mij niet gezien iig...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:11 schreef remlof het volgende:
Er is toch niemand gestopt op 1 januari he?
ik ben zelfs begonnen met meerokenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:11 schreef remlof het volgende:
Er is toch niemand gestopt op 1 januari he?
Precies.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
1 januari is sowieso de meest trieste dag om te stoppen.
1tje maarquote:
heb er toen maar één gerookt schat..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
1tje maar![]()
ik had het over meeroken niet over zelf roken
Slaap lekker JJ!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar goed...JJ gaat naar bed.....eenzaam en alleen..
...tot gauw allemaal...
![]()
met o&n idd maar 1quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar goed...JJ gaat naar bed.....eenzaam en alleen..
...tot gauw allemaal...
![]()
het hele weekend maar 5..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
met o&n idd maar 1
daarna iet smeer,niet erg veel meer btw
truste beeb, slaap lekker etc etc![]()
![]()
quote:
SO das echt weinig, ben je onder invloed van Peter Zuipt aan het stoppen met roken?quote:
Gezellie, slaap lekker PeZu!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
iets meer zeg ik
ooh wacht ik ga btw ook me enaar bed![]()
truste all
ja kom dan..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
iets meer zeg ik
ooh wacht ik ga btw ook me enaar bed![]()
truste all
Die http://www.1horoscoop.nl/ spreekt zichzelf de gehele tijd tegen, maar om dan het excuus:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:22 schreef oranjekoek het volgende:
Leuk die horoscopen
Aan te voeren.quote:Wees je ervan bewust dat er zich hoe dan ook tegenspraken zullen voordoen. Mensen zijn nu eenmaal complex en bezitten talloze contradictoire trekken. Diametraal tegengestelde karakterbeschrijvingen weerspiegelen ofwel innerlijke dilemma's of conflicten.
nee ben een sociale rookster...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:24 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
SO das echt weinig, ben je onder invloed van Peter Zuipt aan het stoppen met roken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |