abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 juli 2007 @ 22:15:45 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51944743
Een onvolprezen pagina op de DGK-website is Villa Vandaag. Hier post de DGK-internetredactie korte fragmenten, plaatjes en grapjes.

Vaak blijven de kleine beslommeringen van de miljonairs (buiten de COS) onbesproken en worden deze weer snel vergeten. Streamverslagen en updates zijn wat uitgedund sinds de streams betaald zijn. Ik heb ook het idee dat veel fokkers zelden de Tien-site checken.

Als experiment maak ik bij deze een topic waarin Tien's Villa Vandaag updates automatisch worden gepost. Hier kan dan over gediscussieerd worden. Tevens is het misschien een makkelijke bron voor feitenmateriaal en plaatjes. Commentaar en opmerkingen graag via PM!

Vorige Villa Vandaag topics:
  • [DGK] Villa Vandaag #1
  • [DGK] Villa Vandaag #2
  • [DGK] Villa Vandaag #3
  • [DGK] Villa Vandaag #4
  • [DGK] Villa Vandaag #5
  • [DGK] Villa Vandaag #6

Bron van alle informatie is de site van Tien; hier kun je ook op datum terugzoeken: Villa Vandaag.
  • Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      zondag 29 juli 2007 @ 22:55:02 #2
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51946067
    22:23 IJdeltuiterij

Amanda vijlt en lijmt met al haar macht. Ze is vastbesloten om de nepnagels van Nadia te fatsoeneren. De brunette in kwestie heeft het maar moeilijk in de kapsalon. Al die spiegels leiden constant haar aandacht af van het gesprek. De ijdeltuit kan het niet nalaten om telkens een vorsende blik in de spiegel te werpen. Spiegeltje, spiegeltje...

22:45 Wallen en alcohol

Brian vindt het tijd voor een goed voornemen. Hij wil niet meer iedere dag alcohol consumeren. "Ik zit hier al tien maanden, kijk naar die wallen onder mijn ogen!", laat hij ontsteld weten. Amanda's hart slaat een slag over bij de alleen de gedachte al. "Heb ik wallen!?", roept zij verschrikt uit, terwijl zij zichzelf inspecteert in de spiegel. Want Amanda en alcohol, need we say more?

Bron: Villa Vandaag, 29-07-2007
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      zondag 29 juli 2007 @ 23:55:02 #3
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51947913
    23:15 Een verbrande paardenstaart!

Amanda vertelt in geuren en kleuren het verhaal over haar verbrande haren. Ze was uit met haar vriend en zette pardoes haar hele paardenstaart in de fik, toen zij op een barkruk sprong. "Ik werd helemaal gek. Mijn hele staart weg. Ik ren naar de wc. Jankend", vertelt zij lachend. De andere luisteren met grote ogen naar haar verhaal. "Ik wilde niet meer uit de wc komen, ik zei 'mijn leven is stuk'." Bij Brian begint het nu ook te dagen. "Dus daarom heb ik mijn haar afgeknipt en extensions genomen", besluit zij plechtig.

23:30 Eind goed al goed!

Iedere Miljonair heeft zijn eigen vorm van vermaak gevonden. Lieke is niet weg te branden bij de draaitafels. Jaap vermaakt zich ook kostelijk. Hij dobbert vrolijk rond in het zwembad, omhoogkijkend naar de sterren aan de hemel. Amanda en Nadia doen hun ding in de kapsalon. Brian heeft zich gestort op het maken van shakes. Alleen Dennis hangt de hele avond een beetje rond, verveeld toekijkend bij de activiteiten van de andere Miljonairs. Uiteindelijk vindt hij een beetje troost in een mierzoete Pisang Ambon. Eind goed al goed?

Bron: Villa Vandaag, 29-07-2007
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      maandag 30 juli 2007 @ 09:25:03 #4
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51952317
    08:26 Horen en zien!

Het is maandagochtend vroeg en uiteraard liggen alle Miljonairs nog op een oor. Wat zal deze dag ons gaan brengen? Hoe loopt het met Nadia en Dennis af, wat voor snode plannen smeden Huub en Lieke en hebben de vriendinnen Amanda en Nadia ook een plannetje bedacht tegen Lieke? We zullen het allemaal horen en zien vandaag!

08:56 Nachtelijke avonturen..

Nadia en Dennis s'nachts actiever dan overdag!

Bron: Villa Vandaag, 30-07-2007
      maandag 30 juli 2007 @ 09:55:03 #5
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51952773
    09:25 Crematorium?

"Het lijkt hier wel een crematorium", merkt Palma op. "Al die bloemen hier, die ga ik straks allemaal weggooien", aldus het hoofd huishouding. "Ja, inderdaad en dan ben jij de begrafenisondernemer", grapt Herma. De stemming zit er al goed in op deze maandagochtend. "Zullen ze ons een beetje gemist hebben van het weekend", vraagt Palma zich af. "Nou, wat denk je? Als kiespijn!", verzekert Herma haar. Ze moesten eens weten…

09:41 Alleen is zo alleen...

Jaap heeft het moeilijk. Terwijl al zijn mede Miljonairs samen in bed liggen ligt hij dan toch alleen. Even leek het erop dat de Briellenaar een nieuwe bedpartner had gevonden. Maar helaas voor Jaap heeft Nadia hem dan toch verlaten voor de ijdele jongeman Dennis. Zal hij ooit nog een nieuwe bedpartner vinden?

maandag 30 juli 2007 @ 10:25:02 #6
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51953361
    09:58 Met z'n allen

Het gezamenlijke ontbijt is weer eens niet zo gezamenlijk als eigenlijk de bedoeling is. Alleen Jaap, Nadia en Brian hebben het naar de tafel gered. Amanda, Lieke en Huub zijn nog volop bezig met wakker worden. Gelukkig is daar Palma om ze een beetje te laten opschieten. Er staat immers een dag vol optutten, bank zitten, krant lezen en computeren op het programma!

maandag 30 juli 2007 @ 10:55:03 #7
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51954098
    10:13 Beste butler allertijden

Palma weet heel goed waar ze over moet beginnen om de stemming erin te krijgen. "Hé, hoe vinden jullie de nieuwe butler?", begint Palma. "Nou, wat hebben wij veel butlers gezien dit weekend", antwoordt Brian cynisch. "En Dennis, hoe vindt jij haar?", gaat Palma verder. De Alphenaar wordt meteen verlegen. "Nou ja, leuk meisje", begint hij. "Kan ze een beetje werken?", wil Palma weten. "Nee", antwoordt Dennis. En daar wil Huub ook nog wel even wat over kwijt. "Ze kan echt helemaal niks! Ze is gewoon een of andere groupie die helemaal niks kan!", aldus een gefrustreerde Oldenzaler. "Nou Palma, heb je weer iets aangenomen dat zichzelf de Villa in n**kt?", grapt Amanda. Toegegeven, Kims butlerskills zijn niet echt om over naar huis te schrijven.

Kim? Eh, ja... ehh... hehehe...!

maandag 30 juli 2007 @ 11:25:03 #8
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51954855
    10:42 Terror is back!

Huub beschuldigt Herma ervan belangrijke informatie door te hebben gespeeld aan een Miljonair. Huub gaat helemaal uit zijn dak omdat hij zeker weet dat Herma Natasia heeft ingelicht van informatie die zij niet zou mogen weten. Maar Herma geeft absoluut niet toe en geeft aan wat ze wel en niet gezegd heeft. Huub wil niet luisteren en tettert door haar heen. "F*ck you", reageert Herma fel. En de hulp huishouding loop door naar de kapsalon waar Lieke zit en begint een gesprek aan. Maar ook Lieke verliest haar geduld aan gaat fel tegen Herma in. "Zolang ik niet weet wat er gebeurd is blijf ik doorgaan!", aldus de blondine. Als Palma en Huub zich er dan ook mee bemoeien escaleert de boel…

Als we elkaar niet hadden...

maandag 30 juli 2007 @ 11:55:03 #9
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51955655
    11:10 Lieke snapt het allemaal heel goed

Lieke denkt nog steeds dat Palma jaloers is omdat zij wel 'Miljonair' is en Palma niet. Dit is dan ook het enige argument dat de Hilversumse kan aandragen. "Jij bent gewoon jaloers omdat ik hier zit en jij nog steeds huishoudster bent!", gilt de blondine. "Nou, wat heb jij het gemaakt!", briest Palma terug. "Moet je kijken hoe je eruit ziet!" Vervolgens stevent Lieke af op het kantoor. "Nou, Palma heeft dus min of meer toegegeven waar haar frustratie vandaan komt. Ze is jaloers over het feit dat ik hier zit en over het feit dat wij iets hebben", concludeert Lieke. Nou, dat heb je meer mooi bedacht, Lieke! Dat zal inderdaad de reden zijn van Palma's frustraties!

11:30 In rep en roer...

Na de clash tussen Huub en Lieke kan Palma het niet laten rusten. Het hoofd huishouding blijft 'blaffen' tegen het stel. "Ik pik niet dat je mijn vriendin uitscheldt voor ter*ngho*r, dat mag toch helemaal niet?", aldus heilige Huub. "Een ding wil ik nog wel even kwijt, jullie verdienen elkaar", en zo loopt Palma weg. Als ze terug komt in de keuken wacht haar een 'fijne' verrassing, heel het ontbijt ligt op de vloer.

Het resultaat van een ochtendje vol ruzies!

maandag 30 juli 2007 @ 12:25:02 #10
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51956454
    11:41 Huisdieren in de vIlla!

Eerst hadden we een mus daarna kwamen de vliegen en nu hebben de Miljonairs er weer een nieuw huisdier bij. Een grijze muis! Amanda ontdekte het diertje en gilde het uit. De 19-jarige was niet zo blij met het onverwachte bezoek van het muisje. Hoe zullen ze hem vangen?

11:58 Wie is de man?

Het is natuurlijk ook best begrijpelijk dat Huub zich zo gedraagt zoals hij doet. Hij komt uit Oldenzaal, een plek in Nederland waar niet veel bn'ers vandaan komen, is niet al te groot en is hier waarschijnlijk veel mee gepest, is in de begindagen van De Gouden Kooi ontzettend te kakken gezet door zijn mede-Miljonairs en is nu opeens de meest populaire Miljonair. Niet heel gek dat je dan naast je schoenen gaat lopen. Als eerst niemand je kent en nu krijg je af en toe een taart of een bos bloemen, is dat heel begrijpelijk. Maar de Oldenzaler zit wel degelijk iets dwars en het lijkt alsof Palma goed doorheeft wat dat is. "Weet je wat het mooie is? Je komt niet meer van haar (Lieke, red.) af!", zegt ze lachend. En zo is het ook. Zonder Lieke staat de Oldenzaler opeens niet meer zo sterk. Al zou hij knettergek worden van zijn vriendin, hij moet haar toch maar bij zich houden…

maandag 30 juli 2007 @ 12:55:03 #11
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51957232
    12:28 Kiss and make up!

Huub probeert het toch goed te maken met Herma. Op een kalme toon spreekt hij haar aan. "Mijn vermoeden gaat nu toch meer uit naar Brian dan naar jou, dat zeg ik eerlijk". "Ja, ik zou het ook denken als ik de hele tijd mensen zie smoezen", Herma doet op haar beurt ook water bij de wijn. De Oldenzaler wilt het duidelijk goed maken met de hulp huishouding en doet echt zijn best. "Na het hele gedoe van deze morgen denk ik niet in eerste instantie dat jij het hebt gedaan. Ik wilde gewoon rustig naar je toe komen maar doordat Palma erbij komt staan raak ik opgefokt". En dan komt het hoge woord eruit: "Sorry". Blijkbaar komt sorry toch voor in het woordenboek van Huub. "Ik ben niet boos op je en ik hoop jij ook niet op mij. Als er wat is laten we het dan voortaan uitpraten?". "Lijkt me een goed idee", aldus Herma. En ze geven elkaar een lieve zoen, zo kan het dus ook!

12:50 Klaar met Huub en Lieke

Huubs mannelijke mede-Miljonairs zijn het haantjesgedrag van de Oldenzaler zat. "Hij is niet echt creatief", concludeert Jaap. Ze zijn het erover eens dat Huub en Lieke niet meer weten hoe ze het spel kunnen maken en steeds op zoek gaan naar manieren om hun mede-Miljonairs of hun personeel te sarren. Zelfs al gaat dit tegen de regels in. "Er is nog zo gezegd, geen ranzigheid meer! En wat doet Huub? Hij trekt het tafelkleed van tafel!", aldus Dennis. "Lieke kan ook maar één ding, Palma pakken. Dat is iedereen nu wel een beetje zat!" De mannen zijn het met elkaar eens, ze zijn klaar met Huub en Lieke. Niet heel gek…

maandag 30 juli 2007 @ 13:25:02 #12
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51958099
    13:13 Alleen oog voor elkaar!

De twee vriendinnen hebben elkaar weer gevonden. Ze zitten gezellig bij Fries te keuvelen. Het onderwerp van gesprek is zoals altijd 'mannen'. De meiden raken niet uitgepraat over de heren in de Villa maar vooral ook buiten de Villa. De dames hebben toch genoeg aan elkaar en Fries? Die staat er maar te staan in de regen en moet verplicht meeluisteren naar het gekeuvel van de meiden.

maandag 30 juli 2007 @ 13:55:02 #13
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51958859
    13:35 Lichtelijk irritant

Tot het punt dat het hoofd huishouding de poort uitloopt, ben je ervan verzekerd dat je te allen tijde met haar in discussie kan gaan. Komt dat even goed uit voor Huub en Lieke! Zij vervelen zich de laatste tijd ontzettend en zijn om die reden altijd op zoek naar een verzetje. Ze hebben zich een heel weekend lang in moeten houden, bij gebrek aan butlers, huishouders of ander personeel, maar deze maandag kunnen ze weer naar hartenlust tekeer gaan. Palma moet toch eens leren om niet overal op in te gaan! Toch begint het haantjesgedrag van Huub en Lieke ook erg irritante vormen aan te nemen!

maandag 30 juli 2007 @ 14:25:02 #14
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51959641
    14:08 Emo-Palma

Elke ochtend, zoals beloofd, dekt Palma nog steeds de tafel met een extra bordje voor Natasia. Het hoofd huishouding mist de diva heel erg. Als het even kan heeft ze het over de Surinaamse. Ook de andere Miljoniars missen haar, "Brian, zing eens een liedje voor haar", roept Amanda. De Antilliaan begint op zijn gitaar te pingelen. Het is een emotioneel liedje en Palma kan het dan ook niet droog houden. "Ik mis haar zo", huilt ze. "Ja wij ook, hoor", troost de Antilliaan haar. Palma droog je tranen, meid!

maandag 30 juli 2007 @ 14:55:02 #15
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51960409
    14:20 Ik ben zo welbespraakt!

Kijk mij eens tevreden zijn met mijzelf, Huub!

maandag 30 juli 2007 @ 15:25:03 #16
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51961167
    14:48 Dress girl

Nadia en Amanda hebben zich omgekleed en lopen naar de kapsalon. Na ongeveer een uur omkleden gaan ze nu weer tangen en kammen. Amanda is openhartig: "in het begin vond ik je echt een kreng." "Maar op de een op andere dag hadden we elkaar gevonden hè? Wel balen voor Slieko!", roept Nadia. "Hey, wat ligt daar?". Nadia ziet een paars jurkje liggen. "Oh, dus hier ligt die, ik ga me even omkleden", en weg is ze. "Nee, kom terug dat kan je morgen toch ook aantrekken?", roept Amanda nog. Maar Nadia is al weg…

maandag 30 juli 2007 @ 15:55:03 #17
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51962057
    15:17 Visite!

Er is bezoek voor Huub! " Wie heeft deze troep gemaakt?", vraagt Safa. "Ja, Huub", antwoordt Dennis die haar binnenlaat. "Oke, nou dan ben ik goed!", aldus de brunette. "Het is leuk om hier weer te zijn trouwens, heb heel veel positieve reacties gekregen de laatste keer", aldus de huishoudelijke hulp. "Maar waarom ga je niet lekker chillen met Amanda en Nadia?", oppert Dennis. "Het is niet de bedoeling dat jij zijn troep opruimt", aldus de ijdele jongeman. "Tsja", twijfelt Safa. "Lijkt me wel leuk maar daar ben ik hier niet voor, anders moet ik samen met Huub opruimen dat kan natuurlijk ook." Maar Dennis laat het er niet bij zitten: "wij gaan jou lekker in de watten leggen en niet jij Huub in de watten leggen, kom nou!" En zo wordt Safa de tuin ingestuurd met Amanda en Nadia. Het lijkt erop dat Dennis zijn plannetje slaagt! Zal Huub echt zelf zijn troep opruimen?

maandag 30 juli 2007 @ 16:25:02 #18
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51962898
    15:45 Patstelling

Huub en Dennis zijn verwikkeld in een verbale strijd. Dennis wil dat Huub en Lieke samen de puinzooi opruimen zonder hulp van huishoudster Safa. "Ik vind het een loze stumperige actie van jou", zegt Dennis giftig. De twee discussiëren over en weer maar beide partijen geven geen duimbreedte toe. "Ik ruim het samen met Safa op anders niet", roept Huub koppig. "Safa gaat het niet opruimen", blijft Dennis herhalen. De rotzooimaker haalt zijn schouders op: "Ok dan wordt het niet opgeruimd!" Wie gaat hier uiteindelijk zijn handjes vuil maken?

16:06 Peace talks

Brian kijkt moedeloos naar de eindeloze discussie tussen Dennis en Huub. "Ok Safa is er en we willen allemaal dat het opgeruimd moet worden", probeert hij te bemiddelen. "Dennis ik begrijp je punt volkomen. Maar ik wil liever dat het opgeruimd wordt", zegt hij op bezwerende toon. "Ik ruim het samen met Safa op", laat Huub rustig weten. Maar Dennis neemt hier geen genoegen mee en de vredesonderhandeling lopen vast. Moet de hulp van Blair soms worden ingeroepen bij dit slepende conflict?

maandag 30 juli 2007 @ 16:55:03 #19
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51963717
    16:12 Een onverwachte wending

De rotzooi suddert heerlijk door en aanstichter Huub vertikt het om een vinger uit te steken. Maar dan komt er hulp uit onverwachte hoek. Emo-Jaap besluit voor zijn kostbare Villa op te komen: "Laten we gezellig met elkaar opruimen en dan met elkaar pim pam petten. Ik hou van jullie , ik ben Emo-Jaap en distantieer mij van terror!" Kordaat pakt hij een vuilniszak en begint op te ruimen. 'Met zijn allen!', zingt hij aanstekelijk. "Welke nobele held durft te helpen in het kader van harmonie in De Gouden Kooi", roept hij hoopvol. Zal Emo-Jaap de boel weer op de rails krijgen?

maandag 30 juli 2007 @ 17:25:03 #20
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51964485
    16:55 Promotie voor Safa?

Huishoudster Safa heeft haar hoofd koel gehouden tijdens de discussie over de rotzooi. De brunette poetste vrolijk door terwijl Dennis en Huub elkaar uitfoeteren. De houding van Safa bevalt de Oldenzaler en hij doet haar een interessant voorstel. "Ik wil jouw twee dagen op proef hebben om te kijken of je geschikt bent als hoofd huishouding. Palma is echt drama!" Safa hapt direct toe en zal morgen om tien uur 's ochtends proefdraaien.

Safa op sollicitatiegesprek bij mijnheer Huub.

maandag 30 juli 2007 @ 17:55:03 #21
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51965136
    17:13 "Het gaat op mijn manier en niet anders!"

Huub bespreekt ook even zijn plannetje met Lieke. "Safa komt morgen als hoofd huishouding draaien. Ik heb haar een aantal taken gegeven om te kijken of het ons bevalt. Ze gaat nu even bij de dames zitten om wat te doen aan 'girlsbonding'. Het gaat op mijn manier en niet anders", lacht de 25-jarige. "Haha, je bent goed!", grijnst Lieke. Mmm, nu maar hopen op een geslaagde uitvoering.

17:36 Charmeoffensief

Het charmeoffensief van Safa lijkt goed te werken. De drie dames hebben een leuk gesprek. Nu maar hopen dat Safa ervoor kan zorgen dat zij de favoriete huishoudster wordt. Ondertussen spelen Jaap en Dennis een potje schaak. Het ziet er naar uit dat de storm is gaan liggen, maar voor hoelang?

maandag 30 juli 2007 @ 18:25:03 #22
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51965857
    17:45 Charmeoffensief

Het charmeoffensief van Safa lijkt goed te werken. De drie dames hebben een leuk gesprek. Nu maar hopen dat Safa ervoor kan zorgen dat zij de favoriete huishoudster wordt. Ondertussen spelen Jaap en Dennis een potje schaak. Het ziet er naar uit dat de storm is gaan liggen, maar voor hoelang?

18:13 Schaakkoning Jaap

Dennis en Jaap zitten nog steeds te schaken in de tuin. De ijdele Miljonairs lijkt het alleen niet te kunnen winnen van 'King' Jaap. "Ik wil gewoon een vliegtuig voor 'kingJaap.nl'", lacht de Briellenaar. "Oh ik geef het op", zucht Dennis. Alweer een simpele overwinning voor Jaap. Wie is de eerste Miljonair die Jaap gaat verslaan?

maandag 30 juli 2007 @ 19:55:03 #23
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51968287
    18:52 Videoboodschap voor Dennis

De Miljonairs moeten plaatsnemen op de bank. "Wat zal er komen?", vraagt Nadia. "Ja, ik denk een stemming", lacht Dennis. De Miljonairs wachten in spanning af. "Waar is Natasia?, grapt Huub. Niemand reageert echter op deze flauwe opmerking. "Oh mijn zusje!", zegt Dennis als het beeldscherm aanspringt. De videoboodschap begint leuk, maar al snel uit het zusje van Dennis haar ongenoegen over Nadia. "Is Dennis goed voor Nadia? Nee, ik denk het niet. Ze zijn niet elkaars type. Ik vind haar een beetje vreemd en ze praat veel achter zijn rug om. Lieve Dennis, ik mis je heel erg, maar blijf vooral jezelf. Ik hoop je snel te zien", lacht Kelly.

19:17 Huub gaat te ver

Na de videoboodschap van Dennis loopt het ietwat uit de hand in De Gouden Kooi. Huub probeert Dennis te stangen. De Miljonair gaat alleen niet heel zachtaardig te werk. "Als jouw zusje hier komt en ze wil me, dan n*uk ik haar. Denk je dat jou zusje me ook maar iets interesseert? Ik spuug op jou en je zusje. Ze was zeker mooi toen ze 7 kilo woog", schreeuwt Huub. Ondertussen is Dennis erbij gaan staan. Hij kan zich met moeite inhouden. De twee beginnen elkaar uit te schelden. Jaap en Brian moeten uiteindelijk tussen beiden komen. "Wie denk je dat je bent mafkees. Vies k*t ventje. Je bent een sukkeltje. Het liefst wil ik je gewoon in je bek spugen", roept Dennis. "Vind je dit nou normaal Huub", vraagt Jaap zich af. "Ja", lacht Huub. De afstand tussen Huub en de andere Miljonairs lijkt steeds groter te worden...

19:27 "Jij voelt je hier een leider"

"Jij voelt je hier een leider", roept Dennis door de keuken. De discussie gaat nog even door. "Nee, ik voel me niet boven iedereen verheven. Jij hebt zelf gezegd dat je de populairste Miljonair zou worden", schreeuwt Huub terug. Ook Lieke mengt zich in de strijd, maar dat pikt Dennis niet: "Denk jij dat je als individueel persoon iets voorstelt. Je loopt alleen maar achter Huub aan", roept Dennis. Lieke reageert er niet op. Heeft Dennis hier misschien een punt?

maandag 30 juli 2007 @ 20:25:04 #24
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51969297
    19:50 "Nu is het echt 'war'"

Jaap en Dennis hebben zich teruggetrokken in het kantoor. "Nu is het echt 'war' tussen ons. Elke dag! Dit was alleen een goed oplaadpunt", oppert Dennis. "Wat Huub vanavond deed, zegt alleen maar meer over hem dan over jou", reageert Nadia. Ook zij is er even bij komen zitten. "Ik wilde eigenlijk heel boos en dreigend overkomen, zodat Huubt uit z'n slof zou schieten, maar ik weet niet meer wat wel of niet mag", zegt Dennis. "Gewoon helemaal niks doen", zegt Jaap kalm. Misschien is dat wel het verstandigst.

maandag 30 juli 2007 @ 20:55:08 #25
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_51970394
    20:31 Jaap krijgt een unieke kans

De Miljonairs nemen voor de tweede keer vandaag plaats op de bank. Wat gaat er nu weer gebeuren? "Beste Miljonairs, verlaat nu allemaal De Gouden Kooi", lacht Huub. Dit keer is het geen videoboodschap maar een brief. "Beste Jaap drie keer per week traint u zich in het zweet met personal trainer Nando. Een buikwandcorrectie ligt voor u in het verschiet", leest Jaap voor. Dit is een prachtige kans voor de veel te zware Miljonair. Jaap ziet dit ook in en staat gelijk op. Het is tijd om op de weegschaal te staan. "180.6 kilo!", roepen de Miljonairs in koor. Jaap schrikt er niet meer van. "Ik ga meteen sporten!", roept de Miljonair vol goede moed. De andere Miljonairs hebben het niet meer en moeten er om lachen. Succes Jaap!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')