21:20 RelatieperikelenDennis en Nadia zijn in gesprek. De brunette lucht haar hart bij haar 'boyfriend'. "Ik geloof Jaap, de dingen die hij zegt tegen mij geloof ik allemaal". Nadia vertelt dat Jaap harde dingen heeft verteld over haar relatie met Dennis. "Jaap beweert dat jij mij alleen in bed wil voor het spel". "Je moet niet alles geloven wat Jaap zegt. Hij heeft een zwak voor jou, daarom zegt hij dat", legt Dennis uit. "Al die mannen hier zijn jaloers, Brian, Jaap, Huub, je hebt geen idee!", stelt de casanova zijn vriendin gerust. Een relatie in De Gouden Kooi gaat niet over rozen…
21:36 Echte vriendinnen?"Geloof jij in oprechte vriendschappen hier? Of is het allemaal fake?", vraagt Nadia aan Dennis. "Ik denk dat wat jij en Amanda hebben wel echt is, maar het is wie je wilt vertrouwen. Jullie zijn uren met het haar bezig, samen beppen, wat dat betreft hebben jullie elkaar echt gevonden. Dat zou Amanda nooit met Lieke doen", constateert de casanova. "Ik vind Amanda echt een lieve meid", aldus Nadia. Voelt ze zich alweer iets beter?
21:44 Nieuwsgierig aagjeAmanda en Brian zitten achter de piano. Nadia denkt dat Dennis Amanda leuk vindt en daar wil de 19-jarige eigenlijk wel meer van weten. "Wat vind je er van als ik met Dennis ga praten?", vraagt Amanda dan ook netjes aan haar vriend. Brian vindt dat ze zich nu even niet moet mengen in de situatie. "Maar ik zit er al in. Ze hebben het over me", legt ze uit. "Nee, maar je erin mengen is wat anders", vindt Brian. Aangezien Brian in een baldadige bui is, is het gesprek al snel weer over. De Antilliaan gaat rechtop achter de piano zitten. "Dit stuk komt uit 1993. Ik was in Italie…", zegt hij serieus en zet een paar noten in. Dan barsten beiden in lachen uit.
21:46 "Haal Nadia!"Nadia zei tegen Dennis dat Jaap gezegd heeft dat hij haar alleen voor de seks heeft. Dennis is verhaal gaan halen bij Jaap, maar die ontkent bepaalde uitspraken letterlijk te hebben gedaan. "Ik heb dit niet zo gezegd! Ik heb gezegd dat je een player bent bijvoorbeeld, maar niet dat je haar gebruikt", verdedigt Jaap zich. "Ze is er anders behoorlijk overstuur over. Je zal dus toch…", begint Dennis. Jaap is het zat. "Ik wil Nadia er nu bij hebben!", zegt hij. En zo wordt ze geroepen… Ze laat echter nog even op zich wachten: toilet, make-up…
Bron: Villa Vandaag, 17-07-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel