abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 september 2007 @ 20:57:33 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53057979
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 9 september 2007 @ 20:58:12 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53057996
15:29 Pech voor Jaap

Helaas voor Jaap komt Nando de fitnessruimte inlopen. Dat wordt dus niet meer naar de kontjes van brunettes kijken! Er moet nu echt gewerkt worden! Jaap mag gewichtheffen en Nadia verkiest nu de fiets boven de loopband. Daar zit ze veilig, uit het zicht van Jaap.

15:44 Lieke weg?

Het frustreert Brian, Amanda en Nadia dat Huub en Lieke vanmorgen fluisterden onder de douche. "Heb jij iets gehoord?", vraagt Brian aan Nadia. Dat heeft ze niet echt. "Huub zei: 'Ga maar weg!' Ze hadden ruzie", weet Amanda. Brian denkt dat Lieke voor 23 september naar huis gaat. "Dat is mijn intuïtie!" Amanda denkt er hetzelfde over: "Ze heeft echt een k*tleven hier." Of is Lieke sterker dan ze denken?

16:10 Besloten vergadering

Brian zit de vergadering voor.

16:37 Bezoek! En nog meer bezoek!

Bezoek voor Jaap! Omdat hij van de week jarig is geweest, krijgt hij vandaag Cora en twee goede vrienden op visite. "Gefeliciteerd Jaap!", roept Sjoerd, wanneer hij het bordes op wandelt. Ook een cadeau zijn ze niet vergeten: Jaap krijgt een boek. "Oké, volgende cadeau!", roept Jaap in al zijn dankbaarheid. Opnieuw neemt Jaap een boek in ontvangst. "Next!", lacht hij. "Ah! Die wou ik inderdaad! Hoe wist je dat?", vraagt hij aan Cora. Maar dan heeft Jaap zelf ook nog een verrassing. "Kom even naar buiten, brother!", zegt hij tegen Dennis. Tot grote schrik van de Alphenaar staat daar opeens zijn bloedeigen zusje. "Dankjewel brother!", roept Dennis en omarmt zijn zusje. Dat wordt nog een gezellige middag zo!

16:49 Happy birthday!

Jaap voor de tweede keer jarig!

17:11 "Wat een grote schoenen!"

Dennis trakteert zijn zusje direct op een rondleiding door de Villa. "Geniet van elkaar!", roept Jaap hem na. "Dit is echt gaaf!", zegt Kelly, die zich laat verrassen door het kantoor, de paardenbak en de kapsalon. "En dit is Jaap z'n hok!", vertelt Dennis wanneer ze in de Master Bedroom komen. "Wat een grote schoenen!", lacht Kelly wanneer ze de slagschepen van Jaap ziet staan. Tja, echte Miljonairs leven natuurlijk op grote voet…

17:36 105 stuks

Dennis neemt zijn zusje Kelly mee naar de tuin om even uitgebreid bij te praten. Ook de mede-Miljonairs worden besproken. "Die jongen irriteert me zo!", lacht Kelly, doelend op Huub. "Heb je af en toe geen zin om hem een ram te verkopen?", vraagt ze aan haar grote broer. "Natuurlijk", geeft Dennis toe. "Maar we zitten hier voor een spel en we weten allemaal hoe het hier gaat", relativeert de Alphenaar. Het tweetal kletst vrolijk verder en er valt geen enkele stilte. "Hoeveel camera's hangen hier eigenlijk?", wil Kelly weten. "105", antwoordt Dennis. Ja Kelly, we zien dus alles!

17:53 Broer en Zus!

"Ik maak wel je beltegoed op", zegt de knappe zus in een rustig onder onsje tegen haar ijdele broer. "Ja, natuurlijk", zegt de 'grote' Miljonair. Tijdens gesprek informeert Dennis zijn zus over wat zij wel niet tegen hem kan zeggen. "Niks wat met het spel te maken heeft, of wat invloed heeft op het spel", laat Dennis weten. Zo hoort het, Dennis!

17:59 Even bijpraten...

...chillen met champagne!

18:16 Einde bezoekuur!

En dan is het uur alweer voorbij! Eerst neemt het bezoek van Jaap afscheid en kort daarna moet ook Kelly weer haar biezen pakken. "Is het uur alweer voorbij?", vraagt ze verbaasd. "Het lijken wel tien minuten!", zegt ze. Maar regels zijn regels en met tranen in de ogen nemen broer en zus afscheid van elkaar. "Mooi zusje heb je, hoor!", zegt Amanda tegen Dennis. "Bedankt Jaap! Deze vergeet ik niet. Dit waardeer ik zo", zegt Dennis tegen Jaap, van wie hij dit bezoek cadeau heeft gekregen. Maar ja, vanavond gewoon weer met z'n zevenen, jongens! Of staan er nog meer verrassingen op het programma…

18:28 Geloof in Dennis

Brian en Amanda willen graag weten waarom Jaap het bezoek cadeau heeft gedaan aan Dennis. Het antwoord van de Briellenaar is kort doch helder. "Ik geloof in Dennis en vind hem analytisch ook erg sterk", vertelt de Briellenaar aan Brian en Amanda. Gooit Jaap definitief de handdoek in de ring als het om een samenwerking met Huub gaat?

18:45 Is Jaap te sturen?

Nadia vertelt Dennis dat zij heeft opgevangen, dat Cora tegen Jaap heeft gezegd dat zij hem liever met Huub ziet samenspelen. "Huub heeft Jaap teveel gebasht? Dat gaat nooit gebeuren, Jaap is niet dom!" Zal Jaap zich wat van Cora aantrekken?

18:56 Italiaanse pasta schaft de pot

Brian staat lekker in de keuken te kokkerellen, hij is een maaltijd voor Jaap, Amanda en uiteraard zichzelf aan het bereiden. "Manny heb je heel veel trek" vraagt de 'kok'. "nee hoor" antwoord de slanke blondine. "En jij Jaap?" " Ja ik wel" antwoord de Briellenaar als gewoonlijk.

De meester in de keuken

19:14 Op herhaling!

Terwijl de rest binnen geniet van een heerlijke pasta, hebben Dennis en Nadia weer eens een gesprek zoals alleen Dennis en Nadia dat kunnen. Nadia zeurt over back-up maar Dennis heeft er geen trek in. "Je bent toch gewoon mijn meisje? Dan ben je toch automatisch mijn back-up?", vertelt Dennis. "Ja, maar soms zeg jij van die dingen…", klaagt de brunette. "Waarom twijfel je daar nou steeds aan?", vraagt Dennis geïrriteerd. Maar nog geen halve minuut later is het tij weer gekeerd. "Poppetje", zwijmelt Dennis en ze zoenen uitvoerig en dan lijkt alles weer goed. Of toch niet…? "Maar je moet nooit meer van die dingen zeggen. Dat vind ik echt niet leuk", begint Nadia weer. Wordt vervolgd, vrezen wij.

19:29 Vriendschap of back-up?

Terwijl Jaap en Dennis buiten doorpraten, hebben Brian, Nadia en Amanda in de Private Room ook een gesprek. Onderwerp? Jaap en Dennis! "Wat hebben Dennis en Jaap nou met elkaar? Ze hebben heus geen emotionele band met elkaar. Dennis heeft gewoon niet het vernuft om dieper te graven", uit Brian zijn twijfel aan hun band. "Wat is vriendschap hier? Alleen maar back-up?", vult Amanda haar vriend aan. "Net vraagt hij of ik voortaan alles eerst met hem wil bespreken, maar dat doet hij andersom ook niet", merkt Nadia op. "Kom op, vertel hem de waarheid! Ga een scène maken!", lacht Brian. Maar Nadia twijfelt nog. Zal ze het aandurven Dennis de waarheid te vertellen?

19:35 Nieuwe spelers in het spel!

"Ik ga niet meer het vuile werk doen" zegt Jaap tegen Dennis. De Briellenaar is boos op Amanda en Nadia die nu opeens wel pretenderen spelers zijn. Eerst zeiden ze nog dat ze hier alleen voor de lol zaten. "Waarom zou ik Huub nog langer 'klein' houden?", vraagt de brulbeer zich af. Begint het pact van de vijfling scheurtjes te vertronen?

19:50 "Doe dan wat!"

"Ik heb nog steeds vertrouwen in jou", geeft Jaap te kennen aan Dennis. "Er mag ook helemaal niets veranderen!", reageert Dennis. "We moeten gewoon doorknallen", gaat hij verder. "Maar met Nadia heb ik een probleem. Alleen maar zitten afwachten. Doe dan wat! Anders hebben we ook geen show meer!", roept Jaap uit. "We moeten hoe dan ook Huub klein houden. Hij is nu weer een klein jochie. Daar moeten we op voortborduren. Ik laat jou sowieso niet gaan", belooft de Alphenaar. "Je weet dondersgoed hoe het zit", probeert hij de Briellenaar te paaien. Kan Dennis zijn grote vriend weer voor zich winnen?

19:59 "Rot op naar Huub en Lieke!"

Nadia trekt de stoute schoenen aan en ze stapt op Dennis af. Hij neemt hem even apart in de kapsalon. "Dennis, niets van wat Jaap zegt is waar. Jaap vindt je helemaal niet leuk, echt niet. Hij gebruikt ons alleen maar omdat wij zwakker zijn dan Huub en Lieke", valt ze met de deur in huis. "Ik speel niet meer met Jaap. Basta!", roept ze uit. Dennis is even van de rel, want zo'n taal over zijn grote vriend staat hem natuurlijk niet aan. "Het gaat erom waar hij vandaan komt", probeert hij tegen te werpen. "Ik dacht dat ik een vertrouwensband met Jaap had. Maar daar is niets van waar, want hij zegt net tegen Amanda dat ik zwak ben", ratelt Nadia door. "Doe je ding, 'rot op naar Huub en Lieke', denk ik dan". Dus waarom neem jij het dan weer voor Jaap op?", vraagt ze, doelend op eerder deze middag. "Het gaat erom waar hij vandaan komt", zegt Dennis opnieuw. Het vijftal scheurt verder en verder...

Nadia zinspeelt op een viertal?

20:11 Duidelijkheid boven alles

Brian vraagt zich af hoe je kan bepalen of iemand een sterke speler is of niet. "Als Nadia huilt om een haar lokje, maakt dat haar nou een zwakke speler?" "Nee, natuurlijk niet", antwoordt de Godfather". Er worden spijkers met koppen geslagen in de Villa!

20:24 Huub en Lieke hebben geen idee!

Het vijftal besluit even een spoedberaad in te lassen. Ze zoeken elkaar op in de kapsalon en al snel vallen er stevige woorden. "Ik wil het spel niet met jou spelen als je zegt dat ik een zwakke speler ben", roept Nadia tegen Jaap. "Mijn woorden worden verdraaid. Ik heb alleen gezegd dat ik denk dat Dennis eerder Nadia gaan dan dat Huub Lieke zou laten gaan", legt de Briellenaar uit. "Maar het belangrijkste is dat we hier maar twee vijanden hebben. Laten we onderling nou niet gaan bashen", stelt Jaap voor. De twee vijanden, Huub en Lieke, zijn heerlijk aan het ontspannen in de Chill Room. Zouden ze iets doorhebben van alles wat er om hen heen gebeurt?

Bron: Villa Vandaag, 09-09-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 9 september 2007 @ 21:54:46 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53059689
20:47 Au!

Na al het tactisch beraad is het tijd voor serieuze zaken: Amanda heeft zojuist haar vinger verbrand. "Lekker stom!", beoordeelt ze haar eigen actie. Gelukkig biedt de kraan een handige oplossing en zo is dit leed weer snel verholpen. "Ik zette de shaker af en toen kwam er dus kokend water over mijn hand heen", legt ze uit. Voortaan maar weer het kinderslot erop dus!

21:14 Jaap twijfelt

Jaap en Huub hebben elkaar even opgezocht in de Chill Room. Gespreksonderwerp is de ontslagronde van vorige week. "We hadden op Dennis moeten inzetten!", zegt Huub direct. Maar nu is het te laat. Nu is het al een stelletje. Nu is het zo goed als onmogelijk om hem weg te krijgen. Net zo moeilijk als Brian en Amanda of Huub en Lieke", vindt de Oldenzaler. "Er kan ook nog iemand weglopen, maar ik vraag me af of dat gebeurt", betwijfelt Jaap. "Ik zou niet weten wie. Ik zie niemand die het hier niet naar de zin heeft", stelt Huub. "Ik ga liever nu weg dan dat ik aan het eind van het spel verlies", reageert Jaap op zijn eigen stelling. Tja Jaap, de poort kan altijd open!

21:35 Wie polst wie?

Na het onderonsje tussen Huub en Jaap, gaat Jaap gelijk naar Brian en Dennis. "Huub liet niks los", laat Jaap zijn lotgenoten weten. "Het is wel zo dat hij me niet aankeek en veel naar het plafond staarde." Wie speelt nu met wie? Jaap heeft het vermoeden dat Huub ergens mee zit. Brian benadrukt nog eens dat communicatie heel belangrijk is. De drie Miljonairs blijven echter in het duister tasten.

zondag 9 september 2007 @ 22:24:46 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53060541
21:27 Filmset?

Lekker knus...

21:50 Eenzame Lieke

Amanda en Nadia zitten gezellig als ware hartsvriendinnen lekker op de bank te chillen. Ze keuvelen over koetjes en kalfjes en lezen elkaars horoscopen voor. Zullen ze wat aan deze informatie hebben? Wat zal Lieke jaloers zijn op deze twee hartsvriendinnen!

22:10 "Dat ga ik niet op tv doen!"

Huub is verkouden en heeft geen zin in warm eten. Ja Huub, ook Miljonairs worden verkouden! Ken je dat als je je hoofd naar voren doet dat het pijn doet?", vraagt de Oldenzalder aan zijn vriendin. "Ja", antwoordt Lieke, anders moet je even stomen!" "Dat ga ik niet op tv doen", antwoordt Huub zonder twijfel! Ja, Huub je moet niet iets op tv doen, waarvoor je je later moet schamen!

zondag 9 september 2007 @ 22:54:45 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53061442
22:32 What's new?

Hoewel vanmiddag even een crisis uitbrak bij het vijftal, lijkt het inmiddels allemaal weer koek en ei. Ze zitten gezellig rond het 'kampvuur' en Brian heeft zelfs de gitaar erbij gepakt. Jaap is het zwembad in gesprongen en dobbert wat rond terwijl de rest vrolijk kwebbelt. Huub en Lieke zitten samen in de Chill Room. Ze hebben muziek aangezet en beiden zijn verdiept in een boek. Alle opwinding van vanmiddag ten spijt, heeft het er alle schijn van dat er weinig is veranderd. De vijf-tegen-twee viert nog steeds hoogtij…

zondag 9 september 2007 @ 23:24:44 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53062196
22:55 Wie wat waar.....

De verkouden Huub laat zich vanavond helemaal meeslepen met gebeurtenissen van Harry Potter. De gesprekken bij het kampvuur dalen qua niveau. Brian verteld de over de gekste plaats waar hij seks heeft gehad. "In een loods bij een of ander havengebied." Nadia vertelt voor trots "In het vliegtuig." Amanda is direct nieuwsgierig. "Terwijl je vloog?" "Ja!", antwoordt Nadia lachend. Amanda laat zich niet kennen en doet zelf ook een verhaal uit de doeken. "Ik heb een keer seks gehad met de beste vriend van mijn ex", vertelt ze vol trots. "Het is wel mijn slechtste actie ooit", voegt ze er vrolijk aan toe. Foei foei Amanda!

23:16 Discussiegevaar!

"Hoe lang zit je nou in de Villa?", vraagt Amanda aan Nadia. "Twee maanden en drie weken", blijkt de brunette prima op de hoogte te zijn. "Dan vind ik dat jij en Dennis toch snel de knoop hebben doorgehakt", doelt ze op de relatie met de Alphenaar. "Het had ook anders gekund hoor", voegt Nadia eraan toe. "Als hij geen seks had gewild, dan had het van mij ook niet gehoeven", bekent ze, maar daar is Dennis het dan weer niet helemaal mee eens. Kijk nou uit jongens, voor we het weten belanden we weer in een eindeloze discussie…

zondag 9 september 2007 @ 23:54:43 #7
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53063083
23:39 Eind goed al goed!

Het is weer een drukke dag in de Villa geweest! De spanningen liepen hoog op bij het vijftal. "Ik ben echt ongelukkig", liet de Briellenaar vanmiddag weten. Iedereen besefte op tijd dat ze de onderlinge 'ruzietjes' opzij moesten zetten voor het groepsbelang. In een spoedberaad in de kapsalon hebben de Miljonairs duidelijk met elkaar gesproken en nogmaals het groepsbelang vooropgesteld. Het groepsbelang is ongewijzigd gebleven; namelijk Huub en Lieke zien weg te krijgen. Huub en Lieke hebben hier niets van meegekregen en hebben zich vandaag afzijdig gehouden. 's Avonds bij het kampvuur was alles weer goed bij de vijfling, terwijl Huub en Lieke knus op de bank aan het lezen zijn...

maandag 10 september 2007 @ 09:24:57 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53067021
08:21 Schone slapers

Slaap kindjes slaap...

08:40 Gezellig!

Het leek net een warme zomeravond gister. De Miljonairs hadden zich verzamelt rond een haardvuurtje, weliswaar met dikke kleding. Jaap koos zelfs voor het zwembad! Het enige 'herfstachtige' waren Huub en Lieke die knus binnen een boek lazen. Ook onder de dekens is het vanmorgen weer knus. Zal het weer net zo gezellig worden als gistermorgen toen er veel activiteit op de bedden was waar te nemen?

09:04 Goed ontbijt voor Fries

Lieke is als eerste uit de veren, niet om aan haar ochtendgymnastiek te beginnen, maar om Fries eten te geven. Andere Miljonairs lieten het nog wel eens afweten om deze taak goed uit te voeren. Way to go Lieke! Ons muziekaal talentje Amanda is zich in d'r slaap nog even aan het voorbereiden voor haar pianoles met Ivar. Krijgt Wibi Soerjadi concurrentie?

09:16 Meppen maar!

Palma, Herma en Sharon maken de Villa deze morgen weer onveilig. Herma begint direct vijandig te meppen. Nee, ze heeft geen ruzie met haar collega's of één van de Miljonairs, maar probeert de keuken vliegvrij te maken. "Jeetje, het lijkt wel of ze zich vermenigvuldigen!", roept ze uit. Druk om zich heen slaand gaat ze door…

Ghostbusters...

Bron: Villa Vandaag, 10-09-2007
  maandag 10 september 2007 @ 09:54:56 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53067567
09:38 Nadia is niet te storen

"Goh, Dennis en Nadia hebben opgeruimd, wat een ommekeer!", brult hoofd huishouding Palma door de slaapkamer van de Miljonairs. Nadia reageert niet en gaat stoïcijns verder met haar drukke bezigheden: opmaken!

09:40 Brian ziet een hand voor zijn ogen...

Rara, wie ben ik?

maandag 10 september 2007 @ 10:24:56 #10
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53068138
09:46 Brian ziet een hand voor zijn ogen...

Rara, wie ben ik?

10:05 Ochtendhumor

Pianoleraar Ivar vergezelt Huub bij het ontbijt. "Neem lekker een broodje", biedt Palma netjes aan. "Nee dank je, ik heb net gegeten", laat de muziekleraar weten. Brian komt erbij zitten en begint al snel te dollen met Ivar. "Als jij een brilletje op zet lijk je net op Harry Potter", zegt Brian lachend. "Dat heb ik echt nog nooit gehoord", zegt hij en kijkt verrast. Ach Ivar, denk maar zo, Harry Potter zonder bril lijkt op jou!

maandag 10 september 2007 @ 10:55:01 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53068692
10:27 Overal vliegen...

Palma baalt enorm van de troep in de keuken en de vliegen die daar op af komen. "Kijk nou eens naar die vloer! Jullie laten dingen uit je handjes vallen en laten het lekker liggen", moppert Palma. Amanda en Nadia kijken wat schuldbewust voor zich uit, maar zullen ze hun leven beteren?

maandag 10 september 2007 @ 11:25:07 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53069263
10:54 Jaap geveld

In de Villa heeft niemand nog een glimp van de 'grote beer' uit Brielle opgevangen. Reden? Jaap is ziek. Griep heerst in de Villa. "Ik knap nu net weer een beetje op, maar Lieke gaat ook ziek worden", laat Huub aan 'zuster' Palma weten, die Jaap hoogst persoonlijk verzorgd. Roeping gemist Palma?

maandag 10 september 2007 @ 11:55:00 #13
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53069922
11:17 Wie oplet, weet alles!

In de fitness wordt druk geroddeld over Lieke door Brian, Nadia en Dennis. "Dit is dag vijf zonder seks", heeft Nadia geconstateerd. "Huub terroriseert haar eruit!", lacht Brian. Het is Nadia verder opgevallen dat Lieke vanmorgen alles in haar eentje deed; Fries voeren, lezen, ontbijten… Zo, met het waarnemingsvermogen van Nadia is niets mis!

maandag 10 september 2007 @ 12:24:59 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53070563
11:46 'Rommel' in Jaaps kamer...

Palma, Sharon en Herma komen Jaap even lastig vallen. "Die jongen is ziek", zegt Palma en vervolgens maakt ze kotsgeluiden. Beetje gemeen is het wel, maar waarschijnlijk komt er toch niks meer uit Jaap. Hij heeft vannacht al meerdere keren overgegeven in de wasbak en dat ontdekt Herma ook: "Jaap, waarom moest dat hier?" Ondertussen veegt ze met een doekje de stukjes weg. Palma loopt maar wel snel de slaapkamer uit. "Als ik er over na ga denken krijg ik zelf neigingen!" Arme Jaap…

Een zuur gezicht bij een zure klus...

maandag 10 september 2007 @ 13:24:54 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53071748
12:21 Serieuze Amanda

Hoewel we het niet heel vaak te zien krijgen in de Villa, zien we Amanda vandaag toch heel serieus bezig met haar pianolessen… Ivar verbetert haar zo nu en dan en het gaat prima! Zou er dan eindelijk een nieuw muzikaal talent opstaan in de Villa?

12:48 Muzikanten onder elkaar

Huub en Amanda spelen gemoedelijk op de piano. De strijdbijl lijkt voor even begraven, maar voor hoelang? Brian komt polshoogte nemen en vraagt: "Gaat het aman?" "Ja hoor", antwoordt de blondine en gaat snel verder met oefenen. Wint Huub terrein bij amanda?

13:15 Dennis into Girltalk

Je zou denken dat de Miljonairs in de Villa alles hebben wat hun hartje begeert, toch begint het bij sommige Miljonairs te knagen…Dennis en Nadia voeren uitgebreid een gesprek over, hoe kan het ook anders, shoppen! Nu is Dennis hier wel het ideale vriendje voor natuurlijk. Dennis doet uitgebreid verslag van zijn laatste shopsessie in de P.C. Hooftstraat… Hoelang zouden deze Miljonairs het nog uithouden zonder zelf uitgebreid te kunnen shoppen?

maandag 10 september 2007 @ 13:54:59 #16
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53072372
13:38 De liefde voor de piano

Na de pianolessen laat Amanda de piano al snel voor wat het is en vind een nuttigere bezigheid; lekker tutten met vriendinnetje Nadia. Huub daarentegen is nog maar net op dreef met de piano. Palma komt een kijkje nemen en stelt kritische vragen over de piano aan Huub "hoeveel toetsen heeft ie eigenlijk" vraagt ze belangstellend. "even tellen hoor.., 74", antwoord de Oldenzalder vriendelijk. Ja, Palma dat zijn er nogal wat! Ondertussen trekt Huub een aantal ouwe verhalen uit de kast over hij aan zijn interesse voor de piano komt.

maandag 10 september 2007 @ 14:24:54 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53073079
13:49 Als je haar maar goed zit!

Drukte voor de spiegel!

maandag 10 september 2007 @ 14:54:52 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53073790
14:36 "Alle mannen moeten hun baard laten staan"

Na de hele ochtend gelezen te hebben, heeft Lieke haar boek uit. Tijd om bij de medemiljonairs te peilen wat zij over bepaalde citaten uit het boek denken. "Alle mannen moeten hun baard laten staan" is een van de vele uitspraken die Lieke citeert uit haar boek 'Duizend schitterende zonnen'. "Heb jij ooit wel eens een dikke pul gelezen Amanda" vraagt hoofdhuishouding Palma aan de Blondine. "Nee, maar ik lees wel hoor, maar alleen dingen die ik leuk vind zoals de Cosmopolitan" laat Amanda weten. Heel goed Amanda. Je leest natuurlijk ook de ondertiteling op televisie! Ondertussen houdt Brain zich rustig in het kantoor. Het lijkt erop dat ook deze Miljonair zich verdiept in een boek. Een apart feit is dat hij de tekst niet alleen leest, maar ook onderstreept…Zal de Miljonair zijn lessen alvast aan het voorbereiden zijn?

maandag 10 september 2007 @ 16:55:07 #19
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53075533
15:22 "Iets wat met liefde is gemaakt..."

"Schat, wat wil je, je zorgt niet zo goed voor jezelf he", vraagt Nadia aan Dennis. "Zal ik iets voor je klaarmaken? Maar weet je wat het is, altijd als ik iets voor je wil klaarmaken lust je het niet of heb je geen honger", zegt Nadia direct met een pruillip."Het is altijd top wat je maakt", antwoordt Dennis hierop. "Maar inderdaad, niet alles wat met liefde is gemaakt, hoeft goed te smaken", gaat de Miljonair nog even verder. Tja, Nadia wat moet je hier nu mee? Gelukkig heeft Dennis de oplossing: "Laten we samen iets gaan klaarmaken…"

15:32 Is de liefde weer terug?

Het gaat weer goed tussen Huub en Lieke. De twee zaten wat hun relatie betreft een beetje in een dipje, maar ze hebben vandaag de grootste lol. Stoeiend en lachend gaan ze de slaapkamer door. Lieke ligt geplet onder Huub en roept zelfs om de hulp van Dennis. De ijdele Miljonair helpt niet, maar gaat naar zijn eigen vriendinnetje. Ach, gelukkig zoent Huub Lieke alweer!

15:57 Verhuizen...

Dennis en Nadia gedragen zich als voorbeeldige leerlingen. De twee hebben zich buiten gevestigd en zijn hun Portugees huiswerk aan het maken. "Maar schatje, je hebt het enige plekje uitgezocht dat niet in de zon zit", klaagt Dennis. "Ja, dat is niet zo fijn", vindt ook de brunette. En de twee verkassen zich naar een beter optrekje. Huiswerk maken in de zon is altijd beter!

16:30 Lipgloss?

Amanda zit nog niet op Fries of ze wordt al bekogeld door een golfballetje van het naastgelegen golfterrein. "Je moet een beetje lipgloss opdoen, je lippen zijn een beetje droog", zegt Brian. Was deze opmerking nou voor Amanda bedoeld of voor Fries??

maandag 10 september 2007 @ 17:24:52 #20
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53076090
16:56 Fries gaat los!

Amanda en Fries gaan vandaag niet samen."Ik heb genoeg van jou", moppert de blondine tegen het beest. "Is ezel rijden leuk", vraagt ze aan Brian terwijl ze van Fries afstapt. "Het is een broertje van het paard dus zoveel zal het niet schelen", concludeert de Antilliaan. Prompt begint het te regenen, gelukkig staat Fries alweer droog in zijn stal. Nou Amanda, 'saved by the rain'…

17:10 Diamonds, a girls best friend...

Nadia en Dennis doen verwoed een poging om hun Portugees te leren. Al snel neemt hun gesprek een andere wending… "Ik kan echt geen echte diamanten betalen hoor", zegt Nadia. Ondertussen bewondert ze Dennis zijn horloge aandachtig. "Dan moet ik echt een heel jaarsalaris voor opsparen!" "Een echte diamant, die is echt onbetaalbaar", gaat de brunette verder. "Daarom ben ik hier om deze Villa te winnen", aldus de donkere schone. "Ja dan verkoop je de Villa en koop je er mooie diamanten oorbellen van!", antwoordt Dennis hierop. "Als ik de Villa win, ga ik echt emigreren, naar Dubai ofzo…", vervolgt Nadia. In ieder geval hebben de Miljonairs geen gebrek aan fantasie op deze regenachtige herfstdag.

maandag 10 september 2007 @ 17:54:50 #21
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53076775
17:22 Diamonds, a girls best friend...

Nadia en Dennis doen verwoed een poging om hun Portugees te leren. Al snel neemt hun gesprek een andere wending… "Ik kan echt geen echte diamanten betalen hoor", zegt Nadia. Ondertussen bewondert ze Dennis zijn horloge aandachtig. "Dan moet ik echt een heel jaarsalaris voor opsparen!" "Een echte diamant, die is echt onbetaalbaar", gaat de brunette verder. "Daarom ben ik hier om deze Villa te winnen", aldus de donkere schone. "Ja dan verkoop je de Villa en koop je er mooie diamanten oorbellen van!", antwoordt Dennis hierop. "Als ik de Villa win, ga ik echt emigreren, naar Dubai ofzo…", vervolgt Nadia. In ieder geval hebben de Miljonairs geen gebrek aan fantasie op deze regenachtige herfstdag.

Ongeveer zo groot, wil ik ze hebben....

17:33 Krijgt Jaap weer bezoek?

Lieke en Huub smeden weer snode plannen. Ze hebben zich teruggetrokken van de rest en doen erg geheimzinnig. Huub gaat na zijn bespreking even bij Jaap 'checken'. "Moet ik een lekker zustertje voor je bestellen", lacht de Oldenzaler. "Eentje die je lekker in de watten legt. Een met dikke billen en lekkere borsten, een brunette. Je bent toch een Miljonair", oppert Huub. Maar Jaap heeft er geen oor naar, de Briellenaar is zo beroerd dat hij niet aan vrouwen wil denken! Huub en Lieke vinden het echter wel een geweldig plan en ze gaan meteen bellen voor Jaap. Weet niet of de Briellenaar daar zo blij mij moet zijn…

maandag 10 september 2007 @ 18:24:54 #22
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53077394
17:53 Alleen voor beschuit, kom ik eruit!

Jaap is moeizaam zijn bed uitgeklommen. Aangezien er nog geen zuster aanwezig is die hem op en top verzorgt, moet hij er zelf aan geloven. Gelukkig is Jaap de beroerdste niet en hij ontpopt zich dan ook als een ware kok. Lachend staat de Briellenaar een soepje te warmen in de keuken. "Ik ben ziek, ik heb f*cking pijn, ik ga bijna dood", aldus een roerende Jaap. Gooi het er maar uit Jaap!

maandag 10 september 2007 @ 19:25:04 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53078781
18:12 Dinertime!

Dan is het weer tijd voor Jan-Willem! De kok heeft weer zijn lekkerste ingrediënten meegenomen om de Miljonairs te trakteren op een heerlijk diner. Zoals gewoonlijk gaat hij direct aan de slag in de keuken. Wat moet het toch geweldig zijn als er elke avond een Jan-Willem langs komt om te koken… Tja, het Miljonair-zijn heeft zo z'n voordelen!

18:41 Arme Jaap!

Het wil vandaag maar niet lukken met Jaap. "Wat een drama", verzucht de arme Briellenaar, die vandaag hoofdzakelijk in zijn bed heeft gelegen. "Sinds wanneer ben je zo ziek dan?", vraagt Lieke, die op de bank ligt te lezen. "Vannacht. Ik werd wakker en ik moest kotsen", vertelt Jaap. Na een harde boer sloft hij weer terug naar zijn slaapkamer. Misschien inderdaad de beste oplossing, Jaap!

maandag 10 september 2007 @ 19:55:02 #24
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53079482
19:05 Post!

Ook de postbode is intussen langs geweest en zoals gebruikelijk liggen er weer stapels post voor de deur. Brian, Amanda en Dennis zijn er in de Chill Room even lekker voor gaan zitten en nemen alle tijd om de schrijfsels van de fans door te nemen. "Ooh! Wat lief!", roept Amanda. "Dankjewel!", lacht ze breeduit, bij de zoveelste lieve brief. Ook Huub en Lieke nemen de post door. "Goed om te zien dat je de drank een keer hebt laten staan!", leest Huub voor uit een brief, en moet er zelf hartelijk om lachen. Ja, echte volgers zien natuurlijk alles!

19:27 "Ruzie met je ex?"

"Hoe is het met je vrijgezellenleven?", vraagt Huub aan kok Jan-Willem, wanneer de maaltijd op tafel staat. "Goed", stamelt Jan-Willem. "Ruzie met je ex?", lacht de kleine Oldenzaler vervolgens. Jan-Willem ziet de bui dan al hangen. "Nou, een beetje", antwoordt hij dan ook. "Volgens mij heeft je ex alweer een nieuwe. En jij had het idee dat het al iets langer gaande was, toch, Jan-Willem?", vraagt Huub. De kok weet zich even geen houding te geven… Soms vliegen de verhaallijnen je gewoon om de oren!

maandag 10 september 2007 @ 20:24:49 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53080209
19:58 Ziek, zwak...

Terwijl iedereen binnen geniet van de maaltijd van Jan-Willem, heeft Jaap de rust van het kantoor opgezocht. De sfeer aan tafel is opgewekt en er wordt dan ook uitbundig gelachen, maar bij Jaap gaat het er een stuk ingetogener aan toe. Met een uitgestreken gezicht zit hij tegen de computer te schaken. Op de achtergrond klinkt K-Otics "I can't explain", dus ook daar wordt hij niet veel vrolijker van. Een goede nacht slaap kan wonderen doen, Jaap!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')