quote:Fledderus blijft!
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Hadden ze van mij aan NEC mogen verpatsen..
Aan de andere kant hoor ik Bruno al zeuren, hij wel en ik niet ...
Ik vond de actie van hem een paar jaar geleden uit bij Harecles wel erg vetquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:33 schreef Thomas87 het volgende:
Jammer van de topic titel, ben geen fan van de beste man en had van mij de selectie van NEC mogen 'versterken'
Net zoals tegen Spartaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hiariej gaat vanavond even laten zien dat we Silva niet zo erg zullen missen.
Was hij ook niet vet blij bij Fiorentina na de 'aansluitingstreffer'.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:40 schreef Grunner het volgende:
[..]
Ik vond de actie van hem een paar jaar geleden uit bij Harecles wel erg vet
[..]
Net zoals tegen Sparta![]()
Ik denk dat TS het ietwat cynisch bedoelde i.v.m. de transferperikelen van Uruguayaantje Bruno Silva.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:33 schreef Thomas87 het volgende:
Jammer van de topic titel, ben geen fan van de beste man en had van mij de selectie van NEC mogen 'versterken'
Ajax wil Groningen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:34 schreef venomsnake het volgende:
Ajax wil Stef Nijland volgens de radio..!!!!
Ajax kan beter heel Groningen kopen. ;')quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:34 schreef venomsnake het volgende:
Ajax wil Stef Nijland volgens de radio..!!!!
We moeten die ook maar eens zien te winnen, want die andere wedstrijd is een inhaal wedstrijd tegen PSV, dus gewoon heel goed van Groningen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:00 schreef Messenga het volgende:
2 wedstrijden meer dan Ajax.
Jij bent 11? 12? Conservatieve schatting.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:39 schreef Jasza het volgende:
Haha ik ga stuk, kutJans, jullie rekken ook tijd bij ons als jullie voorstaan of gelijk, gaat de keeper ook rustig doen dus wat een gejank van die aap zeg.
Verder dramatisch 2 van die schijtgoals van jullie hihi
Zeg, hou es op te zeuren man. Jullie verloren van Excelsior.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:39 schreef Jasza het volgende:
19 maar Jans moet niet zo doen want Groningen doet het zelf vast ook wel is, ja Ajax doet het ook, wen er maar gewoon vast aan als je goed speeltquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:44 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Jij bent 11? 12? Conservatieve schatting.
19 al?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
19 maar Jans moet niet zo doen want Groningen doet het zelf vast ook wel is, ja Ajax doet het ook, wen er maar gewoon vast aan als je goed speelt
Ja maar verveling op zaterdagavond dus ga ik kloten en bullshit praten, dus let er maar niet op hehequote:
Groningen komt wel erg dichtbij he. Wordt je al zenuwachtig?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:39 schreef Jasza het volgende:
Haha ik ga stuk, kutJans, jullie rekken ook tijd bij ons als jullie voorstaan of gelijk, gaat de keeper ook rustig doen dus wat een gejank van die aap zeg.
dat zeiden die 15 man in het uitvak ook inderdaad en op zich hebben jullie daar alle recht toe. 3 punten was niet eens onverdiend geweest.quote:
Zoals Uilenberg na Roda - Ajax twee jaar terug al zei, de wedstrijd is afgelopen als de scheidsrechter op zijn klok heeft geconstateerd dat het tijd is. En niet eerder. Nu merk je weer het verschil of zulks bij Ajax gebeurt of bij een andere club, want de discussie blijft nu in de luwte...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:01 schreef Cruoninga het volgende:
Lokhof zei dat de extra speeltijd er al op zat en dat de scheids dus al had moeten affluiten voor de 3-2 viel. Misschien heeft die gelijk, maar Excelsior heeft in de blessuretijd ook nog flink lopen rekken en schoppen waardoor er nog blessurebehandelingen nodig waren. En zoals venomsnake al zei; wat een paar smerige overtredingen maakten ze zeg... paar kaarten erbij hadden niet misstaan.
Ik was er 1 van die 30 in het uitvak iddquote:Op zondag 13 januari 2008 02:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
dat zeiden die 15 man in het uitvak ook inderdaad en op zich hebben jullie daar alle recht toe. 3 punten was niet eens onverdiend geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |