11:38 Dringen!Inmiddels is iedereen uit bed. De dames rennen van hot naar her voor make-up en kleding. Het is dringen geblazen voor de spiegel! Nog tweeënhalf uur jongens, dan gaat het feest beginnen!
12:07 Partyboy!Brian heeft vandaag de rol op zich genomen als koffiewekker, maar in plaats van koffie trakteert hij de Miljonairs op muziek. Net uit bed heeft de Antilliaan plaatsgenomen achter de dj-tafel en begint te draaien. Het doet de overige Miljonairs goed. Dennis staat snel op en begint zelfs even te dansen. "Ik hou ervan als mijn vriendje 's ochtends vrolijk wakker wordt", zegt Nadia tegen Dennis. "Heb je mij ooit met een ochtendhumeur gezien dan?", reageert de ijdele Miljonair. "Zelfs als ik een kater heb ben ik vrolijk!" En zelfs tijdens het ontbijt maken kan Dennis de benen niet stilhouden. Swingend op de beat bakt hij een eitje en maakt een sandwich. Dennis heeft zin in party!
12:37 Amanda's hulpje...
...handig bij het passen van jurken!13:01 Amanda het bezige bijtje!De dames in De Gouden Kooi hebben bijna allemaal hun jurk aangetrokken. Alleen Nadia is de enige die nog steeds in een ochtendjas rondloopt. Lieke en Amanda hebben de kleding al aan, en bereiden zich nog verder voor in de kapsalon. "De mannen doen helemaal niks", zegt Amanda sarcastisch. "Ja, wij hoeven geen jurken te passen, make-up te doen en ons haar te stylen", lacht Dennis. "Jullie maken het voor jezelf alleen maar drukker met al die ongein." Amanda reageert niet een gaat verder met het kapsel van Lieke. Eerst moeten er krulspelden in, dan hairspray en ten slotte met de föhn erover heen. Kapster Amanda doet haar werk goed!
13:23 Druk!
Nog ruim een half uur!13:52 Tien minuten te vroeg!Brian en Jaap hebben zich met een krantje teruggetrokken in de Master Bedroom. Wordt de stress die de vrouwen uitstralen hen teveel? Het moet gezegd dat de dames al aardig opschieten! Nadia is zo goed als klaar en ook Lieke is 'ready'. En dat tien minuten te vroeg!
13:59 En wie hebben we daar?Avondbutler, vandaag middagbutler, Kim is ook weer van de partij! De blondine staat klaar om aan de wensen van de Miljonairs te voldoen. Zal Amanda een beetje een rust hebben vandaag of moet ze Kim flink in de gaten houden? Gelukkig zal Brian genoeg andere afleiding hebben vandaag…
14:14 "Mama!"Plotseling klinkt er gegil! Het is Nadia die haar moeder voor de poort ontdekt. Ze begint spontaan te huilen en rent naar haar moeder. "Je hebt pumps aan!", roept Brian nog, maar dat maakt Nadia niks uit. Ook Lieke, Amanda, Dennis en Huub springen op hun geliefden af. "Leuk om je te zien man!", zegt Lieke. Het is een en al geknuffel wat de klok slaat!
14:28 Brian is niet vergeten!Brian hoeft niet getreurd te zijn. Zijn broer Kenneth is speciaal voor hem gekomen. "Watskeburt?", vraagt Kenneth aan Brian. "Ik heb wat voor je meegebracht." Hij pakt een grote doos en er zitten twee cadeaus in voor hem en Amanda. Amanda is er als de kippen bij en maakt trots haar cadeau open: het zijn oorbellen met roze steentjes. "Aah, deze wilde ik al graag hebben", roept Amanda. "Wat lief! Echt super!"
Bron: Villa Vandaag, 22-09-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel