abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 augustus 2007 @ 21:23:37 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_52738152
Een onvolprezen pagina op de DGK-website is Villa Vandaag. Hier post de DGK-internetredactie korte fragmenten, plaatjes en grapjes.

Vaak blijven de kleine beslommeringen van de miljonairs (buiten de COS) onbesproken en worden deze weer snel vergeten. Streamverslagen en updates zijn wat uitgedund sinds de streams betaald zijn. Ik heb ook het idee dat veel fokkers zelden de Tien-site checken.

Als experiment maak ik bij deze een topic waarin Tien\'s Villa Vandaag updates automatisch worden gepost. Hier kan dan over gediscussieerd worden. Tevens is het misschien een makkelijke bron voor feitenmateriaal en plaatjes. Commentaar en opmerkingen graag via PM!

Vorige Villa Vandaag topics:
  • [DGK] Villa Vandaag #1
  • [DGK] Villa Vandaag #2
  • [DGK] Villa Vandaag #3
  • [DGK] Villa Vandaag #4
  • [DGK] Villa Vandaag #5
  • [DGK] Villa Vandaag #6
  • [DGK] Villa Vandaag #7
  • [DGK] Villa Vandaag #8

Bron van alle informatie is de site van Tien; hier kun je ook op datum terugzoeken: Villa Vandaag.
  • Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      maandag 27 augustus 2007 @ 21:24:52 #2
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52738200
    20:53 Standje 69

Ondanks dat Huub vanmiddag nog aankondigde niet met 'die figuren' gezellig de avond te gaan doorbrengen, voert hij toch het hoogste woord. "Als jij een standje zou zijn, wat zou je zijn?", vraagt hij aan Brian. De Antilliaan uit zijn bekende gegiechel. Maar Huub geeft zelf al antwoord op de vraag, standje soixant neuf gilt hij opgewonden. De Miljonairs voeren het Franse thema wel erg ver door.

Bron: Villa Vandaag, 27-08-2007
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      maandag 27 augustus 2007 @ 23:24:44 #3
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52740891
    21:34 Wie steelt de show?

De wijnglaasje raken leeg, maar het is de nuchtere Jaap die vanavond de show steelt. De Miljonair is op dreef en stort de ene na de andere oneliner over tafel, afgewisseld uiteraard met zijn bekende kreet; 'Het is toch f**cking niet normaal.' Hard schatert hij om zijn eigen grapjes en begint dan plots te kreunen: "Ah mijn kaken zijn verkrampt!" Alles voor de show Clown-Jaap!

21:56 Geen grappen voor Nadia!

"Ken jij een heel erg leuk grapje?", vraagt de brunette brutaal. Dennis schudt van nee. "Echt niet?" Nadia fluistert iets stouts in zijn oren. Helaas kunnen we niet horen wat ze precies zegt, maar we vangen wel de woorden 'seks en zin in' op. De ijdele jongeman kleurt spontaan rood! "Nee, niet nu", fluistert hij terug. Maar Nadia laat zich niet kennen en gaat verder met fluisteren. Dennis die het duidelijk niet aan kan stopt zijn vingers in zijn oren. System overload?

22:08 Ouderwetse terror!

Er komt weer een beetje oude vertrouwde terror naar boven borrelen bij Jaap. Slachtoffer is kok Minevitus sr. "Je zit hier toch, ondanks dat je vrienden hebt die sterven aan varkenspest", roept hij luidkeels. Maar de kok laat zich niet op de kop zitten door een treiterende Miljonair. "Mag jij dan wel buitenkomen met die varkenspest?", kaatst hij koeltjes terug. Dan is het tijd om op te stappen maar niet voordat Jaap er met de autosleutels van de kok vandoor rent. "Vitus één rondje, ren achter mij aan!" De zestigjarige is de beroerdste niet en rent onder luid geroep een rondje rond de fontein! Toch sportief!

22:30 Jaap negeert Huub!

Huub en Lieke hebben ruzie. "Het was zo gezellig en dan ga jij zo doen, als je even je zin niet krijgt ben je meteen boos", aldus Huub. "Maak er van wat je er maken van wil, ik ga lekker mijn boekje lezen", reageert de blondine kalm. En zo loopt Huub geïrriteerd weg. De Oldenzaler zoekt zijn heil op kantoor bij Jaap. Maar die ziet hem niet eens staan, en daarom besluit Huub ook maar niets te zeggen. Huub staart zielig wat voor zich uit, maar Jaap geeft geen kick…

22:47 Strijdplan A!

Vandaag is het rustig, maar morgen wil Jaap gaan knallen; Huub zal het onderspit delven. "Als jij vannacht eens gaat brainstormen over allerlei leugens. We gaan gewoon een set-up maken! En als Brian en Amanda boos worden dan gaat Huub op de ontslagstoel", roept hij met een glans in zijn ogen. Dennis vindt alles prachtig, als zijn aartsrivaal maar te grazen wordt genomen!

23:15 Jaap en Dennis willen bloed zien

Jaap en Dennis willen niets liever dan Huub onderuit halen. Samen besluiten zij dat Dennis in hun eerste actie het voortouw zal nemen. Dennis rent zowat naar de Private Room om een ontslagronde voor Huub aan te vragen. "Die gast wordt een kopje kleiner gemaakt, die gast gaat eraan", roept Dennis bloeddorstig. Eindelijk wraak?

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      maandag 27 augustus 2007 @ 23:54:48 #4
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52741623
    23:30 Op tijd naar bed

De meeste Miljonairs vinden het mooi geweest en besluiten dan ook om naar bed te gaan. Lieke en Amanda poetsen hun tanden, Nadia staat te douchen en ook Brian zoekt zijn bed op. Alleen Huub is de enige actieve Miljonair, hij loopt wat in de tuin en gaat dan naar de keuken om vervolgens de vaatwasser op te ruimen. Heeft de Oldenzaler ze nog allemaal op een rijtje? Waarschijnlijk moet hij zijn ei kwijt, maar omdat niemand met hem wil praten zoekt hij een bezigheid. De keuken is een goede optie, Huub!

dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:25:14 #5
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52745864
    08:12 "Die gast gaat eraan!"

Gisteren is Jaap er achter gekomen dat Huub en Lieke voor hem een ontslagronde hebben aangevraagd. Nu wil de grote Miljonair niets liever dan Huub onderuit halen. Ook Dennis wil graag afrekenen met zijn aartsvijand: "Die gast wordt een kopje kleiner gemaakt, die gast gaat eraan!" Vandaag willen de twee Miljonairs gaan knallen. Zal het ze lukken Huub te terroriseren?

08:35 Een educatieve dag

De Miljonairs hebben vanochtend een druk programma. Zo komt Nando langs om te trainen met Jaap. Is er een motorrijles voor Huub. En komt het paardenmeisje Ellen langs om te gaan rijden met Nadia en Lieke. Voor de stoere mannen daarentegen is er een Thaiboksles van Hans Nijman. Vanmiddag krijgen Dennis, Amanda en Nadia nog een lesje Portugees. Een educatieve dag, kunnen we wel stellen.

09:02 Dirty jobs

Palma en de andere huishoudsters zijn inmiddels alweer druk aan het schoonmaken. "Ik haat vettigheid, maar we slaan ons er wel weer doorheen", zucht het hoofd huishouding. "Dat doen we toch altijd?", reageert Sharon. "Ja, dat is ook zo", antwoordt Palma. "Bah, wat een lucht", kucht ze wanneer ze de vuilnisemmer leegt. Ja, het is niet altijd rozengeur en maneschijn dames!

Bron: Villa Vandaag, 28-08-2007
      dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:54:57 #6
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52746416
    09:32 Nieuwe strategie

"Hé schatjes, wakker worden!", roept Palma poeslief. "Maar doe maar rustig aan hoor. Ik loop een beetje achter op schema." Palma, misschien moet je die techniek iedere ochtend maar toepassen, want hij werkt als een trein! Dennis en Huub springen uit bed en Nadia werkt na een douche haar make-up bij. Zo snel hebben we de Miljonairs nog nooit zien opstaan. Een pluim voor Palma!

dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:25:00 #7
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52747003
    09:50 Blote billen

Als Nadia zichzelf weer heerlijk heeft dicht geplamuurd, richt ze zich tot Dennis. Vriendlief is namelijk weer onder de dekens gekropen. "Opstaan!", giechelt Nadia en springt op het bed. Gillend beveelt ze Dennis te gaan douchen. De Miljonair verroert geen vin, totdat… "Ik trek je boxer naar beneden hoor!", dreigt de brunette. Waarschijnlijk waren dat de 'magic words', want Dennis weet niet hoe snel hij zijn bed moet verlaten.

dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:54:57 #8
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52747670
    10:22 Liefde en lust

De Miljonairs zijn inmiddels allemaal uit bed en zitten gezellig aan de ontbijttafel. Nadia is weer helemaal in haar nopjes. De brunette kan niet zonder de aandacht van vriendlief Dennis. Gisteravond hebben de twee meer dan drie uur lang de liefde bedreven. Vooral Huub is hiervan onder de indruk. Jaap is overigens nog niet begonnen met zijn terror-actie tegen de Oldenzaler. Komt dat nog of is Jaap het allemaal al weer vergeten…?

10:40 "Een liter ijs opeten"

"Nadia je zou niet met Dennis gaan seksen binnen twee weken!", oppert Huub. De Oldenzaler wil nog even terug komen op de weddenschap die Nadia is aangegaan met de Miljonairs. "Een liter ijs opeten", zucht de brunette. "Ja, de twee weken zijn nog niet voorbij", lacht Huub. "Dan ga ik toch overgeven", klaagt de Nadia. "Ja en!", roept de 25-jarige door de kamer. Ook Jaap vindt dat Nadia de bak ijs moet leeg eten en gaat er nog even op door. De brunette reageert alleen niet meer. Hopelijk vergeten de andere Miljonairs de weddenschap.

dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:25:04 #9
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52748442
    10:55 Terror-Jaap binnenkort in actie?

Dennis en Jaap zitten in het kantoor een plannetje te bekokstoven over Huub. "Huub moet gewoon weg", zegt de Briellenaar. Dennis wil Amanda en Brian er ook in betrekken. Jaap weet het niet zeker: "Amanda kan toch haar bek niet houden." "Het maakt niet uit", zegt Dennis. "Of we pakken Huub op een faire manier via de stoel of op een vieze manier via een leugen." Gaat Huub eindelijk tegengas krijgen?

11:05 Lieke twijfelt

Lieke barst in tranen uit. Gelukkig is Huub daar om haar te troosten: "Geeft niks hoor meisje!" Lieke legt haar hoofd tegen zijn schouder. Maar wat nou precies de oorzaak is… Huub snapt er in ieder geval niets van: "Waarom ben je nou verdrietig, schatje?" De blondine houdt haar lippen stijf op elkaar, maar weet het er uiteindelijk toch uit te persen. "Zijn die centen me dit allemaal wel waard?! Ik ben mijn motivatie kwijt", snift ze. Denkt Lieke erover om de Villa te verlaten?

dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:55:02 #10
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52749265
    11:31 Lieke voelt zich ongelukkig

Lieke is verdrietig en vertelt haar verhaal aan Ellen het paardenmeisje. "Ik mis iets in De Gouden Kooi waar ik mijn ei in kwijt kan", zucht ze. "Iets voor mijzelf waarin ik helemaal op kan gaan." Ellen knikt begrijpend: "Mensen die niet werken, hebben dezelfde problemen als jij. Ze hebben geen flauw idee, wat ze moeten doen." Ja ja Lieke, luxe is ook niet alles.

dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:25:02 #11
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52750216
    12:03 De zon mag dan schijnen...

...maar met 'n bril op de hometrainer lijkt ons een beetje overdreven!

dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:56:20 #12
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52763037
    12:35 Heeft iedereen huiswerk gemaakt?

Nadia en Dennis zijn zich enthousiast aan het voorbereiden op de Portugese les die elk moment kan beginnen. Net op de valreep wordt er flink Portugees gepraat en in Dennis' geval zelfs gezongen. Als dat geen potentie biedt voor een vrolijke les…

12:58 "Ivone, kom nou!"

Ivone Da Silva laat nog op zich wachten en dus wordt er druk doorgeoefend door Nadia, Dennis en Amanda. Brian heeft zo zijn eigen ideeën over de afwezigheid van de lerares. Ze weet dat jullie niks hebben geleerd en daarom komt ze niet. Nadia en Amanda zetten hun liefste stemmetje op en brabbelen in het Portugees: "Ivone, kom nou!" Maar of dat zoveel helpt…

13:25 Wel of geen man voor Nadia?

Van de problemen tussen Dennis en Nadia van de afgelopen week is niets meer te merken. Intiem zoenend zijn de twee te vinden in de keuken waar de brunette voor haar vriendje een heerlijke lunch aan het maken is. Soep van de dag, een tosti en ook een heerlijke shake met banaan, aardbei en vele andere verse vruchten. Nadia is zelfs zo vrolijk dat ze luidkeels de hit "I don't need a man" van de Pussycat Dolls zingt. Hopelijk is dit geen voorbode voor wat komen gaat voor haar Dennis…

13:46 Terug naar school

Het schoolklasje strijkt neer in het kantoor. Juf Ivone staat naast het bord. Spelenderwijs leert ze de Miljonairs nieuwe woordjes die voorgelezen moeten worden. Brian doet zijn uiterste best en eerlijk; het gaat best goed! Dennis is iets onverstaanbaarder, maar dat is niet erg want hij probeert het tenminste. Er hangt een gemoedelijke sfeer in de klas. Hopelijk leert de juf haar leerlingen geen Portugese scheldwoorden…

14:10 Bindingsangst

De Miljonairs doen weer goed mee tijdens de les Portugees. Alleen Jaap, Huub en Lieke hebben zich van de groep gedistantieerd. "Weet u wat bindingsangst betekent in het Portugees?", vraagt de Antilliaan aan de lerares. Lachend geeft Ivone antwoordt. Dit is nou niet bepaald het makkelijkste woord om te leren Brian. Concentreer je eerst maar even op de basiswoorden.

14:36 Lieke voelt zich eenzaam

Beneden in de slaapkamer is Lieke druk bezig met opmaken. De blondine is de laatste tijd erg op zichzelf. Dit heeft ze voornamelijk te danken aan haar vele terror-acties samen met manlief Huub. Ze kan daarom ook moeilijk aansluiting vinden bij de andere Miljonairs. Misschien wordt het tijd om je missie wat bij te stellen?

14:53 Toet!!!!

Je weet wat ze over vrouwen zeggen; kleine neus, grote...

15:24 Les is voorbij, lust begint weer

Na een lange uitputtende Portugese les krijgen de Miljonairs nog wat huiswerk mee voor de volgende keer. Geen teksten, maar gewoon wat woordjes om te leren. Ivone sluit de les af met 'até logo', wat tot ziens betekent in het Portugees. Dennis en Nadia waren in de les opperst geconcentreerd, maar hebben na de les alleen nog oog voor elkaar. Lastig hoor, elkaar een uur lang niet vasthouden…

15:45 Een rustig middagje

Brian de chef-kok is rustig bezig hapjes klaar te maken. Lekkere croissants voor de mede-Miljonairs. Zijn vriendin Amanda is ondertussen druk bezig haar pianovaardigheden te verbeteren. Het pianospel verloopt goed, maar je moet wel erg veel je handen gebruiken vindt Amanda.

16:10 Eerlijk duurt het langst?

Jaap kletst even bij met Brian en Amanda. "Vannacht hebben Huub en Lieke onze televisietijd opgemaakt", klaagt de Briellenaar. "Hebben ze dat gedaan", vraagt Amanda verbaasd. "Ja, dat soort dingen doen ze altijd", valt Brian Jaap bij. "Wij helpen ze met die honkbalwedstrijd, maar ondertussen maken wel zij onze televisietijd op", concludeert Jaap. Tja Jaap, niemand heeft ooit beweerd dat het Miljonairsbestaan een eerlijk verloop krijgt…

16:29 Huub, pas maar op!

Jaap is druk bezig een plan te maken tegen Huub. Hij bespreekt zijn plannen met Nadia en Dennis. "Als we nou Lieke en Huub allebei nomineren voor een ontslagronde, dan weten ze niet wie we uiteindelijk pakken.", zegt Dennis enthousiast. De Briellenaar bespreekt het met Brian. "Huub is echt bang voor je, Jaap", vertelt de Antilliaan. "Daar moet je gebruik van maken. Terror-Jaap moet weer terugkomen." De grote Miljonair gaat gelijk op pad om een ontslagronde aan te vragen voor Lieke. Hoe gaat dit aflopen?

16:56 "Beter"

Huub en Lieke zijn nog niet half op de hoogte van de strategie van de andere Miljonairs, maar hebben gelukkig elkaar nog. Samen zitten ze aan tafel en Huub vraagt hoe het met de zijn vriendin gaat, na haar dip van vanmorgen. "Beter", reageert ze, waarop Huub haar een knuffel geeft. Geniet er maar van, want wie weet moet één van beiden overmorgen de Villa verlaten…

17:24 Tijd voor wat liefde

Dennis geniet duidelijk van de heerlijke voetmassage die hij krijgt van Nadia. De twee tortelduifjes kunnen uren van elkaar genieten en dat doen ze ook. Ondertussen zijn Huub en Lieke aan het stoeien in de achtertuin. Lachend bewerkt Huub het gezicht van zijn liefje met een balpen. "Wacht maar", zegt Lieke half lachend. "Deze ga je terugkrijgen."

17:56 Vrouwenpraat

De Miljonairs genieten met volle teugen van het heerlijke weer. Amanda is in de hangmat gaan liggen en bestookt Nadia met typische vrouwendingen. Lekkere acteurs, sexy zangers, alles passeert de revue. Ook Dennis zit erbij, maar het is moeilijk vast te stellen of hij nou mee luistert of allang in een peilloos diepe slaap is gevallen. "En wat vind je van Lenny Kravitz?", vraagt Amanda. "Hmmm… Ruig!", zwijmelt Nadia. Ga maar slapen, Dennis.

18:19 Huub toetst zichzelf

Huub heeft zich teruggetrokken in de Chill Room om zijn pianospel ten gehore te brengen. Aan zichzelf en de trouwe streamer weliswaar, want de andere Miljonairs genieten van de zon. Geconcentreerd speelt hij de liedjes die hij moest oefenen van Ivar. Vervolgens wordt de replay-knop ingedrukt en luistert hij naar zijn eigen spel. Het klinkt nog niet naar behoren en de Oldenzaler waagt daarom een tweede poging. Even doorzetten, Huub. Alle beetjes helpen...

18:48 Liefde is...

...samen Pinball spelen?

19:25 Streamlock?

"Vandaag heb ik me gewoon echt verveeld", komt Brian zuchtend de kapsalon in. "Wat heb je gedaan dan?", wil Amanda weten. "Niks, ik voel me verveeld", zucht Brian. "En ik stoor me ook mateloos aan Dennis en Nadia! Daar moet gewoon een streamlock opkomen", zegt hij lachend. Nou Brian, jij kan er ook anders wat van!

19:43 Koffiedik kijken!

"Ik denk dat we na 23 september een heel ander spel krijgen", blikt Brian vooruit op het éénjarig bestaan van De Gouden Kooi. Na die dag zullen er geen Miljonairs meer bijkomen, maar alleen maar afvallen. Maar Amanda is niet onder de indruk. "Volgens mij verandert er helemaal niets", reageert ze. Maar Brian heeft andere plannen. "Na 23 september word ik echt terrorsquad-chuckie!", lacht hij hardop. "Zo wil jij helemaal niet zijn", weerlegt Amanda de wilde plannen. "Jaah, dat is ook zo…", zucht hij uiteindelijk. Nou, we zien het wel tegen die tijd, Brian!

20:11 Vriendin in een dipje

Lieke heeft het, na post vanaf het thuisfront, zwaar te verduren. "Ik uit het niet echt als ik verdrietig ben", zegt Lieke sip. "Ik heb er geen zin in dat iedereen dat ziet!" "Laat je gewoon gaan", spoort Huub haar aan. "Als er wat is, adviseer ik je om het te delen, want ieder dag dat je met rotgevoelens blijft rondlopen is er één teveel", zegt Huub. Dat zijn nog eens verstandige woorden van de Oldenzaler. Liekes gezicht klaart alweer wat op!

20:36 Hapje voor Jaap

De bestelde maaltijd is gearriveerd en de tafel wordt dan ook meteen bezet door hongerige Miljonairs. Jaap gelooft het wel, al die stelletjes en leest een boek. Toch mist iemand hem en Nadia biedt aan om een bordje voor de Briellenaar klaar te maken. Dat slaat Jaap natuurlijk niet af en al snel heeft ook hij een bordje eten. "Ga je me niet voeren?", vraagt hij verbaasd als Nadia aanstalten maakt om weg te lopen. "Wat denk jij!", zegt de brunette zelfverzekerd, maar voert hem toch één hapje. Als Nadia is vertrokken, blijkt zichzelf voeren toch een opgave en dus blijft het bord onaangeroerd op bed staan.

dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:25:03 #13
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52763984
    21:00 Miljonairsuitje!

