abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53380791
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_53380816
11:38 Dringen!

Inmiddels is iedereen uit bed. De dames rennen van hot naar her voor make-up en kleding. Het is dringen geblazen voor de spiegel! Nog tweeënhalf uur jongens, dan gaat het feest beginnen!

12:07 Partyboy!

Brian heeft vandaag de rol op zich genomen als koffiewekker, maar in plaats van koffie trakteert hij de Miljonairs op muziek. Net uit bed heeft de Antilliaan plaatsgenomen achter de dj-tafel en begint te draaien. Het doet de overige Miljonairs goed. Dennis staat snel op en begint zelfs even te dansen. "Ik hou ervan als mijn vriendje 's ochtends vrolijk wakker wordt", zegt Nadia tegen Dennis. "Heb je mij ooit met een ochtendhumeur gezien dan?", reageert de ijdele Miljonair. "Zelfs als ik een kater heb ben ik vrolijk!" En zelfs tijdens het ontbijt maken kan Dennis de benen niet stilhouden. Swingend op de beat bakt hij een eitje en maakt een sandwich. Dennis heeft zin in party!

12:37 Amanda's hulpje...

...handig bij het passen van jurken!

13:01 Amanda het bezige bijtje!

De dames in De Gouden Kooi hebben bijna allemaal hun jurk aangetrokken. Alleen Nadia is de enige die nog steeds in een ochtendjas rondloopt. Lieke en Amanda hebben de kleding al aan, en bereiden zich nog verder voor in de kapsalon. "De mannen doen helemaal niks", zegt Amanda sarcastisch. "Ja, wij hoeven geen jurken te passen, make-up te doen en ons haar te stylen", lacht Dennis. "Jullie maken het voor jezelf alleen maar drukker met al die ongein." Amanda reageert niet een gaat verder met het kapsel van Lieke. Eerst moeten er krulspelden in, dan hairspray en ten slotte met de föhn erover heen. Kapster Amanda doet haar werk goed!

13:23 Druk!

Nog ruim een half uur!

13:52 Tien minuten te vroeg!

Brian en Jaap hebben zich met een krantje teruggetrokken in de Master Bedroom. Wordt de stress die de vrouwen uitstralen hen teveel? Het moet gezegd dat de dames al aardig opschieten! Nadia is zo goed als klaar en ook Lieke is 'ready'. En dat tien minuten te vroeg!

13:59 En wie hebben we daar?

Avondbutler, vandaag middagbutler, Kim is ook weer van de partij! De blondine staat klaar om aan de wensen van de Miljonairs te voldoen. Zal Amanda een beetje een rust hebben vandaag of moet ze Kim flink in de gaten houden? Gelukkig zal Brian genoeg andere afleiding hebben vandaag…

14:14 "Mama!"

Plotseling klinkt er gegil! Het is Nadia die haar moeder voor de poort ontdekt. Ze begint spontaan te huilen en rent naar haar moeder. "Je hebt pumps aan!", roept Brian nog, maar dat maakt Nadia niks uit. Ook Lieke, Amanda, Dennis en Huub springen op hun geliefden af. "Leuk om je te zien man!", zegt Lieke. Het is een en al geknuffel wat de klok slaat!

14:28 Brian is niet vergeten!

Brian hoeft niet getreurd te zijn. Zijn broer Kenneth is speciaal voor hem gekomen. "Watskeburt?", vraagt Kenneth aan Brian. "Ik heb wat voor je meegebracht." Hij pakt een grote doos en er zitten twee cadeaus in voor hem en Amanda. Amanda is er als de kippen bij en maakt trots haar cadeau open: het zijn oorbellen met roze steentjes. "Aah, deze wilde ik al graag hebben", roept Amanda. "Wat lief! Echt super!"

Bron: Villa Vandaag, 22-09-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_53381588
14:47 Arme Jaap!

Alle Miljonairs, behalve Jaap, hebben bezoek gekregen en dat zorgt weer voor veel energie. De meeste Miljonairs glunderen van genot als ze samen met hun vriend of familie verhalen ophalen van vroeger. Iedereen heeft een eigen plekje gevonden om in alle rust met zijn vriend of familielid te kunnen praten. Alleen heeft Jaap helaas geen bezoek, gelukkig is Dennis de beroerdste niet en mag Jaap bij hem en zijn bezoek komen zitten. Arme Jaap!

14:52 "Ik mag jou"

Jaap hoort de dingen die hij wil horen vandaag! Dennis' bezoek vindt Brian niet te vertrouwen. "Ik mag jou!", reageert Jaap. De twee praten kort over het spel. Dennis is ook helemaal opgefleurd. "Heb je in de uitzending gezien dat we Huub bashten?", vraagt hij en krijgt een positief antwoord. Hou het wel gezellig he, jongens!

14:56 Saampjes...

De de foto bij de ballonnen!

pi_53382243
14:59 Saampjes...

De de foto bij de ballonnen!

15:16 Vandaag...geen rustdag?

Jaap, Dennis en zijn bezoek hebben zich teruggetrokken in de sportzaal en houden een tactische bespreking. "Als je met zijn tweeën elkaar blijft vasthouden, heb je bijna 50% kant op een belachelijk groot geldbedrag", beredeneert Jaap. "Maar dat doen we toch ook", zegt Dennis. "Ja, maar we moeten elkaar wel blind kunnen vertrouwen", gaat Jaap verder. "En dat bereik je alleen maar door niet in te gaan op acties van anderen en elkaar vast te houden." Jongens toch, dit is de dag om te genieten van het jubileum, niet de dag om tactieken te bespreken!

pi_53382865
15:40 Terug naar hun eigen leven!

Helaas, het uur is voorbij en het bezoek moet snel naar huis voordat de limousine weer terug in een pompoen verandert. Iedereen is blij en opgetogen en er wordt geen één traan weggepinkt. "Ik heb nog contactpunten, dus ik kan je binnenkort weer uitnodigen", zegt Nadia, terwijl ze haar moeder bijna platdrukt. "Het was echt onwijs leuk dat je er was!", zegt Amanda tegen haar vriendin. De overige Miljonairs zeggen nog de allerlaatste vriendelijke en troostende woorden tegen hun familie en vrienden. En dan is het tijd voor het bezoek om te vertrekken, terug naar hun eigen leven!

15:55 "Kim!"

Brian, Dennis, Amanda en Nadia komen bij van alle drukte. Plotseling begint er wat te piepen. "Kim!", roept Brian hard. Kim zit een beetje niks te doen en schrikt op. "De vaatwasser", commandeert hij. Kim loopt netjes richting het apparaat en begint uit te pakken. Voorlopig is het niet meer gezellig tussen die twee…

16:10 "Ik voel me mooi"

Huub gaat pianospelen. Hij wordt nerveus van al dat wachten. Lieke loopt met hem mee. "Je bent zo mooi", zegt Huub tegen zijn vriendin. "Als vrouwen een jurk aan hebben dan schrijden ze zo mooi", vervolgt hij. "Dank je!", zegt Lieke blij. "Ik voel me ook mooi!"

pi_53383460
16:21 De tweede ronde!

"Aaaah." Geschreeuw klinkt door de villa. Het is de tweede verrassing van vandaag: nog meer bezoek. Amanda komt boven en barst meteen in tranen uit. "Zusje, je bent er!", schreeuwt de blondine uit van blijdschap. De twee stormen elkaar in de armen. Arme Jaap heeft deze ronde ook wat geluk, want zijn vriendin is gearriveerd. Cora is voor Jaap gekomen en de twee trekken zich meteen terug in de Master Bedroom. Geniet er maar van Jaap!

16:34 Proost!

Op het samenzijn!

16:40 Het Dennis-verhaal...

Nadia en Lisa, een vriendin, zijn gezellig saampjes op de bank neergestreken. "Hoe gaat het tussen jou en Dennis?", vraagt Lisa. "Ja, goed! Ik heb wel getwijfeld of hij niet bi-seksueel is", flapt Nadia er meteen uit. Ze vertelt het hele verhaal van begin tot eind. Ondertussen legt Brian iedereen vast met zijn fototoestel. Leuk om alles vanavond nog eens terug te kijken!

pi_53384165
16:51 Huh? Wat is er met Amanda gebeurd?

O nee, het is zusje Danielle...

pi_53384897
17:31 Tijd voor afscheid

"Het is veel te kort een uur", klaagt het bezoek van de Miljonairs. Het bezoekuur is alweer om, dus is het tijd om afscheid te nemen. Zo langzaam mogelijk lopen ze naar het hek, de tranen vloeien rijkelijk. "Doei, ik hou van je", wordt er meerdere malen geroepen. En dan is het toch echt tijd…

pi_53385556
17:42 Dennis de grote winnaar?

Jaap is helemaal in zijn nopjes omdat Cora zich zo goed voelde. Eerdere bezoekjes zijn nog wel eens in het water gevallen door de camera-schuwheid van Jaaps vriendinnetje. Cora vertelde zelfs dat ze graag met de grote Miljonair een bedrijfje zou starten. Haar plannen zijn al in volle gang. "Ja, ik moet toch iets achter de hand hebben", legt hij uit aan Dennis. "Het is jij of ik die de Villa wint, dat is zeker. Maar zo heb ik zekerheid." Waarom heeft Jaap ineens behoefte aan zekerheid? Ziet hij in Dennis zijn meerdere?

18:04 Girl power!

Amanda en Nadia hebben zich afgezonderd van de rest. "Heb je het leuk gehad, schat?", vraagt de blondine. "Ja super, ik heb het over vanalles gehad en ook over Sliko!", aldus een enthousiaste Nadia. " Wat een vieze B*tch!", gaat de brunette verder. "Ik zei het je toch?", roept de 19-jarige uit. "Ja, vandaag en morgen houden we het gezellig... maar vanaf maandag!", redeneert de donkere schone. "Ja inderdaad. Maandag gaan we er tegenaan!", lacht Amanda. Nou dames, dat belooft wat!

zaterdag 22 september 2007 @ 19:24:49 #10
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53386888
18:28 Te chic voor 'Manny'!

Bij een eenjarig bestaan hoort natuurlijk een fantastisch diner. Topkok Robert serveert een chic voorafje; geitenkaasballetjes. Amanda prikt met haar vork in de delicatesse en staart ernaar. "Ik lust geen kaas!", mauwt ze met een vies gezicht. Gelukkig voor de blondine bestaat het diner uit vier gangen. Hopelijk doen die de eerste gang vergeten! Ligt niet aan jou hoor, Robert. Amanda is nogal kieskeurig…

18:50 Hete vragen

Plots schiet de plasma aan. De Plasmaboy heeft een kleine quiz voorbereid. Zo nu en dan gaat hij een vraag stellen tijdens het diner. De eerste is de flauwste niet. "Wie had er het eerste seks; Brian of Huub?", galmt de stem over de eettafel. De vraag wordt ondersteund door adequaat beeldmateriaal van heftige avonden waarop iedereen losging. Natuurlijk weet Huub onmiddellijk het antwoord: "Ik! In december met die hoer!" Heel Nederland heeft van Huubs avontuurtje mee mogen genieten. Het mag dan ook geen verrassing zijn dat de Oldenzaler het juiste antwoord gaf!

18:58 Amanda woedend!

Opnieuw flitst de plasma aan. Een pislinke Amanda verschijnt. Woedend gooit ze haar koffie over Huub heen. De Plasmaboy wil weten waar deze ruzie over ging. "Over mijn bontjas!", schatert Amanda. Huub springt op van plezier. Gelukkig kunnen de Miljonairs nu hartelijk lachen om hun eerdere ruzies. Het spelletje van de Plasmaboy slaat aan; herinneringen worden opgehaald en er wordt hard gelachen. Op naar het volgende jaar!

19:11 18 of 19?

Een iets moeilijkere vraag deze keer. Het zevental komt er maar niet uit hoeveel Miljonairs er bij elkaar opgeteld in de Villa hebben gewoond. "Vijftien!", roept Lieke resoluut. De anders altijd zo meedenkende Huub roept alle getallen tussen de vijftien en de twintig. Maar dan is het toch Amanda die het bij het rechte eind heeft. In een jaar tijd hebben er achttien Miljonairs de Villa even hun thuis mogen noemen. Wordt dat getal nog opgekrikt tot negentien? Tot morgen middernacht mag er namelijk nog iemand de Villa betreden…

zaterdag 22 september 2007 @ 19:54:50 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53387720
19:30 Brian in de war?

Met een grote glimlach op de aanwezige gezichten blijkt het viergangendiner een succes. Ook het Miljonairspel wordt met alle enthousiasme gespeeld. Maar Brian deelt niet echt mee in de feestvreugde… Is de Antilliaan het nu al zat? Of houdt hij zich bezig met de optie dat er nog een nieuwe Miljonair de Villa kan betreden? We zullen het snel genoeg merken!

19:33 Natasia wordt niet gemist

"Wie verliet als tweede de Villa?", vraagt de Plasmaboy. De Miljonairs weten het niet. Was het nou Stephan, Angelique of Nicolaas? Een kort filmpje introduceert het antwoord. Een brullende Natasia neemt afscheid van een moedige Angelique. Jaap barst in lachen uit: "Dit deed Tas nou altijd!" Amanda krijgt er ook een naar gevoel van. "Ik krijg gewoon kippenvel als ik Natasia weer zie", huivert ze. Als Lieke de zwarte diva imiteert, is de afkeer compleet. Het is maar goed dat de ex-Miljonair het niet hoort…!

zaterdag 22 september 2007 @ 20:24:46 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53388641
19:45 Het is een hele mooie avond!

Dat belooft veel goeds!

19:52 Jaap heeft geen plek meer...

"Komt er nog meer?", vraagt Jaap aan de kok. "Want anders heb ik geen plek meer." De overige Miljonairs brullen het uit. Jaap geen plek meer, dat gaat er niet in! "Ik moet het toch weten", vervolgt de Briellenaar. "Nou 'brada' vertel maar", aldus een smikkelende Jaap. Kok Robert laat weten dat er nog een chocoladetaart op komst is. "Mmmm lekker", zucht de grote Miljonair. Zal Jaap nog genoeg ruimte over hebben?

Mmmmmmmm lekker...

zaterdag 22 september 2007 @ 20:54:46 #13
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53389477
20:13 Seksen en zoenen

De Plasmaboy vraagt met hoeveel vrouwen Brian seks heeft gehad. "Drie!", roept iedereen in koor. Amanda steekt stilletjes een sigaret op. Dat is natuurlijk helemaal niet leuk om te horen over je vriendje. Maar dan heeft de Plasmaboy ook een vraag over Amanda: "Met hoeveel mensen heeft zij gezoend?" Met het schaamrood op haar kaken bagatelliseert Manny de boel. Brian vindt het prachtig om zijn vriendinnetje te sarren. Hij heeft het hoogste woord in de telling. En wat blijkt? Amanda heeft in ongeveer zeven maanden met maar liefst tien mensen gezoend!

zaterdag 22 september 2007 @ 21:24:58 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53390255
20:39 Apart van de rest

Na het eten splitst de groep zich. De drie stelletjes gaan ieder hun eigen weg. Jaap blijft alleen achter. Maar ach, hij heeft zijn Cora vandaag gezien. Heel erg zielig kan je hem dus niet noemen. Terwijl Dennis zorgt dat Nadia's borsten weer goed in haar jurk zitten en Brian zijn Amanda een vluchtige kus geeft, halen Huub en Lieke mooie herinneringen op. "Onze eerste kus, weet je nog…", mijmert de blondine. "En onze eerst keer seks!", lacht Huub terwijl hij met haar kettinkje speelt. Zie maar, soms kunnen ze best lief doen!

20:46 Evaluatie tussendoor...

"Wel een hele goede dag hè?", begint Amanda. "Er is nu al zoveel gebeurd! Ik denk dat ik morgen helemaal uitgeput ben. Dit heeft al zoveel energie gekost", de blondine is helemaal high van enthousiasme. " Ja, twee keer bezoekjes", beaamt haar vriendin Nadia. "Dat was echt geweldig!" En de avond moet nog beginnen...

21:17 De gasten arriveren!

De eerste gasten druppelen de Villa binnen. Het zijn Dimitri en Melisa die de spits afbijten. De nodige foto's worden genomen en ook de dj is al bezig om het geluid te testen. Nadia smeert nog snel haar lippen bij en Dennis trekt een ander jasje aan. De Miljonairs zijn klaar voor een feestje!

zaterdag 22 september 2007 @ 21:54:45 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53391171
21:06 Waar blijven de gasten nou?

Huub verveelt zich...

21:29 De gasten arriveren!

De eerste gasten druppelen de Villa binnen. Het zijn Dimitri en Melisa die de spits afbijten. De nodige foto's worden genomen en ook de dj is al bezig om het geluid te testen. Nadia smeert nog snel haar lippen bij en Dennis trekt een ander jasje aan. De Miljonairs zijn klaar voor een feestje!

zaterdag 22 september 2007 @ 22:24:50 #16
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53392168
21:54 Amanda wordt ongeduldig

Avondbutler Melisa wil met iedereen op de foto. Om en om poseren de Miljonairs met haar. Amanda is al geweest en wacht ongeduldig op de rest. Ze neuriet een saai liedje. Hoewel het redelijk druk is, kunnen we nog niet echt spreken van een feestje… En dat vindt Amanda blijkbaar ook: "Waar blijft iedereen g*dverdomme?! Palma!" Kom op Palma, blaas het feestje leven in en kom snel!

zaterdag 22 september 2007 @ 22:54:46 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53393069
22:30 Alle voetjes van de vloer!

Wat een drukte!

zaterdag 22 september 2007 @ 23:24:45 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53393974
22:39 Bescheiden tuinfeestje (not)

Als een woeste rivier stromen de gasten binnen. Het personeel achter de cocktailbar draait overuren. Nu al. Coverband Soul City Five speelt de sterren van de hemel naast het verlichte met ballonnen bedekte zwembad. Er wordt gedanst, gelachen en gedronken. Amanda kan haar hart ophalen; de saaie 'pre-party' is voorbij. Mede dankzij Herma en Palma vermaakt iedereen zich uitstekend. En wat is iedereen chic…! Een groot verschil met hun eigen 'feestjes' in de Chill Room!

22:53 Jaloers op Dimitri

Nadia en Dimitri vinden in elkaar een goede gesprekspartner. Of is er meer aan de hand? Volgens Dennis in ieder geval wel. Hij achtervolgt Nadia naar de slaapkamer als zij haar make-up wil bijwerken. "Vind je het leuk?", sneert hij. Nadia houdt zich van de domme: "Waar doel je op?" Dennis blijft zijn vraag tot vervelends toe herhalen. De boodschap is inmiddels overgekomen. "Ga lekker jaloers doen om niks joh!", snauwt de brunette wanneer Dennis afdruipt. Pas maar op Dimitri, Dennis is op oorlogspad!

zaterdag 22 september 2007 @ 23:54:44 #19
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53394702
23:27 Hocus Pocus Pilatus Pas

Christian Farla is een meesterlijk illusionist. Speciaal voor deze feestelijke dag is hij naar Eemnes afgereisd. Het publiek is razend enthousiast. Vooral wanneer Brian weggetoverd wordt. De Miljonairs en hun gasten kunnen hun ogen niet geloven. En dan laat meneer Farla ook nog eens iets in Brians rechter broekzak verschijnen; 100 contactpunten voor iedere Miljonair!

Meneer Farla met 100 contactpunten!

zondag 23 september 2007 @ 09:24:57 #20
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53399654
00:04 Vurig begin van 23 september

Het is klokslag twaalf uur. Hoog boven de Villa wordt een immens grote vuurwerkshow weggegeven. Glazen worden geklonken en er wordt heftig gezoend. Het lijkt zowaar Oud & Nieuw wel! Maar het eenjarig bestaan van De Gouden Kooi is de knalshow meer dan waard!

00:12 Een jaar in gevangenschap

Brian is een beetje jarig. Hij zit nu precies één jaar 'opgesloten' in de Villa. Het vuurwerk, de alcohol en de muziek emotioneren hem. De Antilliaan valt Amanda snikkend in de armen. Een jaar zonder zijn moeder. Een jaar zonder zijn broer, zijn vrienden. Maar ook een jaar vol verrassingen. Het feest kan nu écht beginnen. En dj Flanagan? Die heeft ineens een dolenthousiast publiek! Dj, spin die plaat!

Put on your happy face!

00:27 Brian mag de Villa verlaten!

De Miljonairs worden bijeengeroepen op de bank. De plasma springt voor de tweede keer deze avond aan. Brians hele jaar wordt samengevat in zes minuten. Liefde, agressie, tranen en humor wisselen elkaar af. De Miljonair schiet helemaal vol. Maar er is meer. De Plasmaboy heeft een groot cadeau voor de Antilliaan; Brian mag acht uur de Villa verlaten om te doen waar hij maar zin in heeft. Gefeliciteerd Brian!

00:41 's Avonds een vent, 's ochtends een vent!

En daar zijn de Diva's of Dance! De drie bloedmooie vrouwen krijgen de dansvloer in een mum van tijd vol. Wat was het toch een prachtige dag! Brians tranen zijn gelukkig verdwenen. Ze hebben plaatsgemaakt voor zijn vertrouwde grijns. Nog een hele fijne avond toegewenst allemaal! En denk erom… niet te diep in het glaasje kijken! Dan gebeuren er weer dingen waarvoor jullie je morgenvroeg schamen.

Bron: Villa Vandaag, 23-09-2007
  zondag 23 september 2007 @ 10:55:01 #21
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53400440
10:00 Met kleren aan in slaap!

De Miljonairs hebben tot diep in de nacht hun jubileum gevierd. De hele nacht door vallen de feestvarkens van de ene in de andere verrassing. De diva's of Dance en zelfs Dries Roelvink verzorgt een spetterend optreden. Uitgeput vallen de Miljonairs als het ochtendlicht al aan de horizon verschijnt, in slaap. Amanda en Brian zelfs met hun kleren nog aan. Maar die zullen vanochtend bij hun bekende zondagochtendritueel vast snel verdwijnen!

zondag 23 september 2007 @ 11:25:24 #22
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53400799
10:48 Beschonken?

Moet Huub met zijn kegel aan het voeteind van vrouwlief?

pi_53401180
[quote]Op zondag 23 september 2007 11:25 schreef soylent het volgende:
10:48 Beschonken?

[afbeelding]

Moet Huub met zijn kegel aan het voeteind van vrouwlief?

[/qu

als huub beschonken was ,wat was de rest dan??brain bv
  zondag 23 september 2007 @ 12:54:55 #24
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53402748
11:19 Feestje onder de lakens

De drie stelletjes van de Kooi hebben zich gisteravond keurig gedragen. In het verleden konden Brian, Amanda en Huubniet altijd de verleiding weerstaan tijdens de wilde feestjes in de Villa. Maar gisternacht hadden alle stellen enkel oog voor elkaar en belandden er geen butlers of andere feestgangers in de slaapkamer. Huub en Lieke hadden zelfs na de hele dag feesten nog energie voor een privéfeestje onder de lakens! Die worden voorlopig nog niet wakker!

11:45 Geen daglicht graag!

De zon doet buiten zijn best, maar onze Miljonairs kunnen het daglicht waarschijnlijk nog niet verdragen. Aan het einde van de avond stond er namelijk een imposante verzameling lege flessen in de keuken. Nadia steekt even haar kop boven de dekens uit, maar duikt direct weer terug! Laten we hopen dat de katers vandaag niet te hard inslaan?

12:20 Brian ontsnapt binnenkort

Gisteren was het feest maar vandaag gaan onze Miljonairs waarschijnlijk vrolijk verder. Want de verjaardag van De Gouden Kooi is natuurlijk eigenlijk 23 september. Vooral voor Brian is het een bijzondere dag, 365 dagen in gevangenschap is niet niets. Brian mag binnenkort 8 uur de buitenwereld onveilig maken. Zal hij vandaag meteen de poort uitrennen of blijft hij nog even gezellig hangen!?

zondag 23 september 2007 @ 13:25:00 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53403548
12:56 Even wat privacy

Brian begint zijn 356ste dag in de Villa in geheel eigen stijl. Hij sleurt zijn vriendinnetje onder de dekens voor een stevig potje…. Want de streamkijker mag overal van genieten maar sommige dingen houdt de Miljonair toch liever voor zichzelf!

Het lijkt rustig, maar schijnt bedriegt...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')