Toegevoegdquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:02 schreef l3laster het volgende:
<< ook Hardstyle liefhebber!
Zaterdag weer XXlerator in the MatriXX ..... Southstylers, Zany, Dozer, en natuurlijk held van de avond TATANKA !!!!!!!!
Zou je denken sethquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:56 schreef Sethje het volgende:
komend weekend dbstf jones en faistos heeeeeuj rammen yeah
Zou best eens kunnen..... van welk nummer van hun zou dat dan moeten zijn?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:02 schreef Pelgrim het volgende:
Is de sample van de TT niet van de beastie boys origineel?
Hierbij bevestig je de onkunde van showtekliefhebbers....oww wat een oude platen echt stom zeg...quote:
Ben je trouwens bij XQ showtek ook niet in slaap gevallen dan want het laatste wat showtek doet is promos draaien........................quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:09 schreef MrDice het volgende:
Gaaaaap veel oude nummers zeg![]()
Verder wel een strak setje natuurlijk.
ik geloof dat ik Straight on 2007 in vinyl versie op pc heb. of ik he b een verkeerde (Tuneboy Wacky remix weliswaar maargoed :p ) Lekker setjequote:Op donderdag 31 januari 2008 14:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hierbij bevestig je de onkunde van showtekliefhebbers....oww wat een oude platen echt stom zeg...
02. A-Lusion - Veritas
03. Headhunterz - Subsonic
05. K-Traxx - Straight On 2007
06. A-Lusion - Voodoo
07. Scope DJ - Rock Hypnotic
08. Le Brisc - I’ve Got (A-Lusion Remix) + Drummer Beat (Mash Up)
09. A-Lusion - In Trouble
11. Sylenth & Glitch - Music In You
Hmmm eens even kijken..dat wil zeggen dat er 8 van de 11 gedraaide platen niet gereleased zijn of ungereleased blijven.....![]()
Ik ben misschien in de war met die nieuwe age of reversed bass van ktraxxquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:16 schreef Silaz het volgende:
[..]
ik geloof dat ik Straight on 2007 in vinyl versie op pc heb. of ik he b een verkeerde (Tuneboy Wacky remix weliswaar maargoed :p ) Lekker setje
Nou nou rustig maar, het was maar een grapje hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hierbij bevestig je de onkunde van showtekliefhebbers....oww wat een oude platen echt stom zeg...
02. A-Lusion - Veritas
06. A-Lusion - Voodoo
Hmmm eens even kijken..dat wil zeggen dat er 8 van de 11 gedraaide platen niet gereleased zijn of ungereleased blijven.....![]()
Nee niet echt, eerder me de pleuris lopen stampen dank jequote:Op donderdag 31 januari 2008 14:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ben je trouwens bij XQ showtek ook niet in slaap gevallen dan want het laatste wat showtek doet is promos draaien........................
http://www.youtube.com/watch?v=rrWud7T8q5Aquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen..... van welk nummer van hun zou dat dan moeten zijn?
Yhep dat zijn ze dus. Dit nummer is al vaak geremixt in het wereldje van de Hardstyle en Hardcore.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:56 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=rrWud7T8q5A
Ik herken de stem van de zanger namelijk in de sample.
De opmerking waarmee je naar mijn mening de spijker op zn kop slaapquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
02. A-Lusion - Veritas
06. A-Lusion - Voodoo
Uhhhhhhhh...quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:09 schreef MrDice het volgende:
Gaaaaap veel oude nummers zeg![]()
Verder wel een strak setje natuurlijk.
Ook een domme opmerkingquote:Hierbij bevestig je de onkunde van showtekliefhebbers
Volgens mij wou je toen net inzetten om helemaal los te gaan of nie?quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:
vanaf 1 uur, 2 minuten en 53 seconde heb ik 3 seconde van wereldwijde bekendheid![]()
![]()
mijn eervolle bijdrage aan de Qlimax DVD
![]()
inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Volgens mij wou je toen net inzetten om helemaal los te gaan of nie?
Owja ik heb ook een dvd momentje. Moet 'm alleen nog even print-screenenquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik sta nooit op dvd's, zelfs neit op de decibel dvd waar we godverdomme helemaal voraan op de main met een italiaanse vlag stonden te zwaaien(tijdens zatox vs technoboy)
allemaal voor niets
Dan heb jij naast mijn partymaatje michael gestaanquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:35 schreef LeonH het volgende:
[..]
Owja ik heb ook een dvd momentje. Moet 'm alleen nog even print-screenen. Decibel 2006, toen een paar duizend mensen allergisch waren voor wat druppeltjes en onderdak zochten tegen de regen, stonden wij daar nog met een enkeling keihard te raggen op de Southstylers
. Ben erna volgens mij wel nog 3 weken strontverkouden geweest
maar hey gezellig was het wel
Helaas zegt dat tegenwoordig niks meer over het hardstyle-liefhebber-gehalte, gezien het groot aantal paupers dat tegenwoordig op grote feesten rondloopt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:52 schreef luckass het volgende:
Ik ga dit jaar minstens 2 grote feesten bezoeken, dus ik mag ook wel in de op denk ik
ik geef het op..quote:
De allergrootste paupers proberen nog minstens op DefQon.1 en Qlimax te komen 'gewoon om er een keer bij te zijn' of het 'mee te maken'. En dat zijn toch ook wel grote feesten... Zegt dus helaas niet zo veel.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Helaas zegt dat tegenwoordig niks meer over het hardstyle-liefhebber-gehalte, gezien het groot aantal paupers dat tegenwoordig op grote feesten rondloopt.![]()
Niet tegen jou persoonlijk bedoeld natuurlijk![]()
Deze man staat NIET in de OP?!quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:05 schreef NLS04 het volgende:
[..]
ik geef het op..![]()
![]()
btw
Dit is onze kerk, de kerk van de donkere kant![]()
Opgeven doen we niet aanquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:05 schreef NLS04 het volgende:
[..]
ik geef het op..![]()
![]()
btw
Dit is onze kerk, de kerk van de donkere kant![]()
Senstation black belgie is 16+quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:43 schreef Digiwave het volgende:
Jammer dat die grote feesten 18 + zijn =(. Ik wil zo graag naar eentje toe
Misschien Qlimax eind dit jaar in Belgie yea!
haha ik sta er ook op, wist niet eens dat ik gefilmd wasquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaadhet lijkt heel vaag omdat de muziek de intro van Scantraxx Reloaded is, maar ik stond volkomen gereed om gas te gaan geven
![]()
Ze laten je er echt wel door hoor, ben ook zo vaak geweest toen ik nog geen 18 was...quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:19 schreef no1uknow het volgende:
Godverdomme in maart Hardbass hier in Zoetermeer, fucking 15 minuten fietsen van m'n huis maar ik wordt pas in mei 18
Gewoon kaartje kopen en gaan. Hardbass is kwa controle niet zo strengquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:19 schreef no1uknow het volgende:
Godverdomme in maart Hardbass hier in Zoetermeer, fucking 15 minuten fietsen van m'n huis maar ik wordt pas in mei 18
Gewoon gaan, als je er niet als een 14 jarige uitziet laten ze je echt wel binnen. Eigenlijk nog geen enkele keer om mijn identificatie gevraagd. Zie ik ook niemand doen in de rij... Veel plezierquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:19 schreef no1uknow het volgende:
Yup TS beste spel ooit 2 jaar fulltime gespeeld onlinequote:
quote:
*checkquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:15 schreef 16meter het volgende:
Op een feest vind ik het zo mooi om naar de koppies te kijken. Mensen die met smile op hun smoel om zich heen kijken en net zo hard losgaan als jij.
*checkquote:Puur genieten van de sfeer en de muziek.
*check - geen "Nothing E. Matters"/"Strezzkip"quote:Of mensen die keihard meebrullen als bijv. "KISS THE SOUND THAT POUNDS YOUR SENSES" door de zaal galmt.
*check Los als Wibi Soerjadiquote:Of van die wausen die melodietjes meepingelen op hun denkbeeldige piano.
*checkquote:Die overenthousiaste peppies die met wilde handgebaren meebewegen op de bass.
Zeker, die wil ik niet missen dit jaarquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:32 schreef NrSiX het volgende:
Me2Clan?
Dit jaar nog mensen die naar mysteryland willen/gaan, indien het doorgaat iig
Clan ... FD-NL, Chgrue, -MOON- , RAP-1 en nee... niet allemaal onder deze nicknamequote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:32 schreef NrSiX het volgende:
Me2Clan?
Gewoon beidequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:35 schreef l3laster het volgende:
[..]
Clan ... FD-NL, Chgrue, -MOON- , RAP-1 en nee... niet allemaal onder deze nickname
Mysteryland nog nooit geweest.. geef mij maar Decibel
Tuurlijk, 100% aanwezig.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:32 schreef NrSiX het volgende:
Me2Clan?
Ah tof, ik ook nog ff @FD-NL.. zijn wel de betere clans, -MOON- & RAP-1.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:35 schreef l3laster het volgende:
[..]
Clan ... FD-NL, Chgrue, -MOON- , RAP-1 en nee... niet allemaal onder deze nickname
Mysteryland nog nooit geweest.. geef mij maar Decibel
Nog niet, staat geloof ik de volgende release van Viper records. Datum is nog onbekend geloof ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:39 schreef nattermann het volgende:
Weet iemand toevallig of die plaat van G-town Madness vs. The Viper - Here it comes (D-Block & S-Te-Fan remix) al is gereleased?
Kan hem namelijk niet vinden, en heb geen idee waar ik dat zou kunnen vinden, en misschien weet iemand het hier wel
Oké, dan is het ook niet vreemd dat ik nergens een goede versie kan vindenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Nog niet, staat geloof ik de volgende release van Viper records. Datum is nog onbekend geloof ik.
heen niet, station is nog geen 5 min van de matrixx. Alleen 's morgens wachten op de trein is geen pretje.....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:29 schreef Pelgrim het volgende:
We willen morgen naar xxlerator, maar qua OV is het vrij kut te doen.
Inderdaad, 100% van niet! Helemaal met zulk kutweer.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
heen niet, station is nog geen 5 min van de matrixx. Alleen 's morgens wachten op de trein is geen pretje.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |