abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:41:55 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50741541
Een onvolprezen pagina op de DGK-website is Villa Vandaag. Hier post de DGK-internetredactie korte fragmenten, plaatjes en grapjes.

Vaak blijven de kleine beslommeringen van de miljonairs (buiten de COS) onbesproken en worden deze weer snel vergeten. Streamverslagen en updates zijn wat uitgedund sinds de streams betaald zijn. Ik heb ook het idee dat veel fokkers zelden de Tien-site checken.

Als experiment maak ik bij deze een topic waarin Tien\'s Villa Vandaag updates automatisch worden gepost. Hier kan dan over gediscussieerd worden. Tevens is het misschien een makkelijke bron voor feitenmateriaal en plaatjes. Commentaar en opmerkingen graag via PM!

Vorige Villa Vandaag topics:
  • [DGK] Villa Vandaag #1
  • [DGK] Villa Vandaag #2
  • [DGK] Villa Vandaag #3

Bron van alle informatie, hier kun je ook op datum terugzoeken: Villa Vandaag.
  • Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      vrijdag 22 juni 2007 @ 20:42:12 #2
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50741551
    19:58 Fields of...

"Ik schiet een vrouw in nood te hulp", treurt Brian over de zojuist opgelegde boetes, wanneer hij samen met Amanda in de chillroom zit. "Hoe voel je je?", vraagt Amanda voorzichtig. "Leeg", fluistert de 25-jarige. "En wat vind je van die borg?", vraagt ze verder. "K*t", is de eenvoudige reactie. De stilte wordt gevuld door het nummer 'Fields of Gold' van Sting. "Het is gebeurd en het leven gaat gewoon door", aldus Brian, die na zijn boete voorlopig nog ver verwijderd is van de Fields of Gold…

20:10 Jaap heeft het voor elkaar!

Een echte 'swim in'!

Bron: Villa Vandaag, 22-06-2007
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      vrijdag 22 juni 2007 @ 21:25:00 #3
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50742889
    20:23 De rekening...

Behalve Brian, is ook Huub erg geschrokken van de bestraffing. Hij besluit zich af te zonderen en neemt een kijkje bij paard Fries. Minutenlang kijkt hij sprakeloos voor zich uit en berekent zijn verliezen. Hoofdschuddend concludeert hij dat hij een flink eind is teruggeworpen voor wat betreft zijn eventuele jackpot. Ja Huub, dat is even schrikken. Zou deze tegenvaller hem aan het denken zetten?

20:37 De eerste keus

Nog even en dan moet Dennis bekend maken wie hij meeneemt naar het avondje stappen in Rotterdam. Maar daarmee is de kous nog niet af, want morgen zal hij zijn tweede stapmaatje moeten kiezen. Maar voorlopig zal hij de eerste keuze nog moeten maken. Er is behoorlijk gelobbyd vandaag. Lieke Huub en Brian hebben veelvuldig op de 24-jarige ingepraat. Zou het effect hebben? Om 21:00 moet hij zijn eerste keuze onthullen…

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      vrijdag 22 juni 2007 @ 21:55:00 #4
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50743896
    20:58 Trio-terror!

Jaap en Lieke maken even een ommetje in de tuin. "We moeten meer met z'n drieën doen", vindt Lieke. "Ik voel me niet persé buitengesloten, maar ik vind vaak dat jullie een beetje om mij heen lopen. Soms kom je eraan en dan zeg je 'kom Huub, we gaan iets bespreken'", gaat ze op de emotionele toer. "Ik heb nou hetzelfde bij jullie! Ik voel het een beetje als Huub en jij, plus Jaap", bekent de Briellenaar. Maar Jaap heeft een idee: "We moeten minder praten en meer lichamelijke acties ondernemen, vind je niet?" Maar de blondine wijst dit smakelijke voorstel van Jaap helaas af. "Maar we moeten wel meer met z'n drieën doen", verduidelijkt Lieke zichzelf. "Dus toch een trio?", vraagt Jaap hoopvol, waarop Lieke moet lachen. Dat wordt dus trio-terror binnenkort?

21:14 Jaap naar Rotterdam!

En dan is het voor Dennis eindelijk tijd om te onthullen wie hij als eerste meeneemt op zijn stapavond. "We zitten hier omdat ik iemand mee mag nemen. En de eerste die ik kies om een avondje mee te stappen in Rotterdam is… Jaap!", onthult Dennis. De Briellenaar kan zijn geluk niet op en lacht zich een ongeluk. "Jaap heeft vrienden in Rotterdam en ik neem aan dat ik daarom een verstandige keuze heb gemaakt", licht hij zijn beslissing toe. Verder geeft hij aan nog geen idee te hebben over zijn tweede keus… Dat horen we morgen!

vrijdag 22 juni 2007 @ 22:25:00 #5
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50745033
    21:25 Huub is ziek van de boete...

Huub begint meteen over wat anders; de boetes. Hij is niet blij met de aanslag. "Als ik nog een boete krijg, dan weet ik niet…", begint hij. "Ik ga hier echt niet voor een uiteindelijke jackpot van twee ton zitten!", roept hij uit. Brian is het er helemaal mee eens: "Zo denk ik er ook over." "Ik baal er flink van, dat mag je best weten", gaat Huub verder. Brian is blij dat hij een medestander heeft gevonden want ook hij zat er door de boetes even flink doorheen. "Ik ben er goed ziek van", zegt Huub nog een keer. Jullie kunnen natuurlijk gezellig de poort uitwandelen en lekker een biertje gaan drinken in de kroeg…

21:49 Pokeren om echt geld!

Huub leest een brief voor die zojuist op de mat is gevallen. Vier Miljonairs worden uitgedaagd door vier mannen die willen pokeren om echt geld. "De inleg is € 500 per persoon", leest Huub. De Miljonairs moeten eerst unaniem beslissen of de € 2.000 uit de jackpot gehaald mag worden. Daar is iedereen het snel over eens. Het mag! Vervolgens moet bedacht worden wie de uitdaging aan mogen gaan. Daar staat een uur voor… "Jaap en Huub mogen sowieso!", roept Natasia meteen. "Dennis kan ook goed pokeren", zegt Jaap. Zijn de twee nu al vrienden?

22:07 Hoog spel

Lieke heeft onmiddellijk een plan: ze wil meewerken aan de stemming, maar dan alleen als zij mee mag naar Rotterdam. Ze neemt Dennis even apart in de tuin, maar hij prikt er snel doorheen. "Wat jij wilt bereiken, is dat ik ga pokeren en jij mee mag naar Rotterdam", concludeert hij dan ook. "Maar als het misgaat, dan pak je ook Brian, Huub en Jaap", gaat hij verder. "Iedereen die dit 'down the drain' laat gaan, is een kneus!", roept Huub uit terwijl hij er aan komt lopen. Dennis is niet van plan mee te doen met Lieke en het drietal loopt weer richting de Villa. Nog een half uur...

vrijdag 22 juni 2007 @ 22:55:00 #6
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50746248
    22:32 Lieke ligt dwars

Huub en Lieke lopen, met nog maar een kwartier op de klok, flink te ruziën. Lieke gunt Dennis wel het pokeruitstapje, maar Huub wil de nieuwkomer pertinent niet laten gaan. "Wat heb jij er voor over om te mogen gaan?", vraagt ze aan haar maatje. Dat valt erg verkeerd bij de Oldenzaler. Hij blijft herhalen dat hij het haar niet vergeeft als ze 'm 'down the drain' laat gaan. De twee lopen weer naar binnen. Snel beslissen jongens!

vrijdag 22 juni 2007 @ 23:25:00 #7
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50747307
    22:46 De heren mogen gaan!

Even lijkt iedereen voor Natasia te zijn, maar de Miljonairs beseffen zich dan toch dat het wel om professionele pokeraars gaat en om een hoop geld… "Ik kan goed pokeren, maar ja…", zegt Natasia eerlijk. Misschien moet Dennis toch maar mee met de andere heren? Huub gaat iedereen bij langs: "Jaap, Huub, Dennis en Brian pokeren?" Iedereen antwoordt met een 'ja' en dus mogen de heren pokeren. "Yeah!", klappen de dames. Go guys!

22:59 Spenderen in de P.C. Hooftstraat!

Het kan niet op vanavond! Wederom een papiertje op de mat! Huub leest voor: "U heeft bepaald wie er zondag mee mogen spelen. Om het voor de overgebleven Miljonairs spannend te maken, moeten ze zich achter een speler scharen. De winnaar en degene die achter hem staat, mogen samen vierduizend euro spenderen in de chique P.C. Hooftstraat. Er volgen blijde gezichten. "Als hij niemand achter zich heeft staan, mag diegene met een vriend, vriendin of familielid naar de P.C. Hooftstraat. Huub: 'Oké, vier spelers en drie miljonairs…", concludeert Huub. Amanda zegt achter Brian te willen staan. Wat een feest!

Dit klinkt Amanda als muziek in de oren!

23:18 Playtime!

Nu de Miljonairs zich de hele avond gebogen hebben over verschillende stemmingen, is het nu dan eindelijk tijd om even te ontspannen. Hoewel, ontspannen… Zondag zullen vier Miljonairs deelnemen aan een professioneel pokertoernooi, dus het is zaak goed te oefenen. Daarom duiken de Miljonairs het kantoor in om weer ouderwets een potje te gaan pokeren. Dennis heeft vandaag geroepen een goede speler te zijn, dus voor hem is het nu tijd om daad bij woord te voegen. Succes, jongens!

vrijdag 22 juni 2007 @ 23:55:00 #8
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50748225
    23:23 Het moment van de waarheid...

23:40 Wat een dag!

Wat een dag! Waarschijnlijk één die de geschiedenisboeken in kan als de dag met de meeste brieven voor de Miljonairs! Ook de dag waarop Dennis, de nieuwkomer, zijn plek al aardig gevonden heeft. En dat is snel, voor een nieuwe Miljonair! En het meest verrassende is nog wel dat de beste jongen niet eens een ontgroening heeft moeten doorstaan! Met Jaap begint hij al dikke vrienden te worden en dan zit je aardig goed in deze Villa. Bovendien mag hij naar Rotterdam met twee mede-Miljonairs èn pokeren in het 'herenteam'!

zaterdag 23 juni 2007 @ 09:55:01 #9
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50753739
    09:15 Goedemorgen deze morgen!

Dennis zit pas ruim een dag in De Gouden Kooi, of hij heeft alle facetten van het spel al een keer meegemaakt. Ruzies, stemmingen, snode plannetjes, etc. Op dit moment heeft hij daar echter geen last van. Alle Miljonairs, inclusief hijzelf, liggen nog op één oor en dat zal voorlopig nog wel even zo blijven. Ach ja, waarom ook niet? Het is tenslotte zaterdag!

09:43 Daar gaat je jackpot!

Even een snel rekensommetje. € 1000,- per dag, 273 dagen lang, betekent dat er nu € 273.000,- in de jackpot zit. Is dat even een domper voor Brian, Amanda en Huub. Deze drie kregen gisteren een boete van € 200.000,- vanwege fysiek geweld. Ook Natasia kreeg een boete, maar zij kwam er vanaf met 'slechts' € 100.000,-. Voor haar blijft er in ieder geval nog iets over van het gespaarde geld. Voor Brian geldt dat hij, van de 273 dagen die hij nu al in de Villa doorbrengt, er 200 voor niks heeft gezeten. Maar goed, dan is daar altijd nog de hoofdprijs van € 1.000.000,-. Ook niet mis…

Dat slaapt vast lekker...

Bron: Villa Vandaag, 23-06-2007
      zaterdag 23 juni 2007 @ 10:25:01 #10
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50754027
    10:12 Dennis, Jaap en ...?

