abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 november 2007 @ 22:03:54 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54367001
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 4 november 2007 @ 22:17:45 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54367413
21:54 Jaap zondert zich af

De band gaat achter de instrumenten zitten en staan in de woonkamer. De muziek wordt ingezet en de Miljonairs verzamelen zich op de bank. "Goedenavond voor de tweede keer! Veel luisterplezier!", roept de zanger. Iedereen behalve Jaap is aanwezig. Hij lijkt geen behoefte te hebben aan muziek en gezelligheid en blijft alleen in de Private Room achter zijn computer zitten. Beetje chagrijnig vanavond Jaap?

Waar zou de grote Miljonair over piekeren?

22:06 Disco Inferno!

"Lieke! Lieke! Lieke!", scanderen alle Miljonairs. Lieke moet meezingen met de band. Disco Inferno gaat het worden. De blondine stapt lachend achter de microfoon. "Nadia is straks ook aan de beurt!", zegt de zanger van Overlast. Dit stemt Lieke nog vrolijker: "Ik kan niet zingen, maar Nadia kan hélemaal niet zingen!" Alle Miljonairs gaan staan als uit Lieke's mond de eerste klanken komen. "Burn baby burn…"

Bron: Villa Vandaag, 04-11-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 4 november 2007 @ 22:37:45 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54368051
22:24 En nu is de beurt aan...

"Maar ik heb echt keelpijn!", roept de donkere schone. Dit blijkt geen enkele zin te hebben, de zanger trekt Nadia persoonlijk achter de microfoon. Zelfs Jaap komt even bij het gezelschap zitten om dit te horen… Dennis glundert van trots als ze zingt. Na haar is de beurt aan Amanda, die geheel vrijwillig en enthousiast naar de band toe huppelt. En Paradise by the Dashboardlight wordt ingezet…

zondag 4 november 2007 @ 22:57:44 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54368750
22:46 Who's next?

Jaap heeft zich inmiddels ook toegevoegd aan het feestgedruis. De Briellenaar kan best aardig zingen dus zal hij straks ook een liedje inzetten? Voorlopig leest hij wat en maakt nog geen aanstalten. Dennis en Nadia hebben ondertussen een onderonsje. "Als je maar weet waarom ik zo doe", fluistert de Alphenaar en Nadia knikt begrijpend. Hmm, zou dit op zijn uitbarsting van net slaan? Misschien kan hij een liedje voor haar zingen?

zondag 4 november 2007 @ 23:37:44 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54369975
23:15 Muziek brengt mensen nader tot elkaar...

Alle stelletjes zitten tegen elkaar aan op de bank. Hoewel? Stelletjes? Ex-stelletjes eigenlijk. Wat op dit moment niet echt te zien is. Zowel Dennis en Nadia als Lieke en Huub luisteren innig in elkaar verstrengeld naar de muziek. En ja, Amanda en Brian ook, maar zij hebben daadwerkelijk nog een relatie. En die arme Jaap zit weer alleen…

23:30 Dennis zingt zijn lijflied!

Bloed, zweet en tranen...

zondag 4 november 2007 @ 23:57:43 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54370375
23:43 En het blijft gezellig...

Amanda wil nog een keer zingen! Na een paar keer stampvoeten heeft ze de band zo ver dat ze een nummer van Bløf spelen. Ondertussen hebben Nadia en Dennis een gezellig onderonsje. De Miljonairs hebben het erg naar hun zin en lijken niet eens te denken aan ruzie maken. Het gaat vast nog een lange én gezellige avond worden!

maandag 5 november 2007 @ 09:17:58 #7
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54373665
08:18 Vandaag een herkansing?

Het is nog muisstil in de Villa. Maar wat wil je? De maandag is eigenlijk nog niets eens begonnen en er is dan ook geen enkele reden om je bed uit te komen. Gister zijn Nadia en Amanda begonnen met het schrijven van hun column, maar het liep uiteindelijk uit op ruzie en onbegrip. Zullen ze vandaag nog een poging wagen? Laten we het hopen…

08:42 Niet meer samen, maar toch nog samen....

Ondanks dat de relatie tussen Huub en Lieke voorbij is, slapen ze nog wel samen. Tijdens de halfjaardag van Lieke kwamen de twee ex-geliefden toch weer dichter naar elkaar toe. Komen de twee ex-tortelduifjes misschien na een korte break toch weer samen? Laten we het hopen voor ze! Samen sta je namelijk toch iets sterker in het spel dan alleen…

08:56 Tijdnood!

Gisteravond heeft Dennis aangegeven dat hij toch nog veel voor Nadia voelde. De brunette was van ellende maar gaan huilen en erg veel wijzer is Dennis er dus niet van geworden. In ieder geval slaapt Nadia nog steeds niet bij Dennis in één bed, dus als het hem daar om ging, heeft hij helaas gefaald. Het wordt nu wel opschieten geblazen, want hoelang duurt het nog voordat de nieuwe gastspeler de Villa gaat betreden? Zouden dan weer alle onderlinge verhoudingen worden omgegooid?

"Ligt ze er nog?"

Bron: Villa Vandaag, 05-11-2007
  maandag 5 november 2007 @ 09:37:56 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54373984
09:09 "Daar zijn we weer!"

"Daar zijn we weer!", het overbekende stemgeluid van Palma galmt door de Villa. Samen met Sharon en Herma zorgt ze ervoor dat de Villa er weer helemaal spik en span uit ziet. De Miljonairs zullen het hoofd huishouding vast gemist hebben, aangezien Palma afgelopen vrijdag nog ziek thuis zat. Zal Palma vandaag weer haar welbekende wek-service toepassen op de Miljonairs?

09:25 Bilblessure

Het jarenlange schoonmaakwerk heeft zo haar uitwerking op Palma. "Au! M'n bilspier!", roept ze door de woonkamer heen, wanneer ze overeind komt. Herma aanschouwt het en maakt zich zorgen. "Ben je nou al naar de dokter geweest?", vraagt ze dan ook, maar zover is het nog niet gekomen. "Nee, ik ga volgende week dinsdag pas…", klaagt Palma. Nou, tot die tijd voorzichtig gaan zitten dus!

Ze kan er om lachen gelukkig...

maandag 5 november 2007 @ 09:57:57 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54374259
09:36 "Als ik jou was, zou ik je geitenwollen onderbroek aantrekken!"

"Goedemorgen allemaal", begroet het hoofd huishouding de Miljonairs. Nadia is al in de badkamer en komt om een hoekje kijken om Palma te begroeten. "Als ik jullie was zou ik warme kleding aantrekken, want het is behoorlijk frisjes vandaag", geeft Palma als tip. "Dennis, als ik jou was, zou ik je geitenwollen onderbroek aantrekken", vervolgt ze. "Wat? Ligt die bij de stomerij? Heb je er maar één dan?", grapt het hoofd huishouding. Van diep onder de dekens mompelt Huub iets over zijn optreden van afgelopen zaterdag. Palma kletst kort met Huub over zijn optreden en vervolgt haar weg naar de andere Miljonairs. Een rustige wek-service voor op de maandagochtend! Als de Miljonairs nu nog niet met hun goede been uit bed stappen…

First things first in the morning...

09:48 "Lekker!"

Huub en Lieke houden een privéweksessie. Huub hangt over zijn ex-vriendin heen en de twee fluisteren van alles over en weer. Ziet er best schattig uit, eerlijk gezegd. Zouden de twee vandaag weer eens vredesverdrag gaan tekenen? Of gaan ze zelfs weer samen verder? "Het voelt heel erg lekker", zegt Lieke, waarop de twee elkaar opnieuw omhelzen. Nou ja, we zien het wel…

maandag 5 november 2007 @ 10:17:55 #10
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54374560
10:07 Zonnebankje?

Langzaamaan staan de Miljonairs op om een frisse douche te nemen en zich aan te kleden voor het ontbijt. Ondanks Palma's waarschuwing om warm gekleed de dag door te gaan, zien we Huub in zijn blote bast een holletje naar het kantoor maken! Zijn we normaal gesproken van Lieke gewend dat zij als eerste wakker en aangekleed is, vandaag lijkt zij er niet veel zin in te hebben. Als enige ligt zij nog diep onder de dekens verstopt. Misschien is het een ideetje voor de Hilversumse om een lekker zonnebankje te nemen? Knapt ze vast van op aangezien het buiten koud en herfstig weer is…

maandag 5 november 2007 @ 10:37:55 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54374929
10:25 Hubi Soerjadi?

De maandag is wat moeilijk op gang gekomen, maar nu zit bijna iedereen dan toch aan de ontbijttafel. Ook pianoleraar Ivar is aangeschoven. "Hoe ging je optreden?", vraagt Ivar aan Huub. "Een doorslaand succes!", reageert de Oldenzaler zelfverzekerd. "Ik hoorde dat er maar drie mensen waren!", lacht Palma, waarop Huub natuurlijk onmiddellijk toehapt. Wie weet met de hulp van Ivar kan je de volgende keer een pianoconcert geven, Huub! Komen vast wel mensen op af…

maandag 5 november 2007 @ 10:57:55 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54375337
10:41 Golddiggers in tha house?

Palma is terug in de Villa en weer lekker op dreef. Slachtoffer vandaag is Nadia. De vriendinnen hebben besloten om een column over 'golddiggers' te schrijven en het hoofd huishouding vind dit onderwerp perfect bij Nadia aansluiten! "Nadia is gewoon ten voeten uit een golddigger. Nadia is echt zo'n typje die bij het eerste gesprek benieuwd is naar iemands auto", aldus Palma. "Maar een golddigger is een persoon die bij iemand is om zijn geld", verdedigt Nadia zichzelf. "Alsof ik hier kan golddiggen?" "Oh jawel, Je bent net als kleine kinderen die stampvoeten, jij gaat huilen! De hele dag zeuren dat je niets hebt om aan te trekken in de hoop een uitnodiging te krijgen van het één of ander", ratelt het hoofd huishouding verder. "Een golddigger vindt het prachtig als ze Chanel oorbellen krijgt, maar vindt het minder dat ze niet van goud zijn." Nadia besluit om niet meer op Palma te reageren. "Dus jij hebt wel een paar centjes te verteren, Dennis", probeert Palma nu bij Dennis. "Gewoon kappen, Palma", vindt Dennis en hiermee loopt de discussie ten einde… Palma's mening staat in ieder geval als een huis, ehh, Villa!

Golddigger? Welnee...

maandag 5 november 2007 @ 11:17:56 #13
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54375749
10:53 Waar is de stijltang?

Het is een rustig begin van de nieuwe week. Ivar is inmiddels met Huub de Chill Room ingedoken om de Oldenzaler de fijne kneepjes van het pianospelen te leren. Jaap is fanatiek bezig met zijn nieuwe dieet. De Briellenaar heeft het ontbijt overgeslagen en is druk aan het fietsen in de fitnessruimte. Een rare kreet klinkt door de fitness; het zijn Brian en Jaap die elkaar begroeten. Samen met Amanda doet Brian een poging om ook te gaan sporten. "Wat ga ik doen?", vraagt Amanda beduusd. Het lijkt erop dat de Antilliaan eerst zijn vriendinnetje aan de slag moet zetten voordat hij zelf aan het sporten zal gaan. Nadia heeft besloten om een rondje op Fries te gaan rijden, vanzelfsprekend zal Dennis vast weer de verzorging van Tanner op zich nemen. Een nieuw record is gevestigd in de Villa; een begin van de nieuwe week zonder stijltang!

11:08 Record!

Dennis en Nadia zijn samen naar de paardenbak gegaan en nemen Fries onder handen. Of nou ja, Nadia borstelt hem af en Dennis kijkt of het goed gaat. Ze zijn nu al even samen bezig en er is nog geen onvertogen woord gevallen. Geen discussie, geen ruzie, geen scheve blikken… En dat al bijna vijf minuten lang! Duidt dit op een verbeterde verstandhouding?

maandag 5 november 2007 @ 11:37:56 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54376244
11:21 "Dennis is een echte man!"

Nadia probeert van Dennis een echte paardenvriend te maken. "Wil jij het hoofdstel indoen?", vraagt ze poeslief aan haar ex. "Ja dag, en dan komt er allemaal slijm op mijn handen!", probeert de ijdele Miljonair er onderuit te komen. Nadia laat zich niet uit het veld slaan en legt vervolgens uit hoe een hoofdstel om moet. "Dan leg je het bit plat op je hand en dan hapt Fries er vanzelf in vervolgens doe je het om zijn oren heen", legt Nadia geduldig uit. Dennis doet gehoorzaam wat Nadia hem opdraagt en doet zelfs een poging om Fries aan te singelen. "Jaah! Dennis is een man!", mompelt de brunette naar Fries. Heeft ze Dennis dan eindelijk omgetoverd tot haar ideale man?

maandag 5 november 2007 @ 11:57:55 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54376691
11:31 "Dennis is een echte man!"

Nadia probeert van Dennis een echte paardenvriend te maken. "Wil jij het hoofdstel indoen?", vraagt ze poeslief aan haar ex. "Ja dag, en dan komt er allemaal slijm op mijn handen!", probeert de ijdele Miljonair er onderuit te komen. Nadia laat zich niet uit het veld slaan en legt vervolgens uit hoe een hoofdstel om moet. "Dan leg je het bit plat op je hand en dan hapt Fries er vanzelf in vervolgens doe je het om zijn oren heen", legt Nadia geduldig uit. Dennis doet gehoorzaam wat Nadia hem opdraagt en doet zelfs een poging om Fries aan te singelen. "Jaah! Dennis is een man!", mompelt de brunette naar Fries. Heeft ze Dennis dan eindelijk omgetoverd tot haar ideale man?

11:49 Iets meer been a.u.b.!

Inmiddels is Dennis op het paard geklommen en het gaat hem verbazingwekkend goed af. Onder de strenge begeleiding van Nadia zit hij bovenop Fries en het dier wandelt rustig rondjes. "Iets strakker in zijn mond, Dennis!", roept Nadia. "Je doet het goed", complimenteert ze haar ex. "We gaan nu een grote volte maken!", kondigt ze aan. "Kom! Kom!", moedigt Dennis het paard aan. Het gaat niet helemaal goed, maar Nadia geeft niet op. "Nog een keer! Je moet iets meer been geven", roept ze. Sterkte, Dennis!

maandag 5 november 2007 @ 12:17:54 #16
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54377178
12:07 Ideale leerling

Alhoewel Huub en Dennis momenteel allebei een les aan het volgen zijn, gaat het er bij Huub iets beter aan toe! Ivar is geheel tevreden en zowel pianoleraar als student besluiten het hiermee af te sluiten voor vandaag en een drankje te gaan drinken in de keuken. Amanda ziet direct haar kans vrij en kruipt snel achter de piano. Na een paar mooie melodieën komt Ivar haar storen en de blondine laat hem horen wat ze tot nu toe kan spelen. Eerlijk is eerlijk, de klanken komen heel mooi uit de piano vandaan! "Dat begin stuk gaat goed! Maar dat volgende stuk daar moet je nog een beetje op oefenen", laat Ivar weten. De blondine luistert geduldig naar de pianoleraar en het lijkt onbegrijpelijk dat Amanda niet van school houdt, in de Villa is ze een voorbeeldige leerlinge!

maandag 5 november 2007 @ 12:37:55 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54377613
12:15 Ideale leerling

Alhoewel Huub en Dennis momenteel allebei een les aan het volgen zijn, gaat het er bij Huub iets beter aan toe! Ivar is geheel tevreden en zowel pianoleraar als student besluiten het hiermee af te sluiten voor vandaag en een drankje te gaan drinken in de keuken. Amanda ziet direct haar kans vrij en kruipt snel achter de piano. Na een paar mooie melodieën komt Ivar haar storen en de blondine laat hem horen wat ze tot nu toe kan spelen. Eerlijk is eerlijk, de klanken komen heel mooi uit de piano vandaan! "Dat begin stuk gaat goed! Maar dat volgende stuk daar moet je nog een beetje op oefenen", laat Ivar weten. De blondine luistert geduldig naar de pianoleraar en het lijkt onbegrijpelijk dat Amanda niet van school houdt, in de Villa is ze een voorbeeldige leerlinge!

maandag 5 november 2007 @ 12:57:54 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54378085
12:45 Nieuwe roeping voor Dennis?

Hij is er maar druk mee....

12:53 Studentenvilla

Brian komt met een groot doek de slaapkamer binnenlopen. Trots laat hij het geval aan Amanda zien. "Wat is dat?", vraagt Amanda. "De vlag van Bonaire!", roept Brian. "Die gaan we boven ons bed hangen", stelt hij voor. Samen met zijn vriendin zoekt hij een mooie plaats voor de vlag. "Pak even de spijkers!", grapt Brian tegen Amanda. "Het wordt hier echt een studentenhuis!", vindt de Antilliaan, wanneer hij de vlag boven zijn bed ziet. Nou, behoorlijk welgestelde studenten dan…

Enig.

pi_54378464
Lieke spuit ff een busje haarlak leeg :|, ondertussend weer eens ruziend met da arrogante kwalleke.
  maandag 5 november 2007 @ 13:17:52 #20
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54378577
12:35 Nieuwe roeping voor Dennis?

Hij is er maar druk mee....

13:11 Studentenvilla

Brian komt met een groot doek de slaapkamer binnenlopen. Trots laat hij het geval aan Amanda zien. "Wat is dat?", vraagt Amanda. "De vlag van Bonaire!", roept Brian. "Die gaan we boven ons bed hangen", stelt hij voor. Samen met zijn vriendin zoekt hij een mooie plaats voor de vlag. "Pak even de spijkers!", grapt Brian tegen Amanda. "Het wordt hier echt een studentenhuis!", vindt de Antilliaan, wanneer hij de vlag boven zijn bed ziet. Nou, behoorlijk welgestelde studenten dan…

Enig.

maandag 5 november 2007 @ 13:37:54 #21
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54379032
13:19 Relaxed dagje voor Lieke

Zal Lieke stiekem Villa Vandaag hebben gelezen? Na het ontwaken heeft de Hilversumse een heerlijk zonnebankje genomen en dat heeft haar zichtbaar goed gedaan. Na het stylen van haar haar is dan ook eindelijk Lieke helemaal klaar voor haar dag! Misschien heeft dit mooie begin van de dag er ook wel mee te maken dat Lieke en Huub weer nader tot elkaar lijken te komen. Toch wel fijn om de dag zonder ruzie met ex-geliefde Huub te beginnen! Hopen dat dat zo zal blijven vandaag!

maandag 5 november 2007 @ 13:57:52 #22
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54379492
13:35 Baard-Jaap

Jaap is zijn strooikaarten aan het signeren en heeft intussen de grootste lol. Huub en Palma vragen zich af wat er zo grappig is, want Jaap begint steeds harder te lachen. Wanneer ze komen kijken zien ze dat Jaap zijn eigen foto aan het bewerken is. Op zijn strooikaart prijkt nu een Jaap met een bril, een snor en een enorme baard. "Jij gedraagt je echt als een vierjarige", lacht Huub, wanneer hij de creatie ziet. Ach, eerlijk is eerlijk: Jaap met een baard ziet er best goed uit.

13:44 Golddiggervirus?

Huub, Lieke Jaap en Palma gaan even met z'n vieren bij elkaar zitten. Jaap zit met een notitieblok in de hand en wil van Palma weten waarom zij Nadia vanochtend een golddigger noemde. Zijn nieuwe videocolumn zal hij namelijk wijden aan Nadia en Amanda. "Het is echt aandachttrekkerij! Huilen en stampvoeten en zo", zegt Palma. "Oh ja, dat gejank toen met die kapper!", vult Huub hem aan. "Ja, dat zijn allemaal symptomen", gaat Palma verder. Jaap luistert aandachtig en schrijft mee. "Ja! Symptomen, die schrijf ik op. Het golddiggervirus!", lacht hij hardop. We zijn benieuwd naar het resultaat, Jaap!

maandag 5 november 2007 @ 14:17:53 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54380015
14:01 Het artiestenbestaan...

Natuurlijk moet Palma even bij gekletst worden over het optreden dat Huub en Brian afgelopen zaterdag hadden. "Brian en ik werden opgehaald en samen met een securitygast reden we in ruim anderhalf uur naar de 'Time Out' toe. Daar stond echt al een hele rij te wachten. We gingen als echte artiesten door de artiesteningang naar binnen en ondertussen was Mental Theo keiharde hardstyle aan het draaien. We waren daar ongeveer 15 minuten toen Brian werd aangekondigd en echt iedereen ging uit zijn dak, echt geweldig!", vertelt de Oldenzaler enthousiast. "Was je blij dat hij als eerste moest?", vraagt Palma. "Ja zeker en na zijn optreden kondigde Brian mij aan en ging ik zingen", ratelt Huub. "Iedereen zong mee en werd gek. Het was net als de fandag maar dan 20 keer groter. Daarna hadden we een kort interviewtje en toen gingen we weer weg. We waren er misschien maar 40 minuutjes maar het was echt onvergetelijk!", aldus een enthousiaste Huub. Nou, die pakken we je niet meer af, Huub!

14:05 "Stijl, allure... Golddigger?"

Nadia en Dennis zijn zich aan het douchen en omkleden. Palma komt even buurten om te kijken of de twee hun rommel wel opruimen. "Ik heb dit rokje in de aanbieding, Palma! Interesse?", vraagt Nadia. "Nee, hou het zelf nou maar anders heb je weer niks om aan te trekken!", zegt Palma quasi-serieus. "In de winter kan je het met een warme dikke panty dragen en trouwens ik vind het wel een Nadia rokje, stijl, allure…", zegt Palma. "Golddigger?", voegt Nadia eraan toe. Gelukkig kunnen de twee er allebei om lachen en lijkt de discussie van vanochtend aan de keukentafel te zijn vergeven…

maandag 5 november 2007 @ 14:37:53 #24
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54380513
14:15 "Stijl, allure... Golddigger?"

Nadia en Dennis zijn zich aan het douchen en omkleden. Palma komt even buurten om te kijken of de twee hun rommel wel opruimen. "Ik heb dit rokje in de aanbieding, Palma! Interesse?", vraagt Nadia. "Nee, hou het zelf nou maar anders heb je weer niks om aan te trekken!", zegt Palma quasi-serieus. "In de winter kan je het met een warme dikke panty dragen en trouwens ik vind het wel een Nadia rokje, stijl, allure…", zegt Palma. "Golddigger?", voegt Nadia eraan toe. Gelukkig kunnen de twee er allebei om lachen en lijkt de discussie van vanochtend aan de keukentafel te zijn vergeven…

maandag 5 november 2007 @ 14:57:52 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54380937
14:37 Droomprins Holleeder?

De week is dan eindelijk officieel begonnen: Nadia en Amanda hebben de stijltang ter hand genomen. Het is ook meteen weer tijd voor girltalk. "Ik heb over Holleeder gedroomd!", biecht Nadia op, maar ze weet helaas niet meer precies wat Holleeder in haar droom deed. "Ik heb over jou gedroomd!", vertelt Amanda. "Ja, ik droom de laatste tijd ook heel vaak over jou", zegt Nadia dan weer. Wat een schatjes, hè. Niet alleen overdag zijn ze samen, ook 's nachts zijn ze niet bij elkaar weg te slaan…

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')