Eigenlijk moet Nijland vanmiddag een belletje doen om te vragen of we hem kunnen huren..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:20 schreef Prosac het volgende:
Slijngard zal wel geen optie meer zijn nu.![]()
eens zien hoe professioneel men dan is?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Nijland vanmiddag een belletje doen om te vragen of we hem kunnen huren..![]()
Zolang PSV betaalt vind ik dat prima.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Suarez komt nu volgend seizoen naar PSV.
Daar gaat ie stiekem ook liever heen volgens mij.
Dat denk ik niet. Logisch dat die jongen teleurgesteld is. Maar gezien het plezier dat hij afgelopen zaterdag uitstraalde, denk ik niet dat hij het morgen/overmorgen nog zo erg vind. Bovendien zou een nieuwe arbitrage nog een tijdje op zich laten wachten, waardoor Suarez niet mee zou kunnen doen in de voorronde championsleague en dat was wel een eis van Ten Cate. Voor 14 augustus de selectie compleet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:56 schreef kamstra het volgende:
*knip*
aldus RTV Noord...straks komt er alsnog een arbitragezaak
Dat zou wat zijn..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:56 schreef kamstra het volgende:
aldus RTV Noord...straks komt er alsnog een arbitragezaak
Volgens mij vroegen ze 2 miljoen voor Slijngard.. Anderhalf miljoen minder dan het openingbod op Suarez.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:56 schreef Prosac het volgende:
Nou Martin, Ik wil wel een beetje water bij de wijn doen. Slijngard willen we wel overnemen tegen Suarez, maar dan betalen jullie 9 miljoen bij.
Vragen en bieden is heel wat anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens mij vroegen ze 2 miljoen voor Slijngard.. Anderhalf miljoen minder dan het openingbod op Suarez.![]()
Geef hem wat tijd. Dit is voor een 20-jarige jonge voetballer allemaal te snel gegaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:11 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
Jongen toch...... [afbeelding]
Hij heeft een puntquote:Hans Nijland schreef het volgende:
"Het is ons trouwens een doorn in het oog dat deze zogenaamde' transfer window' tot 1 september is geopend. Wij zouden veel liever zien dat de markt op 1 juli wordt gesloten. Dat geeft meer rust rondom een club, is duidelijker voor het publiek en is beter werken voor een trainer. Je moet nu na een hele voorbereidingsperiode maar afwachten hoe je selectie eruit ziet als de competitie eenmaal echt van start gaat."
"Zelfs als je al competitiewedstrijden hebt gespeeld, kan je selectie in het huidige systeem nog wijzigingen ondergaan. Een goed voorbeeld dicht bij huis is vorig jaar de overgang van Danny Buijs naar Feyenoord geweest. We hadden toen al twee competitiewedstrijden met hem in de basis gespeeld. Helaas hebben wij als FC Groningen weinig invloed op dit systeem aangezien het een wereldwijde FIFA-regeling betreft, maar wij willen dit signaal als club toch afgeven."
De prijs voor spelers opvoeren namate de deadline nadert is denk ik het enige wat je kunt doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:03 schreef Grulez het volgende:
Eens. Maarja je doet er niks aan.
Dan zit je met een zak geld, en dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De prijs voor spelers opvoeren namate de deadline nadert is denk ik het enige wat je kunt doen.
De kroeg in!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan zit je met een zak geld, en dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |