abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39067906
Zou het een heuse reeks gaan worden?

Trollbeads
pi_39069402
En ik doe weer mee

EN blijf met pijn en moeite bij de juwelier vandaan
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_39070885
Mag ik hier een onbeschaamde tvp plaatsen?
Ik ben nog steeds op zoek naar een juwelier bij mij in de buurt, die t verkoopt. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_39071428
Jeej

Ik wacht nog steeds op mijn salaris.... wat duurt dat lang als je iets graag wilt hebben he

Ik weet nog niet welke de eerste gaat worden... wat was jullie eerste?
~*~Common sense is not so common~*~
pi_39071675
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:39 schreef Misstique het volgende:
Mag ik hier een onbeschaamde tvp plaatsen?
Ik ben nog steeds op zoek naar een juwelier bij mij in de buurt, die t verkoopt. .
Kijk maar hier
pi_39071799
Mijn eerste bedel die ik kreeg waren die zeehondjes.
Van mijn broertje gekregen.
pi_39071984
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:58 schreef heppifisj het volgende:

[..]

Kijk maar hier
Bedankt!
In mn woonplaats zit geen verkooppunt, maar in de plaats waar ik werk wel! Ik ga binnenkort een keer kijken! .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_39074411
-edit: zeg dan niets

[ Bericht 78% gewijzigd door Mylene op 21-06-2006 14:24:51 ]
  woensdag 21 juni 2006 @ 16:24:26 #9
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39079740
Mijn salaris staat nu al op de bank
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 21 juni 2006 @ 20:03:05 #10
78780 deedeetee
pi_39088273
Ik vind de meeste setjes mooi en kan niet kiezen, nu is mijn hebzuchtige oog weer hier op gevallen :

Deze kunnen er volgens mij óók heel mooi bij

Met de ziveren kralen heb ik veel minder moeite ik wil de wine harvest en de snow kraal er nog bij
pi_39088412
Ik ben druk aan het mailen met beadymill, die maakt glazen kralen mét zilveren binnenkantje voor ¤6,- per stuk en dan kun je dus zelf aangeven wat en hoe je het wil hebben.
De bedels moeten echt zijn maar die glaskralen mogen net zo goed nep, scheelt per stuk ¤15,-!
  woensdag 21 juni 2006 @ 20:09:32 #12
78780 deedeetee
pi_39088557
Ik ben naar goedkopere glasbedels wezen kijken maar vond ze tegen vallen. Lang niet zo mooi als de echte trollbeads.
pi_39088701
Dat zou ik niet weten.. maar ik vond de Trollbeadglaskralen niet bijzonder iig.. wel mooi maar niet zoveel geld waard.
Ik vind trouwens ook dat veel zilveren beads compleet wegvallen ten opzichte van de glaskralen.. bij de armbanden die ik heb gezien dan, daar wil ik mijn armband voor behoeden

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2006 20:14:17 ]
  woensdag 21 juni 2006 @ 20:17:18 #14
78780 deedeetee
pi_39088848
Dat ben ik in beide gevallen met je eens. De glaskralen zijn te duur en en mijn eend kwam lelijk in de verdrukking. Ik heb er aan iedere kant een kleine zilveren bedel naast gezet en nu ziet het er veel beter uit.
Maar ik houd nogal van kleurtjes en dan is glas wel mooi.
En ik moet oppassen dat de zilveren niet teveelcontact met mijn huid maken want dan word het zilver mss toch weer helemaal zwart en mijn huid óók
pi_39089283
Ja dat is ook weer zo Iig wil ik mijn armband ook niet helemaal vol hebben, wat ik juist zo leuk vind is dat het een beetje heen en weer kan bungelen en schuiven, lekker speels. Vind je ook niet?

Kun je eens een foto maken van jouw armband nu?

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2006 20:31:33 ]
  woensdag 21 juni 2006 @ 20:33:18 #16
78780 deedeetee
pi_39089379
Ja dat vind ik óók, helemaal volgepropt is het niet meer zo mooi dan zie je de bedels niet meer zo goed en volgens mij word de hele armband dan * stijf *
pi_39089461
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 20:09 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben naar goedkopere glasbedels wezen kijken maar vond ze tegen vallen. Lang niet zo mooi als de echte trollbeads.
Correct me if I'm wrong, maar zijn die Trollbeads glaskralen ook niet van speciaal glas? Of althans, op zo'n manier gemaakt dat ze haast onbreekbaar zijn?
IIG, zoiets vertelde iemand me.
pi_39089696
Ja ze worden annealed ofzoiets
Ik zat zo te twijfelen want echt iedere armbamd die je ziet zit helemaal vol zodat je helemaal geen stukje armband meer ziet! Ik vind het zo gek dat iedereen dat zo doet en blijkbaar ook mooi vind, ik vind de armband zelf namelijk ook erg mooi en wil die zeker nog blijven zien Bij mij komen er denk ik niet meer dan 10 bedels aan
pi_39089910
Over volle armbanden gesproken...ik zag vandaag een dame lopen, en die had een armband helemaal volgepropt met bedels. In mijn ogen gaat dan heel het detail in al die kleine bedeltjes verloren!
Ik denk dat ik nog 3 glasbedels erbij koop (op de armband is er volgens mij nog plek voor een stuk of 4 bedels), en die mooi tussen de rest van mijn bedels hang.
Op die manier hangen er maximaal 2 bedels naast elkaar, en ziet het er minder crowded uit.
pi_39090049
Ja precies! Dat is veel leuker Die glaskralen knallen er dan vaak uit, hoewel dat op zich erg leuk is vallen de kleine trolletjes helemaal weg
  woensdag 21 juni 2006 @ 21:50:27 #21
78780 deedeetee
pi_39091968
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 20:30 schreef heaven7 het volgende:

Kun je eens een foto maken van jouw armband nu?
Kan nu ff geen foto 's maken, zal het in 't weekend proberen
pi_39096825
Ja hele volle armbanden vind ik ook niks. Ik zou de glasbedels gebruiken om de kleur een beetje aan te passen aan mijn stemming/kleding e.d. Ik ben wel zo iemand die graag wil dat het " klopt".

Ik zie eigenlijk voornamelijk Pandora armbanden maar nooit trollbeads. Jullie wel? Ben nooit zo dol op dingen waar half Nederland mee loopt
pi_39101104
Ik heb beiden nog nooit gezien bij anderen maar ik let er ook nooit op
pi_39123705
Hebbes, armband met klein bloemslot, angel/devil bedel (van mijn vriend gekregen), treasures en beige bellen

Ik ben een tevreden mens... voor even dan ;-)
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:32:31 #25
78780 deedeetee
pi_39124073
Mooie troll beads vooral die van glas, ze komen op de foto niet zo goed uit als in het echt vind ik.
Enne tevreden Pas maar op het is verslavend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')