weleens gehoord van kauwen voor het slikken...????quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:34 schreef Sebasser het volgende:
Er zit een pinda in mijn keel vast.
aaawquote:
mwah je hebt je dag ook niet echt hehquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en tis mijn eerste en ik verpruts het...![]()
![]()
ja ok..maar toch..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah je hebt je dag ook niet echt heh![]()
pff der zijn ergere dingen hehquote:
zoals wij, wij zijn ergquote:
toch wel een davidoffjequote:
peukie en een wijntjequote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Meneer PeZu wat doet U nu...?????
peukie en een rosétje zou er wel in gaan nu...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
peukie en een wijntje
eerste glas alcahol vd week btw
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:07 schreef -skippybal- het volgende:
Ik rook nu, ik drink bier nu, ik luister naar Sonic Youth nu én ik heb me al 1.5 week niet meer geschoren. Als ze me op het schoolplein nu niet cool vinden, dan weet ik het ook niet meer...
cool to ta max manquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:07 schreef -skippybal- het volgende:
Ik rook nu, ik drink bier nu, ik luister naar Sonic Youth nu én ik heb me al 1.5 week niet meer geschoren. Als ze me op het schoolplein nu niet cool vinden, dan weet ik het ook niet meer...
schenkt een glaasje rosé in, steekt een peukie op en geeft die beide aan JJquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
peukie en een rosétje zou er wel in gaan nu...![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..roken is toch zoooo 2007...
Jeweetooggggg!!quote:
mijn held...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
schenkt een glaasje rosé in, steekt een peukie op en geeft die beide aan JJ
mijn liefquote:
Roken is gewoon 2008quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[quote]Op vrijdag 11 januari 2008 01:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
ja wat nou..
ja dat vind jij...en dat vind ik...maar ja..quote:
ja sorry...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:19 schreef Djarum het volgende:
zonder rook?
what happend to my favorite rokershoekje?
Djarum!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:19 schreef Djarum het volgende:
zonder rook?
what happend to my favorite rokershoekje?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja sorry.....was er niet helemaal bij, erg kut dag achter de rug enzulks...
..en..en..en Meneer Pezu rookt niet dus ja..
waar smaakt het dan naar?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:57 schreef Tezz het volgende:
Mijn ma heeft de supersmoker gekocht. Da's pas goor...........(misschien een kwestie van wennen, maar toch)
Kan het niet helemaal thuisbrengen. Iets chemisch in ieder geval. Nu moet ik er wel bijvertellen dat ze als proefpakket vier verschillende cartridges erbij heeft gekregen (light, medium, normaal en zero). En ze had om te beginnen de light er in gedaan en dat was dus echt goor.......Misschien eens normaal proberen, dat smaakt dan misschien wat meer naar een gewone siga.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |