Hé, teamgenoten van mijn broertje. Mart is een fantastische centrale verdediger. Heeft ook al enkele keren mogen meetrainen met het 1e, gaat het zeker redden! Leonard is de keeper van FC Groningen. Een grote bonkige keeper die verrassend beweeglijk is!quote:
quote:Groningen heeft volgende Argentijn op het oog
24/01/2008 15:45
EXCLUSIEF - FC Groningen is al bezig zich in te dekken tegen een mogelijk vertrek van Erik Nevland naar Fulham. De nummer drie van de Eredivisie heeft opnieuw een Argentijn op het oog.
Directeur technische zaken Henk Veldmate was woensdag in Buenos Aires om Pablo Mouche te bekijken. FC Groningen is erg gecharmeerd van de twintigjarige aanvaller van Boca Juniors. Mouche is een beloftevolle jeugdinternational, die samen met de nieuwbakken Groninger Matias Cahais afgelopen jaar het WK Onder-20 won.
'Nog niets is rond, maar we oriënteren ons voor het geval ons nog iets mag overkomen', vertelde Veldmate aan VI.nl. Mocht Nevland vertrekken, waar de Noorse spits zelf op hoopt, dan wil Groningen Mouche nog voor het sluiten van de transfermarkt vastleggen.
Daar ben ik gezien de recente aankopen van Fulham helemaal niet bang meer voor eigenlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:13 schreef Grunner het volgende:
Oke, ze orienteren zich alleen maar. Was al bang dat Nevland zeker weg gaat...
Matige kop. Ookal haal je Ronaldihno, niemand moet Nevland doen vergeten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:13 schreef Inca het volgende:
'Argentijn moet Nevland doen vergeten'
Laat maar komen. Mss willen ze hem wel ruilen voor Meerdink of Matavz.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:28 schreef venomsnake het volgende:
Ik weet niet hoor.. Heb ergens het gevoel (al zegt dat niets) dat Nevland gaat vertrekken.
En om eerlijk te zijn gun ik hem dat ook! Financieel binnen spelen bij Fulham.
De kop van dit klinkt trouwens goed.
Pablo Mouche, de hoop van Argentinie!!
Niet Matavz!quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
Laat maar komen. Mss willen ze hem wel ruilen voor Meerdink of Matavz.
Dat is een duur kwartiertje voor Daniel Cousin geweest bij Lens. Zou jammer zijn wanneer ze hierdoor weer bij Nevland uitkomen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:40 schreef mordradead het volgende:
Die ene gast van de Rangers komt nu dus misschien weer niet naar Fullham omdat je niet voor 3 clubs mag spelen in 1 seizoen en hij er al 2 heeft gehad.
even een quote van een ander forumquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:26 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat is een duur kwartiertje voor Daniel Cousin geweest bij Lens. Zou jammer zijn wanneer ze hierdoor weer bij Nevland uitkomen.
Eerlijk gezegd denk ik dat het nog een roerig weekje wordt tot 31 januari 23:59uur, en dan doel ik niet eens zo zeer op de Nevland-soap...
Lindgren wordt ook steeds nadrukkelijker genoemd, bijzonder vervelend dat bepaalde clubs hun selectie niet op orde hebben in de zomermaanden en dat onder andere wij (en bv weer Sparta) daarvan de dupe worden.quote:Uitzondering is dan weer het verhaal Mascherano, die wel gewoon voor Liverpool mocht uitkomen ondanks dat hij al voor Corinthians en West Ham had gespeeld. Volgens mij moet Fulham dispensatie aanvragen voor Cousin in dat geval, dat heeft Liverpool wel bij Mascherano gedaan.
Die hebben net Landzaat gehaaldquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:34 schreef venomsnake het volgende:
Bovendien heb ik het vage voorgevoel dat feyenoord Lindgren wil hebben...
Contract met Umbro loopt na dit seizoen af toch? Zou tijd worden. Alleen de uitshirts in de Umbro-periode waren wel redelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:59 schreef Grunner het volgende:
Jammer, het had ook zo kunnen zijn:
[ afbeelding ]
![]()
Klikbaar!
Ik las het, goed nieuws..quote:
Ja, klopt. Puma en Quick werden een tijdje genoemd, maar het schijnt Legea te worden. Net als Vitesse (en Donar).quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:08 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Contract met Umbro loopt na dit seizoen af toch? Zou tijd worden. Alleen de uitshirts in de Umbro-periode waren wel redelijk.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:19 schreef Grunner het volgende:
[..]
Ja, klopt. Puma en Quick werden een tijdje genoemd, maar het schijnt Legea te worden. Net als Vitesse (en Donar).
Zeg dat nou maar niet te snel, Feyenoord in de Kuip kloppen is een hobby van vele Groningersquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo, jullie gaan er net als twente af tegen een herboren feyenoord
haha, herboren Feyenoord zegt ie. Hebben het een half uurtje aardig gedaan in de 2e helft..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:21 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Zeg dat nou maar niet te snel, Feyenoord in de Kuip kloppen is een hobby van vele Groningers.
1e helft weggespeeld door twentequote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
haha, herboren Feyenoord zegt ie. Hebben het een half uurtje aardig gedaan in de 2e helft..
Zeker de eerste helft vergeten? Om over de wedstrijd tegen Excelsior maar te zwijgen!![]()
Doet V Bronkhorst ook nog eens niet mee..
Nait zo popie jopie doen he...
wat een stomme postquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Janken in de bus, Janken in de bus, janken, janken, janken in de bus!
Oefen maar alvast, Rotterdammers
Of moet groningen uit?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:21 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:
quote:Nijland, Metaj en Hiariej geselecteerd
Stefan Nijland maakt onderdeel uit van de 37-koppige voorlopige selectie van het Olympisch Elftal dat op dinsdag 5 februari in Italië aantreedt tegen de leeftijdsgenoten. Tom Hiariej en Shkodran Metaj zijn geselecteerd voor het Nederlands Beloften Elftal, dat een dag later thuis speelt tegen Jong Denemarken.
Het Olympisch Elftal (geboren op of na 1 januari 1985) verzamelt zich onder leiding van Foppe de Haan zondagavond 3 februari in de buurt van Schiphol en reist een dag later af naar Italië. Op dinsdagavond om 21.00 uur is de aftrap in het Paolo Mezza Stadion in Ferrara. Woensdagmiddag keert de groep terug naar Nederland.
Het Nederlands Beloften Elftal (geboren op of na 1 januari 1987) speelt woensdagmiddag 6 februari in Lisse een thuiswedstrijd tegen Jong Denemarken. Tom Hiariej en Shkodran Metaj behoren tot de voorlopige selectie van het team van bondscoach Hans Schrijver. Komende vrijdag, 1 februari, worden de definitieve selecties bekend gemaakt.
Bron: FC Groningen
quote:FC Groningen en Fulham om onderhandelingstafel
GRONINGEN - FC Groningen en het Engelse Fulham onderhandelen vrijdag over een eventuele transfer van Erik Nevland naar die club.
Eerder deze week deed Fulham al een officieel bod, maar dat werd resoluut afgewezen. Fulham wil Nevland voor 2,5 jaar vastleggen. Vrijdagavond gaan beide partijen om de onderhandelingstafel.
Mocht de transfer van Nevland rondkomen, dan heeft Groningen de Argentijn Pablo Mouche op het oog als vervanger. Technisch manager Henk Veldmate heeft de Argentijnse spits van Boca Juniors deze week al aan het werk gezien.
rtvnoord
quote:De Roover en Cahais speelgerechtigd
FC Groningen-trainer Ron Jans kan aanstaande zondag tegen Feyenoord beschikken over de nieuwe aanwinsten Sepp De Roover en Matias Cahais. Het papierwerk voor beide verdedigers is inmiddels in orde. Jans hierover: “Het vergroot onze mogelijkheden in de achterhoede. Zaterdag zullen we bekijken of mogelijk ook Fredrik Stenman weer kan aansluiten.”
Jans zag Feyenoord gisteren winnen van FC Twente: “Eigenlijk hoop ik dat we het Feyenoord treffen van de eerste helft. Zij hebben zich na de pauze goed hersteld en dat was wel belangrijk voor hen gezien de situatie waarin ze zaten na twee nederlagen tegen PSV en Excelsior. Maar ik vind dat we vooral ook naar ons eigen team moeten kijken. Het resultaat van afgelopen woensdag kunnen we uiteraard heel goed gebruiken maar om in De Kuip te kunnen winnen, moet je beter voetballen. De instelling was er woensdag wel, maar het spel was vaak te slordig. Daar valt dus nog winst te boeken.”
quote:AZ en PSV veel slechter dan een jaar geleden
In vergelijking met de Eredivisieranglijst van vorig jaar rond deze tijd zijn AZ en PSV de ploegen die qua punten de grootste terugval doormaken.
Verzamelde AZ vorig seizoen nog 41 punten uit zijn eerste twintig competitieduels, deze jaargang staat de teller na twintig optredens op 28 punten, een daling van dertien punten.
PSV pakte dit seizoen 43 punten, tien minder dan exact een jaar geleden. Wel voeren de Eindhovenaren nu - net als in januari 2007 - de ranglijst aan.
In tegenstelling tot AZ en PSV realiseren de subtoppers FC Groningen (negen punten), Roda JC (zeven) en FC Utrecht (zes) juist de grootste stijging.
Van alle clubs zijn Feyenoord en Willem II de enige ploegen waarbij cijfermatig niets is veranderd. Zowel in de eerste twintig duels van het seizoen 2006/07 als in die van 2007/08 verzamelden de Rotterdammers en de Tilburgers evenveel punten (respectievelijk 39 en zestien).
Stijgers en dalers ten opzichte van 2006/07
Duels-Pnt Duels-Pnt na 21 ronden na 21 ronden Verschil
Club vorig seizoen dit seizoen in punten
FC Groningen 21-30 21-39 +9
Roda JC 21-29 21-33 +7
FC Utrecht 21-26 21-32 +6
SC Heerenveen 20-29 21-37 +4
NAC Breda 20-29 20-32 +3
NEC 21-13 21-15 +2
Vitesse 21-29 21-31 +2
Heracles Almelo 21-18 21-19 +1
Feyenoord 20-39 20-39 0
Willem II 21-16 21-16 0
Excelsior 21-16 21-15 -1
Ajax 20-42 20-40 -2
FC Twente 21-41 21-36 -5
Sparta Rotterdam 20-22 20-15 -7
PSV 20-53 20-43 -10
AZ 20-41 20-28 -13
VI
Ik denk dat we hem niet meer in actie zullen zien voor de FC!!quote:FC Groningen en Fulham gaan in bespreking
Vanavond zal FC Groningen om tafel gaan met Fulham om een mogelijke overgang van Erik Nevland te bespreken. De Engelse nummer 19 van de Premier League wil de aanvaller graag per direct voor tweeëneenhalf seizoen inlijven.
Een eerste bod van Fulham werd eerder deze week door de FC afgewezen. Erik Nevland heeft de club nu verzocht met Fulham te onderhandelen. Uit respect voor de speler wil FC Groningen een gesprek aangaan met de Engelse club.
De 31-jarige Noor kwam in november 2004 van Viking FK naar FC Groningen en heeft nog een doorlopend contract tot medio 2010.
Mooi gebaar van FC Groningen.quote:Uit respect voor de speler wil FC Groningen een gesprek aangaan met de Engelse club.
Beerschot heeft geloof ik ook Legea. Ik had Quick of Puma toch mooier gevonden. Maar wie weet valt het mee...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:19 schreef Grunner het volgende:
[..]
Ja, klopt. Puma en Quick werden een tijdje genoemd, maar het schijnt Legea te worden. Net als Vitesse (en Donar).
Hebben ze daar ook niet dat je een fustje kan kopen en dat die dan op je eigen tap word aangesloten?quote:
Familie van Jaap?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:42 schreef Grunner het volgende:
Leonard Nienhuis.
Drentquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Zeg dat nou maar niet te snel, Feyenoord in de Kuip kloppen is een hobby van vele Groningers.
quote:Nevland blijft bij FC Groningen
GRONINGEN - De transfer van FC Groningen-speler Erik Nevland naar Fulham gaat niet door.
Vrijdagavond hebben Groningen en Fulham met elkaar gesproken. De clubs zijn niet tot een akkooord gekomen.
De Engelse club verkeert in degradatiegevaar en is op zoek naar versterking.
Fulham bood echter te weinig voor Nevland.
De hoogte van het bod van de Engelsen is niet bekend.
Nevland is zeer teleurgesteld dat de transfer niet doorgaat.
Hij vindt dat het bod van Fulham hoog genoeg is.
RTVNOORD
Zijn woorden van RTV Noord.. dat leest toch altijd anders, ben benieuwd hoe hij het zelf ECHT vindquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:44 schreef venomsnake het volgende:
Nevland is er niet blij mee.. Ben benieuwd naar het bod van Fulham.
Als ie maar niet gaat staken.
quote:Fulham kan niet aan Groningse eisen voldoen
De gesprekken tussen FC Groningen en Fulham over een mogelijke overgang van Erik Nevland naar de Londense club zijn vanavond op niets uitgelopen.
Tijdens de onderhandelingen op Schiphol kon Fulham niet substantieel meer bieden dan het bod dat de Engelse club eerder had uitgebracht op de aanvoerder van FC Groningen. “Het eerste bod van Fulham bedroeg 1,2 miljoen euro”, vertelt algemeen directeur Hans Nijland. “Dat hebben wij met elkaar als ontoereikend betiteld. Uiteindelijk wilde Fulham vanavond niet verder gaan dan 1,5 miljoen euro. Dat vinden wij onvoldoende. Voor dat bedrag kunnen wij op deze korte termijn geen goede vervanger vinden én wij kunnen dat ook niet verantwoorden naar onze achterban. Fulham heeft hierop aangegeven dat het wat hen betreft over en sluiten is.”
FC Groningen heeft altijd aangegeven niets te voelen voor een transfer van welke speler dan ook, maar op aandringen van Nevland en uit respect voor de voetballer had FC Groningen besloten met Fulham om de tafel te gaan zitten. Tot dusver met als resultaat dat Nevland bij FC Groningen blijft.
Al een flink stuk beter. Persoonlijk zie ik ook nog graag een horizontale baan aan de bovenkant waar de twee verticale banen in uitkomen. Zoals het Pioneer-shirt ook had.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:59 schreef Grunner het volgende:
Jammer, het had ook zo kunnen zijn:
[ afbeelding ]
Nevland laat Fulham zien veel meer waard te zijn door zondag een hattrick te scoren in de Kuip en 2 assists te geven.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaat Nevland nu ook niet trainen ?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nevland laat Fulham zien veel meer waard te zijn door zondag een hattrick te scoren in de Kuip en 2 assists te geven.
Dagblad van het Noorden?, ik kijk zo wel even, eerst thee + douchequote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:08 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij is ie pissed,, Hij schijnt in het dagblad ook flink tekeer te gaan.![]()
Maar goed, 1.5 miljoen is wel erg weining natuurlijk. We moeten tenslotte ook een vervanger fixen.
Voor een miljoen of 3 zal ie wel weg mogen.
Ach ja, van mij mag hij naar de PL hoor. Heb geen zin in weer een hoop gezeik.
Jammer, hij heeft een hoop betekent voor de club en hij is nog steeds belangrijk.! Maar we moeten verder en dat kan ook best zonder Nevland.
Verassend...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:30 schreef sjimz het volgende:
Ajax schijnt Lindgren weer terug te willen kopen van jullie.
Hoezo kapitaalverkrachtiging.
Kan Ajax niet gewoon FC Groningen 2 gaan heten?
Wat moeten ze nou met Lindgren dan? ze hebben toch die geniale Davids en Gabriquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:30 schreef sjimz het volgende:
Ajax schijnt Lindgren weer terug te willen kopen van jullie.
Hoezo kapitaalverkrachtiging.
Kan Ajax niet gewoon FC Groningen 2 gaan heten?
zegt degene die 'verkrachtiging' schrijftquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Verassend?
Ik wist niet dat je een pyromaan was.
Engelaar lukt niet, dus komen ze uit bij Lindgren he. Scouten in het buitenland hebben ze nog nooit van gehoord daar.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat moeten ze nou met Lindgren dan? ze hebben toch die geniale Davids en Gabri
Die zitquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
zegt degene die 'verkrachtiging' schrijft
"wie valt er nog meer op in "De wedstrijden"quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Engelaar lukt niet, dus komen ze uit bij Lindgren he. Scouten in het buitenland hebben ze nog nooit van gehoord daar.
De logica ook.. Engelaar is een compleet andere speler dan dat Lindgren is. Lijkt niet eens op elkaar, ook qua positie en voetbal niet. Maar gewoon 15 miljoen vragen, denk niet dat Rasmus moeilijk gaat doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Engelaar lukt niet, dus komen ze uit bij Lindgren he. Scouten in het buitenland hebben ze nog nooit van gehoord daar.
Expressen..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:09 schreef MaxPower het volgende:
is er een serieuze bron voor dit verhaal dan?
Maar goed, hij heeft het prima naar zijn zin hier en krijgt daar waarschijnlijk geen basisplaats.quote:Talent op weg naar Ajax
Rasmus Lindgren, 23, is relatief onbekend in Zweden.
Maar in Nederland is de Zweedse middenvelder hot.
Volgens bronnen bij SPORT-Expressen wil Ajax Lindgren van Groningen kopen.
Maandag verkocht Ajax de Nederlandse international Hedwiges Maduro aan Valencia. Nu wil de Nederlandse topclub het verlies compenseren door Rasmus Lindgren te halen – momenteel verdedigende middenvelder bij concurrent Groningen.
Volgens bronnen bij SPORT-Expressen komt de zaak deze week al tot een oplossing.
– Ik heb geen commentaar. Ik heb het geweldig goed bij Groningen, zegt Rasmus Lindgren.
– Ik concentreer me erop eraan bij te dragen dat Groningen in de top van de competitie blijft.
Contract tot 2010
De interesse van Ajax heeft ertoe geleid dat Groningen het contract met Lindgren wil verlengen – dat loopt tot 2010.
Trainer Jans zegt daarover:
– Rasmus is onze belangrijkste speler. Ik bouw mijn elftal om hem heen. Hij heeft een geweldige hoge status in Nederland. Hij hoort in het Zweedse team.
Anderhalf jaar gelden kocht Groningen Rasmus Lindgren juist van Ajax
Hopen op kans in nationaal team
Rasmus Lindgren heeft tot nu toe geen kans gehad om in het Zweedse team te spelen. Nu hoopt hij op een kans in de wedstrijd tegen Turkije.
– Als je het mij vraagt denk ik dat ik bij de selectie hoor, zegt Rasmus Lindgren.
Groningen ligt 4e in de Nederlandse competitie gelijk met nummer 3 Feyenoord.
Bij Ajax kan Lindgren teamgenoot worden van international Kennedy Bakircioglü
Zou wel vreemd zijn. Dan kan je je afvragen waarom er nog geen andere club is die zich heeft gemeld..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:29 schreef Grunner het volgende:
Hij schijnt een gelimiteerde transfersom van 2,5 miljoen in z'n contract te hebben staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |