abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53380791
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_53380816
11:38 Dringen!

Inmiddels is iedereen uit bed. De dames rennen van hot naar her voor make-up en kleding. Het is dringen geblazen voor de spiegel! Nog tweeënhalf uur jongens, dan gaat het feest beginnen!

12:07 Partyboy!

Brian heeft vandaag de rol op zich genomen als koffiewekker, maar in plaats van koffie trakteert hij de Miljonairs op muziek. Net uit bed heeft de Antilliaan plaatsgenomen achter de dj-tafel en begint te draaien. Het doet de overige Miljonairs goed. Dennis staat snel op en begint zelfs even te dansen. "Ik hou ervan als mijn vriendje 's ochtends vrolijk wakker wordt", zegt Nadia tegen Dennis. "Heb je mij ooit met een ochtendhumeur gezien dan?", reageert de ijdele Miljonair. "Zelfs als ik een kater heb ben ik vrolijk!" En zelfs tijdens het ontbijt maken kan Dennis de benen niet stilhouden. Swingend op de beat bakt hij een eitje en maakt een sandwich. Dennis heeft zin in party!

12:37 Amanda's hulpje...

...handig bij het passen van jurken!

13:01 Amanda het bezige bijtje!

De dames in De Gouden Kooi hebben bijna allemaal hun jurk aangetrokken. Alleen Nadia is de enige die nog steeds in een ochtendjas rondloopt. Lieke en Amanda hebben de kleding al aan, en bereiden zich nog verder voor in de kapsalon. "De mannen doen helemaal niks", zegt Amanda sarcastisch. "Ja, wij hoeven geen jurken te passen, make-up te doen en ons haar te stylen", lacht Dennis. "Jullie maken het voor jezelf alleen maar drukker met al die ongein." Amanda reageert niet een gaat verder met het kapsel van Lieke. Eerst moeten er krulspelden in, dan hairspray en ten slotte met de föhn erover heen. Kapster Amanda doet haar werk goed!

13:23 Druk!

Nog ruim een half uur!

13:52 Tien minuten te vroeg!

Brian en Jaap hebben zich met een krantje teruggetrokken in de Master Bedroom. Wordt de stress die de vrouwen uitstralen hen teveel? Het moet gezegd dat de dames al aardig opschieten! Nadia is zo goed als klaar en ook Lieke is 'ready'. En dat tien minuten te vroeg!

13:59 En wie hebben we daar?

Avondbutler, vandaag middagbutler, Kim is ook weer van de partij! De blondine staat klaar om aan de wensen van de Miljonairs te voldoen. Zal Amanda een beetje een rust hebben vandaag of moet ze Kim flink in de gaten houden? Gelukkig zal Brian genoeg andere afleiding hebben vandaag…

14:14 "Mama!"

Plotseling klinkt er gegil! Het is Nadia die haar moeder voor de poort ontdekt. Ze begint spontaan te huilen en rent naar haar moeder. "Je hebt pumps aan!", roept Brian nog, maar dat maakt Nadia niks uit. Ook Lieke, Amanda, Dennis en Huub springen op hun geliefden af. "Leuk om je te zien man!", zegt Lieke. Het is een en al geknuffel wat de klok slaat!

14:28 Brian is niet vergeten!

Brian hoeft niet getreurd te zijn. Zijn broer Kenneth is speciaal voor hem gekomen. "Watskeburt?", vraagt Kenneth aan Brian. "Ik heb wat voor je meegebracht." Hij pakt een grote doos en er zitten twee cadeaus in voor hem en Amanda. Amanda is er als de kippen bij en maakt trots haar cadeau open: het zijn oorbellen met roze steentjes. "Aah, deze wilde ik al graag hebben", roept Amanda. "Wat lief! Echt super!"

Bron: Villa Vandaag, 22-09-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_53381588
14:47 Arme Jaap!

Alle Miljonairs, behalve Jaap, hebben bezoek gekregen en dat zorgt weer voor veel energie. De meeste Miljonairs glunderen van genot als ze samen met hun vriend of familie verhalen ophalen van vroeger. Iedereen heeft een eigen plekje gevonden om in alle rust met zijn vriend of familielid te kunnen praten. Alleen heeft Jaap helaas geen bezoek, gelukkig is Dennis de beroerdste niet en mag Jaap bij hem en zijn bezoek komen zitten. Arme Jaap!

14:52 "Ik mag jou"

Jaap hoort de dingen die hij wil horen vandaag! Dennis' bezoek vindt Brian niet te vertrouwen. "Ik mag jou!", reageert Jaap. De twee praten kort over het spel. Dennis is ook helemaal opgefleurd. "Heb je in de uitzending gezien dat we Huub bashten?", vraagt hij en krijgt een positief antwoord. Hou het wel gezellig he, jongens!

14:56 Saampjes...

De de foto bij de ballonnen!

pi_53382243
14:59 Saampjes...

De de foto bij de ballonnen!

15:16 Vandaag...geen rustdag?

Jaap, Dennis en zijn bezoek hebben zich teruggetrokken in de sportzaal en houden een tactische bespreking. "Als je met zijn tweeën elkaar blijft vasthouden, heb je bijna 50% kant op een belachelijk groot geldbedrag", beredeneert Jaap. "Maar dat doen we toch ook", zegt Dennis. "Ja, maar we moeten elkaar wel blind kunnen vertrouwen", gaat Jaap verder. "En dat bereik je alleen maar door niet in te gaan op acties van anderen en elkaar vast te houden." Jongens toch, dit is de dag om te genieten van het jubileum, niet de dag om tactieken te bespreken!

pi_53382865
15:40 Terug naar hun eigen leven!

Helaas, het uur is voorbij en het bezoek moet snel naar huis voordat de limousine weer terug in een pompoen verandert. Iedereen is blij en opgetogen en er wordt geen één traan weggepinkt. "Ik heb nog contactpunten, dus ik kan je binnenkort weer uitnodigen", zegt Nadia, terwijl ze haar moeder bijna platdrukt. "Het was echt onwijs leuk dat je er was!", zegt Amanda tegen haar vriendin. De overige Miljonairs zeggen nog de allerlaatste vriendelijke en troostende woorden tegen hun familie en vrienden. En dan is het tijd voor het bezoek om te vertrekken, terug naar hun eigen leven!

15:55 "Kim!"

Brian, Dennis, Amanda en Nadia komen bij van alle drukte. Plotseling begint er wat te piepen. "Kim!", roept Brian hard. Kim zit een beetje niks te doen en schrikt op. "De vaatwasser", commandeert hij. Kim loopt netjes richting het apparaat en begint uit te pakken. Voorlopig is het niet meer gezellig tussen die twee…

16:10 "Ik voel me mooi"

Huub gaat pianospelen. Hij wordt nerveus van al dat wachten. Lieke loopt met hem mee. "Je bent zo mooi", zegt Huub tegen zijn vriendin. "Als vrouwen een jurk aan hebben dan schrijden ze zo mooi", vervolgt hij. "Dank je!", zegt Lieke blij. "Ik voel me ook mooi!"

pi_53383460
16:21 De tweede ronde!

"Aaaah." Geschreeuw klinkt door de villa. Het is de tweede verrassing van vandaag: nog meer bezoek. Amanda komt boven en barst meteen in tranen uit. "Zusje, je bent er!", schreeuwt de blondine uit van blijdschap. De twee stormen elkaar in de armen. Arme Jaap heeft deze ronde ook wat geluk, want zijn vriendin is gearriveerd. Cora is voor Jaap gekomen en de twee trekken zich meteen terug in de Master Bedroom. Geniet er maar van Jaap!

16:34 Proost!

Op het samenzijn!

16:40 Het Dennis-verhaal...

Nadia en Lisa, een vriendin, zijn gezellig saampjes op de bank neergestreken. "Hoe gaat het tussen jou en Dennis?", vraagt Lisa. "Ja, goed! Ik heb wel getwijfeld of hij niet bi-seksueel is", flapt Nadia er meteen uit. Ze vertelt het hele verhaal van begin tot eind. Ondertussen legt Brian iedereen vast met zijn fototoestel. Leuk om alles vanavond nog eens terug te kijken!

pi_53384165
16:51 Huh? Wat is er met Amanda gebeurd?

O nee, het is zusje Danielle...

pi_53384897
17:31 Tijd voor afscheid

"Het is veel te kort een uur", klaagt het bezoek van de Miljonairs. Het bezoekuur is alweer om, dus is het tijd om afscheid te nemen. Zo langzaam mogelijk lopen ze naar het hek, de tranen vloeien rijkelijk. "Doei, ik hou van je", wordt er meerdere malen geroepen. En dan is het toch echt tijd…

pi_53385556
17:42 Dennis de grote winnaar?

Jaap is helemaal in zijn nopjes omdat Cora zich zo goed voelde. Eerdere bezoekjes zijn nog wel eens in het water gevallen door de camera-schuwheid van Jaaps vriendinnetje. Cora vertelde zelfs dat ze graag met de grote Miljonair een bedrijfje zou starten. Haar plannen zijn al in volle gang. "Ja, ik moet toch iets achter de hand hebben", legt hij uit aan Dennis. "Het is jij of ik die de Villa wint, dat is zeker. Maar zo heb ik zekerheid." Waarom heeft Jaap ineens behoefte aan zekerheid? Ziet hij in Dennis zijn meerdere?

18:04 Girl power!

Amanda en Nadia hebben zich afgezonderd van de rest. "Heb je het leuk gehad, schat?", vraagt de blondine. "Ja super, ik heb het over vanalles gehad en ook over Sliko!", aldus een enthousiaste Nadia. " Wat een vieze B*tch!", gaat de brunette verder. "Ik zei het je toch?", roept de 19-jarige uit. "Ja, vandaag en morgen houden we het gezellig... maar vanaf maandag!", redeneert de donkere schone. "Ja inderdaad. Maandag gaan we er tegenaan!", lacht Amanda. Nou dames, dat belooft wat!

zaterdag 22 september 2007 @ 19:24:49 #10
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53386888
18:28 Te chic voor 'Manny'!

Bij een eenjarig bestaan hoort natuurlijk een fantastisch diner. Topkok Robert serveert een chic voorafje; geitenkaasballetjes. Amanda prikt met haar vork in de delicatesse en staart ernaar. "Ik lust geen kaas!", mauwt ze met een vies gezicht. Gelukkig voor de blondine bestaat het diner uit vier gangen. Hopelijk doen die de eerste gang vergeten! Ligt niet aan jou hoor, Robert. Amanda is nogal kieskeurig…

18:50 Hete vragen

Plots schiet de plasma aan. De Plasmaboy heeft een kleine quiz voorbereid. Zo nu en dan gaat hij een vraag stellen tijdens het diner. De eerste is de flauwste niet. "Wie had er het eerste seks; Brian of Huub?", galmt de stem over de eettafel. De vraag wordt ondersteund door adequaat beeldmateriaal van heftige avonden waarop iedereen losging. Natuurlijk weet Huub onmiddellijk het antwoord: "Ik! In december met die hoer!" Heel Nederland heeft van Huubs avontuurtje mee mogen genieten. Het mag dan ook geen verrassing zijn dat de Oldenzaler het juiste antwoord gaf!

18:58 Amanda woedend!

Opnieuw flitst de plasma aan. Een pislinke Amanda verschijnt. Woedend gooit ze haar koffie over Huub heen. De Plasmaboy wil weten waar deze ruzie over ging. "Over mijn bontjas!", schatert Amanda. Huub springt op van plezier. Gelukkig kunnen de Miljonairs nu hartelijk lachen om hun eerdere ruzies. Het spelletje van de Plasmaboy slaat aan; herinneringen worden opgehaald en er wordt hard gelachen. Op naar het volgende jaar!

19:11 18 of 19?

Een iets moeilijkere vraag deze keer. Het zevental komt er maar niet uit hoeveel Miljonairs er bij elkaar opgeteld in de Villa hebben gewoond. "Vijftien!", roept Lieke resoluut. De anders altijd zo meedenkende Huub roept alle getallen tussen de vijftien en de twintig. Maar dan is het toch Amanda die het bij het rechte eind heeft. In een jaar tijd hebben er achttien Miljonairs de Villa even hun thuis mogen noemen. Wordt dat getal nog opgekrikt tot negentien? Tot morgen middernacht mag er namelijk nog iemand de Villa betreden…

zaterdag 22 september 2007 @ 19:54:50 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53387720
19:30 Brian in de war?

Met een grote glimlach op de aanwezige gezichten blijkt het viergangendiner een succes. Ook het Miljonairspel wordt met alle enthousiasme gespeeld. Maar Brian deelt niet echt mee in de feestvreugde… Is de Antilliaan het nu al zat? Of houdt hij zich bezig met de optie dat er nog een nieuwe Miljonair de Villa kan betreden? We zullen het snel genoeg merken!

19:33 Natasia wordt niet gemist

"Wie verliet als tweede de Villa?", vraagt de Plasmaboy. De Miljonairs weten het niet. Was het nou Stephan, Angelique of Nicolaas? Een kort filmpje introduceert het antwoord. Een brullende Natasia neemt afscheid van een moedige Angelique. Jaap barst in lachen uit: "Dit deed Tas nou altijd!" Amanda krijgt er ook een naar gevoel van. "Ik krijg gewoon kippenvel als ik Natasia weer zie", huivert ze. Als Lieke de zwarte diva imiteert, is de afkeer compleet. Het is maar goed dat de ex-Miljonair het niet hoort…!

zaterdag 22 september 2007 @ 20:24:46 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53388641
19:45 Het is een hele mooie avond!

Dat belooft veel goeds!

19:52 Jaap heeft geen plek meer...

"Komt er nog meer?", vraagt Jaap aan de kok. "Want anders heb ik geen plek meer." De overige Miljonairs brullen het uit. Jaap geen plek meer, dat gaat er niet in! "Ik moet het toch weten", vervolgt de Briellenaar. "Nou 'brada' vertel maar", aldus een smikkelende Jaap. Kok Robert laat weten dat er nog een chocoladetaart op komst is. "Mmmm lekker", zucht de grote Miljonair. Zal Jaap nog genoeg ruimte over hebben?

Mmmmmmmm lekker...

zaterdag 22 september 2007 @ 20:54:46 #13
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53389477
20:13 Seksen en zoenen

De Plasmaboy vraagt met hoeveel vrouwen Brian seks heeft gehad. "Drie!", roept iedereen in koor. Amanda steekt stilletjes een sigaret op. Dat is natuurlijk helemaal niet leuk om te horen over je vriendje. Maar dan heeft de Plasmaboy ook een vraag over Amanda: "Met hoeveel mensen heeft zij gezoend?" Met het schaamrood op haar kaken bagatelliseert Manny de boel. Brian vindt het prachtig om zijn vriendinnetje te sarren. Hij heeft het hoogste woord in de telling. En wat blijkt? Amanda heeft in ongeveer zeven maanden met maar liefst tien mensen gezoend!

zaterdag 22 september 2007 @ 21:24:58 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53390255
20:39 Apart van de rest

Na het eten splitst de groep zich. De drie stelletjes gaan ieder hun eigen weg. Jaap blijft alleen achter. Maar ach, hij heeft zijn Cora vandaag gezien. Heel erg zielig kan je hem dus niet noemen. Terwijl Dennis zorgt dat Nadia's borsten weer goed in haar jurk zitten en Brian zijn Amanda een vluchtige kus geeft, halen Huub en Lieke mooie herinneringen op. "Onze eerste kus, weet je nog…", mijmert de blondine. "En onze eerst keer seks!", lacht Huub terwijl hij met haar kettinkje speelt. Zie maar, soms kunnen ze best lief doen!

20:46 Evaluatie tussendoor...

"Wel een hele goede dag hè?", begint Amanda. "Er is nu al zoveel gebeurd! Ik denk dat ik morgen helemaal uitgeput ben. Dit heeft al zoveel energie gekost", de blondine is helemaal high van enthousiasme. " Ja, twee keer bezoekjes", beaamt haar vriendin Nadia. "Dat was echt geweldig!" En de avond moet nog beginnen...

21:17 De gasten arriveren!

De eerste gasten druppelen de Villa binnen. Het zijn Dimitri en Melisa die de spits afbijten. De nodige foto's worden genomen en ook de dj is al bezig om het geluid te testen. Nadia smeert nog snel haar lippen bij en Dennis trekt een ander jasje aan. De Miljonairs zijn klaar voor een feestje!

zaterdag 22 september 2007 @ 21:54:45 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53391171
21:06 Waar blijven de gasten nou?

Huub verveelt zich...

21:29 De gasten arriveren!

De eerste gasten druppelen de Villa binnen. Het zijn Dimitri en Melisa die de spits afbijten. De nodige foto's worden genomen en ook de dj is al bezig om het geluid te testen. Nadia smeert nog snel haar lippen bij en Dennis trekt een ander jasje aan. De Miljonairs zijn klaar voor een feestje!

zaterdag 22 september 2007 @ 22:24:50 #16
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53392168
21:54 Amanda wordt ongeduldig

Avondbutler Melisa wil met iedereen op de foto. Om en om poseren de Miljonairs met haar. Amanda is al geweest en wacht ongeduldig op de rest. Ze neuriet een saai liedje. Hoewel het redelijk druk is, kunnen we nog niet echt spreken van een feestje… En dat vindt Amanda blijkbaar ook: "Waar blijft iedereen g*dverdomme?! Palma!" Kom op Palma, blaas het feestje leven in en kom snel!

zaterdag 22 september 2007 @ 22:54:46 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53393069
22:30 Alle voetjes van de vloer!

Wat een drukte!

zaterdag 22 september 2007 @ 23:24:45 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53393974
22:39 Bescheiden tuinfeestje (not)

Als een woeste rivier stromen de gasten binnen. Het personeel achter de cocktailbar draait overuren. Nu al. Coverband Soul City Five speelt de sterren van de hemel naast het verlichte met ballonnen bedekte zwembad. Er wordt gedanst, gelachen en gedronken. Amanda kan haar hart ophalen; de saaie 'pre-party' is voorbij. Mede dankzij Herma en Palma vermaakt iedereen zich uitstekend. En wat is iedereen chic…! Een groot verschil met hun eigen 'feestjes' in de Chill Room!

22:53 Jaloers op Dimitri

Nadia en Dimitri vinden in elkaar een goede gesprekspartner. Of is er meer aan de hand? Volgens Dennis in ieder geval wel. Hij achtervolgt Nadia naar de slaapkamer als zij haar make-up wil bijwerken. "Vind je het leuk?", sneert hij. Nadia houdt zich van de domme: "Waar doel je op?" Dennis blijft zijn vraag tot vervelends toe herhalen. De boodschap is inmiddels overgekomen. "Ga lekker jaloers doen om niks joh!", snauwt de brunette wanneer Dennis afdruipt. Pas maar op Dimitri, Dennis is op oorlogspad!

zaterdag 22 september 2007 @ 23:54:44 #19
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53394702
23:27 Hocus Pocus Pilatus Pas

Christian Farla is een meesterlijk illusionist. Speciaal voor deze feestelijke dag is hij naar Eemnes afgereisd. Het publiek is razend enthousiast. Vooral wanneer Brian weggetoverd wordt. De Miljonairs en hun gasten kunnen hun ogen niet geloven. En dan laat meneer Farla ook nog eens iets in Brians rechter broekzak verschijnen; 100 contactpunten voor iedere Miljonair!

Meneer Farla met 100 contactpunten!

zondag 23 september 2007 @ 09:24:57 #20
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53399654
00:04 Vurig begin van 23 september

Het is klokslag twaalf uur. Hoog boven de Villa wordt een immens grote vuurwerkshow weggegeven. Glazen worden geklonken en er wordt heftig gezoend. Het lijkt zowaar Oud & Nieuw wel! Maar het eenjarig bestaan van De Gouden Kooi is de knalshow meer dan waard!

00:12 Een jaar in gevangenschap

Brian is een beetje jarig. Hij zit nu precies één jaar 'opgesloten' in de Villa. Het vuurwerk, de alcohol en de muziek emotioneren hem. De Antilliaan valt Amanda snikkend in de armen. Een jaar zonder zijn moeder. Een jaar zonder zijn broer, zijn vrienden. Maar ook een jaar vol verrassingen. Het feest kan nu écht beginnen. En dj Flanagan? Die heeft ineens een dolenthousiast publiek! Dj, spin die plaat!

Put on your happy face!

00:27 Brian mag de Villa verlaten!

De Miljonairs worden bijeengeroepen op de bank. De plasma springt voor de tweede keer deze avond aan. Brians hele jaar wordt samengevat in zes minuten. Liefde, agressie, tranen en humor wisselen elkaar af. De Miljonair schiet helemaal vol. Maar er is meer. De Plasmaboy heeft een groot cadeau voor de Antilliaan; Brian mag acht uur de Villa verlaten om te doen waar hij maar zin in heeft. Gefeliciteerd Brian!

00:41 's Avonds een vent, 's ochtends een vent!

En daar zijn de Diva's of Dance! De drie bloedmooie vrouwen krijgen de dansvloer in een mum van tijd vol. Wat was het toch een prachtige dag! Brians tranen zijn gelukkig verdwenen. Ze hebben plaatsgemaakt voor zijn vertrouwde grijns. Nog een hele fijne avond toegewenst allemaal! En denk erom… niet te diep in het glaasje kijken! Dan gebeuren er weer dingen waarvoor jullie je morgenvroeg schamen.

Bron: Villa Vandaag, 23-09-2007
  zondag 23 september 2007 @ 10:55:01 #21
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53400440
10:00 Met kleren aan in slaap!

De Miljonairs hebben tot diep in de nacht hun jubileum gevierd. De hele nacht door vallen de feestvarkens van de ene in de andere verrassing. De diva's of Dance en zelfs Dries Roelvink verzorgt een spetterend optreden. Uitgeput vallen de Miljonairs als het ochtendlicht al aan de horizon verschijnt, in slaap. Amanda en Brian zelfs met hun kleren nog aan. Maar die zullen vanochtend bij hun bekende zondagochtendritueel vast snel verdwijnen!

zondag 23 september 2007 @ 11:25:24 #22
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53400799
10:48 Beschonken?

Moet Huub met zijn kegel aan het voeteind van vrouwlief?

pi_53401180
[quote]Op zondag 23 september 2007 11:25 schreef soylent het volgende:
10:48 Beschonken?

[afbeelding]

Moet Huub met zijn kegel aan het voeteind van vrouwlief?

[/qu

als huub beschonken was ,wat was de rest dan??brain bv
  zondag 23 september 2007 @ 12:54:55 #24
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53402748
11:19 Feestje onder de lakens

De drie stelletjes van de Kooi hebben zich gisteravond keurig gedragen. In het verleden konden Brian, Amanda en Huubniet altijd de verleiding weerstaan tijdens de wilde feestjes in de Villa. Maar gisternacht hadden alle stellen enkel oog voor elkaar en belandden er geen butlers of andere feestgangers in de slaapkamer. Huub en Lieke hadden zelfs na de hele dag feesten nog energie voor een privéfeestje onder de lakens! Die worden voorlopig nog niet wakker!

11:45 Geen daglicht graag!

De zon doet buiten zijn best, maar onze Miljonairs kunnen het daglicht waarschijnlijk nog niet verdragen. Aan het einde van de avond stond er namelijk een imposante verzameling lege flessen in de keuken. Nadia steekt even haar kop boven de dekens uit, maar duikt direct weer terug! Laten we hopen dat de katers vandaag niet te hard inslaan?

12:20 Brian ontsnapt binnenkort

Gisteren was het feest maar vandaag gaan onze Miljonairs waarschijnlijk vrolijk verder. Want de verjaardag van De Gouden Kooi is natuurlijk eigenlijk 23 september. Vooral voor Brian is het een bijzondere dag, 365 dagen in gevangenschap is niet niets. Brian mag binnenkort 8 uur de buitenwereld onveilig maken. Zal hij vandaag meteen de poort uitrennen of blijft hij nog even gezellig hangen!?

zondag 23 september 2007 @ 13:25:00 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53403548
12:56 Even wat privacy

Brian begint zijn 356ste dag in de Villa in geheel eigen stijl. Hij sleurt zijn vriendinnetje onder de dekens voor een stevig potje…. Want de streamkijker mag overal van genieten maar sommige dingen houdt de Miljonair toch liever voor zichzelf!

Het lijkt rustig, maar schijnt bedriegt...

zondag 23 september 2007 @ 13:54:58 #26
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53404448
13:31 Zzzzzzz....

Brian en Amanda zijn bezig met een marathonsessie, er komt geen einde aan. In tegenstelling tot de rest, nog steeds is daar geen beweging. Gelukkig kunnen ze nog even slapen in alle rust en stilte, want om 15.00 komt hun persoonlijke wekker langs: een fanfare. Elke Miljonair die dan nog slaapt wordt letterlijk en figuurlijk zijn bed uitgeblazen. Gelukkig voor de Miljonairs houden ze allemaal van muziek!

zondag 23 september 2007 @ 14:24:52 #27
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53405257
14:10 Ben je geil?

zondag 23 september 2007 @ 15:24:51 #28
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53407063
15:06 Luidruchtig begin

De Miljonairs zijn waarschijnlijk nog nooit zo luidruchtig gewekt. Alhoewel Palma kan er ook wat. Een heuse fanfare dendert de slaapkamer in, ongelovig kijken de Miljonairs naar de vrolijke bende. Dromen ze nog? De Miljonairs kunnen het gebaar gelukkig wel waarderen en Jaap springt zelfs direct uit bed om mee te hupsen. Een prachtig begin van een hopelijk een prachtig nieuw jaar!

zondag 23 september 2007 @ 15:54:50 #29
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53407997
15:16 Feest in de slaapkamer!

Een fanfare is binnen gestormd. Brian durft zich direct aan de buitenwereld te tonen, alleen zijn verwarde haardoos verbergt hij onder een chique hoed. Zijn vriendinnetje doet er wat langer over om haar 'feesthoofd' buiten boord te steken. Een wilde bos haren komt langzaam tevoorschijn. Had ze nu maar een stijltang paraat, maar de blondine lacht dapper. Dennis houdt het niet langer en fatsoeneert even snel zijn haar in de spiegel. Nadia kijkt witjes en verward toe, maar krijgt uiteindelijk ook de smaak te pakken en danst vrolijk door de slaapkamer. En Jaap die mag zelfs even op de trommel staan!

15:33 Verwende Miljonairs

De Miljonairs zijn nog niet van de schrik bekomen of de volgende verrassing staat al klaar. Er staat een heerlijke brunch gereed in de keuken. "Goedemorgen, middag wat dan ook", roept Huub verward tegen de kok. Jaap daarentegen is klaarwakker. "Eten daar hou ik van!", buldert de Miljonair dolgelukkig.

zondag 23 september 2007 @ 16:24:50 #30
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53408986
15:52 Opschieten dames!

Gisteren was het al feest, vandaag is er nog meer feest. De Miljonairs zijn luidruchtig wakker gemaakt en gelukkig alleen maar blije gezichten. Er is een chef-kok gearriveerd van fooddelicious.nl die een heerlijke brunch heeft voorbereidt. Overal kleine toastjes en hapklare hapjes. De dames rennen snel naar hun slaapkamer om zich klaar te maken voor de grote brunch en worden al snel gevolgd door de heren. Nadia en Amanda grijpen meteen hun make-up doos en hebben de spiegel zoals gewoonlijk weer eens opgeëist. Opschieten dames, jullie hebben nog 15 minuten!

16:09 Wat een schande!

Lieke en Huub hebben op deze mooie en speciale dag ruzie! De Hilversumse is helemaal klaar met haar vriendje. "Ik slik niks meer van jou", snauwt ze. "Dat heb ik je ook helemaal niet gevraagd", sneert Huub terug. Als een soort griepje waait de ruzie sfeer over naar Nadia en Dennis. "Laat me nou even", aldus een geprikkelde Dennis. Dat belooft niet veel goeds…

zondag 23 september 2007 @ 16:54:49 #31
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53409658
16:26 Jaap is spoorloos!

De dames van Fooddelicious hebben de brunch verzorgd. De brunch die heerlijk is opgediend, compleet met oesters en andere delicatessen ziet er appetijtelijk uit. Er is alleen een groot probleem. Waar is Jaap? Alle Miljonairs zijn aan het watertanden en willen zo snel mogelijk aanvallen…Maar waar blijft Jaap?

16:43 Soap of geen soap?

Als Jaap dan eindelijk gevonden is, heeft de Briellenaar meteen praatjes! "Ik zou nooit meedoen in een soap! Dat vind ik echt dom!", brult de Briellenaar. Maarreh... Jaap, weet je wel dat je in een reallife soap zit? Just checking…

zondag 23 september 2007 @ 18:24:55 #32
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53411503
17:36 Spookrijder!

Nu het diner achter de rug is, doet Brian een interessante ontdekking: de grasmaaier. Hij bedenkt zich geen moment en springt op het automaat. Dennis springt achterop en Jaap legt het geheel vast op foto. "F*cking hell!", lacht Dennis wanneer Brian een bocht iets te scherp aansnijdt. De Antilliaan scheurt vervolgens vlak langs de vijver waarop Dennis er vanaf springt. Brian zelf komt intussen niet meer bij van het lachen. Ach, een kinderhand…

zondag 23 september 2007 @ 18:54:48 #33
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53412167
17:10 Even lachen...

Huub heeft net een fikse aanvaring gehad met Lieke, maar aan tafel proberen ze de schijn op te houden. En eerlijk is eerlijk: het lukt aardig. "Ik was van plan haar op haar verjaardag ten huwelijk te vragen", legt Huub uit aan Brian. "Uitgangspunt van een huwelijk is voor mij juist dat de relatie op dat moment helemaal goed zit", legt Lieke uit, maar het gesprek wordt onderbroken voor de groepsfoto. "Wil jij er even achter gaan staan?", vraagt de fotograaf wanneer Jaap pontificaal voor de rest gaat staan. "Nee", antwoordt Jaap lachend. Nou, dan niet hè…

17:54 Wie wil er achterop?

Eén voor één mogen de Miljonairs bij Brian achterop de grasmaaier en het is dan ook één groot feest. Alhoewel, niet voor iedereen. Huub en Lieke doen niet mee aan deze lolbroekerij en zonderen zich af. Lieke heeft zich verstopt bij de paardenstallen en Huub speelt piano in de Chill Room. Zou de ruzie van net nog een vervolg krijgen? Het laatste woord zal er vast nog niet over gesproken zijn…

18:23 Girls talk!

De twee hartsvriendinnen hebben elkaar weer gevonden in de tuin. "Het was best wel een heftig gesprek hoor", begint Nadia. "Ja, als ze lief zijn, zijn ze extreem lief en als ze boos zijn, zijn ze extreem boos", concludeert de 19-jarige. Tuurlijk hebben de meisjes het over de mannen. Over mannen zijn de dames nooit uitgepraat!

zondag 23 september 2007 @ 19:24:49 #34
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53412827
18:51 "Wat een dramazet!"

Terwijl de dames Nadia en Amanda maar doorkeuvelen in de tuin, houden Jaap en Dennis in het kantoor een typisch mannenonderonsje: een potje schaken. Onder begeleiding van wat muziek trainen de heren hun hersenen. Af en toe klinkt er een zucht. "Wat een dramazet", merkt Dennis op. "Van jou", reageert Jaap. "Nee, van jou!", verbetert Dennis hem. En dan klinkt er lange tijd weer muziek… Heerlijk, even rustig bijkomen van al die festiviteiten! Of staat er nog meer op het programma?

19:16 Geen leuke verrassing!

Alle Miljonairs zijn weer opgetrommeld, ditmaal verzamelen zij zich voor het beeldbuisscherm. En dan verschijnt de inmiddels beroemde Plasmaboy weer op het scherm. "Beste Miljonairs, zoals jullie weten komt er vanaf vandaag geen nieuwe Miljonair meer de Villa in. Maar er komen tijdelijke inwoners de Villa in en zij hebben geen stemrecht en ook geen recht op de jackpot. Te allen tijden kunnen jullie de bezoeker wegstemmen." De Miljonairs zijn niet echt heel blij met dit bericht. "Ik voel me niet zo lekker", miept Amanda. Maar wacht eens even… Staat daar al iemand voor het Gouden hek?

zondag 23 september 2007 @ 19:54:47 #35
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53413498
19:31 Geen gewenst bezoek!

Het nieuws van de Plasmaboy heeft de Miljonairs doen zweten en ook nu snellen ze zich naar de poort. "Ik zie al iemand aankomen!", roept Jaap in paniek. Zenuwachtig verzamelen ze zich op het bordes. Een witte auto betreedt de oprijlaan van De Gouden Kooi. Als de autodeur opengaat, lijkt het alsof de Miljonairs hun adem inhouden. Wie zal het zijn? Maar tot grote genoegen van de Miljonairs zijn het de koks die de auto uitstappen. "Jullie mogen wel blijven slapen hoor", grapt Brian. "Dan hebben we onze eigen koks!" Tot nu toe dus nog geen gastspelers... Of stiekem toch?

zondag 23 september 2007 @ 20:24:51 #36
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53414277
19:53 "We willen exen!"

Huub, Lieke en Jaap zitten in de tuin en voeren een tactisch beraad. "We willen exen in de Villa!", lacht Jaap speculerend over de nieuwe bewoners. "Maar even serieus, een gastspeler is voor mij gewoon een 'untermensch'. Iemand zonder stemrecht is het niet waard", vindt Jaap. "Diegene komt hier wel binnen met een hoop informatie", zegt Lieke. "Maar een speler die weer weggaat, is geen bedreiging voor het spel", zegt Huub dan weer. Er wordt flink gespeculeerd, maar veel duidelijkheid is er nog niet. Positief puntje: Huub en Lieke lijken de ruzie even vergeten te zijn!

20:10 Potentiële kandidaat?

"Brian, mag ik nog wat tegen je zeggen over dat ding wat je net tegen mij zei", vraagt Nadia aan Brian terwijl ze met Dennis en Amanda in gesprek zijn. Het tweetal zondert zich af in de tuin, Amanda en Dennis nieuwsgierig achterlatend… Nadia begint meteen een warrig verhaal te vertellen over haar ex-vriendje. Maar het komt er op neer dat de donkere schone bang is dat haar ex-vriendje is uitgenodigd als bezoeker in de Villa. "Maar dan wordt het net een Temptation Island", lacht de Antilliaan. Nou, eerst maar afwachten wie er als eerst een bezoekje durft te nemen!

20:19 Lieke en Amanda in gesprek!

Nu Lieke niet echt 'on speaking terms' is met Huub zit de blondine alleen op een trappetje in de tuin. Amanda, die nu ook even in steek is gelaten door Nadia en Brian, zoekt de Hilversumse op. Ze hebben zelfs een leuk gesprek! De afgelopen dagen hebben de dames dan ook echt geraakt! Lieke en Amanda ratelen aan een stuk door. Het lijkt wel alsof ze elkaar al jaren niet meer gezien hebben! Dames jullie wonen in hetzelfde huis, zoek elkaar eens wat vaker op!

zondag 23 september 2007 @ 20:54:46 #37
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53415007
20:42 Tapa's!

De topkoks Fabian en Tobias trakteren de Miljonairs vanavond op overheerlijke tapa's. Terwijl er wordt genoten van de culinaire hoogstandjes van de koks, raken de Miljonairs maar niet uitgepraat over de gastspelers. Allerlei theorieën passeren de revue en vooral Jaap is erg geïnspireerd door dit nieuwe spelelement. "Ik ga hem sowieso bashen. Of het wordt mijn maatje natuurlijk", twijfelt hij hardop. Nou, eerst maar eens afwachten wie het wordt, Jaap!

Eerlijk is eerlijk: het ziet er prachtig uit!

zondag 23 september 2007 @ 21:24:46 #38
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53415835
20:56 Lekker hoor!

De zeven Miljonairs zitten te genieten van hun avondmaal! Dit keer is het een tapas diner volledige verzorgd door de aanwezige koks en bediening. Eet smakelijk!

zondag 23 september 2007 @ 21:54:46 #39
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53416872
21:21 Fetisj voor Amanda?

Amanda zit op de praatstoel. De ene avontuur na de andere wordt op tafel gegooid. Maar als de 19-jarige het over rare fetisjen heeft is de blondine niet meer te stoppen. "Ik vind het zo raar, dat sommige mensen de raarste dingen lekker of leuk vinden." Als het gesprek even een andere wending lijkt te krijgen, roept Amanda haar tafelgenoten tot de orde. "Ik was nog niet klaar met het fetisj verhaal!" En luisteren zullen jullie...

21:41 Meet de Alley Girls!

Abrupt komt er een eind aan het gezellig natafelen. De Alley Girls overdonderen de Miljonairs met een spetterende binnenkomst en beginnen de show midden in de huiskamer. Snel pakken de Miljonairs de stoelen erbij en gaan rondom de drie zingende dames zitten. Alleen Jaap moet niks van de zingende dames weten. In zijn eentje heeft hij plaatsgenomen op de bank en kijkt veilig van een afstand naar de heren… Ehmm dames…?

zondag 23 september 2007 @ 22:24:47 #40
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53417981
22:03 Imitatie is de beste vorm van erkenning!

"Was dit het? Drie travestieten die op een cd gaan playbacken?", bromt de grote Miljonair Jaap. Nu de Alley Girls weg zijn durft Jaap wel kritiek te leveren! Maar toen de dames er nog waren nam hij de grootste afstand mogelijk… Amanda en Lieke hebben er klaarblijkelijk van genoten want de dames staan nu zelf op de dansvloer de Alley Girls te imiteren. Go girls!

22:19 Jaap en Huub weer herenigd?

Huub en Lieke hebben elkaar even opgezocht bij de paardenbak. De ruzie van vanmiddag maakt plaats voor een tactisch onderhoud. "Jaap zei net dat hij na aankomende donderdag wel iets met ons wil beginnen. Hij vond ons de meest initiatiefrijkste spelers", vertelt Huub. "We moeten eerst bewijs hebben dat hij geen dubbel spel speelt. Jaap is nooit te vertrouwen", reageert Lieke. En inderdaad, intussen ligt Jaap op bed bij Dennis over hetzelfde te praten… Hoe gaan we verder na donderdag?

zondag 23 september 2007 @ 22:54:46 #41
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53419069
22:34 Ludduvuddu?

Het wil niet zo vlotten tussen Huub en Lieke. De sfeer zat er gister nog goed in maar sinds vanmiddag worden de Oldenzaler en zijn vriendin het maar niet eens met elkaar. "Dan moet je er maar mee kappen", oppert Huub. "Misschien is dat wel de beste oplossing", aldus een woeste Lieke die er duidelijk doorheen zit. De blondine besluit dan ook om de benen te nemen. "Ja, loop maar weer weg", roept Huub haar na. Zal de Hilversumse voet bij stuk houden?

zondag 23 september 2007 @ 23:24:44 #42
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53420059
22:53 Woningnood!

"Amanda wil graag met mij samenwonen na De Gouden Kooi, vertelde ze me laatst", zegt Nadia wanneer ze met Jaap en Dennis op bed ligt te hangen. En nou hoorde ik van Brian dat hij daar niet zo positief tegenover stond", gaat ze verder. Uit Nadia's woorden blijkt verder dat Amanda geen zin heeft om na de Kooi direct weer met een vriendje te gaan samenwonen. Ze verkiest voorlopig dus Nadia als huisgenoot boven Brian… Nou Brian, misschien zoekt Dennis nog een huisgenoot?

23:16 Vroeg in de veren!

Het lijkt erop dat er vroeg geslapen wordt vandaag. Lieke heeft al aangegeven in bed te willen duiken en ook Brian en Amanda wekken de indruk het niet laat te gaan maken vanavond. Dennis, Nadia en Jaap zijn nog even buiten in de tuin gaan zitten, wie weet zijn zij nog iets van plan? Maar aan de andere kant, het is vandaag ook wel weer mooi geweest, toch?

zondag 23 september 2007 @ 23:54:55 #43
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53420833
23:38 Wat een dag...

Er is van alles gebeurd vandaag! Brian was vandaag het feestvarken, want hij verbleef vandaag precies een jaar in De Gouden Kooi. Het feest werd uitbundig gevierd en de Antilliaan genoot ervan. Voor Huub en Lieke was het vandaag een minder succesvolle dag. 's Middags hebben ze al een flinke ruzie gehad, maar laat in de avond werd het nog veel erger. Lieke blijkt er serieus over na te denken om de relatie te beëindigen. Hoe denkt ze daar na een nachtje slapen over? We zullen het morgen zien…

maandag 24 september 2007 @ 09:25:02 #44
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53424815
08:13 Scheiding?

Huub haalde gisteren fel uit naar zijn vriendinnetje en gebruikte daarbij niet de meest positieve bewoordingen. Een flinke ruzie volgde uiteraard. Van scheiding van tafel en bed is nog geen sprake, maar Lieke heeft flinke twijfels over hun relatie. Maar wellicht krijgt Jaap er binnenkort een bedgenootje bij?

08:46 Scheurtjes tussen de twee stelletjes?

De twee goed bevriende stelletjes Amanda & Brian en Nadia & Dennis hadden gisteravond een kleine aanvaring met elkaar. Brian gaat namelijk verhaal halen bij Dennis, die zou hebben gezegd dat Brian tijdens zijn acht uur verlof seks zou gaan hebben met groupies. Dennis legt rustig uit dat het een grap over Huub was en alles loopt af met een sisser af. Maar de schade lijkt al gedaan. Dennis is enerzijds pissig dat Brian hem ermee confronteerde terwijl Huub en Lieke erbij zaten. Anderzijds vertrouwt Amanda aan Brian toe dat zij Dennis voor geen meter meer vertrouwt. Zijn de eerste scheurtjes in de relatie tussen de twee stelletjes?

08:53 Goedenmorgen!

De Miljonairs hebben een druk feest weekend achter de rug. Dit houdt echter niet in dat zij vandaag weer mogen uitslapen! Palma en haar hulptroepen zijn net gearriveerd in de Villa, het zal nu vast niet lang meer duren voordat Palma, de Miljonairs op haar welbekende manier zal wekken…

Ze zijn er weer!

09:09 Toch nog verliefd

Palma tettert hard door de slaapkamer over haar avonturen op het feest. Maar tortelduifjes Huub en Lieke hebben alleen oog voor elkaar. Verliefd glimlachend kijken ze elkaar stralend aan. De ruzie van gisteren lijkt weer helemaal bijgelegd! En nu volhouden jongens...

Net wakker...

Bron: Villa Vandaag, 24-09-2007
  maandag 24 september 2007 @ 09:55:02 #45
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53425307
09:20 Toch nog verliefd

Palma tettert hard door de slaapkamer over haar avonturen op het feest. Maar tortelduifjes Huub en Lieke hebben alleen oog voor elkaar. Verliefd glimlachend kijken ze elkaar stralend aan. De ruzie van gisteren lijkt weer helemaal bijgelegd! En nu volhouden jongens...

Net wakker...

09:40 Positieve energie?

We zijn het niet gewend van de Miljonairs, maar ze zijn er vandaag vroeg bij! Terwijl Palma aan het bijkletsen is met Huub en Lieke, is Nadia al klaar met douchen. Heeft het feest van afgelopen weekend zoveel positieve energie gegeven aan de Miljonairs? Of zou Nadia toch nog even stiekem terug in bed kruipen bij haar Dennis?

maandag 24 september 2007 @ 10:24:57 #46
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53425823
10:00 "Als we op de dames moeten wachten..."

De ontbijt tafel is keurig gedekt en staat klaar voor de Miljonairs. Pianoleraar Ivar is inmiddels ook aangeschoven, en samen met Huub en Palma wacht hij op de rest van de Miljonairs. "Nou ik begin alvast met het ontbijt", zegt Huub. "Als we op Nadia en Amanda moeten wachten, dan zitten we over een uur nog steeds niet aan het ontbijt", gaat hij verder. Gelukkig heeft Huub zijn woorden nog niet uitgesproken of de dames schuiven al aan de ontbijttafel. Een goed begin van de week met een gezamenlijk ontbijt!

maandag 24 september 2007 @ 10:55:00 #47
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53426471
10:20 's Avonds een Miljonair, 's ochtends een Miljonair...

Het weekend vergt z'n tol...

maandag 24 september 2007 @ 11:24:56 #48
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53427403
10:56 Party aan de lijn

Brian vertrekt naar de Private voor een telefonisch interview met sensatieblad Party. De Antilliaan is, na precies een jaar, namelijk de enige Miljonair die over is van de oude garde en dat gaat ook in de buitenwereld niet onopgemerkt. Hij vertelt openlijk hoe hij is veranderd door zijn verblijf. "Het heeft mij een krachtiger persoon gemaakt. Je maakt hier veel mee. Het heeft mij scherper en veel opener gemaakt", legt hij uit. Ook het spectaculaire feest van afgelopen zaterdag komt uitgebreid aan bod. "Het was één van de leukste feesten ooit! Ik heb die avond vaak wel een traantje gelaten, maar ben niet bang om mij kwetsbaar op te stellen", vertelt hij serieus. De Miljonair kletst honderduit, ach het is ook niet het eerste interview natuurlijk!

maandag 24 september 2007 @ 11:55:01 #49
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53428233
11:28 Jaap terror!!!

"Als eentje me niet bevalt, roep ik Jaap! Terror!", lacht Amanda. Zij heeft het over de potentiële gast. De Miljonairs zijn toch een beetje huiverig voor wat gaat komen. De geruchten gaan dat er exen bij komen kijken… Zal er dan toch weer terror in de Villa komen?

maandag 24 september 2007 @ 12:24:58 #50
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53429117
11:58 Dennis klaar met Brian

Dennis neemt het Brian nog steeds kwalijk, dat deze gisteren boos verhaal kwam over iets onbenulligs. Dennis zou hebben gezegd dat Brian tijdens zijn acht uur verlof seks zou gaan hebben met groupies. De Alphenaar legde rustig uit dat het een grap over Huub was. In de kapsalon spuit hij zijn ongenoegen tegen Nadia: "Wat wilde hij bereiken met die parabrother actie. Ik laat het niet over mijn kant gaan! Wie denkt hij dat hij is?" Nadia probeert de driftkikker tot kalmte te manen, maar Dennis heeft het helemaal gehad met zijn bondgenoot. "Ik doe mijn ding en ik luister echt niet naar hem!", zegt hij giftig. Nadia kijkt bezorgd, wordt dit een heftige confrontatie?

12:07 Daar gaat het plezier...

Dennis koelt even af tijdens het voetballen. Helaas duurt dit feest niet lang want al snel is de bal in de vijver terecht gekomen. Dennis kijkt even toe naar het drijvende tafereel. Het is niet de eerste keer dat de vijver spelbreker is. Dennis had een paar dagen terug het water ook al nel gevonden. Moet hij nodig zijn voetbalskills bijwerken of is de wind schuldig?

12:20 Slinkse Jaap?

Jaap zit vanmorgen op de praatstoel. Huub vraagt hem van alles over schaken en de Briellenaar antwoordt met allerlei anekdotes. "Er was een keer iemand de zaal uit gelopen en had wat bij de snackbar gehaald. Dat mag dus niet!", lacht Jaap. "Mag je je tegenstanders afleiden?", vraagt Huub. "Nee, officieel niet", antwoordt Jaap. Hmm, officieel niet… Dat klinkt niet alsof Jaap zich netjes aan de spelregels houdt…

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')