abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:29:29 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53694183
Kunnen die mongolen die telkens het topic vol posten dat achterwege laten?

Hierdoor loopt het topic sneller vol dan gepland en moeten jullie langer op het volgende topic wachten, want ik ga niet de hele dag checken of er al een volgende open moet.

Dank u.

Vorige Villa Vandaag topics:
  • [DGK] Villa Vandaag #1
  • [DGK] Villa Vandaag #2
  • [DGK] Villa Vandaag #3
  • [DGK] Villa Vandaag #4
  • [DGK] Villa Vandaag #5
  • [DGK] Villa Vandaag #6
  • [DGK] Villa Vandaag #7
  • [DGK] Villa Vandaag #8
  • [DGK] Villa Vandaag #9
  • [DGK] Villa Vandaag #10
  • [DGK] Villa Vandaag #11
  • Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      donderdag 4 oktober 2007 @ 15:54:52 #2
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53694722
    14:31 Kom je aan mijn stijltang, dan...

Amanda en Nadia bespreken de 'crisis' rondom avondbutler Kim. "Brian had het hele gesprek afgeluisterd (tussen Huub, Lieke en Kim, red.)", legt Amanda uit. Kim heeft geopperd in het gesprek om de stijltangen te verstoppen. "Oké, we laten ze open en bloot liggen en dan kijken wat er gebeurt. Als ze oorlog wil... Wie denkt zij wel dat zij is!", zegt Nadia strijdvaardig. "Ik denk dat het binnenkort los gaat!", vult de blondine aan. Wij voorspelen onweer voor morgenavond!

Eén, twee, drie... Vier stijltangen!

14:48 Nattigheid?

Dennis en Huub trekken zich terug in het kantoor. "Ik zag vanmorgen Amanda en Brian zitten. Hebben jullie iets besloten?", begint een nieuwsgierige Dennis. "Ze kwam bij me, samen met Brian, en stelde voor tegen jou te strijden. Ik heb gezegd dat ik niks wilde bespreken zonder dat Lieke erbij was", antwoordt Huub. Voelt Dennis terecht nattigheid?

15:06 Dubbel dubbel dubbelspel?

"Amanda heeft nooit gezegd dat ze niet meer met mij wil samenwerken. Maar ze neemt toch alles aan wat Brian zegt, dus dat maakt niet uit. En Jaap is er duidelijk in dat hij mij nooit los laat", legt Dennis uit over de huidige situatie. "Als ik Brian was, zou ik zeker bang zijn. We moeten even met z'n vieren overleggen hoe we verder gaan", besluit Huub. "Dat is goed. Voordat we straks dubbel dubbel dubbel spel gaan spelen", lacht Dennis terug. Huub gaat vervolgens als een speer naar Lieke om verslag uit te brengen. "Ik heb tegen Dennis gewoon gezegd dat Amanda naar ons toe is gekomen vanochtend", vertelt Huub. Intussen is Dennis naar Nadia gegaan. "Amanda is vanochtend bij Huub geweest om te vragen om samen te spelen", vertelt hij Nadia. "Oh, dat heeft ze aan mij niet verteld!", roept ze uit. Wat een chaos! Hoe loopt dit af?

15:09 Anti-huishouding

Herma en Palma zijn niet slim bezig geweest vanmorgen. Ze hadden een gesprek over de contactpunten en helaas voor hen heeft Jaap dit gesprek gehoord… "Herma zegt dat er niks over is gezegd", gooit Huub in de groep. "Maar Jaap, vertel!", vervolgt hij. De Briellenaar legt uit hoe het ging tegenover Amanda, Luc, Lieke en Nadia. "Ik lig in bed en ik hoor dat ze erover praten. Ze zei: 'Als ik consequenties moet stellen dan pak ik de contactpunten.' Ze gaat zo min mogelijk doen bovendien", legt Jaap uit. Het is duidelijk; de Miljonairs hebben het flink gehad met de huishouding.

15:16 De confrontatie!

"Als u niet tevreden bent over het personeel, dan moet u optreden", leest Lieke voor uit het regelboek. "Ze hoeft niet ontslagen te worden maar ze denkt dat ze onschendbaar is. Maar van die contactpunten blijf je af! Personeel moet naar ons luisteren. Ze wil gewoon die rotzooi niet opruimen!", blaast Huub. Intussen heeft hij de oplossing bedacht. "We gaan ze morgen confronteren. We gaan gewoon eens vragen wat ze ervan vinden", stelt hij voor. Nou, je hoort het, Palma. Veel succes morgen!

15:25 Huub moet uitleggen...

"Kom mee Dennis, ik ben er klaar voor", zegt Jaap en hij en de ijdele Miljonairs gaan een stukje lopen door de tuin. "Hij zegt dat Amanda en Brian er waren en een actie wilden opzetten tegen mij", begint Dennis. "Ze draaien het dus om. En Huub heeft gezegd open te staan voor iedereen…", zegt Dennis die duidelijk baalt. "Ze (Huub en Lieke red.) willen graag met mij spelen, maar ik heb gezegd dat dat alleen kan met jou erbij", antwoordt Jaap. Dan komen plotseling Huub en Lieke eraan en het viertal strijkt neer in het kantoor. "Amanda vroeg of ik met haar wilde kletsen en toen kwam zij namens haar en Brian praten. Ze vroeg of wij wilden spelen tegen Dennis", legt de Oldenzaler uit. "Ze zeiden geen vertrouwen te hebben in Dennis", gaat Huub verder. Jaap begint druk quotes te noteren, maar dan komt Brian ineens het kantoor binnen. Ineens is 'Amerika' het gespreksonderwerp. Geloofwaardig hoor, jongens!

15:32 Al draagt een aap een gouden ring...

Er staat ineens een enorm leger mensen voor de deur. De massa wandelt de Villa binnen en gaat snel over tot actie. "Jullie hebben de twijfelachtige eer om Het Lelijke Ding in ontvangst te nemen", spreekt de woordvoerder. "Dankjewel", zegt Jaap en grist het beeldje uit zijn handen. "Eens kijken wat we hier allemaal mee kunnen doen…", zegt Jaap. Brian heeft een idee. Hij pakt het beeld en slaat het buiten op het terras aan diggelen. Wat er van overblijft, trapt Jaap het zwembad in. Ietwat beduusd staan de medewerkers van Veronica Magazine erbij. "Filemon was zo stoer om het water in te gaan!", daagt Jaap de bezoekers uit, maar helaas, de heren zijn er niet voor in…

Jeetje wat lelijk!

15:47 "Ik maak hem stuk!"

Brian brengt Amanda op de hoogte van het feit dat Brian net in het kantoor genegeerd werd. Hij heeft daaruit opgemaakt dat het viertal wel degelijk de plannen aan het doorzetten is. "Dus ze zijn iets aan het bekokstoven? Laat ze maar komen!", lacht Amanda strijdvaardig. "Als Dennis mij gaat bashen, dan pak ik hem! Echt, ik maak hem helemaal stuk!", roept ze meteen. "We mogen nu niet meer wachten. We moeten nu in actie komen!", zegt Brian dringend. "Oké, ik pak hem nu meteen. Ik ga het eerst aan Nadia vertellen en dan ga ik Dennis pakken!", roept ze. Oei! Dat belooft wat!

Bron: Villa Vandaag, 04-10-2007
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      donderdag 4 oktober 2007 @ 16:24:52 #3
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53695378
    16:11 Teleurstelling?

Jaap en Dennis zitten in hun kantoor. De twee raken maar niet uitgesproken over hun snode plannetjes. Helemaal niet nu ze op de hoogte zijn dat Amanda en Brian ook met Huub en Lieke willen spelen. "Amanda vroeg aan mij; wie laat je eerder gaan Jaap of Nadia. Stel dat ik zou zeggen Jaap, net op dat moment dat jij naast me staat. En dan doe je net of je heel erg teleurgesteld in mij bent", oppert Dennis. "Ja maar dan wil ik wel echt heel boos worden", grinnikt Jaap. Wat zouden jullie hiermee willen bereiken mannen?

16:17 Goedemiddag mevrouw!

Nu Amanda te horen heeft gekregen dat ze over twee weken nagelexamen mag doen, is het oefenen geblazen voor de blondine. Overtuigend als ze is, heeft ze Nadia weten te strikken voor een nagel-make-over. Samen oefenen ze het ritueel. "Goedenmiddag mevrouw, kan ik u helpen", zegt Manny zo professioneel mogelijk. "Goedenmiddag mevrouw, ik had een afspraak voor kwart over vijf vanmiddag", speelt Nadia vrolijk mee. De meiden vermaken zich prima in de kapsalon, die is omgebouwd als nagelstudio. Brian is diegene die het gesprek zo snel mogelijk weer op het spel gooit. Mannen, er is ook nog een leven naast het spel, zie je de meiden denken…

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      donderdag 4 oktober 2007 @ 17:24:50 #4
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53697151
    16:06 Eet smakelijk Huub!

Gelukkig, onscherp beeld...

16:30 Goedemiddag mevrouw!

Nu Amanda te horen heeft gekregen dat ze over twee weken nagelexamen mag doen, is het oefenen geblazen voor de blondine. Overtuigend als ze is, heeft ze Nadia weten te strikken voor een nagel-make-over. Samen oefenen ze het ritueel. "Goedenmiddag mevrouw, kan ik u helpen", zegt Manny zo professioneel mogelijk. "Goedenmiddag mevrouw, ik had een afspraak voor kwart over vijf vanmiddag", speelt Nadia vrolijk mee. De meiden vermaken zich prima in de kapsalon, die is omgebouwd als nagelstudio. Brian is diegene die het gesprek zo snel mogelijk weer op het spel gooit. Mannen, er is ook nog een leven naast het spel, zie je de meiden denken…

16:31 Onderling vertrouwen bereikt het dieptepunt...

"Ik vertel het je nu al; De anderen willen een breuk tussen jou en Amanda veroorzaken", peinst Brian. "Ik ga straks Jaap ermee confronteren dat hij diegene is die zijn afspraken als eerste niet wilt nakomen", vervolgt de Antilliaan. "Ik zou wel de ballen hebben gehad om recht op de man te stappen en te vertellen dat ik de pact zou willen breken". Jaap zegt tegen mij dit, tegen een ander dat. Hij zegt tegen iedereen net datgene wat hem het beste uitkomt", is Nadia van mening. "Pas op het moment dat iedereen bij elkaar zit, blijkt dan dat hij tegen iedereen heeft gelogen." "Ik vertrouw hier echt niemand meer behalve jullie", zegt Amanda. "

16:33 Jaap voorspelt...

"Huub, Lieke en Jaap, dat wordt de finale, let maar op", zegt de Briellenaar tegen Huub. "En waar is Dennis?", vraagt Lieke die ondertussen haar kleren aan het bekijken is. "Let nou maar op en onthoud deze dag goed", zijn Jaap zijn laatste woorden hierover. Heeft Jaap een glazen bol?

Huub kijkt bedenkelijk...

16:47 Brian laat Jaap praten...

"Denk je dat je Manny kunt overtuigen om Nadia en Dennis weg te kunnen laten stemmen?", vraagt Jaap aan de Antilliaan. "Wacht even", zegt Brian. "Hoe zit alles nou precies, ik zie jou met Huub plannetjes maken…", zegt Brian. De Antilliaan lijkt onraad te ruiken. Jaap wil de rest erbij halen, maar zo makkelijk laat Brian de Briellenaar niet gaan. "Kom gewoon hier alleen met mij praten, je lijkt wel bang", zegt de Antilliaan. Uiteindelijk houdt Jaap het niet meer. "Ik speel niet meer met jou", spreekt Jaap uit. Brian lijkt niet echt onder de indruk. "Weet je niet wat Backstab is?", eindigt Jaap zijn verhaal.

Tegenover elkaar in plaats van met elkaar...

16:58 Een pittig diner voor de Miljonairs

Jaap roept direct zijn compagnons erbij. Met z'n vieren lopen ze terug naar het kantoor voor een spoedberaad. "Brian was echt boos", roept Jaap. "Had je op papier een contract met hem opgesteld?", wil Huub weten. "Hoe dom kan je zijn om in De Gouden Kooi iets op papier te zetten", lacht de Oldenzaler. "Laten we gewoon wachten tot het avondeten", oppert hij. "Tegen de tijd staat er genoeg spanning op iedereen en dan beginnen we opnieuw de conversatie over samenwerken. Dan barst echt de bom", grinnikt hij.

17:15 Vrienden door dik en dun

Brian heeft na de discussie met Jaap zich verzameld bij de vrouwen in de kapsalon. Hij vertelt hen wat er net gebeurt is tussen hen en Jaap. "F*ck hen", vindt Amanda. "Ja, echt, Dat is het verschil tussen ons en hen; zij zijn teamspelers van elkaar en wij zijn echte vrienden van elkaar. Huub sprak ook net uit; jullie zijn niet te breken", zegt Nadia. Luc is er ook bijgekomen. "Je weet ik vertel niks door wat Miljonairs mij hebben vertelt tegen andere Miljonairs", zegt de rapper. Waarom lijkt het er dan op dat Double L toch stiekem partij aan het kiezen is…

donderdag 4 oktober 2007 @ 17:54:50 #5
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53697836
    17:25 Vrienden door dik en dun

Brian heeft na de discussie met Jaap zich verzameld bij de vrouwen in de kapsalon. Hij vertelt hen wat er net gebeurd is tussen hen en Jaap. "F*ck hen", vindt Amanda. "Ja, echt, Dat is het verschil tussen ons en hen; zij zijn teamspelers van elkaar en wij zijn echte vrienden van elkaar. Huub sprak ook net uit; jullie zijn niet te breken", zegt Nadia. Luc is er ook bijgekomen. "Je weet, ik vertel niks door wat Miljonairs mij hebben verteld tegen andere Miljonairs", zegt de rapper. Waarom lijkt het er dan op dat Double L. toch stiekem partij aan het kiezen is…

17:42 Luc als dj

Brian lijkt het snel vergeten te zijn dat het pact van vijf uiteen is gevallen. Hij legt Luc uit, hoe de werkplek van een dj werkt. Luc is met name geïnteresseerd in het 'scratchen'. "Kijk het heeft geen zin om op de bas te scratchen', legt de Antilliaan uit. De rapper en dj in spe, ziet wellicht nieuwe kansen voor in de toekomst met Brian.

donderdag 4 oktober 2007 @ 18:54:50 #6
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53699268
    18:05 Confrontatie nabij...

De vier Jaap, Dennis, Huub en Lieke bespreken nog even de laatste tactieken voor het avondeten door. "Laten we ons focussen op Brian dan zien we vanzelf wel hoe Nadia reageert", zegt Lieke. Niet veel later vraagt Amanda Dennis en Jaap mee naar het kantoor om te praten. De blondine besluit Nadia erbij halen. "Nadia heeft het net over dat jullie mij bij het avondeten ergens mee willen confronteren", begint ze. "Ik weet van niks", antwoordt Jaap. "Dan halen we de anderen er ook bij", zegt Amanda. Waarop Jaap de Oldenzaler en zijn vriendin erbij haalt. Vervolgens verplaatsen de Miljonairs zich naar de woonkamer. Zou de bom nu barsten?

18:38 En de bom barst!

Alle Miljonairs hebben zich verzameld aan de keukentafel om het een en ander uit te spreken. Nadia steekt van wal. "Ik heb van Amanda gehoord dat zij Dennis heeft horen zeggen dat hij tussen de relatie van Brian en Amanda wilt gaan stoken, om het vervolgens te gaan ontkennen. Hierop ben ik naar Dennis toe gegaan om te zeggen dat hij niet mag stoken in de relatie tussen Amanda en Brian", vertelt Nadia. "Waarop hij antwoordt; nou Nadia wacht maar tot je dat verhaal van vanochtend hoort". "Dat verhaal is dat ik vanochtend naar Huub toegegaan ben met het idee om met Huub en Lieke te gaan samenspelen tegen Dennis", vertelt Amanda. "Dit alleen omdat Dennis het plan heeft geopperd om te gaan stoken in mijn relatie met Brian". "Je hebt het over stoken in jouw relatie maar het gaat specifiek om Brian", verwoordt Lieke naar Amanda. "Wanneer Brian geen samenwerking meer met Dennis wilt, waarom zou Dennis dan nog aardig doen tegen Brian?", verdedigt de Hilversumse haar nieuwe teamgenoot. "Maar ik weet alles over Dennis en ik zou nooit gaan stoken tussen de relatie van Nadia en Dennis", aldus Manny. "Dennis als je een keuze zou moeten maken, kies je dan voor Jaap of voor Nadia?" "Voor Nadia", zegt de Alphenaar volgens plan. "Hoezo vraag je dit?, dit is helemaal niet relevant", oppert Lieke.

18:39 Dekking of vriendschap?

"Nadia ik denk dat je nu een probleem hebt", stookt Huub tegen de brunette. " Dennis zegt het ene verhaal, Brian zegt een ander verhaal, één van de personen die liegt tegen jou, hoe ga je dat nu oplossen?", gaat hij verder. "Ja daar ga ik vanavond aan werken", zegt de brunette twijfelachtig. "Ik denk dat je zakelijk en gevoel nu wel tegen elkaar moet afwegen", stookt de Oldenzaler verder. "Jaap is de enige aan wie ik dekking hebt verschaft", legt de brunette uit. "Met Amanda, Brian en Dennis heb ik nooit dekking afgesproken, dat is gewoon gegroeid." "Maar wie is diegene die tegen jou liegt?", wilt Huub weten. Ow ow, moet de brunette nu een keuze gaan maken tussen haar vrienden?

donderdag 4 oktober 2007 @ 19:24:48 #7
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53700120
    19:12 Dekking of vriendschap?

"Nadia ik denk dat je nu een probleem hebt", stookt Huub tegen de brunette. " Dennis zegt het ene verhaal, Brian zegt een ander verhaal, één van de personen die liegt tegen jou, hoe ga je dat nu oplossen?", gaat hij verder. "Ja daar ga ik vanavond aan werken", zegt de brunette twijfelachtig. "Ik denk dat je zakelijk en gevoel nu wel tegen elkaar moet afwegen", stookt de Oldenzaler verder. "Jaap is de enige aan wie ik dekking hebt verschaft", legt de brunette uit. "Met Amanda, Brian en Dennis heb ik nooit dekking afgesproken, dat is gewoon gegroeid." "Maar wie is diegene die tegen jou liegt?", wilt Huub weten. Ow ow, moet de brunette nu een keuze gaan maken tussen haar vrienden?

donderdag 4 oktober 2007 @ 19:54:54 #8
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53701063
    19:31 Haantjesgedrag...

Huub geniet van de clash tussen Dennis en Brian. De twee kemphanen staan op een gegeven moment recht tegenover elkaar. Manny gaat er maar tussen staan. "Hij denkt echt dat als ie even boos kijkt dat iedereen bang is", zegt Dennis. De blondine neemt haar vriend even mee naar buiten om hem af te laten koelen… Heel verstandig Amanda.

Zijn werk zit erop...

donderdag 4 oktober 2007 @ 20:24:53 #9
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53701912
    20:05 Teleurgesteld in Dennis...

Huub en Lieke evalueren de clash van vanavond. Ze vinden het spel dat de Alphenaar vanavond speelde echt slecht. Ze snappen niet hoe hij zich zwak heeft kunnen neerzetten. "gister zei hij nog; dat wordt lachen want ik heb dit en dat tegen Brian", zegt Huub. "Uiteindelijk heeft ie helemaal niks", gaat de Oldenzaler verder. "Wel lachen dit hoor", eindigt Huub zijn betoog.

20:18 Beauty of brains?

De meiden hebben zich terug getrokken in de kapsalon, waar Amanda verder gaat met de nagels van de brunette. "Ook al weet ik dat die gast niet spoort, ik blijf toch gek op Jaap", spreekt de brunette in vertrouwen uit naar Nadia. "Ik ben echt heel blij dat ik de situatie net heb aangekaart", zegt de blondine. Al snel gaat het gesprek over op iets veel belangrijkers in het leven; schoonheid. "Wat zou je liever willen zijn, heel erg mooi of heel erg slim?", vraagt de brunette aan haar vriendin. Hier hoeft Manny niet lang over na te denken. "Als ik graag slim had willen zijn, was ik wel gaan studeren", antwoordt zij laconiek.

donderdag 4 oktober 2007 @ 20:54:47 #10
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53702628
    20:39 Luc is niet bang voor Jaap

"Het enige waar Jaap goed in is, is zichzelf voor schut zetten", zegt Luc tegen Brian. "Ja inderdaad", beaamt Brian. "Hij is emotioneel goed te pakken", gaat Brian verder. "Wij zullen Luc zijn carrière kapot maken als hij met Nadia aankloot", herhaalt Brian jaap's woorden tegen Luc. "Dat kan ie proberen", reageert de rapper laconiek. Heel goed Luc! Laat je niet gek maken…

donderdag 4 oktober 2007 @ 21:24:47 #11
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53703496
    21:04 Huur betalen met je bontjas...

Nadia en Amanda hebben het weer over, hoe kan het ook anders 'jongens'. Amanda vertelt een verhaal over een ex, die zei: "Hoe ga jij straks je huur betalen?, met je bontjas?". De brunette en ook Manny zelf kunnen er wel om lachen. Hij was ook heel erg slim zegt de blondine. "Intelligente mannen zijn sexy he", breekt Nadia in haar verhaal in. "Ja, ik wil tegen een man op kunnen kijken", geeft Amanda toe. Heb jij dat ook Nadia?

donderdag 4 oktober 2007 @ 21:54:55 #12
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53704824
    21:17 Wat schaft de pot?

De Miljonairs maken zich op voor het avondeten. Zal de bom van eerder deze avond, nog een keer ontploffen? Elly heeft een lekkere Hollandse pot klaargemaakt; Andijvie met grote gehaktballen. Smullen maar!

Met mayonaise voor Luc!

21:32 Moppentrommel

Genoeg discussies gehad voor vandaag, moeten de Miljonairs gedacht hebben. Elly heeft lekker Hollandse kost gekookt en alle Miljonairs genieten van het avondmaal. De sfeer zit er zo goed in, dat Huub maar weer de moppentrommel heeft opengetrokken. Dit is voor Elly aanleiding om ook een paar moppen te tappen. Het lijkt zowaar gezellig te worden vanavond…maar voor hoelang?

21:42 Deurmat Palma

"Elly wat vindt jij van de situatie Palma?", wil Huub weten. "Het is natuurlijk wel zo dat ze geen deurmatje is", verdedigt Elly het hoofdhuishouding. "Als ze al vijf weken lang vraagt om alles op te ruimen, is het een kleine moeite om dat ook even te doen". "Ik heb vanochtend anders wel de w.c. schoongemaakt hoor", roept Nadia in de groep. "Maar als Palma gaat dreigen om onze contactpunten in te nemen, dan mag ze van mij ander werk gaan zoeken", is de Oldenzaler van mening. "Ik vraag me af waar wij, wanneer wij alles doen wat jij net opsomt, dan de huishouding voor hebben?", steunt Lieke haar vriendje. "Ik denk dat we Palma morgen moeten confronteren met de informatie die Jaap heeft opgevangen over de contactpunten", eindigt Huub de discussie.

donderdag 4 oktober 2007 @ 22:24:45 #13
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53706078
    22:04 Lolbroek Elly

Voert Elly ook snode plannen uit...? "Roken is gewoon nu nog stoer, als ik straks twintig ben is het niet meer stoer", zegt de verstandige Amanda. Als zij wordt aangevallen op haar rookgedrag. Ondertussen zijn Elly en Huub een grap aan voorbereiden. Elly heeft een scheetzak meegenomen en gaat ermee samen met Huub naar het kantoor waar de Briellenaar aan het schaken is. De grap valt echter in het water, omdat Jaap al wat vermoedt en niet echt meewerkt. "Ik vond het wel een goede grap", zegt Jaap sarcastisch.

22:13 Jaap is net een klein kind

"Ik vind het gewoon leuk om andere mensen te irriteren. Als ik andere irriteer, dan entertain ik mezelf", zegt de Briellenaar tegen Huub en Elly. "Het lijkt hier wel een pretparadijs.", zegt Jaap herhaaldelijk. De Briellenaar lijkt zich op te maken voor wat actie! Elly vindt Jaap kinderachtig. "Je bent net een klein kind", zegt ze een aantal maal. Tot ergernis van de Briellenaar kan Elly dit niet beargumenteren. Ach Jaap, laat die vrouw toch met rust …

donderdag 4 oktober 2007 @ 22:54:52 #14
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53707342
    22:23 Buigt Jaap voor mooie praatjes

Jaap en Huub realiseren zich dat het spel vast zit. "Ik heb nog heel veel leuke dingen in mijn hoofd zitten, maar bottom line niemand gaat weg", zegt Huub. "Jij weet ook de weakest link is Nadia en Dennis", gaat Huub verder. "De klik die jij met Dennis hebt, heb je met mij sterker en die klik die je met Nadia hebt, heb je met Lieke ook", zijn Huub's woorden om Jaap te paaien. Zou Jaap toch voor Huub en Lieke kiezen?

Hmm... lastige keuze...

22:30 Jaap wil gastspeler zijn....

"Ik verlies liever snel, dan dat ik hier lang zit met weinig", peinst Jaap. "Je moet keuzes maken, Japie", is de Oldenzaler van mening. "Brian en Amanda, onbreekbaar, Lieke en ik, onbreekbaar. Het enige stelletje in de Villa die braakbaar is zijn Nadia en Dennis.", vervolgt hij. "Jij bent de enige die die keuze kan maken, maar dan moet je Dennis wel laten vallen als back-up." "Pfff f*cking k*tzooi kan ik geen gastspeler worden?", peinst Jaap. "Laat het nou maar even los en slaap er een nachtje over", geeft Huub als goede tip.

donderdag 4 oktober 2007 @ 23:24:46 #15
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53708508
    23:00 Het leven van een Miljonair

Luc, Amanda en Brian genieten van het ware Miljonairsleven. Ze zitten lekker in de jacuzzi, met een fles cola en wodka naast zich. Zal de rapper zich vermaken tussen de twee tortelduifjes? Of hoopt hij stiekem vergezelt te worden door de brunette?

Luc aan het haren wassen?

vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:24:58 #16
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53713278
    08:28 Heerlijk rustig in de Villa...

Voor hoelang nog?

08:40 Jaap is Dennis zat!

Gisteravond heeft Jaap besloten om de samenwerking met Dennis te beëindigen. Tijdens gesprekken met Huub laat de Briellenaar weten dat hij Dennis ontzettend zwak vindt en bovendien geen gezellig gezelschap is. Huub voegt hieraan toe dat de ijdele Miljonair een leugenaar is, die niks toevoegt en alleen maar praatjes heeft en geen daden. Jaap belooft dat hij dit heugelijk nieuws vandaag in de groep zal gooien… Zullen de Miljonairs zich nu met z'n allen tegen Dennis keren? Wat zou Nadia van dit besluit vinden? Zal zij haar vriendje blijven steunen?

09:07 Knijp eens in mijn arm...

Palma en haar schoonmaaktroepen zijn weer aan het werk geslagen in de Villa. "O, ik ben zo blij dat het weer normaal is. Maar ik weet al hoe dat komt. Dat heeft Elly natuurlijk gedaan. Zelfs de vaatwasser is leeg", verwondert de hoofd huishouding. "Knijp eens in mijn arm, dit geloof ik niet", grapt Palma. Een goed begin is het halve werk!

Bron: Villa Vandaag, 05-10-2007
    pi_53713779
    heb jij verder wel een leven hiernaast?
      vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:54:57 #18
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53713820
    09:27 Voorspellend zintuig?

Palma heeft een goede bui, dus besluit ze om de Miljonairs op een zachtere manier te wekken dan wij normaal van haar gewend zijn. Rustig probeert ze Huub als eerste te wekken. "Het ontbijt staat rond half tien klaar, maar jullie zullen dat zoals gewoonlijk zeker niet redden", fluistert het hoofd huishouding in de Miljonair z'n oren. Goh Palma, heb je een voorspellend zintuig ontwikkeld?

09:41 Miss Nadia

Nadia is er vandaag vroeg bij! Voor als nog heeft de brunette de spiegel voor haar alleen en maakt daar optimaal gebruik van. De donkere schone staat voor haar favoriete plekje en geniet er zichtbaar van. Een likje mascara hier een veegje oogschaduw daar. Haar ochtendritueel is weer begonnen.

vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:24:56 #19
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53714496
    10:08 Tiptop de dag beginnen...

Langzaam aan wordt iedereen wakker in de Villa. Jaap en Huub hebben hun gezicht al laten zien aan de ontbijttafel. De overige Miljonairs zijn nog steeds druk in de weer om zo goed mogelijk voor de dag te komen. Als Miljonairs zijnde moet je er natuurlijk altijd tiptop eruit zien. Nadia helpt vriendlief met een goede scheerbeurt. Als de ijdele Miljonair zijn vriendinnetje toch niet had…

vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:54:55 #20
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53715290
    10:26 Huub doet stoer!

Luc en Huub zitten als enige Miljonairs aan de ontbijttafel. "Ik heb een keer space cake gegeten terwijl ik niet wist dat het space cake was. Daar word je niet gelukkig van hoor", vertelt de Oldenzaler stoer. Het lijkt alsof Huub de rapper wil imponeren met zijn verhalen, want hij raast maar door. Zal het hem lukken?

10:37 Goede stemming

Miljonair zijn in de Gouden Kooi kent z'n voordelen maar zeker ook z'n nadelen. Luc maakt bekend dat hij vanavond niet aanwezig is in de Villa omdat hij een optreden heeft in de Powerzone. De Miljonairs zouden best wel graag met hem mee willen, maar dat zit er natuurlijk niet in voor hen! Het is opvallend dat Huub bijzonder goed gestemd is deze morgen. De stoere verhalen vliegen over de tafel. Wil de Oldenzaler indruk maken op de rapper? Of zou hij zich zo bijzonder goed voelen doordat hij weet dat Dennis vandaag enorm gebashed gaat worden?

vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:55:15 #21
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53716850
    10:50 Luc heeft een missie!

Luc heeft een missie, de Tilburger heeft gisteravond laat met Lieke en Huub afgesproken wat zijn eventuele rol in de Villa kan zijn. Uiteraard heeft deze functie iets te maken met Nadia. Luc heeft hier zeker wel oren naar, alles wat betreft de donkere schone ziet de rapper wel zitten! Nou Luc, doe je ding!

11:02 'Brada' love

Ze hebben elkaar echt gevonden!

11:10 Leergierige Jaap!

Jaco arriveert in de Villa. De presentatie coach komt alweer voor de derde keer De Gouden Kooi verblijden met zijn bezoek. Jaap laat er geen gras over groeien en heeft duidelijk zin in de les. "We moeten wel opschieten", roept de grote Miljonair enthousiast. "Want om elf uur heb ik een training", gaat de Briellenaar verder. "Ja, weet ik", aldus de nuchtere leraar. En de twee lopen naar het kantoor om meteen actief te beginnen met de les.

11:24 Search for?

Amanda en Nadia brengen een bezoekje aan de dokter. Hierdoor hebben Brian en Luc voor het eerst de kapsalon voor hen alleen. Het duo benut deze plek om weer een portie snode plannen te bedenken. Wie zal de mannen immers zoeken in de kapsalon? Ondertussen heeft Elly van Le Mariage haar intreden in de Villa gemaakt. Lieke is binnenkort jarig en mag hierom een mooie feestjurk uitkiezen. Brian doet hierover verslag bij 'brada' Luc. "Als je nog een nieuw meisje zoekt voor in je videoclip, ze is net binnengelopen." Doelt de Antilliaan hiermee op Elly? Of zal het toch over Elly's jongere knappe assistente gaan?

11:45 Jaap presenteert

"Hoe gaan jij en Huub samen opkomen? Ga daar over nadenken, ga aan de slag. Gewoon doen", motiveert Jaco de coach. "En dan is mijn volgende vraag: hoe gaat de show heten? Is dat Jaap en Huub of Huub en Jaap?", vraagt de leraar verder. De grote Miljonair kijkt bedenkelijk, daar had hij nog niet over nagedacht. Toch handig zo'n cursus presenteren!

vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:25:07 #22
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53717626
    12:13 Anabolen voor Huub?

"Hup sporten", zijn de laatste woorden van Jaco tegen de Briellenaar. Gezamenlijk lopen ze het kantoor uit, waarna de coach huiswaarts gaat en Jaap zich bij gaat voorbereiden op zijn training. Op het moment dat Nando ten tonele verschijnt vraagt Huub; "kan je voor mij niet zo'n anabolenkuurtje regelen." De sport instructeur lacht hierom en gaat richting de sportruimte.

vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:54:59 #23
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53719834
    13:03 Sporty Jaap

Op de klanken van de rockmuziek is Jaap stevig aan het werk gezet door Nando. "Sowieso moet je je hoeveelheid koolhydraten beperken zodat je sneller afvalt. We gaan zondag weer wegen, dus je doet er goed aan om vanmiddag nog een half uur te fietsen", geeft de trainer als tip. Zal het de grote Briellenaar lukken om op zijn streefgewicht te komen?

Zo komen die buikspieren er wel...

13:15 "Aan de kant, personeel!"

Er heerst rust in de Villa. Amanda en Brian zijn aan het golfen, Jaap is nog steeds te vinden in de sportruimte en de rest zit rustig te chillen in de woonkamer. Palma benut deze rustige tijd goed door maar weer eens de kamers van de Miljonairs om te toveren tot een paleisje. Op haar dooie gemak is ze bezig met het aanvullen van nieuwe handdoeken totdat een melige Lieke, Huub en Luc haar komen storen. "Aan de kant, personeel!", roept Palma en verdwijnt snel weer naar boven.

13:37 Sport tijd!

De ene na de andere leraar komt vandaag de Villa bezoeken. Van presentatie coach Jaco tot fitness goeroe Carlos. De Miljonairs hebben het er maar druk mee. Wel een opvallende detail…Carlos wordt door de dames het enthousiast verwelkomt. De personal trainer is een graag geziene gast van de Miljonairs. Op dit moment staan de sportlessen van de inmiddels befaamde sportgoeroe op het programma. Zal Luc het wel volhouden dit keer?

vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:24:51 #24
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53722114
    14:55 Iedereen doet zijn ding

Na de heftige sportles doen de Miljonairs weer dat waar ze het beste in zijn; chillen! Nadia zit haar haar te stijlen in de kapsalon en Luc is haar komen vergezellen… Zal hij hopen op een zoen? Ondertussen is de Hilversumse haar zweet van zich aan het wegspoelen onder de douche. De Briellenaar trakteert zijn nieuwe partner in crime Huub op een bezoekje in het kantoor. Wat een gezelligheid!

15:21 Luc en Nadia...

Luc en Nadia bevinden zich in de kapsalon. De brunette is uiteraard bezig met haar haren en de rapper houdt haar gezelschap. Het lijkt erop dat de vonk snel zal gaan overslaan. Ook al willen ze het beiden niet toegeven. Double L heeft namelijk wel een missie! Is hij 'hard to get' aan het spelen? Wat hij ook doet, het lijkt te werken! Want de donkere schone kijkt al aardig lonkend naar de rapper. Hoelang zal het nog duren voor de kus daar is?

vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:54:50 #25
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_53722838
    15:24 Drie tegen drie...

Jaap en Huub zijn weer in een stevig gesprek verzeild geraakt. Huub stelt voor dat Jaap zich openlijk uit gaat spreken over zijn switch naar het kamp Huub en Lieke. Al snel gaat het gesprek weer over ontslagrondes "Als Dennis weg is, dan wordt het een drie drietje", denkt de Briellenaar. "Ja maar met wie zou je liever spelen…", antwoordt de Oldenzaler. Stem eerst Dennis maar eens weg jongens.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')