abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 december 2007 @ 23:03:44 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55180812
En het is alweer tijd voor topic 19! Is iedereen nog een beetje blij? Leest iemand dit eigenlijk wel? Je moeder is een hoer! Enfin, tijd voor ontopic met meer leuke verhaaltjes van de DGK site, handig in je eigen forum! Wisten jullie al dat de schrijver van het meerendeel van deze verhaaltjes in de Gouden Kooi aanwezig scheen te zijn geweest? Wat een giller he. Ondertussen heb ik nog niets van Talpa Legal gehoord, dus we blaffen er weer een deeltje achteraan...

Vorige Villa Vandaag topics:
  • [DGK] Villa Vandaag #1
  • [DGK] Villa Vandaag #2
  • [DGK] Villa Vandaag #3
  • [DGK] Villa Vandaag #4
  • [DGK] Villa Vandaag #5
  • [DGK] Villa Vandaag #6
  • [DGK] Villa Vandaag #7
  • [DGK] Villa Vandaag #8
  • [DGK] Villa Vandaag #9
  • [DGK] Villa Vandaag #10
  • [DGK] Villa Vandaag #11
  • [DGK] Villa Vandaag #12
  • [DGK] Villa Vandaag #13
  • [DGK] Villa Vandaag #14
  • [DGK] Villa Vandaag #15
  • [DGK] Villa Vandaag #16
  • [DGK] Villa Vandaag #17
  • [DGK] Villa Vandaag #18
  • Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      maandag 10 december 2007 @ 23:06:44 #2
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55180878
    20:42 Saai relatie-advies

Als Luc zijn hele plan aan Huub heeft uitgelegd verlaat de Oldenzaler het kantoor. "Meen je dat nou?", vraagt Jaap aan Luc zodra Huub de deur heeft dichtgeslagen. "Ja natuurlijk meen ik dat. De silent treatment", antwoordt Luc. "Dat is toch saai!", reageert Jaap. "Je moet toch ook een beetje aan mijn entertainment denken!", wijst Jaap de rapper terecht. Tja, liefdesproblemen zijn niet altijd entertainmentwaardig, Jaap!

20:58 "Ik ben f*cking verliefd"

"Ik ben f*cking verliefd op de ex van mijn f *cking beste vriend", kreunt Jaap uit. "Maar ze wil me niet", vervolgt hij melodramatisch. "Ze komt toch naast je liggen", probeert Luc hem moed in te spreken. "Ja, er speelt ook wel echt iets. Het begon als een spelletje...", twijfelt Jaap. "Vertel haar wat er aan de hand is. Deel je diepste gevoelens met haar", adviseert Luc als een echte relatie-expert. "Liefde is zo moeilijk als je het zelf maakt", eindigt hij zijn advies. Jaap weet duidelijk niet meer wat hij moet doen, en zingt uit ellende maar een liedje...

21:03 Luc verklapt Jaaps geheim...

Luc is het geven van adviezen voor andermans relaties blijkbaar even zat. Hij gaat maar even aan zijn eigen relatie werken. Hij komt bij Lieke en Selène op de bank zitten. Met een pen prikt hij zachtjes in haar been, maar zij reageert hier amper op. Dan maar de duidelijke manier. "Kom, we gaan hier even weg", zegt de rapper voordat hij de hand van de gastspeelster pakt en haar mee troont naar beneden. Ze gaan op het bed liggen en Luc wil een geheimpje vertellen. Het gaat over Lieke en Jaap. "Jaap heeft het er echt moeilijk mee. Ze slapen ook al bij elkaar en er zijn 's nachts dingen gebeurd, die Lieke ook niet met jou wil delen", fluistert Luc. "Je mag echt niet zeggen dat je dit weet, maar let maar eens op hoe ze naar elkaar kijken", geeft hij Selène nog mee, vlak voordat Amanda het intieme onderonsje komt verstoren. Zou Jaap dan écht...?

21:10 Doorgedraaide rapper

Brian mist alle relatieadviezen en hartverscheurende liefdesbekentenissen van zijn mannelijke mede-Miljonairs en Luc. Hij draait erop los en volgt het advies van de twee dj's op. Zowel Flanagan als Uli zijn trots op hun leerling en hebben slechts een paar kleine tips en adviezen voor hem. Wanneer zullen we de rapper voor het eerst in een club als dj zien draaien?

21:22 Huub twijfelt!

Huub en Jaap gaan een wandeling maken door de tuin en de Oldenzaler stort even zijn hart uit. "Weet je, soms twijfel ik hier gewoon een beetje. Wat levert mijn avontuur hier mij nou op, afgezien van de hoofdprijs?", vraagt hij zich hardop af. "Roem, schnabbels, vrouwen", somt Jaap op. "Heb ik allemaal al", onderbreekt Huub de Briellenaar resoluut. "Soms denk ik wel eens dat ik straks na mijn jaardag gewoon lekker thuisblijf", zegt hij opeens. Horen we dit goed? Zien we de anders zo standvastige Huub dan echt twijfelen?

21:28 Filmavondje

Als Huub en Jaap een wandeling door de tuin hebben gemaakt komen ze terug in de woonkamer. Huub omhelst meteen Luc en komt knus naast hem zitten op de bank. De film van vanavond wordt de suggestie van de rapper, Alphadogs. De dj's nemen afscheid, zodat ook Brian kan meegenieten van de film. Zouden Lieke en Huub tijdens dit filmavondje weer in elkaars armen kruipen? Het is de band van gisteren niet gelukt...

21:36 Huub en De Gouden Duckkooi?

Huub zit op de bank met een Donald Duck en hij is helemaal geboeid. Er staat een verhaal in gebaseerd op De Gouden Kooi. Hij probeert Luc en Selène ook enthousiast te krijgen door gedeeltes voor te lezen. "Het is gewoon letterlijk gebaseerd op ons!", roept de Oldenzaler uit. Helaas vinden de gastspelers het niet zo fantastisch als Huub zelf. Misschien moet je daar toch een echte Miljonair voor zijn...

21:52 Together alone

De Miljonairs en de gastspelers hangen massaal op de bank en bekijken de film. Het is voor het eerst sinds lange tijd dat Huub en Lieke niet naast elkaar zitten om een film te kijken. Ze worden gescheiden door Luc en Selène, die dan weer wel gezellig naast elkaar zitten. Huub heeft beloofd om Lieke voorlopig te negeren. Hoe lang zal hij dit volhouden? In elk geval is de basis vanavond gelegd...

22:20 Enge film?

Hoewel het een spannende film met veel stemverheffingen blijkt te zijn, lukt het Jaap toch niet om zijn ogen open te houden. Om de paar seconden vallen zijn ogen dicht en blijft de grote Miljonair een paar minuten de binnenkant van zijn ogen bekijken. Gelukkig is Amanda geboeid voor twee; ze gilt en springt af en toe zelfs op en kruipt daarna dichter tegen haar vriendje aan...

22:48 Jaap kleedt zich langzaam uit...

...eerst zijn schoenen, dan zijn broek...

Bron: Villa Vandaag, 10-12-2007
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      maandag 10 december 2007 @ 23:17:43 #3
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55181159
    23:10 Foutje, bedankt

Alle Miljonairs lijken bevangen te zijn door de film. Normaalgesproken willen er nog wel eens afhakers zijn, maar vanavond lijkt dit niet het geval. Heeft Luc dan toch de goede keuze gemaakt? Aanvankelijk bleek hij zich vergist te hebben tussen 'Alphadog' en 'Aquadog', maar het lijkt niemand iets uit te maken. Geniet er maar van dan!

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      maandag 10 december 2007 @ 23:57:42 #4
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55182169
    23:35 Slaap zacht!

Vandaag hebben we een uiterst tumultueuze dag meegemaakt in De Gouden Kooi. Huub belde uit verveling danseres Nathalie op, maar het leverde hem interessante informatie op, waarmee hij Selène en Lieke tegen elkaar wilde uitspelen. Of het nou gelukt is of niet; in elk geval hebben Huub en Lieke weer knallende ruzie gekregen. Beide Miljonairs hebben vanavond aangegeven te twijfelen aan hun verblijf in de Villa. Hoe zullen ze daar na een nachtje slapen over denken? We gaan het morgen zien!

dinsdag 11 december 2007 @ 09:17:58 #5
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55185349
    08:30 Ignore modus...

Lieke en Huub slapen nog als twee roosjes, maar als ze straks wakker zijn zal er niks meer van die lieve roosjes te zien zijn! Dan veranderen de twee in grote berenklauwen... Hoewel, het zou ook nog wel eens rustig kunnen blijven want op advies van Luc, heeft Huub zichzelf op de Lieke-negeer-stand gezet. Hij laat haar met rust, in de hoop dat ze wel weer naar hem toe komt... Nou, we wachten het af!

08:58 Goedemorgen Jaap!

Lig je lekker?

Bron: Villa Vandaag, 11-12-2007
      dinsdag 11 december 2007 @ 09:37:56 #6
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55185665
    09:30 Ook het kussen...

...krijgt een ochtenzoen, uh, kus!

dinsdag 11 december 2007 @ 09:57:55 #7
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55185952
    09:15 In bed met Jaap...

Jaap lijkt te vertoeven in dromenland. De Briellenaar ligt verspreid over zijn bed en maakt goed gebruik van zijn enorme slaapplaats. Alweer tien maanden slaapt de grote Miljonair in de Villa en heeft uiteindelijk van de Master Bedroom tot zijn eigen ruimte gemaakt. Deze ochtend lijkt Jaap de vroege vogel te zijn maar schijn bedriegt! Voor een kort bezoekje aan het kleine kamertje is de Briellenaar uit zijn bed gekropen om er vervolgens weer snel in te gaan liggen! 'Sweet dreams' Jaap...

dinsdag 11 december 2007 @ 10:17:55 #8
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55186272
    09:59 Palma leest voor!

Palma staat ook deze ochtend weer paraat om de Miljonairs wakker te maken. Dit doet ze geheel in eigen stijl, zoals alleen Palma dat kan. Op deze vroege ochtend worden de Miljonairs getrakteerd op een citerende hoofd huishouding. Met een boek in haar hand leest ze een passage uit de bundel. Gelukkig kunnen de Miljonairs een lezende Palma wel waarderen!

dinsdag 11 december 2007 @ 10:57:55 #9
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55187012
    10:32 Aan de stok!

Het leek even zo rustig in de slaapkamer, maar... "Je kan niks voor jezelf houden! Je gaat meteen alles doorvertellen", klinkt er ineens uit het niets uit Selènes mond! "He?", vraagt een verbaasde Lieke. "Gister!", maakt Selène duidelijk. "Ja, vind je het gek!", is de reactie van Lieke. "Dan krijg ik weer discussies! Dat is elke keer zo als jij iets doorvertelt!", kaatst de brunette weer terug. Van haar gezicht is af te lezen dan ze het even flink gehad heeft met Lieke. "Het is niet mijn bedoeling je zwart te maken", verdedigt Lieke zich. "Hlou dan rekening met mij! Ik vertel je niks meer! Dat heet vertrouwen!", zegt Selène tot besluit en loopt boos weg. Waar zou dit over gaan?

10:36 En dat is twee...

Nu iedereen zich tegen Lieke heeft gekeerd, eerst Huub en nu ook nog eens haar goede vriendin Selène, zoekt de Hilversumse rust in Yoga. In de sportruimte pakt ze de benodigde spulletjes en op de tonen van de rustgevende melodie zoekt ze haar rust. Amanda nam het aan de eettafel in ieder geval wel voor haar op. Maar hoelang houdt de blondine dit nog vol? Zal Lieke deze rust vandaag vinden?

dinsdag 11 december 2007 @ 11:37:55 #10
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55187856
    10:59 Die Brian...

Sterke verhalen?

11:04 Brian en zijn krant!

Brian gaat na zijn ontbijt lekker een krantje lezen op de bank. Ook Selène heeft zin om lekker te relaxen na het ontbijt en ploft naast de Antilliaan op de bank. De gastspeelster probeert een gesprek met Brian aan te knopen maar de Antilliaan is helemaal verdiept in zijn krantje. Als ook Luc besluit om een sigaretje te roken op de bank wordt het Brian te veel. Demonstratief staat hij op en neemt plaats tegenover Selène en Luc. Best moeilijk om een momentje voor jezelf te hebben in De Gouden Kooi...

11:22 Selène lucht haar hart bij Amanda

"Zij zoekt hier elke keer ruzie!", laat Selène weten over Lieke. "In het begin is het dat ik niet te vertrouwen ben, maar nu is het van; dat zij zelf niet te vertrouwen is!", aldus een beteuterde gastspeelster. "Maar dat komt omdat ze zo'n strijd met elkaar hebben en alles in de strijd gooien", verzacht Amanda. "Ik vind het maar egocentrisch, je moet ook nadenken dat het gevolgen heeft voor iemand anders en niet alleen aan jezelf! Misschien verwacht ik er ook teveel van, want ik dacht echt dat we vrienden waren. En ook op mijn verjaardag zei ze dat ze iets speciaals voor me zou regelen. Maar uiteindelijk is er niets speciaals geregeld", concludeert Selène. Vriendschappen in de Villa blijven moeilijk!

dinsdag 11 december 2007 @ 11:57:55 #11
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55188320
    11:47 Brian en Jaap, nieuw team?

Als de hulptroepen van Palma bezig zijn in Jaaps kamer, stuiten we op Brian en Jaap die verwikkelt zijn in een soort interview. "Wat voor wetenschap lees je? Is het voor school?", opent Brian zijn vragenvuur aan Jaap. "In het begin toen je hier zat moest je leren voor iets, wat had je toen dan?", gaat de Antilliaan verder. "Een 5,9", antwoordt Jaap nuchter. "Maar hoe komt dat dan? Je bent toch hartstikke pienter?", aldus Brian. "Ja, maar ik had niet echt mijn best gedaan", geeft de grote Miljonair toe. Zodra de hulptroepen van Palma de Master Bedroom verlaten neemt ook het gesprek een hele andere wending. "En ook oppassen voor gastspelers! Meteen doorbespreken, snel communiceren met elkaar en shhhhh! Anders lukt het nooit!", aldus een geheimzinnige Brian. "Ja, succes!", wenst Jaap de Antilliaan. Als even later Jaap alleen is mompelt hij vol vertrouwen: "Briljant plan!" Wat gaat er gebeuren?

dinsdag 11 december 2007 @ 12:17:55 #12
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55188740
    11:52 Check, check, double check!

"Selène is boos", zegt Lieke tegen Huub. De Oldenzaler staat, maar gaat er dan toch even voor zitten. Dit is interessante informatie! "Waarom?", wil hij weten. "Selène zei gister wat over Jaap. Ik heb dat gecheckt bij Jaap en nu is ze het vertrouwen kwijt", antwoordt de blondine. "Weet Jaap dit al?", vraagt Huub met een twinkeling in zijn ogen. De Oldenzaler voorziet weer een relletje natuurlijk! "Nee, ik ga eerst nog met haar praten", antwoordt Lieke. Dat lijkt ons ook een goed plan!

Ze overleggen weer! Zij het met afstand...

dinsdag 11 december 2007 @ 12:57:53 #13
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55189658
    12:17 Ik vind...

"Je moet niet egocentrisch gaan worden, dat vind ik zo'n naaistreek. Elke f*cking keer vertelt ze alles door. En dan hoor ik ook nog van Amanda dat zij doet alsof zij het slachtoffer is. Ik ben echt teleurgesteld in haar! Ik vind het echt een naaistreek. Ik vind het gewoon een kwestie van wederzijds respect en als dat er niet is", zucht Selène. Luc biedt een luisterend oor en vraagt Selène om opheldering. "Wat is er nou precies gebeurd?" Maar als de gastspeelster een poging doet om precies te vertellen wat er nou is voorgevallen met Lieke komt Selène niet echt met opheldering. Maar wat is er nou echt gebeurd?

12:36 Amanda vindt Lieke zielig

Lieke zat al niet lekker in haar vel door de relatieperikelen met Huub, maar nu ligt ze ook nog eens met Selène in de clinch. Amanda en Brian vinden het maar zielig voor de Hilversumse. "Je ziet zelf ook hoe kapot Lieke en Huub elkaar maken", begint de Antilliaan tegen zijn vriendinnetje. "Ze moet van alles slikken van Huub. Ze is gemanipuleerd!" Amanda knikt. "Ik mag haar de afgelopen tijd steeds meer. Ik vind het echt moeilijk om te zien", reageert ze. Gaan de twee Lieke steunen? Het is niet te hopen voor Huub...

dinsdag 11 december 2007 @ 13:17:53 #14
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55190156
    12:48 Gek op bloemen!

Selène heeft net bij Luc zitten mopperen over Lieke. Nu ze de Chill Room verlaten heeft, nemen Brian en Amanda haar plaats in. "Jij en Selène zijn allebei heel lief, maar nu mengen jullie je in een relatie", legt hij uit. Hij vindt het blijkbaar maar niets dat de gastspeelster Lieke een naar gevoel geeft. "Zullen we een bloemetje voor Lieke bestellen namens ons allemaal?", stelt Brian voor. Amanda knikt heftig van ja. Luc is echter minder optimistisch: "Dat wil Selène niet!" Zou Selène wel begrijpen dat ze een gastspeelster is, en dus géén Miljonair?

12:56 Lieke vs. Selène

Lieke besluit de verstandigste te zijn en zoekt Selène op in de Private Room. "Ik zeg jou dingen zodat je meer informatie hebt, maar jij houdt geen rekening met mij. Ik krijg dus steeds op mijn donder", sist Selène. "Dat is niet mijn bedoeling", reageert Lieke rustig. "Maar wat kan ik met informatie als ik niet zeker weet of het klopt?" De gastspeelster vindt het heel erg dat Lieke haar niet vertrouwt omdat ze in haar ogen een vriendschap hebben opgebouwd. "Ik vertel je gewoon niks meer!", briest Selène. Lijmpoging mislukt.

13:10 "Het interesseert me geen reet!"

"Ik probeer jullie soms te helpen, maar ik wil niet bij de ruzies betrokken worden", legt Selène geïrriteerd uit. Met een rood aangelopen hoofd hoort Lieke het aan. "Het interesseert me geen reet hoe dat f*cking spel hier in elkaar zit. Het gaat gewoon om de vriendschap tussen jou en mij!", vervolgt de donkere beauty luidkeels. "Ik denk dat je er iets te zwaar aan tilt...", reageert Lieke zachtjes. Selène's zucht zo hard als ze kan. "Maar het spijt me dat je je zo voelt." Onverschillig trekt de gastspeelster aan haar sigaret. Dossier gesloten?

dinsdag 11 december 2007 @ 13:37:52 #15
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55190661
    13:22 "Het interesseert me geen reet!"

"Ik probeer jullie soms te helpen, maar ik wil niet bij de ruzies betrokken worden", legt Selène geïrriteerd uit. Met een rood aangelopen hoofd hoort Lieke het aan. "Het interesseert me geen reet hoe dat f*cking spel hier in elkaar zit. Het gaat gewoon om de vriendschap tussen jou en mij!", vervolgt de donkere beauty luidkeels. "Ik denk dat je er iets te zwaar aan tilt...", reageert Lieke zachtjes. Selène's zucht zo hard als ze kan. "Maar het spijt me dat je je zo voelt." Onverschillig trekt de gastspeelster aan haar sigaret. Dossier gesloten?

dinsdag 11 december 2007 @ 14:17:52 #16
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55191564
    13:50 Brian biedt luisterend oor

Brian zoekt Selène op in de Private Room en biedt haar een luisterend oor. De gastspeelster maakt hier dankbaar gebruik van en stort haar hart uit bij de Antilliaan: "Ze vertelde me dat ze dit niet in de buitenwereld zou doen." "Maar ik heb hier wel 10.000 euro ingestoken en ik zit hier wel in een spel", citeert ze Lieke. Brian is verbaasd! "Door jou heeft ze die 10.000 euro nog! Door jou! Omdat ze hier bij jou kon uithuilen." Er verschijnt een kleine glimlach op Selène's gezicht. Hè gelukkig: we kunnen tóch nog lachen!

dinsdag 11 december 2007 @ 14:57:52 #17
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55192482
    14:19 Huilen, hoesten en trillen

Het Reiki-klasje bestaat vandaag uit welgeteld één persoon; Lieke. Selène heeft afgehaakt omdat ze nog steeds kwaad is op de Miljonair. Wanneer Lieke op de kussens gaat liggen, is ze in een mum van tijd van de wereld. Zachtjes roffelt Tanja op een trommel. Ondertussen spreekt Klaas de blondine toe. Geheel in trance laat Lieke een traan gevolgd door een heftige hoestaanval. Trillend wordt ze weer wakker. Wat zou ze allemaal beleefd hebben?

14:40 Jayms en Palma een koppel?

"Hoe gaat het tussen jou en Jayms?", wil Amanda van Palma weten. Het blijkt dat de gitaarleraar van Brian en het hoofd huishouding zijn wezen daten. "Het was een lunch!", legt Palma uit met een glimlach op haar gezicht. "Wat is dat toch, iedereen is aan het daten tegenwoordig!", roept Amanda uit. "Daten is hot", vervolgt ze. Soms denken we dat de soap rondom De Gouden Kooi interessanter is dan de soap binnen de muren!

dinsdag 11 december 2007 @ 15:37:52 #18
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55193442
    15:05 Huub maakt zich zorgen

Lieke vertelt Huub over haar Reiki-ervaring. De Oldenzaler laat zijn ex voor de verandering eens uitpraten. Maar Huub zou Huub niet zijn als hij niet nog even een kanttekening maakte. "Je moet je niets laten aanpraten hè? Ik maak me echt zorgen om je!", reageert hij bezorgd. Huub vertelt dat hij niet zo van de rituelen is en dat hij de witte kleding van het Reiki-team opmerkelijk vindt. "Laat me. Ik voel me hier goed bij", reageert Lieke standvastig.

dinsdag 11 december 2007 @ 15:57:52 #19
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55193955
    15:37 Niet zeiken!

"Kom tot jezelf met Reiki. Doe gewoon die sh*t en 'zeik nie'!", blèren Luc en Brian in koor. De mannen hebben de grootste lol. Gelukkig kan Lieke er hartelijk om lachen. De mannen lijken de vibe te pakken te hebben, want ze persen er ook nog een liedje over Huub en Lieke uit over een zoveelste ruzie. "We hadden net helemaal geen ruzie!", verdedigt Huub zich. Maar het mag niet baten... Brian en Luc zingen stug door.

dinsdag 11 december 2007 @ 16:17:51 #20
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55194475
    16:01 Terug op aarde!

Luc en Lieke laten alle Reiki-perikelen even achter zich en buigen zich over de draaitafel. Luc kiest de platen uit en Lieke beweegt mee onder het genot van een glas water. Het lijkt erop alsof de blondine weer terug is op planeet Aarde. Volgende week wacht de nieuwe Reiki-sessie. Zou ze dan opnieuw van de wereld raken?

dinsdag 11 december 2007 @ 16:37:49 #21
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55194931
    16:15 Niets nieuws onder de zonnebank

Brian en Amanda besluiten te gaan genieten van een heleboel kunstmatige UV-stralen. De zonnebank blijkt een uitstekende plek om dit verlangen te vervullen en dus liggen de twee al snel gezellig naast elkaar in de kapsalon. Nu Huub en Lieke alweer uit elkaar zijn, mogen we concluderen dat Brian en Amanda toch het meest succesvolle stelletje ooit uit De Gouden Kooi vormen. Of worden we binnenkort verrast met nieuwe koppels..?

dinsdag 11 december 2007 @ 16:57:50 #22
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55195360
    16:36 Man van het woord

Lieke en Luc hebben de muziek even uitgezet en knopen een gesprek aan over muziek. "Rapmuziek is niet echt mijn genre. Als ik het luister, vind ik het vaak wel leuk, maar ik luister niet echt naar de teksten", laat Lieke weten. Luc begrijpt haar volkomen. "Tja, het is een beetje hetzelfde als wanneer je mij op een paard zet, dan val ik er waarschijnlijk vanaf", spreekt Luc. Mooi gesproken, Luc! Een echte rapper, zullen we maar zeggen.

16:45 Brian en Amanda...

...in de spotlights!

dinsdag 11 december 2007 @ 17:17:51 #23
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55195872
    17:04 Carlos!

Net nu het activiteitsgehalte in de Villa naar een drastisch nulpunt leek te dalen, komt fitnessgoeroe Carlos de boel weer in beweging brengen. "Hoe is 't met jou?", vraagt Lieke als hij binnenkomt. "Goed!", klinkt het uit de mond van Carlos. "Ik ga die twee even onder de zonnebank vandaan halen!", zegt hij dreigend. Zullen ze vast blij mee zijn...

dinsdag 11 december 2007 @ 17:37:51 #24
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55196360
    17:15 Kaal of kammen

Luc draagt manden vol met verzorgingsartikelen naar binnen. Amanda en Selène duiken onmiddellijk op de crèmepjes, mascara's en geurtjes. Dankbaar vist Luc een tondeuse uit één van de manden. "Kan jij werken met dit ding?", vraagt hij aan Selène terwijl hij het apparaat de lucht in houdt. De gastspeelster schudt haar hoofd. "Oh, dan doet Amanda of Brian het wel", mompelt hij. Luc, hoe oud ben je nou? Je kan je eigen hoofd toch wel scheren?!

dinsdag 11 december 2007 @ 17:57:49 #25
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55196786
    17:33 Bloemen!

Lieke zit de laatste tijd behoorlijk in de rats. Eerst ruzie met Huub, dan weer ruzie met Selène... Amanda, Brian en Luc besluiten een bloemetje voor haar te regelen om haar een beetje te troosten. "Alsjeblieft! Die is voor jou!", lacht Amanda wanneer ze de ruikers overhandigt aan Lieke. De Hilversumse is zichtbaar blij met deze steunbetuiging. Wat zijn ze toch allemaal weer lief voor elkaar!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')