18:52 Videoboodschap voor DennisDe Miljonairs moeten plaatsnemen op de bank. "Wat zal er komen?", vraagt Nadia. "Ja, ik denk een stemming", lacht Dennis. De Miljonairs wachten in spanning af. "Waar is Natasia?, grapt Huub. Niemand reageert echter op deze flauwe opmerking. "Oh mijn zusje!", zegt Dennis als het beeldscherm aanspringt. De videoboodschap begint leuk, maar al snel uit het zusje van Dennis haar ongenoegen over Nadia. "Is Dennis goed voor Nadia? Nee, ik denk het niet. Ze zijn niet elkaars type. Ik vind haar een beetje vreemd en ze praat veel achter zijn rug om. Lieve Dennis, ik mis je heel erg, maar blijf vooral jezelf. Ik hoop je snel te zien", lacht Kelly.
19:17 Huub gaat te verNa de videoboodschap van Dennis loopt het ietwat uit de hand in De Gouden Kooi. Huub probeert Dennis te stangen. De Miljonair gaat alleen niet heel zachtaardig te werk. "Als jouw zusje hier komt en ze wil me, dan n*uk ik haar. Denk je dat jou zusje me ook maar iets interesseert? Ik spuug op jou en je zusje. Ze was zeker mooi toen ze 7 kilo woog", schreeuwt Huub. Ondertussen is Dennis erbij gaan staan. Hij kan zich met moeite inhouden. De twee beginnen elkaar uit te schelden. Jaap en Brian moeten uiteindelijk tussen beiden komen. "Wie denk je dat je bent mafkees. Vies k*t ventje. Je bent een sukkeltje. Het liefst wil ik je gewoon in je bek spugen", roept Dennis. "Vind je dit nou normaal Huub", vraagt Jaap zich af. "Ja", lacht Huub. De afstand tussen Huub en de andere Miljonairs lijkt steeds groter te worden...
19:27 "Jij voelt je hier een leider""Jij voelt je hier een leider", roept Dennis door de keuken. De discussie gaat nog even door. "Nee, ik voel me niet boven iedereen verheven. Jij hebt zelf gezegd dat je de populairste Miljonair zou worden", schreeuwt Huub terug. Ook Lieke mengt zich in de strijd, maar dat pikt Dennis niet: "Denk jij dat je als individueel persoon iets voorstelt. Je loopt alleen maar achter Huub aan", roept Dennis. Lieke reageert er niet op. Heeft Dennis hier misschien een punt?
Bron: Villa Vandaag, 30-07-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel