14:31 Kom je aan mijn stijltang, dan...Amanda en Nadia bespreken de 'crisis' rondom avondbutler Kim. "Brian had het hele gesprek afgeluisterd (tussen Huub, Lieke en Kim, red.)", legt Amanda uit. Kim heeft geopperd in het gesprek om de stijltangen te verstoppen. "Oké, we laten ze open en bloot liggen en dan kijken wat er gebeurt. Als ze oorlog wil... Wie denkt zij wel dat zij is!", zegt Nadia strijdvaardig. "Ik denk dat het binnenkort los gaat!", vult de blondine aan. Wij voorspelen onweer voor morgenavond!
Eén, twee, drie... Vier stijltangen!14:48 Nattigheid?Dennis en Huub trekken zich terug in het kantoor. "Ik zag vanmorgen Amanda en Brian zitten. Hebben jullie iets besloten?", begint een nieuwsgierige Dennis. "Ze kwam bij me, samen met Brian, en stelde voor tegen jou te strijden. Ik heb gezegd dat ik niks wilde bespreken zonder dat Lieke erbij was", antwoordt Huub. Voelt Dennis terecht nattigheid?
15:06 Dubbel dubbel dubbelspel?"Amanda heeft nooit gezegd dat ze niet meer met mij wil samenwerken. Maar ze neemt toch alles aan wat Brian zegt, dus dat maakt niet uit. En Jaap is er duidelijk in dat hij mij nooit los laat", legt Dennis uit over de huidige situatie. "Als ik Brian was, zou ik zeker bang zijn. We moeten even met z'n vieren overleggen hoe we verder gaan", besluit Huub. "Dat is goed. Voordat we straks dubbel dubbel dubbel spel gaan spelen", lacht Dennis terug. Huub gaat vervolgens als een speer naar Lieke om verslag uit te brengen. "Ik heb tegen Dennis gewoon gezegd dat Amanda naar ons toe is gekomen vanochtend", vertelt Huub. Intussen is Dennis naar Nadia gegaan. "Amanda is vanochtend bij Huub geweest om te vragen om samen te spelen", vertelt hij Nadia. "Oh, dat heeft ze aan mij niet verteld!", roept ze uit. Wat een chaos! Hoe loopt dit af?
15:09 Anti-huishoudingHerma en Palma zijn niet slim bezig geweest vanmorgen. Ze hadden een gesprek over de contactpunten en helaas voor hen heeft Jaap dit gesprek gehoord… "Herma zegt dat er niks over is gezegd", gooit Huub in de groep. "Maar Jaap, vertel!", vervolgt hij. De Briellenaar legt uit hoe het ging tegenover Amanda, Luc, Lieke en Nadia. "Ik lig in bed en ik hoor dat ze erover praten. Ze zei: 'Als ik consequenties moet stellen dan pak ik de contactpunten.' Ze gaat zo min mogelijk doen bovendien", legt Jaap uit. Het is duidelijk; de Miljonairs hebben het flink gehad met de huishouding.
15:16 De confrontatie!"Als u niet tevreden bent over het personeel, dan moet u optreden", leest Lieke voor uit het regelboek. "Ze hoeft niet ontslagen te worden maar ze denkt dat ze onschendbaar is. Maar van die contactpunten blijf je af! Personeel moet naar ons luisteren. Ze wil gewoon die rotzooi niet opruimen!", blaast Huub. Intussen heeft hij de oplossing bedacht. "We gaan ze morgen confronteren. We gaan gewoon eens vragen wat ze ervan vinden", stelt hij voor. Nou, je hoort het, Palma. Veel succes morgen!
15:25 Huub moet uitleggen..."Kom mee Dennis, ik ben er klaar voor", zegt Jaap en hij en de ijdele Miljonairs gaan een stukje lopen door de tuin. "Hij zegt dat Amanda en Brian er waren en een actie wilden opzetten tegen mij", begint Dennis. "Ze draaien het dus om. En Huub heeft gezegd open te staan voor iedereen…", zegt Dennis die duidelijk baalt. "Ze (Huub en Lieke red.) willen graag met mij spelen, maar ik heb gezegd dat dat alleen kan met jou erbij", antwoordt Jaap. Dan komen plotseling Huub en Lieke eraan en het viertal strijkt neer in het kantoor. "Amanda vroeg of ik met haar wilde kletsen en toen kwam zij namens haar en Brian praten. Ze vroeg of wij wilden spelen tegen Dennis", legt de Oldenzaler uit. "Ze zeiden geen vertrouwen te hebben in Dennis", gaat Huub verder. Jaap begint druk quotes te noteren, maar dan komt Brian ineens het kantoor binnen. Ineens is 'Amerika' het gespreksonderwerp. Geloofwaardig hoor, jongens!
15:32 Al draagt een aap een gouden ring...Er staat ineens een enorm leger mensen voor de deur. De massa wandelt de Villa binnen en gaat snel over tot actie. "Jullie hebben de twijfelachtige eer om Het Lelijke Ding in ontvangst te nemen", spreekt de woordvoerder. "Dankjewel", zegt Jaap en grist het beeldje uit zijn handen. "Eens kijken wat we hier allemaal mee kunnen doen…", zegt Jaap. Brian heeft een idee. Hij pakt het beeld en slaat het buiten op het terras aan diggelen. Wat er van overblijft, trapt Jaap het zwembad in. Ietwat beduusd staan de medewerkers van Veronica Magazine erbij. "Filemon was zo stoer om het water in te gaan!", daagt Jaap de bezoekers uit, maar helaas, de heren zijn er niet voor in…
Jeetje wat lelijk!15:47 "Ik maak hem stuk!"Brian brengt Amanda op de hoogte van het feit dat Brian net in het kantoor genegeerd werd. Hij heeft daaruit opgemaakt dat het viertal wel degelijk de plannen aan het doorzetten is. "Dus ze zijn iets aan het bekokstoven? Laat ze maar komen!", lacht Amanda strijdvaardig. "Als Dennis mij gaat bashen, dan pak ik hem! Echt, ik maak hem helemaal stuk!", roept ze meteen. "We mogen nu niet meer wachten. We moeten nu in actie komen!", zegt Brian dringend. "Oké, ik pak hem nu meteen. Ik ga het eerst aan Nadia vertellen en dan ga ik Dennis pakken!", roept ze. Oei! Dat belooft wat!
Bron: Villa Vandaag, 04-10-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel