Ik had ze aan een gouden koordketting omdat zilver op mijn huid erg afgeeft en ik dus geen zilveren armband durf te nemen. Maar ik heb ook een aantal zilveren bedels erbij gekregen, zoals muis op kaas, witte wieven, sneeuw,mocca en de driehoekige flowers. En nu is het te zwaar geworden voor aan mijn ketting ook al heb ik er een zwaarder slot aan laten zetten......
Dus nu moet ik er een zilveren trollbeadketting bij gaan kopen omdat die volgens de juwelier steviger zijn.
![]()
Omdat ik de ketting in de winter over een colltruitje aanwil ben ik nu nog aan 't dubben of die ketting 50 of 60 cm lang moet worden.
Intussen heb een een deel van mijn kralen aan het bij de koordketting horende armbandje gedaan maar dat kan ik niet om want het slotje is zo klein en de bedels zwaar, voor ik dat armbandje dicht heb liggen de bedels al op de vloer.
En ik moet het er nu dus maar op wagen om een zilveren ketting op mijn blote huid te dragen en anders kan ik in de zomer alleen een deel van mijn trollbeads aan de ( gouden ) ketting.
Eigen schuld dikke bult, dat komt ervan als je zo gulzig bent.Ik heb met de nieuwe kraal erbij nu 24 trollbeads.
[ Bericht 2% gewijzigd door deedeetee op 29-06-2006 11:14:45 ]