abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juli 2007 @ 19:10:24 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51176053
Een onvolprezen pagina op de DGK-website is Villa Vandaag. Hier post de DGK-internetredactie korte fragmenten, plaatjes en grapjes.

Vaak blijven de kleine beslommeringen van de miljonairs (buiten de COS) onbesproken en worden deze weer snel vergeten. Streamverslagen en updates zijn wat uitgedund sinds de streams betaald zijn. Ik heb ook het idee dat veel fokkers zelden de Tien-site checken.

Als experiment maak ik bij deze een topic waarin Tien's Villa Vandaag updates automatisch worden gepost. Hier kan dan over gediscussieerd worden. Tevens is het misschien een makkelijke bron voor feitenmateriaal en plaatjes. Commentaar en opmerkingen graag via PM!

Vorige Villa Vandaag topics:
  • [DGK] Villa Vandaag #1
  • [DGK] Villa Vandaag #2
  • [DGK] Villa Vandaag #3
  • [DGK] Villa Vandaag #4

Bron van alle informatie is de site van Tien; hier kun je ook op datum terugzoeken: Villa Vandaag.
  • Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      donderdag 5 juli 2007 @ 19:11:33 #2
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51176091
    18:36 Te weinig lucht?

Alle ballonnen verzamelen...

18:54 Strak in je vel?

Amanda en Brian hebben een nieuwe bezigheid gevonden. Hint; er is een videocamera bij nodig en het gaat om halfnaakte mensen. Ja, heb je het geraden? Brian en Amanda zijn bezig met hun promo voor de bikini-contest! Met een stoere bril op, kruipt de 'regisseur' achter zijn camera om de shoot te beginnen. Dus meiden! Als je er strak uitziet in een bikini, geef je dan op!

Bron: Villa Vandaag, 05-07-2007
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      donderdag 5 juli 2007 @ 19:55:02 #3
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51177404
    19:20 Blooperfest

Tegelijk filmen en tekst inspreken lukt nog niet, dus het duo Brian en Amanda roept de hulp in van Huub. De Miljonair draagt de bikini-contest uiteraard een warm hart toe en springt achter de camera. De ene blooper na de andere komt voorbij. Na vijf takes, staat het er eindelijk op. "Perfect hij staat erop!", roept cameraman Huub enthousiast. Op naar de volgende locatie…

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      donderdag 5 juli 2007 @ 20:25:03 #4
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51178356
    19:40 Feestvarkentje Dimitri

'Birthday boy' Dimitri wordt met open armen ontvangen in de Villa. De Miljonairs zingen vals, maar zeer enthousiast een verjaardagsliedje en trakteren de jarige op een dikke knuffel. Zouden de Miljonairs nog een verrassing voor het feestvarken in petto hebben. "Voel je je 23?", vraagt Amanda. Dimitri fronst: "Ja, dat zou betekenen dat ik mij tachtig keer anders zou moeten voelen", zegt hij gevat. Daar heb je een punt!

19:48 Nadia op streng dieet

In een haantjesgevecht tussen Dennis en Huub ging gisteren het eten de lucht in. Huub spuugde zelfs in alle etensbakjes. Vandaag serveert Dimitri de 'homemade' roti van Natasia. Wel zo verstandig! "Hoe gaat het met je dieet?", vraagt Amanda belangstellend aan Nadia. "Heel goed, ik heb nog niets gegeten'', zegt de brunette trots. Dat wordt dus extra smullen van de roti!

20:02 Cadeautje voor Dimitri

Speciaal van Jaap!

donderdag 5 juli 2007 @ 20:55:04 #5
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51179397
    20:18 100 contactpunten

Jaap houdt zich de hele tijd stil tijdens het eten. Waar broedt de Miljonair op? En dan springt hij op. "50 contactpunten als je de toy tien seconden gebruikt. Kom op, zo snel kan je nooit contactpunten verdienen!", roept hij tegen de dames. "Nou, Amanda doe je ding", zegt Lieke lachend. Amanda lijkt het aanbod te overwegen. "100 punten dan?", vraagt hij hoopvol. Dan gooit hij het over een andere boeg. "Ik stop hem in mijn reet voor 100 contactpunten." De Miljonairs stemmenallemaal voor, alleen Brian ligt dwars. "Dat ding werkt helemaal niet", zegt hij nuchter. Waar gaat dit paarse balletje een thuis vinden?

20:29 "En wie wil dan het touwtje zien?"

De Miljonairs stemmen enthousiast unaniem voor. Jaap mag de sekstoy, voor 50 contactpunten uit de gezamenlijke pot, in zijn achterste stoppen. "En wie van jullie wil dan het touwtje zien?", zegt Jaap met rode wangen. Dan is het feest ineens over. Een 'mysterieuze' hogere macht grijpt in. "Jezus er mogen niet eens meer 'alien objects' in je reet worden gestopt, wat een programma", zegt Huub verontwaardigd. Nou jammer?

donderdag 5 juli 2007 @ 21:25:04 #6
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51180469
    20:44 Nadia de klos?

De Miljonairs zitten met een serieus gezicht op de bank. Nadia komt nietsvermoedend aanwandelen. "Iedereen heeft problemen met je", neemt Huub het woord. Nadia kijkt verward om zich heen. "Kom op idioten! Waar slaat dit op?", zegt de brunette onzeker. De Miljonairs vuren vragen op haar af. Waarom zijn de computers weggehaald? En heeft Nadia gefraudeerd? "Ik vind dit helemaal niet leuk", zegt de brunette zielig. "Wij vinden het niet leuk dat onze computers worden weggehaald", kaatst Amanda terug. Nemen de Miljonairs Nadia in het ootje. Of speelt zij zelf de vermoorde onschuld?

donderdag 5 juli 2007 @ 22:25:03 #7
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51182936
    21:08 "Jaap heeft altijd voor ons klaargestaan"

Jaap krijgt onverwachts een videoboodschap van zijn voormalige buren. "Hoi Jaap hoe is het met jou? Ik kijk niet meer dan vijf tot tien minuten, want dan heb ik genoeg van jullie gezien. Ik vind het wel leuk om je in te gaten te houden", begint de buurvrouw. "Ja, je doet het goed Jaap", vult de buurman aan. "Jaap heeft altijd klaargestaan voor ons en voor de familie. Hij heeft één keer gezegd: 'ik wou dat ik zo'n vader als jou had'". Jaap is ontroerd door wat hij ziet en hoort. Mooie woorden!

21:47 Metro-Jaap

Jaap heeft na het paarse ei-incident een nieuwe roeping gevonden. "Ik word metroman", roept hij enthousiast. "Dat is iemand die vrouwelijke trekjes vertoont!" De metroseksueel heeft veel aandacht voor zijn kleding, verzorgt zijn haardracht, en gebruikt in een aantal gevallen ook cosmetica. Daarnaast is hij vaak geïnteresseerd in kunst en cultuur en kan hij ook zijn emotionele kant regelmatig tonen. Nou, wij zijn benieuwd hoelang we van Metro-Jaap mogen genieten!

donderdag 5 juli 2007 @ 22:55:03 #8
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51184113
    22:19 "Wat vind je van mijn vriendje?"

"Hé Danielle, met Amanda", zegt de 19-jarige. "'Oh my god, ik heb Amanda aan de lijn. Oh, ik ben helemaal zenuwachtig", gilt haar zus opgewonden. "Eén augustus heb ik mijn half jaar feest, wil je dan komen?", vraagt de Miljonair. En natuurlijk wil zusjelief de Villa bezoeken. "Houd je het vol daar? Het is zo'n drama daar, ik heb respect voor je", zegt haar zus serieus. Amanda laat weten dat het allemaal goed gaat. Dan heeft de blondine nog een dringende vraag: "Wat vind je van mijn vriendje?" "Ja leuke jongen!", zegt haar zuster enthousiast. De tijd is helaas weer op, maar gelukkig kunnen zij elkaar binnenkort in de armen sluiten.

donderdag 5 juli 2007 @ 23:25:03 #9
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51185284
    22:51 Bibberen...

Jaap, Nadia en Natasia besluiten een frisse duik te nemen. Jaap springt met veel bombarie in het zwembad, oftewel; hij maakt een bommetje. Ook Nadia dartelt vrolijk rond in het water. Maar de dip is van korte duur, de Miljonairs rennen bibberend naar de sauna. Lekker verstand op nul en zweten maar!

Koud Nadia?

23:10 Doorbreek de sleur...

Hoe pep je je relatie op?

23:15 "Ze is gewoon te knap"

In de sauna krijgt Jaap het behoorlijk warm en dat komt niet door de temperatuur avn de sauna. Als Nadia even de sauna uitloop, komt de (J)aap uit de mouw. "Jezus wat een lekker wijf", fluistert Jaap tegen Natasia. "Ik moet haar echt weg gaan terroriseren, want ze is gewoon te knap", zucht Jaap. Bespeuren wij hier verliefde gevoelens of is het enkel lust?

donderdag 5 juli 2007 @ 23:55:03 #10
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51186379
    23:22 Happy birthday

"Hé gefeliciteerd", zegt Huub tegen zijn broer. "Ik heb een bariton gekregen", vertelt Joris opgewonden. "Wow, ga je bariton spelen?", zegt Huub verbaad. De twee babbelen honderduit. "Neem eens een keer een videoboodschap op en veel drama erin, zodat ik ga janken anders krijg ik hem niet te zien", zegt Huub schaterend. Joris belooft het plechtig. "Het soms wat minder de afgelopen tijd, maar ik vermaak mij wel hoor", zegt de Oldenzaler opgelucht. "Je hoef je geen zorgen te maken, iedere dag dat ik wakker wordt, ben ik nog blij. Ik ga er uiteindelijk maar op één manier uit en dat is als winnaar. Ik hou van je!" En bliep...de verbinding is keihard verbroken.

23:40 Heet in de jacuzzi

Dennis heeft zich inmiddels aangesloten bij het saunatrio; stel je voor dat hij Nadia een seconde uit het oog verliest. Ook Dimitri heeft zijn butlerpakje verruild voor een spannende zwembroek. Wordt het toch nog heet in de jacuzzi met alle vrijgezellen?

vrijdag 6 juli 2007 @ 09:25:03 #11
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51191826
    08:21 Tijd voor actie!

Het is gister al met al een bijzonder rustige dag geweest. De Miljonairs hebben genoten van een cursus bloemschikken en dat nam dan ook de hele middag in beslag. 's Avonds dook men massaal in de jacuzzi en ook daar was het enorm gezellig. Je zou zeggen dat het vandaag weer tijd is voor actie, maar met de Miljonairs van tegenwoordig weet je het maar nooit. Voorlopig liggen ze allemaal nog op één oor…

08:49 Spiegeltje...

Nadia is als eerste wakker. De vroege vogel heeft haar ogen geopend en wat pakt ze als eerst…Een spiegel! Ja, ja een echte dame wilt natuurlijk ook weten hoe ze er om 9.00 uur s'ochtends uitziet. Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is het mooiste in De Gouden Kooi?

Bron: Villa Vandaag, 06-07-2007
      vrijdag 6 juli 2007 @ 09:55:02 #12
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51192316
    09:16 Ochtendhumeurtje, Natasia?

En daar zijn de huishoudsters alweer… "Goedemorgen Natasia!", klinkt het door de Villa. Maar de diva is niet in voor gezelligheid vandaag en knort een beetje voor zich uit. Palma heeft onmiddellijk door dat Natasia niet zo'n zin heeft vanochtend. "Als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!", lacht het hoofd huishouding. Nee, van zo'n opmerking wordt Natasia vast heel gelukkig!

09:28 Slaapwandelen?

Jaap staat op. Wakker is hij niet echt… Waar dat uit blijkt? Naakt drentelt hij door het huis. Op zoek naar iets, Jaap? We weten het niet, want Jaap duikt zijn bed weer in. Misschien wilde hij aan de wakkere Miljonairs laten zien wat hij in huis heeft! Of was hij aan het slaapwandelen?

vrijdag 6 juli 2007 @ 10:25:02 #13
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51192964
    09:44 Palma in the house!

Nadia is driftig op zoek naar een handdoek. "Heb je geen handdoek?", schiet Palma haar te hulp. "Dan ben je Miljonair en je hebt geen eens een handdoek!", zegt ze. "Vanmiddag komen de nieuwe handdoeken", gaat Palma verder. Uiteindelijk tovert Nadia toch ergens een handdoek vandaan zodat haar dag in ieder geval met een douche kan beginnen. "Lieke, de dokter heeft gevraagd of je wat urine in een potje wil doen, voor de zekerheid. Waarschijnlijk ben je niet zwanger, maar heb je alleen maden", roept Palma tegen de Hilversumse. Tja jongens, Palma in the house… Vluchten kan niet meer!

10:03 Schone slaapster...?

Ondanks de fijne wake-up call van het hoofd huishouding, weigert Lieke haar bed uit te komen. Ze blijft onbewogen liggen en terwijl de andere Miljonairs elkaar begroeten en één voor één onder de douche stappen, geeft Lieke nog geen teken van leven. Nu weten we dat Palma graag iedereen tegelijk aan de ontbijttafel heeft, dus dit gaat ongetwijfeld weer fout straks. Wakker worden, Lieke!

10:18 Een druk programma!

"Eindelijk weer lekker golfen!", roept Amanda enthousiast, die vanmiddag samen met Natasia weer eens mag gaan golfen. "En waarom zie jij er zo netjes uit, Brian? Ga jij ook iets leuks doen?", vraagt Palma. "Ik ga naar de P.C. Hooftstraat vanmiddag!", antwoordt de Antilliaan. Het is duidelijk dat de Miljonairs vanmiddag niet stil zullen zitten. We zijn benieuwd waar Dennis en Brian mee thuiskomen, en natuurlijk ook of Natasia en Amanda de golfbaan een beetje heelhouden…

vrijdag 6 juli 2007 @ 10:55:02 #14
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51193722
    10:37 Broodje snijden? Moeilijk hoor...

"Kom op, je bent negentien", zegt Brian geïrriteerd. Amanda kan geen broodje snijden en vriendlief leert haar hoe het moet. Hij geeft haar een mes en instrueert haar. "Van boven naar beneden moet je snijden". "Maar dat is toch hartstikke gevaarlijk, straks snij je in je pols", roept de Benjamin verontwaardigd. Brian kijkt zuchtend toe…

vrijdag 6 juli 2007 @ 11:25:03 #15
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51194488
    10:49 Geen Gucci!

Brian is helemaal in zijn nopjes deze ochtend. "Ik ga lekker naar de P.C.", roept hij uit naar iedereen die het wil horen, maar Amanda is het een beetje zat. "Jaloerse b*tch!", roept Dennis plagend uit naar Amanda. "Ja, die Gucci-tas kan je nu wel vergeten, Amanda", gaat de Antilliaan verder. "Wat hebben jullie toch allemaal, krijg allemaal de 'piep'", lacht Amanda. Maar even later vliegt ze haar vriendje ineens om de hals... Niet zo slijmen, Amanda!

11:07 Twee nieuwelingen!

"Twee nieuwelingen, vreselijk hoe jullie erbij zitten of jullie al twaalf maanden hier zitten!", merkt het hoofd huishouding op, als ze Nadia en Dennis bekijkt. "We moeten nog wakker worden", verweert Nadia zich. Dennis reageert niet eens op de brullende Palma en gaat rustig verder met zijn ontbijt. "Palma, wat is er met jou dan?", komt er dan toch wat verlaat uit. "Ongelofelijk!" aldus de casanova. Ja Dennis, wen er maar aan. Ze zal je nog vaak komen wakker maken!

vrijdag 6 juli 2007 @ 11:55:02 #16
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51195414
    11:19 Tortelduifjes

Brian en Amanda zijn na het ontbijten nog even "gaan slapen met hun ogen open", zoals Amanda het noemt. De twee tortelduifjes bespreken het leven na de Kooi. "Ik wil echt niet met jou samenwonen. Jij maakt alles kapot in huis", zegt Amanda. "Ja, beaamt de Antilliaan, da's waar, heb soms ik last van een para-aanval!" Tja, dat hebben we gezien Brian!

11:26 Schaak!

Huub en Palma zijn intussen een potje gaan schaken. "Die pion mag toch daarheen?", vraagt Palma. "Je staat schaak, schatje", antwoordt Huub ijskoud. "Oh, scheisse, dan moet ik daar weg!", roept Palma. Langzaam werkt het hoofd huishouding zich steeds meer in de nesten. "Oeps!", zegt Palma, terwijl Jaap intussen voor wat pianomuziek op de achtergrond zorgt. "Ik sta bijna vast", concludeert ze. Mogen we je alvast feliciteren, Huub?

vrijdag 6 juli 2007 @ 12:25:03 #17
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51196373
    11:30 Schaakmat...

...helaas, Palma (wit)!

11:49 Gefeleciteerd!

Palma, die het potje schaken uiteindelijk heeft verloren, ziet tot haar schrik een camera in de woonkamer. Nu hangen er natuurlijk wel meer camera's in de Villa, maar deze heeft een ander doel. "Ik ga zo even een videoboodschap opnemen voor mijn kind", zegt Natasia, die vandaag een jarige zoon heeft. De diva heeft zich mooi aangekleed vandaag, maar is nog steeds niet zo vrolijk. Nou, eh, gefeliciteerd dan maar!

12:12 Dennisdagen...

Dennis heeft er niet zo veel zin in vandaag. Hij krabt wat achter zijn oor, en loopt een beetje doelloos heen en weer. "Ik hoop dat het droog blijft vanmiddag", mompelt hij. Ondertussen loopt hij naar zijn kledingkast. Daar komt hij de diva tegen in haar ondergoed. "In één keer heb je small titty's", merk de casanova op. Natasia begrijpt het niet echt en laat Dennis voor wat het is. Hij loopt naar zijn kledingkast, snuffelt wat rond, en besluit uiteindelijk om zich maar niet om te kleden. Je hebt van die dagen…

vrijdag 6 juli 2007 @ 12:55:03 #18
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51197348
    12:18 Mislukte Shakira!

Amanda en Nadia hebben een ding gemeen. Haren! "Ik voel me soms net een mislukte Shakira", aldus Amanda. "Ik heb krullen maar ik wil stijl!", begint Nadia. De twee hebben elkaar echt gevonden! Het volgende halfuur bespreken de dames hun kapsel, en wat de voor en nadelen van extensions zijn. Jaja, het is allemaal wat...

vrijdag 6 juli 2007 @ 13:25:02 #19
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51198391
    12:34 Love is in the air...

Jaap is gek op Nadia. Het is zelfs zo erg, dat hij zich niet kan concentreren in haar buurt. "Ik ben zo gecharmeerd van haar", lucht hij zijn hart bij Huub. "Ik zou haar nooit kunnen terroriseren", aldus terror Jaap. Hebben we dit echt gehoord? Beseft nieuwkomer Nadia wel wat zij losmaakt in Jaap?

12:39 Palma boeit niet!

Amanda en Natasia worden opgehaald voor hun golfles. Moeder Palma bekritiseert Benjamin Amanda. "Je hebt geen make-up op, je haren zien er niet uit, en dan ga je zo weg? Dat kan toch niet?" Amanda doet echter alsof ze niets hoort en ongestoord stapt ze de auto in. Wat kan Palma haar ook schelen?

12:45 "Ik ga Talpa oplichten!"

Huub en Jaap hangen nog steeds in de Chillroom. Op zich heel gezellig, alleen slaat de verveling een beetje toe. "Ik ga in slaap vallen!", waarschuwt Huub, terwijl Jaap zacht piano speelt. "Ik verveel me ook man", kermt Jaap, maar hij krijg ineens een idee. "Ik denk dat ik gewoon even Talpa ga oplichten!", lacht hij. En dan krijgt hij een nóg beter plan: "Ik wil Talpa chanteren, maar dan zó dat Natasia de schuld krijgt!", stelt hij voor. Ach, als dat je verveling verdrijft, waarom ook niet?

13:09 Eindelijk klaar

Dennis heeft eindelijk besloten wat hij aan zal trekken op zijn dagje shoppen! Heel veel keuze had de casanova niet want hij moest zich nog haasten, omdat ze zo worden opgehaald. Snel kleedt hij zich om. Zijn keuze is gevallen op de roze overhemd met colbert en een makkelijk zittende spijkerbroek. Goede keuze, Dennis!

Netjes hoor!

vrijdag 6 juli 2007 @ 13:55:02 #20
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51199452
    13:25 P.C. klaar voor Palma?

"Wat een k*tdag, gewoon. Als je nu in je trouwjurkje zou moeten rondlopen, vreselijk!", roept Palma tegen Jaap. Maar Jaap geeft geen kick. "Heb je gehoord dat ik mee mag naar de P.C., om de paraplu vast te houden?" Niemand reageert…Zijn er Miljonairs jaloers? Of zouden ze doorhebben dat Palma een grapje maakt?

13:42 "Fifty-fifty ,hè!"

Het is tijd voor Dennis en Brian om naar de P.C. te gaan. De auto staat klaar en als twee blije kinderen rennen ze naar de deur om in te stappen. "Fifty-fifty hè, Dennis", roept Lieke hem nog na. Maar het is tevergeefs…Of toch niet? We zullen het wel merken!

vrijdag 6 juli 2007 @ 14:25:03 #21
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51200513
    14:09 Niet te enthousiast, dames!

Amanda en Natasia zijn terug van hun golfuitje. Erg spraakzaam zijn de dames er niet over. Met een 'was leuk' moeten we het maar doen. Ondertussen is Natasia uitgebreid lunch aan het voorbereiden voor haar en de 19-jarige. "Hier is je soep, schatje", bemoedert de diva haar Benjamin. "Maar kon je zelf niet je soep verwarmen?", oppert de diva. "Ja, begint Amanda, "ik wilde wel maar Jaap stond al in de keuken". Arme Jaap is zich van geen kwaad bewust en eet smakelijk zijn yoghurt op. Heel verstandig, Japio!

vrijdag 6 juli 2007 @ 14:55:02 #22
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51201488
    14:27 Vriendinnen?

"Weet je wat ik echt mis! Die slippers van Otazu",…zucht Nadia. "Heb je die dan, waarom heb je ze niet meegenomen?", vraagt de Amanda zich af. "Ik wist niet dat het mocht", geeft de nieuwe Miljonair eerlijk toe. De twee jongedames trekken al de hele dag naar elkaar toe. Ze bespreken alles met elkaar, van vriendjes tot kleding en ga zo maar door. Is dit het begin van een mooie vriendschap?

vrijdag 6 juli 2007 @ 15:25:04 #23
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51202663
    14:53 Diva verdrietig...

"Tas wat heb je gekocht voor je kinderen?", vraagt Nadia aan de diva. "Een Nintendo Wi", begint ze enthousiast. "En nog een paar dingen en natuurlijk een videoboodschap." "Dit zijn zeker de rotdagen hè", gaat Nadia verder. "Ja, nou ik weet dat hij het leuk heeft vandaag, dus dan is het minder erg. Hij zal zeker aan het genieten zijn, lekker kokosnoot aan het drinken en met een brassband aan het dansen. Nee, die is wel aan het genieten hoor!" Toch oogt de diva verdrietig. Maar welke moeder zou dat niet zijn op zo'n dag?

vrijdag 6 juli 2007 @ 15:55:03 #24
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51203831
    15:16 Jaap lucht zijn hart!

Jaap lucht zijn hart bij Nadia. "In het begin toen ik hier kwam, was ik best veel afgevallen. Maar toen Natasia en Amanda mij wilden wegstemmen, heb ik het echt moeilijk gehad. Had echt niet verwacht, dat ze dat zouden doen. Toen ben ik ook weer aangekomen". "Maar ik wil niet weten hoeveel ik weeg", aldus Nadia. "Weet je wat, ik zal voor je kijken, dan zeg ik niet wat er op de weegschaal staat! Maar dan weeg je je volgende week weer en dan doe ik mijn duim omhoog of omlaag. Hebben we een deal?" "Ja, is goed" zegt Nadia vastbesloten. "Het blijft tussen ons en heel Nederland!", belooft Jaap. Ach ja, de camara's...

vrijdag 6 juli 2007 @ 16:55:02 #25
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51205943
    15:43 "Dennis is mooi, en dat maakt hem lelijk!"

Jaap en Nadia nemen even de tijd om elkaar eens even bij te praten. "Kijk, Dennis vindt zichzelf gewoon iets te mooi", zegt Nadia. "Ook al ben je nog zo mooi, loop er niet zo mee te koop. Spreek het niet zo uit!", roept ze. Jaap kan het begrijpen. "Hij is extreem ijdel" valt hij haar bij. "Dennis is ook best wel mooi om te zien", zegt Nadia. "Maar dat 'ie zo zelfingenomen is, dát maakt hem weer lelijk! Dat had mijn ex-vriendje dus ook. Hij was wel mooi, maar daar irriteerde ik me gewoon aan", vertelt ze openhartig. Nou Dennis, iets minder lang voor de spiegel voortaan?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')