20:42 Saai relatie-adviesAls Luc zijn hele plan aan Huub heeft uitgelegd verlaat de Oldenzaler het kantoor. "Meen je dat nou?", vraagt Jaap aan Luc zodra Huub de deur heeft dichtgeslagen. "Ja natuurlijk meen ik dat. De silent treatment", antwoordt Luc. "Dat is toch saai!", reageert Jaap. "Je moet toch ook een beetje aan mijn entertainment denken!", wijst Jaap de rapper terecht. Tja, liefdesproblemen zijn niet altijd entertainmentwaardig, Jaap!
20:58 "Ik ben f*cking verliefd""Ik ben f*cking verliefd op de ex van mijn f *cking beste vriend", kreunt Jaap uit. "Maar ze wil me niet", vervolgt hij melodramatisch. "Ze komt toch naast je liggen", probeert Luc hem moed in te spreken. "Ja, er speelt ook wel echt iets. Het begon als een spelletje...", twijfelt Jaap. "Vertel haar wat er aan de hand is. Deel je diepste gevoelens met haar", adviseert Luc als een echte relatie-expert. "Liefde is zo moeilijk als je het zelf maakt", eindigt hij zijn advies. Jaap weet duidelijk niet meer wat hij moet doen, en zingt uit ellende maar een liedje...
21:03 Luc verklapt Jaaps geheim...Luc is het geven van adviezen voor andermans relaties blijkbaar even zat. Hij gaat maar even aan zijn eigen relatie werken. Hij komt bij Lieke en Selène op de bank zitten. Met een pen prikt hij zachtjes in haar been, maar zij reageert hier amper op. Dan maar de duidelijke manier. "Kom, we gaan hier even weg", zegt de rapper voordat hij de hand van de gastspeelster pakt en haar mee troont naar beneden. Ze gaan op het bed liggen en Luc wil een geheimpje vertellen. Het gaat over Lieke en Jaap. "Jaap heeft het er echt moeilijk mee. Ze slapen ook al bij elkaar en er zijn 's nachts dingen gebeurd, die Lieke ook niet met jou wil delen", fluistert Luc. "Je mag echt niet zeggen dat je dit weet, maar let maar eens op hoe ze naar elkaar kijken", geeft hij Selène nog mee, vlak voordat Amanda het intieme onderonsje komt verstoren. Zou Jaap dan écht...?
21:10 Doorgedraaide rapperBrian mist alle relatieadviezen en hartverscheurende liefdesbekentenissen van zijn mannelijke mede-Miljonairs en Luc. Hij draait erop los en volgt het advies van de twee dj's op. Zowel Flanagan als Uli zijn trots op hun leerling en hebben slechts een paar kleine tips en adviezen voor hem. Wanneer zullen we de rapper voor het eerst in een club als dj zien draaien?
21:22 Huub twijfelt!Huub en Jaap gaan een wandeling maken door de tuin en de Oldenzaler stort even zijn hart uit. "Weet je, soms twijfel ik hier gewoon een beetje. Wat levert mijn avontuur hier mij nou op, afgezien van de hoofdprijs?", vraagt hij zich hardop af. "Roem, schnabbels, vrouwen", somt Jaap op. "Heb ik allemaal al", onderbreekt Huub de Briellenaar resoluut. "Soms denk ik wel eens dat ik straks na mijn jaardag gewoon lekker thuisblijf", zegt hij opeens. Horen we dit goed? Zien we de anders zo standvastige Huub dan echt twijfelen?
21:28 FilmavondjeAls Huub en Jaap een wandeling door de tuin hebben gemaakt komen ze terug in de woonkamer. Huub omhelst meteen Luc en komt knus naast hem zitten op de bank. De film van vanavond wordt de suggestie van de rapper, Alphadogs. De dj's nemen afscheid, zodat ook Brian kan meegenieten van de film. Zouden Lieke en Huub tijdens dit filmavondje weer in elkaars armen kruipen? Het is de band van gisteren niet gelukt...
21:36 Huub en De Gouden Duckkooi?Huub zit op de bank met een Donald Duck en hij is helemaal geboeid. Er staat een verhaal in gebaseerd op De Gouden Kooi. Hij probeert Luc en Selène ook enthousiast te krijgen door gedeeltes voor te lezen. "Het is gewoon letterlijk gebaseerd op ons!", roept de Oldenzaler uit. Helaas vinden de gastspelers het niet zo fantastisch als Huub zelf. Misschien moet je daar toch een echte Miljonair voor zijn...
21:52 Together aloneDe Miljonairs en de gastspelers hangen massaal op de bank en bekijken de film. Het is voor het eerst sinds lange tijd dat Huub en Lieke niet naast elkaar zitten om een film te kijken. Ze worden gescheiden door Luc en Selène, die dan weer wel gezellig naast elkaar zitten. Huub heeft beloofd om Lieke voorlopig te negeren. Hoe lang zal hij dit volhouden? In elk geval is de basis vanavond gelegd...
22:20 Enge film?Hoewel het een spannende film met veel stemverheffingen blijkt te zijn, lukt het Jaap toch niet om zijn ogen open te houden. Om de paar seconden vallen zijn ogen dicht en blijft de grote Miljonair een paar minuten de binnenkant van zijn ogen bekijken. Gelukkig is Amanda geboeid voor twee; ze gilt en springt af en toe zelfs op en kruipt daarna dichter tegen haar vriendje aan...
22:48 Jaap kleedt zich langzaam uit...
...eerst zijn schoenen, dan zijn broek...Bron: Villa Vandaag, 10-12-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel