abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28110055
Kon nog geen topic hierover vinden met de search

Een vriendin wees me op hetvolgende:
http://www.jpc.nl/company/pandora/

En ik ben er helemaal weg van, hartstikke leuk zeg!

Pandora, de nieuwste hype in sieradenland nu ook in Nederland. Meer dan 100 verschillende ornamenten (Pandora’s) kunnen worden gespaard in combinaties aan armbanden en colliers. In zilver en goud of combinaties daarvan. Ook met edelstenen. Iedereen kan een eigen unieke verzameling opbouwen en daarmee groeit steeds je eigen uitstraling en de waarde van het unieke sieraad. Een leuke vouwfolder laat zien waaruit je allemaal kunt kiezen. Voor jezelf of juist voor die ander….
Prijzen van een armband in zilver vanaf ¤ 24,50.

Ik ga zeker sparen

Enne, ik ben ook nog eens bijna jarig, komt dat even mooi uit
#geen
pi_28110252
Oh mijn collega loopt met een hele armband vol. Ze liet net 5 minuten geleden haar nieuwe aanwinsten zien. Het lijkt me inderdaad zeer verslavend als je het mooi vindt, maar ik vind het te grof voor om mijn dunne polsje.
pi_28110322
ik vind het nogal rommelig allemaal.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_28110467
Ach kijk, bedelarmbandjes
pi_28110673
Je hebt toch ook al zo iets? Kan even niet op de naam komen..
  dinsdag 21 juni 2005 @ 10:31:39 #6
17729 SP
I hate my interests
pi_28110715
leuk voor als je 10 bent inderdaad.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 11:08:25 #7
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_28111639
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:29 schreef MaRySe het volgende:
Je hebt toch ook al zo iets? Kan even niet op de naam komen..
Nomination?
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  dinsdag 21 juni 2005 @ 11:36:16 #8
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_28112515
Ja die heb ik ook! Echt heel mooi! Alleen erg duur maar ja...
pi_28117544
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:31 schreef SP het volgende:
leuk voor als je 10 bent inderdaad.
Nou er schijnt zelfs ook een kinder lijn te zijn

Ik vind het wel bij mij passen, ik heb niet van die overdreven dunne polsen dus dat kan wel. Ben mijn saaie 'gewone' armbandjes een beetje zat. Afwisseling vind ik leuk
#geen
pi_28117631
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:14 schreef DarkElf het volgende:
ik vind het nogal rommelig allemaal.
Dat is wat ik juist zo leuk vind
#geen
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 01:12:46 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_28121812
er zijn (uiteraard) ook al neppers, dus goedkoper
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_28123901
Ik heb ook een Pandora. Ik heb inmiddels één armband vol. Ik heb nu een tweede armband erbij gekocht en de bedeltjes verdeeld over deze twee.

Het is inderdaad duur, maar hij hoeft natuurlijk niet gelijk helemaal vol.

Edit: deze site zegt alleen niet zoveel.

Het komt oorspronkelijk uit Denemarken en die site daar is echt veel uitgebreider.
www.pandora.dk
pi_28131187
Idd een veel duidelijkere site!
#geen
pi_28131618
Iemand enig idee hoe de kwaliteit van die 'neppers' is? Is het prijsverschil nou echt zo groot alleen vanwege 'de naam' of betaal je ook voor kwaliteitsverschil?
ik zie op veel sites van neppers staan dat ze ook op de 'echte' pandora passen, maar hoe ziet het eruit als je 'echt' en 'nep' mengt, zie je dan verschil?
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 14:03:22 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_28132368
nep schijnt van rvs te zijn ipv echt zilver en echt goud, en de naam hangt r niet aan, dus dat zal het grote prijsverschil uit maken.
pi_28137241
Ik vind dat je het verschil toch wel goed kan zien. Ik heb sommige neppers gezien en die zijn veel groffer.
pi_28138145
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 22:47 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Nou er schijnt zelfs ook een kinder lijn te zijn
Het is alleen maar een kinderlijn.
Power perceived is power achieved.
pi_28147600
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:16 schreef Modwire het volgende:

[..]

Het is alleen maar een kinderlijn.
Smaken verschillen
#geen
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2005 @ 11:02:42 #19
7074 moussy
kuttekop
pi_28156576
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:40 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Smaken verschillen
ik weet iig iets voor mn verjaardag te vragen
pi_32631534
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:39 schreef elvy het volgende:

Iemand enig idee hoe de kwaliteit van die 'neppers' is? Is het prijsverschil nou echt zo groot alleen vanwege 'de naam' of betaal je ook voor kwaliteitsverschil?
ik zie op veel sites van neppers staan dat ze ook op de 'echte' pandora passen, maar hoe ziet het eruit als je 'echt' en 'nep' mengt, zie je dan verschil?
ja, ik heb een echte, natuurlijk afgelopen week gekregen , met 12 ! bedeltjes, en 2 stoppers.
heel mooi. dat krijg je als kadootje je als je jarig bent.. {en een Eindhovense - Platte monitor voor mijn pc, ) okee. verwende kiler-mom

kwaliteitsverschil..zeker wel, iemand op mijn feest had er ook een om, ook een echte, en ze had die nepperds ook geprobeerd aan te rijgen, die pasten niet, waren scheef, en je beschadigd je armband . en dat is jammer.

De Puta Madre
pi_32637474
Thanxs voor je reactie. Inmiddels ben ook ik jarig geweest, en schandelijk verwend.
Ik dacht de komende jaren een mooie oplossing te hebben voor het probleem 'wat-vraag-ik-voor-sint-kerst-verjaardag' maar hij zit al vol!!!

Ik heb bijna allemaal 'echte' pandora's gekregen, maar ook één van de Bijenkorf huiscollectie, en één van Tedora. Die zijn beide ook geheel van zilver (en nauwelijks goedkoper). Die van de Bijenkorf is wel wat grover en groter, maar het was een bedel die Pandora niet heeft, en die juist wel héél erg bij mij past. Die van Tedora is eigenlijk verglijkbaar met die van Pandora alleen dan zonder schroefdraad. heb ik geluk me egehad, want Tedora heeft er ook die duidelijk minder mooi zijn.
pi_32637479
Thanxs voor je reactie. Inmiddels ben ook ik jarig geweest, en schandelijk verwend.
Ik dacht de komende jaren een mooie oplossing te hebben voor het probleem 'wat-vraag-ik-voor-sint-kerst-verjaardag' maar hij zit al vol!!!

Ik heb bijna allemaal 'echte' pandora's gekregen, maar ook één van de Bijenkorf huiscollectie, en één van Tedora. Die zijn beide ook geheel van zilver (en nauwelijks goedkoper). Die van de Bijenkorf is wel wat grover en groter, maar het was een bedel die Pandora niet heeft, en die juist wel héél erg bij mij past. Die van Tedora is eigenlijk verglijkbaar met die van Pandora alleen dan zonder schroefdraad. heb ik geluk mee gehad, want Tedora heeft er ook die duidelijk minder mooi zijn.
pi_32662074
quote:
Op maandag 28 november 2005 07:06 schreef elvy het volgende:

Ik heb bijna allemaal 'echte' pandora's gekregen, maar ook één van de Bijenkorf huiscollectie, en één van Tedora. Die zijn beide ook geheel van zilver (en nauwelijks goedkoper). Die van de Bijenkorf is wel wat grover en groter, maar het was een bedel die Pandora niet heeft, en die juist wel héél erg bij mij past. Die van Tedora is eigenlijk verglijkbaar met die van Pandora alleen dan zonder schroefdraad. heb ik geluk mee gehad, want Tedora heeft er ook die duidelijk minder mooi zijn.
weer 3 erbij, [ jarig ] met een tulpje , beestjes en goud vind ik niet mooi. , zo simpel mogelijk,
De Puta Madre
pi_32662107
Dus voor 1 bedelarmbandje betaal je 25 euro?
En die kun je uitbreiden ofzo?
Billie Holiday is Lady Day!
  dinsdag 29 november 2005 @ 10:19:08 #25
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_32665264
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 01:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dus voor 1 bedelarmbandje betaal je 25 euro?
En die kun je uitbreiden ofzo?
Yep, de prijs van een armband in zilver is vanaf ¤ 24,50. En de bedeltjes zijn er in verschillende prijzen.. Ligt eraan wat je wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')