10:58 "Was het niet een beetje krap vannacht?""Nadia, lekker geslapen", vraagt Palma poeslief. "Ja", antwoordt zij. "Was het niet een beetje krap?", vraagt het hoofd huishouding nieuwsgierig. "Nee, het was gezellig. We lagen eerst buiten met z'n vieren en toen werd het wat kouder dus toen zijn we naar binnen verhuisd. "En vanavond? Waar slaap je dan?", wil Palma weten. "Nou ik wil denk ik gewoon even een tijdje alleen slapen", zegt de brunette twijfelend. "Ik kijk wel even hoe ik het ga regelen allemaal." Palma luistert aandachtig naar de brunette maar geeft wel aan dat haar niet verstandig lijkt om vannacht met Luc een bed te delen.
11:15 Gevoelig puntje?Amanda's haar is Brian nog steeds een doorn in het oog. De blondine heeft gisteren weer een kapbeurt gehad, maar haar haardos heeft verre van een gezonde uitstraling. "Dus je ziet het niet beter worden?", vraagt de 19-jarige treurig. "Ik zie nog steeds heel korte stukjes eruit springen. Jullie zijn ook zo stom met die stijltang bezig", zegt Brian afkeurend. Amanda hoort zijn terechtwijzing stilletjes aan. Gevoelig puntje Amanda?
11:37 De laatste roddelsTilly komt de poort doorsjezen, Amanda huppelt haar enthousiast tegemoet. Meteen brengt zij de nagelstyliste op de hoogte van de heetste roddels. "We zijn vannacht met zijn vieren gaan slapen in één bed, maar je doet geen oog dicht", babbelt ze. Tilly kijkt haar verbaasd aan en de blondine legt uit dat het uit dus Nadia en Dennis. "Dus hebben Brian en ik en Luc en Nadia samen in één bed geslapen." Nou jongens jullie nemen een double date misschien iets te serieus?
11:55 Zo baas zo hond?Zo baas zo hond, lijkt niet voor kickbokstrainer Hans op te gaan. Geen stoere boxer of lenige hazenwind vergezelt de trainer vandaag naar de Villa, maar een parmantige chihuahua kruipt uit een hondentas. Amanda is dolenhousiast, maar haar oog is niet op het schattige beestje gevallen maar op de prachtige hondentas. "Die moet ik hebben", gilt zij half-hysterisch. Hans vertelt dat het hondje vijf maanden oud is. "Ik ben wel heel gek op dat beest", mompelt de stoere trainer verlegen. Luna steekt driftig haar neusje in het wollen tapijt. Hans begint te schateren: "Dat is vast omdat er zoveel met eten wordt gegooid. Hij is helemaal blij dat hij hier is!"
12:15 Brian wat je doet, doe je goed!
Dat geldt ook voor de sportles...12:28 "Als je echt gek op een beest bent..."Amanda en Nadia zitten met Tilly in de kapsalon, Tilly geeft de laatste tips aan Amanda voordat zij morgen haar nagelexamen heeft. De platinablonde Miljonair ergert zich aan het feit dat Lieke tien minuten eerder het hondje van de kickbokstrainer aanzag voor Nicky, het hondje van Amanda. Ze lucht haar hart bij Nadia: "Als je echt gek op een beest bent, wat zij zegt dat ze op Nicky is, dat wéét je dat toch!" De brunette knikt instemmend terwijl ze verder gaat met het stijlen van haar haren, haar gedachten lijken nog steeds ver weg...
12:36 Dennis op de bank?"Ik snap wel dat je boos op me bent maar ik vind niet dat je mij dan van a tot en met z hoeft uit te schelden", zegt Nadia tegen haar ex. "Ik zit nu een beetje met een probleem want ik slaap dus niet meer bij jou maar ik weet dus niet waar ik moet gaan slapen. Moet nu bij Jaap gaan slapen?", spreekt Nadia beteuterd uit. "Ik hoef niet per se met Luc seks te hebben maar ik heb gewoon geen zin om naast Luc te slapen." Probeert de brunette hier Dennis op de bank te laten slapen?
"Maar ik zal je nooit eruit stemmen."12:44 "De allereerste topshow allertijden!""Welkom bij de allereerste topshow allertijden in de Gouden Kooi!" "Allereerste en allertijden? Een van de twee, niet beiden!" Huub, Jaap en Lieke zijn druk bezig het hun show, en vooral de openingswoorden vergen heel wat denkwerk voor de drie Miljonairs. Wat er echt gebeurt tussen Nadia en Dennis, een interview met Double L… ze zijn er maar druk mee.
13:03 "Je bent een jankerd!"Dennis maakt agressieve gebaren en loopt druk scheldend door de slaapkamer. Hij heeft het helemaal gehad met het gebash en alle Miljonairs, maar Nadia heeft een veel belangrijker probleem aan haar hoofd. "Ik weet niet wat ik aan moet", jammert zij. Tot overmaat van ramp zit er ook nog een vlek op het kledingstuk wat zij vervolgens uit de kast trekt. Het zal je maar gebeuren! "Wat zit jou nou te kijken", bijt ze haar ex-vriendje toe. "Je bent een jankerd", zegt hij koud. De brunette werpt hem een vernietigende blik toe. Misschien moet je iets aardiger zijn tegen je backup Dennis!
13:17 Naakt of met kleding?De sportles van Brian is voorbij en Hans, Brian, Huub, Jaap en Luc zitten nog even na te praten aan de keukentafel. Kickboks trainer Hans nodigt Nadia uit om de volgende keer een les mee te doen. Zij zegt dat ze dat wel ziet zitten en belooft er de volgende keer bij te zijn. "Hans ik sta in de Panorama", gilt Nadia vervolgens blij uit. "Ja zeker met het proces van Holleeder", grapt de trainer. "Nee op de cover!", vertelt de brunette. "O, en is dat dan naakt of met kleding aan?", vraagt Hans sarcastisch.
13:31 Het geflirt gaat door...En Nadia haar geflirt gaat door; in de keuken staat zij met Luc te praten en te lachen. Arme Dennis staat nog geen paar meter verder met zijn lunch. Overduidelijk dat de ijdele Miljonair doet alsof hij het niet ziet en druk bezig is met het herschikken van de kussens van de bank. Palma komt de keuken binnen om Luc's aandacht van Nadia weg te nemen waardoor zij besluit naast haar ex op de bank te zitten om daar een venijnige discussie over de krant te beginnen. De ergernis over Dennis wordt bij de brunette lijkt steeds erger te worden…
En toch zijn ze niet bij elkaar weg te slaan...Bron: Villa Vandaag, 17-10-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel