abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52279136

[centraal] FC Groningen - topic
Centrale FC Groningen - topic deel 2 , richting linkerrijtje
Centrale FC Groningen Topic #3, wat valt er nog te halen?
[Centraal] FC Groningen #4
[Centraal] FC Groningen #5 Een goed begin is het halve werk!
[Centraal] FC Groningen #6 3x op rij winnen in de Kuip
[Centraal]FC Groningen #7 Goodbye Oosterpark O+
[Centraal]FC Groningen #8 Op naar de Euroborg!
[Centraal]FC Groningen #9: De 2e seizoenshelft gaat beginnen
[Centraal]FC Groningen #10: Op weg richting playoffs?
[Centraal]FC Groningen #11: De maand van de waarheid
[Centraal]FC Groningen #12: Playoffs binnen handbereik
[Centraal]FC Groningen #13: Sankoh, topper in spé!
[Centraal] FC Groningen #14: Nevland is back!
[Centraal] FC Groningen #15: We Gaan europa in.
[Centraal]FC Groningen deel 16:Zwaaien naar van Gaal!
[Centraal] FC Groningen deel 17: Buijs moet blijven!
[Centraal] FC Groningen deel 18: Nevland toch naar Curacao
[Centraal]FC Groningen #19 We gaan weer beginnen!
[Centraal] FC Groningen #20: Sterker dan vorig seizoen!
[Centraal] FC Groningen #21: De start van een nieuw seizoen!
[Centraal] FC Groningen deel #22: Bye Bye Buijs
[Centraal] FC Groningen deel #23: Nait soezen, moar doun!
[Centraal] FC Groningen deel 24: Met Luis Suarez!!
[Centraal] FC Groningen deel 25: Met blunderende keepert!!
[Centraal] FC Groningen deel #26: Un, Dos, Tres, Suarez!
[Centraal] FC Groningen deel 27: Met een tovenaar in het team
[Centraal] FC Groningen deel: #28 Stunten tegen de lampjes!
[Centraal] FC Groningen deel: #29 Kerst in het uitvak!
[Centraal] FC Groningen deel: #30 Op naar de play-offs ;)
[Centraal] FC Groningen #31: Niet alles is voor Bassie...
[Centraal] FC Groningen #32 Bassie in de spits ole ole
[Centraal] FC Groningen #33 Boeren zijn de baas in R-Dam
[Centraal] FC Groningen #34 Met de play-offs in zicht
[Centraal] FC Groningen #35 Europa lonkt..!
[Centraal] FC Groningen #36 Feest op de Grote Markt..!
[Centraal] FC Groningen #37 Snel weer beginnen aub.!
[Centraal] FC Groningen #38: We zijn weer begonnen. *O*
[Centraal] FC Groningen #39: Nijland, poot stijf houden!!
[Centraal] FC Groningen #40: Met gratis arbitragezaak.. :r
[Centraal] FC Groningen deel #41: Suarez kost 9,5 miljoen...

Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak E
Noca : vak E
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E
Garudo: Vak S
Marrek: Vak KK
Magno: Vak CC

• Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner

[X] Marcus Berg voor 4 jaar naar de FC. FILMPJE
    [X] Luis Suarez Paardenbek voor 8m+ naar de jeuden.
    [X] OP wordt geupdate na de transferperiode. (dan zijn alle namen bekend en is hopelijk paardenbekkie uit de elftalfoto gewist)

Download hier de OP!
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_52279275
    quote:
    Jullie hadden toch ook wat talentjes voor in de spits die een kans zouden krijgen. Nijland en Ozturk?
    Nijland is absoluut een enorm talent en zal ook wel speeltminuten krijgen af en toe.
    Öztürk zit niet bij het eerste.

Er moet nog een goede 3e spits bij. Dat was ook de planning.
    Als Suarez was gebleven zou er een spits bij komen. Nu Suarez weg zullen er dus twee komen.
    Berg is al binnen.

Marcus Berg.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_52279918
    Ik ben benieuwd wie ze gaan halen....
    FC Groningen!
    Palermo!
    pi_52280135
    quote:
    Op zaterdag 11 augustus 2007 11:37 schreef Slilen het volgende:
    Ik ben benieuwd wie ze gaan halen....
    Ben ook benieuwd of ze dat in de winterstop doen of voor 1 september nog..
    Je hebt straks Nijland erbij en Kolder als hij terug is...plus deze eventuele nieuwe spits. Dat zijn dan 5 spitsen..denk dat Kolder het moeilijk gaat krijgen.

Benieuwd of ze dan nog een linksback ergens gaan halen...zal wel weer een buitenlander worden.
    pi_52280251
    Ik zie Kolder misschien ook nog wel vertrekken naar club als Heracles, Excelsior ofzoiets....
    FC Groningen!
    Palermo!
      zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:54:11 #6
    10086 Heerlijkheid
    gebiedt mij te zeggen
    pi_52280315
    Marcus Berg, ik denk dat het een sensatie wordt. Ik ben eigenlijk gewoon blij dat Suarez weg is.
    pi_52280380
    Wanneer is Kolder weer hersteld van zijn blessure trouwens. Dat zou toch een behoorlijk tijdje duren?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_52280491
    quote:
    Op zaterdag 11 augustus 2007 11:57 schreef venomsnake het volgende:
    Wanneer is Kolder weer hersteld van zijn blessure trouwens. Dat zou toch een behoorlijk tijdje duren?
    Geloof het wel ja, weet eigenlijk niet precies hoe lang. Hoor je ook weinig over.
    quote:
    Op zaterdag 11 augustus 2007 11:54 schreef Heerlijkheid het volgende:
    Marcus Berg, ik denk dat het een sensatie wordt. Ik ben eigenlijk gewoon blij dat Suarez weg is.
    Na alle heisa is het beter dat hij weg is gegaan idd. En het lijkt erop alsog we een zeer goede spits weer hebben. De TS zal ons vast nog wel verrassen voor 1 sept. met een andere speler of spelers.
    Zie het seizoen wel weer zonnig tegemoet.
    pi_52280759
    Ik zat hier net even te kijken en zag dat de wedstrijd van IFK Gotenborg vanmiddag live te volgen is via sopcast.. Kan je Berg alvast in actie zien.
    Hopen dat die stream het een beetje gaat doen, vaak is dat sopcast maar bagger.
      zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:15:17 #10
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_52280834
    Mooi!
    Fijn zulk nieuws .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_52282066
    Zeg, wordt ie OP nog aangepast?
    Bas Roorda, Luis Suarez... wie zijn dat?
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_52283049
    MAg Marcus nu WEL of NIET meedoen met de uefacup wedstrijden.

Of is hij telaat opgegeven door de FC.
    pi_52283360
    Volgens mij zijn die namen nog niet eens opgegeven, lijkt me ook erg sterk dat dat nu al moest zijn gebeurd...
    Met de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen...
    pi_52284558
    Hij mag gewoon meedoen
      zaterdag 11 augustus 2007 @ 15:57:25 #15
    121632 Thomas87
    Democracy is coming!
    pi_52285336
    quote:
    Op zaterdag 11 augustus 2007 13:09 schreef Karrs het volgende:
    Zeg, wordt ie OP nog aangepast?
    Bas Roorda, Luis Suarez... wie zijn dat?
    Wordt aangepast na de transferdeadline geloof ik
    Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
    Martin Drent: "Studeren ook!"
      zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:46:20 #16
    155420 Fizd
    Candle in the eye.
    pi_52287334
    Berg heeft overigens een uitstekende wedstrijd gespeeld vandaag met IFK. 3-0 overwinning op Kalmar.
    Zijn toekomst ziet er zonnig uit in Groningen (en dat van Groningen zelfs nog meer)
    pi_52287346
    Marcus, welkom jonge.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_52287391
    en let maar op, als Marcus een beetje lekker meespeeld bij de fc, staat er weer een topclub voor de deur bij de volgende transferperiode
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
      zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:54:45 #19
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_52287507
    quote:
    Op zaterdag 11 augustus 2007 17:46 schreef Fizd het volgende:
    Berg heeft overigens een uitstekende wedstrijd gespeeld vandaag met IFK. 3-0 overwinning op Kalmar.
    Zijn toekomst ziet er zonnig uit in Groningen (en dat van Groningen zelfs nog meer)
    Ook nog een doelpuntje meegepikt toch?
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_52287513
    Heb net de wedstrijd gezien van IFK. Het eerste half uur speelde Berg echt uitstekend, hij scoorde ook zeer fraai maar zijn goal werd afgekeurd wegens buitenspel. 2e helft kreeg hij wat minder bruikbare ballen maar ze stonden ook met 0-2 voor dus het tempo ging iets naar beneden.
    Maar Berg maakte wel de 3e, uiterst koelbloedig afgemaakt met een stiftje over de benen van de keeper.
    Hij is erg snel. Heel goed in de combinatie, kaatst makkelijk. Hij heeft een goed overzicht en heeft een goede actie, komt zijn mannetje wel voorbij. Hij is enorm koelbloedig bij het afmaken, zowel de eerste (afgekeurd) en bij zijn 2e goal maakte hij het ijskoud af. Fraai om te zien.
    Aan deze jongen gaan we heel veel plezier beleven.

Hij kreeg 8 minuten voor tijd een publiekswissel.

Het is 0-5 geworden.
      zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:02:14 #21
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_52287648
    Nu je hem 82 minuten hebt zien spelen: Is er een spits waar je hem mee zou kunnen vergelijken?
    pi_52287858
    quote:
    Op zaterdag 11 augustus 2007 18:02 schreef The_Verve het volgende:
    Nu je hem 82 minuten hebt zien spelen: Is er een spits waar je hem mee zou kunnen vergelijken?
    Poeh, moeilijke vraag...
    Ik weet uit samenvattingen die ik van hem heb gezien dat hij ook nog aardig kan koppen.
    Het is een redelijk complete speler. En dat al op die leeftijd. Kan nog een hoop leren dus.

Hij heeft af en toe wel wat weg van Kezman vind ik. Vooral zijn manier van lopen.
    Ook heeft hij een actie en huis en oogt hij net zo koelbloedig als Kezman in zijn goede dagen.

Ach, eigenlijk moet ik meer wedstrijden van hem zien om goed te kunnen oordelen.
    Maar mijn eerste indrukken zijn prima.
    pi_52288160
    Maar wat me vooral opviel deze wedstrijd (los van het scorend vermogen) was zijn goede combinatiespel en zijn overzicht. Hij kaatst erg makkelijk en weet snel de vrije man te vinden.
    Ook als aanspeelpunt uitstekend, hij kan ook goed een bal vasthouden en weet vervolgens weer goed de vrije man te vinden. Zijn passing is echt prima.
    Gaat genieten worden komend seizoen. Hopen dat hij zich snel thuis voelt en een goed koppel met Nevland gaat vormen. Heb erg veel vertrouwen in deze speler.

edit:
    Overigens heeft hij een gele kaart gekregen en is hij geschorst voor de volgende wedstrijd.
    Hij heeft dus vandaag zijn laaste wedstrijd in het shirt van IFK gespeeld.

[ Bericht 4% gewijzigd door venomsnake op 11-08-2007 18:57:52 ]
      zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:15:14 #24
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_52293356
    Volgensmij hebben we een hele goeie aan berg.
    pi_52293685
    Ajakkes gewonnen vandaag. Levert dat nog geld op voor ons?
    pi_52294210
    Ik hoop dat Berg besluit dan ook sneller naar Groningen te komen. Beetje meetrainen en misschien volgende week alvast een klein debuutje te maken
    pi_52294527
    Zou leuk zijn als hij als verrassing uit de taart springt morgen op de open dag.
      zondag 12 augustus 2007 @ 00:07:56 #28
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_52296298
    Belangrijkste is dat ie volgende week tegen NAC kan spelen. Hoewel ik alle vertrouwen in Stef Nijland heb. Jans zal dan echter voor Van de Laak kiezen wanneer Berg niet kan spelen.
    pi_52296701
    Klinkt goed Venom!!
      zondag 12 augustus 2007 @ 00:45:03 #30
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_52297168
    quote:
    Op zaterdag 11 augustus 2007 22:28 schreef Jahike het volgende:
    Ajakkes gewonnen vandaag. Levert dat nog geld op voor ons?
    1 miljoen, ze hebben een prijs.
    pi_52301943
    Is Nevland nog geblesseerd? Wat is de opstelling van vandaag?
    pi_52302135
    Alle Grunningers zullen wel op de open dag zijn. Welke wedstrijd spelen ze vandaag?
    pi_52302178
    Ze moeten vanavond als afsluiting spelen tegen Real Mallorca. Wordt zeker een lastige wedstrijd.

Nevland is al wel weer hersteld van zijn blessure dus die zal vanavond denk ik gewoon in de basis staan.
    Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
    pi_52302688
    quote:
    Op zaterdag 11 augustus 2007 15:13 schreef W2O het volgende:
    Hij mag gewoon meedoen
    gelukkig maar.

ik had gehoord dat ajaxs een deadline had van donderdagnacht 00:00
      zondag 12 augustus 2007 @ 14:51:31 #35
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_52305244
    quote:
    Op zondag 12 augustus 2007 12:42 schreef achterop23 het volgende:

[..]

gelukkig maar.

ik had gehoord dat ajaxs een deadline had van donderdagnacht 00:00
    Champions League Voorronde .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_52305346
    quote:
    Open dag FC Groningen trekt veel publiek

GRONINGEN - De eerste officiële open dag van FC Groningen in de Euroborg is een succes.

Naar schatting waren zondag rond het middaguur 20.000 mensen op de been. Naast diverse activiteiten, vindt om 13.00 uur de spelerspresentatie plaats. Abseilend vanaf het dak zullen de spelers het stadion binnenkomen, om één voor één te worden voorgesteld.

Nieuwe aanwinst Marcus Berg zal hier nog niet bij zijn. De Zweedse spits doet vrijdag zijn intrede in de Euroborg.

RTVNoord
    pi_52306224
    quote:
    Berg scoort één keer tijdens afscheidswedstrijd

Marcus Berg heeft zaterdagmiddag voor IFK Göteborg gescoord in de uitwedstrijd tegen Kalmar FF. Göteborg won met 5-0. Berg scoorde zeven minuten voor tijd 3-0 en werd daarna gewisseld. Door een gele kaart die hij kreeg, was het duel meteen zijn afscheidswedstrijd.

Onderdeel van de overeenkomst die de nieuwe spits van FC Groningen gaat tekenen in Euroborg, was de afspraak dat Berg nog twee keer in actie zou komen voor zijn oude club. Zo’n tien duels voor het einde van Allvenskan, de Zweedse hoogste divisie, speelt Göteborg nog twee duels met directe concurrenten. Door de zege passeert Göteborg Kalmar op de ranglijst en heeft Göteborg nog altijd vier verliespunten meer dan Halmstads BK. Berg is nu topscorer van Zweden met 14 doelpunten. De concurrenten hebben nog negen of tien duels om dat aantal te overtreffen.

Komende donderdag speelt Göteborg in het eigen stadion Gamla Ullevi. Tegenstander is dan Djurgardens IF, ook één van de zes clubs die nog meestrijden in de razend spannende titelrace. Doordat Berg zaetrdag zijn derde gele kaart van het seizoen ontving, is hij geschorst voor het duel waarin hij afscheid zou nemen van het publiek. De Zweed komt nu niet op vrijdag, maar enkele dagen eerder naar Nederland. FC Groningen speelt zaterdag in de eerste speelronde van de Eredivisie uit tegen NAC Breda.

Op dinsdag 28 augustus speelt Göteborg de uitwedstrijd tegen koploper Halmstads BK. De clubleiding van IFK Göteborg heeft overigens aangegeven dat de club in de toekomst altijd open blijft staan voor een terugkeer van Berg. In de jacht op de vijftiende landstitel zal Göteborg het de laatste negen duels van de competitie zonder Berg moeten doen. Hij verdedigt voortaan niet blauw-wit, maar groen-wit.

Bron: FC Groningen
    Kan ie mooi meedoen tegen NAC. Of in ieder geval zijn debuut maken.
      zondag 12 augustus 2007 @ 20:40:54 #38
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_52311988
    Groningen - Mallorca is 2-2 geworden en is 2 minuten voor de einde van de wedstrijd gestaakt.
    pi_52312099
    En de doelpunten kwamen op naam van Flederus en v/d Laak.

Vreemd dat er zoveel oefenpotten worden gestaakt.
      zondag 12 augustus 2007 @ 20:46:16 #40
    10086 Heerlijkheid
    gebiedt mij te zeggen
    pi_52312122
    gestaakt? Hoezo
    pi_52312155
    quote:
    Op zondag 12 augustus 2007 20:45 schreef venomsnake het volgende:
    En de doelpunten kwamen op naam van Flederus en v/d Laak.

Vreemd dat er zoveel oefenpotten worden gestaakt.
    Als het op amateurterrein wordt gespeeld kan al het tuig het veld op rennen en makkelijker dingen gooien.
    pi_52312304
    quote:
    Op zondag 12 augustus 2007 20:46 schreef Heerlijkheid het volgende:
    gestaakt? Hoezo
    Schijnt dat er 2 minuter voor het einde is maar is afgefloten. Er waren wat opstootjes op het veld. Tussen spelers dan he.
    pi_52312472
    Er was al de hele tweede helft geklier door spelers van Mallorca. Geen afstand bij vrije trappen, duwen bij kopduels en steeds liggen bij elk fysiek contact. Na een stapeltje gele kaarten was er een onduidelijk geval in het strafschopgebied van Groningen. Volgens mij was er een stevig duel tussen Sankoh en een speler van Mallorca. Toen ging een andere speler van Mallorca verhaal halen bij van Loo (waarom is mij onduidelijk) en toen vlogen alle Spanjaarden het veld op (inclusief de TD, verzorgers etc etc). Toen floot Luinge af in de 87e minuut.
      zondag 12 augustus 2007 @ 21:01:19 #44
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_52312500
    Net als bij Getafe en Athletic Bilbao dus.
    Die spanjaarden verstaan onder zo'n oefenduel blijkbaar totaal iets anders dan wij Nederlanders .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_52312518
    hehe, Spaans temperament.
    quote:
    FC gelijk in verhitte seizoensopener

FC Groningen heeft vanavond in Euroborg met 2-2 gelijkgespeeld tegen RCD Mallorca. Mark-Jan Fledderus opende de score, waarna de Spanjaarden de achterstand ombogen in een 2-1 voorsprong. In de slotfase maakte Koen van de Laak vanaf elf meter de 2-2. Roelof Luinge hield er door een opstootje twee minuten eerder mee op.

Het lijkt een trend te worden in de voorbereidingsduels tussen Nederlandse en Spaanse ploegen. Wedstrijden die niet volledig uitgespeeld worden doordat de sfeer binnen de lijnen nogal verhit is. Ondanks de niet al te hoge temperatuur was het ook vanavond in Euroborg weer raak. Twee minuten voor het eind van de wedstrijd liepen de irritaties zo hoog op dat scheidsrechter Roelof Luinge het voor gezien hield. Voordat er mogelijk echt rake klappen zouden vallen of er rode kaarten aan te pas zouden moeten komen.

Beide ploegen hadden op dat moment twee keer gescoord en die score was een juiste afspiegeling van de krachtsverhoudingen. In de beginfase van de wedstrijd was FC Groningen de sterkere ploeg en na een sterk middendeel van de Spanjaarden nam de FC het heft weer in handen op jacht naar de gelijkmaker. Die kwam er uiteindelijk in de 83ste minuut door een rake strafschop van Koen van de Laak.

In de negende minuut had Van de Laak de eerste kans van de wedstrijd, maar kopte hij bij een cornersituatie over het doel van Mallorca. Twee minuten later schoot Mark-Jan Fledderus op aangeven van Erik Nevland raak: 1-0. Groningen behield de voorsprong ruim een kwartier. Toen was het Daniel Güiza die in de zestien meter van Groningen kon draaien en inschieten: 1-1. In de 30ste minuut, drie minuten na die gelijkmaker, brak de maker van de 1-1 vlak over de middellijn door op het randje van buitenspel. Door de zon gehinderd oordeelde grensrechter Rozeboom dat het geen buitenspel was en zo kon Güiza even later met een stift over doelman Brian van Loo ongehinderd de 1-2 aantekenen.

