Toegevoegdquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:02 schreef l3laster het volgende:
<< ook Hardstyle liefhebber!
Zaterdag weer XXlerator in the MatriXX ..... Southstylers, Zany, Dozer, en natuurlijk held van de avond TATANKA !!!!!!!!
Zou je denken sethquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:56 schreef Sethje het volgende:
komend weekend dbstf jones en faistos heeeeeuj rammen yeah
Zou best eens kunnen..... van welk nummer van hun zou dat dan moeten zijn?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:02 schreef Pelgrim het volgende:
Is de sample van de TT niet van de beastie boys origineel?
Hierbij bevestig je de onkunde van showtekliefhebbers....oww wat een oude platen echt stom zeg...quote:
Ben je trouwens bij XQ showtek ook niet in slaap gevallen dan want het laatste wat showtek doet is promos draaien........................quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:09 schreef MrDice het volgende:
Gaaaaap veel oude nummers zeg![]()
Verder wel een strak setje natuurlijk.
ik geloof dat ik Straight on 2007 in vinyl versie op pc heb. of ik he b een verkeerde (Tuneboy Wacky remix weliswaar maargoed :p ) Lekker setjequote:Op donderdag 31 januari 2008 14:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hierbij bevestig je de onkunde van showtekliefhebbers....oww wat een oude platen echt stom zeg...
02. A-Lusion - Veritas
03. Headhunterz - Subsonic
05. K-Traxx - Straight On 2007
06. A-Lusion - Voodoo
07. Scope DJ - Rock Hypnotic
08. Le Brisc - I’ve Got (A-Lusion Remix) + Drummer Beat (Mash Up)
09. A-Lusion - In Trouble
11. Sylenth & Glitch - Music In You
Hmmm eens even kijken..dat wil zeggen dat er 8 van de 11 gedraaide platen niet gereleased zijn of ungereleased blijven.....![]()
Ik ben misschien in de war met die nieuwe age of reversed bass van ktraxxquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:16 schreef Silaz het volgende:
[..]
ik geloof dat ik Straight on 2007 in vinyl versie op pc heb. of ik he b een verkeerde (Tuneboy Wacky remix weliswaar maargoed :p ) Lekker setje
Nou nou rustig maar, het was maar een grapje hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hierbij bevestig je de onkunde van showtekliefhebbers....oww wat een oude platen echt stom zeg...
02. A-Lusion - Veritas
06. A-Lusion - Voodoo
Hmmm eens even kijken..dat wil zeggen dat er 8 van de 11 gedraaide platen niet gereleased zijn of ungereleased blijven.....![]()
Nee niet echt, eerder me de pleuris lopen stampen dank jequote:Op donderdag 31 januari 2008 14:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ben je trouwens bij XQ showtek ook niet in slaap gevallen dan want het laatste wat showtek doet is promos draaien........................
http://www.youtube.com/watch?v=rrWud7T8q5Aquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen..... van welk nummer van hun zou dat dan moeten zijn?
Yhep dat zijn ze dus. Dit nummer is al vaak geremixt in het wereldje van de Hardstyle en Hardcore.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:56 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=rrWud7T8q5A
Ik herken de stem van de zanger namelijk in de sample.
De opmerking waarmee je naar mijn mening de spijker op zn kop slaapquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
02. A-Lusion - Veritas
06. A-Lusion - Voodoo
Uhhhhhhhh...quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:09 schreef MrDice het volgende:
Gaaaaap veel oude nummers zeg![]()
Verder wel een strak setje natuurlijk.
Ook een domme opmerkingquote:Hierbij bevestig je de onkunde van showtekliefhebbers
Volgens mij wou je toen net inzetten om helemaal los te gaan of nie?quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:
vanaf 1 uur, 2 minuten en 53 seconde heb ik 3 seconde van wereldwijde bekendheid![]()
![]()
mijn eervolle bijdrage aan de Qlimax DVD
![]()
inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Volgens mij wou je toen net inzetten om helemaal los te gaan of nie?
Owja ik heb ook een dvd momentje. Moet 'm alleen nog even print-screenenquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik sta nooit op dvd's, zelfs neit op de decibel dvd waar we godverdomme helemaal voraan op de main met een italiaanse vlag stonden te zwaaien(tijdens zatox vs technoboy)
allemaal voor niets
Dan heb jij naast mijn partymaatje michael gestaanquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:35 schreef LeonH het volgende:
[..]
Owja ik heb ook een dvd momentje. Moet 'm alleen nog even print-screenen. Decibel 2006, toen een paar duizend mensen allergisch waren voor wat druppeltjes en onderdak zochten tegen de regen, stonden wij daar nog met een enkeling keihard te raggen op de Southstylers
. Ben erna volgens mij wel nog 3 weken strontverkouden geweest
maar hey gezellig was het wel
Helaas zegt dat tegenwoordig niks meer over het hardstyle-liefhebber-gehalte, gezien het groot aantal paupers dat tegenwoordig op grote feesten rondloopt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:52 schreef luckass het volgende:
Ik ga dit jaar minstens 2 grote feesten bezoeken, dus ik mag ook wel in de op denk ik
ik geef het op..quote:
De allergrootste paupers proberen nog minstens op DefQon.1 en Qlimax te komen 'gewoon om er een keer bij te zijn' of het 'mee te maken'. En dat zijn toch ook wel grote feesten... Zegt dus helaas niet zo veel.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Helaas zegt dat tegenwoordig niks meer over het hardstyle-liefhebber-gehalte, gezien het groot aantal paupers dat tegenwoordig op grote feesten rondloopt.![]()
Niet tegen jou persoonlijk bedoeld natuurlijk![]()
Deze man staat NIET in de OP?!quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:05 schreef NLS04 het volgende:
[..]
ik geef het op..![]()
![]()
btw
Dit is onze kerk, de kerk van de donkere kant![]()
Opgeven doen we niet aanquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:05 schreef NLS04 het volgende:
[..]
ik geef het op..![]()
![]()
btw
Senstation black belgie is 16+quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:43 schreef Digiwave het volgende:
Jammer dat die grote feesten 18 + zijn =(. Ik wil zo graag naar eentje toe
Misschien Qlimax eind dit jaar in Belgie yea!
haha ik sta er ook op, wist niet eens dat ik gefilmd wasquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaadhet lijkt heel vaag omdat de muziek de intro van Scantraxx Reloaded is, maar ik stond volkomen gereed om gas te gaan geven
![]()
Ze laten je er echt wel door hoor, ben ook zo vaak geweest toen ik nog geen 18 was...quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:19 schreef no1uknow het volgende:
Godverdomme in maart Hardbass hier in Zoetermeer, fucking 15 minuten fietsen van m'n huis maar ik wordt pas in mei 18
Gewoon kaartje kopen en gaan. Hardbass is kwa controle niet zo strengquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:19 schreef no1uknow het volgende:
Godverdomme in maart Hardbass hier in Zoetermeer, fucking 15 minuten fietsen van m'n huis maar ik wordt pas in mei 18
Gewoon gaan, als je er niet als een 14 jarige uitziet laten ze je echt wel binnen. Eigenlijk nog geen enkele keer om mijn identificatie gevraagd. Zie ik ook niemand doen in de rij... Veel plezierquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:19 schreef no1uknow het volgende:
Yup TS beste spel ooit 2 jaar fulltime gespeeld onlinequote:
quote:
*checkquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:15 schreef 16meter het volgende:
Op een feest vind ik het zo mooi om naar de koppies te kijken. Mensen die met smile op hun smoel om zich heen kijken en net zo hard losgaan als jij.
*checkquote:Puur genieten van de sfeer en de muziek.
*check - geen "Nothing E. Matters"/"Strezzkip"quote:Of mensen die keihard meebrullen als bijv. "KISS THE SOUND THAT POUNDS YOUR SENSES" door de zaal galmt.
*check Los als Wibi Soerjadiquote:Of van die wausen die melodietjes meepingelen op hun denkbeeldige piano.
*checkquote:Die overenthousiaste peppies die met wilde handgebaren meebewegen op de bass.
Zeker, die wil ik niet missen dit jaarquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:32 schreef NrSiX het volgende:
Me2Clan?
Dit jaar nog mensen die naar mysteryland willen/gaan, indien het doorgaat iig
Clan ... FD-NL, Chgrue, -MOON- , RAP-1 en nee... niet allemaal onder deze nicknamequote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:32 schreef NrSiX het volgende:
Me2Clan?
Gewoon beidequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:35 schreef l3laster het volgende:
[..]
Clan ... FD-NL, Chgrue, -MOON- , RAP-1 en nee... niet allemaal onder deze nickname
Mysteryland nog nooit geweest.. geef mij maar Decibel
Tuurlijk, 100% aanwezig.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:32 schreef NrSiX het volgende:
Me2Clan?
Ah tof, ik ook nog ff @FD-NL.. zijn wel de betere clans, -MOON- & RAP-1.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:35 schreef l3laster het volgende:
[..]
Clan ... FD-NL, Chgrue, -MOON- , RAP-1 en nee... niet allemaal onder deze nickname
Mysteryland nog nooit geweest.. geef mij maar Decibel
Nog niet, staat geloof ik de volgende release van Viper records. Datum is nog onbekend geloof ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:39 schreef nattermann het volgende:
Weet iemand toevallig of die plaat van G-town Madness vs. The Viper - Here it comes (D-Block & S-Te-Fan remix) al is gereleased?
Kan hem namelijk niet vinden, en heb geen idee waar ik dat zou kunnen vinden, en misschien weet iemand het hier wel
Oké, dan is het ook niet vreemd dat ik nergens een goede versie kan vindenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Nog niet, staat geloof ik de volgende release van Viper records. Datum is nog onbekend geloof ik.
heen niet, station is nog geen 5 min van de matrixx. Alleen 's morgens wachten op de trein is geen pretje.....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:29 schreef Pelgrim het volgende:
We willen morgen naar xxlerator, maar qua OV is het vrij kut te doen.
Inderdaad, 100% van niet! Helemaal met zulk kutweer.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
heen niet, station is nog geen 5 min van de matrixx. Alleen 's morgens wachten op de trein is geen pretje.....
Op Q-Base was ze heerlijk bezig, net zoals op Sensation vind ikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:17 schreef Silaz het volgende:
Morgen Dana @ dieka.
maar weet totaal niet wat ik moet verwachten van haar:P
Denk het niet.......quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:55 schreef 16meter het volgende:
Wij willen ook naar Matrixx misschien. Nog even verder kijken. Ik vrees dat Matrixx fucking druk word.
Uiteraard, mooiste festival waar ik ooit ben geweest! (ja idd, nog beter dan Defqon en Decibel...)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:32 schreef NrSiX het volgende:
Me2Clan?
Is Nijmegen ook zo'n carnavalsoord? waarom zou het niet druk zijn?quote:
Daarom juist, de meeste gaan gewoon de stad in, die gaan echt niet richting matrixx. Geloof me. Het wordt voor de matrixx z'n doen een aangenaam avondje met heerlijk de ruimtequote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is Nijmegen ook zo'n carnavalsoord? waarom zou het niet druk zijn?
Anders misschien Supersized. Hier in de buurt is een gratis hardcore feestje in HappydayzzMisschien dat we daar wel eindigen... lekker goedkoop en toch ff raggen.
die melodie is zo verschrikkelijk aanstekelijkequote:Op donderdag 31 januari 2008 20:05 schreef NLS04 het volgende:
btw
Ok dan. Nou ja, heb al te horen gekregen dat we niet gaan. de bob vind het te ver.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Daarom juist, de meeste gaan gewoon de stad in, die gaan echt niet richting matrixx. Geloof me. Het wordt voor de matrixx z'n doen een aangenaam avondje met heerlijk de ruimte
Understatement of the year... een van de redenen waarom wij morgen niet gaan. We gaan morgen naar een gratis hardcore feestje in culemborgquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
heen niet, station is nog geen 5 min van de matrixx. Alleen 's morgens wachten op de trein is geen pretje.....
Ik kan echt niet op zo'n podium staan, ik tief er altijd bijna afquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb verdomde zin in morgen. Gewoon gas erop en lekker stampen met die hap... Dat midden podium van de matrixx gaat weer helemaaal aan gort
Nijmegen is juist geen carnavalsoord vind ik..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is Nijmegen ook zo'n carnavalsoord? waarom zou het niet druk zijn?
Nee juist minder....Cut remix is beterquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:10 schreef NrSiX het volgende:
Ik vind de nieuwe van Showtek nog best meevallen btw.. Scratch is dan wel weer minder.
Ziaron - Stand up (Zatox Piano Mix) Lekker beuken
zo, dit is mijn versiequote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb verdomde zin in morgen vanavond. Gewoon gas erop en lekker stampen met die hap... Dat midden podium van de matrixx gaat weer helemaaal aan gort
Mocht niet gepubliceerd worden door 1 van de recordlabels.....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:08 schreef Da_Ripper het volgende:
Hey, hoe zit dat met die FearFM Hardstyle Top40?
Ben ze sinds oud&nieuw niet meer tegengekomen, zowel op MIC als lsdb...
Kijk een post boven jequote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:47 schreef Da_Ripper het volgende:
beetje jammer, maar wel begrijpelijk.
Kweet nog niet of ik iemand meekrijg hiero (carnaval en saaie paupers) maar anders doen we het gewoon Remi-style
Officieel niet, maar ik denk dat ze 'm snel in beslag zullen nemen...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:58 schreef Pelgrim het volgende:
Mag je eigenlijk fototoestel meenemen in de matrixx?
Heftig zegquote:Line up Black Sportpaleis Antwerpen
-Ghost
-Dark E
-Showtek
-Donkey Rollers
-Black Identity
-Zatox & Activator
-Dana
-Promo
-Neophyte
-Ruffian
Das een geil nummer, zal ff zoeken hoe die ook alweer heetquote:Op zondag 3 februari 2008 19:57 schreef ishetik het volgende:
Ik hoorde laatst een nummer, alleen ik heb geen idee hoe die heet..
http://www.youtube.com/watch?v=RlK45PHso0M
Vocal is volgens mij wel bekend:
"i'm coming to with the big crew playah" zoiets..
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen
Als je dat zou willen doen, held!quote:Op zondag 3 februari 2008 20:23 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Das een geil nummer, zal ff zoeken hoe die ook alweer heet.
Het is of een mix van Tatanka of van zatox, begint met een stukje van Wille Gullie Bass en het nummer heet Mesciappone.. Volgens mij nooit uitgebracht.quote:
kheb hier geen geluid maar op basis van de onvolledige tekst... bedoel je niet:quote:Op zondag 3 februari 2008 19:57 schreef ishetik het volgende:
Ik hoorde laatst een nummer, alleen ik heb geen idee hoe die heet..
http://www.youtube.com/watch?v=RlK45PHso0M
Vocal is volgens mij wel bekend:
"i'm coming to with the big crew playah" zoiets..
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen
Nope.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:06 schreef l3laster het volgende:
[..]
kheb hier geen geluid maar op basis van de onvolledige tekst... bedoel je niet:
technoboy - I shot the hunter (your listening to the boy in the big bad city?)
Inderdaad, de manier waarop hij van Forever as One naar I Shot the Blender overgaat is fucking geniaalquote:Op maandag 4 februari 2008 16:56 schreef nattermann het volgende:
Net maar weer eens die megamix van NLS opgezet..
Hij blijft toch echt![]()
![]()
I just threw up in my mouth.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:10 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Niet helemaal hardstyle, maar hij beukt wel aardig moet ik zeggen. En dat zelf gemaakt
http://youtube.com/watch?v=yOUVrRyAz9s
of de manier waarop D-Block & S-te-Fan het begin van de outro van Ride With Uz! wegdraaiden en Pounding RMX er in te mixenquote:Op maandag 4 februari 2008 16:57 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Inderdaad, de manier waarop hij van Forever as One naar I Shot the Blender overgaat is fucking geniaal.
Morgen 11-Kroegentocht Cuijkquote:Op maandag 4 februari 2008 18:52 schreef PartyAnimal87 het volgende:
is btw niks mis met carnaval
Daarom zijn die hardstyle avondjes (feestjes kun je het niet echt noemen) in landelijke regio-discotheekjes meestal niet zo tof... Ze kunnen af en toe leuke DJs boeken maar de plaatselijke pauper jeugd weet het altijd wel te verzieken. Pogo achtige praktijken en andersoortig hos-gedrag, ruzie zoeken, bier gooien etc..quote:Op zondag 3 februari 2008 21:04 schreef ReMcOrE het volgende:
SWAT was goed, MC Da Syndrome heldsamen met Willem
alleen het was zo ontiegelijk druk, zo f*cking vol en dan ook nog allemaal van die lompe sjonnies, die zaten te hossen en te beuken, terwijl ze niet eens wisten wie er draaide, laat staan dat ze wisten welke muzieksoort ze hoorden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar goed, daar heb ik mijn avond niet door laten verpesten
bij Lucky, New York, Dieka of Radstake heb ik nog nooit zo'n takke-drukte meegemaakt!! al is Takens ook nog 1 van de grootste discotheken, maar goed... en ik mag me vergissen, maar denk dat dit de 1e keer is dat ik me niet 100% vermaakt heb tijdens een hardstyelavondjequote:Op maandag 4 februari 2008 19:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
Daarom zijn die hardstyle avondjes (feestjes kun je het niet echt noemen) in landelijke regio-discotheekjes meestal niet zo tof... Ze kunnen af en toe leuke DJs boeken maar de plaatselijke pauper jeugd weet het altijd wel te verzieken. Pogo achtige praktijken en andersoortig hos-gedrag, ruzie zoeken, bier gooien etc..
Blijft jammer, zeker voor de DJ die zich uitslooft. Maar dit verschilt ook wel weer per streek.
quote:Op maandag 4 februari 2008 18:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
of de manier waarop D-Block & S-te-Fan het begin van de outro van Ride With Uz! wegdraaiden en Pounding RMX er in te mixen![]()
![]()
![]()
Die overgang van Fusion of Sound naar die laatste plaat (naam weet ik nietquote:Op maandag 4 februari 2008 16:56 schreef nattermann het volgende:
Net maar weer eens die megamix van NLS opgezet..
Hij blijft toch echt![]()
![]()
quote:Bulldozer Project - Arise Remixes (Seismic/SMC026)
Releasedate: March 2008
A1. Bulldozer Project - Arise (Beholder & Zany Rmx)
B1. Bulldozer Project - Arise (DJ Rob Rmx)
Zag hem ook staan jaquote:
quote:Bass Modulators - Indeep / The Cube
Catalog Number: [DJU023]
Release Date: February 2008
Format: Vinyl, 12"
A1 Bass Modulators - Indeep (Brainkicker Powered Mix)
B2 Bass Modulators - The Cube
quote:Noisecontrollers - Venom / Rushroom
Catalog Number: [FUSION 045-5]
Release Date: March 2008
Format: Vinyl, 12"
A1. Noisecontrollers - Venom
B1. Noisecontrollers - Rushroom
Was dan wel bij een carnavalsoptochtquote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:44 schreef Digiwave het volgende:
haha dat soort muziek op een regio zender. Tof!
Vind er eerlijk gezegd geen hol aanquote:Op maandag 4 februari 2008 20:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb ff een tijdelijke favoriet... Noisecontrollers - Rushroom. Heerlijke opbouw , melodie en climax......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gelukkig hebben mensen verschillende smaken, allemaal hetzelfde leuk vinden is ook al zo watquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Vind er eerlijk gezegd geen hol aan. Zal wel aan mij liggen..
Die is wel rielekstquote:Op maandag 4 februari 2008 20:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb ff een tijdelijke favoriet... Noisecontrollers - Rushroom. Heerlijke opbouw , melodie en climax......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Next Bomb On Scantraxx Italy !!!
A1. Sarabande
B1. Here We Go Again
Release datum : maandag 4 februari 2008
die is vet, die ontdekte ik laatst pas, had hem al wel tijdje op PC staanquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:08 schreef Digiwave het volgende:
Mijn tijdelijke favoriet : Walt Jenssen - Walt Mart
quote:
thnxquote:
Had het al via msn gezegd, maar nogmaals, gefeliciflapsitaartquote:
Had jij vorig jaar nou ook van dit soort dingen gepost? Dat was echt vetquote:Op donderdag 7 februari 2008 03:37 schreef Sethje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
filmpjes van de pleinfeesten....
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=215777
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=216010
zo zie je maar, carnaval is allesbehalve hoempapa
http://www.youtube.com/watch?v=GWgcGG44iKE
Bewijs dat er ook tof carnavaltoestanden zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2008 03:37 schreef Sethje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
filmpjes van de pleinfeesten....
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=215777
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=216010
zo zie je maar, carnaval is allesbehalve hoempapa
http://www.youtube.com/watch?v=GWgcGG44iKE
Jepquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Had jij vorig jaar nou ook van dit soort dingen gepost? Dat was echt vet
Als ik de kans krijg kom ik volgend jaar zeker een keer kijkenquote:
Ook niets voor mijquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:38 schreef Ladyxima het volgende:
ik heb echt helemaal niets met carnaval
Zaterdag naar de happy days geweest (wat een kutlocatie) naar een hardcore feestje...
waren wat mensen verkleed, begon de mc ineens over carnaval te blaten, en dan is het nu tijd voor de polonaise!!!1! Iedereen daar keek dus zo:dus hij zo 'grapje, grapje'
![]()
smiddags onder dwang naar de carnavalsoptocht gaan kijken.. bahDie 'muziek' wat een drama...
'teeny weeny string bikini' zooi![]()
![]()
Daar was ik ook... was niet zo geweldig. Sowieso een gare tent die happy dayzz, ik was er voor het eerst. Veel lonsdale/hardcore holland mongolen en wat van die verkleedde figuren ja, besef nu pas dat dat i.v.m. carnaval was. Kun je nagaan hoeveel ik met dat feest hebquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:38 schreef Ladyxima het volgende:
ik heb echt helemaal niets met carnaval
Zaterdag naar de happy days geweest (wat een kutlocatie) naar een hardcore feestje...
waren wat mensen verkleed, begon de mc ineens over carnaval te blaten, en dan is het nu tijd voor de polonaise!!!1! Iedereen daar keek dus zo:dus hij zo 'grapje, grapje'
![]()
smiddags onder dwang naar de carnavalsoptocht gaan kijken.. bahDie 'muziek' wat een drama...
'teeny weeny string bikini' zooi![]()
![]()
Hij staat in elk geval op Hardbassquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
Davide sonar, ik hoop dat ie op IQ staat
Boxen in de audio poorten achter, koptelefoon aansluiten aan de voorkantquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:19 schreef Silaz het volgende:
Hmm weet iemand mss hoe ik ervoor zorg dat ik en geluid uit me boxen, en tegelijkertijd uit me koptelefoon?:p
Je vergeet Reactor.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Hij staat in elk geval op Hardbass.
Sarabande, beatz 4 u en Techno Boheme. Vind dat nummer van hem met The Prophet niet zo eigenlijk..
heb ik al gezegd dat als ik dood ga , dat ik die dan op mijn crematie wilquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Jullie hebben natuurlijk allebei gelijk.Techno Boheme heeft toch wel het meeste charme voor mij
! Die break en hoe die beat dan opkomt.. Echt vet
.
die vinyl is inderdaad lekker, mooie hoes om de vinyl heenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Jullie hebben natuurlijk allebei gelijk.Techno Boheme heeft toch wel het meeste charme voor mij
! Die break en hoe die beat dan opkomt.. Echt vet
.
en je kist als basskistquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
heb ik al gezegd dat als ik dood ga , dat ik die dan op mijn crematie wil
Net opgenomen, iemand interesse erin?quote:1. A-lusion – Freeek it Up!
2. Front-liner – Tuuduuu!
3. Wildstylez – K.Y.H.U.
4. Dutch Master – Get Up
5. Duco vs. Bazz Pimpz – Make Noise
6. The Prophet vs. Headhunterz – High Rollerz
7. Zany & Tatanka ft. DV8 – Front to Back
8. Wild Motherfucker – Next Fother Mucker Episode (Trance-addict & Corleone dremix)
9. Unknown – Take On My Bootleg
10. Coone – Words From the Gang (D-Block & S-te-fan mix)
11. Donkey Rollers – Fusion of sound
12. Return Corps ft. Hollow – Wrong Frequency (Zany remix)
13. Technoboy – Guns ‘n Noses (Atomic Hard Mix)
14. 2 Best Enemies – Les Drums (TBY mix)
15. Zany & Beholder – Who wants this
16. Headhunterz vs. Abject – End Of My Existence
http://freaky.nl/cms/shop(...)%2520Love%2520It.htmquote:Headhunterz - Subsonic / Hate It Or Love It
art. nr. : SCREL 007
A1. Subsonic
B1. Hate It Or Love It
Release datum : maandag 11 februari 2008
Medium : 12-inch
http://freaky.nl/cms/shopprodukt/28044/record.htmquote:Headhunterz Vs Wildstylez - Blame It On The Music / Project 1
art. nr. : SCREL 008
A1. Blame It On The Music
B1. Project 1
Release datum : maandag 25 februari 2008
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:56 schreef mstx het volgende:
[..]
http://freaky.nl/cms/shop(...)%2520Love%2520It.htm
[..]
http://freaky.nl/cms/shopprodukt/28044/record.htm
Gewoon neerknallen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:39 schreef LeonH het volgende:
[..]
Net opgenomen, iemand interesse erin?
Bij deze:quote:
quote:1. A-lusion – Freeek it Up!
2. Front-liner – Tuuduuu!
3. Wildstylez – K.Y.H.U.
4. Dutch Master – Get Up
5. Duco vs. Bazz Pimpz – Make Noise
6. The Prophet vs. Headhunterz – High Rollerz
7. Zany & Tatanka ft. DV8 – Front to Back
8. Wild Motherfucker – Next Fother Mucker Episode (Trance-addict & Corleone dremix)
9. Unknown – Take On My Bootleg
10. Coone – Words From the Gang (D-Block & S-te-fan mix)
11. Donkey Rollers – Fusion of sound
12. Return Corps ft. Hollow – Wrong Frequency (Zany remix)
13. Technoboy – Guns ‘n Noses (Atomic Hard Mix)
14. 2 Best Enemies – Les Drums (TBY mix)
15. Zany & Beholder – Who wants this
16. Headhunterz vs. Abject – End Of My Existence
ey devv, khad je een PM gestuurd voor die Family of Light...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:07 schreef devv05 het volgende:
I will have that power!
Had weer eens niks (beters) te doen.
Same herequote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
ey devv, khad je een PM gestuurd voor die Family of Light...
Duco vs. Bazz Pimpz – Make Noisequote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:34 schreef LeonH het volgende:
[..]
Bij deze:
http://rapidshare.com/fil(...)ix_february.mp3.html
[..]
Project 1quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:56 schreef mstx het volgende:
[..]
http://freaky.nl/cms/shop(...)%2520Love%2520It.htm
[..]
http://freaky.nl/cms/shopprodukt/28044/record.htm
Die heb ik al klaar liggenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:40 schreef 16meter het volgende:
Die jaarmix van NLS blijft fucking goed.![]()
Je word gewoon van de ene kneiter in de andere geslingerd.
Wel een leuke mix. Platenkeus is erg goed.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:40 schreef 16meter het volgende:
Ja die zal ik binnenkort ff ergens uploadenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
ey devv, khad je een PM gestuurd voor die Family of Light...
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:40 schreef 16meter het volgende:
Is nog niet officieel gereleased, maar er zwerft (zoals vaker) een promo rondquote:Op zondag 10 februari 2008 12:01 schreef NLS04 het volgende:
- heb ik de release van Wrong frecuency (Zany remix) gemist ?? zag um al in meerdere setjes terugkomen ( oa in het lekkere setje van LeonH!) maar kan niet herinneren dat ie al gereleased was..
![]()
quote:A1. Wrong Frequency (DJ Zany Remix)
B1. Wrong Frequency (Original Mix)
Release datum : woensdag 20 februari 2008
Label : Solid Traxx Hardstyle
Normaal hou ik daar ook niet van. Ik bedoel als Zany zo voor me staat te mixen op een feest word ik er niet vrolijk van. Maar zo'n mixje leent zich gewoon prima voor op de fiets, bij het sporten, in de auto etc.. Leuk jaaroverzicht en inderdaad alleen maar climaxen en al die herinneringen die terugkomen van vorig jaar.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:24 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Wel een leuke mix. Platenkeus is erg goed.
Alleen Skihut-mix gehalte is erg hoog. Gewoon alle climaxen van de toppers na elkaar, nummers duren nog geen 2 minuten en soms lullig afgekapt/gemixt.
Dankequote:Op zondag 10 februari 2008 12:01 schreef NLS04 het volgende:
- heb ik de release van Wrong frecuency (Zany remix) gemist ?? zag um al in meerdere setjes terugkomen ( oa in het lekkere setje van LeonH!) maar kan niet herinneren dat ie al gereleased was..
![]()
I know the feelingquote:Op maandag 11 februari 2008 02:15 schreef voidmage het volgende:
wat is hardstyle toch een geile muziek!!![]()
ik kan niet wachten tot hardbass..
Whirl & Mayer - Heaven Above (Hardstyle Mafia vs Sasha F Remix)quote:Op maandag 11 februari 2008 00:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Iemand die weet hoe deze heet? Alphaverb dropte hem op QuakeDance '07, en sindsdien nog altijd benieuwd naar de titel van de plaat.
quote:Headhunterz - Subsonic / Hate it Or Love It
Yes yes, massive new bomb, finally released!!
A1. Subsonic
B1. Hate It Or Love It
Hardstyle Mafia, had het kunnen weten. Dankuquote:Op maandag 11 februari 2008 08:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Whirl & Mayer - Heaven Above (Hardstyle Mafia vs Sasha F Remix)
Coño lineupquote:Op maandag 11 februari 2008 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
ik lees net de lijn van Fantasy Island en hij is K*T!!ik had echt goede verwachtingen, de dag na mijn verjaardag, flink knallen op een vette locatie, 1e openluchtfeest van 2008, krijg je dit:
http://partyflock.nl/party/95515:Fantasy_island.html
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:16 schreef mstx het volgende:
[..]
weer wat geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Als je voor de hardcore gaat is ie best goedquote:Op maandag 11 februari 2008 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
ik lees net de lijn van Fantasy Island en hij is K*T!!ik had echt goede verwachtingen, de dag na mijn verjaardag, flink knallen op een vette locatie, 1e openluchtfeest van 2008, krijg je dit:
dan maar op de zaterdag, op mijn verjaardag zelf, richting België:
http://partyflock.nl/party/110280:Bassleader.html
Leukquote:Technoboy_-_Rage__A_hardstyle_song_.mp3
Jaren 90-vocalsquote:Op maandag 11 februari 2008 20:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
Leuk
Edit: Koning Technoboy blijft ook dit jaar weer doorgaan met het produceren van grúúwelijke tracks![]()
Ik vind het niet zo'n slechte lijn omhoog hoor.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
dan maar op de zaterdag, op mijn verjaardag zelf, richting België:
http://partyflock.nl/party/110280:Bassleader.html
Ik vind die The Mediterraneo Dub trouwens beter.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
Leuk
Edit: Koning Technoboy blijft ook dit jaar weer doorgaan met het produceren van grúúwelijke tracks![]()
Hij is gisteren toch gereleasedquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:37 schreef NrSiX het volgende:
Headhunterz - Subsonic / Hate it Or Love It
A1. Subsonic
B1. Hate It Or Love It
Die mag idd wel snel gereleased worden
helaas fakequote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:32 schreef 16meter het volgende:
voiceeeees I hear voices, voiceeees I HEAR VOICEEEEHEEES!!!!
twiediediediedie twiedeiedieieieieieeiieiee
En toch luister ik 'm weer he.![]()
Trouwens, Da_Bulldozer_Project_-_Arise_Remixes__SMC026_-WEB-2008-iHQ
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:25 schreef Digiwave het volgende:
Argh wanneer wordt Technoboy - Rage released? ik wil hem zo graag hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:32 schreef 16meter het volgende:
voiceeeees I hear voices, voiceeees I HEAR VOICEEEEHEEES!!!!
twiediediediedie twiedeiedieieieieieeiieiee
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:36 schreef mstx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds wanneer en hoe kom ik eraan?![]()
Edit: nvm heb het alquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:00 schreef Digiwave het volgende:
[..]
Sinds wanneer en hoe kom ik eraan?
Kopen man, bij freaky of recess, jeweetooog.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:00 schreef Digiwave het volgende:
[..]
Sinds wanneer en hoe kom ik eraan?
DJ Coone - Infected (Original Edit)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:53 schreef no1uknow het volgende:
Welk liedje is dit?
http://www.youtube.com/watch?v=YYhdhXET5GM&feature=related
er zitten 2 3 goede namen in de rest is allemaal f** beukiebeukie hardcore. Ik zelf had meer variatie verwacht aangezien ze zeggen dat er HARDSTYLE EN JUMP wordt gedraait en er bijna alleen hardcore dj's komenquote:Op maandag 11 februari 2008 20:56 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n slechte lijn omhoog hoor.
Max Enforcer en Pila vind ik wel vet voor de verandering, Noisecontrollers en Pavo altijd lekker. En daarnaast een paar goede hardcore namen.
Wat een geil nummer zegquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:25 schreef Digiwave het volgende:
Argh wanneer wordt Technoboy - Rage released? ik wil hem zo graag hebben
quote:Dozer - Church Of The The Darkside / Phantom
art. nr. : SPK 024-5
A1. Church Of The Darkside
B1. Phantom
Release datum : vrijdag 15 februari 2008
Label : Superplastik
dan ben ik nu helemaal benieuwd naar Phantomquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:34 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
Vindt Phantom zelfs nog iets beter als Church
Mits super bass remixquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:09 schreef Borkydude het volgende:
Builder - Her Voice blijft het beste nummer ooit
stiekem binnen gehaaldquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:37 schreef NrSiX het volgende:
Headhunterz - Subsonic / Hate it Or Love It
A1. Subsonic
B1. Hate It Or Love It
Die mag idd wel snel gereleased worden
Act of war is lekker....drop the bomb is de zentiments remix wel stukken beterquote:
Klopt jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:48 schreef Sethje het volgende:
drop the bomb is de zentiments remix wel stukken beter![]()
Ja echt beter die timetable, dat word voor mij:quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
hehe time table al gezien? staat in reverze topic.. en Vip zijn maakt het er niet makkelijker op kan ik je zeggen
Gefeliciteerd seth
Heerlijk is dat, zie je het eerst nog somber in, krijg je uiteindelijk toch een kans om te gaan.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:00 schreef Sethje het volgende:
gelukt2 kaartjes voor 40 per stuk..dus dat is wel te doen
let's do some housennnnnn
Ben ook erg benieuwd naar dat laatste..is mn eerste reverze dus we zullen zienquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:22 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, zie je het eerst nog somber in, krijg je uiteindelijk toch een kans om te gaan.
Have fun en laat ons weten hoe het was, ben vooral benieuwd naar het geluid int Sportpaleis...
quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:40 schreef no1uknow het volgende:
[Hardstyle] VA - Showtek - We live for the music - 2008
Vooral dit nummer is GOUD:
11.Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days 2.08 (Showtek Remix)
Leuk dat je laat zien wat je tof vindt, maar denk niet dat je hier veel bijval zult krijgenquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:40 schreef no1uknow het volgende:
hehehquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:40 schreef no1uknow het volgende:
Ja das wel balen.... Ik heb brennan heart afgelopen maanden 2,3 x gezien en D&S zijn mn helden dus dat word dbstf.. En ik heb deepack echt al sinds augustus niet meer gezien, dus ik ga voor deepack.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja wij moeten kiezen tussen 3 zalen soms![]()
de 2 ergste keuzes zijn: D&S - brennan - scope
en: Deepack - Zat&Acti -Wilds
en kleiner keus maar neit minder erg is: donkeys - abject
Een spellingsfout in de naam van je track/vinyl.quote:<( iTALiAN HARDSTYLE QUALiTY )>
)> Presents Haze
)> in Suffecation / Breathe
)> recorded on Dutch Master Works
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |