Dat is wel aan de hoge kant. Maar die Italianen hebben centen zat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat is wat ik heb gehoord via via en het zou afkomstig zijn van de Italiaanse tolk, maar wat er nou waar van is weet ik niet. Voor hetzelfde geld is het uit de dikke Italiaanse duim gezogen.
Dat heb ik ook van iemand binnen de club gehoord (die 8 miljoen en in de winterstop, niet welke club). Maar hoe serieus (lees: betrouwbaarquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bruno zou dus voor 8 miljoen vertrekken naar La Viola.
quote:Operatie Matthijs succesvol verlopen
Paul Matthijs is vandaag geopereerd aan zijn rechterenkel. Het gewricht van de aanvoerder van FC Groningen is schoongemaakt door voormalig clubarts Gekie Meins. Inmiddels is Matthijs weer thuis.
Vanochtend om tien uur meldde de controlerende middenvelder zich in Almelo bij de arts. Hij zou in eerste instantie onder plaatselijke verdoving worden behandeld, maar werd toch onder narcose gebracht.
Meins heeft bij de kijkoperatie "behoorlijk wat rommel" uit het enkelgewricht gehaald. Toen de verdoving om 15.00 uur was uitgewerkt, mocht Matthijs naar huis. Hij mag zijn been vandaag niet belasten en zal in het nieuwe jaar aanvangen met de revalidatie.
Bron: FC Groningen
1-3quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:55 schreef gelly het volgende:
Wat is het geworden venom ?
Deze lijn voortzetten in 2008.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:01 schreef The_Verve het volgende:
Echt een on-Groningse overwinning.
Dat heeft elke suptopperquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ZOnder die onnodige 5-1 nederlagen stonden wen u eerst
En dan zag je waarschijnlijk alleen nog maar de tribune achter het doel. Aan de andere kant (hoofdtribune) zat ook een mannetje of 100. Tof om te zien hoe bij 'sta op voor FC Groningen' overal in het stadion groepjes Groningers opstaanquote:Op zondag 30 december 2007 11:01 schreef detulp050 het volgende:
Ook naast het uitvak stonden volgens mij nog zo'n 80 Groningers te feesten na de wedstrijd
"De supporters van Groningen zingen nu dat ze ehh... boven ajax staan."quote:Op zondag 30 december 2007 12:53 schreef Grunner het volgende:
[..]
En dan zag je waarschijnlijk alleen nog maar de tribune achter het doel. Aan de andere kant (hoofdtribune) zat ook een mannetje of 100. Tof om te zien hoe bij 'sta op voor FC Groningen' overal in het stadion groepjes Groningers opstaan![]()
Wij staan boven de Jooooooden![]()
voor één dag dan tenminste...
Was dat niet Jans zelf die dat labeltje erop plakte?quote:Op zondag 30 december 2007 02:38 schreef Karrs het volgende:
Hoorde laatst een geweldige term voor het Groningen-spel thuis; gemaakt door d'een of andere analyst. GTPV. Groningen Thuis Pressie Voetbal. En dat hij het zo geweldig vond om daarnaar te kijken.
How cool is that? Welke subtopper krijgt nou zijn eigen term in de vaderlandse voetbalmedia?
Oh, ok, dacht dat ik het in het DvhN had gelezen.quote:Op zondag 30 december 2007 14:28 schreef The_Verve het volgende:
Nee, was Jan van Halst.
Ik erger me dood aan van Loo. Geen baas in 5 meter (ook niet binnen 2 meter trouwens) en nooit uitkomen. Hij blijft telkens een beetje in de luwte omdat we nu aardig spelen en het minder consequenties lijkt te hebben, maar ik vind hem echt zwaar matig.quote:Op zondag 30 december 2007 14:00 schreef Noca het volgende:
Dat was een leuk avondje op het Kasteel. Tweede helft liep de FC naar mijn idee een tijdje teveel naar achter en werd het af en toe gevaarlijk. Vooral de hoge ballen vanuit vrije trappen vanaf de zijkant...heeft van Loo een 1-meter gebied ofzo? Die gast komt gewoon nooit van zijn lijn af. Heersen in de lucht moet je met je 1m90!
Nijland en Berg zijn me daar een stelletje beweeglijke spitsen zeg, balvast ook nog en beide snel. Wat een luxe![]()
Ondanks zijn goal en assist (geweldige goal die 1-2) vond ik Lovre weer matig.. die moet zijn vorm eens terug gaan vinden.
Leuk sfeertje verder. Heerlijk dat je gewoon met het autootje heen kan en die een paar honderd meter van het stadion parkeert. Beter dan die gallige kut combi's.
Kruiswijk moet blijven!
Gedeeld tweede zelfs. Samen met PSV en Ajax...quote:Op zondag 30 december 2007 14:38 schreef venomsnake het volgende:
Op een gedeelde 3e plek[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 december 2007 14:42 schreef don-diablo het volgende:
Venom heb je de gifjes van de goals ergens staan?
Hier is de samenvatting terug te zien: http://www.rtl.nl/sport/r(...)itzending_Gemist.xmlquote:Op zondag 30 december 2007 14:42 schreef don-diablo het volgende:
Venom heb je de gifjes van de goals ergens staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |