11:21 Huub loves Thijs?"Palma is Thijs homo?", vraagt de Oldenzaler als Palma de twee mannen in het kantoor komt vergezellen. "Nee, naar mijn gevoel niet...", antwoordt zij twijfelend. Huub vertelt het verhaal over de douche. "Ik heb hem gezegd dat ik hem wel leuk vond, met zijn jongensachtige lichaam", lacht Huub verder. "Hij heeft verkering en gaat met de jongens naar de voetbal...", denkt Palma hardop. "Ik heb hem ook verteld dat ik iedere keer een erectie krijg als hij daar staat bij de douche. Toen zei hij 'krijg de t*fus' en toen liep hij weg", aldus de Oldenzaler. "Nou, doe er wat mee! Speel het uit!", raadt het hoofd huishouding de treiterkop aan. Jaap besluit dat Palma als echte Amsterdamse homomoeder maar eens een gesprekje met de huishouder moet aangaan. Het wordt een zware dag voor Thijs...
11:36 Milde Huub en Jaap..."Hé, ik heb een probleem! Die pluche hond die op Nicky lijkt, die is er niet meer...", legt Huub uit aan Jaap. "Dan moeten we iets anders verzinnen, of een nieuwe bestellen", oppert Jaap. "Dat ophangen was ook te hard", krabbelt Huub terug van zijn oorspronkelijke plan. Zouden de twee kompanen dan toch iets milder worden na zo'n lange tijd in de Villa?
11:39 Bi? Waar?"Wist je dat Huub bi was?", vraagt Palma aan Claire zodra zij de keuken komt binnenlopen. "Waar?", vraagt de Tilburgse verbaasd. "Bi-seksueel!", roept Palma uit. "Ja, dat wist ik. Sorry ik ben net wakker...", verontschuldigt ze zich. "Jij ziet er goed uit, trouwens!", complimenteert het hoofd huishouding de blondine. "Je bent nu nog slanker dan toen je erin kwam", vervolgt ze liefjes. "Ze is slank maar ze heeft wel een buikje", roept Amanda vanaf de eettafel. Was dat een sneer?
11:41 Huub en Thijs deel IIIDan komt Palma met Thijs het kantoor binnengelopen. Het is tijd voor de confrontatie. Thijs gaat meteen tegen Huub tekeer. "Één ding: één keer is leuk, twee keer is leuk, ik ben geen homo en ophouden nu", besluit Thijs. Huub gaat hier natuurlijk lacherig op in... "Nee, ophouden! Nu is het genoeg! Ik heb tegen Palma gezegd dat ik het niet erg vind dat jij mij leuk vindt, maar ik ben geen homo. Dus gewoon je bek houden", roept de huishouder uit. "Ik maak toch geen toespelingen", zegt Huub onschuldig. "Als jij gewoon zegt dat het niet aan de orde is, dan houdt het op. Het gaat mij om de werksfeer. Dus nogmaals geen illusies", besluit Palma het gesprek. "Oké", antwoordt Thijs. "Opgelost", antwoordt Huub. Maar om zich nog even van zijn beste kant te laten zien roept Huub Thijs nog wel na met "Dag lekkertje", als Thijs het kantoor uitloopt. Jaap lacht zich rot...
12:06 Al twee bezoekersEllen is er al om met Amanda te gaan paardrijden. De Amsterdamse drinkt eerst een kop koffie met haar instructrice en dan trekt ze haar jas aan en is ze klaar om weer even door de paardenbak te scheuren. En Ellen is nog geen seconde de achterdeur uit, of nieuw bezoek staat alweer voor de deur. Jayms komt Brian gitaarles geven. De docent kan nog net even Amanda onderscheppen, voordat ze achter Ellen aangaat, om haar een dikke knuffel te geven vanwege het verlies van haar hondje. En dan is het Jayms beurt om een kop koffie mee te drinken en alle verhalen en nieuwe ontwikkelingen aan te horen...
Bron: Villa Vandaag, 31-01-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel