I just threw up in my mouth.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:10 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Niet helemaal hardstyle, maar hij beukt wel aardig moet ik zeggen. En dat zelf gemaakt
http://youtube.com/watch?v=yOUVrRyAz9s
of de manier waarop D-Block & S-te-Fan het begin van de outro van Ride With Uz! wegdraaiden en Pounding RMX er in te mixenquote:Op maandag 4 februari 2008 16:57 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Inderdaad, de manier waarop hij van Forever as One naar I Shot the Blender overgaat is fucking geniaal.
Morgen 11-Kroegentocht Cuijkquote:Op maandag 4 februari 2008 18:52 schreef PartyAnimal87 het volgende:
is btw niks mis met carnaval
Daarom zijn die hardstyle avondjes (feestjes kun je het niet echt noemen) in landelijke regio-discotheekjes meestal niet zo tof... Ze kunnen af en toe leuke DJs boeken maar de plaatselijke pauper jeugd weet het altijd wel te verzieken. Pogo achtige praktijken en andersoortig hos-gedrag, ruzie zoeken, bier gooien etc..quote:Op zondag 3 februari 2008 21:04 schreef ReMcOrE het volgende:
SWAT was goed, MC Da Syndrome heldsamen met Willem
alleen het was zo ontiegelijk druk, zo f*cking vol en dan ook nog allemaal van die lompe sjonnies, die zaten te hossen en te beuken, terwijl ze niet eens wisten wie er draaide, laat staan dat ze wisten welke muzieksoort ze hoorden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar goed, daar heb ik mijn avond niet door laten verpesten
bij Lucky, New York, Dieka of Radstake heb ik nog nooit zo'n takke-drukte meegemaakt!! al is Takens ook nog 1 van de grootste discotheken, maar goed... en ik mag me vergissen, maar denk dat dit de 1e keer is dat ik me niet 100% vermaakt heb tijdens een hardstyelavondjequote:Op maandag 4 februari 2008 19:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
Daarom zijn die hardstyle avondjes (feestjes kun je het niet echt noemen) in landelijke regio-discotheekjes meestal niet zo tof... Ze kunnen af en toe leuke DJs boeken maar de plaatselijke pauper jeugd weet het altijd wel te verzieken. Pogo achtige praktijken en andersoortig hos-gedrag, ruzie zoeken, bier gooien etc..
Blijft jammer, zeker voor de DJ die zich uitslooft. Maar dit verschilt ook wel weer per streek.
quote:Op maandag 4 februari 2008 18:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
of de manier waarop D-Block & S-te-Fan het begin van de outro van Ride With Uz! wegdraaiden en Pounding RMX er in te mixen![]()
![]()
![]()
Die overgang van Fusion of Sound naar die laatste plaat (naam weet ik nietquote:Op maandag 4 februari 2008 16:56 schreef nattermann het volgende:
Net maar weer eens die megamix van NLS opgezet..
Hij blijft toch echt![]()
![]()
quote:Bulldozer Project - Arise Remixes (Seismic/SMC026)
Releasedate: March 2008
A1. Bulldozer Project - Arise (Beholder & Zany Rmx)
B1. Bulldozer Project - Arise (DJ Rob Rmx)
Zag hem ook staan jaquote:
quote:Bass Modulators - Indeep / The Cube
Catalog Number: [DJU023]
Release Date: February 2008
Format: Vinyl, 12"
A1 Bass Modulators - Indeep (Brainkicker Powered Mix)
B2 Bass Modulators - The Cube
quote:Noisecontrollers - Venom / Rushroom
Catalog Number: [FUSION 045-5]
Release Date: March 2008
Format: Vinyl, 12"
A1. Noisecontrollers - Venom
B1. Noisecontrollers - Rushroom
Was dan wel bij een carnavalsoptochtquote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:44 schreef Digiwave het volgende:
haha dat soort muziek op een regio zender. Tof!
Vind er eerlijk gezegd geen hol aanquote:Op maandag 4 februari 2008 20:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb ff een tijdelijke favoriet... Noisecontrollers - Rushroom. Heerlijke opbouw , melodie en climax......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gelukkig hebben mensen verschillende smaken, allemaal hetzelfde leuk vinden is ook al zo watquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Vind er eerlijk gezegd geen hol aan. Zal wel aan mij liggen..
Die is wel rielekstquote:Op maandag 4 februari 2008 20:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb ff een tijdelijke favoriet... Noisecontrollers - Rushroom. Heerlijke opbouw , melodie en climax......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |