Dat is wel aan de hoge kant. Maar die Italianen hebben centen zat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat is wat ik heb gehoord via via en het zou afkomstig zijn van de Italiaanse tolk, maar wat er nou waar van is weet ik niet. Voor hetzelfde geld is het uit de dikke Italiaanse duim gezogen.
Dat heb ik ook van iemand binnen de club gehoord (die 8 miljoen en in de winterstop, niet welke club). Maar hoe serieus (lees: betrouwbaarquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bruno zou dus voor 8 miljoen vertrekken naar La Viola.
quote:Operatie Matthijs succesvol verlopen
Paul Matthijs is vandaag geopereerd aan zijn rechterenkel. Het gewricht van de aanvoerder van FC Groningen is schoongemaakt door voormalig clubarts Gekie Meins. Inmiddels is Matthijs weer thuis.
Vanochtend om tien uur meldde de controlerende middenvelder zich in Almelo bij de arts. Hij zou in eerste instantie onder plaatselijke verdoving worden behandeld, maar werd toch onder narcose gebracht.
Meins heeft bij de kijkoperatie "behoorlijk wat rommel" uit het enkelgewricht gehaald. Toen de verdoving om 15.00 uur was uitgewerkt, mocht Matthijs naar huis. Hij mag zijn been vandaag niet belasten en zal in het nieuwe jaar aanvangen met de revalidatie.
Bron: FC Groningen
1-3quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:55 schreef gelly het volgende:
Wat is het geworden venom ?
Deze lijn voortzetten in 2008.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:01 schreef The_Verve het volgende:
Echt een on-Groningse overwinning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |