abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:00:36 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49898709
Een onvolprezen pagina op de DGK-website is Villa Vandaag. Hier post de DGK-internetredactie korte fragmenten, plaatjes en grapjes.

Vaak blijven de kleine beslommeringen van de miljonairs (buiten de COS) onbesproken en worden deze weer snel vergeten. Streamverslagen en updates zijn wat uitgedund sinds de streams betaald zijn. Ik heb ook het idee dat veel fokkers zelden de Tien-site checken.

Als experiment maak ik bij deze een topic waarin Tien's Villa Vandaag updates automatisch worden gepost. Hier kan dan over gediscussieerd worden. Tevens is het misschien een makkelijke bron voor feitenmateriaal en plaatjes. Commentaar en opmerkingen graag via PM!

Vorige topics:
  • [DGK] Villa Vandaag #1

Bron van alle informatie, hier kun je ook op datum terugzoeken: http://www.tien.tv/degoudenkooi/villavandaag.html
  • Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      dinsdag 29 mei 2007 @ 19:25:00 #2
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49899734
    18:40 Op naar de dokter!

Lieke en Huub zitten lekker in bad als er op het plasmascherm een boodschap verschijnt: 'Lieke en Huub, jullie moeten over een kwartier naar de huisarts.' Huub schrikt, maar plonst nog even lekker achteruit. Ook Lieke is nog rustig. Plotseling verandert de uitdrukking op haar gezicht, van rust naar paniek. "Oh! Maar dan moet ik me wel aankleden!", roept ze uit. Meteen pakt ze een doekje, veegt haar gezicht af en stapt uit bad. Op naar de dokter!

18:57 "Maak geen beloftes..."

Terwijl Lieke en Huub zich haasten voor de dokter, is er nog wel tijd voor overleg. "Je woord is belangrijk", zegt Lieke. Huub heeft haar een belofte gedaan: als hij naar Istanbul mag, en er mag nog een Miljonair mee, dan kiest hij voor haar. Lieke weet het zo net nog niet: "Je moet geen beloftes maken als je je woord niet nakomt." "Als het kan, neem ik jou mee", herhaalt Huub. "Mijn stem krijg je toch wel", mompelt Lieke. Maar jongens, wie zegt dat jullie met z'n tweeën mogen?

19:09 Eric kan de reis vergeten!

Ook Amanda, Natasia en Brian zijn druk bezig met de mogelijke reis naar Istanbul, die wordt aangeboden door www.corendon.nl. "Heeft Huub nog iets gezegd over mij?", wil Amanda weten. "Hij zei dat jij op mij zou stemmen en dat Natas dat ook gaat doen", antwoordt hij. Over één ding zijn ze het eens: Eric kan de reis vergeten. "Ik zorg er persoonlijk voor dat Eric niet gaat!", zegt Amanda. "Ik wil dat hij geen optie is", gaat ze verder. Maar Amanda zal wel aardig blijven doen: "Ik zorg ervoor dat hij op ons stemt." Brian lijkt erg in zijn nopjes met de duidelijke taal van Amanda. Dat wordt nog spannend!

Bron: Villa Vandaag, 29-05-2007
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      dinsdag 29 mei 2007 @ 19:55:00 #3
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49901083
    19:25 Brian leert zijn les

Amanda en Brian blikken vast vooruit op een mogelijke ontslagronde voor Eric. "Je weet dondersgoed dat ik iemand naar huis wil sturen", begint Brian. "Dan zit Eric hier straks weer, en dan pakt 'ie Natas weer met haar kinderen of scheldt hij mij weer uit." Amanda heeft haar twijfels over deze houding. "En de vorige keer met Jaap dan?", zegt de 19-jarige, verwijzend naar de mislukte ontslagronde van Jaap. "Ik heb die les hard moeten leren", bekent de Antilliaan uiteindelijk. "Maar geloof me, ook ik wil iemand naar huis sturen!", roept Amanda uit. Moet Eric zich zorgen gaan maken?

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      dinsdag 29 mei 2007 @ 20:25:01 #4
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49902371
    19:42 Attentie!

Lieke en Huub zijn weer terug van het doktersbezoek. "Attentie op de set!", roept de Oldenzaler. Brian wil direct weten hoe het gegaan is. "We gaan dood", zegt Lieke droogjes. "Het is niet fijn als ze met zo'n ding in je…", begint Huub. "Oh? Net zei je nog wat anders!", pest Lieke hem. Maar Huub zal altijd baas boven baas blijven: "Hoe lang was je nou al over tijd?", vraagt hij op zijn beurt. Ach, de uitslag zal het ons leren!

19:59 "Wat een kutbrief!"

Er ligt een brief op de mat voor Jaap. De Briellenaar pakt de brief, maakt hem open en leest. Hij is vijf minuten lang stil en blijft lezen. Voorkant, achterkant, en nog een keer. Hij schudt af en toe zijn hoofd, maar zegt nog niets. En dan komt eindelijk het hoge woord eruit: "F*cking t*ringlijders!", zegt hij. Met de brief wandelt hij naar kantoor waar ook Eric zit. Na een lange stitle vraagt Eric maar wat er is. Jaap zegt niets en geeft Eric de brief. "Wat een k*tbrief!", verzucht de Leidenaar uiteindelijk. En dan komt eindelijk de inhoud aan het licht: Jaap loopt studiepunten mis, omdat hij voor een groepsmodule te weinig gedaan zou hebben. "En dat terwijl ik gewoon evenredig heb gewerkt!", roept Jaap. "En dat komt alleen maar door dat t*ring-ego van die docent!" Tja Jaap, vervelend hè, mensen met een ego…

20:06 Jaap voelt zich voor het eerst geterroriseerd!

Jaap blijft maar schelden vanwege de brief die hij heeft ontvangen van zijn opleiding. "F*cking t*ringlijers!", blijft Jaap maar roepen. Huub leest de brief ook eens. Hij kijkt moeilijk… "Als de docent twijfelt, dan mag hij al iemand individueel uitsluiten. De docent heeft het recht, net als het woord van de burger tegenover dat van de agent", legt Jaap uit. "Eric zegt dat ik moet wachten met iets in mijn log schrijven", zegt Jaap sip. "Ja, terror is leuk en aardig, maar dit gaat om je laatste module!", vindt Huub. "Ja, ik heb er f*cking drie maanden werk in gestoken!"roept Jaap uit. "Ik heb zitten werken… En die vent gelooft me gewoon niet!", roept Jaap verontwaardigd uit. "F*cking hard voor gevochten… Weet je? Ik weet nu, voor het eerst, hoe het is om zelf geterroriseerd te worden. Ik had echt tranen net! Wat een onrecht!", gaat Jaap door. Hij besluit in beroep te gaan. Is alles voor niks geweest?

Onmacht...

dinsdag 29 mei 2007 @ 21:25:01 #5
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49904915
    20:41 Jaap als Brian

Terwijl de groep gezellig aan het eten is, krijgt Jaap het plotseling op z'n heupen. Naast een terror-deskundige blijkt Jaap namelijk ook een begenadigd imitator te zijn. Ineens profileert hij zich als een ware Brian. "Ik word helemaal para, brother!", roept hij ineens. "Rustig maar", kalmeert de echte Brian hem. "Als je jezelf wilt slaan, dan kun je het best naar de fitnessruimte gaan", adviseert de Antilliaan vol zelfspot. Dat laat Jaap zich natuurlijk geen twee keer zeggen. Onmiddellijk staat hij op en rent de trap op. Zichzelf overal slaand rent hij heen en weer tussen de fitnessapparaten. "Para-brother! Para-brother!", schreeuwt hij. Brian kan er gelukkig om lachen…

"Ik ben para!"

21:04 Amanda neemt Eric apart

Amanda neemt Eric even apart. "Is er een mogelijkheid dat je de reis aan Huub geeft?", wil ze weten. "Ik weet het niet", antwoordt Eric. "Ik heb me er niet mee bezig gehouden eerlijk gezegd" "Ik geef 'm echt niet aan Huub", zegt Amanda. "Ik weet het niet", zegt Eric nog een keer. Meteen daarna brengt Amanda verslag uit aan Natasia, maar Eric komt er al snel bij zitten. Tot zover het gefluister!

dinsdag 29 mei 2007 @ 21:55:00 #6
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49906376
    21:05 Huub telt zijn stemmen

Eric besluit toch even te gaan praten met Huub voordat iedereen straks een pleidooi gaat houden. Huub zegt drie stemmen te hebben, maar dat is nog niet voldoende. "Ik heb Jaap een aanbod gedaan wat hij niet kan weigeren met het oog op de bruiloft. Als ik die van jou ook krijg, dan heb ik de meerderheid", zegt Huub. "Amanda gaat niet op jou stemmen", weet Eric te melden. "Als ik vier stemmen heb, dan heb ik haar stem ook niet nodig", zegt Huub. Wat zal Eric doen?

Snel naar Huub!

21:12 Opruiming!

Iedereen wil graag weten wat de gedachten zijn over de reis naar Istanbul. Wie gunt het wie en wie heeft er een kans op de meerderheid van stemmen? Met z'n allen nemen ze plaats op de bank. Jaap doet als eerste een poging, maar beseft al snel dat hij niet zal gaan. Ook Lieke laat deze reis passeren omdat ze niet denkt een meerderheid binnen te kunnen halen. Natasia hoeft ook niet zo nodig naar Istanbul. Zo, dat ruimt alvast wat op!

dinsdag 29 mei 2007 @ 22:25:00 #7
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49907841
    21:31 Iedereen weet het zeker: Huub gaat vreemd in Istanbul!

Lieke doet haar woordje, maar dat wekt alleen maar irritatie op bij de rest, want ze is erg lang van stof. Ze gunt de reis aan Amanda en Eric, maar geeft haar stem aan Huub. Dat begrijpt de rest niet… Het duurt een kwartier, maar dan is duidelijk wat Lieke bedoelt: "Ik denk dat het tussen Huub en Brian gaat en daarom gaat mijn stem naar Huub." Brian probeert op slinkse manier haar stem te winnen: "Huub zei vrouwen te gaan, uhh…", probeert hij. Daar wil Lieke het niet over hebben. "Dat is wel zijn instelling", valt Amanda bij. "Iedere man gaat vreemd. Lekker belangrijk!", roept Natasia. "Het gaat erom hoe je ermee omgaat!", gaat ze verder. Iedereen heeft het al over het vreemdgaan van Huub in Turkije. De Miljonairs lijken twee stappen over te slaan. 1: Huub moet eerst gaan. 2: Huub moet nog vreemdgaan in Istanbul.

Kan Huub zich nog verdedigen?

21:50 Geen ontslagronde

"U spreekt met Huub. Ik wil graag mijn ontslagronde intrekken. Dank u wel!" Met deze woorden houdt de ontslagronde voor Eric dus op te bestaan. "Slim!", reageert Jaap direct, die bij Huub in de Private Room is komen zitten. Nou Eric, daar kom je weer goed weg!

dinsdag 29 mei 2007 @ 23:25:02 #8
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49910325
    22:05 Natasia moet perfect...

...naar Life & Cooking!

22:31 Opperste concentratie in het kantoor

Terwijl Eric, de hard werkende student, aan het studeren is in het kantoor, zit de rest klaar voor de televisie. Er wordt nog wat luchtig gekletst over de verre reis naar het oosten. Brian ziet al voor zich hoe Jaap het vliegtuig onder zou kotsen als hij mocht gaan. Eric buigt zich dieper en dieper over de materie in zijn boek. Een moeilijke blik maakt duidelijk dat niet alles naar wens verloopt. Ontspanning versus keiharde concentratie. Wij wisten het wel!

dinsdag 29 mei 2007 @ 23:55:00 #9
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49911697
    23:00 Eric aan de studie!

Het valt niet mee...

23:21 Ongeduldige Jaap

Het televisieprogramma is nog niet afgelopen of Jaap begint over de reis naar Istanbul. De beste man is erg ongeduldig en wil het liefst vanavond nog tot een unaniem besluit komen. "Zullen we aan Eric vragen of hij al weet op wie hij stemt?", probeert hij. De rest wil Eric liever met rust laten. Nog maar minder dan 24 uur, Jaap! Je bent al over de helft!

23:44 Klaar voor de nacht

Huub en Lieke nemen nog een drankje, maar Natasia en Amanda houden het voor gezien. De dames verwijderen hun make-up en trekken een slaapoutfit aan. Voor Natasia is dat een strak hempje met boxershort en Amanda heeft gekozen voor haar babydoll. Ook Brian onkleedt zich, maar dat heeft een andere reden. De Antilliaan zoekt de warmte van de sauna op. "Proost!", zegt Huub boven in de woonkamer. "Wat drink jij?", vraagt Lieke aan Jaap. "Melk", zegt hij. "En jij?" "Martini", antwoordt Lieke. Ach, ieder zijn voorkeur!

woensdag 30 mei 2007 @ 09:25:03 #10
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49916610
    08:30 Zachtjes wakker worden

De huishoudster dartelen al vrolijk door de Villa. Ze lijken er zin in te hebben vandaag. "Nou ik ga mevrouw Lieke wakker maken", zegt Palma opgewekt. Zachtjes wekt ze Lieke: "Ik heb nieuwe batterijen in je zender gedaan." Lieke draait zich slaperig om en kruipt in de armen van haar vriendje. Palma laat haar rustig begaan. Is de oorlog tussen de twee vrouwen voorbij?

08:50 Alexis en Jr.

Natasia heeft een leuk nieuwtje voor Palma: "Ik ga naar 'Live and Cooking', ze willen de Alexis and Jr. uit De Gouden Kooi." Alexis en Jr. zijn karakters uit de wereldberoemde soap 'Dynasty' uit de jaren tachtig. Het hoofd huishouding vindt het fantastisch. "Oh, ik kijk iedere zondag", zegt ze opgetogen. Palma is helemaal gek van het programma. "Irene is niet zo'n fan dus bereid je voor!", waarschuwt Palma.

Bron: Villa Vandaag, 30-05-2007
      woensdag 30 mei 2007 @ 09:55:02 #11
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49917351
    09:13 Bijzonder takenpakket

Als hoofd huishouding van De Gouden Kooi is je takenpakket zeer gevarieerd. Bespetterd worden met kots, urenlang bekvechten en bedreigingen aan huis, het hoort allemaal bij the job. Ook vanochtend wacht er weer een bijzonder taakje op Palma. Ze mag de gloednieuwe borsten van Natasia intapen. Ach je moet er wat voor over hebben om in de meest bizarre Villa van Nederland te werken

09:41 Echte Miljonairs...

...genieten van de ochtendzon!

woensdag 30 mei 2007 @ 10:25:02 #12
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49918342
    09:53 "Zullen we Palma gaan focken"

Huub en Lieke zitten bij de stallen en genieten van de eerste zonnestraaltjes. Huub is klaarwakker. "Zullen we Palma gaan focken", zegt hij stralend. Zijn vriendinnetje heeft niet zo'n zin in een kibbelpartij met haar grote rivale en legt slaperig haar hoofd op Huub zijn schouder. Genoeg tijd om herrie te schoppen jongens, jullie zitten immers oneindig gevangen in luxe!

woensdag 30 mei 2007 @ 10:55:01 #13
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49919494
    10:00 Losgeslagen Miljonairs

Iets wat een rustige ochtend lijkt, is helemaal omgeslagen. Iedereen is opgestaan. "Eerst maar even met z'n allen ontbijten", roept Palma. Huub heeft een discussie met Amanda, maar Palma vindt het nodig om zich erin te mengen. Wanneer ze niet ophoudt, begint Huub de hoofd huishouding bij haar hoofd weg te duwen. Dit wil niet helpen. Wanneer de Oldenzaler opstaat en zijn broodje met een grote snelheid op Palma afwerpt, knapt er iets in Brian. Huub en Brian staan dreigend tegenover elkaar en duwen tegen elkaar aan. Gelukkig houden de dames wel het hoofd koel. Amanda en Lieke springen zonder aarzelen tussen de twee kemphanen. Bedankt dames!

10:23 Wanhopige Natasia

Natasia is nog volop aan het herstellen van haar operatie en probeert zoveel mogelijk de ruzie's in De Gouden Kooi uit te weg te gaan. Maar tijdens het ontbijt loopt het uit de hand. Brian en Huub gaan elkaar bijna te lijf. Natasia vlucht na een tijdje naar boven. "Het is de laatste tijd zoveel ruzie, het is niet te geloven, laat elkaar nou gewoon", zegt de diva overstuur tegen Eric. Maar de wanhoopskreet van Natasia lijkt gericht aan dove oren...

woensdag 30 mei 2007 @ 11:25:02 #14
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49920518
    10:26 "Ik vind het niet normaal"

Natasia ligt op lamlendig op bed. Brian wrijft troostend over haar arm. "Je hebt je niet druk gemaakt toch?", vraagt hij zachtjes. "Om jou altijd", zegt de diva met gebroken stem. "Ik heb mijn handen altijd op mijn rug gehouden. Hij is het zeker niet waard om te slaan!", laat de Antilliaan rustig weten. Een verbijsterde Amanda voegt zich bij de twee. "Ik vind het niet normaal", zegt Amanda verontwaardigd.

10:53 Even alles op een rijtje...

De Miljonairs hebben zich opgedeeld in twee groepen. Brian, Amanda en Natasia bevinden zich in de slaapkamer en Huub, Lieke en Eric zitten op het terras bij de keuken. Er wordt even geprobeerd weer wat adem te halen. Huub lucht zijn hart bij de twee andere Miljonairs: "Ik heb er niks aan als de huishouding zo in mijn nek zit te schreeuwen!" En zo zetten ze alles even op een rijtje.

woensdag 30 mei 2007 @ 11:55:01 #15
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49921765
    11:22 Back to business

De Miljonairs waren even afgeleid door de heftige strubbelingen tussen Huub en Brian. Maar dit is van korte duur. Zij richten zich weer volop op het snoepreisje wat in verschiet ligt. "Als alle stemmen straks richting Brian gaan en alleen Huub moet nog zijn stem nog uitbrengen, dan zou het wel eens zo kunnen zijn dat hij het blokkeert", laat Natasia weten aan Amanda en Brian. Alle Miljonairs azen op het tripje naar Istanbul. Want ondanks dat nu even de zon schijnt, in Turkije is het weer toch net even iets beter…

woensdag 30 mei 2007 @ 12:25:02 #16
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49922755
    11:46 Ontploffingsgevaar?

Huub leunt lui achterover in zijn stoel. "Ik irriteer mij eraan dat Brian zo'n komediant is", zegt de Oldenzaler geïrriteerd. Ondanks dat Eric Huubs treiterpraktijken aan den lijve heeft ondervonden, lijkt hij zich deze keer aan de kant van zijn 'maatje' te scharen. "Hij moet nadenken voordat hij gaat ontploffen", zegt de Leidenaar. Ontploffen en nadenken gaat over het algemeen niet zo goed samen, jongens!

woensdag 30 mei 2007 @ 12:55:02 #17
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49923793
    12:12 Lekker maffen

De sfeer in de Villa is al de hele ochtend op zijn zachts gezegd gespannen. Het is welbekend dat stress negatieve effecten heeft op het lichaam. Yogalerares Nancy komt dus als geroepen. Met hun ogen dicht volgen de Miljonair braaf alle instructies van de lenige schoonheid. Huub vult de yogales in op zijn eigen´creatieve´ manier. Hij knapt een uiltje op een matje ergens in de hoek van de zaal.

12:15 Bekende dansjes...

12:31 Het zit er weer op!

De yogales zit er weer op voor de Miljonairs. Ze zijn weer helemaal tot rust gekomen. Dat was wel even nodig na de ruzie van vanochtend. Tilly is inmiddels ook al gearriveerd en is met de nagels van Natasia bezig. Natuurlijk komen de anderen Miljonairs ook even naar de nagelstyliste toe. "Even gedag zeggen", zegt Amanda enthousiast. Nancy gaat er weer vandoor. "Doen jullie wel even rustig aan?", vraagt ze terwijl Brian met haar voor de Villa staat. "Uiteraard", antwoordt de Antilliaan dan ook. Tot volgende week Nancy!

woensdag 30 mei 2007 @ 13:25:02 #18
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49924867
    12:47 Tilly is wel in voor een lolletje

"Wat ik persoonlijk heel erg vind, is dat juf Judith met zand bekogeld is", zegt Tilly tijdens haar werkzaamheden. "Dat doe je gewoon niet! Je weet nooit wat voor schade je kan aanrichten!" De Miljonair die besproken wordt, is natuurlijk Jaap. "Hij moet ook gewoon de maatschappij weer in straks", reageert Natasia. "Leuk zo'n iemand op de zaak, die bij je komt werken", zegt de diva spottend. "Ik heb er bepaalde meningen over, maar ik besluit me op de vlakte te houden", zegt Tilly verstandig. "Straks pakt hij jou ook nog", vult Amanda aan. "Dan gaan we op hem zitten en dan gieten we een fles aceton in zijn mond", besluit Natasia. Maar de nagelstyliste is voor niemand bang, zelfs niet voor Jaap. "Ik ben altijd wel in voor een lolletje", is dan ook Tilly's reactie. Maar of Jaap hetzelfde verstaat onder een lolletje is de vraag...

13:01 "Wat ben je ook een doos!"

Palma en Eric hebben zo hun pleziertje in de keuken. Zo komt onze koninklijke hoogheid ook aan bod, maar ook hun eigen beroemdheid. "Zo stond ik in de supermarkt mijn dingetje te doen met mijn boodschappenwagentje. En er stond een dame voor me. Ik wou dus even op het knopje drukken voor een pakje sigaretten….", en zodra Palma het uitspreekt corrigeert ze zichzelf meteen. "Oh nee, ik rook niet. Euhm...voor mijn dochter!", roept ze lachend. "Wat ben je ook een doos jij hè!", zegt een lachende Eric. Dat was ook even een blunder, hè Palma?

woensdag 30 mei 2007 @ 14:25:01 #19
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49927103
    13:25 Amanda strikes back

Amanda heeft in de gaten dat er iets moet gebeuren, wil ze de reis naar Istanbul naar zich toetrekken en doet Jaap daarom een aantrekkelijk voorstel. "Als jij op mij stemt, dan krijg jij back-up van mij", zegt de 19-jarige glunderend. "Tot welk moment?", wil Jaap weten. "Een maand", belooft Amanda. "Ik heb niet genoeg aan een maand, langer!", roept Jaap. "Een maand en een week dan", zegt Amanda. De 19-jarige maakt het nog aantrekkelijker voor de Briellenaar en gooit alles in de strijd, zelfs een foto van haar voorgevel: "Ondertussen kom je dichter bij de prjjs. Mensen weten niet dat ik je back-up ben en je stuurt me naar Istanbul. Je weet dat ik niet lieg!" "Moeilijk", zegt Jaap bedenkelijk. "Als Brian naar me toe komt en zegt: 'ik geef Amanda mijn stem, dan geloof ik erin", zegt de Briellenaar. We zullen het zien vanavond!

13:56 Van poolboy tot butler...

Eric, Huub en Tilly hebben het over een toekomstige poolboy en komen uit bij Dimitri. "Poolboys worden tegenwoordig omgedoopt in butlers", zegt Huub lachend. "Ja, hè Dimitri?", voegt hij eraan toe. "Ja, is een leuke jongen hè?", begint de nagelstyliste. "Is dat niet iets voor een ondeugende date voor jou?", vraagt Tilly enthousiast aan Eric. "Mooi lichaam heeft hij wel, maar nee!", antwoordt Eric. Het had natuurlijk altijd gekund!

woensdag 30 mei 2007 @ 14:55:02 #20
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49928091
    14:20 Miljonairs maken eigen sigaren!

De Miljonairs maken zich op voor een workshop sigaren maken. Iedereen trekt fatsoenlijke kleding aan, want als Miljonair moet je natuurlijk wel representatief zijn. "Ik heb er echt zin in!", laat Huub weten. "Volgens mij is het ook erg interessant", reageert Tilly. En net wanneer ze het erover hebben, komt Ria Bos aanrijden. "Hallo", wordt er gegroet. Hoe gaan de Miljonairs het ervaren om hun eigen sigaren te maken?

14:43 "Maar ik proef helemaal niks"

Alles staat klaar, de Miljonairs verzamelen zich in de woonkamer om aan de slag te gaan met de workshop. Ria begint te vertellen over hoe zij in het vak is gekomen: "Ik doe het al zestien jaar en vijf jaar geleden ben ik voor mezelf begonnen." Vervolgens vertelt ze iets meer over de verschillende soorten materialen waar ze gebruik van maken. De Miljonairs kijken geboeid toe. Ze laten een potje rondgaan. "Dit zorgt voor drop en munt smaak", vertelt Ria. "Maar ik proef helemaal niks", zegt Natasia verbaasd. Dat klopt! Je rookt het namelijk. Tja, dat had je kunnen weten natuurlijk.

woensdag 30 mei 2007 @ 15:25:01 #21
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49929161
    15:10 Vreemde uitspraak

Ria waarschuwt de Miljonairs om vooral goed hun handjes goed te wassen na de workshop. "Het prikt namelijk ontzettend als je het in je ogen krijgt", legt de sigarenmaaktster uit. "Oh, dan gaan we het in Jaap zijn ogen wrijven", zegt Huub verlekkerd. Ria kijkt de Miljonair bevreemd aan. Tja, in De Gouden Kooi moet je altijd op je woorden passen…

woensdag 30 mei 2007 @ 16:25:01 #22
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49931264
    15:53 Probeert Huub te compenseren?

Vooral Huub bouwt een enorme sigaar, probeert de jongeman iets te compenseren? "En nu juf?", vraagt de Oldenzaler enthousiast. "Ja, je moet hem natuurlijk niet loslaten", zegt Ria als zij de verfomfaaide sigaar bekijkt, die langzaam uit elkaar valt. Eric is al wel geslaagd en toont trots zijn eerste sigaar aan Amanda. "Ik vind het echt een plaatje", zegt de Leidenaar stralend. "En als je een keer lekkere sigaren maakt, je mag ze altijd opsturen", zegt de Leidenaar lachend tegen de sigarenmaakster. Ria legt uit uit dat ze de creaties van de Miljonairs thuis gaat persen. "En als het goed gaat dan stuur ik ze op", vertelt ze. Laten we hopen dat deze joekels net zo goed smaken als ze groot zijn...

woensdag 30 mei 2007 @ 17:25:00 #23
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49933400
    16:16 Dag dames!

De sigarenmaaksters vertrekken weer. Eric, Lieke, Brian en Amanda zoenen de dames gedag. "Bedankt!", roept Amanda. Brian zegt het leuk te hebben gevonden. "Leuke dames", zegt Eric, terwijl de auto wegrijdt. "Wat een borsten had die ene! Dat zag ik net pas tijdens het inladen van de spullen", zegt Huub terwijl hij zijn arm om Lieke heen slaat. "Je bent ziek", mompelt ze. Ach, Huub blijft Huub.

16:30 Brian vertrouwt Amanda niet

Brian maakt zich zorgen over vanavond. "Hij heeft het niet verdiend", zegt Brian over Huub. Natasia is het daar mee eens. "Ik gun het Amanda veel meer. Als de reis niet naar mij of Huub gaat, dan gaat 'ie naar Amanda", zegt Brian. Er is wel iets wat hem dan niet lekker zit… "Op het relatievlak… Als ze weer veel alcohol neemt…", begint Brian. Natasia vindt dat hij inderdaad realistisch moet zijn: "Je weet dat er van alles kan gebeuren." Zou Brian het aandurven toch op Amanda te stemmen?

16:46 "We weten het niet!"

Nu de sigarendames er weer vandoor zijn, is de trip naar Istanbul natuurlijk weer het gespreksonderwerp. Op het terras wil Eric het één en ander weten van Amanda. "Gaat Brian nog steeds stemmen op Huub?", vraagt hij. "Nee", antwoordt de 19-jarige kortaf. "Hij gaat op jou stemmen", suggereert Eric. "Weet ik niet. Maar in ieder geval niet op Huub", laat ze weten. Amanda heeft zo haar bedenkingen over de trip: "Vaag dat er maar één iemand mag." Eric vraagt vervolgens wie ze mee zou nemen als er iemand mee mocht. "Met Brian zou wel leuk zijn, maar misschien mag je wel iemand van thuis meenemen", vertelt Amanda. "Maar ja, we weten het niet!", besluiten ze samen. En zo is het maar net…

16:54 Neem me...

...mee naar dromenland

woensdag 30 mei 2007 @ 17:55:01 #24
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49934438
    17:06 Brian de romanticus

Wat een romanticus is die Brian toch! Hij neemt een fles wijn en twee glazen mee en gaat bij Amanda zitten in het gras. "Nou dame, we gaan het eens hebben over iets wat kan gebeuren…", begint hij. "Het zou kunnen dat je de trip naar Istanbul krijgt en iemand mee mag nemen van het personeel…", gaat hij verder. Amanda ziet de bui al hangen. Het gaat straks waarschijnlijk over alcohol en Mitch. "Even naar het toilet", zegt ze. "Ben er zo weer!" Wordt vervolgd!

17:11 Wordt vervolgd...

Huub maakt zich toch wat zorgen over de stemming van vanavond. "Eric gaat moeilijk doen omdat Amanda hem heeft verteld van het wegstemmen…", vreest hij. "Ik vind Eric een lastige om te peilen", zegt Lieke. Ondertussen ligt Brian nog te wachten op Amanda. Heeft ze even de tijd nodig om na te denken? Als ze na een kwartiertje terug komt, wil Brian haar ook even laten wachten. "Wat ga je doen?", vraagt ze als hij opstaat. "Naar het toilet", antwoordt hij. Wordt wederom vervolgd!

17:25 Eindelijk!

Brian begint eindelijk het gesprek met Amanda. Het gaat over haar alcoholgebruik en dan met name tijdens een eventuele trip naar Istanbul. Zelf heeft hij een glaasje wijn voor haar ingeschonken, dus wie helpt haar nou eigenlijk aan de alcohol? "Stel, je moet tussen een Miljonair en iemand van het personeel kiezen…", begint Brian. "Wie neem je mee?" "Wie zegt dat de reis naar mij gaat!", roept Amanda. "Misschien ga je iets meemaken met iemand, maar je zit wel in een relatie…", legt Brian uit. "Ik doe niks!", zegt Amanda. "Maar wat als je daar met Mitch zit!", probeert Brian verder. "Wat een onderwerp! We zitten dan gewoon als Miljonair en butler", lacht Amanda. Ondertussen trekt ze wat grassprietjes los en neemt een slok wijn. Lichaamstaal… " Nee, ik vind jou hartstikke leuk en ik vind onze relatie belangrijk", zegt ze tot slot. We shall see!

17:36 Amanda neemt het niet zo nauw...

Haar rondingen op een rijtje!

woensdag 30 mei 2007 @ 18:25:01 #25
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_49935374
    17:54 Amanda kiest Melisa... Yeah right!

Bian en Amanda hebben het nog steeds over 'vertrouwen'. "Vertrouw je me zonder alcohol?", vraagt Amanda. "Ja, voor de volle 100%", zegt Brian. "Dan drink ik niet als ik naar Istanbul mag", zegt ze. Dat valt natuurlijk verkeerd. Brian denkt nu, dat ze zonder alcohol wel meteen vreemd zou gaan. De twee ruziën nog even verder. Brian neemt Amanda plotseling mee naar Natasia. "Does, als deze stemming tussen Amanda en mij gaat, wie gaat er dan?", vraagt hij. "Amanda", klinkt het meteen. "Niemand heeft iets tegen je, dus dan gaat hij naar jou", legt Natasia uit. "Snap je nu waarom ik erover begin?", vraagt Brian. Amanda begrijpt het. Er is een reële kans dat zij mag gaan. "Maar ik zou voor Melisa kiezen als ik iemand van het personeel mee mag nemen", zegt Amanda. Er volgt een lachsalvo.

18:05 Natasia verklaart Brian de oorlog

Het gesprek ontaardt langzaam in een ruzie. Brian is boos, omdat Natasia tegen hem heeft gezegd dat het belangrijk is te weten wie je vijanden zijn. "Jij zoent met Huub!", steekt Brain naar de diva. "Waar heb je het over? Wanneer zoen ik met Huub?", wil Natasia graag weten. Brian verheft steeds meer zijn stem: "Elke ochtend bijna! Is het waar of niet? Terwijl jij tegen mij zegt: 'weet wie je vijanden zijn!'" Ook de diva zet het nu op een schreeuwen. "Vanaf vandaag zijn wij vijanden. Wil je dat? Dan kun je het krijgen!" Is dit een serieuze oorlogsverklaring?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')