Zijn haar is langerquote:Op maandag 7 januari 2008 21:54 schreef maok het volgende:
Beetje vreemde stem (en uitpraak) heeft die kerel. Hij heeft wel het zelfde haar als TheSorrow
nee. Ik ken ons volkslait redelijk, maar nait zo goed.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:54 schreef Bob. het volgende:
Ja, daar ben ik ondertussen ook groot fan van, laarzen over je broek.Ohh ik schaam me diep.
En zijn er hier nog mensen dien Groningen in het Guinness book of world records gaan zingen?
En dan met een clubje Friezen it Fryske Folksliet er door heen zingenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:54 schreef Bob. het volgende:
En zijn er hier nog mensen dien Groningen in het Guinness book of world records gaan zingen?
Ja opaquote:Op maandag 7 januari 2008 22:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, het is maar een fase. Daar groeien jullie vanzelf overheen.
De kleding, of de muziek?quote:Op maandag 7 januari 2008 22:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, het is maar een fase. Daar groeien jullie vanzelf overheen.
Idd, maar ja aan de andere kant het 'hoort' wel een beetje bij FOK!quote:Op maandag 7 januari 2008 22:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, en net wanneer je klaagt dat het traag gaat, gaat het snel. Zal je altijd zien.
He, ben je niet naar de EBF borrel?quote:Op maandag 7 januari 2008 22:14 schreef Bob. het volgende:
Oke ik ben echt traag. Maar ik geef fok! de schuld! Elke keer duurt het 5 min. voor de pagina is geladen.
Nee, ik ben aan de studie.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
He, ben je niet naar de EBF borrel?
Nog als je weet dat hij me al ontelbare keren, net als nu, aan het huilen heeft gemaakt?quote:Op maandag 7 januari 2008 22:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou er bijna jaloers van worden.
quote:Op maandag 7 januari 2008 22:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nog als je weet dat hij me al ontelbare keren, net als nu, aan het huilen heeft gemaakt?
Lekker.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:39 schreef Bob. het volgende:
Nouja, ik moet zeggen dat een avondje rust me ook wel uit komt, over een kwartiertje ben ik wel klaar met studeren en dan duik ik lekker in bad. Heb ik al zo lang zin in maar steeds geen tijd.
Zeker. Was thuisthuis ook wel weer uitgekekenquote:Bevalt het om weer in Grunn te zijn?
Ja, mits je niet naar boven hoeft.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kwam dus helemaal niet in me op hè. Sodeju, ik ben stom
.
Kun je die boeken ook inleveren als de bieb boven gewoon open is?
Omdat ik altijd luister.quote:Alex `~*-_-*~' sponsoren voor BuzzyBee gezocht zegt: (0:31:16)
Ik ga op bed.. doe je ze de groetjes van me in het groningen topic, en een knuffel voor de mensen die het nodig hebben? dan zou ik je heel erg lief vinden![]()
Als ik het gelezen had en niet vermoord was als ik nog een seconde langer achter de computer zat had ik gezellig meegedaan heur. Met liefde.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:27 schreef TheSorrow het volgende:
*trekt nietz erbij en doet een dansje*
Where's nietz when you need him
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |