12:34 Love is in the air...Jaap is gek op Nadia. Het is zelfs zo erg, dat hij zich niet kan concentreren in haar buurt. "Ik ben zo gecharmeerd van haar", lucht hij zijn hart bij Huub. "Ik zou haar nooit kunnen terroriseren", aldus terror Jaap. Hebben we dit echt gehoord? Beseft nieuwkomer Nadia wel wat zij losmaakt in Jaap?
12:39 Palma boeit niet!Amanda en Natasia worden opgehaald voor hun golfles. Moeder Palma bekritiseert Benjamin Amanda. "Je hebt geen make-up op, je haren zien er niet uit, en dan ga je zo weg? Dat kan toch niet?" Amanda doet echter alsof ze niets hoort en ongestoord stapt ze de auto in. Wat kan Palma haar ook schelen?
12:45 "Ik ga Talpa oplichten!"Huub en Jaap hangen nog steeds in de Chillroom. Op zich heel gezellig, alleen slaat de verveling een beetje toe. "Ik ga in slaap vallen!", waarschuwt Huub, terwijl Jaap zacht piano speelt. "Ik verveel me ook man", kermt Jaap, maar hij krijg ineens een idee. "Ik denk dat ik gewoon even Talpa ga oplichten!", lacht hij. En dan krijgt hij een nóg beter plan: "Ik wil Talpa chanteren, maar dan zó dat Natasia de schuld krijgt!", stelt hij voor. Ach, als dat je verveling verdrijft, waarom ook niet?
13:09 Eindelijk klaarDennis heeft eindelijk besloten wat hij aan zal trekken op zijn dagje shoppen! Heel veel keuze had de casanova niet want hij moest zich nog haasten, omdat ze zo worden opgehaald. Snel kleedt hij zich om. Zijn keuze is gevallen op de roze overhemd met colbert en een makkelijk zittende spijkerbroek. Goede keuze, Dennis!
Netjes hoor!Bron: Villa Vandaag, 06-07-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel