21:41 Ja mama, oke mama!Brian belt met zijn moeder. "Heb je nog gekeken vanavond", vraagt hij. "Ja met die tang, is het eindelijk afgelopen, vraagt ze bezorgd. "Ik vond het helemaal niets", Ze keuvelen nog even verder. "Je moet wel rustiger aan doen Brian." "Oke mama!", aldus Brian. "Ja, je plaats je niet zo netjes neer vind ik!" "Ja, mama", antwoordt Brian poeslief. "En je haar goed verzorgen hè, jezus!",aldus Netty. "Ja mama, oke mama!", antwoordt de Antilliaan. "Ik geef je Amanda nog even", en Brian overhandigt de telefoon aan Amanda. "Je haar ziet er prachtig uit!", complimenteert Netty Amanda. "Hahahaha dank je wel!", lacht de 19-jarige. De vijf minuten vliegen voorbij en helaas wordt de verbinding verbroken…"Wat een leuke moeder heb jij! We moeten haar snel uitnodigen", reageert Amanda enthousiast na het gesprek met Netty.
21:49 Feest vreugde!De miljonairs gaan vanavond film kijken. Ze kunnen hun geluk niet op! "Over tien minuten begint Saw drie", roept Dennis blij uit. "Echt waar", verheugt Nadia zich al. Ook Huub en Lieke zijn blij met dit heugelijke feit. Jaap rent alvast naar de bank: "Dit is mijn plek." Langzaam maar zeker verzamelen alle Miljonairs zich op de bank. Wat een feest!
21:51 "We hebben geen relatie"Kim, Nadia en Dennis kletsen even gezellig bij. De butler vraagt zich af waarom Dennis verschillende dates naar de Kooi laat komen, hij heeft immers een 'seks' relatie met Nadia. "Ik zit er niet mee, maar ja… als hij zich daar prettig bij voelt", reageert de brunette. "We hebben geen relatie", grijnst Dennis. "Maar waarom doe je dit", vraagt Kim. "Ja, dit speelde al een tijdje en ik heb gewoon toegezegd", glimlacht de ijdele Miljonair. Wie weet Dennis zit er nog wel een prachitge dame tussen.
21:56 Kont vocht"Jaap laat je aars eens zien", daagt Huub uit. "Hij heeft namelijk last van kont vocht", legt de Oldenzaler uit. "Dit is echt te bizar, hier wil ik niet bij zijn", gilt Amanda het uit. En de 19-jarige loopt weg. De heren vinden het erg amusant en maken zelfs een foto van Jaaps kont vocht. "Jaap, geen terror alsjeblieft", de blondine wil toch erg graag Saw zien en loopt voorzichtig terug naar de bank. Ze neemt toch plaats naast de Briellenaar. Amanda durft!
Bron: Villa Vandaag, 10-08-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel