abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:14:52 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53969972
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:17:52 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53970047
14:54 Dennis in trainingspak

Op het moment dat Dennis zich in zijn trainingspak heeft gehesen, praat hij nog wat met de zojuist geïnterviewde Double L. "Ik ben benieuwd vanavond bij die voetbalclub", zegt Dennis tegen Luc. "Het is wel vet", antwoordt de rapper. "Ja, ik weet gewoon niet wat ik moet verwachten", zegt de Alphenaar wat gespannen. Huub zal wel denken, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten...

Bron: Villa Vandaag, 16-10-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:37:56 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53970403
15:17 "Normaal gesproken sla ik mensen neer"

Dennis neemt Luc even mee naar de tuin en begint te praten. "Echt, ik ben niet zoals ik lijk. Normaal ben ik altijd superjaloers en sla ik iemand neer als hij aan mijn vriendin zit", klinkt het nerveus uit Dennis' mond. Luc hoort het allemaal aan en zegt niet zoveel. "Je moet gewoon niet wegrennen voor je slechte eigenschappen", stelt Luc, waarna Dennis, nog steeds in trainingspak, weer vlug verder praat. "Ik ben iets gaan wegcijferen wat ik wel in me heb. Je kan het aan al mijn vrienden vragen en aan alle meisjes die ik gehad heb. Mijn hardheid, mijn bezitterigheid!", ratelt de Alphenaar. Dat is allemaal prachtig, Dennis. We zien er hier alleen zo weinig van terug…

dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:17:54 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53970998
15:39 Dennis is de tuin niet uit te slaan

"Vrouwen zijn gevaarlijk, Dennis", zegt Luc tegen de ijdele Miljonair van de Villa. "Je moet ze nooit 100% geloven", gaat de rapper verder. "Ja, dat weet ik", antwoordt de Alphenaar. "Ik wil gewoon graag die echte Dennis zien", gaat Luc verder. "Dat ben ik ook!", reageert Dennis heftig. "Het is alleen zo dat jullie een bepaalde kant van mij niet hebben gezien!", zegt hij lichtelijk geïrriteerd. De Alphenaar lijkt alle zeilen bij te moeten zetten... Alweer.

16:05 "Hij loopt de hele dag wodka te drinken!"

Brian komt de kapsalon ingelopen waar de dames in een heftige girltalk verwikkelt zijn. "Heb je al geslapen?", vraagt Nadia poeslief. "Nee ik werd net gebeld, ik moet zo naar het ziekenhuis toe voor controle van mijn kiezen", antwoordt de Antilliaan. "Moet je nu? Ik wil met je mee!", piept zijn vriendinnetje. "Maar hij gaat toch niet in z'n eentje", zegt Nadia. "Maar hij heeft zo'n last, hij loopt de hele dag wodka te drinken", lacht de blondine. De Antilliaan vertrekt onmiddellijk en laat zijn vriendinnetje beteuterd achter. "Als we thuis waren geweest, kon ik tenminste mee naar het ziekenhuis", zegt ze met een pruillip. "Ja schattie, maar we zijn niet thuis", zegt haar beste vriendin meelevend. Kent het verblijf in luxe toch nog zijn keerzijde…

dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:38:01 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53971275
16:25 "Iedereen heeft angst, misschien alleen psychopaten niet"

Luc zit in de praatstoel en probeert Dennis goede tips te geven om zijn gedrag te veranderen. "Iedereen heeft angst, misschien alleen een psychopaat niet. Je moet juist proberen om iets positiefs te maken van je angst", spreekt hij wijselijk uit. "Heb je in het verleden veel angst gekend?", vraagt de Dennis geïnteresseerd. "Ik ben veel getest op mijn angst. Maar kijk, je kan er iets negatiefs van maken en er helemaal aan onderdoor gaan of je ziet het als iets positiefs en zorgt ervoor dat het je sterker maakt", aldus psycholoog Double L. "Hoelang ben je al bezig in de rap wereld, ook al elf jaar? Dat is ook niet de makkelijkste wereld", vult Dennis voor de rapper in. "Ja dat is mijn opvoeding geweest. Al vanaf mijn dertiende liep ik alle clubs af. Dan moet je ook sterk zijn, wil je jezelf er niet in verliezen", vertelt Luc aan zijn 'nieuwe brotha'. Zal Dennis wel beseffen dat Luc 'maar' een gastspeler is en binnenkort waarschijnlijk weer de Villa zal verlaten? Dan moet hij het alleen doen…

dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:57:51 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53971677
16:42 Examenstress!

Aanstaande donderdag heeft Amanda haar nagelstylist-examen. Gelukkig kan ze naar hartenlust op haar vriendinnetje Nadia oefenen. Ondertussen hebben de meiden het over examenstress. Met name over stress bij het rijbewijsexamen. "Ik heb 36 lessen gehad en uiteindelijk bijna acht maanden niet gereden", vertelt de blondine. "Ik had zo'n heel pakket van me moeder gekregen, die had ook zoiets van, als ze het maar haalt." "Ik had me theorie in één keer gehaald en mijn rijexamen ook", vertelt de brunette. "Ik was zo trots op mezelf!". De meiden kletsen nog verder over examens, vriendjes, liefde, eigenlijk alles wat we van de dames gewend zijn. Is dit de perfecte voorbereiding voor je nagelstylist-examen Amanda??

dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:17:57 #7
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53971936
16:58 Yeah, de post is er!

"Wij hebben samen post", zegt Lieke. "Ik wil alles hebben!", roept Jaap. ""Jij mag alles voorlezen", stelt Lieke voor. De drie bondgenoten krijgen veel positieve berichten. Vooral Jaap krijgt de meeste positieve reacties. "De Villa is een stuk leuker geworden sinds jij en Huub weer samenspelen. En ik ben benieuwd naar al jullie nieuwe snode plannen!", is te lezen in de brief van de Briellenaar. "Hahaha, Dennix is gecensureerd", lacht Jaap. "De 'x' is zwartgemaakt en er is een 's' achter gezet." De drie schuddebuiken van het lachen. Jaap bloeit weer op sinds hij bij Huub en Lieke is. Staat dit garant voor meer kijkplezier?

dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:37:56 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53972158
17:13 "Wat is een boblijn?"

"Wat is een boblijn?", gooit Brian in de groep. "Dat is een kapsel die Victoria Beckham ook heeft", roepen Amanda en Nadia in koor. "Ooh ik denk al", zegt de Antilliaan. "Want hier in de brief staat; ik heb een foto toegevoegd alleen die is al ouder, want ik heb nu een boblijn", gaat Brian verder. "Ik denk ook wat is er nu weer in de buitenwereld aan de gang." De twee dames trekken een blik alsof Brian een blondje is. "Maar het is gewoon een kapsel", gaat hij verder. "Hahahaha" , lachen de Miljonairs. Ja Brian, hou jij je maar bezig met sporten, want in de kapsalon heb jij niets te zoeken!

dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:57:51 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53972475
17:30 "Als je dat doet dan heb je echt geen respect voor me!"

Na de post besluit Nadia aan Dennis uit te leggen dat zij vanavond niet meer bij hem in bed slaapt. "Schattie ik slaap vanavond bij Manny want anders wordt het te gevoelig", zegt ze voorzichtig tegen haar ex-vriend. "Ernstiger kan je me niet raken en dan sta ik ook niet meer voor mezelf in, dan is alles te klein", dreigt de ijdele Miljonair. "Het is nu over schatje dat moet je begrijpen", probeert ze nogmaals. "Desnoods ga jij in dit bed slapen dan ga ik wel op de grond slapen, maar je kan het niet maken om ergens anders te gaan slapen", zegt Dennis boos. De brunette weet wel weer hoe laat het is en probeert het gesprek af te kappen. "Wacht even, loop nog niet weg! Ik wil niet met jou ruzie hebben maar dit is het laatste wat ik wil, dat jij ergens anders gaat slapen. Als je dat doet dan heb je echt geen respect voor me", gaat hij verder. "Iedere keer als ik met jou praat, voel ik me weer k*t, laat me gewoon met rust", eindigt de donkere schone de discussie.

Gedraag je eens als een échte man! En ga rechtop zitten...

17:41 "Dennis is the joke of the day!"

Nadia gaat terug naar de kapsalon waar haar vrienden Amanda, Brian en Luc haar proberen op te vrolijken. "Dennis is the joke of the day!", grinnikt Brian. "Een ding snap ik niet zo goed, daar begon ons gesprek net mee", zegt Luc twijfelend. Hij zei dat al die fouten die hij hier maakt, zo is hij buiten niet. Hij vertelde dat hij in de buitenwereld gelijk begint te slaan etc. Ik had echt zoiets van, probeer je mij te imponeren ofzo?", spreekt Luc uit. "Oke ander onderwerp, ik ben dit zo zat!", zegt Nadia. "Luc, doe die bril eens af dat staat veel beter!", vervolgt ze. "Nee ik vind het juist sexy staan!", merkt Amanda op. "Samen met je zwarte colbertje!". Tijd voor een onderwerp waarover de dames nooit uitgesproken raken, kleding en accessoires!

dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:17:50 #10
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53972901
17:59 "Waar is het geintjeskaartje?"

Ondertussen beginnen het trio Jaap, Huub en Lieke met de eerste interview ronde van rapper Double L. Jaap heeft voor de gelegenheid zijn beste pak aangetrokken met een bijpassende zwarte hoed. "He Jaap, we draaien alles in één shot. Uiteindelijk gaat het toch om de presentatietechnieken die Jaco ons heeft geleerd", zegt Lieke als een volleerde assistente. "Kom op Jaap je kan het!", moedigt Huub hem aan. "Ja wacht even, ik moet me even concentreren!", antwoordt Jaap als een professionele talkshow host. Luc zit ondertussen rustig op de barkruk te wachten tot zijn huisgenoten er helemaal klaar voor zijn. "Hoe

dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:37:49 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53973319
17:50 "Dennis is the joke of the day!"

Nadia gaat terug naar de kapsalon waar haar vrienden Amanda, Brian en Luc haar proberen op te vrolijken. "Dennis is the joke of the day!", grinnikt Brian. "Een ding snap ik niet zo goed, daar begon ons gesprek net mee", zegt Luc twijfelend. Hij zei dat al die fouten die hij hier maakt, zo is hij buiten niet. Hij vertelde dat hij in de buitenwereld gelijk begint te slaan etc. Ik had echt zoiets van, probeer je mij te imponeren ofzo?", spreekt Luc uit. "Oke ander onderwerp, ik ben dit zo zat!", zegt Nadia. "Luc, doe die bril eens af dat staat veel beter!", vervolgt ze. "Nee ik vind het juist sexy staan!", merkt Amanda op. "Samen met je zwarte colbertje!". Tijd voor een onderwerp waarover de dames nooit uitgesproken raken, kleding en accessoires!

18:15 "Kom op Jaap je kan het!"

Ondertussen beginnen het trio Jaap, Huub en Lieke met de eerste interview ronde van rapper Double L. Jaap heeft voor de gelegenheid zijn beste pak aangetrokken met een bijpassende zwarte hoed. "He Jaap, we draaien alles in één shot. Uiteindelijk gaat het toch om de presentatietechnieken die Jaco ons heeft geleerd", zegt Lieke als een volleerde assistente. moedigt Huub hem aan. "Ja wacht even, ik moet me even concentreren!", antwoordt Jaap als een professionele talkshow host. Luc zit ondertussen rustig op de barkruk te wachten tot zijn huisgenoten er helemaal klaar voor zijn...

dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:17:49 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53974123
18:49 "Als je niet helpt, dan stem ik je eruit!

"Ik vroeg aan Lieke of ze nog van plan was om te gaan koken vandaag", vertelt Brian. "Zegt ze doodleuk; het staat nog niet bij mij op de planning", gaat hij verder. Vriendinnen Nadia en Amanda besluiten hierop om vandaag een poging te doen om te koken. Aangezien Amanda eerst andere prioriteiten heeft, staat Nadia nu in haar eentje te koken. "Helpt Dennis je niet?", vraagt Huub wanneer hij binnenkomt. "Anders moet je gewoon tegen hem zeggen; als je niet helpt, dan stem ik je eruit", grinnikt de Oldenzaler. Nadia besluit om Thaise kip met cocos te bereiden. "O mijn jas is net terug naar de stomerij en nu zitten er al rode spetters op", brult de brunette van schrik. Volgende keer misschien gaan koken zonder witte jas aan, Nadia?

19:02 "Hebben ze die ook in het roze? Dat zou je goed staan!"

Huub, Jaap en Lieke zijn helemaal in hun element, de pilot van de talkshow is goed verlopen! Met z'n drieën liggen ze op bed en bashen de ijdele Miljonair met alles wat maar in hun opkomt. "Heb je nou beenwarmers aan?", vraagt Lieke poeslief. "Hebben ze die ook in het roze? Dat zou je goed staan!" Dennis maakt zich snel uit de voeten en de Miljonairs hebben de grootste lol. Ook Luc is er inmiddels bijgekomen. "Ik heb tegen Dennis gezegd; je bent net een zeepbelletje, dat prik je zo kapot!", aldus Luc. "Amanda had ook een mooie", lacht Lieke. "Vertel even wat je vanochtend tegen Dennis zei", zegt Lieke tegen de benjamin die net de slaapkamer in komt lopen. "Ik zei vanmorgen tegen Dennis van hey Dennis, Lieke ligt hier. Als ik jou was zou ik haar echt helemaal zieken. Hij zei van ja, dat doe ik zo, dan ga ik haar wakker maken met deksels. Ondertussen was hij druk met z'n haar bezig en daarna liep hij doodleuk naar boven", vertelt de blondine uitgebreid. "Zie je nou wel, alleen maar praatjes maar geen daden", voegt Lieke toe. Arme Dennis, hopen dat de mannen op de voetbalvereniging wat aardiger voor je zullen zijn!

dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:57:47 #13
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53974802
18:30 De pilot

De pilot mag vandaag geschoten worden en Huub en Jaap zijn druk bezig. Luc zit al te wachten in het kantoor tot de twee klaar zijn. De twee talkshow hosten komen binnengewandeld en de pret kan beginnen. "Hé Jaap heb je de leugendetector bij je?", roept Huub. "Nee man, maar we breken die gast zelf wel!", aldus de Briellenaar. "Nou Luc, het 'blabla' komt zo meteen. Eerst komen er tien keiharde stellingen. Let's go brotha!" Huub en Jaap slingeren om de beurt een keiharde stelling naar het hoofd van Luc. "Geld of vrouwen?", begint Huub. "Geld", aldus Luc. "Dennis of een gedroogde ezelslul?", gaat Jaap verder. Er valt een kleine stilte. "Dennis?..", zegt Luc wat onzeker. "Toch wel?", lacht Jaap. Ja jongens, niet iedereen heeft problemen met Dennis!

19:18 Triootje vanavond?

Jaap ligt er helemaal klaar voor...

19:38 "Ik wist niet dat ik zó mooi was !"

Nadia vertelt enthousiast dat ze haar foto's van de Panorama gezien heeft. "Ik wist niet dat ik zo mooi was", ratelt de brunette. "En ze zeggen dat dankzij deze foto's er mogelijk meer dingen op mijn pad kunnen komen. Ik ben zo blij echt! Ik heb er weer helemaal positieve energie van gekregen!" "Is Dennis al lang weg?", wil Nadia weten. "Het gaat er niet om hoelang hij al weg is, het gaat erom hoelang hij weg blijft!", zegt Lieke sarcastisch. In ieder geval hebben Luc en Nadia de hele avond de tijd om samen te zijn, tot Dennis weer terug is…

dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:18:45 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53975188
20:03 Scheurtjes bij Huub en Lieke

Huub en Lieke hebben een felle discussie in de Private Room. Lieke heeft in de groep verteld dat er een familielid van Huub op bezoek de Villa in komt. Huub is erg boos hierover, want hij heeft het gevoel dat hij zijn vriendin niet kan vertrouwen. Lieke daarentegen vindt dat Huub overdrijft en dat hij jaloers over komt. "Ik vind het vervelend dat ik jouw niet iets in vertrouwen kan vertellen in de Villa", begint Huub. "Kijk eens naar jezelf man", kaatst Lieke terug. "Als je het enigszins kan gebruiken in een discussie dan doe je het", roept de Oldenzaler. "Dingen die niet in Villa mogen komen", gaat hij verder. "Jij bent hier degene die onredelijk is", schreeuwt Lieke boos. "Je doet net alsof alles om jou draait!" En ze rent weg door de Villa met Huub die haar op de hielen achtervolgt. Uiteindelijk kan ze haar rust even vinden bij Fries. Die zeurt tenminste niet!

dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:37:46 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53975513
19:52 Scheurtjes bij Huub en Lieke

Huub en Lieke hebben een felle discussie in de Private Room. In de keuken was er een gesprek over familieleden en Huub vertelde dat op zijn uitjes nog nooit familieleden waren gekomen. "Je hebt het ook gehad Huub, je pa toch?", zegt Lieke. Huub is erg boos hierover, want hij heeft het dat in vertrouwen tegen zijn vriendin gezegt. Lieke daarentegen vindt dat de Oldenzaler overdrijft en dat hij jaloers over komt. "Ik vindt het vervelend dat ik jouw niet iets in vertrouwen kan vertellen in de Villa", begint Huub. "Kijk eens naar jezelf man", kaatst Lieke terug. "Als je het enigszins kan gebruiken in een discussie dan doe je het", roept de Oldenzaler. "Dingen die niet in Villa mogen komen", gaat hij verder. "Jij bent hier degene die onredelijk is", schreeuwt Lieke boos. "Je doet net alsof alles om jou draait!" En ze rent weg door de Villa met Huub die haar op de hielen achtervolgt. Uiteindelijk kan ze haar rust even vinden bij Fries. Die zeurt tenminste niet!

20:10 Een avondje zonder Dennis!

Dennis is de deur nog niet uit of Amanda, Nadia, Brian en Luc hebben al de grootste plannen gemaakt. "Hup actie! Manny ga jij met Nadia kussens verzamelen, dan gaan Luc en ik het vuur bouwen!", commandeert Brian. De meiden zijn druk op zoek naar alle kussens en dekens uit de Villa, om mee te nemen naar het gras. "Nadia, hoe vind je mijn bontjas?", grapt de blondine terwijl ze met een deken om haar heen geslagen door de tuin wandelt. "Zo die twee hadden echt ruzie net", zegt Brian tegen de rest. "Ja Huub is echt pissed op Lieke, volgens mij gaat het over vertrouwen", weet Nadia. "Manny doe ook eens wat, iedereen helpt behalve jij!", zegt de Antilliaan tegen zijn vriendin. "Echt niet, ik heb gekookt!", verdedigt de blondine zichzelf.

dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:58:03 #16
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53975869
20:38 "Oké doen, durf of de waarheid Luc!",

"Eigenlijk moeten we nu van die lelijke sokken hebben, zodat we het niet koud krijgen", zegt Nadia tegen Amanda. "Ja, kunnen we doen! Heb jij lipgloss op?", vraagt de blondine. "Oké doen, durf of de waarheid Luc!", schreeuwt Nadia wanneer ze Luc aan ziet komen lopen. "Zo, iemand wil graag zoenen!", lacht de benjamin van het stel. Amanda en Brian besluiten om samen binnen drinken te gaan halen en laten hiermee het potentiële stelletje Nadia en Luc alleen. De twee dartellen langs elkaar heen en wachten samen totdat het andere stelletje terug komt lopen met champagne. "Kijk nu lijkt de Villa wel een spookhuis!", wijst de brunette naar De Gouden Kooi. "Toen ik hier kwam dacht ik eerder dat het een soort kuuroord was", zegt Luc. "Nou ik vind het hier alles behalve een kuuroord hoor!", is de brunette van mening.

Voor het eerst samen en alleen...

dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:17:46 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53977322
21:05 "Waar proosten we op? Op broederschap!"

"Waar proosten we op?", vraagt Nadia. "Op broederschap!", grapt Amanda. "We proosten hier op vriendschap en gezelligheid!", zegt Brian wijselijk. Amanda en Brian voeren het hoogste woord. Alle slaapkamergeheimen van de twee passeren de revu. "Als Manny slaapt, ga ik haar altijd interviewen. En het leuke is, ze geeft altijd oprecht antwoordt!", grinnikt de Antilliaan. Het lijkt wel of Luc een zwak heeft voor de kleine Amanda. "Altijd als Luc Amanda hoort piepen, ligt hij in een deuk", lacht Brian. "Ja Amanda is soms gewoon zo schattig", antwoordt de rapper hierop. Ow, ow Nadia, dit gaat niet de goede kant op…

Proost! Op dat Dennis nog lang niet terug komt!

21:22 "De relatie vreet aan me!"

"Ik snapte niet dat je zo kunt reageren", vindt Lieke. "En dan maakt het mij niet uit of Dennis, Brian of iemand anders dan ook bezoek krijgt", gaat ze verder. "De vergelijking die jij tussen jouw en hen maakt klopt niet." "Ik wil gewoon niet dat je dingen gaat insinueren", verdedigt Huub zich. "Jij grijpt altijd op dingen terug die niet boven tafel hoeven te komen. Als er wat is, dan moet je het gewoon zeggen", gaat hij verder. "Je moet geen dingen gaan insinueren." Jaap komt er bij zitten en treedt op als onderhandelaar. "De relatie vreet aan me", zegt Lieke. "Ik weet niet of ik het wel langer vol kan houden." De blondine begint zachtjes te snikken. Huub probeert haar te troosten, maar ze wilt liever even met Jaap alleen praten. Wordt dit het tweede koppeltje dat uit elkaar valt?

21:35 "Zonder make up, ben je mooier!"

Luc en Nadia hebben eindelijk de kans om alleen te zijn en benutten deze kans om eerlijk te zijn tegen elkaar. "Als ik eerlijk ben, vind ik je mooier zonder zoveel make up", bekent Luc. "Ik heb helemaal niet zoveel make up op, ik ben gewoon mooi van mezelf!", lacht de donkere schone. "En ik vind jou mooier zonder bril!", kaatst de brunette terug. Helaas Amanda en Brian komen weer terug, dus het is weer snel afgelopen met het romantische gepest van de twee. Krijgen Luc en Nadia nog wel een kans om alleen te zijn? Voordat Nadia's ex Dennis weer terug komt…

21:55 Break up?

Amanda besluit om een kijkje bij Lieke te nemen en treft de Hilversumse huilend aan op bed. De benjamin van het stel probeert Lieke te troosten en brengt haar een glas water. "Lieke laat je niet op je kop zitten hé, neem een glaasje water", troost Amanda. "Iedere keer als er iets is, mag ik niks erover uitspreken van Huub", beklaagt de Hilversumse bij haar medebewoner. "Dit is al een tijdje bezig toch?", vraagt Amanda nieuwsgierig. "En net zaten jullie nog gezellig naar ons te zwaaien en nu dit! Laat hem maar even, als je nu met hem in discussie gaat, heeft het toch geen zin.", aldus Amanda's wijze woorden. Ook Jaap is ondertussen bij de vrouwen komen zitten. "Ik zei net tegen hem; discussies zijn bij jou zo langdradig!", aldus de Briellenaar. "Ook al loop ik weg bij hem, hij loopt me toch wel de hele Villa achterna", beklaagt Lieke zich. Zal dit een break up tussen Huub en Lieke worden?

Amanda troost haar tegenstander...

22:10 "Wat is dit dan?"

Dennis is weer terug in de Villa. Tot zijn verrassing ziet hij Luc en Nadia samen onder de dekens in de tuin liggen. "Wat is dit dan?", zegt Dennis als hij aankomt lopen. "Ja, we zaten hier met Manny en Brian maar die zijn net weggegaan", zegt Nadia. "Maar hoe was het?" "Echt top", zegt Dennis. "Echt top. Iedereen zei tegen me; laat je niet gek maken. Ik kreeg heel veel steun." "Wat goed man!", zegt de donkere schone. "Je straalt helemaal. Het heeft je echt goed gedaan!" Luc daarentegen houdt zich opvallend stil. Plannetje mislukt?

dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:37:49 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53978663
22:28 Haantje de voorste

"Ik kan en wil niet met iemand zijn, zeker niet in een relatie, alleen voor een spel", spreekt Lieke naar luisterend oor Jaap uit. "Ik snap Huub niet, ik kan zijn gevoel vaak niet rijmen. Hij is iemand die heel erg zwart-wit denkt", zegt Lieke. "Ik kan alleen maar zeggen, wij zijn de beste met z'n drieën en we moeten zeker in de finale komen op deze manier", vindt Jaap. "Het zit gewoon in zijn karakter dat hij altijd haantje de voorste wil zijn, dat kan je niet veranderen", is de Briellenaar van mening. "Het is altijd Huub en wij twee komen daar pas een stapje later achter. Hij wil altijd zijn mening doordrammen, dat is zijn probleem".

22:40 "Moet je niet douchen nu?"

"Wat is de langste periode in je leven dat je zonder seks heb gezeten?", vraagt Luc aan Amanda. "Ehm 14 dagen", zegt de blondine blozend. "En jij Dennis?", wil de blondine weten. "Iets van 6 weken", antwoordt hij schamper. Dit is de enige vraag waarbij de Alphenaar wordt betrokken. "Als je lang geen seks hebt, dan ga je kleine dingen waarderen", vertrouwt de rapper toe. "In de gevangenis was ik helemaal verliefd op Salma Hayek. Ik had zelfs een poster van haar in mijn cel hangen. Maar nu niet meer want ik kwam erachter dat ze hele lelijke tenen heeft", grapt Double L. "Moet je niet douchen nu?", vraagt Nadia poeslief aan haar ex. Met andere woorden, kan je ons weer met z'n vieren laten zitten…

22:55 Donkere wolken drijven over...

Huub is inmiddels bij Jaap en Lieke op bed gaan liggen en de twee tortelduifjes doen een poging om hun ruzie uit te praten met Jaap in het midden als scheidsrechter. Lieke legt rustig uit wat haar dwars zit; "Ik vind dat jij je soms erg denigrerend opstelt.". Huub probeert anderzijds zijn kant van het verhaal te vertellen. De drie kunnen samen weer lachen en de donkere wolk dreigt langzaam over te waaien naar buiten. Naar Nadia, Dennis, Brian, Amanda en Luc.

23:10 Het bashen begint weer!

"Waarom ga je het nieuws niet bij Jaap en Huub erin peperen", zegt Brian tegen de ijdele Miljonair. "Zij riepen toch waar je heen ging en deden oproepen om jou te bashen. Ga ze dan in peperen." "Dat ga ik zeker doen", reageert Dennis. "Maar eerst wil ik alles laten bezinken." "Ja maar kijk, wij zitten hier ook met z'n vieren en we hadden niet gerekend op Dennis", roept de Antilliaan. "Hè", slaakt Dennis verbaasd uit. "En dan moet ik dus weggaan?" "Ja! je bent onuitgenodigd ", basht Brian. "Dus rot op! Behalve als jij het wilt verpesten voor ons vieren, dan moet je maar blijven." "Wat?", zegt Dennis. "Moet je niet douchen of zo?", kaatst Brian weer. Dennis is terug en het gebash begint weer!

Nadia even binnen, Dennis wordt gelijk gebasht!

23:30 "Zullen we hier gaan slapen?"

Nadat Dennis naar binnen is gelopen, hebben Nadia en Luc een onderonsje. "Kijk ik heb hier al seks met één persoon gehad, ik ga hier echt geen seks met nog iemand hebben", zegt de brunette uitdagend. "Nou ik ben niet zo iemand van one-night-stand en de kans dat ik in de Villa seks ga hebben, zal ook heel klein zijn", geeft de rapper aan. "En als je hier nou nog een aantal weken blijft en je hebt wat alcohol op?", zegt Nadia uitdagend."Want je hebt al twee weken geen seks gehad." "Nou geloof me, dat is nog niks!", aldus Double L. "Zullen we hier gaan slapen?", zegt Nadia opeens. "Ja, ik zie Palma morgen ochtend al hier in de tuin het ontbijt brengen", grinnikt Brian.

Jammer Dennis dat je hier niet bij mag zijn!

woensdag 17 oktober 2007 @ 09:17:57 #19
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53982895
08:20 Heftig avondje in de Villa

Het is gisteren een heftig avondje geweest in de Villa. Behalve het feit dat Huub en Lieke erge ruzie hebben gehad, heeft vooral de ijdele Miljonair Dennis een moeilijk avondje achter de rug. Toen hij terug kwam van voetbaltraining trof hij niet alleen zijn ex Nadia in een romantische positie met rapper Double L, vervolgens werd hij door de overige Miljonairs hier onwijs mee gebasht! Het ging er zelfs zo erg aan toe dat Brian voor de Alphenaar een ontslagronde heeft aangevraagd. Zijn de langste dagen in De Gouden Kooi verstreken voor de ijdele Miljonair? Of kan hij toch nog op ex-vriendin Nadia rekenen, die belooft heeft om hem nooit, maar dan ook nooit weg te zullen stemmen?

08:40 één, twee, drie, vier hoofden verstopt tonder de dekens...

Hadden Amanda en Nadia gisteravond nog besloten om samen te gaan slapen in het bed van Amanda en Brian, deze ochtend treffen we de dames op een hele andere plek aan. Goed verstopt onder de dekens treffen we vier hoofden aan die nog in diepe slaap zijn. Dennis daarentegen deelt zijn grote kingsize bed met niemand minder dan zichzelf. Heeft de ijdele Miljonair überhaupt wel kunnen slapen vannacht? In ieder geval ziet het er nu al naar uit dat hij niet meer in diepe slaap is. Woelend in zijn bed probeert hij een goede start van de dag te maken. Wordt deze dag nog zwaarder voor de Alphenaar? Of heeft het heftige gebash van hem door zijn mede-Miljonairs het hoogtepunt al bereikt?

Deze beelden spreken voor zich...

09:10 Nieuwe dag, nieuw gebash?

Na zo'n rumoerige nacht is Palma degene die als eerste weer druk in de weer is. Verbaasd komt ze de slaapkamer in en treft enerzijds een overvol bed aan met vier slapende personen en anderzijds een compleet leeg bed met alleen een woelende Dennis erin. Het hoofdhuishouding kan wel raden naar de reden en kan een zacht gegrinnik niet onderdrukken. Nog een half uurtje Miljonairs en dan is het tijd voor een nieuwe dag met nieuw gebash! Arme Dennis…

Bron: Villa Vandaag, 17-10-2007
  woensdag 17 oktober 2007 @ 09:37:58 #20
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53983188
09:19 Vroege vogels

Amanda is de eerste Miljonair die op deze vroege ochtend al om kwart over 9 compleet is aangekleed. Vanochtend heeft zij een afspraak bij de KNO-arts voor een controle van haar stembanden. De blondine is nu al een week gestopt met roken, dus verbetering moet er in elk geval zijn opgetreden. Ook vriendin Nadia is al opgestaan uit haar bed. Komt dat doordat zij toch niet zo lekker heeft geslapen in het bed die zij met drie anderen moest delen?

woensdag 17 oktober 2007 @ 09:57:58 #21
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53983598
09:47 Ex-geliefden voor de spiegel

Nadia en Dennis lopen elkaar tegen het lijf bij, hoe kan het ook anders, de spiegels! Kort gaan ze fluisterend de discussie met elkaar aan en de brunette spreekt uit dat het voorval van gisteravond ( Nadia uitschelden en kussens gooien. red.) echt niet kan! Aan het gefluister is te merken dat de twee ex- tortelduifjes nog lang niet uitgesproken zijn met elkaar... Gelukkig hebben de twee ex-geliefden nog de hele dag de tijd (en nog langer) om het voorval uit te spreken.

woensdag 17 oktober 2007 @ 10:37:57 #22
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53984433
10:15 Nadia heeft spijt?

Nadia en Lieke bespreken in de kapsalon de situatie Dennis. De ijdeltuit schold Nadia voor alles en nog wat uit toen zij met Luc zoende. "Ik snap wel dat het supererg voor hem is", zucht de brunette. "Ja maar dat hij zo reageert", vindt Lieke. "Luc en ik elkaar wel leuk maar het is niet zo dat ik ineens zin in heb een relatie", legt zij uit. "Het is misschien niet zo slim en leuk van mij om gelijk met Luc te gaan zoenen. Ik heb er wel spijt van", verzucht zij nogmaals. Waar de brunette nog het meest mee in haar maag zit is de slaapsituatie. Zij wil niet meer bij Dennis in bed, maar een bed alleen zit er ook niet in. "Dus dan maar Dennis naar huis", oppert Lieke 'onschuldig'. "Nee ik stem hem er niet uit", kaatst de brunette direct terug.

10:19 Dennis was prinsesje thuis

"Wat had je moeder gister te zeggen toen je haar aan de telefoon had?", vraagt Lieke nieuwsgierig. "Mijn moeder gaf mij de tip om mezelf te blijven en vooral om voor mezelf te kiezen", antwoordt Nadia. "Ik denk dat Dennis buiten de Kooi altijd heel erg beschermd is opgegroeid en gewoon als een prinsesje werd behandeld door zijn ouders", zegt de brunette twijfelend. "En dat wil niet zeggen dat ik zo heel anders ben opgevoed." "Nee, maar jij bent een onafhankelijke vrouw", beaamt Lieke. "En wat dat betreft heeft Dennis nog veel te leren."

woensdag 17 oktober 2007 @ 10:58:05 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53984876
10:30 Dennis was prinsesje thuis

"Wat had je moeder gister te zeggen toen je haar aan de telefoon had?", vraagt Lieke nieuwsgierig. "Mijn moeder gaf mij de tip om mezelf te blijven en vooral om voor mezelf te kiezen", antwoordt Nadia. "Ik denk dat Dennis buiten de Kooi altijd heel erg beschermd is opgegroeid en gewoon als een prinsesje werd behandeld door zijn ouders", zegt de brunette twijfelend. "En dat wil niet zeggen dat ik zo heel anders ben opgevoed." "Nee, maar jij bent een onafhankelijke vrouw", beaamt Lieke. "En wat dat betreft heeft Dennis nog veel te leren."

10:43 Negeer-modus naar Dennis toe...

Inmiddels zitten Amanda en Brian al weer een tijdje aan tafel en Dennis is ook al aangeschoven. Hij houdt zich angstaanjagend stil en op het moment dat zijn ex-vriendinnetje Nadia erbij komt zitten, staat hij op om op de bank een boek te gaan lezen. Ondertussen staart hij heel zielig naar zijn grote liefde terwijl zij hem keihard aan het negeren is.

Hoe nu verder?

woensdag 17 oktober 2007 @ 13:57:56 #24
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53988517
10:58 "Was het niet een beetje krap vannacht?"

"Nadia, lekker geslapen", vraagt Palma poeslief. "Ja", antwoordt zij. "Was het niet een beetje krap?", vraagt het hoofd huishouding nieuwsgierig. "Nee, het was gezellig. We lagen eerst buiten met z'n vieren en toen werd het wat kouder dus toen zijn we naar binnen verhuisd. "En vanavond? Waar slaap je dan?", wil Palma weten. "Nou ik wil denk ik gewoon even een tijdje alleen slapen", zegt de brunette twijfelend. "Ik kijk wel even hoe ik het ga regelen allemaal." Palma luistert aandachtig naar de brunette maar geeft wel aan dat haar niet verstandig lijkt om vannacht met Luc een bed te delen.

11:15 Gevoelig puntje?

Amanda's haar is Brian nog steeds een doorn in het oog. De blondine heeft gisteren weer een kapbeurt gehad, maar haar haardos heeft verre van een gezonde uitstraling. "Dus je ziet het niet beter worden?", vraagt de 19-jarige treurig. "Ik zie nog steeds heel korte stukjes eruit springen. Jullie zijn ook zo stom met die stijltang bezig", zegt Brian afkeurend. Amanda hoort zijn terechtwijzing stilletjes aan. Gevoelig puntje Amanda?

11:37 De laatste roddels

Tilly komt de poort doorsjezen, Amanda huppelt haar enthousiast tegemoet. Meteen brengt zij de nagelstyliste op de hoogte van de heetste roddels. "We zijn vannacht met zijn vieren gaan slapen in één bed, maar je doet geen oog dicht", babbelt ze. Tilly kijkt haar verbaasd aan en de blondine legt uit dat het uit dus Nadia en Dennis. "Dus hebben Brian en ik en Luc en Nadia samen in één bed geslapen." Nou jongens jullie nemen een double date misschien iets te serieus?

11:55 Zo baas zo hond?

Zo baas zo hond, lijkt niet voor kickbokstrainer Hans op te gaan. Geen stoere boxer of lenige hazenwind vergezelt de trainer vandaag naar de Villa, maar een parmantige chihuahua kruipt uit een hondentas. Amanda is dolenhousiast, maar haar oog is niet op het schattige beestje gevallen maar op de prachtige hondentas. "Die moet ik hebben", gilt zij half-hysterisch. Hans vertelt dat het hondje vijf maanden oud is. "Ik ben wel heel gek op dat beest", mompelt de stoere trainer verlegen. Luna steekt driftig haar neusje in het wollen tapijt. Hans begint te schateren: "Dat is vast omdat er zoveel met eten wordt gegooid. Hij is helemaal blij dat hij hier is!"

12:15 Brian wat je doet, doe je goed!

Dat geldt ook voor de sportles...

12:28 "Als je echt gek op een beest bent..."

Amanda en Nadia zitten met Tilly in de kapsalon, Tilly geeft de laatste tips aan Amanda voordat zij morgen haar nagelexamen heeft. De platinablonde Miljonair ergert zich aan het feit dat Lieke tien minuten eerder het hondje van de kickbokstrainer aanzag voor Nicky, het hondje van Amanda. Ze lucht haar hart bij Nadia: "Als je echt gek op een beest bent, wat zij zegt dat ze op Nicky is, dat wéét je dat toch!" De brunette knikt instemmend terwijl ze verder gaat met het stijlen van haar haren, haar gedachten lijken nog steeds ver weg...

12:36 Dennis op de bank?

"Ik snap wel dat je boos op me bent maar ik vind niet dat je mij dan van a tot en met z hoeft uit te schelden", zegt Nadia tegen haar ex. "Ik zit nu een beetje met een probleem want ik slaap dus niet meer bij jou maar ik weet dus niet waar ik moet gaan slapen. Moet nu bij Jaap gaan slapen?", spreekt Nadia beteuterd uit. "Ik hoef niet per se met Luc seks te hebben maar ik heb gewoon geen zin om naast Luc te slapen." Probeert de brunette hier Dennis op de bank te laten slapen?

"Maar ik zal je nooit eruit stemmen."

12:44 "De allereerste topshow allertijden!"

"Welkom bij de allereerste topshow allertijden in de Gouden Kooi!" "Allereerste en allertijden? Een van de twee, niet beiden!" Huub, Jaap en Lieke zijn druk bezig het hun show, en vooral de openingswoorden vergen heel wat denkwerk voor de drie Miljonairs. Wat er echt gebeurt tussen Nadia en Dennis, een interview met Double L… ze zijn er maar druk mee.

13:03 "Je bent een jankerd!"

Dennis maakt agressieve gebaren en loopt druk scheldend door de slaapkamer. Hij heeft het helemaal gehad met het gebash en alle Miljonairs, maar Nadia heeft een veel belangrijker probleem aan haar hoofd. "Ik weet niet wat ik aan moet", jammert zij. Tot overmaat van ramp zit er ook nog een vlek op het kledingstuk wat zij vervolgens uit de kast trekt. Het zal je maar gebeuren! "Wat zit jou nou te kijken", bijt ze haar ex-vriendje toe. "Je bent een jankerd", zegt hij koud. De brunette werpt hem een vernietigende blik toe. Misschien moet je iets aardiger zijn tegen je backup Dennis!

13:17 Naakt of met kleding?

De sportles van Brian is voorbij en Hans, Brian, Huub, Jaap en Luc zitten nog even na te praten aan de keukentafel. Kickboks trainer Hans nodigt Nadia uit om de volgende keer een les mee te doen. Zij zegt dat ze dat wel ziet zitten en belooft er de volgende keer bij te zijn. "Hans ik sta in de Panorama", gilt Nadia vervolgens blij uit. "Ja zeker met het proces van Holleeder", grapt de trainer. "Nee op de cover!", vertelt de brunette. "O, en is dat dan naakt of met kleding aan?", vraagt Hans sarcastisch.

13:31 Het geflirt gaat door...

En Nadia haar geflirt gaat door; in de keuken staat zij met Luc te praten en te lachen. Arme Dennis staat nog geen paar meter verder met zijn lunch. Overduidelijk dat de ijdele Miljonair doet alsof hij het niet ziet en druk bezig is met het herschikken van de kussens van de bank. Palma komt de keuken binnen om Luc's aandacht van Nadia weg te nemen waardoor zij besluit naast haar ex op de bank te zitten om daar een venijnige discussie over de krant te beginnen. De ergernis over Dennis wordt bij de brunette lijkt steeds erger te worden…

En toch zijn ze niet bij elkaar weg te slaan...

woensdag 17 oktober 2007 @ 16:57:56 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53991418
13:10 Luna zorgt voor een glimlach...

...op het gezicht van de piekerende Nadia

13:45 Tilly time!

Tilly is druk bezig met het bijwerken van Amanda's nagels. Tilly vertelt honderduit over haar 60ste verjaardagsparty en laat ook foto's zien van het feest. "Eric, Lesly, Bart, Ilona waren er allemaal, het was echt heel gezellig", vertelt de nagelstyliste. Amanda spreekt uit dat ze baalt dat ze er niet bij kon zijn maar dat is nou eenmaal het nadeel van een leven in luxe. "Heb je eigenlijk een airbrush cursus?", vraagt de blondine. "Nee, daar heb ik geen tijd voor", antwoordt Tilly. Ondertussen zit Luna goed verstopt in Amanda's truitje en het lijkt erop dat Hans zijn chihuahua pup kwijt is…

13:54 Proefpersoon Nadia

Het is nu de beurt aan Amanda om aan Tilly te laten zien wat ze de afgelopen weken heeft geleerd van het nagelstyliste vak. Nadia is haar proefpersoon en Tilly houdt Amanda's handelingen nauw in de gaten. "Hier heb je het te plat gedaan, daar moet je morgen ook goed op letten. En dit wordt helemaal rood als je het teveel weghaalt", merkt Tilly op. Zal het Amanda lukken om voor morgen alle handelingen nog onder de knie te krijgen?

Bijna perfect...

14:11 "De lepel van goud..."

"De lepel van goud... Hij moet er zijn maar wie vertelt me wáár?" Twee volwassen mannen zingen de theme-song van de oude tekenfilm Vrouwtje Theelepel met volle borst mee. Na geluisterd te hebben naar oude raps van Eminem en Snow zijn Huub en Luc overgegaan op tekenfilmliedjes. Ook Teddy Ruxspin en Ducktales worden met bewondering en jeugdsentiment beluisterd en meegezongen, maar hierna is het blijkbaar weer tijd om hun mannelijkheid in ere te stellen, waardoor het feestnummer Bier en Tieten wordt ingezet…

14:20 Stilte voor de storm?

Dennis heeft ondertussen zijn intrek genomen in de kapsalon in de hoop om daar een beetje aanspraak te vinden. Echter, de meiden negeren Dennis volkomen en ook Tilly heeft niets tegen hem te zeggen. Met als gevolg dat Dennis wéér als het vijfde wiel aan de wagen erbij zit. Eventjes denkt hij zijn geluk te vinden als Huub en Luc binnen komen wandelen. Jammer voor hem dat die twee hem ook negeren, zelfs wanneer Dennis iets vraagt wordt dat enkel beantwoord met stilzwijgen. Hoelang zal de Alphenaar het volhouden in zijn eentje?

14:53 Wie? Lange L*l?

De hele ochtend is het trio al bezig geweest met het maken van het perfecte script en nu is het dan zover: Jaap en Huub kunnen enthousiast beginnen met het oefenen van hun talkshow. Lieke zit erbij en beoordeelt de mannen streng op hun presentatie. "Welkom bij de allereerste talkshow vanuit De Gouden Kooi!", spreekt Jaap professioneel uit. "Allereerste? Kan je De Gouden DierenKooi niet herinneren?", valt Huub bij. "Vandaag is te gast, de rappende huisrapper Double L." "Wie? Lange Lul?", vraagt Jaap vol ongeloof. De twee gieren het uit en ook Lieke komt niet meer bij. "Alleen Huub, je moet meer in de camera kijken en minder naar Jaap", verbetert de Hilversumse haar vriendje. "Vind je het verder geloofwaardig?", wil de Oldenzaler weten. "Ik heb het nu al zes keer gezien maar ik moet nog steeds lachen", zegt Lieke vol trots over 'hun' talkshow! Het trio heeft in ieder geval een goede bezigheid gevonden om zo lang mogelijk in de Villa te verblijven: het interviewen van hun medebewoners. Slim bedacht mannen!

Generale repetitie

15:20 IJdele nachtegaal heeft eindelijk aanspraak

Dennis krijgt zangles en Nadia is nog wel bereid om te komen luisteren naar de ijdele nachtegaal. Zal dit de twee ex-tortelduifjes doen denken aan die keer dat Dennis het hart van Nadia won met het romantische 'Niemand' van Replay? Rob is in ieder geval erg tevreden en ook Dennis is erg blij dat hij eindelijk aanspraak krijgt van iemand in de Villa. Ondertussen zijn Jaap, Huub en Lieke nog druk in de weer voor de generale repetitie van hun internet talkshow. Zij hebben Jaco beloofd dat hun show donderdag klaar is om opgenomen te worden. Benieuwd wie de volgende Miljonair is die in hun talkshow mag komen. Dennis misschien?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')