abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58227969

Het vorige deel: Slank de Lente in #152: het wordt wat eentonig..

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = MoBlo
Faithy = MoBlo

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_58227978
En de laatste post:

Nee, het is niet dat die lui op de snijtafel nog denken: tijd om af te vallen, mijn gewicht is ongezond

Dingen aan mij die niet veranderd zijn door zwangerschap: factor 30 op m'n kop. Uurtje lezen op mijn balkon. Kop verbrandt

Ergens had ik gehoopt dat ik nu beter tegen zon zou kunnen dan voorgaande jaren, maar dat was misschien ook wel een erg onrealistische hoop
Ik zie er nu wel erg gezond uit Gezonder dan de afgelopen maanden in ieder geval!
pi_58228010
Ik zag niet eens dat we al bijna bij het einde waren

Das wel balen, ik kan echt extreem goed tegen de zon
En was juist zo blij met m'n witte tintje (wit is mooi ) zag ik dat m'n gezicht een kleurtje had gekregen van even 's avonds buiten zijn
pi_58228045
Dicht alweer!
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

hmhm maar jij doet toch ook geneeskunde
ik denk altijd gelijk aan Isabeau als ik zo een vraag heb
Klopt, maar Isabeau is al lang klaar en ik ben 4e-jaars
Het mooi kotsende meisje.
pi_58228058
Er was een paar dagen geleden een programma over een lijkschouwer. Ik dacht: interessant, maar heb toch weggezapt toe hij zo'n hele grote Y-vormige incisie maakte en er echt een hele dikke laag geel vet zichtbaar kwam en het leek ook wel zwart daarbinnen (ik neem aan geronnen bloed?) Ik werd echt misselijk, terwijl ik normaal gesproken behoorlijk veel kan hebben....
pi_58228071
Ik had ook inet door dat we er bijna waren. Zag ineens een smiley met een slotje rammelen onderaan

Blank is inderdaad wel mooi, ik ga normaal ook voor blank met wat sproeten, maar ik was nu echt wel bleek.
Nuja, zo bruin als andere mensen word ik nooit, ik blijf altijd wat roomkleurig afsteken, hoe bruin ik voor mijn gevoel ook ben.
pi_58228079
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:26 schreef conleche het volgende:
Er was een paar dagen geleden een programma over een lijkschouwer. Ik dacht: interessant, maar heb toch weggezapt toe hij zo'n hele grote Y-vormige incisie maakte en er echt een hele dikke laag geel vet zichtbaar kwam en het leek ook wel zwart daarbinnen (ik neem aan geronnen bloed?) Ik werd echt misselijk, terwijl ik normaal gesproken behoorlijk veel kan hebben....
Toen ze in m'n arm gingen snijden zag ik ook al dat gele vet met lichtroze vlees? er doorheen
Ik dacht wel van. Wow. vet is ECHT lelijk
Maar wel facinerend ook al mocht ik eigenlijk niet kijken
pi_58228103
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:27 schreef freecell het volgende:
Ik had ook inet door dat we er bijna waren. Zag ineens een smiley met een slotje rammelen onderaan

Blank is inderdaad wel mooi, ik ga normaal ook voor blank met wat sproeten, maar ik was nu echt wel bleek.
Nuja, zo bruin als andere mensen word ik nooit, ik blijf altijd wat roomkleurig afsteken, hoe bruin ik voor mijn gevoel ook ben.
Ik ben in de winter tintje spook
en ik verkleur niet echt super snel
vind het ook te veel gedoe
maar.. ik kan wel tintje neger krijgen (ook al geloofde niemand mij met m'n sproetjes en rode glans in haar)
en ik ben dus pas twee maal in m'n leven een beetje verbrand
ik hou van mijn huid
pi_58228118
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Dicht alweer!
[..]

Klopt, maar Isabeau is al lang klaar en ik ben 4e-jaars
Ah op die manier Lijkt mij ook echt boeiend, een medische opleiding.
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:30:26 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58228128
Ik vond die van Isa leuker.
Niet meer actief op Fok!
pi_58228155
Van Isa? Ik zag net pas dat ze door het slotje heen heeft gepost
pi_58228336
Bij zon op je organen krijg ik wel een smerige mental image trouwens hoor

Lief geeft allemaal hints over vakanties en festivals! Wel vroeg op zich lijkt me maar ook wel (ja, lief).

En ontopic alleen dat ik vanmiddag weer ga lopen en net weer een mandarijntje had.
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:41:01 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58228391
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Ja, zo, las ik hem ook al .
En @ PF: Isa had ook een topic geopend, vandaar .
Ik zit nu op het balkon, maar het is niet echt geweldig. Als ik m'n zonnebril op heb, zie ik het scherm niet goed en als ik hem niet op heb, heb ik last vd zon. Zucht. Ik zet hem zo weer binnen en ga dan wel lezen .
Niet meer actief op Fok!
pi_58228436
met je rug naar de zon toe gaan zitten
pi_58228445
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Lief geeft allemaal hints over vakanties en festivals! Wel vroeg op zich lijkt me maar ook wel (ja, lief).

En ontopic alleen dat ik vanmiddag weer ga lopen en net weer een mandarijntje had.
mijn vrienden praten er ook al weken over
pi_58228473
Ik krijg geen waarschuwingen en kan gewoon standaard door slotjes heen posten, vandaar dat ik er ook één had geopend

En een medische opleiding is heel tof
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58228483
Niet echt een gezellige titel

Gelukkig zit mijn vet het meeste op mijn heupen en bovenbenen
pi_58228574
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg geen waarschuwingen en kan gewoon standaard door slotjes heen posten, vandaar dat ik er ook één had geopend

En een medische opleiding is heel tof
als ik slaag
en ingeloot word
dan kan ik geneeskunde gaan doen

maar. ja. hm.
pi_58228588
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:45 schreef Miss_S het volgende:
Niet echt een gezellige titel

Gelukkig zit mijn vet het meeste op mijn heupen en bovenbenen
Dan ben jij wel gezond
Nieuwe kleertjes zijn binnen
pi_58228600
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

mijn vrienden praten er ook al weken over
Ja, maar ik bedoel dat het nog zo kort is! Anders kan ik heus wel op andere wijze ergens heen, maar als het uitverkocht is, is het dan wel jammer voor een van ons waarschijnlijk...
Als is het helemaal niet zo lang meer tot Werchter, maar dat zal wel weer precies uitverkocht zijn als besloten is daarheen te gaan (zoals 2 jaar op rij )
pi_58228630
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Dan ben jij wel gezond
Nieuwe kleertjes zijn binnen
Het voelt wel iets veiliger
Fotos?

Ik ben bang dat vandaag weer geen Evy word, behoorlijke schaafwond op mijn voet en doe liever ff geen schoenen aan
Dus denk dat het met blote voeten bootcamp word
pi_58228714

Ik loop vandaag in mijn blote knieen Wat een genot
pi_58228746
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:54 schreef ColdFeet het volgende:

Ik loop vandaag in mijn blote knieen Wat een genot

Het is dat mijn rok te wijd is en lager hangt anders had ik ook blote knieetjes

Ik heb trouwens wel te weinig gegeten, helemaal geen zin in boterhammen dus alleen fruit op als lunch
pi_58229438
Ik was vandaag in hemdje en vestje naar school, daarna met z'n allen nog op een terrasje gezeten maar was toch wel wat koud. Zometeen ff boekje lezen op het balkon

Vet zit bij mij ook op bovenbenen en heupen, volgens mij iets Hollands want m'n moeder heeft het ook, beetje van die boerinnenpoten

Trouwens Conleche, werk jij bij Reflex?
  Vis een optie? dinsdag 22 april 2008 @ 16:26:39 #25
70532 loveli
N
pi_58229601
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Even een serieuze vraag:
kan de omtrek van je ribben kleiner worden door af te vallen?
Met korsettraining kun je misschien ook wat centimeters weghalen
Nog even over het korset van Miss_S, ik zou het anders veteren, zodat de lussen in het midden zitten en niet aan de onderkant. Dan snoer je onder en boven gelijkmatiger en je taille komt dan het beste uit.

Nu even over mezelf. De afgelopen 2 weken heb ik samen met een vriendin meer gesport dan normaal in een maand. Fitness, tennis, skaten (in een heuvelachtig gebied) en lopen. Tegelijk heb ik een heel ander dag/nachtritme en eetpatroon en daardoor houd ik ook nog eens aardig wat vocht vast.
Gevolg: m'n broeken zitten weer strak. Volgende week kom ik weer een weegschaal tegen en het zal me benieuwen hoeveel erbij is gekomen.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')