21:25 Huub is ziek van de boete...Huub begint meteen over wat anders; de boetes. Hij is niet blij met de aanslag. "Als ik nog een boete krijg, dan weet ik niet…", begint hij. "Ik ga hier echt niet voor een uiteindelijke jackpot van twee ton zitten!", roept hij uit. Brian is het er helemaal mee eens: "Zo denk ik er ook over." "Ik baal er flink van, dat mag je best weten", gaat Huub verder. Brian is blij dat hij een medestander heeft gevonden want ook hij zat er door de boetes even flink doorheen. "Ik ben er goed ziek van", zegt Huub nog een keer. Jullie kunnen natuurlijk gezellig de poort uitwandelen en lekker een biertje gaan drinken in de kroeg…
21:49 Pokeren om echt geld!Huub leest een brief voor die zojuist op de mat is gevallen. Vier Miljonairs worden uitgedaagd door vier mannen die willen pokeren om echt geld. "De inleg is € 500 per persoon", leest Huub. De Miljonairs moeten eerst unaniem beslissen of de € 2.000 uit de jackpot gehaald mag worden. Daar is iedereen het snel over eens. Het mag! Vervolgens moet bedacht worden wie de uitdaging aan mogen gaan. Daar staat een uur voor… "Jaap en Huub mogen sowieso!", roept Natasia meteen. "Dennis kan ook goed pokeren", zegt Jaap. Zijn de twee nu al vrienden?
22:07 Hoog spelLieke heeft onmiddellijk een plan: ze wil meewerken aan de stemming, maar dan alleen als zij mee mag naar Rotterdam. Ze neemt Dennis even apart in de tuin, maar hij prikt er snel doorheen. "Wat jij wilt bereiken, is dat ik ga pokeren en jij mee mag naar Rotterdam", concludeert hij dan ook. "Maar als het misgaat, dan pak je ook Brian, Huub en Jaap", gaat hij verder. "Iedereen die dit 'down the drain' laat gaan, is een kneus!", roept Huub uit terwijl hij er aan komt lopen. Dennis is niet van plan mee te doen met Lieke en het drietal loopt weer richting de Villa. Nog een half uur...
Bron: Villa Vandaag, 22-06-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel