abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30611008
quote:
Hoe laat het ook geworden is, make-up dient altijd verwijderd te worden. Ja, ook je oogmake up. Welke remover moet je (niet) hebben?

Helena Rubinstein All Mascaras1 Complete Eye Make Up Remover (125 ML,¤ 23,20)

Belofte
Verwijdert direct alle soorten oogmake-up, inclusief waterproof.
Voordeel
AIIeen getest op gewone mascara. Die gaat er inderdaad vrij makkelijk af,zonder strepen,vlekken of oliespoortjes achter te Iaten.Toch voelt de remover niet agressief aan: hij prikt niet in mijn ogen.
Nadeel
Geen.
Resultaat
Dat je make-up er 'direct' af gaat is misschien wat optimistisch, maar ik hoef inderdaad niet lang of hard te schrobben.
Conclusie
Prima product, dat doet wat ik verwacht.

Demak'Up (125 ML, ¤ 4,49)

Belofte
Perfecte make-upverwijdering en een ontspannen oogomtrek. De milde formule helpt ook tegen wallen en kringen.
Voordeel
De subtiele geur en de prijs.
Nadeel
Er komt te veel uit,wat een schuimend watje oplevert,en je loopt het risico dat het in je oog komt. De huid rondom mijn ogen, die door de rode wijnstok-polyfenolen (?) op zou moeten knappen, is juist geirriteerd. En ik moet stevig boenen.
Resultaat
Slecht. Mijn ogen zijn na de schoonmaakbeurt lichtelijk rood.
Conclusie
Ik ben er niet blij mee, en mijn wallen ook niet. Het maakt niet echt goed schoon en het prikt.

Biotherm Biocils (125 ML,¤ 21)

Belofte
De ultrafrisse twee-fasenformule (olie en water) lost direct waterproof mascara op en is geschikt voor lensdragers en gevoelige ogen.
Voordeel
Wow! Deze remover doet wat-ie belooft. Na slechts twee keer met een watje met Biocils over mijn wimpers te hebben gestreken is mijn waterproof mascara vrijwel verdwenen.0ok ruikt het heel subtiel (zijn het rozen?) en zitten mijn ogen de volgende ochtend niet potdicht.
Nadeel
Er blijft een ietwat vettig filmpje achter, maar dit is zo verwijderd met een watje.
Resultaat
Schone ogen zonder irritatie en zonder hard schrobben.
Conclusie
Fijn product om je mascara razendsnel mee te verwijderen.

Dior Duo Magique (125 ML,¤ 21,22)

Belofte
Deze twee-fasenlotion (met korenbloemwater) zorgt voor een zachte doch efficiente reiniging van de zeer gevoelige oogzone.
Voordeel
Verwijdert alle soorten mascara, is vrijwel geurloos en laat geen vettig filmpje achter. Bovendien goed te doseren, dus geen plakkerige doppen en handen.
Nadeel
Tja, echt goedkoop is-ie niet.
Resultaat
Frisse, mascaraloze ogen.
Conclusie
Door de chique verpakking (let op de zilveren dop met CD-logo) krijg je het gevoel je ogen een luxe schoonmaakbeurt te geven.

Douglas Beauty System Gentle Eye Make-up Remover (125 ML, ¤10)

Belofte
De milde remover (twee-fasen) met fraangipani- en lotusbloem extract reinigt gevoelige ogen. Deze exostische hebben en ontspannende en kalmerende werking.
Voordeel
Het doseringsdopje geeft predes de juiste hoeveelheid. Het ruikt erg zacht.
Nadeel
Geen.
Resultaat
Verwijdert ook gemakkelijk wateproofmascara, maar ook lippenstift! Na reiniging met een vochtig watje zijnis het totaal niet vettig meer en zijn je ogen schoon.
Conclusie
Prima product, dat zijn belofte waarmaakt.
(bron: Avant Garde)

Na aanleiding van dit artikel, welke oog make-up remover gebruiken jullie en hoe bevalt het?

TS begint: Momenteel gebruik ik er eentje van Lancaster en die bevalt me eigenlijk wel goed. Het enige min puntje wat ik me kan bedenken is de prijs, ongeveer 20 euro met de Douglas klantenpas korting. Daarom ga ik die remover van het Douglas huismerk maar eens uitproberen als ik dat flesje heb opgemaakt.
pi_30611043
Nivea visage!
Gebruik het al lange tijd, zeer tevreden over. Heb nogal gevoelige ogen, maar deze geeft geen irritatie.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_30611183
Ik gebruik speciale pads die een structuur hebben waardoor je met alleen water met één veeg alle make-up eraf hebt (ik kan namelijk niet tegen de meeste oogmakeup-removers, dan krijg ik meteen schilfertjes rond m'n ogen).

Ik weet zo niet hoe ze heten maar je kunt ze gewoon in de wasmachine gooien als je ze gebruikt hebt en ze zijn verkrijgbaar in doosjes van 6 voor ongeveer 25 euro .
pi_30611350

Deze maar dan met een laagje olie erop. Werkt als een tiet en ik krijg geen allergische reactie ervan.
pi_30611567
Ik gebruik baby-olie. Werkt perfect, zelfs voor waterproof mascara! En het is helemaal niet duur. Ik heb verschillende removers geprobeerd, maar ik had bijna altijd last van mijn ogen naderhand. Bij gewone baby-olie (was trouwens een tip van de drogist!) heb ik nergens last van!

pi_30612040

Ik gebruik deze, erg prettig en niet irriterend voor mijn ogen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_30612318
Ik gebruik de Babyface van Lush. supergoed spul en laat geen vet laagje na oid.
Helemaal top!
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_30612517
Ik heb gewoon die van de ETOS...werkt perfect
pi_30613898
Ik gebruik ultra bland van lush. Ik gebruik veel waterproof make-up en het gaat er zo af. Ik doe 3 maanden met 1 potje.
pi_30616850
L'Oreal voor waterproof make up. Geen allergische reacties, geen rode ogen, geen vettig laagje, bevalt prima.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_30620161
Ik gebruik natuurlijk net zoals de rest vanl mijn gezicht/lichaams fruseltjes/spulletjes... Biotherm
Ik ben dol op Biotherm het is gewoon heerlijk spul,ben ook blij dat ze tegenwoordig mooie make-up hebben
01-08-2008
pi_30620391
quote:
Op donderdag 15 september 2005 19:26 schreef shredder het volgende:
[afbeelding]

Deze maar dan met een laagje olie erop. Werkt als een tiet en ik krijg geen allergische reactie ervan.
Ik ook! Voor mij geen andere rotzooi meer
20 euro voor make-up remover
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  donderdag 15 september 2005 @ 23:45:53 #13
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30620555
quote:
Op donderdag 15 september 2005 19:26 schreef shredder het volgende:
[afbeelding]

Oeh, als ik ergens uitslag van krijg dan is het van deze En ook die van Lancome kan ik niet hebben (die met olie). De gehele huid om m'n oog zit spontaan onder de vlekken. Ik poets zelf altijd met van die drie-in-één doekjes van Diadermine.. Ook niet alles, maar wel het enige tot nu toe waarbij m'n gezicht niet spontaan vol zit met rode rash..
pi_30620786
Biocils van Biotherm.

Die uit de OP, maar dan de gel-versie.
Ik kreeg overal tranende ogen van, maar dit is fantastisch spul, totaal niet vettig, verwijdert makkelijk, prikt zelfs niet als je wat in je oog krijgt.
En doordat het gel is verdeelt het gemakkelijk op je wattenschijfje.

Voor iedereen met gevoelige ogen hét product.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30622348
Ik gebruik geen oog make-up remover en verwijder mijn oog make-up ook nooit met een watje
Ik was het gewoon van mijn gezicht met een wasgel ofso. Voor mij liever geen onnodig geschrob
4
pi_30628530
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:36 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik gebruik natuurlijk net zoals de rest vanl mijn gezicht/lichaams fruseltjes/spulletjes... Biotherm
Ik ben dol op Biotherm het is gewoon heerlijk spul,ben ook blij dat ze tegenwoordig mooie make-up hebben
Ik gebruik voor mijn gezicht inderdaad ook Biotherm. Ik gebruik de remover uit de OP. Ben er erg blij, ook met de andere producten van Biotherm.
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2005 @ 10:40:08 #17
34726 Fratz
Max
pi_30629089
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:36 schreef Pure-Poison het volgende:
Same here!
Biotherm

OT: uiteraard de Biocils van Biotherm, en daar ben ik erg tevreden over!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:41:50 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30629123
quote:
Op donderdag 15 september 2005 19:44 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]

Daar zweer ik ook al jaren bij.
Prima middel!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:42:11 #19
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_30635581
Ik gebruik ook de Loreal.. werkt prima..wrijft gemakkelijk.
Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:59:05 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_30636038
Oil of Olaz verzorgende reinigingsmelk. Maak ik 's avonds mijn hele gezicht mee schoon en met een nat watje gaat de oogmake-up er gemakkelijk af.
The love you take is equal to the love you make.
pi_30642600
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef CartWOman het volgende:
totaal niet vettig, verwijdert makkelijk, prikt zelfs niet als je wat in je oog krijgt.
Ik vind het juist fijn als het vettig is.
Ik gebruik gewoon ouderwetse niveacreme uit zo'n plat blauw blikje.
En geen watjes/schijfjes, die laten 'draden' achter op mijn ogen, zwaar irritant en irriterend.
Papieren zakdoekjes voldoen prima.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_30642618
Wat een non-topic eigenlijk!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_30642702
quote:
Op donderdag 15 september 2005 19:44 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]

Me too.. het is ook één van de goedkoopste (althans bij 'mijn' Albert Heijn), dat is ook wel een belangrijke reden
pi_30662468
Ik ga voor de milde oogmaker-remover van Evys&Rocher (de blauwe)
Deze is erg geschikt voor oogjes die gauw last hebben voor irritatie. Andere zijn mij te aggressief.

Beetje water op het watje (bespaart ook nog eens) en dan een beetje oogmake-upremover. Dan even 20 sec op het oog laten liggen en vervolgens naar beneden toe eraf vegen. Met deze methode heb ik zelf de minste irritatie.
De methode met eerst iets water op het watje werkt ook prima voor de tonic. Doe je veel langer met de tonic en je hebt hetzelfde effect.
Veni vidi vici
  zaterdag 17 september 2005 @ 13:57:38 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_30663221
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 13:30 schreef amarena het volgende:
Ik ga voor de milde oogmaker-remover van Evys&Rocher (de blauwe)
Deze is erg geschikt voor oogjes die gauw last hebben voor irritatie. Andere zijn mij te aggressief.

Beetje water op het watje (bespaart ook nog eens) en dan een beetje oogmake-upremover. Dan even 20 sec op het oog laten liggen en vervolgens naar beneden toe eraf vegen. Met deze methode heb ik zelf de minste irritatie.
De methode met eerst iets water op het watje werkt ook prima voor de tonic. Doe je veel langer met de tonic en je hebt hetzelfde effect.

Bedoel je Yves Rocher?
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')