quote:Op zondag 24 februari 2008 13:25 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is dus mijn armband.
Ik had gisteren overigens noch pech, bijna dan. Ik ben zo standaard qua maten. Schoenen, maat 39, altijd uitverkocht. Kleren, maat 40/42, die maat is altijd weg. En met deze armband ook weer, de juwelier had alle maten liggen, behalve de 16 centimeter. 15 centimeter kon ik ook nog hebben, maar met een volle armband wordt het dan wat krap. 17 rolde tot aan mijn duim, dus da was niet handig. Uiteindelijk is de juwelier dus aan het solderen geslagen, dacht bijna zonder armband naar huis te moeten...
Haha ik had het zelfde met lush en nu is er paniek als mijn zeepje op is,en dan móet ik gauw naar Maastricht om nieuwe voorraad te halen.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja ik zou het eens moeten vergelijken
lush snapte ik eerst ook niet en ben nu zo waar een beetje om!!
Prachtige aankopen!quote:Op zondag 24 februari 2008 13:25 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is dus mijn armband.
Ik had gisteren overigens noch pech, bijna dan. Ik ben zo standaard qua maten. Schoenen, maat 39, altijd uitverkocht. Kleren, maat 40/42, die maat is altijd weg. En met deze armband ook weer, de juwelier had alle maten liggen, behalve de 16 centimeter. 15 centimeter kon ik ook nog hebben, maar met een volle armband wordt het dan wat krap. 17 rolde tot aan mijn duim, dus da was niet handig. Uiteindelijk is de juwelier dus aan het solderen geslagen, dacht bijna zonder armband naar huis te moeten...
Dat is mijn bedoeling ook meestal niet, mja dan kan ik het toch weer niet latenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:28 schreef Miss_S het volgende:
Morgen maar weer eens kijken, ookal is het eigenlijk niet de bedoeling om een kraal te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |