Goed nieuws, ik heb gemerkt dat er bijster weinig verkooppunten zijn in NL, en al helemaal geen online, op 1 na.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:34 schreef E.T. het volgende:
een bevriende juwelier die ze verkoopt gaat ze binnenkort ook online verkopen, zal melden zodra ze online staan![]()
weinig? op http://www.dsigndenemarken.nl/Salespoints.html staan ze allemaal en Trollbeads is niet zo massaal als Pandora en om eerlijk te zijn ben ik daar wl blij mee. 1 op de tien vrouwen in nederland heeft een padora als ik dat zo eens bekijk als ik op straat loop.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Goed nieuws, ik heb gemerkt dat er bijster weinig verkooppunten zijn in NL, en al helemaal geen online, op 1 na.
Omdat ze dat anders wel vermelden als dat zo is....en als handgemaakt zou zijn dan is niet elke kraal precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:52 schreef claudia007 het volgende:
hoe weet jij dat ze niet hand gemaakt zijn???
Dan heb ik het fout....maar ik blijf het belachelijk duur vindenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:11 schreef claudia007 het volgende:
Nou de kralen zijn dus ook niet allmaal het zelfde heb er namelijk een stuk of tien van glas waar van er twee van de zelfde soort zijn en di lijken dus helemaal niet op elkaar. En in de informatie folder staat dus wel dat ze handgemaakt zijn.
1. Dan is het toch massa productie dus een namaak van een handgemaakte? of begrijp ik het nu verkeerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:37 schreef Mandy.v13 het volgende:
Hallo, ik kom even binnen vallen, ik lees net al deze berichten over de trollbeads, maar ik ben het niet overal mee eens.
1. Trollbeads worden (voor zover ik het van de site begrijp) wel degelijk met de hand gemaakt, echter van het handgemaakte model worden mallen gemaakt om zodoende de kraal in massa productie te kunnen maken.
2. Die glazen kralen: een glazen kraal maken voor 25 cent is idd een koud kunstje, maar vergeet niet dat de kralen van trollbeads een zilveren bus bevatten. Tevens zou ik het bij (vooral) de kralen met goud (en andere metalen) erin toch heel erg knap vinden indien trollbeads 2 identieke kralen weet te produceren! Dit is met de gebruikte methode namenlijk totaal onmogelijk, het gebruikte goud vloeit bij iedere kraal die gemaakt wordt anders, vandaar dat het dus totaal onmogelijk is om 2 gelijke kralen te produceren, leg ze bij de juwelier maar eens naast elkaar.
Groetjes,
Mandy
Ik ken ook heel wat vrouwen met een Trollbeads armband, maar waarom is het meteen massaal? Ik vind het juist van niet, omdat iedereen een unieke armband heeft en dat is ook zo met Trollbeads.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:49 schreef claudia007 het volgende:
[..]
weinig? op http://www.dsigndenemarken.nl/Salespoints.html staan ze allemaal en Trollbeads is niet zo massaal als Pandora en om eerlijk te zijn ben ik daar wl blij mee. 1 op de tien vrouwen in nederland heeft een padora als ik dat zo eens bekijk als ik op straat loop.
Iedereen kan dan we ze eigen armband hebben maar overal waar je kijk zie je Pandora.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:43 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik ken ook heel wat vrouwen met een Trollbeads armband, maar waarom is het meteen massaal? Ik vind het juist van niet, omdat iedereen een unieke armband heeft en dat is ook zo met Trollbeads.
Dus er zijn een hoop vrouwen met een armband, maar ze zijn allemaal verschillend.
1. Ja, duhhhh, als ze al die kralen op de hand inelkaar moeten zetten dan zou de prijs ineens wel HEEL goedkoop zijn!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:23 schreef Loesj het volgende:
[..]
1. Dan is het toch massa productie dus een namaak van een handgemaakte? of begrijp ik het nu verkeerd.
2. Vergis je niet in dat het moeilijk is om kralen met de hand te maken. En dat zilver kost ook niet veel hoor! Er zullen wel zoveel bedrijven tussen zitten en zo word het wel duur ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |