abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56010141
d&g the one. vertrouwd he.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  maandag 14 januari 2008 @ 17:57:31 #152
199690 Sandra-33
Smile and wave!
pi_56028396
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:56 schreef Miam het volgende:

[..]

Nou vooruit;

[ afbeelding ]

Lekker hoor.
Een vriendin van mij heeft die ook. Echt kei lekkere geur!
pi_56029384

Champagne Snow Showers van Lush. Gekregen van een vriendin, t is een solid perfume en ruikt echt heel lekker
pi_56029847
voor maandag en dinsdag

voor woensdag en donderdag

voor vrijdag en zaterdag

voor zondag
I was a fool to trust in the light.
pi_56030035
  maandag 14 januari 2008 @ 19:19:40 #156
199690 Sandra-33
Smile and wave!
pi_56030367
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:40 schreef TheDenialTwist het volgende:
[ afbeelding ]

Champagne Snow Showers van Lush. Gekregen van een vriendin, t is een solid perfume en ruikt echt heel lekker
Lush Ik heb er een lippenbalsem van.. Uit Italië
pi_56031447

Mijn eigen kerstcadeautje nog
E.
pi_56035980
Deze
pi_56048759
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:57 schreef Sandra-33 het volgende:

[..]

Een vriendin van mij heeft die ook. Echt kei lekkere geur!
Ruikt er lekker idd. ik heb`m getest in de winkel overigens. ik vind`m te duur om te kopen.

Vandaag wederom the one.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:28:25 #160
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_56049701
This one
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:37:14 #161
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_56052613
mmmmm
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_56053430
Paco Rabanne pour Elle

dinsdag 15 januari 2008 @ 18:29:08 #163
183993 kevne
show me the monkey
pi_56053784

Armani Attitude
pi_56159369
pi_56159466

Ik begin ook wat eentonig te worden.
pi_56167669

Superlekker (L) ben alweer toe aan me 2e fles
Je moet er wel van houden, niet echt een neutrale/a;gemene geur
We-óhh
pi_56172504
Gisteravond Montale - Black Aoud

Vandaag Creed - Green Irish Tweed
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_56173050

LAMB van Gwen Stefani.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_56173693

Burberry - Touch
Geswitched van Heidi- naar Marjooow.
Ik heette nl. helemaal geen Heidi.
Doh.
pi_56193306
Ik heb vandaag voor m'n verjaardag deze gekregen, femme van boss.

pi_56211068
Vandaag eens weer een heel natuurlijk geurtje:
Honey I washed the kids solid parfum van Lush
  maandag 21 januari 2008 @ 22:57:10 #172
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_56211266

Diesel - Fuel for life

heel zoet maar echt lekker! heb er alleen maar positieve reacties op gehad
terwijl ik normaal van de hele frisse luchtjes ben zoals

DKNY - Men en

Clinique - Happy Men
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_56234840

Deze dus
pi_56238137
Is er iemand bekend met dit geurtje:

BlaBlaBla
  woensdag 23 januari 2008 @ 01:27:22 #175
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56241309
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:04 schreef Soldier2000 het volgende:

[ afbeelding ]
Leuk als je dat kunt betalen, anders Guerlain Vetiver betaalbaar alternatief.
Confidence through competence
pi_56244224
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:04 schreef Soldier2000 het volgende:

[ afbeelding ]
Ja, kreeg een proefmonster ervan toen ik m'n laatste fles Green Irish Tweed kocht. Vind 't nogal stinken (maar ik denk dat ik Vetiver gewoon niet lekker vind, ik vind andere vetivers ook stinken).
  woensdag 23 januari 2008 @ 10:51:01 #177
55709 Stereotomy
pi_56244848
Idem hier. Vetiver vind ik naar muffe citruszeep ruiken.
  woensdag 23 januari 2008 @ 10:53:11 #178
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_56244902

Hugo Boss Bottle
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_56245675
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 10:51 schreef Stereotomy het volgende:
muffe citruszeep
Een zeer treffende omschrijving.
  woensdag 23 januari 2008 @ 14:21:52 #180
55709 Stereotomy
pi_56250188
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 11:20 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Een zeer treffende omschrijving.

Dit is de enige Vetiver die ik verdraag en die draag ik ook vandaag.

W1ZZ, zou jij misschien op een rijtje willen zetten welke Creeds je hebt of hebt geprobeerd, en er een korte beschrijving van willen geven? Mag ook via PM als je wil.

[ Bericht 6% gewijzigd door Stereotomy op 23-01-2008 14:28:23 ]
pi_56254533
Wil ik ook best hier doen

Heb/gehad
Royal Delight (heb)
Zware geur waar ik in de winkel verliefd op werd. Toen ik thuiskwam had ik toch spijt maar heb 'm nooit teruggebracht. Nu een jaar later ben ik daar erg blij mee want ik vind 'm nu weer geweldig. Sterke noten van mandarijn en leer die me samen een wierookassociatie geven. Is bij mij na een tijdje veel lekkerder dan aan 't begin. Is zoet en blijft lang hangen door de basis van vanille. Ik draag 'm 's avonds

Green Irish Tweed (heb sinds kort)
Frisse veilige geur die je elke dag kunt dragen. Daar heb ik 'm ook voor gekocht, ter vervanging van m'n vorige overdaggeur (Original Santal). De eerste noten lijken sterk op Cool Water van Davidoff maar dan veel natuurlijker ruikend. Waar CW erg hetzelfde blijft verandert GIT steeds subtiel hoewel niet zo radicaal als sommige andere Creeds zoals Original Vetiver of Royal Delight. Verveine, iris, violetjes, sandelhout.

Original Santal (heb gehad)
Dit was heel lang m'n favoriet en hier heb ik twee grote flessen van leeggespoten. Ruikt erg naar sandelhout maar dan met een zoete twist, niet zo het weeďge dat ik sandelhout weleens vind hebben. Lijkt nogal op Joop! (de paarse fles) maar wederom een stuk natuurlijker. I.t.t. GIT/CW is Joop! wel veel ouder dan OS. Toen ik ik GIT kocht zocht ik echt naar de Creed die OS kon verslaan op mijn huid. Noten van mandarijn en vanille. Die drie ruik ik, de shitload aan andere noten die erin zitten komen in mijn neus niet door de sandel/vanille/mandarijn heen.

Millésime Impérial (heb gehad)
De eerste Creed die ik een aantal jaren geleden kocht nadat ik verliefd werd op een proefmonster. Eigenlijk is dit de tienercreed vind ik... Weinig volwassen, denk aan de categorie Polo Sport, Tommy en Polo Blue. Wel duidelijk lekkerder dan die geuren (wederom het inmiddels saai klinkende "natuurlijker") maar hier koop je geen Creed voor. Met plezier gedragen maar zou 'm nu nooit meer kopen. Zware musknoot en "marine" whatever that means.

Silver Mountain Water (proefmonster)
Ruikt anders dan MI maar verder is het verhaal een beetje hetzelfde. Als ik moest kiezen zou ik wel voor deze gaan, ook al heeft deze flinke problemen met hoe lang ie blijft hangen op mijn huid. Thee, musk, citrus en zwarte bes.

Original Vetiver (proefmonster)
heb ik als proefje bij GIT gekregen. Pas één keer gedragen maar vind er niets aan. Uit het flesje wel te doen (lijkt erg op goede kwaliteit zeep) maar op m'n huid vind ik 'm echt vies. Doet me denken aan verrotte dennenbomen ofzo.

Spring Flower (cadeau gedaan aan m'n vorige vriendinnetje)
Dit vind ik echt een fantastische geur maar da's waarschijnlijk ook deels vanwege de herinneringen. Heel fruitig (appel, meloen, abrikoos en perzik) en dat vind ik erg lekker. Hart van jasmijn en roos maar die vind ik er allebei niet echt in doorkomen. Voor mijn gevoel is dit de botteling van een fantasiebloem die niet bestaat als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zou waarschijnlijk heel treurig worden als ik deze geur op een ander meisje zou ruiken.

In de winkel opgespoten/aan flesje geroken
Acier Aluminium
Frisse geur die me aan het strand doet denken. Moet een EdT zijn (normale creeds zijn EdP) maar ik ontdekte geen verschil.

Zeste Mandarine Pamplemousse
Blegh

Tabarôme
Lekker mannelijk maar meer voor de man van 50+. Kom ik zeker over 30 jaar op terug. Mooiste flesje wat mij betreft.

Dat was het wel zo'n beetje... Heb aan nog veel meer geroken maar daar kan ik echt niets zinnigs over zeggen. Hebben jullie trouwens heel veel geurtjes of maar een paar die jullie als "signaturegeuren" hebben? Ik had toen ik de sandelhout gebruikte dat mensen echt als ze een kamer in kwamen zonder mij te zien wisten dat ik er was. Nu heb ik:

herfst/winter overdag: GIT. 's avonds: Royal Delight
zomer overdag: Acqua di Parma. 's avonds: niets, 's avonds met broeierige warmte geuren dragen vind ik niet zo lekker.
  woensdag 23 januari 2008 @ 17:26:57 #182
55709 Stereotomy
pi_56254555
Jij heerscht

Moet nu even wat werk afmaken, maar kom hier in het weekend misschien nog wel met vragen op terug. Dure hobby trouwens, hč?

En ik heb nog een testertje Floris Santal liggen hier, maar die ga ik pas na mijn tentamens testen. Heb al genoeg afleiding hier.

pi_56254874
Die zou ik ook wel willen, ik houd erg van sandel maar de Skins in Gr verkoopt alleen No89. Daar vind ik niets aan. Graag gedaan trouwens hoor!

A.d. de kosten: Creed is wel behoorlijk prijzig inderdaad maar ik probeer maar gewoon te relativeren. Met een grote fles (120ml) doe ik ergens tussen een half en een heel jaar. Daarnaast eet ik een half brood per dag (AH excellent brood van 1.89 per heel brood). Zelfs als je uitgaat van maar een half jaar met zo'n fles doen is het brood een stuk duurder. Maar in vergelijking met andere geuren blijft het natuurlijk heel veel geld.

(En nu niet komen met dat brood eten is en dat je dat nodig hebt... Het gaat om 't idee, hč )
pi_56259666
Klasse post W1zz!

Voor overdag heb ik Just Cavalli Blue, Cartier en Versace Eau Fraiche voor in de lente/zomer en Cartier Déclaration en Thierry Muglier A*Men voor in de herfst/winter.

Voor 's avonds/uitgaan/dates heb ik Tom Ford For Men, Tom Ford Japon Noir (alleen bij speciale gelegenheden ), St Dupont L'eau en Gucci Envy.

Heb nog wel meer geurtjes, maar deze draag ik nog van tijd tot tijd, misschien een idee om onderling wat geurtjes uit te wisselen waar we zelf op uitgekeken zijn? Heb bijvoorbeeld nog aardige fles Roberto Cavalli Black staan die ik waarschijnlijk niet meer ga gebruiken..
  woensdag 23 januari 2008 @ 22:13:52 #185
55709 Stereotomy
pi_56262427
Uitwisselen lijkt me een prima idee, ik heb nog een flesje Bulgari pour homme Extreme staan van 100ml (85 ml over) die er echt uit moet omdat ik ook al de originele en de Soir-versie heb. (was aan het impulsshoppen ). En ik zoek eigenlijk nog óf een spicy/romantische geur zoals Envy óf een heel lichte zomerse geur zoals de Aqua di Parma.

A*Men heb ik ook, die vind ik werkelijk fantastisch (mensen om me heen soms iets minder, je kent het). Heb ook een testertje voor B*Men, maar die ruikt teveel naar homeopathie imho.

Maar misschien kunnen we wel een nieuwe thread daarvoor opstarten. Enne... Tom Ford for Men heeft echt de meest el-cheapo reclamecampagne ooit he:

...terwijl Tom Ford toch echt klasse is.
pi_56263284
Haha ja, maar zulke ads van Tom Ford zijn ook weer niet helemaal onveracht natuurlijk en iedereen praat erover dus hij weet kennelijk wat ie doet Die Private Blend lijn wil ik sowieso nog wat meer van, Japon Noir is echt heeeel

Die Cavalli Black die ik heb is ook 100ml met denk ik zo'n 75ml over.
pi_56264076
Hee dat ruilen van geurtjes vind ik op zich wel een leuk idee maar dan eerder met monsters ofzo... Makkelijker ook met verzenden enzo
pi_56264784
Qua testers heb ik alles wat ik lekker vind al opgemaakt geloof ik, zo te zien heb ik hier nog:
Joop! Go
Davidoff Cool Water
Davidoff Silver Shadow
3x Davidoff Cool Water Game

Ik ben niet echt Davidoff fan, ondanks herhaalde pogingen van Douglas en Ici Paris medewerksters.

Heb nog wel een Tom Ford For Men tester trouwens, mocht iemand daar iets leuks voor willen ruilen.
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:39:55 #189
55709 Stereotomy
pi_56264862
quote:
Joop! Go
Davidoff Cool Water
Davidoff Silver Shadow
Waarom heb ik die ook allemaal als 1.5ml tester?

Misschien toch echt een nieuwe thread voor opstarten zodat mensen hier hun dagelijkse geurtjes kunnen blijven posten. Ik post wel ff in het feedback topic van LIF.

Feedbacktopic van Lifestyle
pi_56265015
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 23:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Waarom heb ik die ook allemaal als 1.5ml tester?

Misschien toch echt een nieuwe thread voor opstarten zodat mensen hier hun dagelijkse geurtjes kunnen blijven posten. Ik post wel ff in het feedback topic van LIF.

Feedbacktopic van Lifestyle
Ja ik snap er niks van, die Cool Water is geloof ik de best verkopende geur, dus om daar nou nog meer van te gaan aansmeren...

Ik ben wel voor zo'n centraal topic trouwens, goed idee!
pi_56265132
Ah, we hebben groen licht, nu nog een goede OP
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:55:25 #192
55709 Stereotomy
pi_56265285
Als je zin hebt, be my guest en ben benieuwd. Ik moet helaas morgen tentamen maken en het afgelopen halfuur hier was zeer vermakelijk, maar zal me niet aan een voldoende helpen.

Ik heb trouwens ook een decant-pakketje gekocht, waarbij ik makkelijk 3ml atomizers kan vullen vanuit een grote fles. Dus kan zelfs die delen.

Anders zal ik zaterdag een poging doen.
pi_56268537
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb trouwens ook een decant-pakketje gekocht, waarbij ik makkelijk 3ml atomizers kan vullen vanuit een grote fles. Dus kan zelfs die delen.
Dat was ook mijn idee met die monsters idd! Wat/waar/hoeveel betaald?
  donderdag 24 januari 2008 @ 09:25:50 #194
55709 Stereotomy
pi_56268876
Hier:

http://www.accessoriesforfragrances.com/

of liever gezegd, vanuit hun eBay winkeltje:

http://stores.ebay.com/AC(...)950949QQftidZ2QQtZkm

Sally is even met vakantie, maar ik moet zeggen dat ze erg vriendelijk is en er zelfs extra andere formaten atomizers erbij heeft gedaan zodat ik kon testen, zonder dat ik erom gevraagd had!

Afhankelijk van het type atomizer; kleintjes (3-8 ml) kosten zo ongeveer 1 dollar per atomizer:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370013025493

Jammer dat de shop nu tijdelijk gesloten is, ze hebben echt een hele grote collectie in alle verschillende soorten en maten. Goede kwaliteit spul ook. De mijne rook wel erg naar plastic toen ze aankwamen overigens, maar een nachtje soppen en even grondig afspoelen met water en dat probleem was ook weer de wereld uitgeholpen.
pi_56269251
Ik heb deze na jaren in de kast te hebben gelegen, weer eens op.
(Je hoort weleens dat een geur maar een jaar goed blijft, dat vind ik echt onzin)
pi_56277994
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
Als je zin hebt, be my guest en ben benieuwd. Ik moet helaas morgen tentamen maken en het afgelopen halfuur hier was zeer vermakelijk, maar zal me niet aan een voldoende helpen.

Anders zal ik zaterdag een poging doen.
Ik heb 't nu ook wat druk, maar pm maar anders als je nog hulp nodig hebt, dit weekend heb ik wel tijd om mee te helpen met het maken van een OP. Ik zal binnenkort ook eens wat van die atomizers halen

on topic:

Paul Smith Extreme Men

Top Notes
# Bergamot, Rosemary, Hesperidia, Nutmeg, Cardamom

Middle Notes
# Incense, Geranium, Rosewood

Base Notes
# Sandalwood, Tonka, Modern Musk
  donderdag 24 januari 2008 @ 19:13:02 #197
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56281350

Prettig geurtje
Signature.
pi_56286563

donderdag 24 januari 2008 @ 22:37:07 #199
55709 Stereotomy
pi_56287239

Haat-Liefde verhouding.

Notes:
Galanga, Tobacco Flower, Wood, Dark Chocolate.
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:43:40 #200
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_56287477

gisteren gekocht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')