Nijland is absoluut een enorm talent en zal ook wel speeltminuten krijgen af en toe.quote:Jullie hadden toch ook wat talentjes voor in de spits die een kans zouden krijgen. Nijland en Ozturk?
Ben ook benieuwd of ze dat in de winterstop doen of voor 1 september nog..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:37 schreef Slilen het volgende:
Ik ben benieuwd wie ze gaan halen....
Geloof het wel ja, weet eigenlijk niet precies hoe lang. Hoor je ook weinig over.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:57 schreef venomsnake het volgende:
Wanneer is Kolder weer hersteld van zijn blessure trouwens. Dat zou toch een behoorlijk tijdje duren?
Na alle heisa is het beter dat hij weg is gegaan idd. En het lijkt erop alsog we een zeer goede spits weer hebben. De TS zal ons vast nog wel verrassen voor 1 sept. met een andere speler of spelers.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:54 schreef Heerlijkheid het volgende:
Marcus Berg, ik denk dat het een sensatie wordt. Ik ben eigenlijk gewoon blij dat Suarez weg is.
Wordt aangepast na de transferdeadline geloof ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:09 schreef Karrs het volgende:
Zeg, wordt ie OP nog aangepast?
Bas Roorda, Luis Suarez... wie zijn dat?
Ook nog een doelpuntje meegepikt toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:46 schreef Fizd het volgende:
Berg heeft overigens een uitstekende wedstrijd gespeeld vandaag met IFK. 3-0 overwinning op Kalmar.
Zijn toekomst ziet er zonnig uit in Groningen (en dat van Groningen zelfs nog meer)
Poeh, moeilijke vraag...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:02 schreef The_Verve het volgende:
Nu je hem 82 minuten hebt zien spelen: Is er een spits waar je hem mee zou kunnen vergelijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |