ow,....quote:Op zondag 6 januari 2008 13:40 schreef maok het volgende:
Het is geen gave, iedereen was gewoon gestopt met posten bij de 299ste
GOEDE!quote:Op zondag 6 januari 2008 14:05 schreef Grulez het volgende:
TVPink?
koka?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:06 schreef KaheemSaid het volgende:
De drank heeft mij gister ook weten te overmeesteren
Ik was ff een stukje wandelen toenik je SMStequote:Op zondag 6 januari 2008 09:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat smste jij nog laat! Maar heel lief, en same here..
degene die ik kwijt ben geraakt? nee, nokia n73.. maar dan alsnog, die telefoon is duur genoeg..quote:Op zondag 6 januari 2008 15:49 schreef KaheemSaid het volgende:
IPhone?
Heb er ook 1, maar is dat niet qua verzekering te regelen?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:54 schreef Crack_david het volgende:
[..]
degene die ik kwijt ben geraakt? nee, nokia n73.. maar dan alsnog, die telefoon is duur genoeg..
Ik las het vanacht. Half 7 pitten is trouwens ook geen pretje.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:43 schreef Crack_david het volgende:
ik voel me stom!
een beetje mn telefoon kwijt te raken
zonet slagroomijs met banaan, poedersuiker, slagroom en hagelslag gehadquote:Op zondag 6 januari 2008 16:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me hongerig, maar het is nog lang geen etenstijd.
* Viking84 loopt naar de keuken om te kijken of er nog wat te vreten valt.
de verzekeraars vergoeden schade als gevolg van diefstal vergezelf van aanwijsbare sporen van braak en beroving gepaard gaande met geweld of onder bedreiging van geweldquote:Op zondag 6 januari 2008 15:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb er ook 1, maar is dat niet qua verzekering te regelen?
Ijs met hagelslagquote:Op zondag 6 januari 2008 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zonet slagroomijs met banaan, poedersuiker, slagroom en hagelslag gehaden straks lekker tomatensoep
Als je hard kunt gooien, mag je eentje richting de Rivierenbuurt gooien. Dan ga ik op het balkon staan om hem op te vangen. Niet de nieuwe ruiten aan diggelen smijten svpquote:
Alleen een blauw oog?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:12 schreef Crack_david het volgende:
[..]
de verzekeraars vergoeden schade als gevolg van diefstal vergezelf van aanwijsbare sporen van braak en beroving gepaard gaande met geweld of onder bedreiging van geweld
niet gedekt is schade die het gevolg is van:
1: verlies, vermissing en zakkenrollen
nou.. wie slaat me een blauw oog?
Hij is opquote:Op zondag 6 januari 2008 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je hard kunt gooien, mag je eentje richting de Rivierenbuurt gooien. Dan ga ik op het balkon staan om hem op te vangen. Niet de nieuwe ruiten aan diggelen smijten svp.
rare lui, die studentenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb het er zelden zo druk gezien.
Ik wilde er al bijna een klaagbaaktopic over openen.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Van mij mogen die ´dames´ uit de banner ook wel weer weg, eigenlijk.
Dat doe je vaak he, de laatste tijd?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde er al bijna een klaagbaaktopic over openen.
Ik zit vaker in Groningen dan je denkt hoorquote:Op zondag 6 januari 2008 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
Dat had ik ook niet van jou verwacht
Hejquote:Op zondag 6 januari 2008 18:37 schreef LoudGirl het volgende:
Ik kan zowaar alweer een beetje eten. Hoe was de dienst, Freecell? @Maok: ik hoop niet dat ik je heb aangestoken.
Ah, kijk. Ik dacht al dat je nog ziek was. Ben je aan de antibiotica?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:37 schreef LoudGirl het volgende:
Ik kan zowaar alweer een beetje eten. Hoe was de dienst, Freecell? @Maok: ik hoop niet dat ik je heb aangestoken.
succes.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:09 schreef maok het volgende:
[..]
Hej![]()
Ik ben pas vrijdag ziek geworden, ik heb ook geen last van van m'n keel. Maar je weet het nooit waar het van vandaan komt.
Ik heb net soep met brood op, ik wacht af....
Nou, die ga ik dan nog wel even terug luisteren.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah, kijk. Ik dacht al dat je nog ziek was. Ben je aan de antibiotica?
Hier alles prima, dus mij heb je niet aangestoken
Dienst was leuk, ik heb een heel kort, te snel en zenuwachtig getuigenis gegeven, maar verder was het wel een gave dienst
Fok en brandende katten, ik blijf er boos om wordenquote:Op zondag 6 januari 2008 19:35 schreef ChipsZak. het volgende:
In een topic over een kat met blaasgruis las ik 'Hij rookt ook niet meer'
Serieus. Ik dacht écht dat dat er stond.![]()
Ok, sollicitatie is idd prioriteit! veel succes.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:12 schreef LoudGirl het volgende:
Een getuigenis? Over je genezing? En dat vertel je ook niet even vantevoren of zo!? Shame on you Freecell. Ben idd aan de antibiotica en prednisolon (mijn vaste vriendjes doxy en predni). Gaat redelijk, niet zo'n pijn meer bij het hoesten. Maar lig verder wel slap op de bank. Wil morgen wel naar de bidstond maar sollicitatiegesprek dinsdag is belangrijker.
Ook nog prima eigenlijk.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:14 schreef LoudGirl het volgende:
Operatie boterham tot nu toe geslaagd. Hoe gaat het bij jou, Maok?
Vrij indeelbare plattegrond, gevel vrij te plaatsen, platte daken (voor dakpatio's), fenetres en longeur, en de vijfde weet ik niet meer.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:01 schreef freecell het volgende:
DaD: TARA vraagt: "Wat zijn Le Corbuciers vijf punten van nieuwe architectuur?"
(maok mag niet antwoorden)
Ik zit alweer in Meppel (stage), de trein van 6:25 vind ik elke ochtend weer behoorlijk vroeg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |