14:01 Het artiestenbestaan...Natuurlijk moet Palma even bij gekletst worden over het optreden dat Huub en Brian afgelopen zaterdag hadden. "Brian en ik werden opgehaald en samen met een securitygast reden we in ruim anderhalf uur naar de 'Time Out' toe. Daar stond echt al een hele rij te wachten. We gingen als echte artiesten door de artiesteningang naar binnen en ondertussen was Mental Theo keiharde hardstyle aan het draaien. We waren daar ongeveer 15 minuten toen Brian werd aangekondigd en echt iedereen ging uit zijn dak, echt geweldig!", vertelt de Oldenzaler enthousiast. "Was je blij dat hij als eerste moest?", vraagt Palma. "Ja zeker en na zijn optreden kondigde Brian mij aan en ging ik zingen", ratelt Huub. "Iedereen zong mee en werd gek. Het was net als de fandag maar dan 20 keer groter. Daarna hadden we een kort interviewtje en toen gingen we weer weg. We waren er misschien maar 40 minuutjes maar het was echt onvergetelijk!", aldus een enthousiaste Huub. Nou, die pakken we je niet meer af, Huub!
14:05 "Stijl, allure... Golddigger?"Nadia en Dennis zijn zich aan het douchen en omkleden. Palma komt even buurten om te kijken of de twee hun rommel wel opruimen. "Ik heb dit rokje in de aanbieding, Palma! Interesse?", vraagt Nadia. "Nee, hou het zelf nou maar anders heb je weer niks om aan te trekken!", zegt Palma quasi-serieus. "In de winter kan je het met een warme dikke panty dragen en trouwens ik vind het wel een Nadia rokje, stijl, allure…", zegt Palma. "Golddigger?", voegt Nadia eraan toe. Gelukkig kunnen de twee er allebei om lachen en lijkt de discussie van vanochtend aan de keukentafel te zijn vergeven…
Bron: Villa Vandaag, 05-11-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel