abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58211734
quote:
Op maandag 21 april 2008 21:24 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Als je niet op let wel
Maar dat is wel op een positieve manier dik
pi_58211807
Blegh, zwemmen vanavond was ook niet echt wat. Ik had van 7 tot half 8 BBB-training gedaan, en dan is er normaal van kwart voor 8 tot kwart over 8 aquarobics en dan van kwart voor 9 tot kwart over 9 aquajogging. Dus ik zat met een paar anderen in het bubbelbad te wachten tot aquarobics begon, maar het begon maar niet, bleek dat ze het schema omgegooid hadden, en er nu eerst aquajogging was :S

Maarja, dat was al begonnen, en om er halverwege de les bij in te springen is ook niet echt wat, en om nog 3 kwartier niks te moeten doen ook niet, dus toen zijn we maar naar huis gegaan.

Woensdagavond nog maar een poging wagen.
pi_58211822
quote:
Op maandag 21 april 2008 20:27 schreef motorbloempje het volgende:
Goedenavond

Wat een prachtige dag was het toch! Word ik echt vrolijk van!

Lekker met de motor naar college geweest, daarna ontzettend hard gesquashed en daarna shoarma gegeten

Zodadelijk lekker douchen en dan nog even wat leren voor tentamen van woensdag.

En iets met een engeltje op onze schouder...
René had een circuitdag gewonnen op Zolder in België. Helemaal en maar helaas zat er niet genoeg profiel op zijn banden, dus konden we helaas niet gaan .

Nu zijn er vandaag op dat circuit 2 mannen omgekomen. De één was op de andere geklapt. De gene die op de ander inreed was op slag dood, de tweede is inmiddels in het ziekenhuis overleden...
Moet er niet aan denken dat wij dat hadden gezien.. of erger, dat René een van die mannen was
Aaaaiiiiii,
Dan heb je idd een engeltje op je schouder.
maar k.t voor die andere twee, racen is leuk, maar het blijft gevaarlijk.
#35.
  dinsdag 22 april 2008 @ 07:15:19 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58218978
.

Ik ben lekker vroeg wakker vandaag . Zit nu aan m'n yoghurt, dan even crackers eten en straks maar even aan m'n scriptie werken. Hoeft gelukkig niet al te veel meer aan te gebeuren. Kan ik vanmiddag ook nog even van het zonnetje genieten .

Mevrouw hartenbreker van vorige week en ik zijn trouwens back in touch. Ze nam gistermiddag ineens weer contact op, tegen beter in heb ik natuurlijk weer gereageerd, we hebben een gesprek gehad op MSN... tja, ik weet niet wat eruit gaat komen en ik zet m'n kaarten absoluut niet meer exclusief op haar in, zo verstandig ben ik wel, maar ik ben wel blij dat het contact hersteld is. We zien wel, verder. Het eerste wat ik vanochtend deed, was m'n mailbox checken om te kijken of ik het niet tóch gedroomd had .
Niet meer actief op Fok!
pi_58219069
Goeiemorgen
Ben vandaag vrij, maar lief moest vroeg op voor werk, dus stond ik ook maar op.

Gister niet teveel gegeten; normale ontbijt, lunch en avondeten + 2 liga's. 's Avonds geschilde worteltjes.

Vandaag ga ik op zoek naar een goede weegschaal. Dat wordt denk ik geen digitale, want daar heb ik slechte ervaringen mee. Momenteel weeg ik me overal waar ik op werk een weegschaal tegenkom, en dit is meestal midden op de dag als ik al ontbeten/gelunched heb

Nu een kommetje yoghurt met cruesli, en als iedereen zometeen naar school/werk is ga ik op mijn gemak Evy3 lopen.

Waar 'zoeten' mensen hier de thee trouwens mee op? Ik gebruik altijd een zoetje (of twee). Heb geprobeerd thee zonder zoetstof te drinken maar ik kan er maar niet aan wennen.
Smoke City - Underwater love
  dinsdag 22 april 2008 @ 07:43:20 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58219099
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 07:38 schreef HunnY het volgende:
Waar 'zoeten' mensen hier de thee trouwens mee op? Ik gebruik altijd een zoetje (of twee). Heb geprobeerd thee zonder zoetstof te drinken maar ik kan er maar niet aan wennen.
Ik doe er altijd een zoetje in, maar de meesten hier drinken ongezoete thee.
Ze zullen waarschijnijk ook zeggen dat je daar vanzelf wel aan went als je het een tijdje doet .
Als ik bij iemand anders ben die zelf niks in z'n thee heeft en mij dus ook vergeet te vragen of ik er wat in heb, dan vraag ik er ook niet naar en dan heb ik ook niet zoiets van: "Bleh, wat smerig."
Zo'n zoetje is gewoon de slagroom op de taart, so to speak . Taart is lekker zonder slagroom, maar nog net iets lekkerder mét .

Ik was vanochtend weer lichter: 76,7, dus dat gaat weer de goede kant op. Op naar de 75. Ik moet trouwens even nieuwe hardloopkleren zien te regelen, want die dikke sweater die ik nu draag is écht te warm.
Niet meer actief op Fok!
pi_58219182
Goedemorgen allemaal
Toen ik last had van mijn keel deed ik honing in de thee, verder eigenlijk nooit iets

Let je wel op Renske
Vanmorgen was de weegschaal niet zo aardig maar dat ligt aan mezelf en durf te wedden dat het over 2 dagen er weer af is (mijn gewicht word een beetje saai)
pi_58219250
Goeiemorgen

Gisteren echt een kutdag gehad, kut geslapen vannacht, nou ben ik echt brak en moe. Van 9-12 werken en dan denk ik dat ik vanmiddag nog maar even ga slapen voor ik naar Peter ga.

Ik doe trouwens altijd gewoon 2 suikerklontjes in de thee Maar dat was eerst 4, dus ga al vooruit

[ Bericht 33% gewijzigd door _Hestia_ op 22-04-2008 08:29:29 ]
pi_58219276
Ik ga vanmiddag na school sporten maar weet nog niet wat ik wil Evy, bootcamp of gewoon fitness
Denk dat ik Evy doe want dat duurt niet zo lang en morgen heb ik een vrije dag dus dan kan ik de rest doen + dansen in de avond
  dinsdag 22 april 2008 @ 08:28:14 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58219452
Zo, ik heb crackers .
De ene heb ik aan de overwegend platte kant besmeerd (al zaten daar ook wel deukjes in) en de andere aan de gatenkant .
En er zit jam op, teveel jam. Het lijkt zo weinig als het klontje op je bord ligt, maar als je het uitsmeert heb je meer jam dan cracker .
Maar wel lekkere jam --> bosvruchten van Hero Delight. 50 % minder suiker en geen toegevoegde zoetstoffen . Ik denk dan altijd: als het met 50 % minder suiker net zo lekker is, waarom dan ook nog jam met 50 % méér suiker produceren .

En Saskia: dank je voor je bezorgdheid . Je bent niet de eerste die me waarschuwt. Ik zal voorzichtig zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_58219575
Ik deed een aantal jaren geleden ook suiker in m'n thee, maar ben toch overgegaan op een zoetje, is ook niet geweldig, maar krijg dan minder suiker binnen.

Ik probeer nu ook de echte zoetigheid te minderen, om te kijken of ik dan ook minder trek heb in zoetigheid.
Hoewel, ik heb soms van die buien dat ik alles door elkaar kan eten, drop, chocola, tucjes enzo..

Bij ons op werk wordt ook veel gesnoept, meestal neemt iemand wel een zak spekjes/drop/winegums/chocoladereep mee, en elke keer als je langs de snoeppot komt stop je gewoon iets in je mond. Nu zit ik momenteel erg weinig op die locatie, dus dat komt goed uit
pi_58219579
Goedemorgen!

Én weer naar beneden, 73,8

aan het eind van de week zit ik naar verwachting 'lekker' onder de 73! Dat zou tof zijn!
Zodadelijk over de dijk naar college, heb gisteravond na het squashen mijn motor lekker in de sop gezet, dus die glimt straks mooi in het lente-zonnetje! En dan terug ook over de dijk (nee, het wordt nooit saai ) en dan leren.. morgen zwaar tentamen, wat ik heel graag wil halen (duh!) maar misschien kan ik dat in het park doen.. ga eerst wel even checken of het lekker genoeg is door een rondje te hardlopen, en dan beslis ik of ik buiten of binnen ga leren
Ja doei.
pi_58219602
ik doe al jaren zoetjes in m'n thee. Niet eens vanwege het 'ongezonde' van suiker (suiker is beter voor je dan een zoetje geloof ik ) maar vanwege het makkelijke: in één pil zit precies de zoetheid die ik in mn thee wil hebben

En ik vind 't geweldig zo.. drink denk ik gemiddeld zo'n 6 koppen thee per dag, maar mn pillending is nog steeds niet op mn vriend blijft maar zeggen dat er een oneindige voorraad zoetjes in dat ding moet zitten
Ja doei.
pi_58219628
quote:
Op maandag 21 april 2008 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Evy 13 ging kút.
Ik heb zelfs voor het eerst na een Evyles spierpijn. . Niet heel erge, maar ik voel wel wat.

En goedemorgen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_58219683
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 08:43 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb zelfs voor het eerst na een Evyles spierpijn. . Niet heel erge, maar ik voel wel wat.

En goedemorgen. .
dan heb je niet zomaar gedribbeld

spierpijk kan, indien subtiel, best leuk zijn, aangezien je dan weet dat je IETS gedaan hebt
Ja doei.
  dinsdag 22 april 2008 @ 08:51:41 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58219731
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe al jaren zoetjes in m'n thee. Niet eens vanwege het 'ongezonde' van suiker (suiker is beter voor je dan een zoetje geloof ik ) maar vanwege het makkelijke: in één pil zit precies de zoetheid die ik in mn thee wil hebben

En ik vind 't geweldig zo.. drink denk ik gemiddeld zo'n 6 koppen thee per dag, maar mn pillending is nog steeds niet op mn vriend blijft maar zeggen dat er een oneindige voorraad zoetjes in dat ding moet zitten
Wat voor thee drink je dan?
Ik drink nu vanillethee (dat is zwarte thee, neem ik aan) maar ik wil ook eens groene thee proberen .
Niet meer actief op Fok!
pi_58219765
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 08:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dan heb je niet zomaar gedribbeld

spierpijk kan, indien subtiel, best leuk zijn, aangezien je dan weet dat je IETS gedaan hebt
Nou, eigenlijk ging 't echt slecht gister. . Moest het eerste gedeelte tegen de kéiharde wind in. Dat kostte zoveel kracht, dat ik toen eigenlijk al bek-af was. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_58219772
Meestal heb ik thee uit Engeland, van de M&S normale English Tea dus.

Groen ook regelmatig, ik zou als 'groente thee n00b' die van Lipton proberen. Ben echt geen fan van Lipton thee, maar vind de groene thee de uitzondering op de regel
Ja doei.
pi_58220960
Net terug van mijn 3e Evyles, en het ging prima en nu aan een half glas dubbelfris light, aangelengd met water.

Aan het begin van de les zei ze dat we begonnen aan de 4e les, dus ik dacht dat dit niet klopte, maar nu blijkt dus dat ik de 3e les heb overgeslagen (ik heb de namen van de lessen hernoemd, want dat is oorspronkelijk zo'n lange tekst dat ik op mijn ipod niet handig terug kan lezen om welke les het gaat.
Moet dit dus even veranderen, maar zo schiet het wel op

In het zonnetje lopen was trouwens heerlijk, de wind waaide wel erg hard, wat het gewone lopen fris maakte.

Volgende keer dus les 5
pi_58221133
Mogge! Weer 100 gr. eraf. Gezien het feit dat ik ongesteld ben, toch wel bijzonder. Zal ik updaten? De verleiding is groot, maar ik moet zeggen dat als ik 100 gr. aankom nooit de neiging heb tot updaten, dán denk ik: ach dat is er morgen wel weer af....

Waar ik van baal is dat ze het PM systeem hebben uitgeschakeld! Een of andere rel tussen een paar lui, waardoor ze het voor iedereen maar hebben verkloot. Beetje idioot als je het mij vraagt.
pi_58221182
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 10:11 schreef conleche het volgende:

Waar ik van baal is dat ze het PM systeem hebben uitgeschakeld! Een of andere rel tussen een paar lui, waardoor ze het voor iedereen maar hebben verkloot. Beetje idioot als je het mij vraagt.
Staat ook op de frontpage

http://frontpage.fok.nl/c(...)e-users-gelezen.html
pi_58221384
Nou, de weegschaal was toch niet gek ben nog steeds 72,3! Ik snap er helemaal niks van, na maanden dat ding genegeerd te hebben ben ik ineens lichter dan ik ooit ben geweest. En deze keer gaf hij wel vijf keer hetzelfde aan .

Dat motiveert best wel op deze manier! Nu maar eens lekker ontbijten met een pannekoek met fruit en yoghurt, en dan aan de studie.
pi_58222291
Gaat lekker Razz!

Mijn weegschaal fluctueert momenteel nogal (ik eet gezond en trek me weinig van mijn gewicht aan, maar ik houd het wél een beetje bij) Ik schommel zo 2 KG (dus maandagochtend 2 KG lichter of zwaarder dan dinsdag) terwijl ik normaal heel stabiel ben. Maar langzaam schommel ik wel omhoog.

Ik moet nu ongeveer een halve kilo per week aankomen. Best veel Maar ik zit wel mooi op schema

Ik heb trouwens echt de meest cute trui ooit aan Ik voel me helemaal schattig
  dinsdag 22 april 2008 @ 11:37:59 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58222897
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 11:08 schreef freecell het volgende:
Ik heb trouwens echt de meest cute trui ooit aan Ik voel me helemaal schattig

Pics .
Ik ga - als het water kookt - twee eitjes in de pan mikken .

Mark belt nu even de huisarts voor mij om een afspraak te maken vanwege mijn gehoorgezeur. Wil me nu toch eens laten voorlichten over en eventueel aanmelden voor een operatie .

Edit: Zo, donderdag om 9:10 naar huisarts (Jezus, wat vroeg, dat is gewoon midden in de nacht! ).
Niet meer actief op Fok!
pi_58223013
Ik drink thee en cappuchino altijd zonder suiker
vooral sterrenmunt is al lekker smaakvol zonder suiker.
pi_58223076
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 08:28 schreef Viking84 het volgende:

En Saskia: dank je voor je bezorgdheid . Je bent niet de eerste die me waarschuwt. Ik zal voorzichtig zijn .
Hopelijk was het niet te bemoeizuchtig

Fruit is lekker
pi_58223150
Hunny, goed man
En Razz, tsjonge, dat is zomaar een meevaller! Good for you

Viking, voor jou ook een meevaller. Kon je een beetje uiting geven aan wat je vorige week voelde?
pi_58223190
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 11:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Pics .
Ik ga - als het water kookt - twee eitjes in de pan mikken .

Mark belt nu even de huisarts voor mij om een afspraak te maken vanwege mijn gehoorgezeur. Wil me nu toch eens laten voorlichten over en eventueel aanmelden voor een operatie .

Edit: Zo, donderdag om 9:10 naar huisarts (Jezus, wat vroeg, dat is gewoon midden in de nacht! ).
Midden in de nacht? Ik heb volgende week een echo aan de andere ant van de stad om 8:15
Maar veel succes bij de dokter dan joh!

Eitje, goed idee voor zometeen

Enne pics: ik post ze net in de dieetclub. Nuja, dan ook nog maar even hier.
* freecell voelt zich een spammert

dinsdag 22 april 2008 @ 12:13:20 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58223674
Lief truitje idd .
En over die opmerking van middernacht: PF zei gisteren oid dat ze 9:15 middernacht vond of iets in die trant, vandaar .

Zo, mijn eten is weer op. Twee eitjes met volkoren bammetjes, twee kiwi's... vanavond eet ik ws ook gewoon brood met aardbei. Geen gedoe verder. Morgen weer even een nieuw recept uitproberen dan .

Ik heb last van RSI, dus ik moet eigenlijk achter de computer vandaan, maar ik weet ook niet wat ik anders moet doen. Alles wat ik nu nog moet doen is computerwerk . Bah, ik heb een paar dagen rustig aan gedaan, maar
ik blijf last houden.

Zucht. Ik hoop dat de postbode straks mijn boek brengt, zodat ik op het balkon kan gaan zitten lezen. Dan moet ik morgen hier maar mee verder (theoretische gedeelte van m'n scriptie, hoef nog maar een páár dingetjes ).
Niet meer actief op Fok!
pi_58223704
Zo, dat is al een behoorlijke buik zeg

Ik ben weer klaar met werken, zo ff eten en boodschappen doen en dan lekker in het zonnetje luieren voor ik naar Peter ga

Voel me gelukkig al een stuk beter dan gisteren, alleen ben nog wel erg moe.
pi_58224059
Heb m'n spulletjes binnen
of het zat te strak bij m'n nek
of m'n ribben (niet m'n tieten) waren te breed

uhhh???? en kan je daar afvallen
pi_58224426
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 11:51 schreef freecell het volgende:

[..]

Eitje, goed idee voor zometeen
Gaan we vandaag allemaal aan de ei? Ik ben nu ook water aan het koken voor eieren, en dan zo lekker een broodje met salade, kaas, tomaat, komkommer en ei eten
pi_58225963
goedemiddag

ik ben thuis zodadelijk hard aan de slag voor mn tentamen morgen, maar eerst nog even afwassen, hardlopen en douchen daarna

Les 7 denk ik dat ik nu mag lopen? Of misschien wel 8? Ga even luisteren waar ik ookalweer was

@ freecell: wat een gaaf truitje zeer stoer!!
Ja doei.
  dinsdag 22 april 2008 @ 13:55:48 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58226012
Het is zó mooi weer hier .
Echt gewoon hartstikke wárm! Ik heb een korte broek en een t-shirt aangetrokken, me ingesmeerd met zonnebrandolie. Heerlijk.
Eén van de twee boeken (een bio over Adolf Hitler) is binnen, dus daar ga ik straks even in lezen, denk ik. Maar even rustig aandoen met RSI-verschijnselen . Het irritante is wel dat ik nog maar zo'n klein beetje hoef te doen, maar écht niet te lang achter elkaar kan werken.
Dus ik ben ook weer weg nu .
Niet meer actief op Fok!
pi_58226194
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 13:55 schreef Viking84 het volgende:
Maar even rustig aandoen met RSI-verschijnselen . Het irritante is wel dat ik nog maar zo'n klein beetje hoef te doen, maar écht niet te lang achter elkaar kan werken.

Echt mee uitkijken hoor Viking! Ga er desnoods even mee naar de huisarts, misschien kan die je doorverwijzen of wat tips geven. Het is niet niks, RSI, mijn oom zit er nu al een half jaar noodgedwongen door thuis omdat hij het zo lang heeft genegeerd en er niet meer naar een arts is geweest. Nu kan hij zijn werk (veel met PC's werken) niet meer doen.

Oh en wat ik altijd fijn vind om de spieren in pols/arm te trainen is een Powerball, ik weet niet of je dat kent? Ik leen hem altijd van m'n huisgenoot, en dan even een kwartiertje schudden met dat ding en je spieren zijn weer helemaal warm en bewogen.
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:17:33 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58226493
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:03 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Echt mee uitkijken hoor Viking! Ga er desnoods even mee naar de huisarts, misschien kan die je doorverwijzen of wat tips geven. Het is niet niks, RSI, mijn oom zit er nu al een half jaar noodgedwongen door thuis omdat hij het zo lang heeft genegeerd en er niet meer naar een arts is geweest. Nu kan hij zijn werk (veel met PC's werken) niet meer doen.
Ik heb op dit moment even geen last, maar ga zo weer buiten zitten dus.
Dodag ga ik naar de huisarts, dus dan zal ik meteen even om tips vragen idd . [/quote]
quote:
Oh en wat ik altijd fijn vind om de spieren in pols/arm te trainen is een Powerball, ik weet niet of je dat kent? Ik leen hem altijd van m'n huisgenoot, en dan even een kwartiertje schudden met dat ding en je spieren zijn weer helemaal warm en bewogen.
Thx voor de tip .
Niet meer actief op Fok!
pi_58226508
Middag!

Wat een mooi weer, voor de lunch lekker een uurtje buiten op een bankje gezeten
In de pers las ik dat de beste tijd om te sporten aan het eind van de middag was. Dit was in het kader van een boekbespreking en een losse zin zonder uitleg, maar ik heb ook wel de ervaring dat het dan lekker gaat (je bent niet zo duf als in de ochtend en je hebt geluncht als het goed is, dus je hebt wat koolhydraten om op te lopen).
Dat je je borstspieren traint met hardlopen kan ik me voorstellen, bij m'n buik kan ik het ook echt zien als ik veel loop, ook die streep wordt dan duidelijker, is alleen jammer dat het vet op de ribben dan ook duidelijker wordt

En ik heb lekkere mandarijntjes van de markt
Het mooi kotsende meisje.
pi_58226822
hier is de zon aan het minderen meer bewolking

maar toch ga ik zo lekker even een rondje harlopen.

Les 8 was ik gebleven blijkbaar. 44 minuten lopen vandaag.. ben benieuwd, eens bedenken waar ik heen ga lopen

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 22-04-2008 14:53:04 ]
Ja doei.
pi_58227198
Ik ga ook zo, ben benieuwd of m'n chip 't al weer doet!
pi_58227437
Even een serieuze vraag:
kan de omtrek van je ribben kleiner worden door af te vallen?
Dus niet je borsten maar echt daar onder?
(Ja logisch als je daar enorme speklagen hebt, maar ook als dat er al redelijk dun uitziet? Dat er binnen in iets weg gaat?)
pi_58227503
Ooooh, Freecell wat een allerschattigst shirt

Viking, doe even wat rustig aan

En volgens mij ben ik één van de weinige mensen die thee met en zonder suiker drinkt. Zonder suiker is het een lekker hartig drankje en met suiker is het een zoet verwendrankje
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58227520
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Even een serieuze vraag:
(Ja logisch als je daar enorme speklagen hebt, maar ook als dat er al redelijk dun uitziet? Dat er binnen in iets weg gaat?)
Nee, die omtrek staat vast, maar er kan wel een dikker laagje vet op hebben gezeten dan je dacht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58227582
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, die omtrek staat vast, maar er kan wel een dikker laagje vet op hebben gezeten dan je dacht.
Je kan toch ook vet om je organen hebben
en als je afvalt niet alleen je speklaag in je huid weggaat
maar ook het vet rond je organen en dat je zo dunner wordt dan verwacht
(of is dat alleen bij je buik ?)

en kan je nek ook afvallen? of hangt dat vooral af van hoeveel spieren je daar hebt?
pi_58227625
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Even een serieuze vraag:
Bij zo'n afvalprogramma (met heeeel zware mensen) lieten ze weleens een CT zien, hoe het er vanbinnen uit zag, hebben meet mensen dat mee gekregen? In elk geval is het rond de organen (en soms erin; lever bv.) ook enorm vervet. Het zal ook wel overgaan als je afvalt.
En juist òp m'n ribben heb ik te veel spek
pi_58227633
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Je kan toch ook vet om je organen hebben
en als je afvalt niet alleen je speklaag in je huid weggaat
maar ook het vet rond je organen en dat je zo dunner wordt dan verwacht
(of is dat alleen bij je buik ?)

en kan je nek ook afvallen? of hangt dat vooral af van hoeveel spieren je daar hebt?
Ja hoor, je hart kan verpakt zitten in een prachtige speklaag, maar als dat afneemt dan neemt niet plots je omtrek aan de bovenkant af. Daarbij lijkt het mij hoogst onwaarschijnlijk dat jouw hart veel vet om zich heen had

En bij je nek kan je ook afvallen
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:13:52 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58227748
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
hier is de zon aan het minderen meer bewolking

maar toch ga ik zo lekker even een rondje harlopen.

Les 8 was ik gebleven blijkbaar. 44 minuten lopen vandaag.. ben benieuwd, eens bedenken waar ik heen ga lopen
Hier kwam er af en toe ook een wolkje voor de zon, maar desondanks schijnt de zon toch nog heel behoorlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_58227764
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja hoor, je hart kan verpakt zitten in een prachtige speklaag, maar als dat afneemt dan neemt niet plots je omtrek aan de bovenkant af. Daarbij lijkt het mij hoogst onwaarschijnlijk dat jouw hart veel vet om zich heen had

En bij je nek kan je ook afvallen
Ik heb dus bijna altijd bij jurkjes dat ze niet dicht kunnen omdat ik te grote ribben heb
Daarbij denk ik wel dat m'n organen vet om zich hebben Aangezien m'n buik het "dikst" is van m'n lichaam - of de grootste neiging heeft om dik te worden - en dat is ongezond etc. - of haal ik dingen door elkaar.
Aantal jaar geleden, toen ik nog een BMI van 14 oid had
kreeg ik complimentjes van de chirurg dat ik er van binnen zo mooi uitzag,
geen vet om de organen, huid direct tegen het buikvlies etc. Vond het wel een leuk complimentje
(Ik was dus wel eerst opengesneden voor hij dat kon zien, maar dat lijkt mij logisch )

Bedankt voor je antwoorden iig, ik vind het altijd leuk dat je alles weet !
pi_58227803
Ik weet nog wel dat ik bij m'n eerste snijzaalervaring een behoorlijk dun lichaam had, maar er zat nog echt veel vet voor m'n gevoel! Toen dacht ik wel even 'Hoe erg moet dat wel niet bij mij zijn, als zo'n dun persoon al zo'n hoeveelheid vet aan het been heeft zitten'. Maar, die had amper spieren en als je daar eenmaal zou liggen kan je dat toch niets meer schelen.
pi_58227881
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Bij zo'n afvalprogramma (met heeeel zware mensen) lieten ze weleens een CT zien, hoe het er vanbinnen uit zag, hebben meet mensen dat mee gekregen? In elk geval is het rond de organen (en soms erin; lever bv.) ook enorm vervet. Het zal ook wel overgaan als je afvalt.
En juist òp m'n ribben heb ik te veel spek
Ja dan zag je een klein donker celkerntje = organen
en dan een hele grote grijze cirkel er omheen = vet

volgens mij is deze chick wel dik:
pi_58227930
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik weet nog wel dat ik bij m'n eerste snijzaalervaring een behoorlijk dun lichaam had, maar er zat nog echt veel vet voor m'n gevoel! Toen dacht ik wel even 'Hoe erg moet dat wel niet bij mij zijn, als zo'n dun persoon al zo'n hoeveelheid vet aan het been heeft zitten'. Maar, die had amper spieren en als je daar eenmaal zou liggen kan je dat toch niets meer schelen.
hmhm maar jij doet toch ook geneeskunde
ik denk altijd gelijk aan Isabeau als ik zo een vraag heb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')