Het is tijd voor een videoboodschap en een leuke deze keer! Plasmaboy is terug van weggeweest, zijn bekende stem schalt door de Villa. "Beste Miljonairs, u leeft in weelde en luxe, maar het leven brengt ook genoeg beslommeringen met zich mee. Voor het eerst is er een première van een interactieve film, genaamd 'Miljonair' en de hoofdrolspelers bepalen zelf het verloop van het verhaal." Er worden dus twee Miljonairs op de rode loper verwacht. Wie o wie maken dit uitstapje?

dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:55:02 #14
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52765017
    21:07 Uur van de waarheid

Onmiddellijk slaan de Miljonairs aan het peilen wie er zin heeft om heen te gaan. "Ik wil er heen!", gilt Nadia. "Het lijkt me supervet om dat mee te maken!", laat Dennis hierop meteen weten. Huub lijkt in eerste instantie niet erg geïnteresseerd. "Ik zie hier niet zeven mensen enthousiast staan springen. Maar het lijkt mij leuk om samen met Brian te gaan", stelt hij voor. "Ik zou hier niet heel erg van balen als ik niet zou gaan", laat Lieke weten. Gemengde gevoelens dus! Gaan ze hier binnen het uur uitkomen?

21:36 Stylisch verantwoorde keuze?

Eerder dan verwacht zijn de Miljonairs er unaniem uit. De gelukkigen zijn Nadia en Amanda en ze omhelzen elkaar dan ook uitbundig. "Ik vind het super van iedereen in de groep", zegt Amanda blij. "Maar dan wil ik wel dat je er heel mooi uitziet", zegt Lieke lachend. Iedereen ontvangt een dikke pakkerd van de dames en ze zijn door dolle heen. Ach ja, een kinderhand is gauw gevuld!

dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:25:02 #15
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52766030
    21:56 Nipple-gate!

"Jullie zijn super! Ik vind het echt superlief van jullie!", gilt Amanda nog steeds door de Villa. Ook Nadia is door het dolle heen en de dames kunnen nauwelijks stilzitten. Dennis en Brian kunnen het niet laten en geven een spetterende imitatie van de dames. "Hebben jullie nou een beetje een beeld van jezelf?", lacht Brian wanneer de heren weer gaan zitten. Amanda gilt het opnieuw uit, maar wordt door Lieke terecht gewezen. "Kijk uit! Nipple-gate!", roept ze en stopt de ronding van Amanda weer terug waar deze hoort. Als dat maar goed gaat straks op de rode loper…

Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:55:05 #16
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52766979
    22:22 Black king Jaap

De dames zijn nog steeds in extase over de binnengehaalde stemming, maar Jaap krijgt hier allemaal weinig van mee. In alle rust zit hij achter de computer en is diep verzonken in een schaakpartij. "It's very dangerous there, so he moves the black king", klinkt het uit de luidspreker en Jaap volgt geanimeerd alle handelingen. Mooi om te zien hoe iedereen weer van iets anders blij wordt!

22:46 Kopje thee?

Nadia vindt dat Dennis een beetje stil is. "Baal je ervan dat jij niet naar de première mag?", vraagt ze voorzichtig, maar Dennis schudt van nee, daaraan toevoegend dat hij juist blij voor haar is. "Ik ga straks je rug masseren", belooft Nadia. "Ik vind het gewoon lekker om aan je te zitten", lacht ze. "Ga je straks even thee naar Brian en Amanda brengen?", vraagt ze vervolgens. "Bosvruchten voor Amanda en sterremunt voor Brian", zegt ze. Tja, Dennis. Ze heeft je aardig onder de duim, hè?

dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:25:05 #17
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52767833
    23:10 Kijk nou!

Alweer een spiegel!

dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:54:59 #18
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52768539
    23:38 Eind goed, al goed?

De Miljonairs hebben er weer een welbestede dag opzitten. Een cursus Portugees zorgde voor een hoop vermaak en ook het spel werd niet vergeten vandaag. Zo werd er, in navolging van Dennis en Huub, ook Lieke genomineerd voor de ontslagronde van aankomende donderdag. Dat belooft dus wat voor overmorgen. Tot slot ging er vanavond nog een stemming uit, waarbij uiteindelijk Nadia en Amanda naar de première van een film mochten gaan. De dames waren uitzinnig van vreugde, waarmee deze dag toch een vrolijk einde kreeg.

woensdag 29 augustus 2007 @ 09:24:57 #19
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52773190
    08:18 Uitje!

Nadia en Amanda mogen binnenkort de Villa verlaten! Voor even dan… De dames mogen naar de première van een interactieve film, genaamd 'Miljonaire'. Unaniem werd de rest het hier gisteravond over eens. En zeg nou zelf, wie kunnen er beter over de rode loper paraderen dan Amanda en Nadia?

08:45 Ontslagronde

Beneden in de Villa liggen alle stelletjes nog heerlijk te slapen. Inmiddels heeft iedereen zijn back-up vriendje of vriendinnetje gevonden en naarmate de tijd verstrijkt worden deze banden alleen maar sterker. Het zal daarom steeds moeilijker worden een Miljonair weg te stemmen. Ook aankomende donderdag is er weer een maandelijkse ontslagronde. De genomineerde Miljonairs zijn; Dennis, Huub en Lieke. De kans dat één van deze Miljonairs moet vertrekken is klein. Huub en Lieke laten elkaar immers niet gaan en ook Nadia zal nog wel even van haar vriendje willen genieten...

09:09 Mopper de mopper

"Ik heb geen zin in die vaat elke keer", moppert Palma. Het hoofd huishouding is ook weer aanwezig. Samen met Sharon is ze druk bezig in de keuken. "Daar word je toch moedeloos van", zucht Sharon. "Ja, echt wel. Ik ben al twee dagen bezig om te vertellen dat het weg moet en dat is nog een probleem. Weet je wat het is, ik kom niet aan mijn eigen dingen toe", legt Palma uit. Ja, dan maar een middagje overwerken dames!

Bron: Villa Vandaag, 29-08-2007
      woensdag 29 augustus 2007 @ 09:54:56 #20
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52773817
    09:31 Goedemorgen Lieke!

Lieke is de eerste Miljonair die wakker is. In haar ochtendjas loopt de blondine meteen door naar buiten. Ze moet Fries verzorgen. Met een bezem in haar hand veegt ze de stal schoon. Het duurt al met al niet lang of de blondine houdt het weer voor gezien. Ze trekt zich terug in het kantoor waar Jaap haar deze ochtend al lief toelacht.

09:42 Gezellig ontbijtje!?

Het lijkt weer koek en ei tussen Lieke en Palma. "Beetje geslapen?", vraagt het hoofd huishouding aan de Miljonair. "Ja", antwoordt Lieke en de twee beginnen te kletsen over matrassen. Al snel slaat de stemming een beetje om want Palma geeft af op de Miljonairs; niemand komt uit bed als ze het vraagt. "Het gaat om het gezellig samen ontbijten", legt ze uit. Lieke begint hard te lachen. "Gezellig", mompelt ze en verdwijnt richting slaapkamer. Palma, je zou toch beter moeten weten!

woensdag 29 augustus 2007 @ 10:24:55 #21
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52774440
    09:53 Clash Nadia en Palma

"Ik zet jou even op de negeerstand", zegt Palma uit het niets tegen Nadia. De brunette kijkt schuldbewust op; het duurt inderdaad altijd even voordat ze uit bed komt en ze maakt regelmatig een rommeltje van de slaapkamer. De twee beginnen te kibbelen. "Sinds jij hier bent lijkt het wel of er steeds bommen ontploffen", ratelt het hoofd huishouding door. Nadia gaat er uiteraard tegenin, maar Palma is niet in een goede bui. "Je hoeft niet altijd het laatste woord te hebben!", snauwt ze verder. Nadia zegt wel graag het laatste woord te hebben, maar we kennen Palma inmiddels… Zo komt er nooit een einde aan!

10:06 Palma stormt door

Palma is echt op oorlogspad deze morgen. "Wie gaat er als een dolle stier haar nest weer in!", roept ze tegen Lieke die lekker lui tegen Huub aan ligt. "Dankzij jou is iedereen wakker! Ik heb gevraagd of je zachtjes wilde doen!", roept het hoofd huishouding. "Palma, wie maakt nu iedereen wakker!", roept Huub van onder de dekens. "Krijg kramp in je kop!", is het antwoordt en Palma stormt de kamer uit. Huub roept haar na: "Bitch!" Nou, Lieke en Nadia zijn dus al aan de beurt geweest en ook Dennis heeft al wat opmerkingen naar zijn hoofd gehad. Three down, four tot go!

woensdag 29 augustus 2007 @ 10:54:57 #22
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52775136
    10:13 Lieke zit er doorheen

Nadia, Brian en Dennis zitten al aan de ontbijttafel. Ook zij moeten omgaan met een chagrijnige Palma vanochtend. "Ze is nu zwak, we moeten zorgen dat Lieke breekt", oppert Nadia. Brian weet niet wat hij hoort en schiet in de lach. "Dat dit uit jouw mond komt", grinnikt de Antiliaan. "Ze duikt nu ook weer het bed in bij Huub, omdat ze oververmoeid is", vertelt Nadia. Brian begint ook een relaas over Lieke. De drie Miljonairs zien de blondine nog liever vandaag dan morgen de Kooi verlaten.

10:41 Dennis en het zwarte gevaar (part 1.)

Nadia besluit Fries gezelschap te houden. "Hé Fries. Ben jij ook een beetje chagrijnig, net als Palma?", zegt ze als Fries nukkig zijn hoofd de andere kant op draait. Ze haalt het paard uit de stal en begint hem te borstelen. Dennis komt even polshoogte nemen en blijkt geen held met paarden. "Ga jij maar lekker borstelen", zegt hij en gaat ver weg staan van het grote zwarte gevaar. Na een paar minuten besluit hij toch zijn angst te overwinnen en Fries even te aaien. Hero!

woensdag 29 augustus 2007 @ 11:54:57 #23
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52776549
    11:18 Eén groot kippenhok

Inmiddels is ook Lieke op de ruzie afgekomen. De blondine komt het opnemen voor manlief Huub. Opnieuw laait de discussie op tussen Palma, Huub en Lieke. Om de strijd ietwat eerlijker te maken bemoeit ook Dennis zich ermee. Al snel is de Kooi één groot kippenhok. "Hoe vaak wordt er wel niet gezegd; 'Lieke wakker worden!' Je ligt overal te pitten", roept Dennis. "Ben je jaloers", reageert Lieke. "Nee, je wordt met de dag verrotter", schreeuwt de ijdele Miljonair. "Ga eens aan jezelf werken. Zelfs je vrienden sturen je een make-up-box. Wat voor wijf ben jij", glimlacht Huub. Jaap geniet ondertussen vanaf een veilige afstand.

11:30 Palma is de controle kwijt

Zijn het eerst de Miljonairs die ruzie maken met Palma, nu is het haar eigen personeel. Zonder dat het hoofd huishouding er maar iets vanaf weet is Sharon even op het paard geklommen. "Wat ben jij nou aan het doen?", vraagt Palma. "Ik zit even op Fries", antwoordt Sharon onschuldig. "Dit vind ik niet normaal. Je bent nog onder werktijd. Moet er niet een slaapkamer schoongemaakt worden?", schreeuwt Palma. "Ik ga er ook zo vanaf", zucht Sharon. "Nee, nu. Je moet toestemming aan mij vragen. Als je wilt blijven zitten kun je weg gaan", roept Palma kwaad. "Is goed Palma", zucht Sharon. Jonge, jonge, Palma is wel op dreef vanochtend of niet?

11:42 Sharon is aan de beurt...

Palma zoekt Sharon op die de slaapkamer aan het schoonmaken is. "Je mag niet rijden op Fries zonder toestemming van Ellen!", roept Palma. "Dat ben ik niet met je oneens. Het gaat erom hoe je dingen overbrengt", verdedigt Sharon zich. "Je bent gewoon interieurverzorgster en ik het hoofd huishouding. Dit is niet normaal. Je hoort je werk te doen! Ik vind dat je excuses moet maken!", besluit Palma en ze loopt boos weg. In de keuken slaakt ze een diepe zucht. Wat een enerverende morgen!

woensdag 29 augustus 2007 @ 12:25:03 #24
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52777283
    12:01 Weer heibel in de tent!

"Heb je al nagedacht?", vraagt Palma aan Lieke. De blondine weet niet wat ze bedoelt. "Ik denk zoveel na", antwoordt ze dan ook droogjes. "Over of het jouw fout is van vanmorgen!", verduidelijkt Palma. "Mijn fout? Nee, het was niet mijn fout", vindt Lieke nog steeds. Uiteraard begint Palma met krakerige stem weer te vloeken en te tieren. "De deur staat altijd open Palma, je kan lekker naar huis", zegt Lieke en gaat lekker in de zon liggen. Jammer, want even dachten we vanmorgen dat de twee weer goed door één deur konden…

woensdag 29 augustus 2007 @ 12:55:03 #25
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52778077
    12:29 Lekker sporten!

Amanda sport het vet van haar billen af door een intensieve work-out te doen. De blondine wordt bijgestaan door Dennis, die zoals gewoonlijk altijd bezig is met zijn lichaam. De Miljonair drukt zonder blikken of blozen de halter 30 keer boven zijn hoofd. En terwijl de twee Miljonairs lekker aan het sporten zijn, keert de rust weer langzaam terug in De Villa.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')