ow,....quote:Op zondag 6 januari 2008 13:40 schreef maok het volgende:
Het is geen gave, iedereen was gewoon gestopt met posten bij de 299ste
GOEDE!quote:Op zondag 6 januari 2008 14:05 schreef Grulez het volgende:
TVPink?
koka?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:06 schreef KaheemSaid het volgende:
De drank heeft mij gister ook weten te overmeesteren
Ik was ff een stukje wandelen toenik je SMStequote:Op zondag 6 januari 2008 09:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat smste jij nog laat! Maar heel lief, en same here..
degene die ik kwijt ben geraakt? nee, nokia n73.. maar dan alsnog, die telefoon is duur genoeg..quote:Op zondag 6 januari 2008 15:49 schreef KaheemSaid het volgende:
IPhone?
Heb er ook 1, maar is dat niet qua verzekering te regelen?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:54 schreef Crack_david het volgende:
[..]
degene die ik kwijt ben geraakt? nee, nokia n73.. maar dan alsnog, die telefoon is duur genoeg..
Ik las het vanacht. Half 7 pitten is trouwens ook geen pretje.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:43 schreef Crack_david het volgende:
ik voel me stom!
een beetje mn telefoon kwijt te raken
zonet slagroomijs met banaan, poedersuiker, slagroom en hagelslag gehadquote:Op zondag 6 januari 2008 16:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me hongerig, maar het is nog lang geen etenstijd.
* Viking84 loopt naar de keuken om te kijken of er nog wat te vreten valt.
de verzekeraars vergoeden schade als gevolg van diefstal vergezelf van aanwijsbare sporen van braak en beroving gepaard gaande met geweld of onder bedreiging van geweldquote:Op zondag 6 januari 2008 15:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb er ook 1, maar is dat niet qua verzekering te regelen?
Ijs met hagelslagquote:Op zondag 6 januari 2008 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zonet slagroomijs met banaan, poedersuiker, slagroom en hagelslag gehaden straks lekker tomatensoep
Als je hard kunt gooien, mag je eentje richting de Rivierenbuurt gooien. Dan ga ik op het balkon staan om hem op te vangen. Niet de nieuwe ruiten aan diggelen smijten svpquote:
Alleen een blauw oog?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:12 schreef Crack_david het volgende:
[..]
de verzekeraars vergoeden schade als gevolg van diefstal vergezelf van aanwijsbare sporen van braak en beroving gepaard gaande met geweld of onder bedreiging van geweld
niet gedekt is schade die het gevolg is van:
1: verlies, vermissing en zakkenrollen
nou.. wie slaat me een blauw oog?
Hij is opquote:Op zondag 6 januari 2008 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je hard kunt gooien, mag je eentje richting de Rivierenbuurt gooien. Dan ga ik op het balkon staan om hem op te vangen. Niet de nieuwe ruiten aan diggelen smijten svp.
rare lui, die studentenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb het er zelden zo druk gezien.
Ik wilde er al bijna een klaagbaaktopic over openen.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Van mij mogen die ´dames´ uit de banner ook wel weer weg, eigenlijk.
Dat doe je vaak he, de laatste tijd?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde er al bijna een klaagbaaktopic over openen.
Ik zit vaker in Groningen dan je denkt hoorquote:Op zondag 6 januari 2008 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
Dat had ik ook niet van jou verwacht
Hejquote:Op zondag 6 januari 2008 18:37 schreef LoudGirl het volgende:
Ik kan zowaar alweer een beetje eten. Hoe was de dienst, Freecell? @Maok: ik hoop niet dat ik je heb aangestoken.
Ah, kijk. Ik dacht al dat je nog ziek was. Ben je aan de antibiotica?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:37 schreef LoudGirl het volgende:
Ik kan zowaar alweer een beetje eten. Hoe was de dienst, Freecell? @Maok: ik hoop niet dat ik je heb aangestoken.
succes.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:09 schreef maok het volgende:
[..]
Hej![]()
Ik ben pas vrijdag ziek geworden, ik heb ook geen last van van m'n keel. Maar je weet het nooit waar het van vandaan komt.
Ik heb net soep met brood op, ik wacht af....
Nou, die ga ik dan nog wel even terug luisteren.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah, kijk. Ik dacht al dat je nog ziek was. Ben je aan de antibiotica?
Hier alles prima, dus mij heb je niet aangestoken
Dienst was leuk, ik heb een heel kort, te snel en zenuwachtig getuigenis gegeven, maar verder was het wel een gave dienst
Fok en brandende katten, ik blijf er boos om wordenquote:Op zondag 6 januari 2008 19:35 schreef ChipsZak. het volgende:
In een topic over een kat met blaasgruis las ik 'Hij rookt ook niet meer'
Serieus. Ik dacht écht dat dat er stond.![]()
Ok, sollicitatie is idd prioriteit! veel succes.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:12 schreef LoudGirl het volgende:
Een getuigenis? Over je genezing? En dat vertel je ook niet even vantevoren of zo!? Shame on you Freecell. Ben idd aan de antibiotica en prednisolon (mijn vaste vriendjes doxy en predni). Gaat redelijk, niet zo'n pijn meer bij het hoesten. Maar lig verder wel slap op de bank. Wil morgen wel naar de bidstond maar sollicitatiegesprek dinsdag is belangrijker.
Ook nog prima eigenlijk.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:14 schreef LoudGirl het volgende:
Operatie boterham tot nu toe geslaagd. Hoe gaat het bij jou, Maok?
Vrij indeelbare plattegrond, gevel vrij te plaatsen, platte daken (voor dakpatio's), fenetres en longeur, en de vijfde weet ik niet meer.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:01 schreef freecell het volgende:
DaD: TARA vraagt: "Wat zijn Le Corbuciers vijf punten van nieuwe architectuur?"
(maok mag niet antwoorden)
Ik zit alweer in Meppel (stage), de trein van 6:25 vind ik elke ochtend weer behoorlijk vroeg!quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:16 schreef Dangel het volgende:
Ben bij dokter geweest, geen whiplash zoals het er nu naar uitziet
maar auto is finaal aan gort
Nu naar werk....
Hij zat zo vast dat ik heel veel kracht moest zetten, dus toen hij eindelijk open ging was hij ook gelijk heel ver open en vloog het sleuteltje ergens onder mijn bed.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:07 schreef Peterselieman het volgende:
Wat ging er mis?
Jaiddquote:Op maandag 7 januari 2008 10:28 schreef Bob. het volgende:
Dangel toch.Gelukkig ben je zelf nog wel heel.
nee, want uik heb noggenoeg spiegels op voorraadquote:Op maandag 7 januari 2008 10:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als je de spiegel eraf reedt was die ook total loss geweest toch (volgens de verzekering).
Nubegint de schrik te komen.. ALs ik met 20 km/h al zon deuk heb, wat was er met me gebuerd alsik ergens RAP tegenaan was gereden....quote:Op maandag 7 januari 2008 11:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Komt helemaal goed DaD![]()
En Alex, schrikken joh. Heb je er zelf nog iets aan over gehouden (minder ernstig dan whiplash)
En welke van je auto's gaat het om?
Dan zie je toch dat de huidige auto's helemaal zo gek nog niet zijn (mbt de veiligheid).quote:Op maandag 7 januari 2008 12:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nubegint de schrik te komen.. ALs ik met 20 km/h al zon deuk heb, wat was er met me gebuerd alsik ergens RAP tegenaan was gereden....
Enhet gaat om mn rode, deenige die (tot vanochtend) nog reed
Nu een wrak van mn broer geleend, zonder kilometerteller of koppeling..... Probeer deze week nog wat anderste regelen, nu kan mn broer niet meer naar zn vriendin
regel een man die dat doetquote:Op maandag 7 januari 2008 12:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hij zat zo vast dat ik heel veel kracht moest zetten, dus toen hij eindelijk open ging was hij ook gelijk heel ver open en vloog het sleuteltje ergens onder mijn bed.
Kwam er dus allemaal water uit dat ding terwijl ik wanhopig probeer dat sleuteltje terug te vinden om hem weer dicht te krijgen.
Nouja, als er lucht in zat is dat ten minste nu wel helemaal verdwenen.
Op den duur had hij toch drie van die bakken. Daar kan je vast wel één iets betere van kopen.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
Mja, maar dan moet je wel eentje kunnen betalen.
Mannen en kraantjesquote:Op maandag 7 januari 2008 13:17 schreef Crack_david het volgende:
[..]
regel een man die dat doet![]()
En kut voor je dangel! Altijd vervelende gebeurtenissen dit, helemaal door de kosten die er nog weer overheen komen, maar in ieder geval mooi dat het met jou oké is
Nope. Iets wat niet zo veel kost, zal als je het verkoopt ook niet zo veel opleveren. Alex had al een niet rijvaardige in de garage staan, daar kwam barely legal bij en nu kan de andere er ook bij staan. Dus echt veel zal het niet opleveren. En als die rode wel in goede staat zou zijn, dan nog zou het niet zo veel opgeleverd hebben.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Op den duur had hij toch drie van die bakken. Daar kan je vast wel één iets betere van kopen.
Reactie op die van Crack_davidquote:Op maandag 7 januari 2008 13:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet allemaal over een kam scheren, he![]()
[..]
gehehe
I know, maar je beledigt er wel alle mannen meequote:
je woont er ook zo ver vandaanquote:Op maandag 7 januari 2008 13:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
I know, maar je beledigt er wel alle mannen mee![]()
Pff, moet nog naar de supermarkt, alleen het weer lokt niet echt een fietstochtje er naar toe uit.
500 + 250 + 650 = nog steeds nietgenoeggeld voor een goede autoquote:Op maandag 7 januari 2008 13:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Op den duur had hij toch drie van die bakken. Daar kan je vast wel één iets betere van kopen.
tsja 1400 E. voor een auto...quote:Op maandag 7 januari 2008 14:05 schreef Dangel het volgende:
[..]
500 + 250 + 650 = nog steeds nietgenoeggeld voor een goede auto
Ikhad Barelylegal al, en daar kwam een onderdelnbakkie bijtoen de koppelingop was en een nieuwe auto goedkoper was dan een nieuwe koppelingquote:Op maandag 7 januari 2008 13:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nope. Iets wat niet zo veel kost, zal als je het verkoopt ook niet zo veel opleveren. Alex had al een niet rijvaardige in de garage staan, daar kwam barely legal bij en nu kan de andere er ook bij staan. Dus echt veel zal het niet opleveren. En als die rode wel in goede staat zou zijn, dan nog zou het niet zo veel opgeleverd hebben.
Mjadatis het hem juist,meestalrijdt ikals eenvolslagenidiootquote:Op maandag 7 januari 2008 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh.
Auto in de prak las ik net.
Stel je voor dat je zo gereden had als op die dag met maok & sebas & ik.!
Jaquote:Op maandag 7 januari 2008 15:19 schreef MaxMark het volgende:
Zat je toetsenbord voorop je auto, Alex?
Mn fiets heeft t er beter vanaf gebracht dan ikquote:Op maandag 7 januari 2008 16:36 schreef Peterselieman het volgende:
Niet best, Lyssa.
Niet gewond geraakt bij het ongeluk? En hoe heeft je fiets het er van af gebracht?
Daar kwam een collega mee aanzetten afgelopen zomer toen er een kast op m'n kuit was gevallen. Het schijnt dan minder blauw en pijnlijk te worden, maar ik voel nog steeds waar die kast gekomen is (is hard geworden), dus of het helpt...?quote:
ook van mij.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:20 schreef Dangel het volgende:
Extreem ontzettend dikke knuffel lieve Tamar![]()
![]()
Ik gebruik die kluisjes dus nooit als ik maar 2 minuten in de UB moet zijn. Kapstok volstaat primaquote:Op maandag 7 januari 2008 16:15 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, ik was dus ook in de UB vanmiddag. Hoefde alleen maar een boek terug te brengen en een ander boek op te halen. Maar je mag per se niet met je jas en tas naar boven, dus toch maar even een kluisje zoeken. Echt álle rijen waren bezet. Toen ben ik maar weer weggegaan. Later deze week maar weer even proberen.
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:16 schreef LoudGirl het volgende:
Hai! Tara of Freecell toevallig aanwezig? Ik verveel me en ik ben heeeeeel eenzaam...
Dat kwam dus helemaal niet in me op hèquote:Op maandag 7 januari 2008 18:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik gebruik die kluisjes dus nooit als ik maar 2 minuten in de UB moet zijn. Kapstok volstaat prima
Overigens, alleen boeken inleveren kan ook bij de receptie (mits ze op tijd zijn)
Ik vrees dat je daar alleen in bentquote:Op maandag 7 januari 2008 19:51 schreef TheSorrow het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=stUQGcHgs90
Geeft niets, watjesquote:Op maandag 7 januari 2008 20:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik vrees dat je daar alleen in bent
Anders ik wel.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben me dan erg bewust van m'n kontje..
Dat duurde lang, ik zat er al op te wachten.quote:
Ik betrapte mezelf er vandaag op dat ik dacht: "Ach, zo erg is het ook niet, die laarzen over je broek."quote:Op maandag 7 januari 2008 21:40 schreef Bob. het volgende:
Toen skinny jeans net in de mode kwamen had ik mezelf beloofd nooit in zoiets rond te lopen. Leggings van spijkerstof.
Maar eh..ondertussen draag ik eigenlijk niks liever dan mijn skinny.![]()
En ik moet morgen al om 9:30 beginnen, dat ben ik niet meer gewend.
Wat moet jij zo vroeg doen Chips?
Zijn haar is langerquote:Op maandag 7 januari 2008 21:54 schreef maok het volgende:
Beetje vreemde stem (en uitpraak) heeft die kerel. Hij heeft wel het zelfde haar als TheSorrow
nee. Ik ken ons volkslait redelijk, maar nait zo goed.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:54 schreef Bob. het volgende:
Ja, daar ben ik ondertussen ook groot fan van, laarzen over je broek.Ohh ik schaam me diep.
En zijn er hier nog mensen dien Groningen in het Guinness book of world records gaan zingen?
En dan met een clubje Friezen it Fryske Folksliet er door heen zingenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:54 schreef Bob. het volgende:
En zijn er hier nog mensen dien Groningen in het Guinness book of world records gaan zingen?
Ja opaquote:Op maandag 7 januari 2008 22:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, het is maar een fase. Daar groeien jullie vanzelf overheen.
De kleding, of de muziek?quote:Op maandag 7 januari 2008 22:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, het is maar een fase. Daar groeien jullie vanzelf overheen.
Idd, maar ja aan de andere kant het 'hoort' wel een beetje bij FOK!quote:Op maandag 7 januari 2008 22:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, en net wanneer je klaagt dat het traag gaat, gaat het snel. Zal je altijd zien.
He, ben je niet naar de EBF borrel?quote:Op maandag 7 januari 2008 22:14 schreef Bob. het volgende:
Oke ik ben echt traag. Maar ik geef fok! de schuld! Elke keer duurt het 5 min. voor de pagina is geladen.
Nee, ik ben aan de studie.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
He, ben je niet naar de EBF borrel?
Nog als je weet dat hij me al ontelbare keren, net als nu, aan het huilen heeft gemaakt?quote:Op maandag 7 januari 2008 22:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou er bijna jaloers van worden.
quote:Op maandag 7 januari 2008 22:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nog als je weet dat hij me al ontelbare keren, net als nu, aan het huilen heeft gemaakt?
Lekker.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:39 schreef Bob. het volgende:
Nouja, ik moet zeggen dat een avondje rust me ook wel uit komt, over een kwartiertje ben ik wel klaar met studeren en dan duik ik lekker in bad. Heb ik al zo lang zin in maar steeds geen tijd.
Zeker. Was thuisthuis ook wel weer uitgekekenquote:Bevalt het om weer in Grunn te zijn?
Ja, mits je niet naar boven hoeft.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kwam dus helemaal niet in me op hè. Sodeju, ik ben stom
.
Kun je die boeken ook inleveren als de bieb boven gewoon open is?
Omdat ik altijd luister.quote:Alex `~*-_-*~' sponsoren voor BuzzyBee gezocht zegt: (0:31:16)
Ik ga op bed.. doe je ze de groetjes van me in het groningen topic, en een knuffel voor de mensen die het nodig hebben? dan zou ik je heel erg lief vinden![]()
Als ik het gelezen had en niet vermoord was als ik nog een seconde langer achter de computer zat had ik gezellig meegedaan heur. Met liefde.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:27 schreef TheSorrow het volgende:
*trekt nietz erbij en doet een dansje*
Where's nietz when you need him
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |