt ze het uit. "Ik wil het gewoon niet zien!", brult ze het uit. "Ik kan er echt niet naar kijken", aldus een verdrietige Amanda.

donderdag 22 november 2007 @ 18:17:50 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54785745
17:55 Weten ze zelf wel...

...wat ze nou willen?

18:08 Jaap lucht zijn hart...

Jaap lucht zijn hart uit bij Huub over de laatste brief die de Briellenaar van zijn geliefde Cora heeft gekregen. "Eerst schrijft zij mij een brief van zeven kantjes waarin zij mij voor alles en nog wat uitmaakt, die ontvang ik niet op tijd dus ik schrijf een positieve brief naar haar van een half kantje en een dag later ontvang ik die brief van zeven kantjes pas", vertelt de Briellenaar. "Op mijn brief van een half kantje ontvang ik daarop weer een positieve brief van haar terug. Haar stemmingen zijn telkens anders en we hebben gewoon continu een grote miscommunicatie met elkaar", vervolgt hij. Huub laat zijn grote vriend rustig zijn verhaal doen en knikt enkel zo nu en dan. "Het klopt gewoon niet de brieven die zij mij stuurt en dat maakt me doodongelukkig. Het is niet op te lossen want ik ga niet weg", legt hij uit aan de Oldenzaler. "Als puntje bij paaltje komt maakt Cora mij niet gelukkig momenteel", eindigt Jaap zijn verhaal. "Die F*cking vrouwen ook altijd!", praat Huub met hem mee.

donderdag 22 november 2007 @ 18:58:21 #13
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54786494
18:35 Redding nabij...

Amanda's extentions zijn er allemaal uit gehaald en een dun bosje kroeshaar is het eindresultaat. Zelfs een luid applaus van Brian, Dennis en Nadia helpt niet om de blondine op te vrolijken. Dan is de oplossing nabij; een pruik voor de ijdele blondine! Zodra ze kan grist ze de pruik uit de tas en probeert hem op haar hoofd te plaatsen. "Nou ik kan het niet zelf!", mompelt Amanda in zichzelf. Oefening baart kunst meid! Ook al is het een pruik, het ziet er een stuk gezonder uit dan haar eigen haar voorheen!

donderdag 22 november 2007 @ 19:57:52 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54787776
19:01 Haarissues!

Ook beste vriendin Nadia is niet geheel tevreden over haar haren. "Als ik het zo draag, dan zie je die geverfde rand weer", klaagt ze bij Dennis. "Weet je wie de enige is die mijn haar kan doen?", vraagt de brunette aan haar ex. "Amanda!", eindigt ze haar verhaal. Dennis probeert zijn ex te troosten maar zonder resultaat. "Weet je wat, ga naar Amanda toe, dan kunnen jullie samen huilen om dat kapsel!", heeft Dennis als oplossing. Zo gezegd, zo gedaan en de brunette verdwijnt naar haar vriendinnetje.

Brian ziet er wel de grap van in...

19:20 Avondje in de Villa

Het is ondertussen avond en Nadia en Amanda zitten nog steeds met hun handen in het haar, letterlijk zelfs! Zonder resultaat proberen Dennis en Brian hun vriendinnen op te beuren. Ondertussen zitten Jaap en Huub samen op bed te schaken. Huub heeft er wel zin in, maar de grote Miljonair is erg afwezig. Zal hij met zijn gedachten bij Cora zijn?

19:47 Boblijn voor de blondine?

Avondbutler Melisa is inmiddels ook gearriveerd in de Villa en snelt direct naar de kapsalon om Amanda en Nadia bij te staan. "Anders doe je een leuke boblijn erin!", probeert Melisa de blondine op te vrolijken. "Als je maar niet kwaad over mij spreekt als ik weg ben. Als dat zo is dan doe ik verder niks meer aan je haar", laat de kapster weten. Na lang tegensputteren laat Amanda het dan toch maar toe om haar haren in model te knippen. Zal de blondine nog over haar grote verlies heenkomen? Of is dit voor haar een reden om de koffers te pakken en de Villa te verlaten?

donderdag 22 november 2007 @ 20:37:48 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54788630
20:08 Wat een lol!

"Ik heb me helemaal suf gelachen!", roept Jaap tegen Huub. "Ik kom net van de kapsalon en het is een en al drama. Komt Melisa ook nog eens er bij zitten. Weet je wat ze tegen Mannie zegt? Of ze een sigaretje wil!", de Briellenaar loopt met een grote glimlach op zijn gezicht! Is hij Cora nu al vergeten?

20:28 Amanda is troosteloos...

Amanda is troosteloos! Ze springt onder de douche om haar gevoelens van haar af te wassen. Maar ze is de douche nog niet uit of ze staat weer voor de spiegel. Ze kan maar geen genoegen nemen met haar korte koppie. Ondertussen in de kapsalon heeft Nadia haar goedkeuring aan de kapster gegeven en de brunette is eindelijk blij met het eindresultaat! De kapster is klaar met haar taken en verlaat de Villa. Maar Brian en Dennis zoeken haar nog even op. "Bedankt voor alles he?", spreekt de Antilliaan uit. "Ga jij maar lekker genieten van de buitenwereld dan lossen wij de rest wel op", aldus Brian. Zal Amanda te troosten zijn?

donderdag 22 november 2007 @ 20:57:46 #16
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54789100
20:35 Amanda krijgt een verrassing!

Lieke overhandigt een grote envelop aan Amanda. Zonder een woord te zeggen neemt de 19-jarige de envelop aan. "Wel cool hoor Mannie! Het lijkt wel een schilderij", roepen Lieke en Nadia het uit. Maar de 19-jarige bromt iets en is nog steeds niet enthousiast. Al snel blijkt dat het over haar bontjassen gaat. Haar oude bontjassen hangen nu in Rotterdam en Amanda mag een van de nieuwe jassen die zij zelf ontworpen heeft uitkiezen als jas. Langzaam maar zeker verschijnt er dan toch nog een lach op het gezicht van Amanda.

donderdag 22 november 2007 @ 21:17:50 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54789485
20:59 Wie het hardst lacht....

Avondbutler Melisa is in de Villa en dat betekent natuurlijk dat ze naar alle verhalen van de Miljonairs moet luisteren en in dit geval kijken naar de opname van de liveshow die Jaap en Huub vorige week hebben gehad. Het lijkt erop dat Huub, Jaap en Lieke er zelf het hardst om moeten lachen, maar dat mag de pret niet bederven!

donderdag 22 november 2007 @ 21:37:45 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54789977
21:07 Amanda is nog steeds...

In tranen...

21:19 Snood plan in de maak?

Na alle consternatie van vandaag, vinden Nadia en Dennis toch nog tijd om een snood plannetje te bedenken. In de Chill vertelt Nadia haar ideetje om Huub en Lieke uit elkaar te drijven. "Ik dacht van als we nou een paar groupies voor Huub uitnodigen en een etentje voor hen voorbereiden. Dan bellen we die fysiotherapeut voor Lieke", glimlacht Nadia vals. "Ik hoorde Huub zeggen van ik hoef geen verantwoording af te leggen want we hebben niks met elkaar", ratelt de brunette verder. "Ze gaan zo voor hem uit de kleren lees maar wat die meiden schrijven", aldus de donkere schone die de brief voor Dennis houdt. De Alphenaar is het helemaal met zijn ex-vriendinnetje eens. Zal het de twee lukken om het ex-stelletje nog verder uit elkaar te drijven?

donderdag 22 november 2007 @ 21:57:52 #19
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54790404
21:40 Ten einde raad!

Amanda kan niet verder zoals het nu is. "Begrijp je me", vraagt ze aan haar vriendin Nadia. "Ja, tuurlijk!", antwoordt de brunette. "Vind je dat ik me aanstel?", vraagt ze opnieuw. "Nee, helemaal niet!", laat de donkere schone weten. "Kan ik verder iets voor je doen?", oppert Nadia. "Wil je Brian voor me roepen?", zucht de 19-jarige. Als Nadia bij Brian is, is ze ten einde raad. "Ik weet ook niet wat ik met Amanda aanmoet", laat ze aan de Antilliaan weten. Brian snelt meteen naar zijn vriendin toe…Gelukkig komt Melisa de blondine toegesnelt. " Weet je wat, we gaan naar de kapsalon en dan doe ik mooi die pruik met wat knipjes in je haar, ok?", vraagt de butler liefkozend. " Ja, graag!", antwoordt zij. Nu kom je erachter wie je echte vrienden zijn, Amanda!

donderdag 22 november 2007 @ 22:18:28 #20
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54790722
21:55 Een gezellig samenzijn...

Terwijl Amanda en Melisa in de kapsalon zijn, zit de rest van de Miljonairs aan de eettafel te smullen van het avondeten. "Is Melisa nu bij haar?", vraagt Nadia zich vertwijfelt af. Toch besluit de brunette om eerst van haar avondeten te genieten in plaats van haar vriendin te helpen. "Jaap, eet je tegenwoordig weer met ons mee?", schakelt de brunette over op een ander onderwerp. "Ja, vandaag wel want we eten Thais", zegt de Briellenaar met een grote glimlach op z'n gezicht. Eet smakelijk, Miljonairs!

donderdag 22 november 2007 @ 22:37:45 #21
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54791033
22:15 Opgelucht en minder sip....

Melisa heeft Amanda's kapsel omgetoverd tot een mooie chique knot van nephaar op haar echte haren en de blondine is zichtbaar opgelucht met het resultaat. "Je bent echt een schattie! Als jij er niet was…", zegt de benjamin opgetogen. Samen verzinnen ze andere opties voor het haar van de blondine. "Wat je kan doen is de boel laten invlechten, dan hoef je niet te stijlen en niet te föhnen en dan kan je haar rusten!", geeft de avondbutler als tip. "Dan ga ik dat morgen direct aanvragen want ik ga me niet nog een dag zo druk maken", laat Amanda weten. "Het ergste vond ik dat het in mijn nek ook nog korter geknipt moest worden", zegt de blondine weer bijna huilend. Ondertussen is vriendinlief Nadia bezig met belangrijkere dingen; handjedrukken met Jaap. Het is maar waar je prioriteiten liggen, Nadia!

donderdag 22 november 2007 @ 23:17:45 #22
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54791641
22:40 Dromen zijn bedrog...

En dan is het tijd voor afleiding in de Villa! Vandaag genoeg gekletst over haren want er wordt een spannende film opgezet. Krijgen de heren eindelijk wat rust aan hun hoofd! Zoals wel vaker het geval is de afgelopen weken, heeft het kamp van Huub en Jaap de woonkamer in beslag genomen en het kamp van Amanda, Brian, Nadia en Dennis de slaapkamer. Lieke is de enige ontbrekende tijdens de film…"Weet je wat chill zou zijn? Als we gewoon met z'n tweeën zouden overblijven in de Villa!", zegt Huub vanuit het niets. "Ja, en dan elke week acht nieuwe meiden als gastspelers erin!", stemt Jaap bij. "Of acht homo's", glundert Huub. "En dan gaan we gewoon twee jaar lang alleen maar show maken in de Villa!", droomt de Oldenzaler verder. Dan weet je wat jullie te doen staan binnenkort, heren!

23:03 Zwoegen en zweten...

Terwijl de overige Miljonairs in de ban zijn van de avondfilm, is Lieke de enige die aan het zwoegen en zweten is. De blondine geniet ook van de film op het grote scherm in de sportzaal maar doet ondertussen al haar sport oefeningen tot ook zij er genoeg van heeft. Ten minste zo lijkt het. Want na een korte pauze van een paar minuten volgt de Hilversumse haar routine weer. In haar eentje heeft ze de grootste lol, de film is dan ook af en toe lachwekkend en Lieke lacht er lekker op los! Go Lieke!

donderdag 22 november 2007 @ 23:37:43 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54792009
23:25 Voorzichtig lachen?

Vandaag was geen leuke dag voor Amanda! De blondine heeft haar haren moeten inruilen voor een kort koppie! Eerste instantie leek de 19-jarige er geen problemen mee te hebben en hielp ze zelfs de kapster met het uithalen van haar extensions. Maar toen eindelijk alle extensions eruit waren rolden de tranen over haar wangen. De benjamin was troosteloos, wat iedereen ook probeerde. Maar gelukkig kwam daar een verrassing en kwamen de eerste glimlachjes al te voorschijn! En als ze dan ook nog film gaan kijken naar de keuze van Amanda, is de 19-jarige niet meer zo slecht gehumeurd en verdwijnen haar tranen…

donderdag 22 november 2007 @ 23:57:45 #24
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54792419
23:40 Veelbewogen dag in de Villa!

Vandaag was een veelbewogen dag in de Villa. In de ochtend werden de Miljonairs getrakteerd op een heerlijke massage. Na deze ontspanning was het tijd voor de laatste presentatieles van Jaco. Hij gaf zijn laatste commentaar over de talkshow en hierna verdween hij voorgoed uit de Villa. 'S middags was het moment van de waarheid voor Amanda. Hoewel zij eerder nog probeerde om eronder uit te komen, liet zij vandaag dan eindelijk haar extentions verwijderen. Een nieuw beautydrama was hiermee geboren! Ook Nadia had de nodige beauty troubles met haar haren maar dat werd gelukkig goed opgelost. Als troost kreeg Amanda een brief van Bont voor Dieren waarin het ontwerp van haar jassen was toegevoegd. Haar oude bontjassen staan nu tentoongesteld in een museum! Na het avondeten werd er een heerlijke film opgezet. Deze film bracht weer een beetje rust in de hoofden van de dames! Hopelijk hoeven de mannen morgen geen beauty issues meer aan te horen want het lijkt erop dat het laatste stukje geduld voor de dames nu aardig op aan het raken is…

vrijdag 23 november 2007 @ 09:17:57 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54795768
08:23 Hoor wie klopt daar...

Gisteravond laat heet Lieke voor Sinterklaas gespeeld en heeft voor alle Miljonairs cadeautjes gekocht en deze in de schoenen gestopt. Ze zullen ongetwijfeld blij zijn met deze gulle gift, maar helaas heeft Lieke het niet geheel in het geheim kunnen volbrengen. Brian heeft namelijk gezien wat de Hilversumse heeft gedaan. Maar ach, de verrassing zal er vast niet minder om zijn…

08:45 Korte metten!

Amanda heeft gister dan eindelijk gebroken met haar standpunt. Tegen haar wil in heeft ze haar haar kort laten knippen! Het was volgens de kapsters haar laatste kans op enig herstel van haar blonde lokken, dus wie weet is over een half jaar al het leed voorbij. Tot die tijd zal ze het nog even met een korte coupe moeten doen… Hoe zal ze hier na een nacht slapen over denken? Hoe reageert ze als ze voor de spiegel staat? Voorlopig ligt ze nog vredig te slapen…

08:58 Voor dag en dauw

Zoals gebruikelijk is ook vandaag Lieke weer als eerste uit de veren. Het welbekende gepiep van haar wakker klonk zojuist door de slaapkamer en direct springt ze op. Wat zou ze gaan doen? In elk geval stapt ze direct onder de douche, dus voor haar is de dag officieel begonnen. Wie weet heeft ze nog wat schoenen vergeten te vullen? Huub kan het allemaal weinig schelen; hij heeft zich nog eens lekker omgedraaid en valt meteen weer in slaap. Groot gelijk!

09:11 "Wat schattig!"

De huishoudsters zijn nog niet binnen of ze hebben de schoenen voor de open haard ontdekt. "Nou, daar hoef je niet te stofzuigen!", lacht Palma. "Ach, wat schattig!", zegt Sharon wanneer ze de schoenen ontwaart. Ook Herma is gecharmeerd van de verrassing. "Ik denk dat niemand nog weet dat dit is gebeurd, dus laten we nog maar niets zeggen", lacht Palma. Direct gaan ze over tot de orde van de dag en er wordt driftig schoongemaakt. De huishoudsters hebben gezien dat ook zij niet vergeten zijn door Sinterklaas. Je moet ook wel héél erg lief zijn, wil je huishoudster zijn in De Gouden Kooi...

Bron: Villa Vandaag, 23-11-2007
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')