Gisteravond heeft Dennis bekend gemaakt dat hij in ieder geval Jaap meeneemt naar Rotterdam vanavond. Uitgaan met Jaap is al een evenement op zich, maar vandaag mag de nieuweling nóg iemand uitkiezen. Met z'n drieën zullen zij het centrum van de havenstad onveilig gaan maken. Maar wie gaat hij kiezen? Blijft hij trouw aan het kamp van Jaap, of houdt hij de opties open en kiest hij Brian of Amanda? Of misschien zelfs Natasia? We gaan het vandaag zien!

zaterdag 23 juni 2007 @ 10:55:01 #11
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50754408
    10:41 Nattigheid

Dit zwembad is de afgelopen maanden het toneel geweest van vele verschillende gebeurtenissen. Gisterochtend nog duwde Brian zijn aartsrivaal Huub erin, tijdens een heftige ruzie. Maar niet alleen Miljonairs, ook veel persoonlijke eigendommen hebben hier het water geraakt. Denk aan papieren, koffers, kleding, etc. Vandaag zal het zwembad waarschijnlijk ongeroerd blijven. Immers, er is slecht weer voorspeld en dat betekent dat de Miljonairs hun tijd binnenshuis door zullen brengen. Maar goed, je weet het nooit, misschien mag het zwembad vandaag weer wat Miljonairs of spullen van die Miljonairs verwelkomen.

zaterdag 23 juni 2007 @ 11:55:01 #12
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50755363
    11:08 Nog maar?

Natasia is wederom de eerste Miljonair die haar warme bed verruilt voor een koude keuken. Gelukkig is daar een van de huishoudsters om haar te vergezellen. De donkere diva doet verslag van de gebeurtenissen van gister. Opeens merkt ze op dat ze nog maar een dag of honderd te gaan heeft. Ze staat op, loopt naar de slaapkamer en pakt haar agenda. Ze begint de dagen te tellen en komt tot de conclusie dat ze nog maar 93 dagen te gaan heeft. "Ik hoef nog maar 93 daagjes!", roept ze met haar semi-schattige piepstem. Oftewel, het aftellen is begonnen!

11:15 Natasia, kus die kikker eens!

Misschien verandert 'ie wel in een Wilgo...

11:41 Volgend slachtoffer

Natasia, die nog steeds als enige wakker is, is op zoek naar een volgend slachtoffer. In alle stilte maakt ze Dennis wakker, die straks een shoot voor de leader heeft. Ze wekt hem met een kus en fluistert zacht dat hij op moet staan. Voor de shoot is het belangrijk dat de nieuwe Miljonair er tiptop uitziet en dus moeten de haren in de krul. Go Dennis!

zaterdag 23 juni 2007 @ 12:25:01 #13
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50755974
    12:03 Natasia voorspelt terror!

Terwijl de andere Miljonairs rustig doorslapen, heeft Natasia alweer het hoogste woord. "Ik denk dat ik Lieke en Huub in elkaar beuk als ik hier nog een keer kom logeren", blikt ze vooruit op de periode na haar exit in september. "En dan ga ik de hele nacht rellen! Slapen doe ik thuis wel", roept ze. "Dan zet ik een indianentooi op en dan beschilder ik mezelf in oorlogskleuren", raast ze verder, terwijl de arme huishoudster het allemaal aanhoort. "En dan leeg ik de paardenstal hier in het huis! Dat komt helemaal goed!", lacht ze. Kijk uit! Terror-Tasia in da house!

zaterdag 23 juni 2007 @ 12:55:01 #14
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50756538
    12:31 Nieuwsgierig, Natasia?

Dennis neemt in alle rust eens even de krant door en intussen geniet hij van een heerlijk ontbijt. Daar heeft hij alle tijd en ruimte voor, omdat de andere Miljonairs, met uitzondering van Natasia, nog geen teken van leven hebben laten zien. Daar is het overigens ook het weer niet naar, want de regen komt nog steeds met bakken uit de lucht. Natasia gebruikt haar tijd nog maar eens om Dennis uit te horen over het uitje naar Rotterdam. "Weet je al wie je nog meer meeneemt?", vraagt ze. "Ben er nog niet uit!", lacht Dennis. Maar Natasia heeft zo haar persoonlijke favorieten. "Die Amanda, als je daar mee aankomt, dat is wel een lekker wijf hoor", vertelt de diva. En op uiterlijk selecteren is Dennis inderdaad niet vreemd, gezien de keuze die hij gisteravond maakte…

zaterdag 23 juni 2007 @ 13:25:00 #15
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50757282
    13:01 Homo Jaapiens

Een nieuw jungledier ontdekt!

zaterdag 23 juni 2007 @ 13:55:01 #16
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50757969
    13:25 Beweging in de Masterbedroom!

Jaap heeft ongeveer drie kwartier rechtop in bed gezeten, maar heeft inmiddels energie genoeg verzameld om uit bed te klimmen. In zijn adamskostuum wandelt hij door zijn kamer, bezoekt het toilet om uiteindelijk weer met een grote plof in bed te knallen. Maar hij heeft rechtop gestaan! En dat kunnen er niet veel zeggen vandaag.

13:51 Gaap!

Het is weer eens heerlijk rustig in De Gouden Kooi. Dennis is in afwachting van zijn shoot achter de computer gekropen en het gros van alle Miljonairs ligt nog steeds onder de wol. Dennis heeft eigenlijk best geluk. De kersverse Miljonair zit nog maar net een dag in De Gouden Kooi, of hij mag er alweer uit. De vraag is alleen, wie neemt hij, behalve Jaap, nog meer mee? We komen er zo snel mogelijk achter…

zaterdag 23 juni 2007 @ 14:55:01 #17
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50759354
    14:20 Jaap met borsten

Jaap heeft zojuist, door zich aan te kleden, het actiegehalte in de Villa verviervoudigd. Samen met Natasia bespreekt hij de littekenbehandeling van haar nieuwe borsten. "Je kan zelfs een abonnement nemen!", roept de diva trotsm, wanneer Jaap de brochure doorneemt. Hoogst geïnteresseerd neemt de Briellenaar de informatie in zich op. Wellicht dus dat we Jaap binnenkort met een sierlijke F-cup rond zien lopen!

zaterdag 23 juni 2007 @ 15:25:01 #18
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50759998
    14:44 Klein is...fijn?

"Heb je het druk? Zou je mij op willen maken?", vraagt Natasia aan de visagistes die zojuist zijn binnengekomen. "Ik heb maar een half uur, en ik had eigenlijk op Dennis gerekend", krijgt de diva als antwoord. "Lekker kind hè, die Dennis?", vraagt Natasia. "Het is mooie jongen, maar wel klein!", ratelt de Surinaamse verder. Ach, zo hebben we allemaal wel wat, Natasia…

Strike a pose...

15:08 Dennis heeft snode plannen

In gesprek met Jaap licht Dennis een tipje van de sluier op, wat betreft zijn keuze voor het Rotterdam-uitje. "Heb je al enig idee wie je meeneemt?", vraagt Jaap nieuwsgierig. "Ik denk Amanda. Maar ik heb ook een mooi plannetje over hoe ik het ga aanpakken met Lieke en Huub, die allebei erg graag willen", laat Dennis weten. "Huub heeft mij in principe nog niks opgelegd, maar ik heb een mooie verrassing voor 'm!" Dat belooft wat voor de stemming van vandaag!

zaterdag 23 juni 2007 @ 15:55:00 #19
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50760641
    15:38 Relativerend vermogen

Natasia is wel begaan met het wel en wee van haar (voormalig) mede-Miljonairs. Ze staat in de tuin te voetballen met haar nieuwe mede-Miljonair Dennis en bespreekt het dilemma waar ze enkele maanden geleden voor stond. Toen kreeg ze bericht van Wilgo dat hij het uit zou maken als ze niet direct naar huis zou komen. Haar toenmalige mede-Miljonairs moesten toen unaniem beslissen of ze voor twaalf uur naar huis mocht gaan. Huub en Sylvia zaten die stemming toen dwars. "En Sylvia heeft dus twee van de drie twaalf-uur stemmingen opgebruikt. Sylvia d'r opa is overleden, d'r vader is overleden. Dat is nog het mooie van alles, zij heeft twee keer twaalf uur opgemaakt! En dan is ze er niet eens mee, hè! Dus er is er nu nog maar één!", roept de Surinaamse verontwaardigd. Nou zeg Natasia, jouw relatiecrisis is inderdaad net zo erg als twee familieleden die overlijden.

zaterdag 23 juni 2007 @ 16:25:00 #20
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50761535
    16:01 Als je tiet maar goed zit!

Zonder gêne...

16:17 Wie wordt no. 2?

Terwijl beneden iedereen wakker begint te worden, er lopen topless dames en dito heren rond, zitten Dennis en Jaap rustig achter de computer. Nog even en dan zal de nieuweling bekend maken wie er mee mag naar Rotterdam vanavond. Met Jaap lijkt hij een goede keuze te hebben gemaakt want de voluptueuze Miljonair kan je beter als vriend hebben. Wie wordt nummer twee?

zaterdag 23 juni 2007 @ 16:55:00 #21
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50762362
    16:30 Huub praat in op Dennis

Dennis twijfelt nog steeds. Met wie wil hij op stap? Hij besluit even te praten met Huub. De Oldenzaler raadt af Lieke te kiezen: "Dan lijkt het of je gezwicht bent voor haar 'chantage' gister." Dennis snapt dat, maar Huub gaat verder: "Ik denk dat je met mij en Jaap mensen straks helemaal gek kan maken en zo'n gezamenlijk uitje… Wie weet wat voor samenwerking er uit voort kan komen!" De twee heren breken het gesprek alweer af. Naar wie gaat Dennis nu?

zaterdag 23 juni 2007 @ 17:25:00 #22
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50763232
    16:40 Huub of Lieke?

Nonchalant slentert Dennis naar Lieke toe: "Hé Lieke, we need a smalltalk." De twee zoeken de tuin op voor een zakelijk gesprek. "Ik twijfel tussen jou en Huub. Wie zou jij meenemen in mijn positie?", vraagt de nieuwe Miljonair. Lieke begint haar betoog: "Ik vind het een goede keus, dat je twee mensen uit onze groep neemt. Huub heeft sterke positie in huis, dus dat is een slimme keus. Neem je mij mee dan laat je zien dat je Huub en Jaap niet perse als leider ziet. En het is toch leuk om een vrouw mee te hebben." Dennis luistert aandachtig, maar zijn gezicht verraadt niets: "Ik weet genoeg!" Weet jij het al?

16:50 Getouwtrek aan Dennis...

Brian loopt naar Dennis die eindelijk weer even alleen staat. "Ik wil je straks ook nog even wat zeggen", zegt Lieke. Druk, druk, druk! Maar eerst Brian… "Ik wilde nog wat vragen. Je hebt iedereen gesproken. Maar wat wil je zelf? Waar liggen jouw interesses?", vraagt de Antilliaan. "Mijn interesses liggen bij iemand die ervan gaat genieten. Over een kwartiertje zul je het horen", zegt Dennis met een zelfgenoegzaam lachje. Beneden heeft Lieke een boodschap voor Dennis: "Huub heeft jou niet nodig. En neem je mij niet mee… Ook ik heb genoeg in handen om ervoor te zorgen dat je hier niet lang blijft. Ik wil niet dreigen…" Dennis lacht: "Nee joh." Nou, de blondine gooit het duidelijk over een heel andere boeg! Gedurfd!

17:10 En de gelukkige is...

"Ik heb gesprekjes gehad met iedereen en ik ga dit gunnen aan iemand die er erg van gaat genieten. Ik heb het er met Natasia over gehad en zij gunt mij iemand van mijn eigen leeftijd", begint hij. Natasia knikt. "Ik heb lang getwijfeld en de keuze is gevallen op… Amanda!", verklapt hij. Amanda omarmt Jaap en geeft Dennis een kus. "Amanda is een mooie vrouw en ik vind deze combinatie het leukste", licht Dennis verder toe. "Cool! Jaapie!", gilt Amanda en rent vervolgens naar beneden. Ook Lieke lacht, maar dan als een boer met kiespijn. Ze fluistert wat met Huub. Niet iedereen kan blij zijn!

zaterdag 23 juni 2007 @ 17:55:00 #23
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50764106
    17:23 Amanda in gevaar?

Lieke en Huub zijn niet blij met Dennis zijn besluit, maar zien er toch ook wel een voordeel in. "Oh, ik hoop zo dat Amanda over de schreef gaat", zegt de Oldenzaler handenwrijvend. "Brian was er echt niet blij mee", zegt de blondine glunderend. Ja, Amanda, drank en mannen is altijd een gevaarlijke combinatie…

17:38 Dit is wel erg lief...

Wie is hier eigenlijk de diva?

17:40 Vuurwerk voor Dennis?

Huub en Lieke roepen Dennis op het matje. "Waarom die schijnvertoning naar ons", laat Huub kalm weten. "Het zal mij niks verbazen als je het gisteren al wist", voegt Lieke toe. Dennis houdt zich op de vlakte. "Ik wil even voorop stellen dat het een goede keus is." "Dat wordt echt mooi", beaamt de nieuweling. "En ze kan goed zoenen!", zegt Lieke ondeugend. "Maar waarom die schijnvertoning richting ons", wil zij opnieuw weten. "Ik speel graag met vuur", zegt Dennis mysterieus. Wordt het inderdaad vuurwerk vanavond in Rotterdam?

zaterdag 23 juni 2007 @ 18:25:00 #24
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50765086
    17:50 Amanda breekt uit

Amanda is klaar voor een wilde nacht in een Rotterdam. Zij heeft het kortste 'jurkje' aangedaan wat zij kon vinden. "Heb je wel ondergoed er onderaan?", vraagt Huub vaderlijk. Amanda beaamt: "Ja, want ik ga zeker op de bar dansen!" "Zo, ik ben blij dat je mijn vriendin niet bent, dan had ik zes kettingen nodig", lacht Huub. "Nou dan breek ik alleen maar los", laat de sexy blondine lachend weten. Dat is duidelijk!

17:54 Jaaps 'mission possible'...

Huub ziet zijn kans schoon nog even snel met Jaap te praten voordat hij op stap gaat. "Mijn missie is niet om te genieten vanavond. Mijn missie is om Brian te sarren", legt Jaap uit. "Wat voor jongens vindt ze nou echt leuk? Wat is haar type?", informeert Jaap verder. "Ze heeft geen type", zegt Huub droog. "Als ze maar aardig doen. 'Wat zie je er leuk uit'. Dat is voldoende", weet Lieke. Amanda zal dus in ieder geval niet beschermd worden door Jaap vanavond!

zaterdag 23 juni 2007 @ 18:55:00 #25
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50765874
    18:09 "Ga niet in haar tieten knijpen"

Stipt zes uur rinkelt de telefoon. "Japie, we gaan", roept Amanda opgewonden door de Villa. "Oh, poepie knuffel", zegt ze tegen haar vriendje. Brian begeleidt zijn vriendinnetje naar buiten: "Je ziet er echt super uit!" Dreigend heft hij zijn vinger op naar Jaap: "Respecteer Amanda een beetje. Ga niet in haar tieten knijpen." "Nee, zodra ze het wil", laat de gezette Miljonair bijdehand weten. "Doe geen dingen die ik ook zou doen", roept Lieke naar de Miljonairs, die in de auto stappen. Maar of dat nou een goed advies is?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')