13:50 "Ik vind je een heel net meisje"Palma en Amanda bespreken het feestje van afgelopen zaterdag. "Ik kijk als buitenstaander en dan denk ik wel: 'jeetje wat is dit allemaal'", zegt Palma. "Vind je dat ik vreemd ben gegaan?", vraagt Amanda. "Nee, hoor dat vind ik helemaal niet", reageert het hoofd huishouding. "Brian en ik hebben daar afspraken over gemaakt", reageert de 19-jarige. "Ik vond het zo raar, vrijdag een big fight met Lieke en zaterdags zit je met haar te zoenen", vertelt het hoofd huishouding. Amanda moet er hard om lachen. "Ja, dat is ook raar." "Ik vind je een heel net meisje, ondanks dat jij hier en daar je tong insteekt", zegt Palma. Wat een mooi compliment!
14:10 Jaap is grappigLieke en Huub bespreken samen nog een keer het telefoongesprek wat ze gister had met haar vader. "Ze zijn echt trots op me. Natuurlijk zijn er dingen die een vader niet graag ziet van zijn dochter", vertelt de blondine. "Ja, maar het is ook wat. Komt je dochter thuis met Huub uit De Gouden Kooi", zegt de Oldenzaler. Dan komt Jaap even langs lopen. "Je hebt ook vaak roze aan", zegt Lieke. "Nee, hoor ik heb steeds hetzelfde shirt aan", roept Jaap. Huub barst in het lachen uit. "Dat was te verwachten." Ook Jaap schiet in de lach. Dat was echt een inkoppertje!
14:30 Het vertrouwen is er eindelijk!Huub heeft een brief naar zijn ex-vriendin Hedda geschreven, en laat deze lezen aan Lieke. "Ik vind het heel goed wat je schrijft en dat het jouw beeld naar haar versterkt. Maar ik vind het ook moeilijk te lezen", zegt de blondine. "Wat vind je moeilijk dan?", vraagt de Oldenzaler. "Dat ze nog zoveel voor je betekent dat ik mezelf afvraag of ik wel op de juiste plek ben bij jou", aldus Lieke. Huub pakt haar hand vast en kust haar. "Sinds jou is dat gevoel wel veranderd. Ik ben jou helemaal gaan vertrouwen, en ik ben je onwijs gaan waarderen", zegt Huub. "Ik hoop echt voor je dat ze gaat komen, maar ergens ben ik ook bang wat het met je zal doen", vertelt de blondine. "Dat snap ik ook wel", aldus de Oldenzaler. Maar gelukkig zijn de twee wel zover dat ze elkaar volledig vertrouwen.
Bron: Villa Vandaag, 11-06-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel