abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:33:30 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51556400
Een onvolprezen pagina op de DGK-website is Villa Vandaag. Hier post de DGK-internetredactie korte fragmenten, plaatjes en grapjes.

Vaak blijven de kleine beslommeringen van de miljonairs (buiten de COS) onbesproken en worden deze weer snel vergeten. Streamverslagen en updates zijn wat uitgedund sinds de streams betaald zijn. Ik heb ook het idee dat veel fokkers zelden de Tien-site checken.

Als experiment maak ik bij deze een topic waarin Tien's Villa Vandaag updates automatisch worden gepost. Hier kan dan over gediscussieerd worden. Tevens is het misschien een makkelijke bron voor feitenmateriaal en plaatjes. Commentaar en opmerkingen graag via PM!

Vorige Villa Vandaag topics:
  • [DGK] Villa Vandaag #1
  • [DGK] Villa Vandaag #2
  • [DGK] Villa Vandaag #3
  • [DGK] Villa Vandaag #4
  • [DGK] Villa Vandaag #5

Bron van alle informatie is de site van Tien; hier kun je ook op datum terugzoeken: Villa Vandaag.
  • Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      dinsdag 17 juli 2007 @ 13:55:03 #2
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51557244
    13:17 Schaakmat

Jaap en Dennis zitten in de zon te genieten van een potje schaken. "Dennis, heb je nou al eens gewonnen?", vraagt Palma van een afstandje. Uit het geknor dat volgt maken we maar op dat Jaap voorlopig aan de winnende hand is. "De enige die hier ooit van mij gewonnen heeft is Nadia", lacht Jaap. "Echt waar. Het eerste potje dat ik ooit tegen haar speelde, won ze meteen!", gaat hij verder. Dat is wat je noemt een droomvrouw, Jaap! Ze is oogverblindend mooi en ze zet je zo schaakmat!

Topsporter in het grote denkwerk.

Bron: Villa Vandaag, 17-07-2007
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      dinsdag 17 juli 2007 @ 14:25:03 #3
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51558376
    13:44 Vakantiesfeer!

Ondanks het knorrige begin van de dag, mogen we inmiddels toch wel van een gezellige middag spreken. De dames Natasia, Nadia en Amanda vermaken zich nog steeds in de kapsalon en Jaap, Lieke en Huub leven zich uit in het zwembad. Geen terror, geen scheldpartijen, geen relatieperikelen… Gewoon lekker genieten van het mooie weer. Ze kunnen het wel! Je zou er bijna wantrouwig van worden…

14:05 "Ik voel me net een walrus"

Elke sporter mag na een grote inspanning graag even douchen. Dit geldt ook voor Jaap. Hij heeft gewonnen met schaken en neemt een verfrissende duik in het zwembad. Samen met Huub en Lieke maken ze het water van De Gouden Kooi onveilig. "Ik voel me net een walrus", kreunt de Briellenaar wanneer hij zichzelf op het luchtbed probeert te hijsen. "Dat ben je ook!", lacht Huub. En bedankt!

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      dinsdag 17 juli 2007 @ 14:55:03 #4
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51559360
    14:20 Ontwenningsverschijnselen?

"Ik heb een beetje last van mijn maagzuur", kreunt Huub vanuit zijn bed. De jonge Miljonair is er even bij gaan liggen. "Misschien zijn het wel ontwenningsverschijnselen van de alcohol. Ik tril echt helemaal", zegt Huub tegen zijn vriendin. "Nee, dat denk ik niet echt", verbetert de 25-jarige zichzelf. Nou gelukkig maar, Huub!

14:46 Spiegeltje, spiegeltje...

Nadia neemt zoals gebruikelijk weer alle tijd om het haar in model te brengen. Bewapend met een stijltang en nog veel meer gevaarlijke apparaten gaat ze de strijd aan, bekijkt zichzelf even goed in de spiegel en begint daarna weer van voor af aan. Ach, je moet wat als Miljonair en ja, als je haar maar goed zit…

dinsdag 17 juli 2007 @ 15:25:03 #5
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51560403
    15:05 Para-brother

"Waarom doe je altijd zo gemeen tegen mij! Ik doe altijd zo lief tegen jou!", zeurt Amanda. Samen met Brian zit ze in de kapsalon. "Je bent echt para!", lacht de 19-jarige blonde. "Ja, dat ben ik ook. Ik ben de para-brother!", roept de Antiliaan. De twee tortelduifjes vermaken zich nog steeds prima in De Gouden Kooi.

dinsdag 17 juli 2007 @ 15:55:03 #6
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51561508
    15:36 Nog geen kriebels...

Natasia en Nadia liggen even te kletsen in de tuin. Daar leent het weer zich uitstekend voor, want de zon schijnt volop en dus hebben de dames er de fatboy bij gepakt. "Als ik hier iets geleerd heb, dan is het wel dat ik meer kan dan ik dacht", brengt Natasia de nieuweling op de hoogte van haar ervaringen. "Echt hoor, dit huis maakt je zoveel sterker", gaat de diva verder. Daarna wil Natasia weten hoe het nou zit tussen Jaap en Nadia. "Ik weet niet. Ik ben niet superverliefd op hem", bekent Nadia in alle eerlijkheid. "Ik heb ook geen kriebels als ik hem zie", zegt ze. Voorlopig dus nog geen derde stelletje in De Gouden Kooi! Al weet je het natuurlijk nooit…

dinsdag 17 juli 2007 @ 16:55:03 #7
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51563731
    16:06 Huub under attack

Huub vindt het jammer dat ze niet meer aan elkaars spullen mogen zitten. "Ik vind het wel goed. Het is nodig anders worden er dingen gesloopt en vernield", zegt Lieke. Huub snuft enkel wat. Plotseling staat hij onder attack! Niet door Jaap of andere terror-Miljonairs, maar door een vliegend insect. We hadden niet verwacht dat Huub ergens bang voor zou zijn maar nu komen er toch wat stuiptrekkingen tevoorschijn. Hij zegt iets wat op 'ieuw' lijkt en Lieke blijft rustig kijken naar haar vriend. En het is ook inderdaad wel vertederend.

16:33 Brian lucht zijn hart

Brian heeft het over zijn ruzie met Natasia. Hij zit met Nadia buiten te genieten van de zon en lucht zijn hart. "Ze zit nu met veel dingen, maar dan behandelt ze me wel als een stuk stront. Dat pik ik niet meer! Ik zei er gewoon wat van, maar dan schrijft ze de hele vriendschap meteen af", doet Brian zijn beklag. Nadia knikt wat van 'ja'. "Ik ben altijd de Sjaak bij haar. Altijd", gaat hij verder. "Ja moppie", zucht Nadia. Misschien waait het over Brian…

dinsdag 17 juli 2007 @ 17:25:03 #8
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51564669
    16:50 Wat een rust!

Het is zo rustig en kalm in de Villa dat zelfs de vogeltjes even komen kijken of alles wel koek en ei is! Alle Miljonairs zijn aan het genieten van het weer, en gemoedelijk keuvelen ze wat met elkaar. Dit beestje lijkt nog een nestje te gaan bouwen. Waarom niet intrekken bij de Miljonairs?

dinsdag 17 juli 2007 @ 17:55:04 #9
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51565558
    17:21 Zonder mama...

Amanda heeft het een beetje moeilijk. De 19-jarige zoekt genegenheid bij haar vriendje die buiten met Nadia en Dennis van de zon aan het genieten is. "Wil je naast je vriendje liggen?", merkt Nadia goed op. "Nee, hoeft niet hoor", antwoordt Amanda. Ze vertelt dat ze haar moeder mist. Nadia verplaatst zich toch. "Het is ook best moeilijk een half jaar zonder je moeder", gooit de 19-jarige er dan toch uit. "Nou dat is ook niet niks", troost de brunette haar. "Niemand kan zonder een mama", gaat Nadia verder. En zo is het maar net!

17:46 We hebben een D, we hebben een E...

Natasia speelt het spelletje Galgje met Dennis en Nadia. "De S van Simon", zegt de diva. "De D van Dirk." Erg goed gaat het niet want Natasia heeft nog geen idee, maar ze hangt al wel bijna! "Jeetje, nog één handje Tas!", zegt Nadia. "Wat kan dat nou voor een woord zijn?", denkt ze hardop. "De Wedstrijden", raadt Nadia als ze meekijkt. "Hèhè", zegt Dennis. Een nieuw woord: De D van Dirk, de E van Eric, de G van Gerrit, de … De Gouden Kooi!

dinsdag 17 juli 2007 @ 18:55:02 #10
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51567103
    17:59 We houden van jullie!

Lieke en Huub ontvangen beiden een telegram. 'Wij houden van jullie' en 'Hou vol' klinkt de boodschap. De diva vindt het maar onzin. "Als ze het even moeilijk hebben krijgen ze bloemen en telegrammen, dat was met Eric precies zo. Het slaat toch echt nergens op? Ze worden alleen maar populairder zo, omdat mensen ze zielig vinden!". Jaloers, Natasia?

18:14 Stinken vliegen?

"Wat stinkt het hier naar vliegen, ik word helemaal gek", klaagt de diva. "Dat krijg je als je met vieze mensen samen woont", zegt Nadia. Ze pakken wat te eten en lopen terug naar Dennis. "Een woord met dertien letters", begint de casanova. En zo gaan ze verder met Galgje…

dinsdag 17 juli 2007 @ 19:25:03 #11
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51568049
    18:38 Koppeltjes

De stelletjes hebben elkaar gevonden. Brian en Amanda zitten samen te genieten in de jacuzzi terwijl Lieke en Huub een eindje verderop in de tuin zitten. Amanda en Brian kletsen wat over de bikini-contest. "We moeten inloopshots hebben en uitloopshot hebben", denkt Brian alvast hardop. "We kunnen Judith vragen", zegt Brian vervolgens. Vooralsnog heeft Amanda niet veel ideeën. En dus is Brian het brain achter de contest!

dinsdag 17 juli 2007 @ 19:55:04 #12
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51569104
    19:01 Nog meer brieven!

Er is weer een mand vol met post bezorgd. Moeder Natasia sorteert alle post en reikt iedere Miljonair de brieven aan. Maar ze vergeet twee belangrijke personen! Een mand vol brieven wordt in de hal achtergelaten. Lieke die op scherp staat, aanschouwt het geheel en loopt dan richting de deur. In de hal ziet ze een mand staan en neemt die vol genoegen mee naar Huub. Nog meer post, voor Lieke en Huub!

19:18 Witte Nadia

Avondbutler Dimitri is gearriveerd! Als eerste ziet hij Natasia, Nadia en Jaap. Hij geeft de Briellenaar een hand en de dames drie zoenen. "Wat zie je er… wit uit vandaag!", zegt de butler tegen Nadia. "O", antwoordt ze. Maar Dimitri bedoelt niet dat ze er pips uitziet, hij heeft het enkel over haar kleren. En inderdaad, die zijn wit! Gelukkig is het nu mogelijk om witte kleding te dragen en het schoon te houden. Ten tijde van Terror-Jaap was dat wel anders!

dinsdag 17 juli 2007 @ 20:55:03 #13
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51571558
    19:45 It's time to face the truth...

Jaap en Nadia zitten samen in het kantoor achter de computer. Jaap luistert naar muziek van James Blunt en Nadia leest een brief van het thuisfront. Nadia houdt het plotseling niet droog. Jaap zingt mee met een liedje You're Beautiful en de tranen biggelen over haar wangen. "But it's time to face the truth, I will never be with you", zingt Jaap. Gezien zijn liefdesverklaring richting Nadia kan de tekst niet beter passen en dat lijkt Nadia ook op te vallen. Of huilt ze toch om de brief?

20:06 Nadia is onzeker...

Nadia blijkt toch overstuur door een brief die ze heeft gehad. Een vriendin heeft geschreven dat ze op moet passen voor Amanda. Nadia denkt nu dat Dennis het liefst Amanda wil en zij tweede keuze is. "Je bent een hele mooie meid!", zegt Natasia. "Ik ben gewoon zo onzeker dat ik er ziek van wordt", snikt Nadia. "Je twijfelt heel erg, maar Amanda is toch onbereikbaar!", probeert Natasia. Maar ja, of ze nou onbereikbaar is of niet, het gaat om het idee! Dat vindt ook Nadia: "Ik voel me dan niet goed genoeg! Ik voel me nu dom want ik ben met hem naar bed geweest." Er blijkt nog meer aan de hand. Nadia is onzeker over haar figuur. "En die buik van mij… Ik durf zo niet in bikini", zegt Nadia en begint weer te huilen. "Dan trek je je badpak aan!", zegt Natasia. Maar daar voelt Nadia zich ook niet goed in… Wat kan het leven soms toch moeilijk zijn…

20:26 Uithuilen bij Brian

Nu is Brian aan de beurt. Nadia valt huilend in zijn armen. "Ik vind Dennis leuk. Ik ben dom!", snikt ze. "Brian weet even niet waar hij het zoeken moet. Plotseling een mooie huilende dame in zijn armen! "Je bent niet dom!", zegt hij. "Jawel. Ik heb seks met hem gehad, maar eigenlijk wil hij iemand anders dus ik ben dom", snikt ze. "Hij wil Amanda!", huilt ze en raakt steeds meer overstuur. "Amanda gaat hij niet krijgen", zegt Brian. En als je het over de duivel hebt… Amanda stapt binnen! Amanda neemt even het plekje van Brian in en vraagt wat er is. "Hij wil jou!", snikt Nadia. Ook Natasia is er al weer bij en de twee dames troosten Nadia. Is het die ene periode van de maand?

dinsdag 17 juli 2007 @ 21:25:03 #14
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51572689
    20:12 Nadia is onzeker

Nadia zit niet lekker in haar vel. Er blijken veel dingen te zijn waar de Miljonair mee zit, van liefdesperikelen tot haar figuur. Gelukkig zijn er in de Villa altijd mensen om je te troosten! Jaap en Nadia zitten samen in het kantoor achter de computer. Jaap luistert naar muziek van James Blunt en Nadia leest een brief van het thuisfront. Nadia houdt het plotseling niet droog. Jaap zingt ook nog eens mee met een liedje You're Beautiful en de tranen biggelen over haar wangen. "But it's time to face the truth, I will never be with you", zingt Jaap. Gezien zijn liefdesverklaring richting Nadia kan de tekst niet beter passen en dat lijkt Nadia ook op te vallen. Of huilt ze toch om de brief?

Nadia blijkt toch overstuur door een brief die ze heeft gehad. Een vriendin heeft geschreven dat ze op moet passen voor Amanda. Nadia denkt nu dat Dennis het liefst Amanda wil en zij tweede keuze is. "Je bent een hele mooie meid!", zegt Natasia. "Ik ben gewoon zo onzeker dat ik er ziek van wordt", snikt Nadia. "Je twijfelt heel erg, maar Amanda is toch onbereikbaar!", probeert Natasia. Maar ja, of ze nou onbereikbaar is of niet, het gaat om het idee! Dat vindt ook Nadia: "Ik voel me dan niet goed genoeg! Ik voel me nu dom want ik ben met hem naar bed geweest." Er blijkt nog meer aan de hand. Nadia is onzeker over haar figuur. "En die buik van mij… Ik durf zo niet in bikini", zegt Nadia en begint weer te huilen. "Dan trek je je badpak aan!", zegt Natasia. Maar daar voelt Nadia zich ook niet goed in… Wat kan het leven soms toch moeilijk zijn…

Nu is Brian aan de beurt. Nadia valt huilend in zijn armen. "Ik vind Dennis leuk. Ik ben dom!", snikt ze. Brian weet even niet waar hij het zoeken moet. Plotseling een mooie huilende dame in zijn armen! "Je bent niet dom!", zegt hij. "Jawel. Ik heb seks met hem gehad, maar eigenlijk wil hij iemand anders dus ik ben dom", snikt ze. "Hij wil Amanda!", huilt ze en raakt steeds meer overstuur. "Amanda gaat hij niet krijgen", zegt Brian. En als je het over de duivel hebt… Amanda stapt binnen! Ze neemt even het plekje van Brian in en vraagt wat er is. "Hij wil jou!", snikt Nadia. Ook Natasia is er al weer bij en de twee dames troosten Nadia. Is het die ene periode van de maand?

20:41 Make-up versus pannenkoeken!

Nadat Nadia eindelijk getroost is, loopt ze naar de spiegel om haar make-up bij te werken. "Ik voel me zo dom", geeft ze toe. "Het is niet erg om fouten te maken", stelt de diva haar gerust. "Maar ik ga nog meer fouten maken", snikt Nadia verder. "Meisje toch, kom we gaan lekker pannenkoeken eten." "Dat is mijn lievelingskorstje!", aldus Amanda die haar vriendin probeert te enthousiasmeren. Maar Nadia heeft geen oor naar pannenkoeken en gaat door met haar make-up.

dinsdag 17 juli 2007 @ 21:55:03 #15
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51573775
    21:20 Relatieperikelen

Dennis en Nadia zijn in gesprek. De brunette lucht haar hart bij haar 'boyfriend'. "Ik geloof Jaap, de dingen die hij zegt tegen mij geloof ik allemaal". Nadia vertelt dat Jaap harde dingen heeft verteld over haar relatie met Dennis. "Jaap beweert dat jij mij alleen in bed wil voor het spel". "Je moet niet alles geloven wat Jaap zegt. Hij heeft een zwak voor jou, daarom zegt hij dat", legt Dennis uit. "Al die mannen hier zijn jaloers, Brian, Jaap, Huub, je hebt geen idee!", stelt de casanova zijn vriendin gerust. Een relatie in De Gouden Kooi gaat niet over rozen…

21:36 Echte vriendinnen?

"Geloof jij in oprechte vriendschappen hier? Of is het allemaal fake?", vraagt Nadia aan Dennis. "Ik denk dat wat jij en Amanda hebben wel echt is, maar het is wie je wilt vertrouwen. Jullie zijn uren met het haar bezig, samen beppen, wat dat betreft hebben jullie elkaar echt gevonden. Dat zou Amanda nooit met Lieke doen", constateert de casanova. "Ik vind Amanda echt een lieve meid", aldus Nadia. Voelt ze zich alweer iets beter?

21:44 Nieuwsgierig aagje

Amanda en Brian zitten achter de piano. Nadia denkt dat Dennis Amanda leuk vindt en daar wil de 19-jarige eigenlijk wel meer van weten. "Wat vind je er van als ik met Dennis ga praten?", vraagt Amanda dan ook netjes aan haar vriend. Brian vindt dat ze zich nu even niet moet mengen in de situatie. "Maar ik zit er al in. Ze hebben het over me", legt ze uit. "Nee, maar je erin mengen is wat anders", vindt Brian. Aangezien Brian in een baldadige bui is, is het gesprek al snel weer over. De Antilliaan gaat rechtop achter de piano zitten. "Dit stuk komt uit 1993. Ik was in Italie…", zegt hij serieus en zet een paar noten in. Dan barsten beiden in lachen uit.

21:46 "Haal Nadia!"

Nadia zei tegen Dennis dat Jaap gezegd heeft dat hij haar alleen voor de seks heeft. Dennis is verhaal gaan halen bij Jaap, maar die ontkent bepaalde uitspraken letterlijk te hebben gedaan. "Ik heb dit niet zo gezegd! Ik heb gezegd dat je een player bent bijvoorbeeld, maar niet dat je haar gebruikt", verdedigt Jaap zich. "Ze is er anders behoorlijk overstuur over. Je zal dus toch…", begint Dennis. Jaap is het zat. "Ik wil Nadia er nu bij hebben!", zegt hij. En zo wordt ze geroepen… Ze laat echter nog even op zich wachten: toilet, make-up…

dinsdag 17 juli 2007 @ 22:25:03 #16
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51575051
    21:53 Nadia legt uit...

Jaap confronteert Nadia met haar uitspraken. "Ik ben zo niet. Ik ben geen stoker", zegt hij. "Ik heb tegen hem gezegd dat jij het gevoel ook hebt dat hij mij played", verdedigt Nadia zich. "Dat ik hem zo wantrouw komt mede door gesprekken met jou", zegt ze. "Maar ik ben God niet. Ik zeg alleen wat ik denk en voel", legt Jaap uit. "Weet je wat het is met Dennis. Hij verwacht van mij dat ik zeg dat het niet zo is, maar dat is niet wie ik ben", zegt Jaap. "Ik wil niet dat je boos bent", zegt Nadia tot slot. Dat is dan ook weer bijna uit de wereld!

21:57 Herken de foto!

Als Nadia bezig is met het voorbereiden van haar gesprek met Dennis en Jaap, in dit geval, opmaken, ontdekt ze babyfoto's van Dennis op haar bed. Ze bekijkt ze en gooit ze weg. "Dat zijn foto's van jouw liefje hoor", begint Lieke. "Of is het alleen maar je ne*kertje?", pest de blondine verder. Nadia laat zich niet kennen en sneert Lieke af. Vervolgens waarschuwt ze Dennis, die meteen polshoogte gaat nemen…

22:04 Over en weer...

"Ik zie jou, maar ik vraag me af wie jij nou echt bent. Qua daden heb je namelijk nog niets gedaan!", begint Huub. Dennis is niet bang en gaat de discussie met Lieke en Huub aan. "Weet je wat jouw probleem is, als jij het slachtoffer bent dan kan je het niet aan, maar als jij de aanstichter bent doe je net zo hard mee", verdedigt Dennis zich. En zo gaan de opmerkingen over en weer…

dinsdag 17 juli 2007 @ 22:55:03 #17
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51576241
    22:13 Liegen uit liefde!

"Als ik moet liegen om jou gelukkig te houden in De Gouden Kooi dan doe ik dat", geeft Jaap toe. "Maar lieverd, zo is het niet, jij bent wel een player als jij me wilt laten geloven in dingen die helemaal niet zo zijn! Ik wil niet gelukkig zijn om een leugen. Ik hou van jou omdat jij oprecht bent tegen mij, en dat waardeer ik zo, maar ik wil wel dat dat zo blijft en niet dat je gaat liegen tegen mij! Jij betekent zo veel voor mij, meer dan Dennis, ik zou jou nooit laten vallen, Jaap! Nooit, nooit, nooit!", predikt Nadia. Nou steek dat maar ik je zak, Jaap!

22:32 'Love is in the air'

Terwijl de andere Miljonairs aan het discussiëren zijn, zitten Brian en Amanda lekker met zijn tweeën buiten romantisch te wezen. Ze genieten van de zwoele zomeravond. "Zullen we even de bosjes ingaan", grapt Brian. "Natas gaat gewoon weg, vind je dat niet vreemd?", vraagt de Benjamin aan Brian. "Ja, dat zal nog heel moeilijk worden, ik zal haar heel erg missen", geeft de Antilliaan toe. En zo keuvelen ze verder over van alles en nog wat…

dinsdag 17 juli 2007 @ 23:25:03 #18
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51577399
    22:36 'Love is in the air'

Terwijl de andere Miljonairs aan het discussiëren zijn, zitten Brian en Amanda lekker met zijn tweeën buiten romantisch te wezen. Ze genieten van de zwoele zomeravond. "Zullen we even de bosjes ingaan", grapt Brian. "Natas gaat gewoon weg, vind je dat niet vreemd?", vraagt de Benjamin aan Brian. "Ja, dat zal nog heel moeilijk worden, ik zal haar heel erg missen", geeft de Antilliaan toe. En zo keuvelen ze verder over van alles en nog wat…

Mooie bosjes daar...

23:02 Alleen is zo alleen...

Amanda en Brian genieten van elkaar, Lieke, Huub, Jaap, Dennis en Nadia bespreken het leven in De Gouden Kooi, maar waar is Natasia? De diva heeft zich op deze mooie zomeravond afgezonderd van de rest. Ze zit in haar eentje buiten een boek te lezen en kijkt zo af toe dromerig de tuin in. Is Natasia aan het twijfelen over haar vertrek? Nu ze onenigheid met Brian heeft gehad is de lol er voor haar waarschijnlijk een beetje af... Maar wat is de Kooi zonder Natasia?

23:15 Dennis ziet het licht

Nadia is oprecht. Tegen beide heren, Dennis en Jaap, spreekt ze uit wat ze voor Dennis voelt. "Ik vind je leuk, maar heb niet het gevoel dat het wederzijds is", begint ze. De heren luisteren aandachtig. "Ik wil graag geloven in het sprookje Nadia en Dennis", gaat ze verder. Ook Jaap doet zijn zegje: "Jij gebruikt hem en hij jou. Voor mij het ideale scenario. Wat vind jij er van Dennis?" "Uhhh, ik begrijp jullie nu", zegt hij. Oke, nou dat is fijn, maar komen er nog antwoorden!?

dinsdag 17 juli 2007 @ 23:55:03 #19
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51578480
    23:25 Brian en Amanda...

...bekijken uitgebreid hun paleisje!

23:35 Verliefd!

Brian en Amanda maken nog een avondwandeling, ze komen Fries tegen en besluiten om nog even op Fries te rijden. Nadia komt ook even kijken naar wat er allemaal aan de hand is. "Ik heb tegen Dennis gezegd dat ik verliefd ben op hem", zegt ze eerlijk. "Wat", vraagt Amanda verbaasd. "Heb je dat gezegd?" Hoe lang zit je nou al in de Kooi?" "Al twee weken", geeft de brunette trots toe. En de twee vriendinnen beginnen uitgebreid over Dennis te praten.

woensdag 18 juli 2007 @ 09:25:02 #20
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51583780
    01:32 Steun van buiten

Wanneer Huub en Lieke in bed liggen, nemen ze nog even in alle rust de flinke stapel post door die voor hen binnen is gekomen. Het zijn stuk voor stuk steunbetuigingen van vrienden en fans. Hoewel, steunbetuigingen… "Hier schrijft iemand dat ik op televisie veel dikker lijk", merkt Huub op, als hij een kaart leest. "Wel nee joh", troost Lieke hem. Ach jongens, buiten de Villa worden jullie in ieder geval niet vergeten…

08:25 Derde wiel

Aanvankelijk beweerde Nadia in Dennis niet meer te zien dan een 'speeltje', maar nu lijkt ze toch te zijn gezwicht voor de goedverzorgde Miljonair. Het derde paartje lijkt nu officieel een feit. Arme Jaap! Hoelang zal hij het volhouden als derde wiel?

08:53 Vroege vogels!

Lieke is er vroeg bij vanochtend. Ze springt uit bed en begint haar tanden te poetsen en het haar te kammen. Wat een enthousiasme! Haar voorbeeld wordt onmiddellijk gevolgd door Amanda en Natasia, die ook direct tot actie over gaan. Goed werk, Miljonairs. Zo maak je nog eens iets van je dag!

09:16 Tranen van een diva

Het vroege enthousiasme is vooralsnog vooral bij de dames te vinden. Huub, Jaap, Dennis en Brian hebben nog geen teken van leven gegeven, maar ook Nadia verkeert momenteel nog in dromenland. Gisteravond heeft Natasia een moeilijk moment beleefd. Het werd haar allemaal te veel en ze liet weten snel naar huis te willen gaan. Zal ze vandaag de moed vinden om toch weer verder te gaan, en het tot september vol te houden? We gaan het vandaag zien…

Bron: Villa Vandaag, 18-07-2007
      woensdag 18 juli 2007 @ 09:55:04 #21
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51584459
    09:28 Piepen en kraken

Palma is terug, maar helemaal de oude is het hoofd huishouding nog niet. Haar stem kraakt en piept door de operatie, die ze heeft gehad aan haar stembanden. "Ik word ook helemaal gestresst ervan als je zo praat", zegt Amanda verstoord. "Je mag de hele dag doorpraten? Het is toch niet goed als je na twee dagen je stem al kwijt bent?" "Je moet natuurlijk praten om de stembanden zijn werk te laten doen", zegt een hese Palma. Nou, wat dacht je van een pittige discussie met Lieke?

09:37 "Bloedhond!"

Begin de dag met een vers croissantje, glaasje jus en een heerlijk kattige woordenwisseling. Amanda en Lieke zitten samen aan de ontbijttafel en de snedige oneliners vliegen de arme Palma om de oren. 'Bloedhond', '12-jarige kleuter', 'bleekscheet en 'je bent zo dom'; het zijn maar een paar van de verwensingen, die de twee jongedames over elkaar uitstorten. Vergeten jullie niet te kauwen, dametjes!

woensdag 18 juli 2007 @ 10:25:03 #22
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51585343
    09:49 Discussiëren op hoog niveau!

De discussie tussen Lieke en Amanda gaat weer van kwaad tot erger. "Je moet van mijn extensions afblijven!", roept Amanda die Lieke van diefstal beticht. "Als zij aan jouw extensions zit en ze vliegt er uit, dan is dat niet jouw probleem. Negeer haar, Amanda", adviseert Natasia, die zich aan de ontbijttafel meldt. "Zo'n lelijk mokkel heb ik nooit gezien!", vervolgt Amanda haar ijzersterke betoog. "Pak een zonnebank! Dan zie je er misschien nog een beetje vrouwelijk uit!", adviseert de diva. "Je bent gewoon een vieze stinkende h*er!", schreeuwt ze erachteraan. Goedemorgen Miljonairs! We zijn er weer.

woensdag 18 juli 2007 @ 10:55:03 #23
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51586259
    10:18 IJskoningin Nadia

Wanneer Nadia, Amanda en Natasia buiten zijn gaan zitten, spreekt Nadia de andere dames aan op hun gedrag tegenover Lieke. "Laat je niet zo gaan. Dat staat niet zo mooi en het lijkt net alsof jij je er druk om maakt. Je moet gewoon een ijskoningin zijn!", adviseert ze. Amanda en Natasia zijn alleen niet zo onder indruk. "We moeten weer terug naar de 'ignore-mode'", stelt de 22-jarige voor. Zouden Natasia en Amanda te overtuigen zijn?

10:40 Hallelujah!

Amanda valt dankbaar en luid schreeuwend op haar knieën. Geen spetterende hunk, buslading aan centjes, of Ferrari verschijnt voor de deur. Nee, een team met kapsters brengt de 19-jarige in deze uiterste staat van opwinding. Amanda worstelt en ploetert iedere dag met haar woeste haarbos. Geniet er van Amanda, this your day!

woensdag 18 juli 2007 @ 11:55:02 #24
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51588194
    11:07 Er is hoop!

Amanda en Lieke kunnen normaliter nog geen minuut in dezelfde ruimte verblijven zonder een sneer of snauw naar elkaar toe te slingeren. Op moment zitten de twee dames naast elkaar in de kapsalon, maar de hairextensions vliegen gelukkig (nog) niet in het rond. De rivales zitten zelfs gezellig met elkaar te keuvelen. Er is dus nog hoop!

11:35 Mannen geven het goede voorbeeld?

De mannen schuiven pas om half 12 aan tafel. Het ontbijt tussen de vrouwelijke Miljonairs ontaardde vanochtend een ordinaire scheldpartij, dus het is niet verbazend dat de mannen pas tevoorschijn komen als de kust veilig is. Verstandig heren, voor de gemoedsrust en de trommelvliezen!

woensdag 18 juli 2007 @ 12:25:02 #25
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51589203
    11:52 Huub legt uit

Aan de ontbijttafel neemt Huub even de tijd om uit te leggen wat hij van Dennis vindt. "Hoe langer hij blijft, hoe zieliger hij wordt", vertelt Huub. Jaap en Brian luisteren geboeid. "Ik denk dat jullie per definitie botsen", vindt Jaap. Daar is Huub het roerend mee eens. "De reden daarvoor is dat we veel van ons in elkaar herkennen", geeft hij aan. "Dat heb ik met Brian bijvoorbeeld niet en daarom botsen we niet altijd", gaat hij verder. Nou, wie weet worden jullie nog eens goede maatjes…

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')