Met die 1-2 stand gingen de beide ploegen rusten. Na de pauze namen de irritaties toe, gaf Luinge diverse gele kaarten wegens spelbederf aan de Spanjaarden en werd door beide trainers volop gewisseld. Het laatste halfuur ging FC Groningen nadrukkelijk op zoek naar de gelijkmaker. Koen van de Laak was daar in de 68ste minuut dichtbij toen zijn koppende inzet op de lijn werd weggewerkt door een Spanjaard. De gelijkmaker kwam er uiteindelijk uit een strafschop, die werd gegeven toen Stefan Nijland onderuit gehaald werd door Nunes. Van de Laak knalde de bal van elf meter in het dak van de goal: 2-2. Vijf minuten later vond Luinge het welletjes. Met gefluit gingen beide teams richting de spelerstunnel. Even later kwam de selectie van de FC nog naar buiten om het publiek te bedanken voor de steun en oogstte de ploeg van trainer Ron Jans nog een applaus.

Opstelling FC Groningen
    1 Van Loo; 2C Matthijs (76’ 18 Rozema), 3 Sankoh, 4 Svejdik (46’ 14 Kruiswijk), 5 Stenman; 6 Lindgren (46’ 12 Silva), 7 Meerdink (46’ 17 Nijland), 8 Fledderus, 10 Levchenko (63’ 13 Metaj); 9 Van de Laak, 11 Nevland (84’ 19 Öztürk). Bank: 16 Luciano. Blessure: Lovre.

Opstelling RCD Mallorca
    1 Moya, 3 Navarro, 6 Basinas (46’ 8 Valero), 10 Ibagaza (76’ 2 Ramis), 11 Tuni, 14. D. Güiza (63’ 20 Trejo), 16 Nunes, 19 Victor (46’ 12 Castro), 22C Ballesteros, 23 Jonas (67’ 18 Arango), 24 Hector. Bank: 25 Lux, 21 Dorado.

Toeschouwers: 17.000 (uitverkocht)
    Scoreverloop: 11’ Fledderus (Nevland) 1-0, 27’ Güiza 1-1, 30’ Güiza 1-2; 83’ Van de Laak (strafschop) 2-2
    Bijzonderheid: Wedstrijd definitief gestaakt na 88 minuten

Scheidsrechter: Luinge
    Grensrechters: Pool en Rozeboom
    Gele kaarten: 12’ Nunes, 60’ Navarro en Basinas, 77’ Ballesteros (allen Mallorca)

Bron: FC Groningen
    pi_52314521
    Ja dat sloeg nergens op aan het einde. Sankoh werd gewoon gemept.

Gaapwedstrijd verder, vond ik.
      zondag 12 augustus 2007 @ 22:17:38 #47
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_52314810
    Iemand nog een mooie oranje rtv-noord zadelbeschermer op z'n fiets aangetroffen vanmiddag?
      zondag 12 augustus 2007 @ 22:18:27 #48
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_52314851
    Ik was er ook bij. Het was inderdaad een saaie pot. Er was maar een speler van Groningen die ik persoonlijk goed vond spelen vandaag en dat was Stenman. Met deze speler gaan we echt veel plezier beleven, net als Berg

Een Spaanse Ploegen. Laten we maar zeggen dat ze bang zijn dat de Nederlandse Voetbal beter begint te worden en dat die Spanjaarden daar niet tegen kunnen
      zondag 12 augustus 2007 @ 22:27:31 #49
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_52315203
    met 2-2 mogen we blij zijn. Pingel was een cadeautje, in de eerste helft werden we op een gegeven moment compleet overlopen.
      zondag 12 augustus 2007 @ 22:36:19 #50
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_52315511
    http://www.youtube.com/watch?v=RWm2GdrtXj0

Filmpje met interview Berg over zijn transfer naar Groningen en ook zie je zijn gele kaart, goal en aan het eind de afscheid met de fans!

[ Bericht 17% gewijzigd door Garudo op 12-08-2007 22:43:40 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')