abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 december 2007 @ 19:03:52 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54972721
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 1 december 2007 @ 19:17:47 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54973051
19:12 Opletten voor Selene!

Jaap, Huub en Lieke bespreken Selene. "Je moet heel goed oppassen voor haar", waarschuwt de Briellenaar de andere twee Miljonairs. "Laten we er wel voor zorgen, want we hebben een goede klik met haar, dat we wel opletten. Ze stookt nu wel tussen jou en Jaap", aldus een voorzichtige Huub. "Ik zie het niet als stoken", laat Lieke weten. "Waarom hebben we nu dit gesprek dan? Want haar interpretatie zorgt voor wantrouwen", concludeert de Oldenzaler. Maar Lieke is het er niet mee eens en de discussie ontluikt weer…

Bron: Villa Vandaag, 01-12-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 1 december 2007 @ 19:37:45 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54973541
19:23 Geen avondmaal voor Nadia...

Alle Miljonairs zitten aan tafel te dineren. Ten minste zo lijkt het, want als we beter kijken zit niet Nadia maar Selene op de plaats van de donkere schone. Nadia heeft zich theatraal teruggetrokken in de kapsalon en eet vandaag niet mee. Maar dat kan de overige Miljonairs niet deren en genieten vrolijk van hun avondmaal.

zaterdag 1 december 2007 @ 20:37:45 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54975093
20:13 Jaap op de stip?

Alle Miljonairs behalve Nadia vermaken zich kostelijk met de televisie. De Miljonairs zitten vol spanning naar Idols te kijken. "Kijk hij heeft geen zender om", merkt Jaap op. De Briellenaar heeft zich zojuist omgekleed, omdat hij vanavond meegaat naar het optreden van Brian en Huub. Zou Jaap zich vanavond ook als een ware idool kunnen ontpoppen?

Zou Amanda ook een hapje willen?

zaterdag 1 december 2007 @ 20:57:45 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54975696
20:30 Gezelligheid!

De Miljonairs zitten lekker uitgezakt op de bank. Idols staat op en ze genieten zichtbaar! Iedereen levert commentaar en tussen de reclame door krijgt Lieke de kieteldood van Selene. Kortom het is een gezellige boel!

Zelfs de Idols moeten het ontgelden...

zaterdag 1 december 2007 @ 21:37:44 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54976764
21:13 Als de katers van huis zijn dansen...

De Miljonairs lijken hun meerdere te hebben gevonden bij Idols. Zodra Gordon aan het woord is het muisstil in de Villa. Zou Gordon het leuk vinden om ooit als gastspeler De Gouden Kooi te betreden? Ondertussen maken de mannen zich op voor hun optreden van vanavond. "Straks zijn alle mannen weg", merkt Amanda op. "Dan gaan we het hele huis roze schilderen", grapt Amanda. We houden ons hart vast...

zaterdag 1 december 2007 @ 21:57:46 #7
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54977326
19:53 Heimwee...

Dennis is weer voor even terug in De Gouden Kooi. De Miljonair zal in het kantoor Nadia ontmoeten. Als de twee elkaar zien vallen ze in elkaars armen en zoenen ze erop los. "Hoe is het?", vraagt de brunette. "Ik wil gewoon terug het huis in. Buiten is heel vet, maar ik wil gewoon terug dat huis in", antwoordt de Alphenaar. "Maar hoe gaat het met jou?", vraagt Dennis op zijn beurt aan Nadia. "Ik wil zo graag bij jou zijn! Nu weet ik dat het ècht is. Ik slaap in jouw kleren en ik lig aan jouw kant in bed. Ik wil gewoon naar jou toe", antwoordt de brunette in één adem. Zal Nadia straks haar geliefde achterna gaan?

zaterdag 1 december 2007 @ 22:17:44 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54977802
20:28 Happily ever after?

Het uur zit er bijna op voor de Alphenaar. Er staat nog twee minuten op de klok voordat Dennis voor de tweede keer deze week de gouden poort zal verlaten. "Nog twee minuutjes", zwijmelt Nadia. Waarop de twee innig met elkaar zoenen. De twee zoenen de minuten om, maar zoals aan alles komt ook aan deze zoen een eind. Met nog een dikke laatste pakkerd wordt het bezoek afgesloten. Hoe zal Nadia dit bezoek hebben ervaren?

21:45 Girl time!

Brian, Huub en Jaap vertrekken naar hun optredens. "Ga een leuke avond hebben", fluistert de Oldenzaler tegen Lieke bij het afscheid. "Ja, en jij ook!", aldus de Hilversumse. Amanda blijft een beetje beteuterd achter. Brian is chagerijnig. Zodra de mannen vertrokken zijn gillen de dames het uit van plezier. "Jeeeeee, alleen maar vrouwen!", schreeuwen ze in koor. "Als de mannen van huis zijn dansen de vrouwen op tafel!", gilt Lieke het uit. "Zullen we mannenkleren aan doen en doen alsof we hun zijn?", oppert Selene. "Of we gaan Party en co spelen met shotjes", aldus Nadia. Zullen de dames er uit komen?

De vrouwen dansen direct op tafel...

21:59 Lieke aan zet!

In de Master Bedroom voeren Lieke en Nadia een goed gesprek. De Hilversumse probeert de brunette ervan overtuigen dat ze puur uit emotie een belangrijke beslissing dreigt te nemen. "Hoewel ik niks liever wil dat je weggaat, zou ik er toch nog goed over na denken", laat een zorgzame Lieke weten. Nadia waardeert dit erg, maar blijft erbij dat ze weg wil gaan. Zou het Lieke dan wel lukken om de donkere schone te overtuigen?

22:13 Werkbespreking met Palma!

Amanda en Selene genieten van hun meidenavond! De twee besluiten prompt om Palma lastig te vallen. Onder het mom van werkbespreking besluiten Amanda en Selene het hoofd huishouding te bellen. "Kan je nou niet komen, we vinden het namelijk een bende! Ik vind dat jij ook 's avonds moet werken", aldus Amanda. Maar Palma reageert nuchter". "Ik word helemaal nerveus van jullie!" De vragen worden afgevuurd en Palma antwoordt netjes op alle vragen. "Wie is het schoonst?", vraagt Amanda tot slot. " Ja, sorry dan wordt het toch Brian", aldus een eerlijke hoofd huishouding. "Nou, tot maandag!" En de twee hangen melig op.

zaterdag 1 december 2007 @ 23:17:42 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54979394
22:37 Domper...

Wat een geweldige meidenavond zou worden slaat om in een verdrietige sfeer. Nadia weet nog steeds niet wat ze wil en voelt zich ongelukkig. Ze heeft Amanda apart genomen. "Ik hou de wereld van jou. Maar ik heb mijn 24 uur aangevraagd", aldus Nadia in tranen. Amanda huilt met haar vriendin mee. "Ga je het de andere meiden vertellen?", vraagt ze aan de donkere schone. "Ja, maar alleen dat ik mijn 24 uur heb aangevraagd meer niet", zucht de brunette. De twee vriendinnen zoeken Selene en Lieke op en vertellen het slechte nieuws.

22:46 Amanda barst in tranen uit!

Amanda is erg aangeslagen. De 19-jarige wil niet dat haar vriendin weggaat. "Mannie, ik weet dat je het haat, maar wil je voor een keer samen met mij Party en co doen?", vraagt Nadia lief. Als de meiden naar de Chill Room lopen, rent Amanda weg. Snikkend rent ze naar buiten. Lieke snelt achter haar aan en troost een verdrietige Amanda. "Ik wil niets gezelligs doen", snikt de 19-jarige. Nadia zoekt Amanda op en de twee gaan samen in de kapsalon zitten. Daar komt Amanda tot rust terwijl de brunette op haar inpraat. "Het gaat helemaal goed komen met mij, ik word jou nummer een fan!"

23:10 Lieke maakt vriendinnen...

Nadia en Amanda hebben besloten om hun laatste nacht samen door te brengen. De twee gaan samen lekker in bed liggen met chocolade. Ook Lieke komt er even bij. "Hoe voel je je?", vraagt de Hilversumse aan de donkere schone. "Ja, ik ben blij dat ik morgen weg mag. Maar ik vind wel heel erg voor Amanda", aldus een nuchtere Nadia. Lieke begrijpt haar en vertelt dat ze het zelf ook heel moeilijk heeft gehad. Ook al is het misschien de laatste nacht van Nadia, Lieke groeit steeds meer naar de dames toe...

zaterdag 1 december 2007 @ 23:57:41 #10
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54980568
23:47 Zal dit echt de laatste nacht van Nadia worden?

Morgen weten we het zeker!

zondag 2 december 2007 @ 09:57:55 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54984725
09:35 Laatste dag?

Gisteravond heeft Nadia haar 24 uur aangevraagd. De brunette deelde dit als eerste mee aan haar vriendin Amanda. De 19-jarige reageerde uiteraard emotioneel. Als ook de mannelijke Miljonairs thuiskomen van hun optreden, loopt het vuurtje snel. Maar Jaap en Huub reageren sceptisch. Eerst zien dan geloven! Zal de donkere schone vandaag echt de Villa verlaten?

09:52 Huub wantrouwt Selene...

Gisteravond laat hebben Huub en Lieke weer woorden gehad. Wederom ging het over Selene. De Oldenzaler spreekt tegen de Hilversumse uit dat Selene niet te vertrouwen is, hij heeft dit namelijk van drie afzonderlijke mensen gehoord. Maar tegen Selene verkoopt hij het wat mooier. De Oldenzaler zegt dat hij gastspelers nooit vertrouwd. Lieke wordt hier boos over, Huub bracht zijn mededeling over Selene heel anders naar haar toe dan naar de gastspeelster. Als de blondine hem hiermee confronteert, ontploft Huub. Hoe kan Lieke hem aanvallen waar Selene bij is? Dat mag de blondine van Huub nooit meer doen. Lieke belooft dit aan Huub. En uiteindelijk komt het toch weer goed!

Bron: Villa Vandaag, 02-12-2007
  zondag 2 december 2007 @ 11:17:54 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54985417
10:55 Warm nest...

Zoals gewoonlijk slapen alle Miljonairs in het weekend uit. En dat geldt ook voor vandaag! Niet alleen alle Miljonairs maar ook de danseressen liggen nog lekker te dommelen in bed. Omdat het waarschijnlijk Nadia's laatste nacht is geweest ligt de donkere schone voor de verandering bij Amanda en Brian in bed. Zal Nadia vandaag echt haar warme nest verlaten?

zondag 2 december 2007 @ 11:57:53 #13
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54986008
10:30 Nadia in bed met...

Voor de aller laatste keer?

11:34 Favoriete bezigheid...

Uitslapen op zondag blijft een favoriete bezigheid van de Miljonairs! Hoewel het er even op leek dat Amanda de vroege vogel van vandaag zou zijn. Bleef het bij een kort bezoekje aan het kleine kamertje om vervolgens weer zo snel mogelijk tussen de lakens te kruipen. Vals alarm dus! Later op de middag zullen de Miljonairs wel allemaal hun benen moeten strekken want dan komt Carlos de sportinstructeur langs. Maar voor als nog zijn alle Miljonairs in dromenland!

zondag 2 december 2007 @ 12:37:52 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54986853
12:05 Behulpzame Huub

Ondertussen zijn de danseressen en Huub al wakker en aangekleed. Als een echte heer begeleidt de Oldenzaler hen naar de kapsalon om vervolgens hen in de woonkamer een heerlijk ontbijtje aan te bieden. Zo behulpzaam hebben we Huub nog niet vaak gezien. "Het was echt lachen he", zegt de Oldenzaler met een schorre stem. De dames beamen dat! "Wat ga je straks doen?", vervolgt hij. "Zeker terug kijken naar jezelf in de Villa op youtube", grapt hij. De dames vermaken zich prima met Huub. Misschien een ideetje om de danseressen terug te zien als nieuwe Miljonair?

12:20 Ook Brian...

...vermaakt zich opperbest met de danseressen!

zondag 2 december 2007 @ 12:57:54 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54987585
12:50 Huub moet en zal winnen!

De twee 'zangers' van de Villa praten honderduit met de danseressen. Eerst over het optreden van gisteravond maar dan al snel over het spel. "Jullie hebben eigenlijk dubbel kans om te vinden", vindt Deante. "Hoe kom je daar nou bij?", vraagt Huub. "Nou gewoon, als Lieke wint dan win jij eigenlijk ook", legt zij uit. "Nou nee hoor, als Lieke wint dan heb ik hoogstens een rijke vriendin", zegt hij sarcastisch. "Dan ben ik alsnog diegene die elke dag moet werken", vervolgt hij. " In de liefde deel ik mijn geld niet maar ook in dit spel zal ik mijn geld nooit delen", aldus een vastberaden Huub. "En trouwens nummer twee is de slechtste plek die je maar kan krijgen! Als je hier tweede wordt in het spel, het gaat dan niet alleen maar om het geld maar ook om de eer! Nee, dat zou ik echt niet willen!" Nou we zijn benieuwd of Lieke daar al van op de hoogte is, Huub!

zondag 2 december 2007 @ 13:17:53 #16
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54988102
13:10 Ochtendgymnastiek?

"Doei! Tot vrijdag!", zwaaien de mannen de danseressen uit. Brian besluit om maar weer snel zijn bedje in te kruipen, lekker knus naast zijn vriendin. Van ochtendgymnastiek zal het er waarschijnlijk niet van komen deze morgen, aangezien de Antilliaan zijn bed ook nog deelt met de beste vriendin van zijn meisje. Ook voor Huub ziet het er niet naar uit dat hij zijn portie ochtendgymnastiek nog zal gaan doen. Stilletjes aan de ontbijttafel leest hij op zijn dooie gemakje de krant. Ach nog twee uur voordat de lichten in de slaapkamer aangaan, dus de Oldenzaler heeft nog alle tijd om ook zijn vriendinnetje op te zoeken!

zondag 2 december 2007 @ 13:37:53 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54988561
13:30 En inderdaad...

...ook Huub geniet nog even van z'n bed!

zondag 2 december 2007 @ 14:17:52 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54989600
13:48 Lekker lui in bed!

Het is een regenachtige herfstdag. De bomen hebben bijna al hun bladeren verloren en wanneer men een blik naar buiten werpt, ziet men al snel dat het echt zo'n dag is om lekker de hele dag in je bed te blijven liggen. Alsof de Miljonairs er een speciale radar voor hebben ontwikkeld, is dat ook precies datgene wat zij op dit moment doen. Brian en Huub hadden gisteravond natuurlijk hun optreden en ook Jaap mocht voor deze keer mee op het uitje. Het is dan ook niet verwonderlijk dat deze Miljonairs nog steeds op een oor liggen...Het is te hopen dat ze op tijd voor Carlos wakker worden zodat deze fitness trainer niet in een nog slapend huis arriveert!

14:08 Deze gastspeler...

...lijkt als enige geen last te hebben van het weer!

zondag 2 december 2007 @ 14:37:55 #19
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54989989
14:30 Sportieve Miljonairs!

Terwijl iedereen in de gezamenlijke slaapkamer nog steeds diep onder de dekens verstopt ligt, is Jaap de enige die zijn plaats aan de ontbijttafel heeft genomen. Aangekleed en wel leest hij de weekendkrant door en geniet van een ontbijtje. Het is echter niet geheel uit vrije wil dat de Briellenaar op deze middag zo vroeg van zijn ontbijtje geniet, over een klein uurtje staat zijn personal fitnesscoach weer in de Villa. Nando zal er voor zorgen dat al Jaap's luie zweet verloren zal gaan tijdens een fikse training. Nu is Jaap niet de enige sportieve Miljonair want ook de anderen krijgen straks hun portie beweging van Carlos. Maar vooralsnog lijken ze daar nog lang niet over na te denken...

zondag 2 december 2007 @ 14:57:53 #20
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54990514
14:40 Is het nou ochtend...

...of avond?

zondag 2 december 2007 @ 15:17:51 #21
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54991002
15:05 Nog even genieten!

Aangezien Nadia gisterenavond haar 24-uur heeft aangevraagd is de kans groot dat zij vanavond wellicht de Villa zal verlaten. Tot die tijd geniet ze nog eventjes van het samenzijn met Amanda. De twee liggen heerlijk knus naast elkaar in bed met Brian aan de andere kant. Zal de benjamin van de Villa nu beseffen dat dit waarschijnlijk de laatste nacht is dat zij naast haar vriendinnetje slaapt? Gelukkig maakt de komst van Selene het er ietsjes makkelijker op want deze gastspeelster zorgt voor veel gezelligheid en vreugde in de Villa. Maar leuk is het natuurlijk nooit, afscheid nemen van een persoon van wie je heel veel houdt. Misschien zal Amanda haar vriendinnetje nog op andere gedachtes kunnen brengen vandaag of misschien ook niet en zet Nadia haar beslissing door. Het zal in ieder geval een moeilijke dag worden voor zowel Nadia als Amanda met veel tranen en verdriet. Maar dat is het nadeel van een spel; er kan er uiteindelijk maar één de winnaar worden en met het mogelijke vertrek van Nadia ziet de rest hun overwinningskansen groeien!

zondag 2 december 2007 @ 15:37:49 #22
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54991398
15:30 Go Jaap!

Terwijl Jaap alvast met zijn warming-up is begonnen in de fitnesszaal, komt daar ook Nando binnenzetten. "Hey wat gaan we doen?", begroet de Briellenaar hem fanatiek. "Borst, schouders, buik", antwoordt Nando hem. Jaap maakt nog even zijn warming-up af en zijn sportinstructeur zet alvast de materialen klaar om vervolgens de oefeningen aan de Briellenaar voor te doen. "20 stuks", zegt Nando en de Miljonair gaat direct hard aan de slag. Go Jaap! Dit doen vast niet veel mensen je na op de vroege zondagmiddag...

zondag 2 december 2007 @ 15:57:51 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54991993
15:45 Heftige work-out...

...voor de grote Miljonair!

zondag 2 december 2007 @ 16:37:51 #24
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54993113
15:58 Goedemiddag!

Zodra het licht in de slaapkamer aan gaat worden de Miljonairs langzaam wakker. De Antilliaan besluit op deze sobere zondagmiddag de dag te beginnen met wat gitaarspel. Zou dit gepingel als muziek in de oren klinken voor zijn mede-Miljonairs?

16:22 Is Nadia aan het aftellen?

"Ik haat jullie allemaal. Ik haat iedereen in dit huis", zingt Jaap vrolijk als hij in de keuken een broodje aan het smeren is. Zou de Briellenaar er vanavond één minder haten? Nadia was er gister namelijk nog heilig van overtuigd om vandaag weg te gaan, maar hoe zou ze daar vandaag over denken? Het zou zomaar kunnen zijn dat de wispelturige brunette toch besluit te blijven. We zijn benieuwd wat vanavond ons brengt!

16:24 Nieuwe Miljonair?

Helaas, het is een artistiek hoogstandje van Selene

zondag 2 december 2007 @ 16:57:48 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54993621
16:43 Jaap en Huub hebben gezoend!

In de keuken is Huub druk bezig om het ontbijt voor Lieke te verzorgen. De Hilversumse ruimt ondertussen het een en ander op. "Op één of andere manier heb ik met Jaap gezoend gister", laat de Oldenzaler terloops weten. "Dat is toch best gek", voegt hij eraan toe. "Of vind je van niet?", vraagt hij aan zijn vriendin als ze niet reageert. "Yes", is het enige wat Lieke uit kan brengen. Het lijkt haar niet echt te deren. Zou dat komen omdat ze Jaap niet als een echte concurrent ziet?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')