abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58223076
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 08:28 schreef Viking84 het volgende:

En Saskia: dank je voor je bezorgdheid . Je bent niet de eerste die me waarschuwt. Ik zal voorzichtig zijn .
Hopelijk was het niet te bemoeizuchtig

Fruit is lekker
pi_58223150
Hunny, goed man
En Razz, tsjonge, dat is zomaar een meevaller! Good for you

Viking, voor jou ook een meevaller. Kon je een beetje uiting geven aan wat je vorige week voelde?
pi_58223190
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 11:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Pics .
Ik ga - als het water kookt - twee eitjes in de pan mikken .

Mark belt nu even de huisarts voor mij om een afspraak te maken vanwege mijn gehoorgezeur. Wil me nu toch eens laten voorlichten over en eventueel aanmelden voor een operatie .

Edit: Zo, donderdag om 9:10 naar huisarts (Jezus, wat vroeg, dat is gewoon midden in de nacht! ).
Midden in de nacht? Ik heb volgende week een echo aan de andere ant van de stad om 8:15
Maar veel succes bij de dokter dan joh!

Eitje, goed idee voor zometeen

Enne pics: ik post ze net in de dieetclub. Nuja, dan ook nog maar even hier.
* freecell voelt zich een spammert

dinsdag 22 april 2008 @ 12:13:20 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58223674
Lief truitje idd .
En over die opmerking van middernacht: PF zei gisteren oid dat ze 9:15 middernacht vond of iets in die trant, vandaar .

Zo, mijn eten is weer op. Twee eitjes met volkoren bammetjes, twee kiwi's... vanavond eet ik ws ook gewoon brood met aardbei. Geen gedoe verder. Morgen weer even een nieuw recept uitproberen dan .

Ik heb last van RSI, dus ik moet eigenlijk achter de computer vandaan, maar ik weet ook niet wat ik anders moet doen. Alles wat ik nu nog moet doen is computerwerk . Bah, ik heb een paar dagen rustig aan gedaan, maar
ik blijf last houden.

Zucht. Ik hoop dat de postbode straks mijn boek brengt, zodat ik op het balkon kan gaan zitten lezen. Dan moet ik morgen hier maar mee verder (theoretische gedeelte van m'n scriptie, hoef nog maar een páár dingetjes ).
Niet meer actief op Fok!
pi_58223704
Zo, dat is al een behoorlijke buik zeg

Ik ben weer klaar met werken, zo ff eten en boodschappen doen en dan lekker in het zonnetje luieren voor ik naar Peter ga

Voel me gelukkig al een stuk beter dan gisteren, alleen ben nog wel erg moe.
pi_58224059
Heb m'n spulletjes binnen
of het zat te strak bij m'n nek
of m'n ribben (niet m'n tieten) waren te breed

uhhh???? en kan je daar afvallen
pi_58224426
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 11:51 schreef freecell het volgende:

[..]

Eitje, goed idee voor zometeen
Gaan we vandaag allemaal aan de ei? Ik ben nu ook water aan het koken voor eieren, en dan zo lekker een broodje met salade, kaas, tomaat, komkommer en ei eten
pi_58225963
goedemiddag

ik ben thuis zodadelijk hard aan de slag voor mn tentamen morgen, maar eerst nog even afwassen, hardlopen en douchen daarna

Les 7 denk ik dat ik nu mag lopen? Of misschien wel 8? Ga even luisteren waar ik ookalweer was

@ freecell: wat een gaaf truitje zeer stoer!!
Ja doei.
  dinsdag 22 april 2008 @ 13:55:48 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58226012
Het is zó mooi weer hier .
Echt gewoon hartstikke wárm! Ik heb een korte broek en een t-shirt aangetrokken, me ingesmeerd met zonnebrandolie. Heerlijk.
Eén van de twee boeken (een bio over Adolf Hitler) is binnen, dus daar ga ik straks even in lezen, denk ik. Maar even rustig aandoen met RSI-verschijnselen . Het irritante is wel dat ik nog maar zo'n klein beetje hoef te doen, maar écht niet te lang achter elkaar kan werken.
Dus ik ben ook weer weg nu .
Niet meer actief op Fok!
pi_58226194
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 13:55 schreef Viking84 het volgende:
Maar even rustig aandoen met RSI-verschijnselen . Het irritante is wel dat ik nog maar zo'n klein beetje hoef te doen, maar écht niet te lang achter elkaar kan werken.

Echt mee uitkijken hoor Viking! Ga er desnoods even mee naar de huisarts, misschien kan die je doorverwijzen of wat tips geven. Het is niet niks, RSI, mijn oom zit er nu al een half jaar noodgedwongen door thuis omdat hij het zo lang heeft genegeerd en er niet meer naar een arts is geweest. Nu kan hij zijn werk (veel met PC's werken) niet meer doen.

Oh en wat ik altijd fijn vind om de spieren in pols/arm te trainen is een Powerball, ik weet niet of je dat kent? Ik leen hem altijd van m'n huisgenoot, en dan even een kwartiertje schudden met dat ding en je spieren zijn weer helemaal warm en bewogen.
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:17:33 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58226493
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:03 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Echt mee uitkijken hoor Viking! Ga er desnoods even mee naar de huisarts, misschien kan die je doorverwijzen of wat tips geven. Het is niet niks, RSI, mijn oom zit er nu al een half jaar noodgedwongen door thuis omdat hij het zo lang heeft genegeerd en er niet meer naar een arts is geweest. Nu kan hij zijn werk (veel met PC's werken) niet meer doen.
Ik heb op dit moment even geen last, maar ga zo weer buiten zitten dus.
Dodag ga ik naar de huisarts, dus dan zal ik meteen even om tips vragen idd . [/quote]
quote:
Oh en wat ik altijd fijn vind om de spieren in pols/arm te trainen is een Powerball, ik weet niet of je dat kent? Ik leen hem altijd van m'n huisgenoot, en dan even een kwartiertje schudden met dat ding en je spieren zijn weer helemaal warm en bewogen.
Thx voor de tip .
Niet meer actief op Fok!
pi_58226508
Middag!

Wat een mooi weer, voor de lunch lekker een uurtje buiten op een bankje gezeten
In de pers las ik dat de beste tijd om te sporten aan het eind van de middag was. Dit was in het kader van een boekbespreking en een losse zin zonder uitleg, maar ik heb ook wel de ervaring dat het dan lekker gaat (je bent niet zo duf als in de ochtend en je hebt geluncht als het goed is, dus je hebt wat koolhydraten om op te lopen).
Dat je je borstspieren traint met hardlopen kan ik me voorstellen, bij m'n buik kan ik het ook echt zien als ik veel loop, ook die streep wordt dan duidelijker, is alleen jammer dat het vet op de ribben dan ook duidelijker wordt

En ik heb lekkere mandarijntjes van de markt
Het mooi kotsende meisje.
pi_58226822
hier is de zon aan het minderen meer bewolking

maar toch ga ik zo lekker even een rondje harlopen.

Les 8 was ik gebleven blijkbaar. 44 minuten lopen vandaag.. ben benieuwd, eens bedenken waar ik heen ga lopen

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 22-04-2008 14:53:04 ]
Ja doei.
pi_58227198
Ik ga ook zo, ben benieuwd of m'n chip 't al weer doet!
pi_58227437
Even een serieuze vraag:
kan de omtrek van je ribben kleiner worden door af te vallen?
Dus niet je borsten maar echt daar onder?
(Ja logisch als je daar enorme speklagen hebt, maar ook als dat er al redelijk dun uitziet? Dat er binnen in iets weg gaat?)
pi_58227503
Ooooh, Freecell wat een allerschattigst shirt

Viking, doe even wat rustig aan

En volgens mij ben ik één van de weinige mensen die thee met en zonder suiker drinkt. Zonder suiker is het een lekker hartig drankje en met suiker is het een zoet verwendrankje
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58227520
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Even een serieuze vraag:
(Ja logisch als je daar enorme speklagen hebt, maar ook als dat er al redelijk dun uitziet? Dat er binnen in iets weg gaat?)
Nee, die omtrek staat vast, maar er kan wel een dikker laagje vet op hebben gezeten dan je dacht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58227582
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, die omtrek staat vast, maar er kan wel een dikker laagje vet op hebben gezeten dan je dacht.
Je kan toch ook vet om je organen hebben
en als je afvalt niet alleen je speklaag in je huid weggaat
maar ook het vet rond je organen en dat je zo dunner wordt dan verwacht
(of is dat alleen bij je buik ?)

en kan je nek ook afvallen? of hangt dat vooral af van hoeveel spieren je daar hebt?
pi_58227625
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Even een serieuze vraag:
Bij zo'n afvalprogramma (met heeeel zware mensen) lieten ze weleens een CT zien, hoe het er vanbinnen uit zag, hebben meet mensen dat mee gekregen? In elk geval is het rond de organen (en soms erin; lever bv.) ook enorm vervet. Het zal ook wel overgaan als je afvalt.
En juist òp m'n ribben heb ik te veel spek
pi_58227633
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Je kan toch ook vet om je organen hebben
en als je afvalt niet alleen je speklaag in je huid weggaat
maar ook het vet rond je organen en dat je zo dunner wordt dan verwacht
(of is dat alleen bij je buik ?)

en kan je nek ook afvallen? of hangt dat vooral af van hoeveel spieren je daar hebt?
Ja hoor, je hart kan verpakt zitten in een prachtige speklaag, maar als dat afneemt dan neemt niet plots je omtrek aan de bovenkant af. Daarbij lijkt het mij hoogst onwaarschijnlijk dat jouw hart veel vet om zich heen had

En bij je nek kan je ook afvallen
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:13:52 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58227748
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
hier is de zon aan het minderen meer bewolking

maar toch ga ik zo lekker even een rondje harlopen.

Les 8 was ik gebleven blijkbaar. 44 minuten lopen vandaag.. ben benieuwd, eens bedenken waar ik heen ga lopen
Hier kwam er af en toe ook een wolkje voor de zon, maar desondanks schijnt de zon toch nog heel behoorlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_58227764
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja hoor, je hart kan verpakt zitten in een prachtige speklaag, maar als dat afneemt dan neemt niet plots je omtrek aan de bovenkant af. Daarbij lijkt het mij hoogst onwaarschijnlijk dat jouw hart veel vet om zich heen had

En bij je nek kan je ook afvallen
Ik heb dus bijna altijd bij jurkjes dat ze niet dicht kunnen omdat ik te grote ribben heb
Daarbij denk ik wel dat m'n organen vet om zich hebben Aangezien m'n buik het "dikst" is van m'n lichaam - of de grootste neiging heeft om dik te worden - en dat is ongezond etc. - of haal ik dingen door elkaar.
Aantal jaar geleden, toen ik nog een BMI van 14 oid had
kreeg ik complimentjes van de chirurg dat ik er van binnen zo mooi uitzag,
geen vet om de organen, huid direct tegen het buikvlies etc. Vond het wel een leuk complimentje
(Ik was dus wel eerst opengesneden voor hij dat kon zien, maar dat lijkt mij logisch )

Bedankt voor je antwoorden iig, ik vind het altijd leuk dat je alles weet !
pi_58227803
Ik weet nog wel dat ik bij m'n eerste snijzaalervaring een behoorlijk dun lichaam had, maar er zat nog echt veel vet voor m'n gevoel! Toen dacht ik wel even 'Hoe erg moet dat wel niet bij mij zijn, als zo'n dun persoon al zo'n hoeveelheid vet aan het been heeft zitten'. Maar, die had amper spieren en als je daar eenmaal zou liggen kan je dat toch niets meer schelen.
pi_58227881
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Bij zo'n afvalprogramma (met heeeel zware mensen) lieten ze weleens een CT zien, hoe het er vanbinnen uit zag, hebben meet mensen dat mee gekregen? In elk geval is het rond de organen (en soms erin; lever bv.) ook enorm vervet. Het zal ook wel overgaan als je afvalt.
En juist òp m'n ribben heb ik te veel spek
Ja dan zag je een klein donker celkerntje = organen
en dan een hele grote grijze cirkel er omheen = vet

volgens mij is deze chick wel dik:
pi_58227930
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik weet nog wel dat ik bij m'n eerste snijzaalervaring een behoorlijk dun lichaam had, maar er zat nog echt veel vet voor m'n gevoel! Toen dacht ik wel even 'Hoe erg moet dat wel niet bij mij zijn, als zo'n dun persoon al zo'n hoeveelheid vet aan het been heeft zitten'. Maar, die had amper spieren en als je daar eenmaal zou liggen kan je dat toch niets meer schelen.
hmhm maar jij doet toch ook geneeskunde
ik denk altijd gelijk aan Isabeau als ik zo een vraag heb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')