Aaaaiiiiii,quote:Op maandag 21 april 2008 20:27 schreef motorbloempje het volgende:
Goedenavond![]()
Wat een prachtige dag was het toch! Word ik echt vrolijk van!
Lekker met de motor naar college geweest, daarna ontzettend hard gesquashed en daarna shoarma gegeten
Zodadelijk lekker douchen en dan nog even wat leren voor tentamen van woensdag.
En iets met een engeltje op onze schouder...
René had een circuitdag gewonnen op Zolder in België. Helemaalen
maar helaas zat er niet genoeg profiel op zijn banden, dus konden we helaas niet gaan
.
Nu zijn er vandaag op dat circuit 2 mannen omgekomen. De één was op de andere geklapt. De gene die op de ander inreed was op slag dood, de tweede is inmiddels in het ziekenhuis overleden...
Moet er niet aan denken dat wij dat hadden gezien.. of erger, dat René een van die mannen was
Ik doe er altijd een zoetje in, maar de meesten hier drinken ongezoete thee.quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:38 schreef HunnY het volgende:
Waar 'zoeten' mensen hier de thee trouwens mee op? Ik gebruik altijd een zoetje (of twee). Heb geprobeerd thee zonder zoetstof te drinken maar ik kan er maar niet aan wennen.
Ik heb zelfs voor het eerst na een Evyles spierpijn.quote:Op maandag 21 april 2008 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Evy 13 ging kút.
dan heb je niet zomaar gedribbeldquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb zelfs voor het eerst na een Evyles spierpijn.. Niet heel erge, maar ik voel wel wat.
En goedemorgen..
Wat voor thee drink je dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe al jaren zoetjes in m'n thee. Niet eens vanwege het 'ongezonde' van suiker (suiker is beter voor je dan een zoetje geloof ik) maar vanwege het makkelijke: in één pil zit precies de zoetheid die ik in mn thee wil hebben
En ik vind 't geweldig zo.. drink denk ik gemiddeld zo'n 6 koppen thee per dag, maar mn pillending is nog steeds niet op![]()
mn vriend blijft maar zeggen dat er een oneindige voorraad zoetjes in dat ding moet zitten
Nou, eigenlijk ging 't echt slecht gister.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan heb je niet zomaar gedribbeld![]()
spierpijk kan, indien subtiel, best leuk zijn, aangezien je dan weet dat je IETS gedaan hebt
Staat ook op de frontpagequote:Op dinsdag 22 april 2008 10:11 schreef conleche het volgende:
Waar ik van baal is dat ze het PM systeem hebben uitgeschakeld! Een of andere rel tussen een paar lui, waardoor ze het voor iedereen maar hebben verkloot. Beetje idioot als je het mij vraagt.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:08 schreef freecell het volgende:
Ik heb trouwens echt de meest cute trui ooit aanIk voel me helemaal schattig
Hopelijk was het niet te bemoeizuchtigquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:28 schreef Viking84 het volgende:
En Saskia: dank je voor je bezorgdheid. Je bent niet de eerste die me waarschuwt. Ik zal voorzichtig zijn
.
Midden in de nacht?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pics.
Ik ga - als het water kookt - twee eitjes in de pan mikken.
Mark belt nu even de huisarts voor mij om een afspraak te maken vanwege mijn gehoorgezeur. Wil me nu toch eens laten voorlichten over en eventueel aanmelden voor een operatie.
Edit: Zo, donderdag om 9:10 naar huisarts (Jezus, wat vroeg, dat is gewoon midden in de nacht!).
Gaan we vandaag allemaal aan de ei? Ik ben nu ook water aan het koken voor eieren, en dan zo lekker een broodje met salade, kaas, tomaat, komkommer en ei etenquote:
Echt mee uitkijken hoor Viking! Ga er desnoods even mee naar de huisarts, misschien kan die je doorverwijzen of wat tips geven. Het is niet niks, RSI, mijn oom zit er nu al een half jaar noodgedwongen door thuis omdat hij het zo lang heeft genegeerd en er niet meer naar een arts is geweest. Nu kan hij zijn werk (veel met PC's werken) niet meer doen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:55 schreef Viking84 het volgende:
Maar even rustig aandoen met RSI-verschijnselen. Het irritante is wel dat ik nog maar zo'n klein beetje hoef te doen, maar écht niet te lang achter elkaar kan werken.
Ik heb op dit moment even geen last, maar ga zo weer buiten zitten dus.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:03 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Echt mee uitkijken hoor Viking! Ga er desnoods even mee naar de huisarts, misschien kan die je doorverwijzen of wat tips geven. Het is niet niks, RSI, mijn oom zit er nu al een half jaar noodgedwongen door thuis omdat hij het zo lang heeft genegeerd en er niet meer naar een arts is geweest. Nu kan hij zijn werk (veel met PC's werken) niet meer doen.
Thx voor de tipquote:Oh en wat ik altijd fijn vind om de spieren in pols/arm te trainen is een Powerball, ik weet niet of je dat kent? Ik leen hem altijd van m'n huisgenoot, en dan even een kwartiertje schudden met dat ding en je spieren zijn weer helemaal warm en bewogen.
Nee, die omtrek staat vast, maar er kan wel een dikker laagje vet op hebben gezeten dan je dacht.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Even een serieuze vraag:
kan de omtrek van je ribben kleiner worden door af te vallen?
Dus niet je borsten maar echt daar onder?
(Ja logisch als je daar enorme speklagen hebt, maar ook als dat er al redelijk dun uitziet? Dat er binnen in iets weg gaat?)
Je kan toch ook vet om je organen hebbenquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, die omtrek staat vast, maar er kan wel een dikker laagje vet op hebben gezeten dan je dacht.
Bij zo'n afvalprogramma (met heeeel zware mensen) lieten ze weleens een CT zien, hoe het er vanbinnen uit zag, hebben meet mensen dat mee gekregen? In elk geval is het rond de organen (en soms erin; lever bv.) ook enorm vervet. Het zal ook wel overgaan als je afvalt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Even een serieuze vraag:
kan de omtrek van je ribben kleiner worden door af te vallen?
Dus niet je borsten maar echt daar onder?
(Ja logisch als je daar enorme speklagen hebt, maar ook als dat er al redelijk dun uitziet? Dat er binnen in iets weg gaat?)
Ja hoor, je hart kan verpakt zitten in een prachtige speklaag, maar als dat afneemt dan neemt niet plots je omtrek aan de bovenkant af. Daarbij lijkt het mij hoogst onwaarschijnlijk dat jouw hart veel vet om zich heen hadquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je kan toch ook vet om je organen hebben
en als je afvalt niet alleen je speklaag in je huid weggaat
maar ook het vet rond je organen en dat je zo dunner wordt dan verwacht
(of is dat alleen bij je buik ?)
en kan je nek ook afvallen? of hangt dat vooral af van hoeveel spieren je daar hebt?
Hier kwam er af en toe ook een wolkje voor de zon, maar desondanks schijnt de zon toch nog heel behoorlijkquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
hier is de zon aan het minderenmeer bewolking
maar toch ga ik zo lekker even een rondje harlopen.
Les 8 was ik gebleven blijkbaar. 44 minuten lopen vandaag.. ben benieuwd, eens bedenken waar ik heen ga lopen
Ik heb dus bijna altijd bij jurkjes dat ze niet dicht kunnen omdat ik te grote ribben hebquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoor, je hart kan verpakt zitten in een prachtige speklaag, maar als dat afneemt dan neemt niet plots je omtrek aan de bovenkant af. Daarbij lijkt het mij hoogst onwaarschijnlijk dat jouw hart veel vet om zich heen had![]()
En bij je nek kan je ook afvallen
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Bij zo'n afvalprogramma (met heeeel zware mensen) lieten ze weleens een CT zien, hoe het er vanbinnen uit zag, hebben meet mensen dat mee gekregen? In elk geval is het rond de organen (en soms erin; lever bv.) ook enorm vervet. Het zal ook wel overgaan als je afvalt.
En juist òp m'n ribben heb ik te veel spek
hmhm maar jij doet toch ook geneeskundequote:Op dinsdag 22 april 2008 15:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik weet nog wel dat ik bij m'n eerste snijzaalervaring een behoorlijk dun lichaam had, maar er zat nog echt veel vet voor m'n gevoel! Toen dacht ik wel even 'Hoe erg moet dat wel niet bij mij zijn, als zo'n dun persoon al zo'n hoeveelheid vet aan het been heeft zitten'. Maar, die had amper spieren en als je daar eenmaal zou liggen kan je dat toch niets meer schelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |