abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:07:00 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_52258981
Een onvolprezen pagina op de DGK-website is Villa Vandaag. Hier post de DGK-internetredactie korte fragmenten, plaatjes en grapjes.

Vaak blijven de kleine beslommeringen van de miljonairs (buiten de COS) onbesproken en worden deze weer snel vergeten. Streamverslagen en updates zijn wat uitgedund sinds de streams betaald zijn. Ik heb ook het idee dat veel fokkers zelden de Tien-site checken.

Als experiment maak ik bij deze een topic waarin Tien's Villa Vandaag updates automatisch worden gepost. Hier kan dan over gediscussieerd worden. Tevens is het misschien een makkelijke bron voor feitenmateriaal en plaatjes. Commentaar en opmerkingen graag via PM!

Vorige Villa Vandaag topics:
  • [DGK] Villa Vandaag #1
  • [DGK] Villa Vandaag #2
  • [DGK] Villa Vandaag #3
  • [DGK] Villa Vandaag #4
  • [DGK] Villa Vandaag #5
  • [DGK] Villa Vandaag #6
  • [DGK] Villa Vandaag #7

Bron van alle informatie is de site van Tien; hier kun je ook op datum terugzoeken: Villa Vandaag.
  • Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:07:54 #2
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52259009
    14:45 Brian en zijn stijltangen

Carlos is binnen en verdeelt de Miljonairs in twee groepen, maar Amanda's haar ziet er nog steeds niet uit en wil daarom niet meedoen. Brian houdt voet bij stuk en houdt de afgepakte stijltangen stevig om zijn nek. "Hoe waardevol kan dit voor een dame zijn?", grinnikt Brian tegen Dennis. "Ze worden helemaal gek", reageert Dennis. Na veel gezucht en gesteun belsuit de 19-jarige toch de verstandigste te zijn: "Het is dat ik zoveel van je hou Carlos, dus ik doe toch mee", roept Amanda en kleedt zich snel om. "Yes, victory", roept Brian blij uit. De vraag is alleen....voor hoe lang nog?

Bron: Villa Vandaag, 10-08-2007
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:54:50 #3
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52260414
    15:19 Dus dát is de reden...

Stijlvol hoor!

15:31 Nationale klierdag

Het lijkt wel nationale klierdag vandaag. Amanda en Brian zitten continue achter elkaar aan te vangen, Dennis en Nadia rollebolden net van links naar rechts door het kantoor en Huub en Lieke 'vechten' in de slaapkamer en in het bad. Van dit nazomer weer word je blijkbaar een beetje baldadig.

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:24:50 #4
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52261239
    15:55 Wachten tot de zon komt...

16:06 Dennis de menace

Amanda gaat uit haar dak: "Dat meen je niet, dat is toch niet normaal!" Dennis heeft namelijk alle stijltangen die hij van Brian heeft gekregen om zijn nek heen gehangen. De ijdele jongeman weet wel hoe hij de dames op de stang jaagt. Zijn weerwoord: Brian is aan het trainen dus neem ik het over!" En hij loopt ingetogen weg. Als ijdele jongeman zou hij juist moeten weten hoe erg het voor de dames is!

vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:54:50 #5
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52262127
    16:35 Dennis gaat door!

Terwijl de andere miljonairs aan het sporten zijn, is Dennis nog steeds de dames aan het terroriseren met hun stijltangen. "Wat zie je er mooi uit met die krulletjes", grapt hij. Hij heeft er zelf de grootste lol in. De dames kunnen er echter niet om lachen en worden bozer en bozer. "Oké ik heb een deal, jullie mogen twee minuten de stijltang gebruiken of helemaal niet, de keuze is aan jullie!" Maar zo woedend als ze zijn accepteren de dames helemaal niks meer. "Ik wil gewoon nu mijn stijltang", eist Amanda.

vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:24:50 #6
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52262843
    16:55 "Nadia, ik ben ten einde raad!"

"Nadia, ik ben ten einde raad!", roept de blondine door de kapsalon. De twee muurbloempjes uit De Gouden Kooi kunnen nog geen minuut zonder stijltang. "Jullie wisten dat dit moment er aan zat te komen. Je haar glimt zo mooi, laat het maar lekker krullen", lacht Dennis terwijl hij loopt te spelen met de twee tangen. "Wat heb je er voor over dan?", vraagt de ijdele Miljonair. "Ja, alles", zucht Amanda. Nadia is er ondertussen vandoor de brunette heeft er genoeg van. "Jullie zitten twee uur zonder een stijltang en de pleuris breekt al uit", grapt Dennis. Ja dames wat nu?

vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:54:49 #7
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52263690
    17:26 Psychologisch probleem

"Ik zie dit echt als een psychologisch probleem. De dames snakken echt naar die tang", lacht Brian. Nog steeds zijn de heren in het bezit van deze heilige apparaten. Huub wil met de dames samen spannen zodat hij met hun mee kan strijden tegen Dennis en Brian. Hij zoekt ze op in de kapsalon. "Weet je wat we kunnen doen?", oppert hij. "Een pot honing warm maken en over Dennis zijn haar heen gieten en dan moet iemand klaar staan met een kussen en hem wakker slaan als hij wakker wordt. "Krijg je die veren er wel uit?", vraagt de brunette bezorgt. "Ja dat wel, maar wel moeilijk!", glimlacht Huub De dames hebben er wel oren naar…

vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:24:49 #8
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52264330
    18:03 Genieten van gekibbel!

Lieke en Huub hebben het naar hun zin, de twee zijn namelijk zeer in hun nopjes over het feit dat Amanda en Nadia zo overstuur zijn op Brian en Dennis. Eindelijk weer spanning en sensatie zonder dat zij dat iets voor hebben gedaan. Genietend kijken ze toe hoe de discussies tussen de twee stelletjes steeds hoger oplopen. Hoelang zal dit nog duren?

vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:54:47 #9
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52265024
    18:05 Geen stijl...

Nadia is overstuur geraakt, de brunette kan het niet verkroppen wat de heren allemaal met haar hebben uitgehaald. Ze is het beu en laat haar emoties gaan. De Antilliaan ziet het en roept Amanda en Nadia bij elkaar. "We moeten nodig even praten", aldus Brian. "Ik heb twee stijltangen in mijn nek, en in principe is er geen leven zonder stijltang voor jullie. Ik weet nu hoe ik jullie in de finale ga verslaan", grapt de Antilliaan. De dames kunnen hier helemaal niet om lachen. "Ik kan wel heel leuk doen, maar ik ben met dit avontuur begonnen om een reden, ik wil weten of jullie psychisch wel in orde zijn wat betreft jullie haren." "Jaap doet terror in de Villa jullie doen terror op jullie haar, laat jullie haar even met rust"…

18:41 Brian geeft zich gewonnen

De dames zijn eindelijk uit hun leiden verlost. Brian is zo aardig geweest om de stijltangen terug te geven. Het duurt dan ook niet lang voordat de kapsalon weer bezet is. Als twee echte 'lady's' gaan ze te werk. Hoe lang gaat dat nog duren?

vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:24:47 #10
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52265720
    19:01 Wachten op bezoek

Huub en Lieke staan te wachten voor de Villa. De mannelijke Miljonair kan elk moment bezoek ontvangen. Marco en Michel twee goede vrienden komen langs. Ondertussen arriveert ook Kim de avond butler. Zij moet vanavond de Miljonairs voorzien van drankjes. Als dat maar goed komt, de vrouwelijke butler heeft het vaak drukker met de mannen dan met de cocktails zelf. Gelukkig is daar Amanda die Kim daarom meteen aan het werk zet: "Kim, mag ik een Malibu ananas?"

vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:55:03 #11
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52266456
    19:21 'Tourguide' Huub

Eindelijk arriveren de binken Michel en Marco. Dolgelukkig is de Oldenzaler met het weerzien van zijn vrienden. Hij laat zijn maatjes de Villa zien en ontpopt zich als een ware makelaar. "Hier moet nog wel een verfje over heen, dat is de kapsalon maar die slaan we wel over, oh en dat is onze groupiehoer beter bekent als Kim, en dit is nou de Villa", eindigt hij zijn tour.

vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:25:02 #12
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52267184
    19:48 Heb jij al een Miljonair versiert?"

"Heb je al een Miljonair versiert?", vraagt Huub aan Kim. De trouwe butler staat er wat ongemakkelijk bij. "Nee", antwoordt ze roodblozend. "Top, je kan het!", roept Huub. Hij en zijn vrienden schieten in de lach. Nou Huub als je zo door gaat kun je een beetje aandacht van deze prachtige dame wel op je buik schrijven. Kim weet niet hoe snel ze weg moet komen.

19:55 Kort maar krachtig

Een halfuurtje is zo voorbij en dat merkt Huub ook. De heren moeten helaas alweer vertrekken. Samen lopen ze naar de auto waar ze afscheid van elkaar nemen. "Hé Huub, hou vol jonge!", roept Marco. "Jongens later, doei doei", roept Huub. Al toeterend rijden ze de poort uit. "Wat een gekken!", lachen Huub en Lieke. Een kort maar krachtig bezoek zullen we maar zeggen.

vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:55:02 #13
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52267966
    20:12 Kokkin Amanda

Het is weer etenstijd in huize De Gouden Kooi, Amanda ontvangt een complimentje van Huub: "lekker gekookt Amanda." De 19-jarige had beloofd elke avond te koken voor de Miljonairs zolang Nicky en Juicy in de Villa waren. Maar nu haar hondjes weg zijn, gaat de belofte ook niet meer op. Althans niet meer voor Amanda, wel voor Huub dus. De Miljonairs kijken verlekkert naar het eten dat wordt opgediend en kunnen niet wachten om aan te vallen. Eet smakelijk…

20:25 "Lieke wil je mijn dildo lenen!"

De Miljonairs zitten lekker en uitgebreid te eten. Huub heeft het hoogste woord aan tafel. "Wat ik gisteravond gehoord hebt, dat heb ik nog nooit gehoord! Lieke hijgt niet zo hard, Amanda ook niet maar jij", begint de Oldenzaler. "En wat zei je tegen Dennis", gaat hij verder. "Niet spuiten in mijn gezicht want mijn moeder kijkt?" Iedereen proest het uit van het lachen. "Ja, ik hoorde Nadia ook terwijl ik zelf met Brian bezig was! Ik dacht nog Lieke wil je mijn dildo lenen!", lacht Amanda. "Luister ik weet zelf ook wel dat ik veel geluid maak, en het spijt me", aldus een blozende Nadia. Maar de Miljonairs vinden het onderwerp veel te leuk en zijn nog lang niet uitgepraat over Nadia en haar lust kreten.

vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:55:06 #14
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52269824
    21:00 "Maar je valt op mannen zoals Jaap!"

De Miljonairs zijn inmiddels uitgetafeld. Huub, Lieke en Kim kletsen nog even wat na. De 25-jarige Miljonair weet de butler weer goed in verlegenheid te brengen. "'Maar jij valt op mannen zoals Jaap!", lacht Huub. "Jaap is geen concurrentie", reageert Kim kordaat. "Je bent toch wel een beetje een groupie. Je wilde immers met Amanda zoenen omdat ze in De Gouden Kooi zat", grijnst de 25-jarige. "Dat is niet waar!", glimlacht Kim. "Haha, echt wel. Zoek de definitie maar op", lacht Huub. Nou Huub zullen wij dat anders even voor je doen?

21:17 Is Kim een groupie?

Een groupie is een zeer trouwe fan (meestal een vrouw) van een groep of bekend persoon waar hij/zij intimiteit bij zoekt (fysiek of emotioneel). Groupies zoeken vaak toenadering tot de persoonlijke levenssfeer van hun idool en volgen deze personen overal waar zij optreden. Sommige groupies gaan zover dat ze hun idolen overal ter wereld volgen. Oordeel zelf is Kim een Groupie?

vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:25:05 #15
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52270778
    21:41 Ja mama, oke mama!

Brian belt met zijn moeder. "Heb je nog gekeken vanavond", vraagt hij. "Ja met die tang, is het eindelijk afgelopen, vraagt ze bezorgd. "Ik vond het helemaal niets", Ze keuvelen nog even verder. "Je moet wel rustiger aan doen Brian." "Oke mama!", aldus Brian. "Ja, je plaats je niet zo netjes neer vind ik!" "Ja, mama", antwoordt Brian poeslief. "En je haar goed verzorgen hè, jezus!",aldus Netty. "Ja mama, oke mama!", antwoordt de Antilliaan. "Ik geef je Amanda nog even", en Brian overhandigt de telefoon aan Amanda. "Je haar ziet er prachtig uit!", complimenteert Netty Amanda. "Hahahaha dank je wel!", lacht de 19-jarige. De vijf minuten vliegen voorbij en helaas wordt de verbinding verbroken…"Wat een leuke moeder heb jij! We moeten haar snel uitnodigen", reageert Amanda enthousiast na het gesprek met Netty.

21:49 Feest vreugde!

De miljonairs gaan vanavond film kijken. Ze kunnen hun geluk niet op! "Over tien minuten begint Saw drie", roept Dennis blij uit. "Echt waar", verheugt Nadia zich al. Ook Huub en Lieke zijn blij met dit heugelijke feit. Jaap rent alvast naar de bank: "Dit is mijn plek." Langzaam maar zeker verzamelen alle Miljonairs zich op de bank. Wat een feest!

21:51 "We hebben geen relatie"

Kim, Nadia en Dennis kletsen even gezellig bij. De butler vraagt zich af waarom Dennis verschillende dates naar de Kooi laat komen, hij heeft immers een 'seks' relatie met Nadia. "Ik zit er niet mee, maar ja… als hij zich daar prettig bij voelt", reageert de brunette. "We hebben geen relatie", grijnst Dennis. "Maar waarom doe je dit", vraagt Kim. "Ja, dit speelde al een tijdje en ik heb gewoon toegezegd", glimlacht de ijdele Miljonair. Wie weet Dennis zit er nog wel een prachitge dame tussen.

21:56 Kont vocht

"Jaap laat je aars eens zien", daagt Huub uit. "Hij heeft namelijk last van kont vocht", legt de Oldenzaler uit. "Dit is echt te bizar, hier wil ik niet bij zijn", gilt Amanda het uit. En de 19-jarige loopt weg. De heren vinden het erg amusant en maken zelfs een foto van Jaaps kont vocht. "Jaap, geen terror alsjeblieft", de blondine wil toch erg graag Saw zien en loopt voorzichtig terug naar de bank. Ze neemt toch plaats naast de Briellenaar. Amanda durft!

vrijdag 10 augustus 2007 @ 23:24:59 #16
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52272624
    22:25 Terror op de buis

Daar blijven we voor thuis...

23:05 Oogjes dicht...

Wat eerste instantie een leuk feestje zou worden is verandert in een slaapfeest! Lieke is al in dromenland en de andere Miljonairs hangen versuft op de bank. Amanda knijpt af en toe haar oogjes dicht maar dat is meer van angst dan van moeheid. Ook Huub's ogen worden zwaar en gaan al wat hangen. Maar ondanks dat de Miljonairs zo moe zijn willen ze toch allemaal de film afkijken, en proberen met grote moeite hun ogenleden te bedwingen

vrijdag 10 augustus 2007 @ 23:54:58 #17
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52273437
    23:37 Kleffen begint weer

De film is in volle gang en tot nu toe hebben behalve Lieke alle Miljonairs hun ogen nog open. Dennis en Nadia zijn alweer aan het kleffen, subtiel masseert de ijdele jongeman de borsten van zijn vriendin. Af en toe komt avondbutler Kim om voor de versnaperingen te zorgen. Niemand komt iets te kort en vol spanning kijken ze rustig verder.

zaterdag 11 augustus 2007 @ 10:24:57 #18
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52278688
    09:17 Goedemorgen!

Het is nog angstvallig stil in de Villa. Maar ja, per slot van rekening is het zaterdagochtend en het is nog geen eens half tien, dus geef de Miljonairs eens ongelijk. Wat gaat vandaag ons brengen? Wat het weer betreft, belooft het vandaag een mooie zomerse dag te gaan worden. Laten we hopen dat het ook binnen De Gouden Kooi een zonnige dag gaat worden. Tja, afwachten maar!

09:45 Lelijk eendje?

Jaap en Dennis hebben gisteravond laat een goed gesprek gevoerd over de stelletjes in de Villa. Een simpel rekensommetje leidde Jaap vervolgens tot de gedachte dat hij de enige is die geen seks heeft. "Het lot van de lelijkerd", omschreef hij weemoedig zijn eigen ellende. Ach, Jaap, wat niet is kan nog komen, toch? En wij vinden je helemaal niet lelijk hoor!

Bron: Villa Vandaag, 11-08-2007
      zaterdag 11 augustus 2007 @ 10:54:57 #19
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52279107
    10:12 Home sweet home...

De afgelopen dagen hebben Huub en Lieke flink met contactpunten gesmeten. Lieke liet haar moeder en een hele goede vriendin naar Villa komen en een dag later liet Huub twee trouwe makkers overkomen. Bezoek van buitenaf zorgt altijd voor een hoop gezelligheid en het is mooi om te zien dat het de Miljonairs altijd goed doet. Ook Brian zocht gister contact met het thuisfront en hij belde met zijn moeder. Hoe je het went of keert, de achterban blijft onmisbaar, zelfs voor echte Miljonairs…

10:44 Geen vroege vogels meer?

Er is nog steeds geen beweging waargenomen. Iedereen ligt nog vredig op één oor en het ziet er niet naar uit dat daar snel verandering in gaat komen. Toen Natasia nog in de Kooi zat was dat wel anders. Zij was een echte vroege vogel en was altijd als eerste op. Zullen de Miljonairs ook op een mooie dag als vandaag gewoon tot half drie in bed blijven liggen? Voorlopig moeten we deze vraag nog steeds bevestigend beantwoorden…

zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:54:55 #20
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52280334
    11:21 Of toch wel?

En om kwart over elf mogen we de eerste levende ziel begroeten! Jaap is overeind gekomen en zit wat versuft om zich heen te kijken op de rand van zijn bed. Hebben we hier de eerste wakkere Miljonair te pakken? Nou nee, want drie seconden later poft hij weer neer tussen de dekens. Jammer! Maar het was het proberen zeker waard!

Môgguh, Jaap!

11:42 Geen stijl!

Gister mogen we over het algemeen bestempelen als een leerzame dag. Zo hebben we weer een hoop op kunnen steken van de beleggingscursus, maar hebben we ook geleerd dat Jaap last heeft van een naar kwaaltje en dat Amanda en Nadia geen minuut zonder hun stijltangen kunnen. Brian had de tangen verstopt, maar de dames konden hier de grap niet van inzien. Na een tijdje gaf Brian de stijltangen dus maar weer terug, waarop Amanda en Nadia onmiddellijk aan het werk gingen. Vrouwen… Het blijven vermakelijke wezens!

zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:24:56 #21
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52281071
    12:10 Over de grens...

De magische grens van 12 uur is inmiddels overschreden. Dat betekent dat de Miljonairs de gehele ochtend geslapen hebben. Heerlijk natuurlijk, maar kijk eens naar buiten! Schijnt de zon eindelijk een keer, blijven ze nog in hun bed liggen. Ach, ze moeten het ook maar zelf weten. Wie weet worden de krachten gespaard en beleven we een geweldige middag en/of avond. We gaan het zien!

zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:54:55 #22
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52281764
    12:34 Hoera voor Brian!

Ook Brian heeft inmiddels acte de préscense gegeven. Gehuld in een boxershort bezoekt hij het toilet om daarna weer veilig tegen Amanda aan te kruipen. Ook dit was natuurlijk een zeer sterke poging; zeker als we kijken naar de overige Villabewoners die nog helemaal niet hebben bewogen. Zouden ze voor één uur wakker te krijgen zijn? Zojuist is ook de wekker van Lieke afgegaan, maar met een grote klap werd het apparaat direct uitgeschakeld. Zo schiet het ook niet op natuurlijk.

zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:25:09 #23
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52282351
    13:02 Paard in de gang

Opnieuw beweging in de slaapkamer! Lieke is uit bed geklommen en bereidt zich voor op de dag. Buiten is Myrte namelijk al bezig om Fries in stelling te brengen, want Lieke gaat vandaag weer paardrijden. Voor het zover is moet natuurlijk wel eerst het haar in model gebracht worden, want zomaar op een paard springen, dat kan natuurlijk niet. Wanneer alles piekfijn in orde is, durft Lieke eindelijk de stap naar buiten te wagen. Succes!

Lieke! Je haar danst!

zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:54:58 #24
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52282943
    13:28 Off-day voor Fries

Ook Nadia is inmiddels opgestaan en staat zoals gebruikelijk lange tijd voor de spiegel. Ook zij gaat zodadelijk Fries berijden en ook zij wil er tiptop uitzien. Buiten heeft Lieke intussen grote problemen met Fries. "Fries! Kom op! Hij luistert niet hoor", roept ze naar Myrte. "Nee, hij is inderdaad lui vandaag", beaamt de paardendeskundige. Ach ja, een paard heeft ook wel eens z'n dag niet!

zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:24:52 #25
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_52283591
    13:58 Blond?

Wanneer Lieke en Nadia even pauze houden, bemerkt Nadia een grote rode plek op de arm van Lieke. "Wat heb je daar?", vraagt Nadia. "Oh, dat heeft Huub gedaan", antwoordt Lieke doodnormaal. Er valt een stilte. "Nee hoor, haha. Ik was aan het strijken in het donker en toen ging het even mis", legt Lieke uit. Strijken in het donker? Handig hoor. Een echte huisvrouw.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')