abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56244846

[centraal] FC Groningen - topic
Centrale FC Groningen - topic deel 2 , richting linkerrijtje
Centrale FC Groningen Topic #3, wat valt er nog te halen?
[Centraal] FC Groningen #4
[Centraal] FC Groningen #5 Een goed begin is het halve werk!
[Centraal] FC Groningen #6 3x op rij winnen in de Kuip
[Centraal]FC Groningen #7 Goodbye Oosterpark O+
[Centraal]FC Groningen #8 Op naar de Euroborg!
[Centraal]FC Groningen #9: De 2e seizoenshelft gaat beginnen
[Centraal]FC Groningen #10: Op weg richting playoffs?
[Centraal]FC Groningen #11: De maand van de waarheid
[Centraal]FC Groningen #12: Playoffs binnen handbereik
[Centraal]FC Groningen #13: Sankoh, topper in spé!
[Centraal] FC Groningen #14: Nevland is back!
[Centraal] FC Groningen #15: We Gaan europa in.
[Centraal]FC Groningen deel 16:Zwaaien naar van Gaal!
[Centraal] FC Groningen deel 17: Buijs moet blijven!
[Centraal] FC Groningen deel 18: Nevland toch naar Curacao
[Centraal]FC Groningen #19 We gaan weer beginnen!
[Centraal] FC Groningen #20: Sterker dan vorig seizoen!
[Centraal] FC Groningen #21: De start van een nieuw seizoen!
[Centraal] FC Groningen deel #22: Bye Bye Buijs
[Centraal] FC Groningen deel #23: Nait soezen, moar doun!
[Centraal] FC Groningen deel 24: Met Luis Suarez!!
[Centraal] FC Groningen deel 25: Met blunderende keepert!!
[Centraal] FC Groningen deel #26: Un, Dos, Tres, Suarez!
[Centraal] FC Groningen deel 27: Met een tovenaar in het team
[Centraal] FC Groningen deel: #28 Stunten tegen de lampjes!
[Centraal] FC Groningen deel: #29 Kerst in het uitvak!
[Centraal] FC Groningen deel: #30 Op naar de play-offs ;)
[Centraal] FC Groningen #31: Niet alles is voor Bassie...
[Centraal] FC Groningen #32 Bassie in de spits ole ole
[Centraal] FC Groningen #33 Boeren zijn de baas in R-Dam
[Centraal] FC Groningen #34 Met de play-offs in zicht
[Centraal] FC Groningen #35 Europa lonkt..!
[Centraal] FC Groningen #36 Feest op de Grote Markt..!
[Centraal] FC Groningen #37 Snel weer beginnen aub.!
[Centraal] FC Groningen #38: We zijn weer begonnen. *O*
[Centraal] FC Groningen #39: Nijland, poot stijf houden!!
[Centraal] FC Groningen #40: Met gratis arbitragezaak.. :r
[Centraal] FC Groningen deel #41: Suarez kost 9,5 miljoen...
[Centraal] FC Groningen #42: Welkom MARCUS BERG.
[Centraal] FC Groningen #43: Blessuregolf..
[Centraal] FC Groningen #44: En het is... Fiorentina
[Centraal] FC Groningen #45: Paesani non rinunciati mai!
[Centraal] FC Groningen #46: Winst op de (r)tukkers!
[Centraal] FC Groningen # 47 - Een schitterende club
[Centraal] FC Groningen #48: Met de Winterstop voor de deur
[Centraal] FC Groningen #49: Fledderus blijft!
[Centraal] FC Groningen #50: Nevland naar Fulham?

Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak E
Noca : vak E
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E
Garudo: Vak S
Marrek: Vak KK
Magno: Vak CC

• Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • De Groene Hel TV
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner

[X] Cahais nieuwe aanwinst FC Groningen.
    [X] Sepp de Roover nieuwe aanwinst FC Groningen.
    [X] Fulham doet bod op Nevland, maar FC Groningen wijst het bod af!

Download hier de OP!

[ Bericht 0% gewijzigd door venomsnake op 23-01-2008 17:33:03 ]
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_56244926
    quote:
    Sepp de Roover de nieuwe rechtsback
    FC Groningen koopt Belg voor zes ton van Sparta en incasseert 3.750.000 euro voor Bruno Silva

De ene rechtsback heeft zijn hielen nog maar net gelicht of de andere rechtsback is alweer gearriveerd. Bruno Silva trok de deur van de Euroborg gistermorgen definitief achter zich dicht en vertrok naar Ajax waar hij een vierenhalfjarig contract ondertekende en in de voetbaltempel van FC Groningen werd Sepp de Roover gisteravond al als zijn opvolger gepresenteerd.

In financieel opzicht hebben Hans Nijland cum suis alvast een prima deal afgesloten. Ajax heeft 3.750.000 euro voor Silva op tafel gelegd en FC Groningen ontvangt bovendien nog tien procent van de vergoedingssom bij een doorverkoop van de Uruguayaan. Voor De Roover moet FC Groningen een bedrag van 600.000 euro betalen aan Sparta Rotterdam. De 23-jarige Belg had bij de tweede club uit de Maasstad weliswaar nog een verbintenis tot medio 2010, maar daarin een gelimiteerde vergoedingssom opgenomen waarvoor hij tussentijds mocht vertrekken. FC Groningen en De Roover zijn een contract overeengekomen met een looptijd van tweeënhalf jaar met een optie voor nog twee jaar.

De Roover, bezig aan zijn tweede seizoen bij Sparta, noemt zijn overgang naar FC Groningen ’een heel mooie stap’ in zijn carrière. "FC Groningen heeft zich de laatste jaren gepresenteerd als een heel stabiele club. Daar komt bij dat ik denk dat mijn overstap naar FC Groningen een absolute meerwaarde heeft naar de Olympische Spelen toe." De Roover maakt deel uit van de voorlopige olympische selectie van zijn land en hoopt er straks in Peking bij te zijn. Hij behoorde vorig jaar zomer eveneens tot de Belgische ploeg op het EK onder 21 jaar en speelde toen ook in de Euroborg. "Ik vind het een heel mooi stadion."

Maandagavond sprak De Roover met trainer Ron Jans en diens assistent Raymond Libregts. "Zij verwachten niet alleen dat ik mijn verdedigende taak doe, maar ook dat ik aanvallende impulsen geef. Ik denk dat ik goed in het profiel pas van de rechtsback van FC Groningen." Ron Jans laat weten dat zijn club Sepp de Roover al veel langer op de korrel had, maar dat de transfer door het vertrek van Silva in een stroomversnelling is gekomen. "Doordat Bruno Silva in september al de intentie had uitgesproken na dit seizoen te willen vertrekken waren wij al op zoek naar een rechtsback en Sepp de Roover stond ook op ons lijstje."

De Roover past volgens Jans prima in het 4:4:2-concept dat FC Groningen hanteert. "In ons systeem hebben wij aanvallende impulsen nodig van onze rechtsback. Bruno Silva gaf ons die en Sepp de Roover is ook een speler die heel veel buitenom opkomt. Hij heeft ook een goede voorzet en pikt ook nog wel eens een goaltje mee. In de jeugd heeft hij ook rechtsbuiten gespeeld." (bron: DvhN, Jan Mennega)
    Ook nog eens 10% vangen bij een doorverkoop van Silva..
    Al vraag ik me af of die kerel voor veel geld zal vertrekken bij Ajax..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_56244971
    complimenten voor Hans Nijland en Veldmate.
    pi_56244985
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 02:02 schreef venomsnake het volgende:
    Check dit dan..
    http://nl.youtube.com/watch?v=D4p-ey2fzo0
    Dat zie ik ook nog wel elke week vol zitten. Van de buitenkant ziet het er ook mooier uit, het lijkt meer op een voetbalstadion dan.
    Trouwens, die 10% van Silva is ook mooi bedongen, al moet je idd afvragen of hij nog meer waard wordt, en of hij z'n waarde uberhaupt een beetje behoudt.
    pi_56245054
    Even een kleine tvp om het FC-nieuws te kunnen volgen
    pi_56245184
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 10:56 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Trouwens, die 10% van Silva is ook mooi bedongen, al moet je idd afvragen of hij nog meer waard wordt, en of hij z'n waarde uberhaupt een beetje behoudt.
    Je moet gewoon zo denken: Stel dat hij wel voor veel geld wordt verkocht dan zal Groningen een mooi bedrag vangen. Gaat hij voor iets minder weg (2 miljoen ofzo) dan vangt de FC nog 2 ton..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_56245285
    Mooie aankoop en veel geld eruit gehaald bij Silva.
    Wind extinguishes a candle and energizes fire
    pi_56245403
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 10:54 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ook nog eens 10% vangen bij een doorverkoop van Silva..
    Al vraag ik me af of die kerel voor veel geld zal vertrekken bij Ajax..
    Ze hadden beter gewoon wat meer geld kunnen vragen, want de kans dat Silva over ooit nog voor 8 miljoen naar Milan of Chelsea gaat is klein. Erg klein.
    pi_56245681
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 11:04 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Je moet gewoon zo denken: Stel dat hij wel voor veel geld wordt verkocht dan zal Groningen een mooi bedrag vangen. Gaat hij voor iets minder weg (2 miljoen ofzo) dan vangt de FC nog 2 ton..
    Tsja, inderdaad!
    Alles wat binnenkomt is natuurlijk meegenomen, en 10% is niet weinig
      woensdag 23 januari 2008 @ 11:32:06 #10
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_56245985
    Vanvond NEC in eigen huis.
    Revanche is het enige wat telt, het liefst met grote cijfers.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_56246195
    Payback time vanavond.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_56246516
    Zijn jullie er nog op vooruit gegaan ook qua rechtsback
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_56246574
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 11:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Zijn jullie er nog op vooruit gegaan ook qua rechtsback
    Zo slecht was Meerdink toch niet?
    pi_56246597
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 11:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zo slecht was Meerdink toch niet?

Zelfs Ogararu is beter dan hij op die positie.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    pi_56247127
    Speelt Sankoh hoe dan ook? Want iedereen is nou wel in een hosanna stemming, maar als Sankoh niet speelt zal de opstelling hetzelfde zijn als tegen Twente, neem ik aan. Dus met Metaj-Kruiswijk-Hiariej-Meerdink...
    pi_56247354
    Waarschijnlijk speelt Sankoh wel, maar is nog niet 100% zeker.
    Ik heb ook geen trek in Meerdink op rechtsback.

Zal wel zoiets worden vanavond:

------------------------V Loo-----------------------
    Hiariej-------Sankoh-------Kruiswijk-------Metaj
    ----------------------Lindgren----------------------
    --VD Laak-------------------------------Fledderus
    -----------------------Lovre------------------------
    --------------Berg-----------------Nijland----------

Jammer dat de Roover en Cahais nog niet speelgerechtig zijn.
    Anders denk ik dat Cahais op de plek van de geblesseerde Stenman kon spelen.

Dit ziet er wel aardig uit namelijk:

--De Roover-------Sankoh---------Kruiswijk------Cahais

verwacht wordt dat Stenman weer mee kan doen tegen feyenoord trouwens.
    pi_56247586
    Cahais is toch wel speelgerechtigd, maar De Roover toch niet?
    pi_56247839
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 12:38 schreef detulp050 het volgende:
    De Roover in ieder geval niet. maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat Cahais ook nog niet kon spelen. Maar kan eraast zitten..
      woensdag 23 januari 2008 @ 12:57:34 #19
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_56248114
    Leuk verdediging volgend jaar met De Roover, Sankoh, Cahais en Stenman.
    pi_56248225
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 12:38 schreef detulp050 het volgende:
    Volgens mij werd vanmiddag bekend of Cahais mag spelen. De Roover kan sowieso niet spelen. Als Cahais speelgerechtigd wordt verklaard zal hij op de bank beginnen. Lijkt me ook wel zo verstandig. Laat hem maar mooi even kijken hoe het er hier aan toe gaat. Waarschijnlijk weet hij nog niet eens hoe iedereen heet namelijk.
    pi_56248282
    droommodus
    Misschien laten debuteren bij een ruime voorsprong..
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 12:57 schreef Grulez het volgende:
    Leuk verdediging volgend jaar met De Roover, Sankoh, Cahais en Stenman.
    Zal je net zien dat Sankoh komende zomer naar Ajax gaat... !!
      woensdag 23 januari 2008 @ 13:12:36 #22
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_56248492
    Als Kruiswijk dan ook nog gaat, krijgen ze eindelijk een goede verdediging
      woensdag 23 januari 2008 @ 13:36:51 #23
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_56249138
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 13:12 schreef Grulez het volgende:
    Als Kruiswijk dan ook nog gaat, krijgen ze eindelijk een goede verdediging
    ja idd.. dan kun je Cahais op zijn plaats laten spelen. Maar wel veel jonge spelers in de verdediging zeg
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_56251155
    Sepp de Roover in het AD van vandaag; ,, Toen bekend werd dat Silva alsnog zou vertrekken, hoopte ik al dat Groningen bij mij zou uitkomen.''

Komt in ieder geval niet met tegenzin hier heen..
      woensdag 23 januari 2008 @ 15:15:44 #25
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_56251397
    Goed nieuws: Fulham is afgehaakt in de strijd om Nevland. Om 14:53 heb ik het smsje ontvangen. Bericht is 100% betrouwbaar.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_56251454
    FC Groningen en Fulham nog niet akkoord over Nevland
    Woensdag 23 januari 13:09 - Hans Mulder
    Eredivisie - De droom van Erik Nevland om in de Premier League te gaan spelen lijkt voorlopig nog niet uit te komen. Gisteren meldde het geinteresseerde Fulham zich officeel bij FC Groningen, maar de club gaat niet akkoord met het eerste bod van het Londense Fulham.
    Volgens algemeen directeur Hans Nijland van de Groningse eredivisionist wordt alles in deze zaak in goed overleg besproken met Erik Nevland. Zowel speler als club zijn het erover eens dat het bedrag dat Fulham voor Nevland wilde geven te laag was. "Dit alles bespreken we steeds personlijk met Erik en tot nu toe zitten we nog op dezelfde golflengte. Ook Erik kon begrijpen dat we het geboden bedrag te laag vonden" aldus de algemeen directeur. Nijland wenste geen uitspraken te doen over de hoogte van het bedrag wat de Engelsen voor de spits hadden geboden.
    Twinning = boring
    pi_56251484

Wat 'n weelde : Nevland, Berg, Nijland, Matavz
    pi_56251618
    quote:
    FC Groningen strijdt om titel, NEC tegen degradatie

Vooraf had werkelijk niemand in Groningen en omstreken er rekening mee gehouden, maar de plaatselijke FC strijdt mee om de titel. Daarom kan het woensdag goede zaken doen tegen het in degradatienood verkerende NEC Nijmegen.

Bij beide clubs vonden er de afgelopen week mutaties plaats. NEC versterkte zijn kern aanzienlijk, Groningen raakte Bruno Silva kwijt aan Ajax en haalde er de Argentijnse belofte Matias Cahais en Sepp de Roover voor terug. Bovendien rammelde het Engelse Fulham aan de poorten van de Euroborg, het wil Erik Nevland aantrekken. Een eerste bod werd door de Noorderlingen echter van tafel geveegd, waardoor de spits vanavond gewoon inzetbaar is.

Voor de bij Sparta weggeplukte De Roover geldt dit niet. Zijn transfer kwam enkele uren te laat om hem nog speelgerechtigd te krijgen voor de confrontatie met NEC. Of Cahais wel van de partij kan zijn is niet bekend. Bij de bezoekers is de Spaanse aankoop Dani Fernandéz speelklaar.

De ploeg van Groningen-trainer Ron Jans is na de recente nederlaag tegen FC Twente op zoek naar de zege. "Dat we drie dagen na zondag alweer spelen is helemaal niet erg, want dat wisten we van tevoren. NEC heeft er een paar nieuwe spelers bij gekregen. Wij kennen de kwaliteiten in hun selectie. Gezien de stand op de ranglijst, de vorm waarin wij verkeren en de uitwedstrijd in Nijmegen, is het duidelijk wat ons doel is. Een overwinning is het enige dat telt", sprak de overtuigde Jans over het aanstaande duel.

Ook NEC-trainer Mario Been blikte op de officiële website van Groningen vooruit op het treffen: "FC Groningen is in eigen huis gewoon een lastig te kloppen ploeg. Groningen kent momenteel wel wat personele problemen en transferzaken spelen er een rol. Toch wordt het voor ons een heel moeilijke wedstrijd tegen een goed voetballende ploeg. Niettemin kijken we er naar uit, want het is een mooi affiche in een mooi stadion voor een fantastisch publiek."

Voetbalprimeur..
    Wat een headline ook weer van voetbalprimeur..
    ''Groningen strijdt om titel''
    pi_56251619
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 15:18 schreef Inca het volgende:
    FC Groningen en Fulham nog niet akkoord over Nevland
    Woensdag 23 januari 13:09 - Hans Mulder
    Dit is natuurlijk al langer bekend. Weinig nieuws aan.
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 15:15 schreef The_Verve het volgende:
    Goed nieuws: Fulham is afgehaakt in de strijd om Nevland. Om 14:53 heb ik het smsje ontvangen. Bericht is 100% betrouwbaar.
    Dat smsje dan weer wel. Al ben ik dan wel benieuwd wie er 100% betrouwbaar is. Nijland?
    pi_56251761
    quote:
    Cahais nog niet speelgerechtigd

23 januari, 15:26 uur

Trainer Ron Jans kan vanavond in het thuisduel met NEC nog niet beschikken over Matias Cahais. De Argentijnse aanwinst is nog niet speelgerechtigd.

Cahais werd afgelopen maandag aangetrokken van Boca Juniors en gepresenteerd in Euroborg. Daarna was er druk fax- en telefoonverkeer met Argentinië om de vrijgave voor de verdediger te krijgen, maar dat is niet op tijd gelukt. De Argentijnen zijn er niet in geslaagd het Internationale Transfer Certificaat (ITC) tijdig bij de KNVB te verzorgen. De reden hiervoor ligt op twee punten. Ten eerste is er een tijdsverschil met het Zuidamerikaanse land en ten tweede werken ze daar slechts vanaf de middag.

Hierdoor zal het ITC naar verwachting pas vanavond in Zeist op de burelen belanden en dat is te laat om Cahais vanavond op te nemen in de Groningse selectie voor de competitiewedstrijd tegen NEC. Normaal gesproken moet Cahais wel inzetbaar zijn als de ploeg van Ron Jans zondag tegen Feyenoord aantreedt in de Rotterdamse Kuip. Ook de andere aanwinst die FC Groningen gisteravond presenteerde, Sepp De Roover, zou dan tot de selectie moeten kunnen behoren.

Bron: FC Groningen
    Hopen op Sankoh dan maar...
    pi_56251769
    ehhh, je was me voor..

Jammer, maar hij had waarschijnlijk toch op de bank moeten beginnen..
    pi_56251953
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 15:32 schreef venomsnake het volgende:
    ehhh, je was me voor..

Jammer, maar hij had waarschijnlijk toch op de bank moeten beginnen..

Ja, in dat opzicht maakt het weinig uit. Maar wat als de hechting van Sankoh tijdens de wedstrijd openscheurt? Dan krijgen we weer Meerdink. Maar ach, dat ging tegen Twente best goed
    pi_56252406
    Desnoods zijn hele kop intapen. Gewoon zo'n tulband geven..
    pi_56252764
    Tu tu tu tu Sepp de Roooooover tu tu tu tu!
    quote:
    Leuke verdediging volgend jaar met De Roover, Sankoh, Kruiswijk en Stenman.
      woensdag 23 januari 2008 @ 16:53:28 #35
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_56253796
    Gelukkig zendt Tele2Voetbal de wedstrijd vannacht al om 1:25 uit.
    pi_56254126
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 16:53 schreef Evil_Koekje het volgende:
    Gelukkig zendt Tele2Voetbal de wedstrijd vannacht al om 1:25 uit.
    Haha, hoe verzinnen ze het.. Er is toch geen hond die zo laat een herhaling gaat zitten kijken?
      woensdag 23 januari 2008 @ 17:15:11 #37
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_56254295
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 17:08 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Haha, hoe verzinnen ze het.. Er is toch geen hond die zo laat een herhaling gaat zitten kijken?
    Redelijk kans dat ik alsnog zit te kijken met 't ritme wat ik nu heb. Maar 't is volgensmij niet te doen om tot dan de uitslag niet te horen/lezen.
    pi_56254453
    Belangrijke pot vanavond...
      woensdag 23 januari 2008 @ 17:24:27 #39
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_56254503
    Morgen tentamen, maar ik ga toch maar ff heen
    pi_56254693
    Heb de OP even ge-update..

Wat een fraaie selectie hebben we toch! Hoop eigen jeugd zit eraan te komen.

quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 17:15 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Redelijk kans dat ik alsnog zit te kijken met 't ritme wat ik nu heb. Maar 't is volgensmij niet te doen om tot dan de uitslag niet te horen/lezen.
    Je kunt ook live via planet internet kijken. Kost 4 euro.
      woensdag 23 januari 2008 @ 17:35:16 #41
    121632 Thomas87
    Democracy is coming!
    pi_56254709
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 17:24 schreef Grulez het volgende:
    Morgen tentamen, maar ik ga toch maar ff heen
    Anders nem je je boek mee in het stadion. Kan je mooi in de rust nog even wat overkijken.

mis je echter wel de penalty's
    Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
    Martin Drent: "Studeren ook!"
      woensdag 23 januari 2008 @ 17:36:26 #42
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_56254732
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 17:35 schreef Thomas87 het volgende:

[..]

Anders nem je je boek mee in het stadion. Kan je mooi in de rust nog even wat overkijken.

mis je echter wel de penalty's
    Ja die 15 min gaan mn tentamen redden
      woensdag 23 januari 2008 @ 17:41:17 #43
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_56254834
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 17:34 schreef venomsnake het volgende:
    Wat een fraaie selectie hebben we toch!
    Ik ben wel benieuwd naar Luciano eigenlijk. Hopen dat 't een beetje opschiet met die pink van 'm. Zou zonde zijn als je van clubfavoriet (In België) na je transfer in de vergetelheid raakt.
    En ik heb nog bij Rozema in de klas gezeten een paar jaar, leuk dat ie 't gered heeft.
    quote:
    Je kunt ook live via planet internet kijken. Kost 4 euro.
    Ik weet 't, 1 keer geprobeerd. Loopt IE vast, nix geen code toegemaild ofzo verder. Dag 4 euri.
    pi_56254909

Klikbaar!!

Met dank aan Bavvelder, fcgforum.
    pi_56254961
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 17:41 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar Luciano eigenlijk. Hopen dat 't een beetje opschiet met die pink van 'm. Zou zonde zijn als je van clubfavoriet (In België) na je transfer in de vergetelheid raakt.
    En ik heb nog bij Rozema in de klas gezeten een paar jaar, leuk dat ie 't gered heeft.
    [..]

Ik weet 't, 1 keer geprobeerd. Loopt IE vast, nix geen code toegemaild ofzo verder. Dag 4 euri.
    Sowieso mag Luciano wel eens de kans krijgen van mij. V Loo doet het zeker niet slecht, maar toch word ik enorm zenuwachtig van hem.. Vooral bij voorzetten blijft ie vaak op de lijn staan. Heb ook een beetje het gevoel dat hij wat traag naar de grond duikt als ballen laag ingeschoten worden.

Grappig trouwens dat je bij Rozema in de klas hebt gezeten.
      woensdag 23 januari 2008 @ 17:55:22 #46
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_56255094
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 17:48 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Sowieso mag Luciano wel eens de kans krijgen van mij. V Loo doet het zeker niet slecht, maar toch word ik enorm zenuwachtig van hem.. Vooral bij voorzetten blijft ie vaak op de lijn staan. Heb ook een beetje het gevoel dat hij wat traag naar de grond duikt als ballen laag ingeschoten worden.
    Ik zou 'm graag eens zien onder de lat ja. En v. Loo heeft soms een beetje twijfelachtige acties inderdaad.
    quote:
    Grappig trouwens dat je bij Rozema in de klas hebt gezeten.
    Ja m'n halve klas zat toen bij de FC geloof ik (waaronder die jongen van Veendam, met die verkrachting ) maar hij is dus de enige die daadwerkelijk doorgestroomd is.
    pi_56255251
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 11:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Vanvond NEC in eigen huis.
    Revanche is het enige wat telt, het liefst met grote cijfers.
    El- Akchaoui zit diep he

Uiteraard hoop ik op een NEC stuntje, maar ik verwacht dat jullie niet zo veel problemen met ons hebben. De vorm is wel groeiende, maar uitwedstrijden zijn echt een drama dit seizoen. En jullie hebben in principe meer kwaliteit en het thuisvoordeel.

En jullie mogen van mij hooghouden zovaak jullie willen, maar laat svp die grote cijfers maar achterwege
    pi_56255351
    Het is echt niet zo dat groningen even eenvoudig gaat winnen hoor. Juist tegen de (met alle respect) wat mindere ploegen heeft de FC het uitermate moeilijk vaak. Bovendien zijn we nog niet op volle oorlogsterkte achterin. Op papier moet Groningen dit winnen.

Maar zal nog lastig zat worden.
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 17:55 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Ja m'n halve klas zat toen bij de FC geloof ik (waaronder die jongen van Veendam, met die verkrachting
    !!
    pi_56255757
    mooie scan venomsnake... leuk leesvoer
    GELOOF JE EIGEN
      woensdag 23 januari 2008 @ 18:38:04 #50
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_56255989
    Zo naar Euroborg!
    Hopen op een mooie wedstrijd en een overwinning...
    pi_56256477
    Zometeen maar ff Grunn kijken in de kachel.
    'Wish I was old and a little sentimental'
    Porcupine Tee - Normal
    pi_56256692
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 18:56 schreef StarGazer het volgende:
    Zometeen maar ff Grunn kijken in de kachel.
    Leuke tent!
    Ik rij naar das Euroborg.

Sankoh en Nevland terug in de basis
    quote:
    FC Groningen start vanavond in een uitverkocht Euroborg-stadion met Gibril Sankoh en Erik Nevland in de basis. Topscorer Marcus Berg begint op de bank. Koen van de Laak is niet bij de selectie door de naweeën van een hersenschudding die hij in de eerste competitiewedstrijd opliep.

Opstelling FC Groningen
    1 Van Loo; 2 Hiariej, 3 Sankoh, 4 Kruiswijk, 5 Stenman; 6 Lindgren, 7 Meerdink, 8 Fledderus, 10 Lovre; 9 Nijland, 11C Nevland.
    Bank: 16 Koopmans, 14 Berg, 15 Matavz, 17 Van der Laan, 18 Rozema.

Opstelling NEC
    1 Babos; 8 Davids, 3C Wisgerhof, 6 Pothuizen, 5 El-Akchaoui; 16 Sibum, 23 Vadócz, 10 Holman; 7 Worm, 17 Lens, 11 Bobson.
    Bank: 25 Baart, 4 Kivuvu, 9 Van Beukering, 18 Fernandez, 20 Fachtali, 21 Drost, 24 Aarab.
    pi_56257150
    Nieuw topic, hier de doelpunten van Grunn tot nu toe .

18-08-2007 Goran Lovre (NAC Breda - FC Groningen) 0-1
    18-08-2007 Erik Nevland (NAC Breda - FC Groningen) 0-2
    18-08-2007 Mark-Jan Fledderus (NAC Breda - FC Groningen) 0-3
    02-09-2007 Marcus Berg (Ajax - FC Groningen) 1-1
    02-09-2007 Marcus Berg (Ajax - FC Groningen) 1-2
    23-09-2007 Erik Nevland (Excelsior - FC Groningen) 1-1
    23-09-2007 Marcus Berg (Excelsior - FC Groningen) 1-2
    23-09-2007 Evgeniy Levchenko (Excelsior - FC Groningen) 1-3
    29-09-2007 Goran Lovre (FC Groningen - Sparta Rotterdam) 1-0
    07-10-2007 Marcus Berg (AZ - FC Groningen) 1-1
    07-10-2007 Ondrej Svejdik (AZ - FC Groningen) 2-2
    21-10-2007 Martijn Meerdink (FC Groningen - FC Twente) 1-0
    28-10-2007 Koen Van De Laak (NEC - FC Groningen) 1-1
    11-11-2007 Erik Nevland (Roda JC - FC Groningen) 1-1
    25-11-2007 Marcus Berg (FC Groningen - Feyenoord) 1-1
    25-11-2007 Erik Nevland (FC Groningen - Feyenoord) 2-1
    25-11-2007 Marcus Berg (FC Groningen - Feyenoord) 3-2
    01-12-2007 Marcus Berg (FC Groningen - VVV-Venlo) 1-0
    09-12-2007 Erik Nevland (sc Heerenveen - FC Groningen) 2-1
    09-12-2007 Erik Nevland (sc Heerenveen - FC Groningen) 2-2
    22-12-2007 Stefan Nijland (Heracles Almelo - FC Groningen) 1-1
    22-12-2007 Koen Van De Laak (Heracles Almelo - FC Groningen) 1-2
    26-12-2007 Rasmus Lindgren (FC Groningen - PSV) 1-1
    26-12-2007 Marcus Berg (FC Groningen - PSV) 2-1
    29-12-2007 Stefan Nijland (Sparta Rotterdam - FC Groningen) 0-1
    29-12-2007 Stefan Nijland (Sparta Rotterdam - FC Groningen) 1-2
    29-12-2007 Goran Lovre (Sparta Rotterdam - FC Groningen) 1-3
    12-01-2008 Goran Lovre (FC Groningen - Excelsior) 1-0
    12-01-2008 Marcus Berg (FC Groningen - Excelsior) 2-1
    12-01-2008 Goran Lovre (FC Groningen - Excelsior) 3-2
    20-01-2008 Goran Lovre (FC Twente - FC Groningen) 1-1

= Schot, intikker.
    = Kopbal.
    = Vrije Trap.
    = Speciaal (Volley, Omhaal, Lob, Stift, Hak, Solo).
    = Afstandschot.
    = Strafschop.
    = Eigen Doelpunt.

Ook een overzicht hebben? PM mij met de vraag wat je wilt hebben en ik post het graag. Ik heb alle gifjes van alle Eredivisiewedstrijden en ik kan allerlei overzichten maken (doelpuntenmakers, assistgevers, thuisdoelpunten, uitdoelpunten, alle doelpunten van een club, type doelpunten etc.).
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_56257531
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 19:04 schreef Prosac het volgende:

[..]

Leuke tent!
    Ik rij naar das Euroborg.

Sankoh en Nevland terug in de basis
    [..]
    Berg op de bank..

Zou toch niet de laatste wedstrijd van Nevland zijn he.....

edit..
    Marcus had lichte griep dus..

[ Bericht 4% gewijzigd door venomsnake op 23-01-2008 21:52:41 ]
      woensdag 23 januari 2008 @ 21:48:59 #55
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_56261715
    Mooie uitslag.

Morgen gelijkspelletje Feyenoord-Twente.
    pi_56261780
    Sankoh met zijn balletje hooghouden.. Koekje van eigen deeg!!
    5-1, de wraak is zoet..
    pi_56262597
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 11:39 schreef Karrs het volgende:
    Payback time vanavond.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_56262876
    pi_56263054
    Zo, dat ook weer rechtgezet.

En Sankoh had nog iets onthouden
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_56263420
    Lekkere overwinning weer
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_56263481
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 19:32 schreef venomsnake het volgende:

Zou toch niet de laatste wedstrijd van Nevland zijn he.....
    Gezien de gebaren en het gezicht bij de wissel en het rondje na afloop..

vrees ik toch het ergste.
    pi_56263531
    zo, revanche is binnen en een doelsaldo van +2, ook wat waard. Maar we hebben mazzel gehad dat NEC echt gewoonweg niet kan scoren zeg. Die goal was gewoon voor van Loo, maar die kwam weer eens niet van de lijn los.

Sankoh deed nog even een Witschgetje, alleen iets mindere uitvoering, maar zijn doel was duidelijk.

Matavz stond bij zijn eerste balcontact zo vrij als N'Kufo, maar kopt helaas zoals Lovre. Verder puike invalbeurt van die jongen, maar had moeten scoren. (tot 2x toe)

Met Berg meer voetbal in het veld.

Mindere dag hadden Metaj, Lovre, Nijland, Lindgren en Nevland (ja echt)
    van Loo kan je die goal aanrekenen en was gewoon slecht. punt.
    Meerdink redelijk, maar had mogen scoren.
    Kruiswijk, Sankoh en Hiariej (mooie goal!) degelijk.
    Berg en Matavz uitstekend ingevallen.

Die goal van Lovre was overigens weer grote teamklasse met puik tikstraatvoetbal werk.
    pi_56263706
    Hiariej speelde gewoon geweldig!! Mooi de concurrentie met Sepp aangaan..
    Die Goal van Lovre was van grote schoonheid, wat een aanval.
    En Berg.... Tja, die wordt met de week beter, maakt maakte hij die kans koud af!!
    pi_56263913
    Lekker sfeertje weer in de kachel.

Vond Groningen matig, maar zaten een paar mooie doelpunten tussen. Daarnaast smaakt die 5-1 op NEC natuurlijk wel heel zoet.

Die Hiariej is een leuke voetballer
    Porcupine Tee - Normal
      woensdag 23 januari 2008 @ 23:39:13 #65
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_56264840
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 22:38 schreef clauwheee het volgende:
    En Sankoh had nog iets onthouden
    Jammer dat Jans na afloop dan weer even het braafste jongetje van de klas moet uithangen. Hoogstandje van Sankoh was gewoon op z'n plaats. Had ie ook nooit gedaan zonder dat voorvalletje in Nijmegen...

Volgende thuiswedstrijd is tegen Roda JC. Ik voorspel 5-1...
    pi_56264923
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 23:39 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Jammer dat Jans na afloop dan weer even het braafste jongetje van de klas moet uithangen. Hoogstandje van Sankoh was gewoon op z'n plaats. Had ie ook nooit gedaan zonder dat voorvalletje in Nijmegen...

Volgende thuiswedstrijd is tegen Roda JC. Ik voorspel 5-1...
    Ik vond het ook een leuke actie van Sankoh
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_56265094
    ander gunstig nieuws.
    Fulham heeft na Cousin nog een spits aangetrokken. Eddie Johnsson komt per direct over van Kansas City
      woensdag 23 januari 2008 @ 23:49:12 #68
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_56265124
    Ik vond 't ook wel mooi van Sankoh inderdaad. Wat had Lovre nou gedaan waar Jans ook afstand van wou nemen?
    pi_56265172
    1 voet op de bal, stilleggen en dan handen in de zij als ware hij een veroveraar.
      woensdag 23 januari 2008 @ 23:53:30 #70
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_56265241
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 23:50 schreef Prosac het volgende:
    1 voet op de bal, stilleggen en dan handen in de zij als ware hij een veroveraar.
    Oh ja, dat hoorde ik nog op Radio Noord inderdaad nu je 't zegt.
      woensdag 23 januari 2008 @ 23:53:57 #71
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_56265248
    Mooie pot. Ik zat alleen op een kutplek.
      woensdag 23 januari 2008 @ 23:54:36 #72
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_56265259
    Bij Lovre was het wel een beetje misplaatst natuurlijk. Die speelde ondanks zijn goal een slechte wedstrijd. Sankoh betaalde echter gewoon met gelijke munt, maar Jans keert liever zijn andere wang toe.

Dat zijn wel genoeg clichés in 1 post.
      woensdag 23 januari 2008 @ 23:54:36 #73
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_56265260
    quote:
    Die vond ik eigenlijk wel geniaal
    pi_56265266
    quote:
    !
    pi_56265386
    Ik zou het zelf ook gedaan hebben hoor. Ik hou wel van wraak nemen. Maar toch, ik had liever gezien dat ze die 5-1 eerder opzochten
      donderdag 24 januari 2008 @ 00:00:29 #76
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_56265389
    Nou, dit had ik niet verwacht maar fijn is het wel
    Bernie en ik zijn tof.
    pi_56265398
    De 4-1
      donderdag 24 januari 2008 @ 00:02:27 #78
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_56265448
    Oja Meerdink is echt te slecht voor dit niveau en Hiariej heeft me verrast in positieve zin. Mss wel de beste 'man' van het veld. De staande ovatie voor Nevland was ook wel indrukwekkend
      donderdag 24 januari 2008 @ 00:06:21 #79
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_56265503
    Lovre kan volgens mij alleen maar via 1-2tjes doelpunten maken ofnie
    pi_56265520
    NEC zette in de heenwedstrijd juist zichzelf voor lul door een soort wannabe-gallaryplay te gaan spelen. Hooghouden, hakballetjes en elke keer de Goffert op de banken. Door het zo in de bol te krijgen bij een ruime overwinning deden ze juist af aan de glans ervan.
    Jans heeft gelijk dat wij ons niet tot dat niveau dienen te verlagen. Je gram halen dien je immers subtiel te doen zoals zijn 'verspreking' op RTL: "Nek, euh N.E.C. bedoel ik"
    pi_56265546
    Bij NEC was het helemaal misplaatst natuurlijk, die stonden 17e ofzo toendertijd.
    pi_56265636
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 00:08 schreef Prosac het volgende:
    Bij NEC was het helemaal misplaatst natuurlijk, die stonden 17e ofzo toendertijd.
    Precies, daarom. Daarnaast waren het ook allemaal van die doodsimpele hakballetjes rond de middencirkel zonder tegenstander in de buurt. En dat publiek dan van 'Oeh!' en 'Aah!' Had eerder last van plaatsvervangende schaamte dan dat ik me zwaar geprovoceerd voelde destijds.
    pi_56265781
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 00:07 schreef Cruoninga het volgende:
    Je gram halen dien je immers subtiel te doen zoals zijn 'verspreking' op RTL: "Nek, euh N.E.C. bedoel ik"
    Ja dat was prachtig! Hij maakte dat ''geintje'' 2 keer..
    pi_56265807
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 00:06 schreef Grulez het volgende:
    Lovre kan volgens mij alleen maar via 1-2tjes doelpunten maken ofnie
    Daar maken te weinig spelers gebruik van, de 1-2. Hij kan het en profiteert ervan.
    That's all folks!
      donderdag 24 januari 2008 @ 00:28:06 #85
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_56265853
    edit; nm.

[ Bericht 56% gewijzigd door Evil_Koekje op 24-01-2008 05:04:04 ]
    pi_56265907
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 00:02 schreef Grulez het volgende:
    Oja Meerdink is echt te slecht voor dit niveau
    Ik vond hem vandaag wel goed eigenlijk.
      donderdag 24 januari 2008 @ 01:28:12 #87
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_56266742
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 00:30 schreef Grunner het volgende:

[..]

Ik vond hem vandaag wel goed eigenlijk.
    Voor zijn doen mss. Ik let wellicht alleen op al zijn tekortkomingen.
    pi_56266938
    We gaan ditmaal echt uefa spelen
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_56269324
    quote:
    Fulham op tribune voor Erik Nevland

FC Groningen heeft nog geen tweede bod van Fulham ontvangen op Erik Nevland. Of dat er komt is onzeker. Zeker is wel dat gisteravond hoofdscout Andy Thorn van de Londense club bij FC Groningen - NEC op de tribune van de Euroborg zat.

FC Groningen heeft Fulhams eerste bod op Nevland naast zich neergelegd. De clubleiding vond het bedrag, naar verluidt 800.000 euro, te laag. Hoe de situatie rond de Noor zich ontwikkelt zal de komende dagen blijken. Mocht Nevland de overstap naar Engeland maken dan wil FC Groningens de vacature nog in proberen te vullen voordat het transferwindow dicht gaat, volgende week donderdag om middernacht.

Manager technische zaken Henk Veldmate vloog maandag op zijn 51ste verjaardag in allerijl naar Argentinië om alvast contacten te leggen met een kandidaat-opvolger van Nevland. De naam van de aanvaller wil FC Groningen vooralsnog niet noemen.

De vele bewegingen die Fulham de laatste dagen op de transfermarkt maakt geven aan dat de nood bij de club hoog is. De Cottagers staan negentiende en voorlaatste in de Premier League en de achterstand op nummer achttien Sunderland bedraagt vijf punten. Vorige week al legden zij de Noorse verdediger Brede Hangeland vast. Hij kwam over van FC Kopenhagen en stond eerder onder contract bij Viking FK, de vorige club van Nevland.

Afgelopen dinsdag weekte Fulham de aanvaller Daniël Cousin voor 3.5 miljoen euro los van Glasgow Rangers. De Schotse topclub nam de 30-jarige Gabonnees voor dit seizoen over van RC Lens. Cousin scoorde in zeventien wedstrijden acht maal voor de Rangers.

Fulham wil nog een aanvaller aan zich verplichten. Behalve Nevland heeft het ook Marlon King van stadgenoot Watford op de korrel. Jari Litmanen (onder meer oud-Ajax) is eveneens nadrukkelijk bij Fulham in beeld, maar de nieuwe manager Roy Hodgson beschouwt hem meer als middenvelder dan als aanvaller. (bron: DvhN, Jan Mennega)
    quote:
    Jans zit ruim in middelen

GRONINGEN - FC Groningen heeft het verlies in Enschede tegen FC Twente opvallend soepel verwerkt. De ploeg had gisteravond in de sfeervolle Euroborg nauwelijks moeite met het matige NEC (5-1), dat steeds verder wegzakt op de ranglijst en langzamerhand serieus in degradatiegevaar komt.

De ambitieuze Groningers richten het vizier steeds nadrukkelijker op een klassering bij de eerste vijf, een plek die recht geeft op voetbal in de strijd om de UEFA Cup. ,,We willen weer Europa in,’’ erkent trainer Ron Jans. ,,Maar de huidige stand is een momentopname.’’

Bij FC Groningen keken Sepp de Roover en Matias Cahais vanaf de tribune toe. De nieuwe aanwinsten waren nog niet speelgerechtigd. Jans verwacht hen komend weekeinde tegen Feyenoord wél in de selectie te kunnen opnemen.
    De twee nieuwe verdedigers verkeerden in goed gezelschap, want Jans miste door blessures gisteravond maar liefst acht man. Voeg daar aan toe dat de later ingevallen clubtopscorer Marcus Berg op de bank begon, omdat hij last had van een hamstringblessure en het ligt voor de hand te veronderstellen dat de coach amper genoeg manschappen over had om een behoorlijke basiself het veld in te sturen.
    Niets was echter minder waar. Het tekent de kracht van het huidige FC Groningen dat Jans moeiteloos een groot aantal absenties kan opvangen door min of meer gelijkwaardige spelers. Het uitgekiende transferbeleid betaalt zich uit. Vooral in de breedte heeft de club twintig volwaardige eredivisiespelers.

Tegen NEC deed Jans net als afgelopen zondag tegen FC Twente weer een beroep op Martijn Meerdink. Dit keer niet als rechtsback, maar op zijn oude vertrouwde stek rechts voorin. De éénmalige international, vorig seizoen tijdens de winterstop weggeplukt bij AZ, heeft in Groningen nog niet kunnen imponeren. De sleet zit er na een aantal slepende blessures een beetje op bij de 31-jarige aanvaller, die dit seizoen nog slechts één doelpunt en twee assists achter zijn naam heeft staan.
    Meerdink was ook tegen NEC van goede wil, maar zijn bijdrage viel te verwaarlozen. Het gevaar voorin moest vooral komen van de herstelde Erik Nevland, die aast op een transfer naar het Engelse Fulham, en van Stefan Nijland, de zoon van de technisch directeur van FC Groningen. De zelfbewuste spits ontwikkelt zich stormachtig. Begrijpelijk dus dat de club hem voor langere tijd vast wil leggen.
    FC Groningen had weinig moeite met NEC. De Nijmeegse opponent moest zich veelal beperken tot counters, waarbij werd gegokt op de snelheid van de vleugelaanvallers Lens en Bobson. De hechte defensie van FC Groningen liet zich slechts sporadisch verrassen.
    Het duel was eigenlijk al na 35 minuten vrijwel gespeeld. Tot tweemaal toe eiste Mark-Jan Fledderus aan Groningse kant de hoofdrol voor zich op. Eerst benutte hij een strafschop nadat El-Akchaoui Nevland had gevloerd en nog geen twee minuten later verschalkte hij doelman Babos met een venijnig schot.
    Na rust probeerde NEC aanvallend meer druk uit te oefenen. Trainer Mario Been bracht Jhonny van Beukering binnen. De goaltjesdief, nog steeds niet genoeg afgevallen om zijn basisplaats weer te heroveren, onderstreepte dat hij er een neusje voor heeft op de goede plaats te staan. Amper tien minuten binnen de lijnen kopte hij van dichtbij de aansluitingstreffer binnen.
    NEC schoot er weinig mee op. Scheidsrechter Nijhuis deelde de ploeg van Been 25 minuten voor tijd de genadeklap uit. Hij zond Wisgerhof met tweemaal geel van het veld. Prompt maakte invaller Marcus Berg kort daarop de 3-1, waarna het Nijmeegse verzet definitief was gebroken. Lovre en Hiariej voerden daarna de marge nog verder op.

AD
    Interview met Jans

Interview met Hiariej

[ Bericht 24% gewijzigd door venomsnake op 24-01-2008 10:33:30 ]
      donderdag 24 januari 2008 @ 10:38:20 #90
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_56270151
    Kijk, dat is nog een revanche nemen .
    Ik moet bekennen dat ik lekker liep te schreeuwen en lachen toen Sankoh even ging hooghouden, maar eigenlijk had hij dat niet moeten doen.
    Daarmee laat hij alleen zien dat El-Hatsjoei ons daarmee raakte en dat was juist de bedoeling van zo'n actie. Ik had liever dat Sankoh er gewoon 6-1 van had gemaakt i.p.v. dat hooghouden.
    Maargoed, ruime cijfers en nu weer met de kop d'r veur naar Feyenoord.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      donderdag 24 januari 2008 @ 11:44:47 #91
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_56271728
    Leuke wedstrijd gister
    pi_56272591
    Nevland en Sankoh waren niet op de training. Ook liepen er Engelsen en Zuid europees volk rond..
    Damn.. Ga lekker spelers van Twente halen ofzo..

Al zal Sankoh nog wel last van dat ongeluk hebben.
    pi_56272798
    Pablo Mouche (Boca Juniors) naar FC Groningen?

http://www.telam.com.ar/vernota.php?tipo=N&dis=1&sec=1&idPub=90704&id=206449&idnota=206449

vertaling google translate:
    quote:
    Mouche happen to a Dutch team

The young striker of Boca is about to fix its incorporation to FC Groningen, which has its campus in the former zaguero xeneize Matias Cahais.

Special Envoy.

Boca Juniors striker, Paul Mouche, it is intended by FC Groningen, which militates in the Dutch first division football and already joined their ranks to advocate xeneize, Matias Cahais.

This was revealed to Télam sources leadership La boca which indicated that a representative of the European club noted that the parties played Mouche, compared with San Lorenzo, in Mar del Plata, and before Rácing in Salta and immediately make a bid, which Economic amount was not reported.

The FC Groningen account in their ranks with the zaguero Matias Cahais, a member of the selection that was consecrated Argentine world champion sub20 Canada in 2007, and he was here until last week when the offer came unexpectedly from the Dutch entity and decided to try fortune in Europe.

Mouche, born on October 11, 1987 in the town of San Martin, Buenos Aires province, emerged from the lower divisions of Boca Juniors, was in Students of Buenos Aires, from 2002 to 2005, and in 2007 had a brief tenure Arsenal of Sarandí.

This year, by special request of the head coach Carlos Ischia, began to carry out the preseason here in Tandil and had two good performances at San Lorenzo and Racing, and now would be the fifth front behind Palermo, Palacio Boselli and Castromán.

Wiki
    quote:
    Pablo Nicolás Mouche

Pablo Nicolás Mouche is an Argentine football striker. He was born on October 11, 1987, in the city of San Martín in the Buenos Aires Province of Argentina. He currently plays for Boca Juniors of the Primera Division Argentina.

Mouche started his career with Estudiantes de Buenos Aires in the metropolitan 3rd division of Argentine football. In 2006 he was signed by Arsenal de Sarandí and then in 2007 he joined Argentine giants Boca Juniors.

Mouche has a lot of potential, he was picked to join the Argentina Under-20 squad to take part in the 2007 South American Youth Championship in Paraguay. Mouche justified his selection by scoring a hat-trick against Venezuela in a 6-0 victory.
    meer bronnen melden het..

[ Bericht 41% gewijzigd door venomsnake op 24-01-2008 12:49:32 ]
    pi_56273057
    Ik dus overal zoeken naar info over "Paul Mouche", kom ik er achter dat hij gewoon Pablo heet...
    Scoorde een hattrick op het Zuid Amerikaanse kampioenschap onder 20 jaar tegen Venezuela, maar zat later niet in de selectie van het WK U20.

edit: zoals je dus nu ook kan zien in de 2e quote
    pi_56273562
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 12:41 schreef Fides het volgende:
    Ik dus overal zoeken naar info over "Paul Mouche", kom ik er achter dat hij gewoon Pablo heet...

Maar dit wordt de nieuwe trend?... Grote talenten bij zuid amerikaanse topclubs weghalen..
    Wel leuk voor Cahais, krijgt hij een maatje erbij. Voelt hij zich misschien wat sneller thuis.

Vast een aanwinst voor de vrouwelijke supporters

[ Bericht 7% gewijzigd door venomsnake op 24-01-2008 13:20:11 ]
    pi_56273868
    That's all folks!
    pi_56274436
    Heeft Groningen DAM als scout aangenomen ofzo?
    pi_56274747
    quote:
    Dijkstra en Nienhuis bij Oranje onder-18

Mart Dijkstra en Leonard Nienhuis van FC Groningen A1 behoren tot de selectie van het Nederlands Elftal onder-18 die woensdag 6 februari een vriendschappelijke interland speelt in en tegen Turkije.

De selectie verzamelt zondag 3 februari op Schiphol en vertrekt een dag later naar Turkije. Onder leiding van bondscoach Wim Koevermans vindt dinsdag in het stadion te Adana een training plaats. Op woensdagmiddag om 13.30 uur wordt in het Turkse Adana afgetrapt tegen de leeftijdsgenoten met het geboortejaar 1990. Een dag later keert het gezelschap terug naar Nederland.

pi_56275101
    'Argentijn moet Nevland doen vergeten'
    FC Groningen is zo goed als rond met Boca Juniors over de komst van Pablo Mouche. De spits moet Erik Nevland, die nadrukkelijk in de belangstelling staat van Fulham, doen vergeten bij de Eredivisionist.

Het doorgaans betrouwbare Argentijnse Telam meldt dat de transfer inmiddels vrijwel volledig is afgerond. De pas 20-jarige Mouche, die het met zijn 1.75 meter niet moet hebben van zijn lengte, wordt in Argentinië gezien als een grote belofte. Desondanks komt hij slechts sporadisch in actie voor de Argentijnse grootmacht.

Overigens is het nog niet bekend of het talent gehuurd of gekocht zal worden. Eerder deze week deed Groningen al goede zaken met Boca door de verdediger Matias Cahais voor anderhalf jaar te huren, met optie tot koop.

Mouche speelde eerder voor Estudiantes en Arsenal de Sarandí, waar hij dusdanig veel indruk maakte dat Boca hem vorig jaar overnam. De spits maakte tevens deel uit van het Argentijnse elftal onder 20 dat vorig jaar Zuid-Amerikaans kampioen werd. Op dat toernooi baarde hij nog opzien door drie keer te scoren tegen Venezuela.
    Twinning = boring
    pi_56275270
    Och jee.. Voetbalprimeur leest dus ook de forums.
    Let op, nu staat het over een uurtje op alle sites: V Bal, Voetbalzone etc ect.
    pi_56276387
    Die Leonard Nienhuis, is dat ook weer een zoon van?

Gisteren Hiariej man van de wedstrijd. Die deed bijna alles goed plus een lekker goaltje.
    Ik ben hier niet om vrienden te maken
    pi_56276971
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 13:59 schreef venomsnake het volgende:

[..]
    Hé, teamgenoten van mijn broertje. Mart is een fantastische centrale verdediger. Heeft ook al enkele keren mogen meetrainen met het 1e, gaat het zeker redden! Leonard is de keeper van FC Groningen. Een grote bonkige keeper die verrassend beweeglijk is!
    pi_56277474
    Hier zie je Pablo Mouche drie keer scoren tegen Venezuela!
    http://www.infobae.com/notas/nota.php?Idx=296540&IdxSeccion=1

Vooral die eerste zit er lekker in zeg!
    Ow, en die vrije trap mag er ook zijn..

VI meldt het inmiddels ook:
    quote:
    Groningen heeft volgende Argentijn op het oog
    24/01/2008 15:45

EXCLUSIEF - FC Groningen is al bezig zich in te dekken tegen een mogelijk vertrek van Erik Nevland naar Fulham. De nummer drie van de Eredivisie heeft opnieuw een Argentijn op het oog.

Directeur technische zaken Henk Veldmate was woensdag in Buenos Aires om Pablo Mouche te bekijken. FC Groningen is erg gecharmeerd van de twintigjarige aanvaller van Boca Juniors. Mouche is een beloftevolle jeugdinternational, die samen met de nieuwbakken Groninger Matias Cahais afgelopen jaar het WK Onder-20 won.

'Nog niets is rond, maar we oriënteren ons voor het geval ons nog iets mag overkomen', vertelde Veldmate aan VI.nl. Mocht Nevland vertrekken, waar de Noorse spits zelf op hoopt, dan wil Groningen Mouche nog voor het sluiten van de transfermarkt vastleggen.

[ Bericht 29% gewijzigd door venomsnake op 24-01-2008 16:13:20 ]
    pi_56277625
    Oke, ze orienteren zich alleen maar. Was al bang dat Nevland zeker weg gaat...
    pi_56277772
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 16:13 schreef Grunner het volgende:
    Oke, ze orienteren zich alleen maar. Was al bang dat Nevland zeker weg gaat...
    Daar ben ik gezien de recente aankopen van Fulham helemaal niet bang meer voor eigenlijk.

En mocht Nevland toch nog vertrekken hoeft dat niet echt een probleem te zijn voor Groningen, Matavz en Nijland staan al klaar en dan wellicht nog Mouche

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2008 16:23:41 ]
      donderdag 24 januari 2008 @ 16:26:03 #106
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_56277859
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 14:13 schreef Inca het volgende:
    'Argentijn moet Nevland doen vergeten'
    Matige kop. Ookal haal je Ronaldihno, niemand moet Nevland doen vergeten.
    pi_56277904
    Ik weet niet hoor.. Heb ergens het gevoel (al zegt dat niets) dat Nevland gaat vertrekken.
    En om eerlijk te zijn gun ik hem dat ook! Financieel binnen spelen bij Fulham.

De kop van dit klinkt trouwens goed.
    Pablo Mouche, de hoop van Argentinie!!
      donderdag 24 januari 2008 @ 16:36:16 #108
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_56278075
    Ik heb 't ook een beetje.
    Aan de ene kant denk ik hij blijft, want Fulham heeft nu al zoveel gehaald dat Nevland overkill zou zijn.
    Aan de andere kant, bij z'n wissel kreeg ik een naar gevoel door de gebaren/gezichtsuitdrukking/etc....

Ik heb in ieder geval wel zin in volgende week vrijdag, dan zijn we van al die onzekerheden af. Wel netjes dat we nu alweer iemand van Boca achter de hand hebben btw.
      donderdag 24 januari 2008 @ 19:38:02 #109
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_56281965
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 16:28 schreef venomsnake het volgende:
    Ik weet niet hoor.. Heb ergens het gevoel (al zegt dat niets) dat Nevland gaat vertrekken.
    En om eerlijk te zijn gun ik hem dat ook! Financieel binnen spelen bij Fulham.

De kop van dit klinkt trouwens goed.
    Pablo Mouche, de hoop van Argentinie!!
    Laat maar komen. Mss willen ze hem wel ruilen voor Meerdink of Matavz.
      donderdag 24 januari 2008 @ 19:40:19 #110
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_56282040
    Die ene gast van de Rangers komt nu dus misschien weer niet naar Fullham omdat je niet voor 3 clubs mag spelen in 1 seizoen en hij er al 2 heeft gehad.
    Bernie en ik zijn tof.
      donderdag 24 januari 2008 @ 19:44:59 #111
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_56282155
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 19:38 schreef Grulez het volgende:

[..]

Laat maar komen. Mss willen ze hem wel ruilen voor Meerdink of Matavz.
    Niet Matavz!
    Die jongen gaat ons nog belangrijke doelpunten bezorgen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      donderdag 24 januari 2008 @ 19:48:29 #112
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_56282250
    Inderdaad. Die Matavz komt er wel.
    pi_56282464
    Hij viel gister enorm goed in. Jammer dat hij niet scoorde.
      donderdag 24 januari 2008 @ 20:18:39 #114
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_56282988
    Ik laat me verrassen.
      donderdag 24 januari 2008 @ 20:24:24 #115
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_56283121
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 13:59 schreef venomsnake het volgende:

[..]
    Je was de foto's vergeten

donderdag 24 januari 2008 @ 22:26:49 #116
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_56286916
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 19:40 schreef mordradead het volgende:
    Die ene gast van de Rangers komt nu dus misschien weer niet naar Fullham omdat je niet voor 3 clubs mag spelen in 1 seizoen en hij er al 2 heeft gehad.
    Dat is een duur kwartiertje voor Daniel Cousin geweest bij Lens. Zou jammer zijn wanneer ze hierdoor weer bij Nevland uitkomen.

Eerlijk gezegd denk ik dat het nog een roerig weekje wordt tot 31 januari 23:59uur, en dan doel ik niet eens zo zeer op de Nevland-soap...
    pi_56287161
    Van mij mag het heel snel 1 februari zijn.

Die interesse voor Mouche vind ik best opvallend, weer een jong talent.
    Ik heb het idee dat ze hem sowieso gaan halen. Ik bedoel, anders ga je die naam toch niet aan VI bevestigen met het anwoord dat je hem alleen haalt als Nevland vertrekt? Stel dat iemand anders er in de tussentijd mee vandoor gaat....

Bovendien heb ik het vage voorgevoel dat feyenoord Lindgren wil hebben...
    pi_56287364
    wie is dat broertje van Ten Rouwelaar?
    pi_56287431
    Leonard Nienhuis.
      donderdag 24 januari 2008 @ 23:51:56 #120
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_56289730
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 22:26 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Dat is een duur kwartiertje voor Daniel Cousin geweest bij Lens. Zou jammer zijn wanneer ze hierdoor weer bij Nevland uitkomen.

Eerlijk gezegd denk ik dat het nog een roerig weekje wordt tot 31 januari 23:59uur, en dan doel ik niet eens zo zeer op de Nevland-soap...
    even een quote van een ander forum
    quote:
    Uitzondering is dan weer het verhaal Mascherano, die wel gewoon voor Liverpool mocht uitkomen ondanks dat hij al voor Corinthians en West Ham had gespeeld. Volgens mij moet Fulham dispensatie aanvragen voor Cousin in dat geval, dat heeft Liverpool wel bij Mascherano gedaan.
    Lindgren wordt ook steeds nadrukkelijker genoemd, bijzonder vervelend dat bepaalde clubs hun selectie niet op orde hebben in de zomermaanden en dat onder andere wij (en bv weer Sparta) daarvan de dupe worden.
    pi_56289917
    Jammer, het had ook zo kunnen zijn:

Klikbaar!
    pi_56289951
    Ze moeten in de toekomst dat systeem uit Spanje introduceren.
    Heb je 5 wedstrijden gespeeld dan kan er voor zo'n speler geen binnenlandse transfer plaatsvinden.
    Zoals het nu gaat is gewoon zwaar kut. Riekt een beetje naar competitievervalsing.
    pi_56290000
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 22:34 schreef venomsnake het volgende:
    Bovendien heb ik het vage voorgevoel dat feyenoord Lindgren wil hebben...
    Die hebben net Landzaat gehaald
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
      vrijdag 25 januari 2008 @ 00:08:12 #124
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_56290090
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 23:59 schreef Grunner het volgende:

[ afbeelding ]

Klikbaar!
    Contract met Umbro loopt na dit seizoen af toch? Zou tijd worden. Alleen de uitshirts in de Umbro-periode waren wel redelijk.
    pi_56290092
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 00:02 schreef dndiek het volgende:

[..]

Die hebben net Landzaat gehaald
    Ik las het, goed nieuws..

Maargoed, totdat de transferperiode is afgelopen maak ik me zorgen.
    Ik zie PSV of Ajax ook nog wel achter Lindgren aan gaan. Lindgren is gewoon een fantastische speler en dat is de top3 vast niet ontgaan.
    pi_56290293
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 00:08 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Contract met Umbro loopt na dit seizoen af toch? Zou tijd worden. Alleen de uitshirts in de Umbro-periode waren wel redelijk.
    Ja, klopt. Puma en Quick werden een tijdje genoemd, maar het schijnt Legea te worden. Net als Vitesse (en Donar).
      vrijdag 25 januari 2008 @ 01:52:45 #127
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_56291608
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 00:19 schreef Grunner het volgende:

[..]

Ja, klopt. Puma en Quick werden een tijdje genoemd, maar het schijnt Legea te worden. Net als Vitesse (en Donar).

Achja beter dan umbro...
      vrijdag 25 januari 2008 @ 09:58:57 #128
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_56293625
    Toch zie ik liever Puma.
    Ik vind het shirt met Pioneer als sponsor nog altijd het mooist.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_56293767
    Lovre heeft trouwens alweer 7 doelpunten gemaakt dit seizoen. Vorig seizoen maakte hij er 8 dus daar kan hij ruim overheen. Dat is toch vrij veel voor een middenvelder hoor!
      vrijdag 25 januari 2008 @ 10:21:07 #130
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_56294022
    Zo, jullie gaan er net als twente af tegen een herboren feyenoord
      vrijdag 25 januari 2008 @ 10:23:05 #131
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_56294072
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 10:21 schreef jorienvdherik het volgende:
    Zeg dat nou maar niet te snel, Feyenoord in de Kuip kloppen is een hobby van vele Groningers .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_56294138
    quote:
    haha, herboren Feyenoord zegt ie. Hebben het een half uurtje aardig gedaan in de 2e helft..
    Zeker de eerste helft vergeten? Om over de wedstrijd tegen Excelsior maar te zwijgen!
    Doet V Bronkhorst ook nog eens niet mee..

Nait zo popie jopie doen he...
      vrijdag 25 januari 2008 @ 10:26:35 #133
    139407 jorienvdherik
    pi_56294145
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 10:23 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Zeg dat nou maar niet te snel, Feyenoord in de Kuip kloppen is een hobby van vele Groningers .
    van der laak scoort ALTIJD
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 10:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]

haha, herboren Feyenoord zegt ie. Hebben het een half uurtje aardig gedaan in de 2e helft..
    Zeker de eerste helft vergeten? Om over de wedstrijd tegen Excelsior maar te zwijgen!
    Doet V Bronkhorst ook nog eens niet mee..

Nait zo popie jopie doen he...
    1e helft weggespeeld door twente

maar herboren bedoel ik de 2e helft
    als ze zo beginnen gaat hetgoed.

en gio pakte met opzet geel. dan is die geschorst. en speelt die wel tegen az en ajax
      vrijdag 25 januari 2008 @ 10:31:50 #134
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_56294241
    Ik vind het best.
    Al had ik geel gepakt tegen Groningen, want AZ lijkt me toch gemakkelijker dan Grunn.
    Daarnaast lijkt het wel alsof Feyenoord altijd nog even in het ritme van de wedstrijd moet komen. Dus als Groningen meteen vanaf seconde 1 erop klapt weten de Feyenoorders niet zo goed hoe ze dat moeten aanpakken.

Ik geef ons een hele beste kans om te winnen daar .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_56294254
    Tuurlijk gaat het een zware wedstrijd worden voor Grunn. Het is altijd lastig om in een volle kuip te spelen. Maar Groningen is zeker niet kansloos. Het gaat dit seizoen meer dan uitstekend tegen de topclubs.
    pi_56294326
    Janken in de bus, Janken in de bus, janken, janken, janken in de bus!

Oefen maar alvast, Rotterdammers

Of moet groningen uit?
    Mods met een x zijn tof.
      vrijdag 25 januari 2008 @ 10:41:56 #137
    139407 jorienvdherik
    pi_56294423
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 10:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    Janken in de bus, Janken in de bus, janken, janken, janken in de bus!

Oefen maar alvast, Rotterdammers

Of moet groningen uit?
    wat een stomme post
    pi_56294611
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 10:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

Of moet groningen uit?
    !!
    Ja
      vrijdag 25 januari 2008 @ 10:54:09 #139
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_56294666
    Direct erop klappen en scoren, scoren en scoren, dan maken we kans.
      vrijdag 25 januari 2008 @ 11:20:35 #140
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_56295309
    quote:
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 10:41 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

wat een stomme post
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_56297140
    quote:
    Nijland, Metaj en Hiariej geselecteerd

Stefan Nijland maakt onderdeel uit van de 37-koppige voorlopige selectie van het Olympisch Elftal dat op dinsdag 5 februari in Italië aantreedt tegen de leeftijdsgenoten. Tom Hiariej en Shkodran Metaj zijn geselecteerd voor het Nederlands Beloften Elftal, dat een dag later thuis speelt tegen Jong Denemarken.

Het Olympisch Elftal (geboren op of na 1 januari 1985) verzamelt zich onder leiding van Foppe de Haan zondagavond 3 februari in de buurt van Schiphol en reist een dag later af naar Italië. Op dinsdagavond om 21.00 uur is de aftrap in het Paolo Mezza Stadion in Ferrara. Woensdagmiddag keert de groep terug naar Nederland.

Het Nederlands Beloften Elftal (geboren op of na 1 januari 1987) speelt woensdagmiddag 6 februari in Lisse een thuiswedstrijd tegen Jong Denemarken. Tom Hiariej en Shkodran Metaj behoren tot de voorlopige selectie van het team van bondscoach Hans Schrijver. Komende vrijdag, 1 februari, worden de definitieve selecties bekend gemaakt.

quote:
    FC Groningen en Fulham om onderhandelingstafel

GRONINGEN - FC Groningen en het Engelse Fulham onderhandelen vrijdag over een eventuele transfer van Erik Nevland naar die club.

Eerder deze week deed Fulham al een officieel bod, maar dat werd resoluut afgewezen. Fulham wil Nevland voor 2,5 jaar vastleggen. Vrijdagavond gaan beide partijen om de onderhandelingstafel.

Mocht de transfer van Nevland rondkomen, dan heeft Groningen de Argentijn Pablo Mouche op het oog als vervanger. Technisch manager Henk Veldmate heeft de Argentijnse spits van Boca Juniors deze week al aan het werk gezien.

rtvnoord

[ Bericht 7% gewijzigd door venomsnake op 25-01-2008 12:49:00 ]
      vrijdag 25 januari 2008 @ 13:01:19 #142
    139407 jorienvdherik
    pi_56297833
    Had je toch niet gedacht toen groningen nog in het oosterpark speelde dat ze spelers van Boca Juniors konden halen.

Leuk hoor die ontwikkeling
    pi_56298905
    quote:
    De Roover en Cahais speelgerechtigd

FC Groningen-trainer Ron Jans kan aanstaande zondag tegen Feyenoord beschikken over de nieuwe aanwinsten Sepp De Roover en Matias Cahais. Het papierwerk voor beide verdedigers is inmiddels in orde. Jans hierover: “Het vergroot onze mogelijkheden in de achterhoede. Zaterdag zullen we bekijken of mogelijk ook Fredrik Stenman weer kan aansluiten.”

Jans zag Feyenoord gisteren winnen van FC Twente: “Eigenlijk hoop ik dat we het Feyenoord treffen van de eerste helft. Zij hebben zich na de pauze goed hersteld en dat was wel belangrijk voor hen gezien de situatie waarin ze zaten na twee nederlagen tegen PSV en Excelsior. Maar ik vind dat we vooral ook naar ons eigen team moeten kijken. Het resultaat van afgelopen woensdag kunnen we uiteraard heel goed gebruiken maar om in De Kuip te kunnen winnen, moet je beter voetballen. De instelling was er woensdag wel, maar het spel was vaak te slordig. Daar valt dus nog winst te boeken.”

pi_56299189
    Gaat een interresante pot worden.
    Mods met een x zijn tof.
    pi_56300002
    quote:
    AZ en PSV veel slechter dan een jaar geleden

In vergelijking met de Eredivisieranglijst van vorig jaar rond deze tijd zijn AZ en PSV de ploegen die qua punten de grootste terugval doormaken.

Verzamelde AZ vorig seizoen nog 41 punten uit zijn eerste twintig competitieduels, deze jaargang staat de teller na twintig optredens op 28 punten, een daling van dertien punten.

PSV pakte dit seizoen 43 punten, tien minder dan exact een jaar geleden. Wel voeren de Eindhovenaren nu - net als in januari 2007 - de ranglijst aan.

In tegenstelling tot AZ en PSV realiseren de subtoppers FC Groningen (negen punten), Roda JC (zeven) en FC Utrecht (zes) juist de grootste stijging.

Van alle clubs zijn Feyenoord en Willem II de enige ploegen waarbij cijfermatig niets is veranderd. Zowel in de eerste twintig duels van het seizoen 2006/07 als in die van 2007/08 verzamelden de Rotterdammers en de Tilburgers evenveel punten (respectievelijk 39 en zestien).

Stijgers en dalers ten opzichte van 2006/07

Duels-Pnt Duels-Pnt na 21 ronden na 21 ronden Verschil
    Club vorig seizoen dit seizoen in punten
    FC Groningen 21-30 21-39 +9
    Roda JC 21-29 21-33 +7
    FC Utrecht 21-26 21-32 +6
    SC Heerenveen 20-29 21-37 +4
    NAC Breda 20-29 20-32 +3
    NEC 21-13 21-15 +2
    Vitesse 21-29 21-31 +2
    Heracles Almelo 21-18 21-19 +1
    Feyenoord 20-39 20-39 0
    Willem II 21-16 21-16 0
    Excelsior 21-16 21-15 -1
    Ajax 20-42 20-40 -2
    FC Twente 21-41 21-36 -5
    Sparta Rotterdam 20-22 20-15 -7
    PSV 20-53 20-43 -10
    AZ 20-41 20-28 -13

VI
    pi_56300329
    Wordt weer een mooi middagje in de kachel zondag
    Porcupine Tee - Normal
    pi_56300482
    ik zeg 1-2, Berg maakt de winnende in de blessuretijd.
    Mods met een x zijn tof.
      vrijdag 25 januari 2008 @ 15:41:34 #148
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_56301083
    0-5 we trekken de lijn in de Kuip naar boven door.
    pi_56301338
    quote:
    FC Groningen en Fulham gaan in bespreking

Vanavond zal FC Groningen om tafel gaan met Fulham om een mogelijke overgang van Erik Nevland te bespreken. De Engelse nummer 19 van de Premier League wil de aanvaller graag per direct voor tweeëneenhalf seizoen inlijven.

Een eerste bod van Fulham werd eerder deze week door de FC afgewezen. Erik Nevland heeft de club nu verzocht met Fulham te onderhandelen. Uit respect voor de speler wil FC Groningen een gesprek aangaan met de Engelse club.

De 31-jarige Noor kwam in november 2004 van Viking FK naar FC Groningen en heeft nog een doorlopend contract tot medio 2010.

Ik denk dat we hem niet meer in actie zullen zien voor de FC!!
    pi_56301368
    quote:
    Uit respect voor de speler wil FC Groningen een gesprek aangaan met de Engelse club.
    Mooi gebaar van FC Groningen.

En ze zullen dan wel die argentijn van Boca gaan halen.
    pi_56301841
    Enorm stuk van oa Ron Jans in De Voetbaltrainer.
    Klik (PDF file)

Gaat geheel over FC Groningen!
      vrijdag 25 januari 2008 @ 18:48:38 #152
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_56304886
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 00:19 schreef Grunner het volgende:

[..]

Beerschot heeft geloof ik ook Legea. Ik had Quick of Puma toch mooier gevonden. Maar wie weet valt het mee...
    pi_56307906
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 19:04 schreef Prosac het volgende:

[..]

Leuke tent!

[..]
    Hebben ze daar ook niet dat je een fustje kan kopen en dat die dan op je eigen tap word aangesloten?
    Ben er nog nooit geweest, tis om de hoek bij mij
    pi_56308016
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 22:42 schreef Grunner het volgende:
    Leonard Nienhuis.
    Familie van Jaap?
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 10:23 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Drent
    pi_56308238
    quote:
    Nevland blijft bij FC Groningen

GRONINGEN - De transfer van FC Groningen-speler Erik Nevland naar Fulham gaat niet door.

Vrijdagavond hebben Groningen en Fulham met elkaar gesproken. De clubs zijn niet tot een akkooord gekomen.
    De Engelse club verkeert in degradatiegevaar en is op zoek naar versterking.
    Fulham bood echter te weinig voor Nevland.
    De hoogte van het bod van de Engelsen is niet bekend.
    Nevland is zeer teleurgesteld dat de transfer niet doorgaat.
    Hij vindt dat het bod van Fulham hoog genoeg is.

RTVNOORD
      vrijdag 25 januari 2008 @ 21:27:24 #156
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_56308324
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 21:13 schreef Tommeke het volgende:

Drent
    met zijn homo imitatie na de 1-2
    pi_56308369
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 21:27 schreef Prosac het volgende:

[..]

met zijn homo imitatie na de 1-2
    Hoeveel keer scoorde hij toen ook alweer in de Kuip? Schitterende vent
      vrijdag 25 januari 2008 @ 21:42:07 #158
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_56308678
    hij scoorde 2x, schitterende kopbal en die -merkwaardige- stift in de allerlaatste seconden. Drent kon bikkelen en koppen, maar de winnende scoren met een stift paste helemaal niet bij hem. Prachtig!
    pi_56308720
    Nevland is er niet blij mee.. Ben benieuwd naar het bod van Fulham.
    Als ie maar niet gaat staken.
    pi_56308812
    TVP
    Paan!
      vrijdag 25 januari 2008 @ 21:50:17 #161
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_56308858
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 21:44 schreef venomsnake het volgende:
    Nevland is er niet blij mee.. Ben benieuwd naar het bod van Fulham.
    Als ie maar niet gaat staken.
    Zijn woorden van RTV Noord.. dat leest toch altijd anders, ben benieuwd hoe hij het zelf ECHT vind
      vrijdag 25 januari 2008 @ 21:51:27 #162
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_56308897
    Fulham heeft geld zat, laat ze dan ook maar flink dokken.
      vrijdag 25 januari 2008 @ 21:59:52 #163
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_56309152
    Oei. Nu zullen we zien uit wat voor hout Nevland is gesneden als het tegenzit. Ik hoop op echt Noors hout; dat vlamt als de beste en voelt zich thuis in Groningen
      vrijdag 25 januari 2008 @ 22:27:54 #164
    139407 jorienvdherik
    pi_56309861
    Gaat Nevland nu ook niet trainen ?
    pi_56310475
    quote:
    Fulham kan niet aan Groningse eisen voldoen

De gesprekken tussen FC Groningen en Fulham over een mogelijke overgang van Erik Nevland naar de Londense club zijn vanavond op niets uitgelopen.

Tijdens de onderhandelingen op Schiphol kon Fulham niet substantieel meer bieden dan het bod dat de Engelse club eerder had uitgebracht op de aanvoerder van FC Groningen. “Het eerste bod van Fulham bedroeg 1,2 miljoen euro”, vertelt algemeen directeur Hans Nijland. “Dat hebben wij met elkaar als ontoereikend betiteld. Uiteindelijk wilde Fulham vanavond niet verder gaan dan 1,5 miljoen euro. Dat vinden wij onvoldoende. Voor dat bedrag kunnen wij op deze korte termijn geen goede vervanger vinden én wij kunnen dat ook niet verantwoorden naar onze achterban. Fulham heeft hierop aangegeven dat het wat hen betreft over en sluiten is.”

FC Groningen heeft altijd aangegeven niets te voelen voor een transfer van welke speler dan ook, maar op aandringen van Nevland en uit respect voor de voetballer had FC Groningen besloten met Fulham om de tafel te gaan zitten. Tot dusver met als resultaat dat Nevland bij FC Groningen blijft.

Interview Nijland:
      vrijdag 25 januari 2008 @ 23:11:17 #166
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_56310797
    Anderhalf miljoen is natuurlijk lachwekkend. Geeft maar weer aan dat Fulham hem voor de bank zou halen en tevens een totaal verkeerd beeld van FC Groningen heeft.
      vrijdag 25 januari 2008 @ 23:19:17 #167
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_56310969
    Nevland blijft dus en dat is goed voor Grunn. Een ervaren spits is nooit verkeerd
      vrijdag 25 januari 2008 @ 23:56:45 #168
    121632 Thomas87
    Democracy is coming!
    pi_56311639
    Mooi dat ie blijft. Toch denk ik dat die eigenaar van Fulham er nog wel even wat bijlegd. Ik denk dat als het bod tussen de 2,5 en 3 miljoen ligt dat ie gaat. Ik denk dat er nog wel een akkoordje komt, ondanks het overtuidenge interview van Nijland
    Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
    Martin Drent: "Studeren ook!"
    pi_56311984
    Ik geef Groningen een goede kans komende zondag, ondanks het verlies eerder.

Deze Feyenoorder hoopt op een mooi duel!
    pi_56312005
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 23:59 schreef Grunner het volgende:

[ afbeelding ]
    Al een flink stuk beter. Persoonlijk zie ik ook nog graag een horizontale baan aan de bovenkant waar de twee verticale banen in uitkomen. Zoals het Pioneer-shirt ook had.
    Daarnaast hoeven de banen volgens mij niet afgebroken te worden voor de sponsor. Laat ze op de achtergrond doorlopen, zoals bijvoorbeeld bij Feyenoord. Omlijn de letters van de sponsor zo dat die er nog steeds goed uitkomen en iedereen tevreden.

Blij dat umbro weg gaat. Misschien is het nu eindelijk afgelopen om met de mooiste clubkleuren steeds weer het lelijkste shirt uit de competitie te hebben.
      zaterdag 26 januari 2008 @ 00:26:49 #171
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_56312164
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 22:27 schreef jorienvdherik het volgende:
    Gaat Nevland nu ook niet trainen ?
    Nevland laat Fulham zien veel meer waard te zijn door zondag een hattrick te scoren in de Kuip en 2 assists te geven.
    pi_56312562
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 00:26 schreef Prosac het volgende:

[..]

Nevland laat Fulham zien veel meer waard te zijn door zondag een hattrick te scoren in de Kuip en 2 assists te geven.
    Twinning = boring
    pi_56312781
    Hup Groningen!

Voor zondag dan.
    pi_56312848
    1,5 miljoen
    pi_56312933
    Ik heb dat rare voorgevoel dat er nog allemaal vreemde dingen gaan gebeuren de komende dagen..
    pi_56315153
    In het Noorse Afonbladet (ofzo) staan niet misselijke quotes:
    De directie van Groningen leeft in een fantasiewereld en Nevland is al veel onfatsoenlijks tegengekomen in het voetbal, maar dit vindt hij wel het meest onfatsoenlijk (als ik het goed heb begrepen).
    pi_56315486
    Volgens mij is ie pissed,, Hij schijnt in het dagblad ook flink tekeer te gaan.
    Maar goed, 1.5 miljoen is wel erg weining natuurlijk. We moeten tenslotte ook een vervanger fixen.
    Voor een miljoen of 3 zal ie wel weg mogen.

Ach ja, van mij mag hij naar de PL hoor. Heb geen zin in weer een hoop gezeik.
    Jammer, hij heeft een hoop betekent voor de club en hij is nog steeds belangrijk.! Maar we moeten verder en dat kan ook best zonder Nevland.
    pi_56315597
    Ik zal de Viking wel missen, sinds hij bij de FC is komen voetballen, zijn de resultaten steeds beter geworden.
    Mods met een x zijn tof.
    pi_56315605
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 10:08 schreef venomsnake het volgende:
    Volgens mij is ie pissed,, Hij schijnt in het dagblad ook flink tekeer te gaan.
    Maar goed, 1.5 miljoen is wel erg weining natuurlijk. We moeten tenslotte ook een vervanger fixen.
    Voor een miljoen of 3 zal ie wel weg mogen.

Ach ja, van mij mag hij naar de PL hoor. Heb geen zin in weer een hoop gezeik.
    Jammer, hij heeft een hoop betekent voor de club en hij is nog steeds belangrijk.! Maar we moeten verder en dat kan ook best zonder Nevland.
    Dagblad van het Noorden?, ik kijk zo wel even, eerst thee + douche
    Mods met een x zijn tof.
      zaterdag 26 januari 2008 @ 10:44:49 #180
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_56315770
    Verdorie Erik, je begrijpt zelf toch ook wel dat als je eerst 1,2 miljoen te weinig vind, dat 1,5 dat ook is??
    pi_56316362
    Ajax schijnt Lindgren weer terug te willen kopen van jullie.
    Hoezo kapitaalverkrachtiging.

Kan Ajax niet gewoon FC Groningen 2 gaan heten?
    pi_56316367
    Ben benieuwd wat morgen de opstelling tegen feyenoord zal zijn. Dit lijkt me wel wat om eerlijk te zijn:

De Roover op de stek van Meerdink zetten.
    pi_56316382
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 11:30 schreef sjimz het volgende:

Verassend...

Ajax !
      zaterdag 26 januari 2008 @ 11:31:53 #184
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_56316385
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 11:30 schreef sjimz het volgende:

Wat moeten ze nou met Lindgren dan? ze hebben toch die geniale Davids en Gabri
    pi_56316386
    Cahais niet in de basis?
    pi_56316402
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 11:31 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Verassend...

Ajax !
    Verassend?
    Ik wist niet dat je een pyromaan was.
    pi_56316437
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 11:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Verassend?
    Ik wist niet dat je een pyromaan was.
    zegt degene die 'verkrachtiging' schrijft
    pi_56316493
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 11:31 schreef Prosac het volgende:

[..]

Wat moeten ze nou met Lindgren dan? ze hebben toch die geniale Davids en Gabri
    Engelaar lukt niet, dus komen ze uit bij Lindgren he. Scouten in het buitenland hebben ze nog nooit van gehoord daar.
    pi_56316505
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 11:34 schreef MaxPower het volgende:

[..]

zegt degene die 'verkrachtiging' schrijft
    Die zit
      zaterdag 26 januari 2008 @ 11:39:20 #190
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_56316528
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 11:36 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Engelaar lukt niet, dus komen ze uit bij Lindgren he. Scouten in het buitenland hebben ze nog nooit van gehoord daar.
    "wie valt er nog meer op in "De wedstrijden"
    ah Lindgren, hey.. die heeft ook al eens bij ons gespeeld.
    Nou ja, ik heb toch een dikke zak geld.
    Hey Hans.. euh..
    pi_56316569
    Snap niet dat Ajax Lindgren ooit weggedaan heeft. Erg degelijke speler.

Maar om hem nou terug te halen...
      zaterdag 26 januari 2008 @ 11:47:40 #192
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_56316687
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 11:36 schreef venomsnake het volgende:

[..]

De logica ook.. Engelaar is een compleet andere speler dan dat Lindgren is. Lijkt niet eens op elkaar, ook qua positie en voetbal niet. Maar gewoon 15 miljoen vragen, denk niet dat Rasmus moeilijk gaat doen.

1 februari mag zo langzamerhand wel komen.
      zaterdag 26 januari 2008 @ 11:48:13 #193
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_56316696
    Dit is gewoon straf omdat andere ploegen schijnbaar hun selectie niet op orde weten te krijgen in de 2 maanden tussen competities in..
    En zeg eens, wie is er bij Ajax nu zo zwaar geblesseerd dat Lindgren echt MOET komen??
    pi_56316807
    Ajax wordt best zielig zo op deze manier. Al dat paniekgedoe daar. Al past een kutbeleid natuurlijk wel bij een kutclub. Zoveel mogelijk spelers bij de concurrenten wegkopen (anders kan ik het niet opvatten). Ze takelen echt snel af daar in Amsterdam.

Op Lindgren idd een prijs van 15 miljoen zetten, mocht het gerucht waar zijn. Wegweezn me die Joden, laten ze maar werken voor hun centen, zowel op het veld als buiten het veld.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_56316954
    Zo heeft ie ook WillemII naar de tering geholpen.
    Maar wat een wanbeleid zeg daar in A-Dam, zo in en in triest gewoon.

Maargoed, even afwachten maar weer..
    pi_56317012
    is er een serieuze bron voor dit verhaal dan?
      zaterdag 26 januari 2008 @ 12:13:55 #197
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_56317079
    dat zweedse blad dat ook als eerste de interesse voor Nevland meldde
    pi_56317082
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 12:09 schreef MaxPower het volgende:
    is er een serieuze bron voor dit verhaal dan?
    Expressen..
    quote:
    Talent op weg naar Ajax

Rasmus Lindgren, 23, is relatief onbekend in Zweden.
    Maar in Nederland is de Zweedse middenvelder hot.
    Volgens bronnen bij SPORT-Expressen wil Ajax Lindgren van Groningen kopen.

Maandag verkocht Ajax de Nederlandse international Hedwiges Maduro aan Valencia. Nu wil de Nederlandse topclub het verlies compenseren door Rasmus Lindgren te halen – momenteel verdedigende middenvelder bij concurrent Groningen.
    Volgens bronnen bij SPORT-Expressen komt de zaak deze week al tot een oplossing.
    – Ik heb geen commentaar. Ik heb het geweldig goed bij Groningen, zegt Rasmus Lindgren.
    – Ik concentreer me erop eraan bij te dragen dat Groningen in de top van de competitie blijft.

Contract tot 2010
    De interesse van Ajax heeft ertoe geleid dat Groningen het contract met Lindgren wil verlengen – dat loopt tot 2010.
    Trainer Jans zegt daarover:
    – Rasmus is onze belangrijkste speler. Ik bouw mijn elftal om hem heen. Hij heeft een geweldige hoge status in Nederland. Hij hoort in het Zweedse team.
    Anderhalf jaar gelden kocht Groningen Rasmus Lindgren juist van Ajax

Hopen op kans in nationaal team
    Rasmus Lindgren heeft tot nu toe geen kans gehad om in het Zweedse team te spelen. Nu hoopt hij op een kans in de wedstrijd tegen Turkije.
    – Als je het mij vraagt denk ik dat ik bij de selectie hoor, zegt Rasmus Lindgren.
    Groningen ligt 4e in de Nederlandse competitie gelijk met nummer 3 Feyenoord.
    Bij Ajax kan Lindgren teamgenoot worden van international Kennedy Bakircioglü
    Maar goed, hij heeft het prima naar zijn zin hier en krijgt daar waarschijnlijk geen basisplaats.
    Dus ik vraag me af of hij wel trek heeft in Ajax,.
    pi_56317293
    Hij schijnt een gelimiteerde transfersom van 2,5 miljoen in z'n contract te hebben staan.

Maar goed, ik vertrouw maar op zijn woorden van een paar weken terug in Voetbal International. Daar zei hij dat de Randstad kut is en dat hij daar niet zo nodig naar terug hoeft. Dan zal dat nu ook nog wel gelden.
    pi_56317450
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 12:29 schreef Grunner het volgende:
    Hij schijnt een gelimiteerde transfersom van 2,5 miljoen in z'n contract te hebben staan.
    Zou wel vreemd zijn. Dan kan je je afvragen waarom er nog geen andere club is die zich heeft gemeld..
    Maar goed, mocht hij vertrekken dan zou dat wel een aderlating van jewelste zijn. Als Groningen dan een vervanger scout die even goed (of beter) is dan hem en er meteen staat dan hebben we een wereldscouting..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')