Nomination?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:29 schreef MaRySe het volgende:
Je hebt toch ook al zo iets? Kan even niet op de naam komen..
Nou er schijnt zelfs ook een kinder lijn te zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:31 schreef SP het volgende:
leuk voor als je 10 bent inderdaad.
Het is alleen maar een kinderlijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:47 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Nou er schijnt zelfs ook een kinder lijn te zijn
ja, ik heb een echte, natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:39 schreef elvy het volgende:
Iemand enig idee hoe de kwaliteit van die 'neppers' is? Is het prijsverschil nou echt zo groot alleen vanwege 'de naam' of betaal je ook voor kwaliteitsverschil?
ik zie op veel sites van neppers staan dat ze ook op de 'echte' pandora passen, maar hoe ziet het eruit als je 'echt' en 'nep' mengt, zie je dan verschil?
weer 3 erbij, [ jarig ] met een tulpje , beestjes en goud vind ik niet mooi. , zo simpel mogelijk,quote:Op maandag 28 november 2005 07:06 schreef elvy het volgende:
Thanxs voor je reactie. Inmiddels ben ook ik jarig geweest, en schandelijk verwend.![]()
Ik dacht de komende jaren een mooie oplossing te hebben voor het probleem 'wat-vraag-ik-voor-sint-kerst-verjaardag' maar hij zit al vol!!!![]()
Ik heb bijna allemaal 'echte' pandora's gekregen, maar ook één van de Bijenkorf huiscollectie, en één van Tedora. Die zijn beide ook geheel van zilver (en nauwelijks goedkoper). Die van de Bijenkorf is wel wat grover en groter, maar het was een bedel die Pandora niet heeft, en die juist wel héél erg bij mij past. Die van Tedora is eigenlijk verglijkbaar met die van Pandora alleen dan zonder schroefdraad. heb ik geluk mee gehad, want Tedora heeft er ook die duidelijk minder mooi zijn.
Yep, de prijs van een armband in zilver is vanaf ¤ 24,50. En de bedeltjes zijn er in verschillende prijzen.. Ligt eraan wat je wil.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dus voor 1 bedelarmbandje betaal je 25 euro?
En die kun je uitbreiden ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |