uitleg?quote:Op zondag 23 december 2007 00:54 schreef De_Brandweer het volgende:
beetje vreemd dat mijn en zon adnere dude zn tvp wel word weggehaald in wat draag je vandaag topic en die van birdy, 1 post boven die van mij en die dude, mag wel blijve staan
uitleg graag.
gsm's zijn tegenwoordig meer een accesoire dan een dom gebruiksvoorwerp, en er wordt steeds meer voor bedacht (bijv. de lipstickhangers enzo), en dat past dus wel degelijk in LIF.quote:Op zondag 23 december 2007 00:55 schreef De_Brandweer het volgende:
oh en ik het gsm topic werd ik ook hierheen verwezen:
wat heeft een gsm topic te maken met lifestyle? beetje vergezocht.
het stond er boven. onze tvps waren quotes van die van birdyquote:Op zondag 23 december 2007 00:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
uitleg?
we zijn niet iedere seconde aanwezig in zo;'n topic, dus zitten niet meteen met onze hol boven op de tvp's.
een tvp is nergens voor nodig, overbodige topic vervuiling, als je ede moeite neemt om een tvp te posten, kun je ook wel ontopic posten.
dus tvp's worden over het algemeen verwijderd
soms slipt er 1 door, soms blijft er 1 staan.
dus de 'andere worden voorgetrokken'gedachtes mogen de deur uit
ik neem nog een wijntje
dat zou je ook kunnen zeggen over andere topics, het slowchat topic bijvoorbeeld.quote:Op zondag 23 december 2007 00:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
gsm's zijn tegenwoordig meer een accesoire dan een dom gebruiksvoorwerp, en er wordt steeds meer voor bedacht (bijv. de lipstickhangers enzo), en dat past dus wel degelijk in LIF.
niet leuk? je hoeft er niet in te posten oor
heb je mijn mailtje wel gelezen?quote:Op zondag 23 december 2007 01:01 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
het stond er boven. onze tvps waren quotes van die van birdyals je dat dan nog over het hoofd ziet
mischien iets minder drinken tijdens het werk?
[..]
dat zou je ook kunnen zeggen over andere topics, het slowchat topic bijvoorbeeld.
als je niet weet waar je het over hebt, verzoek ik je vriendelijk je waffel te houden, anders raad ik je aan om te solliciteren naar een modfunctie.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:14 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik zoek een kledingstuk #13
MMM, je hebt serieuze posts zitten verwijderen.
Medisch Forumquote:Op zondag 30 december 2007 23:48 schreef Strani het volgende:
ah okay Missy. Mag ik ook vragen wat er op tegen was?
1 |
sorry voor de late reactie, maar in Medisch Forum kun je het inderdaad terugvindenquote:Op zondag 30 december 2007 23:48 schreef Strani het volgende:
ah okay Missy. Mag ik ook vragen wat er op tegen was?
ik zie het ja, ik denk dat die in het heetst van de strijd is meegegaan, je was namelijk gewoon serieusquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag ik even weten waarom mijn advies over de aanschaf van een pink ribbon armbandje verwijderd is vanwege vermeend trollen? Ik schreef alleen het advies om te kijken of er bij een lingeriewinkel nog voorraad zou zijn.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:58 schreef omearos het volgende:Er zijn ook posts over de iq-test weg, kunnen die nog terug worden gezet of is weg echt weg?
En nog een vraagje: in hoeverre mogen we dan wel in discussie? Want het deel over sport en gewicht als kind is ook grotendeels weg, terwijl ik dat eigenlijk serieus bedoelde (hoeft niet terug, wil alleen weten waar de grens ligt)
ik heb in het topic zelf gereageerd, misschien kunnen we eventuele verdere opmerkingen hier doenquote:
doe eens even gewoon zeg.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet niet wie madam heeft omgekocht, maar ik vind het schandálig dat de mensen die normaal posten, zonder dat madame er doorheen komt, erger worden bestraft dan de boosdoener zelf.. die maar blijft zuigen, zeuren, veroordelen en verkondigen dat iedereen die niet zoals is debiel is...zie je nu *()*$#)(*$#@ zelf niet in, als je regelmatig meeleest, wie hier de boosdoener is?
Ok! We moeten elke keer maar 'negeren' en 'vermijden' en 'lief doen', maar als we dat al moeten doen van jullie, dan zegt dat toch al genoeg over de oorzaak?????????
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:27 schreef YPPY het volgende:
En die oorzaak blijft MoBlo, daar kunnen we niks aan doen. Iets dat je niet kunt veranderen, moet je als een gegeven zien en daar moet je mee leven. Het is niet anders.
Je moet haar posts ook niet lezen, dan kan ze ook geen lijn overschrijden. Een verbod zit er niet in, zoveel is duidelijk. Niet lezen, ze heeft al tijden hetzelfde icoon, dus scroll eroverheen. Als niemand haar quote of reageert gaat dat ook nog eens een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
en het negeren is ook lang goed gegaan, maar op een gegeven moment gaat ze weer over een lijn die ze niet had moeten passeren![]()
je begrijpt zelf ook wel dat je niemand kan verbieden ergens te posten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
waarom moeten wij daar mee leven? zij zit te zieken, zij zit te stoken, zij zit te veroordelen.. dan moet zij ook gewoon opdonderen, als zij de oorzaak isnegeren moet niet nodig zijn
het gaat goed zolang ze er NIET is of iig haar bek houdt
![]()
en het negeren is ook lang goed gegaan, maar op een gegeven moment gaat ze weer over een lijn die ze niet had moeten passerengeef d'r een verbod ofzo, denk ik dan
of laat haar alleen
en
smilies posten, als ze perse een tvp wil hebben, of laat haar d'r eigen 'ik ben geweldig-topic' openen in LIF met eigen collumn, maar laat haar niet meer de sfeer (expres) verzieken.. want dat is wat er gebeurt..
ja, ik bén ook fel, alleen als ik het écht niet meer vind kunnen wat er (tegen/over topicgenoten) gezegd wordtquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:42 schreef YPPY het volgende:
Oeps, niet zo handig gezegd.Al kun jij behoorlijk fel reageren MoBlo.
doe dat dan via dequote:Op donderdag 24 januari 2008 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik bén ook fel, alleen als ik het écht niet meer vind kunnen wat er (tegen/over topicgenoten) gezegd wordt
het is een leuke club vrouwen, gezellig, vertrouwd en lief.. en als iemand dan iemand die ik graag mag pijn doet door te zeggen dat ze geen echte doorzetters zijn als ze zich laten opereren, of debiel zijn als ze niet haar beeld van afvallen hebben (niet met die woorden), dan zit daar een emmer bij die vrij snel vol is... en als die laatste druppel dan gevallen is, dan ja, dan schiet ik wel eens (flink) uit mijn slof ja
jazeker, had er al eerder naar gekeken, er notitie van gemaakt, en het is bekendquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:54 schreef omearos het volgende:
MM, had je nog in het slank-topic gekeken? Ik geloof dat teigan dit soort posts bedoelde en daar zit ik ook niet op te wachten. Ik wil geen wij-zij-sfeer, omdat uiteindelijk iedereen naar Slank wil en zich daar dan ook welkom wil voelen.
Je mag van mij best de vermoorde onschuld uithangen, maar het komt alleen niet geloofwaardig over. Je hebt dingen tegen mensen gezegd waar de honden geen brood van lusten. Klopt het dat er nu mensen zijn die wellicht heftiger op jou reageren dan wanneer een onbekende user de opmerking zou maken? Tuurlijk klopt dat. Maar dat is alleen maar heel menselijk, op een gegeven moment heb je al je krediet verspeeld en dat punt heb jij bij een hele hoop mensen al een hele poos geleden bereikt. Punt is alleen dat ze je zouden moeten negeren, beter voor hen en jouw getroll en gezuig wordt dan ook een stuk minder.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:12 schreef Miss_S het volgende:
Ik kom al niet meer in de dieetclub
Er zijn teveel kwetsende dingen gezegd
En je kan veel zeggen maar zo ben ik nooit (geweest)
En daar zit de kern van jouw probleem, jij realiseert je maar steeds niet dat JOUW waarheid niet gelijk staat aan DE waarheid. En zolang je je zo blijft opstellen, een houding waarmee je heel veel steken onder de gordel hebt uitgedeeld dame, want vergeet dat niet en doe alsjeblieft niet alsof jij nog nooit een klap hebt uitgedeeld, zul je nooit op een fatsoenlijke en volwaardige manier deel uit kunnen maken van deze groep mensen. Je spreekt letterlijk je walging uit over dikke mensen en wil ze vervolgens uit de grond van je lieve hartje van 'adviesquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:23 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben nooit gaan schelden en zo onder de gordel gaan posten
Dat sommige gewoon niet tegen de jouw waarheid kunnen is niet hetzelfde als schelden en expres pijn doen
Hier wil ik toch even op reageren. De reden dat ik op gegeven moment zei dat ik je verder negeerde, is dat je me wél gekwetst hebt. Blijkbaar zie je dat zelf niet in. En het was niet de eerste keer dat je mij (en anderen) echt pijn hebt gedaan. Tot nu toe ben ik elke keer weer open met je in gesprek gegaan, ik ben nu eenmaal niet zo haatdragend. Maar ook bij mij kun je te ver gaan. Ik zou het eerlijk gezegd echt een opluchting vinden als je niet meer in de dieetclub komt. Beter voor jou en beter voor mij.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:12 schreef Miss_S het volgende:
Ik kom al niet meer in de dieetclub
Er zijn teveel kwetsende dingen gezegd
En je kan veel zeggen maar zo ben ik nooit (geweest)
tuurlijk heb ik een toontje, maar moet je me meteen dan gaan uitschelden? (en dan bedoel ik nu jij persoonlijk)quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:29 schreef Troel het volgende:
Weet je Miss_S, en dat is je al veel vaker gezegd, "c'est le ton qui fait la musique".
En jij hebt gewoon regelmatig het verkeerde toontje te pakken. Ik heb hierdoor lange tijd niet meegepost, maar dan begin ik weer wat actiever mee te posten omdat de sfeer weer vooruitgegaan is en post ik blij dat ik afgevallen ben, komt er meteen weer een opmerking overheen op een manier van "ja, maar je hebt een operatie gehad en een kind, dus dat je afgevallen bent is niet raar". Zo'n opmerking is toch nergens voor nodig? Maak ze dan ook gewoon niet.
Daarnaast ben ik het volledig eens met miss_d, je hebt op dit moment geen krediet meer dus alles wat je verkeerd doet zal ook in het verkeerde keelgat schieten. Ook het laatste stukje ben ik met haar eens, ik hoop van harte dat je je belofte eens waar maakt en een tijdje weg blijft! Voor jou rustiger, maar voor ons ook
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:30 schreef Miss_S het volgende:
Dus afvallen is niet heel logisch minder eten en meer bewegen?
Maar deze discussie ga ik hier niet houden, ik vind dat jullie te ver zijn gegaan
En dat je niet geloofd dat ik niet gescholden heb of dat ik het echt goed bedoelde, tja weinig aan te doen
Ow, en waar scheld ik je uit dan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik een toontje, maar moet je me meteen dan gaan uitschelden? (en dan bedoel ik nu jij persoonlijk)
En ja afvallen met een operatie en een kind krijgen is niet helemaal wat werkt voor andere? of moet ik nu eerst zwanger raken om onder die 70 te komen
En ik blijf echt weg want vind dat er een paar te ver zijn gegaan, en ik kan goed terecht in het Slanke topic
daar moest niet persoonlijk staan, sorryquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, en waar scheld ik je uit dan?
Waarom heb je wel door dat een operatie en een zwangerschap niet voor iedereen werkt, maar heb je niet door dat meer bewegen en minder eten wellicht ook niet voor iedereen werkt?
Dat waardeer ik heel erg, zeker nu je ook hebt beloofd je in de dieetclub van dergelijk commentaar te onthouden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:30 schreef Miss_S het volgende:
Maar deze discussie ga ik hier niet houden
Lijkt me stug dat ik te ver ben gegaan, bij mij sta je namelijk al maandenlang stelselmatig op negeer. Anders dan Levi ben ik wél vrij haatdragend en mij heb je op mijn hart getrapt, dame, neuh, dat had je niet zo bedoeld, net als dat je niet bedoelt dat de mensen met een operatie maar gemakkelijk zijn, dat 'is toch gewoon zoquote:ik vind dat jullie te ver zijn gegaan
En dat je niet geloofd dat ik niet gescholden heb of dat ik het echt goed bedoelde, tja weinig aan te doen
Nee ik vind dat niet hetzelfde maar goed ook dat hoort hier nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat waardeer ik heel erg, zeker nu je ook hebt beloofd je in de dieetclub van dergelijk commentaar te onthouden.
[..]
Lijkt me stug dat ik te ver ben gegaan, bij mij sta je namelijk al maandenlang stelselmatig op negeer. Anders dan Levi ben ik wél vrij haatdragend en mij heb je op mijn hart getrapt, dame, neuh, dat had je niet zo bedoeld, net als dat je niet bedoelt dat de mensen met een operatie maar gemakkelijk zijn, dat 'is toch gewoon zo' om maar eens één van je stokpaardjes van stal te halen, dus nee, ik voel me op dat gebied niet door je aangesproken. Ik ben in elk geval blij dat jij je ook eens in je wiek geschoten voelt en vindt dat mensen te ver zijn gegaan; dat punt heb jij bij mij al heel lang geleden bereikt en het is fijn dat je het nou zelf ook eens meemaakt. Kut, he?
Leuk dat je nog even de moeite genomen hebt om op mijn post te reageren. Zeer volwassen van je!quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee ik vind dat niet hetzelfde maar goed ook dat hoort hier niet
Dus ik heb gezegd wat ik wou![]()
Fijne avond nog en succes met afvallen
quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
Oog make up reiniger bedoel je die misschien?
Een modje schijnt er dan eerst in te moeten posten.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
de topic status is toch echt open hoor..
ik hb even gezocht, weet niet of hier tussen zit wat je zoekt?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
Hallo,
Ik was op zoek naar het centrale contactlenzen topic maar ik kan het niet vinden
ik ga ff kijkenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:48 schreef Hagelkaas het volgende:
Niet in orde..
Ik open een redelijk serieus topic, en ik krijg een aantal serieuze reacties, maar de gemiddelde reactie slaat toch nergens op? Dit is geen ONZ of KLB..
dit is geen commentaar, laat staan feedback.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:21 schreef elfzesendertig het volgende:
Mirjam je stinktZo goed?
Kan er nu weer wat minder de nazi gespeeld worden?![]()
Je weet donders goed wat mijn commentaar is, dus hou je maar niet van de domme.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dit is geen commentaar, laat staan feedback.
als je niet normaal kunt posten, raad ik je aan dan maar helemaal niet te posten.
als je alsnog de reden van mijn edits wil weten, vraag je er maar netjes om.
iets minder bijdehand mag ook wel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je weet donders goed wat mijn commentaar is, dus hou je maar niet van de domme.
Liever bijdehand dan bijdevoetquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
iets minder bijdehand mag ook wel.
Ik had echt wel begrepen waarom je ze verwijderd had hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zal je nog even uitleggen waarom je foto's zijn verwijderd, gratis van het huis
ten eerste is dit onzin niet. plaatjes die op wat voor manier dan ook als ranzig opgevat kunnen worden, zijn dan ook niet nodig in een topic, zeker niet omdat echt wel iedereen snapt waar het over gaat. meerdere oplossingen zijn al geboden.
een zeer onnodige toevoeging dus, en in dit geval onsmakelijk.
aangezien we hier met z'n allen niet gek zijn, en dus niet dergelijke visuele ondersteuning nodig hebben, heb ik ervoor gekozen om ze te verwijderen.
en volgende keer gaarne gewoon normaal commentaar
quote:Wellicht kun je de ban van rewimo even herevalueren, want ik zou niet weten wat zij fout heeft gedaan (ik weet dat bans niet op het forum worden besproken, vandaar even in een pm). Daarnaast vind ik het uitermate teleurstellend dat er niemand in actie is gekomen toen miss_s iemands kinderwens en plein public ter sprake bracht. Over 'niet over dieten gaan' gesproken. Erg jammer.
quote:Erg jammer dat je niet ingaat op het tweede deel van mijn opmerking. Ik vind het op zijn zachtst gezegd raar dat wel wordt toegestaan dat iemand iemands keuze om een kindje te krijgen op onbeschofte wijze ter sprake stelt, terwijl dat toch ook wel een tikkie off topic is. Dat wordt onbestraft gelaten, TR worden genegeerd. Toch logisch dat er dan irritatie ontstaat?
En dat punt van de kinderwens blijft dus staan. Ik snap gewoon echt niet dat die discussie ondanks TR mocht (want ik snap ook wel dat mods niet 24/7 meelezen, maar een TR is gewoon een teken dat er iets loos is). Het is off topic, het is kwetsend, en het is afkomstig van een op zijn minst omstreden user.quote:Waar ik dat zie? Meen je dat nou? Die opmerkingen over 'waarom begin je aan een kind in jouw situatie' werden woensdag gemaakt. Woensdag ook TR ingediend omdat ik uiterst verbaasd was. Die reacties werden niet ge-edit, miss_s kreeg geen openbare waarschuwing, ging zelfs donderdag nog even verder, ook TR, weer geen openbare waarschuwing of edit. Tja, dan heb ik toch het gevoel dat het gewoon mag, iemand op zo'n fundamenteel persoonlijk punt aanvallen, en ook miss_s had dat gevoel blijkbaar, want ze ging woensdag nog even door. Die ban van vandaag lijkt me ook niet voor het vergrijp van woensdag, maar voor vandaag. Ik ben blij dat de ban van rewimo geherevalueerd wordt, want zij heeft echt niks verkeerds gezegd.
Tuurlijk is het helder en duidelijk, maar weet je, als je een user zijn of haar gang laat gaan wéét je toch gewoon dat er reacties komen? Anders krijg je de situatie zoals nu, een situatie waarin een user vanalles mag roepen dagenlang en als iemand daarop reageert wordt die geband met als argument sfeerverzieken. Waarom niet n.a.v. een TR een waarschuwing en edit uitdelen, zodat er ook niet meer op doorgegaan kan worden. Het hoéfde toch niet zo uit de hand te lopen? Vier mensen meegetrokken in een ban, terwijl je het probleem ook al woensdag had kunnen elimineren. Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:10 schreef schatje het volgende:
Een TR wordt zeker niet genegeerd en zal worden meegenomen in een besluit om te bannen. De FAQ is wat betreft de dieettopics en sfeerverziekende posten helder en duidelijk. Wie zich hier schuldig aanmaakt ligt er af. Het heeft er uiteindelijk tot geleid dat o.a. Miss_S een ban heeft gekregen.
dat laatste, het verschijnt achter het topic in de topiclijstquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:26 schreef Rewimo het volgende:
Uit belangstelling: waar komt een TR eigenlijk terecht? Krijgt een mod of FA daar meteen melding van? Of blijft hij hangen tot er iemand langskomt in de topiclijst en de TR ziet staan?
voor nu is het dicht, en het blijft even dicht, tot alles weer gezakt en doorgedrongen is.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:40 schreef omearos het volgende:
Geen dieetclub meer?Of komt die wel terug binnenkort?
Om het ff kort door de bocht te zeggen (weet niet wat er is gebeurd, zie alleen wat er in MED staat):
Miss_S verziekt de sfeer in het dieet-topic, 4 uit dat topic reageren blijkbaar ook op een manier die de sfeer niet ten goede komt. Miss_S kan straks gewoon weer posten in slank ("haar" topic) maar alle mensen uit het dieet-topic zitten met lege handen. Dus wij trekken aan het kortste eind en zijn "ons" topic kwijt omdat iemand uit een ander topic ruzie maakt (zoekt?)
Geneuzel als in: off-topic? Waarom is dat erg? Gebeurt in meer thema-topics, hoeft gen probleem te zijn en vind ik persoonlijk ook wel wat toevoegen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
voor nu is het dicht, en het blijft even dicht, tot alles weer gezakt en doorgedrongen is.
ik denk dat het wel weer open zal gaan (maar dat is een persoonlijke noot, overleg volgt nog.)
maar dan wél met een aantal duidelijke spelregels, en daar zal w.m.b. dan ook zeker op gelet worden, het moet maar eens afgelopen zijn met al dat geneuzel
Dat werkt dan niet al te best. Want deze TR's zijn te lang blijven hangen, dat zul je toch wel met me eens zijn? Want als er niemand naar kijkt (om wat voor reden dan ook) heeft een TR weinig nut. Een TR vraagt om snel ingrijpen, of op zijn minst om onmiddellijke aandacht.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat laatste, het verschijnt achter het topic in de topiclijst
offtopic is geen probleem, wat offtopic gaan kan best.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:45 schreef omearos het volgende:
[..]
Geneuzel als in: off-topic? Waarom is dat erg? Gebeurt in meer thema-topics, hoeft gen probleem te zijn en vind ik persoonlijk ook wel wat toevoegen.
Geneuzel als in: gemene opmerkingen? Ja, dat mag idd afgelopen zijn
* omearos gaat heel hard duimen dat het topic snel weer open gaat
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:46 schreef YPPY het volgende:
En over een paar dagen gaat het topic open, dan komt miss_s terug en het gezeik begint van vooraf aan. Goed plan!
leesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
voor nu is het dicht, en het blijft even dicht, tot alles weer gezakt en doorgedrongen is.
ik denk dat het wel weer open zal gaan (maar dat is een persoonlijke noot, overleg volgt nog.)
maar dan wél met een aantal duidelijke spelregels, en daar zal w.m.b. dan ook zeker op gelet worden, het moet maar eens afgelopen zijn met al dat geneuzel
En dat er vaste posters niet meer het achterste van hun tong durven te laten zien omdat ze afgebrand worden door een zekere gene op elk foutje, een 'als iedereen zo goed bezig was als ik was het topic niet meer nodigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
er zijn een aantal buitenstaanders die er wilden komen posten, maar daardoor niet durfden te posten, kan ik me héél goed voorstellen.
Klopt, post van mij hierover een tijdje terug:quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat er vaste posters niet meer het achterste van hun tong durven te laten zien omdat ze afgebrand worden door een zekere gene op elk foutje, een 'als iedereen zo goed bezig was als ik was het topic niet meer nodig' om hun oren krijgen, maakt dat nog wat uit? Want het maakt me geen bal uit hoe je het wendt of keert, dat die mensen niet durven te komen komt niet door de vaste posters, die hebben altijd iedereen met open armen ontvangen. Je vindt notabene diverse voorbeelden in de laatste topics.
quote:Op maandag 14 januari 2008 18:23 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik keek of ik kon vinden wanneer Miss_S was begonnen (nog voor zij had gezegd), was meer toeval dat ik daarop stuitte. En daarmee kwam voor mij een moeilijk punt naar voren.
Ik begin gewoon steeds minder geneigd te zijn om te melden als ik weer ben aangekomen. Men roept wel dat het niet erg is, maar verdoezelt wel eigen schommelingen of meldt het pas als ze weer zijn afgevallen. Ik kwam het van Miss_S toevallig tegen, maar als het iemand anders was die dat beweerde zou ik ook zo hebben gereageerd. Het lijkt wel of het not done is om aan te komen, je mag alleen meedoen als je gelijk blijft og afvalt. Dat is iig hoe ik het momenteel ervaar, en daar voel ik me allesbehalve prettig bij.
Miss_S, excuses dat ik jou eruit heb gepikt.
en hier sta ik ook achter. Voor mij is het plezier in de dieetclub al een tijdje weg door dit gezever, ik post wel, maar niet zoals ik eerder wel deed. En het is heel jammer, want ik heb er veel aan gehad!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat er vaste posters niet meer het achterste van hun tong durven te laten zien omdat ze afgebrand worden door een zekere gene op elk foutje, een 'als iedereen zo goed bezig was als ik was het topic niet meer nodig' om hun oren krijgen, maakt dat nog wat uit? Want het maakt me geen bal uit hoe je het wendt of keert, dat die mensen niet durven te komen komt niet door de vaste posters, die hebben altijd iedereen met open armen ontvangen. Je vindt notabene diverse voorbeelden in de laatste topics.
En ik denk dat het beste bewijs daarvoor de sfeer is in de weken dat miss_s niet heeft gepost. Voor iedereen is na te lezen hoe gezellig het er toen aan toe ging.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
Dat is de sfeer in de dieetclub, normaalgesproken. Echt.
Vooral ook de sfeer tussen de slank- en dieettopics. Gewoon prima.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En ik denk dat het beste bewijs daarvoor de sfeer is in de weken dat miss_s niet heeft gepost. Voor iedereen is na te lezen hoe gezellig het er toen aan toe ging.
Ik heb net de hele discussie even gelezen (jaja...).quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:40 schreef omearos het volgende:
Geen dieetclub meer?Of komt die wel terug binnenkort?
Om het ff kort door de bocht te zeggen (weet niet wat er is gebeurd, zie alleen wat er in MED staat):
Miss_S verziekt de sfeer in het dieet-topic, 4 uit dat topic reageren blijkbaar ook op een manier die de sfeer niet ten goede komt. Miss_S kan straks gewoon weer posten in slank ("haar" topic) maar alle mensen uit het dieet-topic zitten met lege handen. Dus wij trekken aan het kortste eind en zijn "ons" topic kwijt omdat iemand uit een ander topic ruzie maakt (zoekt?)
Daarom had ik het ook tussen "" gezet. Ging om mijn gevoel bij de situatie, even heel kort neergezet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
...
Er is geen sprake van "jouw topic" of "mijn topic". Iedereen mag overal komen.
...
Klopt. Maar als je het over afvallen hebben, zijn het toch twee verschillende topics. En, hoe leuk ook, uiteindelijk kom ik echt niet alleen voor de gezellige slowchat, maar ook omdat ik nou echt eens een paar kilo's kwijt wil. Jij toch ook? En daarvoor post ik in het dieetclubtopic. Omdat mijn BMI op het moment 27,6 isquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb net de hele discussie even gelezen (jaja...).
Er is geen sprake van "jouw topic" of "mijn topic". Iedereen mag overal komen.
Ja, echt een doodnormale vraagquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:19 schreef Viking84 het volgende:
Jullie zijn zelf net zo goed (en naar mijn mening nog meer dan Miss_S) schuldig aan de rel, want zij stelt gewoon een normale vraag en jullie reageren daar achterlijk op.
O jee, zou ze pas nu op dat idee zijn gekomen? Of zou miss_s die kunst helemaal uit zichzelf beheersen? Kom op zeg, dit is laaaaang niet de eerste keer.quote:Gek hè, dat Miss_S dan ook venijnige opmerkingen gaat maken.
Het is de toon die de muziek maakt. Is meerdere malen tegen miss_s gezegd. Het is haast net zo als in het echte leven: vraag je aan een bekende iets op een fatsoenlijke manier, dan krijg je netjes antwoord, vraag je aan een minder bekende iets op een onbeschofte manier, dan heb je kans op een knal voor je hasses. Net echt.quote:Freecell gaf zelf al aan dat iemand als Stormqueen de vraag wel had mogen stellen, dus dat geeft wel weer aan dat het niet ligt aan de vraag, maar aan degene die de vraag stelt.
Dus, dat wilde ik even kwijt.
Maar waren die onaardiger dan ik??? Zeeltje onaardiger dan ik? Wazig...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou Levi dat is net wat ik post... iets van een druppel en een emmer.. en Miss-S presteert het steeds weer om bij bepaalde users die laatste paar druppels nog net ff toe te voegen.. en ik ben blij dat ik er niet bij was, want ik ben bang dat ik me ook niet had kunnen inhouden...
(net als eerder deze week over "de opmerking'.
Ik ben degene geweest die twee TR's had aangevinkt. Ik zag Isabeau echter posten. Ik was in de veronderstelling dat zij het e.e.a. had geëdit en dergelijke. Er is ook een oude afspraak dat zij een oogje in het zeil houdt als het om de dieettopics gaat. Dit omdat zijzelf actief is in die topics.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:26 schreef Rewimo het volgende:
Uit belangstelling: waar komt een TR eigenlijk terecht? Krijgt een mod of FA daar meteen melding van? Of blijft hij hangen tot er iemand langskomt in de topiclijst en de TR ziet staan?
ik ben het hier wel erg mee eens....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:51 schreef Fannetje het volgende:
Hierbij ook nog even mijn "two cents" over het gedoe in de dieetclub.
*hele verhaal*
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:00 schreef YPPY het volgende:
O ja, en Isa is helemaal lief en aardig en eenschat
en nu lijkt het net of het haar schuld is. Dat vind ik niet zo netjes.
Ik had op z'n minst even een seintje achter de schermen kunnen geven. En ik wilde inderdaad niet ingrijpen omdat Freecell en ik erg goede vriendinnen zijn.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:53 schreef YPPY het volgende:
In dit soort kwesties is het denk ik verstandiger dat iemand van buiten ingrijpt, anders krijg je weer gezeik omdat iemand bevooroordeeld zou zijn. Zeker als het om een erg goede vriendin van d'r gaat.
Zou ze dan die TR niet ook even aanvinken/wegvinken/weetikhet? Ik denk dat het héél ongepast zou worden genoemd als Isa de opmerkingen geedit had. Daarnaast waren de volgende TR dan toch wel een hint dat e.e.a. nog niet was opgelostquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ben degene geweest die twee TR's had aangevinkt. Ik zag Isabeau echter posten. Ik was in de veronderstelling dat zij het e.e.a. had geëdit en dergelijke.
Ach ja, niet iedereen houdt dit soort gesprekken achter de schermen. Ik ga wat nuttigers doen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:00 schreef YPPY het volgende:
O ja, en Isa is helemaal lief en aardig en eenschat
en nu lijkt het net of het haar schuld is. Dat vind ik niet zo netjes.
Lieffie, een x aantal TR zijn seintjes genoeg hoor. Ik heb er zelf een aantal ingediend, ik heb hier begrepen dat er meer waren, dus volgens mij is het vrij duidelijk dat er iets loos was.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had op z'n minst even een seintje achter de schermen kunnen geven. En ik wilde inderdaad niet ingrijpen omdat Freecell en ik erg goede vriendinnen zijn.
TR worden niet altijd meteen weggevinkt. Ik wist ook niet dat Freecell en Isabeau erg goede vriendinnen zijn.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou ze dan die TR niet ook even aanvinken/wegvinken/weetikhet? Ik denk dat het héél ongepast zou worden genoemd als Isa de opmerkingen geedit had. Daarnaast waren de volgende TR dan toch wel een hint dat e.e.a. nog niet was opgelostIsa valt imho niks te verwijten.
voor Isa-> de kus, niet de puh.
Dat vind ik netjes van je.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:35 schreef schatje het volgende:
[..]
TR worden niet altijd meteen weggevinkt. Ik wist ook niet dat Freecell en Isabeau erg goede vriendinnen zijn.
Het was ook absoluut niet mijn bedoeling om Isabeau de zwarte piet toe te schuiven. Ik heb inmiddels wel even mijn excuces achter de schermen aangeboden aan haar.
ik begrijp het, en heb miss_s daar gisteren wel degelijk op aangesprokenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Mja, als iedereen zich aanpast aan miss_s kan het inderdaad best goed gaan
Ik zie eigenlijk alleen niet in waarom iedereen in de dieetclub zich aan moet passen aan iemand die even iedereen de ogen wil uitsteken met 'ik pas in maat 34/36, als jullie allemaal even goed je best deden als ik was dit topic er al niet meer' (even een recent voorbeeldje).
Om het even naar een ander forum door te trekken: als iemand in het ouders-forum in één keer zwanger is geworden, gaat ze ook niet naar het topic van mensen die moeite hebben met zwanger worden om te zeggen: 'ik ben in een keer zwanger geworden door veel te seksen, als jullie allemaal net zo goed je best hadden gedaan als ik waren jullie ook allang zwanger geweest en was dit topic niet meer nodig'. Het is allemaal niet zo simpel. Iets dat duizend keer geprobeerd is uit te leggen, maar het komt maar niet over. Op een gegeven moment is het aanpassen dan ook voorbij.
Ik dacht al dat ik gek wasquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Het viel me laatst op dat ik de '' smilie echt als rottig ben gaan beschouwen, omdat hij zo vaak gebruikt wordt in beledigingen aan het adres van dieetclubbers.
Leukquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:31 schreef teigan het volgende:
Mensen die door dik en dun meeleven
Sweetquote:Miss_S gewoon gebanned laten want dat is een kuttroll
Mogen we dan ook weer een dieet-topic openen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:23 schreef yvonne het volgende:
Hopla, íedereen is unbanned, gedoe om niks, jullie regelen het onderling verder zelf maar.
De dame(s) die van alles elders over me te vertellen hadden mag/mogen het best in m'n gezicht doen
[..]
Sweet
Zo groot is jouw inbox niet hoor schatquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:25 schreef Miss_S het volgende:
Fijn dit wou ik al een dag zeggen
Als iemand een probleem met me heeft reageer gewoon prive en je krijgt antwoord, dit hoort zeker niet in dit feedback topic
Doe eens een gok?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dit komt sarcastisch op mij over, zou dat kunnen kloppen?
Geeeeeeen idee verderquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:36 schreef omearos het volgende:
[..]
Mogen we dan ook weer een dieet-topic openen?
Ik denk dat de meeste dan vergeten (of niet weten omdat ze nieuw zijn) dat ik inderdaad ookal 3/4 jaar post in het dieettopic en toen ik daar begon 98kilo woogquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie eigenlijk alleen niet in waarom iedereen in de dieetclub zich aan moet passen aan iemand die even iedereen de ogen wil uitsteken met 'ik pas in maat 34/36,'
Dat kan ook prima en het is ook hartstikke goed van je, maar ik denk dat de meeste mensen vallen over het feit dat het vaak op een wat snerende manier gaat, en dat je anderen vaak niet aanmoedigt of blij bent voor anderen. An daarom hebben mensen er ook moeite mee om blij te zijn voor jou. Het is juist dat, misschien wat offtopic gepraat, wat het topic zo intiem en gezellig kan maken, en al doe je maar een klein beetje mee daarin, dat kan al een grote invloed hebben in hoe mensen tegen jou aan kijken en dus ook op jou reagerenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste dan vergeten (of niet weten omdat ze nieuw zijn) dat ik inderdaad ookal 3/4 jaar post in het dieettopic en toen ik daar begon 98kilo woog
Waarom mag ik dit dan niet plaatsen maar freecell bijvoorbeeld wel, het is niet alsof ik nooit in het topic ben geweest en ik als iemand met gezond gewicht ff langs kom om dat alleen maar te melden
Maar jammer genoeg werd en word er ook nooit positief op mij gereageerd daarom heb ik ook ooit eens gezegd dat je kennelijk moet aankomen om er bij te horen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan ook prima en het is ook hartstikke goed van je, maar ik denk dat de meeste mensen vallen over het feit dat het vaak op een wat snerende manier gaat, en dat je anderen vaak niet aanmoedigt of blij bent voor anderen. An daarom hebben mensen er ook moeite mee om blij te zijn voor jou. Het is juist dat, misschien wat offtopic gepraat, wat het topic zo intiem en gezellig kan maken, en al doe je maar een klein beetje mee daarin, dat kan al een grote invloed hebben in hoe mensen tegen jou aan kijken en dus ook op jou reageren
Het is geven en nemen, en natuurlijk is het zo dat de situatie de laatste maanden een beetje uit de hand is gelopen. Neemt niet weg dat iedereen met een schone lei kan beginnen. Jij door wat minder denigrerend te doen en wat meer medeleven te tonen, en de mensen die fel op jou reageren door niet alles wat jij zegt als iets negatiefs op te pakken. En dan zou het best goed kunnen gaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar jammer genoeg werd en word er ook nooit positief op mij gereageerd daarom heb ik ook ooit eens gezegd dat je kennelijk moet aankomen om er bij te horen.
Leuk, je snapt best wat ik bedoel. Als voorbeeld: in het slanktopic gaat het tot nu toe wel goed, blijkbaar reageert miss_s daar anders, reageren wij daar anders, of een combinatie daarvan. Maakt verder ook niet uit, zolang het maar leuk/gezellig blijft.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, het gaat er niet om dat maatje 34 mensen de ogen uit kan steken. Ik voel daar echt geen jaloezie bij en anderen in het dieetclubtopic, voor zover ik in kan schatten, ook niet. Maar als je daarbij komt met een 'als iedereen zo goed zijn best deed als ik, kon dit topic worden opgehevenquote:Op zondag 2 maart 2008 13:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
En ja ik snap ook dat ik heb maatje 34 misschien een beetje oog uitstekend kan werken. Ik heb ook gepost dat ik een jasje in maat 158 heb gekocht. Had ik achteraf misschien beter niet kunnen doen aangezien het ook opgevat kan worden als "ik lekker wel en jullie niet" (het was alleen maar om aan te geven dat maten echt vreeemd zijn)
in klussen en wonen staat wel het 1 en ander volgens mijquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:01 schreef AnneX het volgende:
Via de zoekfunctie - die niet werkt - zocht ik topics over matrassen en info.
Ik heb al 23 x door lifestyle gescrolld.
Zit ik goed? in lifestyle
Of wil iemand de link hier plaatsen svp?
Als je oranje vlekken wilt, moet je daar vooral aan beginnenquote:Op maandag 14 april 2008 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
is er ergens een topic over 'bruin worden' ?
Nou ja, iets met van die Dove-bodylotion dingen enzo, dus niet met behulp van zonnebank, maar met smeersels een beetje een kleurtje krijgen voordat je weer in een rokje kunt lopen
Zelfbruiner zonder stankquote:Op maandag 14 april 2008 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
is er ergens een topic over 'bruin worden' ?
Nou ja, iets met van die Dove-bodylotion dingen enzo, dus niet met behulp van zonnebank, maar met smeersels een beetje een kleurtje krijgen voordat je weer in een rokje kunt lopen
"Van de zon krijg je kanker"quote:Op maandag 14 april 2008 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
die chick in dat filmpjewat een wicht
![]()
ben blij dat ze zichzelf zo serieus neemtquote:Op maandag 14 april 2008 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
die chick in dat filmpjewat een wicht
![]()
Scrubben, scrubben, scrubben... Net zolang totdat het bovenste laagje van je huid eraf isquote:Op donderdag 17 april 2008 14:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben blij dat ze zichzelf zo serieus neemt
iddquote:Op donderdag 17 april 2008 14:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Scrubben, scrubben, scrubben... Net zolang totdat het bovenste laagje van je huid eraf is
En dan ook echt een kwartier heen en weer smerenAlsof dat zoveel verschil maakt.
Geez, wat een topklasse entertainment
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en er is zoveel "écht" slecht voor je huid
Dat klikgeluidjequote:
jammer he?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Kan hier geen apart "leuke schoonheidsfilmpjes op youtube" topic van worden gemaakt?Dit is feedback en ik verwacht met dit post-tempo minstens een rel
in cul wel volgens mijquote:Op donderdag 17 april 2008 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
Maar nu ik toch in de LIF-FB ben: is er een topic over zelfgemaakte maskers e.d., met huis-, tuin- en keukenproducten? Avocado en geprakte banaan op je gezicht voor een zachte huid, enzo?
Je neemt wel het hele slanke topic in het algemeeen om af te zeiken terwijl dat ook nergens op slaat en Sylvana ook niets mee helptquote:Op donderdag 17 april 2008 23:25 schreef OldJeller het volgende:
Ik heb het ook nooit over alle vrouwen gehad die hebben gelijnd, laat staan dat ik ze allen lui en ongedisciplineerd heb genoemd. Bij dit probleem is het echter wél van toepassing.
Je kan met weinig constructiefs komen, dus verzin en verdraai je maar dingen? Naast, uiteraard, je 'lieve/leuke' reacties waardoor dit probleem uit de wereld geholpen kan worden.
Typische zelfmeelij reactie vol kolder.
dit is wel mosterd na de maaltijd, kon diet niet per PM?quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je neemt wel het hele slanke topic in het algemeeen om af te zeiken terwijl dat ook nergens op slaat en Sylvana ook niets mee helpt
Tips geven oke, maar iedereen die een bmi van boven de 18 heeft afzeiken als te dik is ook onzin
Kennelijk niet als er nog een hoop rotzooi in het topic staatquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dit is wel mosterd na de maaltijd, kon diet niet per PM?
dit is tenslotte het feedbacktopic voor LIF.
er is naar gekeken door schatje.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Kennelijk niet als er nog een hoop rotzooi in het topic staat
Dus dat hoort zeker in het feedbacktopic
Boehoe.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:06 schreef Trusten het volgende:
Naar de diëtist
Volgens mij mag hier wel een bezem door
hey kreator, anders stel je even normaal een vraag, en lees je mijn laatste post evenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:28 schreef Kreator het volgende:
Hey moddereter,
Waarom delete je in vredesnaam mijn ontopic reacties? Heb je het niet helemaal fris in de bovenkamer ofzo?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
anders stel je even normaal een vraag
quote:Waarom delete je in vredesnaam mijn ontopic reacties?
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo, topic rigoreus opgeschoond.
mensen, lees de OP, sylvana vraagt wat.
discussies over dikke mensen, luiheid, gebrek aan zelfdiscipline enz. hoeven hier niet terecht te komen.
graag ontopic, met respect voor elkaar.
het kan zijn dat er per ongeluk iets is meegegaan wat wél ontopic was, excuses alvast daarvoor.
overigens vond ik het overgrote deel van je posts inderdaad niet ontopic, meer lekker bashen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:44 schreef Kreator het volgende:
Let dan beter op wat je delete of blijf gewoon met je vingers van die knop af als je zomaar wat aan eht klikken bent. Moet goddomme niet gekker worden hier.
Dat stond er niet...je hebt inhoudelijk helemaal niks aan het topic toegevoegd...maar dat kans je alsnog doen als je het zo erg vind...quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:09 schreef Kreator het volgende:
Als iemand zegt dat vrijwel alle dikke mensen zo dik zijn omdat hun dikke darm of schildklier anders werkt
De volwassen mensen zijn even aan het praten, okay? Ga jij maar even je spelling oefenen en als je dan wat nuttigs te melden hebt, zien we je graag terug. Tot die tijd is er vast wel wat in PUB voor je te lezen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:13 schreef Trusten het volgende:
Dat stond er niet...je hebt inhoudelijk helemaal niks aan het topic toegevoegd...maar dat kans je alsnog doen als je het zo erg vind...
Eens. Je reacties op zich waren het probleem ook echt niet, maar de hele discussie ging niet meer over het specifieke geval van Sylvana, maar over dik / dun in het algemeen. Dus het topic weer teruggezet naar het onderwerp waar het over ging.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:09 schreef Kreator het volgende:
Als iemand zegt dat vrijwel alle dikke mensen zo dik zijn omdat hun dikke darm of schildklier anders werkt, dan verdient dat wel een sarcastisch toontje ja. Het was gewoon repliek op dom gezever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |