abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 juni 2007 @ 23:33:16 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50315990
Een onvolprezen pagina op de DGK-website is Villa Vandaag. Hier post de DGK-internetredactie korte fragmenten, plaatjes en grapjes.

Vaak blijven de kleine beslommeringen van de miljonairs (buiten de COS) onbesproken en worden deze weer snel vergeten. Streamverslagen en updates zijn wat uitgedund sinds de streams betaald zijn. Ik heb ook het idee dat veel fokkers zelden de Tien-site checken.

Als experiment maak ik bij deze een topic waarin Tien's Villa Vandaag updates automatisch worden gepost. Hier kan dan over gediscussieerd worden. Tevens is het misschien een makkelijke bron voor feitenmateriaal en plaatjes. Commentaar en opmerkingen graag via PM!

Vorige Villa Vandaag topics:
  • [DGK] Villa Vandaag #1
  • [DGK] Villa Vandaag #2

Bron van alle informatie, hier kun je ook op datum terugzoeken: Villa Vandaag.
  • Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      maandag 11 juni 2007 @ 09:25:03 #2
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50321416
    08:25 Een hele goedemorgen!

De Miljonairs liggen nog heerlijk te slapen. Eric en Natasia liggen samen in de masterbedroom, de twee zijn de afgelopen week erg naar elkaar toegetrokken. Het zal niet lang meer duren voordat Palma de Miljonairs weer op geheel eigen wijze komt wakker maken. Geniet nog maar even van de rust!

Bron: Villa Vandaag, 11-06-2007
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      maandag 11 juni 2007 @ 09:55:02 #3
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50322190
    09:00 Tijd om op te staan

En dan is het zover! Palma komt de Miljonairs wakkermaken. Zoals altijd maakt ze het bekende rondje langs de bedden. Huub en Lieke kruipen nog even lekker tegen elkaar aan. Maar voordat het hoofd huishouding weer naar boven gaat loopt ze toch nog weer even langs de tortelduifjes. "Kom op jongens, het is negen uur, tijd om op te staan. Ik zie jullie zo. Wat een leuk slipje heb je trouwens aan, Huub!", zegt Palma. Zullen de Miljonairs vandaag wel eens op tijd uit bed komen?

09:19 Bijna iedere ochtend hetzelfde

De ochtendrituelen zijn weer begonnen. Jaap is als eerste uit bed gekomen om alvast even te gaan sporten. Ook Lieke is al uit bed, terwijl haar vriendje nog even lekker blijft liggen. "Ik ga zo douchen, kom je ook?", vraagt Lieke. "Ja, ik kom zo schatje", antwoordt Huub. Zoals gewoonlijk staat Amanda voor haar kledingkast te twijfelen wat ze vandaag weer aan moet trekken. Zo heeft iedereen zijn eigen gewoontes op de vroege ochtend. Hoe zal het vandaag gaan, na het gesprek tussen Huub en Lieke gisternacht? En is Eric weer een beetje op te beuren, na zijn dipje van de laatste dagen? We zullen het zien...

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      maandag 11 juni 2007 @ 10:25:02 #4
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50323060
    09:50 "Het is één grote bende!"

Het is even gezellig aan de ontbijttafel, maar helaas wordt de rust spoedig verstoord. "Vanwaar de vorige keer al dat commentaar op Mitch, en nu het achterwege blijven van het commentaar op Melisa? Het is één grote t*ringbende!", zet Huub de aanval in op Palma. "Je hoort mij niet mopperen", verweert het hoofd huishouding zich. "De vorige keer wel!", roept Huub. "Er is nu niets te mopperen! Zo'n troep is het niet!", verduidelijkt Palma. "Jij daagt me gewoon uit Melisa uit te gaan kafferen! Waarom?!", schreeuwt ze. "Omdat je vorige week Mitch uitkafferde!", roept de Oldenzaler dan weer. Tot zover dus de gezellige ochtend…

maandag 11 juni 2007 @ 11:25:02 #5
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50324975
    10:18 Einde weddenschap?

Huub heeft een weddenschap afgesloten met Palma. Het komt er op neer dat als Huub de populariteitspoll wint, dat Palma dan een week lang zijn persoonlijke butler wordt. Wint Huub de poll niet, dan gaat de Oldenzaler een week lang de huishouding doen in de Villa. Maar de woordenwisseling van zo-even zit Palma niet lekker. "Die weddenschap gaat niet door. Want ik hoef jou niet in mijn huishouding!, roept ze. "Ik trek me terug. Van mijn part wint hij, ik hoef zijn butler niet te zijn", vertelt ze wanneer Huub met veel lawaai de ontbijttafel heeft verlaten. Jammer! Was een aardige weddenschap geweest, toch?

Direct weer het hoogste woord...

10:36 Mama Natasia

Amanda loopt in de kamer rond op blote voeten. "Doe schoenen aan!", zegt Natasia. "Waarom?", vraagt Amanda. "Als je blaasontsteking hebt moet je nooit op blote voeten rond gaan lopen. De kou trekt omhoog naar je blaas", antwoordt de diva. "Ik wil vandaag naar de dokter, want ik heb echt last van mijn blaasontsteking", zegt de 19-jarige. Luister maar goed naar de wijze raad van mama Natasia.

10:58 Pianoleed

Pianoleraar Ivar is de Villa binnengewandeld, maar hem wacht slecht nieuws. Brian heeft namelijk de pianostekker aan diggelen getrokken, nadat Huub de gitaar van Brian kapot had geslagen. Daarom is Ivar maar aangeschoven aan de ontbijttafel, en wordt door omringd door allerlei gezellig geruzie. "Het is niet jouw schuld, hoor!", verzekert Natasia de arme kerel. Samen met Huub neemt hij even een kijkje bij de piano. "De meeste piano's hebben een driepuntsnetvoeding. Deze een tweepunts", legt Ivar uit. "Ik hoop dat ze die hier hebben", gaat de leraar verder. Laten we het hopen!

maandag 11 juni 2007 @ 11:55:02 #6
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50325964
    11:07 "Een beuk van een weblog"

Palma is boos op Huub, en deze keer omdat de Oldenzaler via zijn weblog heeft aangezet tot haat jegens het hoofd huishouding. Maar daar is Huub het niet mee eens. "De letterlijke woorden op mijn weblog zijn "'maak Palma gek via internet!'", legt Huub uit. "Maar ik word van alle kanten belaagd!", roept Palma. "Ja, ja, 'tart Palma, waar je maar kan!'", blijft ze roepen. "Oké. Ik plaats een rectificatie dat het alleen maar schriftelijk moet zijn!", belooft Huub uiteindelijk. "Ik wijd er een beuk van een weblog aan, oké?", gaat hij verder. Nou, wees er trots op, Palma…

11:26 Amanda in tranen

Amanda is in tranen uitgebarsten en wordt getroost door Tilly de nagelstyliste "Wat is er?", vraagt Tilly. "Ik heb zo'n last van mijn blaasontsteking", huilt de 19-jarige. "Zullen we anders lekker in de schaduw gaan zitten", zegt de nagelstyliste. "Ja, graag. Ik voel me zo ziek. Ik heb bijna elke maand wel last van blaasontsteking. Vandaag ga ik ook naar de dokter", jammert Amanda. Tilly knuffelt Amanda en geeft haar een paar goede adviezen. Ach, van nagelstyliste naar psychologe, het is een kleine stap...

11:45 Nieuwe coupe

Terwijl Eric behandeld wordt door een kapster van HiziHair, vaart hij nog een keer uit over de beslommeringen van de laatste tijd. "Kinderachtig gedoe! Ik heb al mijn persoonlijke bezittingen naar huis gestuurd, anders wordt het verstopt", legt hij uit. "Heb je hier in de Villa nou een kant leren kennen van jezelf die je nog niet kende?", wil de kapster graag weten. "Nee, ik denk dat ik in mijn echte leven een stuk extremer ben", antwoordt de Leidenaar. Intussen zijn de highlights aangebracht en ziet Eric er weer piekfijn uit. Hij kan er weer even tegenaan!

maandag 11 juni 2007 @ 12:25:02 #7
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50327005
    12:10 Alwéér een interview...

Ook Natasia wil graag even onder handen genomen worden door de kapster van Hizihair. "Ik moet eerst het haar van Lieke doen", zegt de kapster. "Dat is goed hoor, dan wacht ik wel even. Maar ik heb om half drie een fotoshoot en een interview", zegt de diva. "Ja, en Lieke heeft dat niet", zegt Eric. "Oh, dan ga ik eerst jou haar doen. Met wie heb je een interview?", vraagt de kapster. "Met het blad Party", antwoordt de diva. "Waarom moeten ze mij elke keer hebben?", vraagt ze zich af. Tja, al die aandacht... Daar hou jij helemáál niet van, toch, Natasia?

maandag 11 juni 2007 @ 12:55:03 #8
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50328058
    12:35 Vliegangst

Er klinkt een grote schreeuw door de tuin. Er is zowaar een vlieg geland op de pizza van Jaap. "Geweldig hè, hij rolt door z'n eigen kots, maar een vlieg op z'n pizza vindt 'ie vies", lacht Huub. En dan krijgt Natasia een idee. "Tasia on a mission!", roept de diva door de kapsalon. "Ik ga allemaal motten vangen in een kussensloop, en dan laat ik ze vrij in Jaap z'n bed", legt ze uit. De Briellenaar walgt namelijk van alles wat klein is en fladdert. We zijn benieuwd!

maandag 11 juni 2007 @ 13:25:01 #9
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50329111
    12:50 Huub en zijn videoclip

"De videoclip van mijn nummer 'Nooit meer naar huis, olé, olé' wordt hier in de Villa opgenomen", vertelt Huub. "Waarom dan?", vraagt Natasia. "Nee, het mocht niet op een jacht", antwoordt de Oldenzaler. Ook de kapster wil graag het fijne er van weten. "Wie komen er in je clip?", vraagt ze. "De dames van Da-Mezz, Amanda, Melisa en allemaal topless", vertelt Huub vol trots. "Natasia niet?", vraagt Lieke verontwaardigd. "Nee, ik kan het nog niet", reageert de diva. Huub Heffner heeft het weer goed voor elkaar!

pi_50329416
    tvp
      maandag 11 juni 2007 @ 13:55:01 #11
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50330270
    13:10 Excuses van Palma

Palma heeft Huub even bij zich geroepen om met elkaar te praten. "Er is een bedreiging van buitenaf, ze willen me in elkaar slaan. Ik ben nergens bang voor. Een dolletje is altijd gezellig en leuk, maar met de taart is het een beetje uit de hand gelopen", vertelt het hoofd huishouding. "Ja, dat is ook zo", reageert Huub. "Ik wil graag mijn excuses aanbieden voor Vrienden Online. Zij hebben mij een keurig mailtje gestuurd en zij hebben geen bedreigingen geuit" zegt Palma. "Dat vind ik heel netjes. Maar zij zijn ook echt het vriendelijkste forum", vertelt de Oldenzaler. De twee geven elkaar een knuffel. Heel netjes gedaan Palma.

13:32 Nieuwe gitaar!

"Huub! Ik heb een cadeautje gekregen! Kijk, Huub!", komt Brian de Villa binnenrennen. Vol trots laat de Antilliaan zijn nieuwe gitaar zien. De Oldenzaler moet hard lachen. "Die heb ik dus betaald!", roept hij uit. "Dank je wel voor het breken!", lacht Brian. Huub heeft natuurlijk weer zijn woordje klaar. "Ik vond die ouwe niet klinken, dus ik denk ik sla hem aan gort", vertelt hij. Even later, als Brian weer weg is, slaat Huub een iets andere toon aan. "F*cking hell. Kost me gewoon achthonderd euro", vertelt hij aan Jaap. "Echt? Respect jongen. En dat voor één actie!", reageert de Briellenaar. "Ach, het is maar geld", zucht Huub uiteindelijk. Tja, je bent Miljonair of je bent het niet…

maandag 11 juni 2007 @ 14:55:01 #12
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50332482
    13:50 "Ik vind je een heel net meisje"

Palma en Amanda bespreken het feestje van afgelopen zaterdag. "Ik kijk als buitenstaander en dan denk ik wel: 'jeetje wat is dit allemaal'", zegt Palma. "Vind je dat ik vreemd ben gegaan?", vraagt Amanda. "Nee, hoor dat vind ik helemaal niet", reageert het hoofd huishouding. "Brian en ik hebben daar afspraken over gemaakt", reageert de 19-jarige. "Ik vond het zo raar, vrijdag een big fight met Lieke en zaterdags zit je met haar te zoenen", vertelt het hoofd huishouding. Amanda moet er hard om lachen. "Ja, dat is ook raar." "Ik vind je een heel net meisje, ondanks dat jij hier en daar je tong insteekt", zegt Palma. Wat een mooi compliment!

14:10 Jaap is grappig

Lieke en Huub bespreken samen nog een keer het telefoongesprek wat ze gister had met haar vader. "Ze zijn echt trots op me. Natuurlijk zijn er dingen die een vader niet graag ziet van zijn dochter", vertelt de blondine. "Ja, maar het is ook wat. Komt je dochter thuis met Huub uit De Gouden Kooi", zegt de Oldenzaler. Dan komt Jaap even langs lopen. "Je hebt ook vaak roze aan", zegt Lieke. "Nee, hoor ik heb steeds hetzelfde shirt aan", roept Jaap. Huub barst in het lachen uit. "Dat was te verwachten." Ook Jaap schiet in de lach. Dat was echt een inkoppertje!

14:30 Het vertrouwen is er eindelijk!

Huub heeft een brief naar zijn ex-vriendin Hedda geschreven, en laat deze lezen aan Lieke. "Ik vind het heel goed wat je schrijft en dat het jouw beeld naar haar versterkt. Maar ik vind het ook moeilijk te lezen", zegt de blondine. "Wat vind je moeilijk dan?", vraagt de Oldenzaler. "Dat ze nog zoveel voor je betekent dat ik mezelf afvraag of ik wel op de juiste plek ben bij jou", aldus Lieke. Huub pakt haar hand vast en kust haar. "Sinds jou is dat gevoel wel veranderd. Ik ben jou helemaal gaan vertrouwen, en ik ben je onwijs gaan waarderen", zegt Huub. "Ik hoop echt voor je dat ze gaat komen, maar ergens ben ik ook bang wat het met je zal doen", vertelt de blondine. "Dat snap ik ook wel", aldus de Oldenzaler. Maar gelukkig zijn de twee wel zover dat ze elkaar volledig vertrouwen.

maandag 11 juni 2007 @ 15:25:01 #13
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50333477
    14:49 Wonderkind Jaap

Jaap is bezig met schaken. Met een boek op zijn schoot probeert hij de regels van het spel onder de knie te krijgen. Amanda wil graag een spelletje doen door drie schaakstukken te verzetten en Jaap moet dan uitzoeken welke drie het zijn. De Briellenaar weet meteen welke schaakstukken het zijn. Hetzelfde kunstje haalt hij uit met Palma. Maar dan gaat Jaap het moeilijker maken. "Ik haal nu alle schaakstukken weg, en zet ze dan weer terug op dezelfde plaats." Het lukt Jaap gewoon om alle schaakstukken op dezelfde plek te zetten. "Ik ben gewoon een wonderkind", roept Jaap. Zijn mede-Miljonairs moeten hard lachen om deze uitspraak. Tja, wonderkind én oud-schaakkampioen...

maandag 11 juni 2007 @ 15:55:01 #14
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50334681
    15:20 Party in da house

De Party is gearriveerd om Huub en Natasia te interviewen. Andries en Chantal, bekend van Big Brother, gaan als eerste Huub interviewen. "Het liefst willen we graag iedere Miljonair even spreken. Van jou willen we graag weten: hoe denk je dat de buitenwereld tegen jou aankijkt?", vraagt Andries. "Ik domineer al vanaf het moment dat ik hier in zit de populariteitspoll. Dus ik denk dat de mensen wel een leuk beeld over mij zullen hebben", vertelt Huub. "En je familie?", vraagt Chantal. "Mijn moeder schrijft heel vaak, ze is ook heel trots op mij. Maar ze ziet ook beelden van mij, die ze liever niet zou willen zien", zegt de Oldenzaler. We zijn benieuwd hoe het gesprek zich ontwikkelt!

maandag 11 juni 2007 @ 16:25:01 #15
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50336018
    15:47 Huub op de praatstoel...

...en dus in z'n element!

maandag 11 juni 2007 @ 16:55:05 #16
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50337213
    16:14 Geruchten in de Villa!

Brian, Amanda en Natasia kletsen nog wat bij met Joop van Tellingen. Ze hebben het ook even over de twee journalisten van de 'Party'. "Hoe heet die ene jongen nou?", vraagt Amanda nieuwsgierig. "Andries", antwoordt de fotograaf. "Hij is toch degene die het met Kelly heeft gedaan?", vraagt Amanda. "Klopt! En weet je met wie hij het nog meer heeft gedaan?", vraagt hij uitdagend. "Nou…", zegt een nieuwsgierige diva. "Met Gordon", zegt Joop als verlossend antwoord. Natasia staat zo verbaasd en begint te gillen! "Echt waar?! Dus hij is bi", vraagt de Amsterdamse blondine. "Ja, dat zal dan wel hè?", trekt hij als conclusie. En zo gaan de geruchten door de Villa… Wie weet gaan er over de Miljonairs ook geruchten als ze de Villa uitgaan, het is tenslotte De Gouden Kooi…

maandag 11 juni 2007 @ 17:25:02 #17
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50338241
    16:19 Lang niet gezien!

Ouwe jongens krentenbrood...

16:36 Miljonairs vs. BN'ers

Terwijl het merendeel van de Miljonairs samen met Joop van Tellingen en de dansbegeleiders binnen de 'Party' doorbladeren, is Natasia de volgende die wordt geïnterviewd. "Jij bent degene die natuurlijk al een poosje in De Gouden Kooi zit….", vertelt Andries uitdagend. "Ja klopt! Ik ga er ook weer over een paar maanden uit", vertelt ze. Natasia lucht compleet haar hart bij de twee journalisten. Naast Miljonairs worden ze dus ook nog BN'ers…

16:54 Schitteren in de zon!

Jaap krijgt vandaag dansles van William en Diana van Danscentrum Verbiest. Omdat het ontzettend lekker weer is, doen ze dit heerlijk in de tuin. Alléén dansen gaat natuurlijk niet en dus doet Lieke vrolijk mee. Op de zomerse muziek schitteren de twee in de tuin. Jaap moet de kneepjes van het vak natuurlijk goed leren omdat hij over minder dan een maand gaat trouwen met zijn geliefde. Hij zweet zich kapot tijdens de dansles. Tja, je moet er wat voor overhebben Jaap! Wil jij ook dansen bij Verbiest? Kijk dan op de site www.verbiest.net voor meer informatie.

maandag 11 juni 2007 @ 17:55:01 #18
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50339316
    17:17 'Hot-item' in de Villa!

Huub en Brian hebben een gezellige 'talk' met elkaar onder andere over de 'beruchte' weblogs. "Weet je hoeveel bezoekers ik nu trek per dag?", vertelt Huub vrolijk. "12.000", gaat hij verder. "Dat komt waarschijnlijk door de site van Jaap, want door zijn site komen ze natuurlijk ook veel sneller bij jouw website uit!", stelt Brian als beredenering. "Ja, en van mijn site weer op die van Jaap (bezoekers red.)", voegt Huub er aan toe. Een weblog wordt dus in de Villa gezien als een 'hot-item'.

17:21 Eric is terug!

Terwijl iedereen Joop, Chantal en Andries uitzwaait, wacht Huub op een telefonisch interview. De rest kan nu even relaxen en dat is ook wel eens lekker naar zo'n drukke middag. Eric lijkt weer helemaal in zijn element te zijn. "Ik denk dat het tijd is voor Natrasha", zegt een enthousiaste Eric. "Ik ga je natuurlijk helpen", belooft Amanda. "Ik ook!", roept Natasia. Zouden de Miljonairs iets opgestoken hebben van de cursus van Mayday vorige week? We gaan het zien!

maandag 11 juni 2007 @ 18:25:01 #19
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50340335
    16:41 Lang niet gezien!

Ouwe jongens krentenbrood...

17:29 Met z'n allen...

...op de foto, maar toch weer apart...

17:51 Huub wordt ondervraagt...

Huub maakt zich klaar voor een interview met Gijs van Megastad FM. "Rechtstreeks van uit De Gouden Kooi: Huub!", kondigt Gijs aan. "Wat is ergste en naarste wat je ooit tegen iemand hebt gezegd in de Villa?", vraagt een nieuwsgierige radio DJ. "Lastig, maar ik heb erg veel keus natuurlijk. Eentje was tegen Nathanael: 'Ik ruk je kop van je schedel en pis over je ruggenwervel heen'", antwoordt Huub. De tijd vliegt voorbij en dus komt ook aan het interview een eind. Gijs belooft de toekomstige plaat van de Miljonair te gaan draaien als deze bij hem wordt gedropt. Kijk en dat moet je hebben… een succes voordat 'ie uitkomt!

maandag 11 juni 2007 @ 18:55:01 #20
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50341286
    18:22 Samen (kokke)rellen?!

Lieke biedt aan om vandaag de maaltijd te verzorgen en rommelt alvast in de keuken. Omdat er afgelopen dagen behoorlijk geknoeid is met het eten, neemt Natasia het zekere voor het onzekere. "Zullen we samen koken?", vraagt Natasia. Lieke reageert instemmend. Dat is dan afgesproken! Maar voor het zover is, maakt de Hilversumse een lekker voorafje klaar. Ze lijkt aan te voelen waar de diva bang voor is. "Ik heb er niets in gedaan", laat ze meteen weten. Mooi, is dat ook weer uit de wereld geholpen!

maandag 11 juni 2007 @ 19:25:00 #21
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50342527
    18:53 "Oh, ik vind 'm echt cool!"

Amanda en Eric zitten in de kapsalon en spitten door de spullen van Natrasha. Ze komen daar de zogehete 'bodyshaper' tegen. De blondine is ontzettend benieuwd en twijfelt geen moment. Ze pakt de 'bodyshaper' en trekt deze aan. Met wat gefriemel en getrek lukt het haar eindelijk. "Oh, ik vind 'm echt cool!", zegt Amanda. "Wat een vette jurk! Ik ben er echt helemaal weg van gewoon", roept ze nog na. Wanneer ze vraagt of ze 'm aan mag houden, laat Eric in het engels weten: "Not today, maybe tomorrow or the day after tomorrow" Goed onthouden dus, Amanda!

En? Passen ze erin?

19:11 Zij sluit zij en draai!

Jaap moet zijn danspasjes natuurlijk blijven oefenen, ook als de dansers van Peter Verbiest niet in de Villa zijn. Lieke wil de pasjes van de Briellenaar wel 'updaten'. Het gaat zeer voorspoedig. "Na de dans barst Jaap in hard gejuich uit. "Wacht even mijn hart", roept Jaap en grijpt vervolgens naar zijn borst. "Nog één keer, anders ga ik dood", grapt Jaap. Nou, als we de danskwaliteiten tot dusver al mogen beoordelen, slaat Jaap bepaald géén flater op de dansvloer!

maandag 11 juni 2007 @ 19:55:01 #22
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50343876
    19:24 Sumoworstelen in de tuin

Het zijn net twee kleine kinderen. Jaap en Huub belanden in een grappige stoeibui na het oefenen van de danspassen. Gehijg en geduw tussen de twee. "Kom op Jaap, je kan hem makkelijk hebben", moedigt Lieke aan als een soort van cheerleader. Als ze uitgestoeid zijn, komt Lieke bij haar liefje liggen. "Jaap die op je ligt, kan je het je voorstellen?", vertelt Huub. Lieke lacht hartelijk. "F*cking hell! Jaap is echt dik!", schreeuwt hij nog hijgend na. Buiten adem, Huub? Dat wordt dus minder roken en meer fitnessen!

maandag 11 juni 2007 @ 21:25:00 #23
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50348478
    19:41 Verder worstelen...

Jaap heeft er genoeg van, maar Lieke niet. Het worstelpartijtje gaat dus verder voor Huub en Lieke. De blondine wordt nagenoeg uitgekleed door het worstelen. "Wat nou…mietje!", roept Lieke als ze de tegenaanval inzet. Al snel weet Huub de overhand te nemen in het worstelpartijtje… Tja, mannen blijven nou eenmaal de baas…

19:56 "Je lijkt Lieke wel!"

De makeover van Eric naar Natrasha is bijna klaar. Het is bijna weer een complete diva. Wanneer Eric een zilver glittershirt aantrekt komt hij tot de conclusie: "Ik ben plat!" "Ja, ik zat ook al te kijken. Je lijkt Lieke wel", grapt Amanda. Uiteindelijk besluiten de twee voor andere kleding te kiezen. Het shirtje moet dus weer uit, maar dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Ze hebben namelijk grote moeite om het minuscule shirtje weer uit te krijgen… Nou, succes dames!

20:24 Jaap en zijn weblog deel 564...

Jaap ontfermt zich weer over zijn weblog. De USB-poorten werken weer en hij springt een gat in de lucht! De ene na de andere foto upload hij naar zijn website. Nu hij er toch achter zit, typt hij meteen weer alles van zich af. Betekent dit weer tijd voor pittige berichten of maakt hij even plaats voor leuke posts?

20:45 Gezellie met Elly

Butler Dimitri is vanavond weer van partij, maar hij is niet alleen; er is ook een nieuwe butler aanwezig. "Hallo, ik ben Elly. Elke maandag en woensdagavond ben ik jullie butler hier in huis", stelt ze zich voor aan Huub. Iedereen verbaast zich over het onverwachte bezoek. Hallo!", zegt Elly terwijl ze vrolijk de Villa binnen komt lopen. Uiteraard stelt iedere Miljonair zich netjes voor, maar enige twijfel is wel aanwezig en dus nemen de Miljonairs een afwachtende houding aan. Of dat terecht is, zullen we nog achter moeten komen…

maandag 11 juni 2007 @ 21:55:00 #24
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50350214
    21:01 "Vanavond al de jacuzzi in?"

De ras Amsterdamse mengt zich meteen in het gesprek met de Miljonairs. "Vanavond al de jacuzzi in?", vraagt Jaap. "Wel naakt hè?", wordt er geroepen. "Ja, maar jij dan ook", laat Jaap aan Elly weten. "Een deurbel en hangtieten, dat gaat prima samen!", roept hij richting de nieuwe butler. Iedereen moet enorm lachen. De tijd voor gezelligheid is dus aangebroken…

maandag 11 juni 2007 @ 22:25:01 #25
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_50351998
    21:28 Een lekkere pakkerd...

...van tante Elly!

21:53 "Wat is er met jou?"

"Wat is er met jou?", vraagt Natrasha aan Natasia. "Ja, ik heb het een beetje gehad", zegt ze zuchtend. "En jij dan Brian?", vraagt Eric. "Ik ben helemaal vrolijk!", antwoordt hij enthousiast. Al snel gaat iedereen naar de chillroom om daar te genieten van de dreunende beats en de dansspiertjes wat losser te maken. Brian en Natasia zijn de enige die zich afzonderen van de groep. De diva gaat alleen op het terras liggen en Brian gaat naar het kantoor, achter de pc. Zit ze dan toch iets dwars?

22:18 Eric doet zijn werk!

Terwijl het merendeel een feestje aan het bouwen is in de chillroom, heeft Natasia een moment voor zichzelf. Tranen rollen over haar wangen. Gelukkig is Eric degene die haar een enorme troost kan geven. "Wat is er schat?", vraagt hij weer. "Ik mis mijn kindjes zo en ik wil zo graag naar mijn ventje!", weet ze te vertellen. De Leidenaar brengt gelukkig positieve emoties naar boven. "Weet je hoelang het al geleden is dat ik seks heb gehad?", zegt Eric. "Even dat geklungel met Huub daar gelaten", gaat hij verder. "Tja, voor mij ook. Die twee uur dat ik bij mijn ventje was… Het is nu maart, april, mei, juni… Wow!", zegt ze lachend. Goed werk Eric! Of was het nou Natrasha?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')