20:28 Happily ever after?Het uur zit er bijna op voor de Alphenaar. Er staat nog twee minuten op de klok voordat Dennis voor de tweede keer deze week de gouden poort zal verlaten. "Nog twee minuutjes", zwijmelt Nadia. Waarop de twee innig met elkaar zoenen. De twee zoenen de minuten om, maar zoals aan alles komt ook aan deze zoen een eind. Met nog een dikke laatste pakkerd wordt het bezoek afgesloten. Hoe zal Nadia dit bezoek hebben ervaren?
21:45 Girl time!Brian, Huub en Jaap vertrekken naar hun optredens. "Ga een leuke avond hebben", fluistert de Oldenzaler tegen Lieke bij het afscheid. "Ja, en jij ook!", aldus de Hilversumse. Amanda blijft een beetje beteuterd achter. Brian is chagerijnig. Zodra de mannen vertrokken zijn gillen de dames het uit van plezier. "Jeeeeee, alleen maar vrouwen!", schreeuwen ze in koor. "Als de mannen van huis zijn dansen de vrouwen op tafel!", gilt Lieke het uit. "Zullen we mannenkleren aan doen en doen alsof we hun zijn?", oppert Selene. "Of we gaan Party en co spelen met shotjes", aldus Nadia. Zullen de dames er uit komen?
De vrouwen dansen direct op tafel...21:59 Lieke aan zet!In de Master Bedroom voeren Lieke en Nadia een goed gesprek. De Hilversumse probeert de brunette ervan overtuigen dat ze puur uit emotie een belangrijke beslissing dreigt te nemen. "Hoewel ik niks liever wil dat je weggaat, zou ik er toch nog goed over na denken", laat een zorgzame Lieke weten. Nadia waardeert dit erg, maar blijft erbij dat ze weg wil gaan. Zou het Lieke dan wel lukken om de donkere schone te overtuigen?
22:13 Werkbespreking met Palma!Amanda en Selene genieten van hun meidenavond! De twee besluiten prompt om Palma lastig te vallen. Onder het mom van werkbespreking besluiten Amanda en Selene het hoofd huishouding te bellen. "Kan je nou niet komen, we vinden het namelijk een bende! Ik vind dat jij ook 's avonds moet werken", aldus Amanda. Maar Palma reageert nuchter". "Ik word helemaal nerveus van jullie!" De vragen worden afgevuurd en Palma antwoordt netjes op alle vragen. "Wie is het schoonst?", vraagt Amanda tot slot. " Ja, sorry dan wordt het toch Brian", aldus een eerlijke hoofd huishouding. "Nou, tot maandag!" En de twee hangen melig op.
Bron: Villa Vandaag, 01-12-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel