abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54906221
Wat is de beste? Die het snelst, zonder te poetsen je (niet waterproof) make up eraf haalt? Ik heb nu van het Kruidvat op oliebasis maar bah wat een goor goedje, krijg mijn ogen niet goed schoon en zie de hele tijd wazig Ik merk dat ik met remover namelijk regelmatig gewoon wimpers meepoets en als ik een aantal keer achter elkaar mascara draag dun ik ze echt uit
pi_54906367
Ik heb deze voor waterproof makeup, en daar krijg ik vrijwel zonder moeite mijn mascara mee af.

ook niet té vet ondanks dat ik lenzen draag
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54907341
Ik heb die van Douglas huismerk. Bevalt me uitstekend.

pi_54907451
Ik heb zo een van etos van 2 euro, even erop houden dan voorzichtig wrijven, gaat prima. Groen doorzichtig spul is het.

Er is ook een waterprrof versie van met olie. Maar ik vind olie nooit zo fijn, en ben daarom maar overgestapt op deze en niet waterproof mascara.
know'm sayin?
word? word.
pi_54907605
Pronnounced as "duglas"
Niet "Doeglas"

Neppe nederlanders :/
pi_54907686
even een tvp'tje. Dacht gisteravond, (toen ik onder de douche weer zwarte strepen onder mn ogen had nadat ik mn ogen net had schoongemaakt) dat ik hierover een topic moest openen!

Ik heb van Etos, maar ben er dus ook helemaal niet tevreden over.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 28 november 2007 @ 23:04:10 #7
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_54908072
Dit is de beste tot nu toe. Ik heb zowel vloeibare/waterige removers gebruikt als olieachtige, maar ik vind het allemaal niks. Het werkte gewoon totaal niet (b.v.Etos en Nivea) of het was veel te vet.

Deze van The Body Shop is een creme-achtige remover. Hij ruikt bijna niet, is heel zacht, alle make-up komt in 1x mee. Ook waterproof. Het is echt mijn favoriet.

donderdag 29 november 2007 @ 07:53:16 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54912300
TVP.
Ik heb ook remover van de Kruidvat en dat is ook zo vettig.
Niet meer actief op Fok!
pi_54913356
Hema? Hoor je over het algemeen ook wel goede dingen over als het om de cosmetica gaat.
pi_54913528
ik gebruik altijd deze:

ook heel geschikt voor lenzendragers vind ik...
pi_54913535

ik heb de linker van loreal, 6,80
bevalt goed, niet vettig
pi_54914579
Ik heb een fles van de C1000 huismerk, het heet Vitanique. het kost zo goed als niks, het gaat lang mee en het werkt super. Het is eigenlijk reinigingsmelk voor alle huidtypen maar ik vind dit veel fijner dan zo'n waterachtige substantie.
Ik heb heel gevoelige ogen dus dat gaat al snel prikken. deze melk werkt echt goed.
  donderdag 29 november 2007 @ 10:43:04 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54914609
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:49 schreef mariekje1984 het volgende:
ik gebruik altijd deze:

[ afbeelding ]

Die gebruik ik ook. Met lenzen. Nooit een probleem, nooit wasbeerogen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 29 november 2007 @ 10:48:07 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54914698
Ik gebruik de Oil of Olaz reinigingsmelk voor droge huid. Smeer ik dus ook op mijn ogen en met een nat watje gaat de mascara er dan prima af. Kon ook slecht tegen die vettige removers.
The love you take is equal to the love you make.
pi_54914708
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:49 schreef mariekje1984 het volgende:
ik gebruik altijd deze:

[ afbeelding ]

die heb je ook in waterproof variant toch? en die is dus drie keer niks (vind ik)
das echt van die enorme poetsremover, niet prettig...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54915113
Uir het archief: Oog make-up remover
quote:
Hoe laat het ook geworden is, make-up dient altijd verwijderd te worden. Ja, ook je oogmake up. Welke remover moet je (niet) hebben?

Helena Rubinstein All Mascaras1 Complete Eye Make Up Remover (125 ML,¤ 23,20)

Belofte
Verwijdert direct alle soorten oogmake-up, inclusief waterproof.
Voordeel
AIIeen getest op gewone mascara. Die gaat er inderdaad vrij makkelijk af,zonder strepen,vlekken of oliespoortjes achter te Iaten.Toch voelt de remover niet agressief aan: hij prikt niet in mijn ogen.
Nadeel
Geen.
Resultaat
Dat je make-up er direct af gaat is misschien wat optimistisch, maar ik hoef inderdaad niet lang of hard te schrobben.
Conclusie
Prima product, dat doet wat ik verwacht.

Demak'Up (125 ML, ¤ 4,49)

Belofte
Perfecte make-upverwijdering en een ontspannen oogomtrek. De milde formule helpt ook tegen wallen en kringen.
Voordeel
De subtiele geur en de prijs.
Nadeel
Er komt te veel uit,wat een schuimend watje oplevert,en je loopt het risico dat het in je oog komt. De huid rondom mijn ogen, die door de rode wijnstok-polyfenolen (?) op zou moeten knappen, is juist geirriteerd. En ik moet stevig boenen.
Resultaat
Slecht. Mijn ogen zijn na de schoonmaakbeurt lichtelijk rood.
Conclusie
Ik ben er niet blij mee, en mijn wallen ook niet. Het maakt niet echt goed schoon en het prikt.

Biotherm Biocils (125 ML,¤ 21)

Belofte
De ultrafrisse twee-fasenformule (olie en water) lost direct waterproof mascara op en is geschikt voor lensdragers en gevoelige ogen.
Voordeel
Wow! Deze remover doet wat-ie belooft. Na slechts twee keer met een watje met Biocils over mijn wimpers te hebben gestreken is mijn waterproof mascara vrijwel verdwenen.0ok ruikt het heel subtiel (zijn het rozen?) en zitten mijn ogen de volgende ochtend niet potdicht.
Nadeel
Er blijft een ietwat vettig filmpje achter, maar dit is zo verwijderd met een watje.
Resultaat
Schone ogen zonder irritatie en zonder hard schrobben.
Conclusie
Fijn product om je mascara razendsnel mee te verwijderen.

Dior Duo Magique (125 ML,¤ 21,22)

Belofte
Deze twee-fasenlotion (met korenbloemwater) zorgt voor een zachte doch efficiente reiniging van de zeer gevoelige oogzone.
Voordeel
Verwijdert alle soorten mascara, is vrijwel geurloos en laat geen vettig filmpje achter. Bovendien goed te doseren, dus geen plakkerige doppen en handen.
Nadeel
Tja, echt goedkoop is-ie niet.
Resultaat
Frisse, mascaraloze ogen.
Conclusie
Door de chique verpakking (let op de zilveren dop met CD-logo) krijg je het gevoel je ogen een luxe schoonmaakbeurt te geven.

Douglas Beauty System Gentle Eye Make-up Remover (125 ML, ¤10)

Belofte
De milde remover (twee-fasen) met fraangipani- en lotusbloem extract reinigt gevoelige ogen. Deze exostische hebben en ontspannende en kalmerende werking.
Voordeel
Het doseringsdopje geeft predes de juiste hoeveelheid. Het ruikt erg zacht.
Nadeel
Geen.
Resultaat
Verwijdert ook gemakkelijk wateproofmascara, maar ook lippenstift! Na reiniging met een vochtig watje zijnis het totaal niet vettig meer en zijn je ogen schoon.
Conclusie
Prima product, dat zijn belofte waarmaakt.
(bron: Avant Garde)
pi_54917220
Hoop dingen om te proberen dus Ik heb ook eens nivea gehad, was beter maar niet geweldig. Ik wil echt zo min mogelijk hoeven wrijven want ik verlies gewoon mijn wimpers Ik hou niet van reinigingsmelk trouwens en wil graag lotion maar dan zonder olie Die van Douglas, voldoet die aan mijn eisen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2007 12:37:25 ]
pi_54917497
Ik heb die van Biotherm, niet die hierboven staat beschreven, maar een gel-achtige, zonder olie. Gebruik het al jaren. Het is redelijk aan de prijs, maar werkt super. Van removers op olie basis krijg ik altijd zere ogen.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_54918696
Ik heb reinigingstonic van Dove. Hij is op waterbasis. Wat ik erg fijn vind, omdat ik meestal 's ochtends nog een keer mijn ogen ermee schoonmaak en er dan wel meteen overheen wil kunnen make-uppen. Met reinigingstonic op oliebasis kan dat niet. Ik doe het altijd om een watje, beetje vegen en alle watervaste troep is weg. En ik doe ongelofelijk lang met 1 flacon.
pi_54922135
Wat is 2 fasen eigenlijk? Ik ben erg veeleisend geloof ik Ik heb dus geen zin om nog eens met een watje met water erover heen te gaan. Ik wil dus:
-een lotion die in 1 veeg al je make up up verwijderd ZONDER echt vegen i.v.m. wimperverlies
-geen vochtig watje nodig om nog na te doen
-niet op oliebasis
-geen vettig filmpje naderhand

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2007 16:24:11 ]
pi_54928003
Hmm, ik heb spul van Diadermine, een niet vette, parfumvrije lotion geschikt voor contactlensdragers volgens de verpakking. Nou gebruik ik 'm wel altijd na het douchen (dus ja, ik slaap met make-up op) en dan haal ik 't na 't douchen eraf.. Op zich heel fijn spul enzo . Maar ik heb nu een geirriteerd linkeroog . Het randje onder m'n oog is KEIdroog en af en toe prikt 't, als ik creme opsmeer ofzo. Iemand hier nog tips voor?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_54928475
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:49 schreef heus het volgende:
Pronnounced as "duglas"
Niet "Doeglas"

Neppe nederlanders :/
ze zingen in de commercial toch echt Doeglass makes life beautiful!

ipv
Duglas makes likes life beautiful..

Ik gebruik nu de kant en klare schijfjes van de Hema.. maar om nou te zeggen dat ze geweldig zijn..
Als ik nogal ruim ben geweest met de oogmakeup heb ik zeker 2, en soms zelfs 3 watjes nodig om de make up te verwijderen, en er blijft ook nog een vettig laagje achter..
Maar goed.. de make up gaat er wel vanaf.. zonder hard te moeten boenen
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_54934650
Ik heb de reinigingsdoekjes van Etos zelf! "Droge en gevoelige huid"
Die is zo ontzettend fijn! Normaal gesproken trekt mijn gezicht altijd na het reinigen, maar bij deze heb ik daar totaal geen last van!

En tis helemaal niet duur!
Noot noot.
pi_54939260
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:23 schreef heaven7 het volgende:
Wat is 2 fasen eigenlijk? Ik ben erg veeleisend geloof ik Ik heb dus geen zin om nog eens met een watje met water erover heen te gaan. Ik wil dus:
-een lotion die in 1 veeg al je make up up verwijderd ZONDER echt vegen i.v.m. wimperverlies
-geen vochtig watje nodig om nog na te doen
-niet op oliebasis
-geen vettig filmpje naderhand
Dus eigenlijk wil jij een reinigingslotion op waterbasis die de make up absorbeerd? Je zult altijd moeten blijven vegen, hoe wil je anders het spul tussen je wimpers vandaan krijgen? Je kunt veeleisend zijn, maar hou het wel reëel.
pi_54940388
De aller aller aller beste eye make-up remover is zonder meer die van Etos eigen merk, een doorzichtig flesje met daarin een blauw en een doorzichtige helft, die schudt je door elkaar en dan doe je wat op een watje. Echt álles gaat ermee van je gezicht af. Het kost geen drol in vergelijking met duurdere merken en het werkt als een tierelier!
I had a signature once. It was awful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')