Aaaaiiiiii,quote:Op maandag 21 april 2008 20:27 schreef motorbloempje het volgende:
Goedenavond![]()
Wat een prachtige dag was het toch! Word ik echt vrolijk van!
Lekker met de motor naar college geweest, daarna ontzettend hard gesquashed en daarna shoarma gegeten
Zodadelijk lekker douchen en dan nog even wat leren voor tentamen van woensdag.
En iets met een engeltje op onze schouder...
René had een circuitdag gewonnen op Zolder in België. Helemaalen
maar helaas zat er niet genoeg profiel op zijn banden, dus konden we helaas niet gaan
.
Nu zijn er vandaag op dat circuit 2 mannen omgekomen. De één was op de andere geklapt. De gene die op de ander inreed was op slag dood, de tweede is inmiddels in het ziekenhuis overleden...
Moet er niet aan denken dat wij dat hadden gezien.. of erger, dat René een van die mannen was
Ik doe er altijd een zoetje in, maar de meesten hier drinken ongezoete thee.quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:38 schreef HunnY het volgende:
Waar 'zoeten' mensen hier de thee trouwens mee op? Ik gebruik altijd een zoetje (of twee). Heb geprobeerd thee zonder zoetstof te drinken maar ik kan er maar niet aan wennen.
Ik heb zelfs voor het eerst na een Evyles spierpijn.quote:Op maandag 21 april 2008 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Evy 13 ging kút.
dan heb je niet zomaar gedribbeldquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb zelfs voor het eerst na een Evyles spierpijn.. Niet heel erge, maar ik voel wel wat.
En goedemorgen..
Wat voor thee drink je dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe al jaren zoetjes in m'n thee. Niet eens vanwege het 'ongezonde' van suiker (suiker is beter voor je dan een zoetje geloof ik) maar vanwege het makkelijke: in één pil zit precies de zoetheid die ik in mn thee wil hebben
En ik vind 't geweldig zo.. drink denk ik gemiddeld zo'n 6 koppen thee per dag, maar mn pillending is nog steeds niet op![]()
mn vriend blijft maar zeggen dat er een oneindige voorraad zoetjes in dat ding moet zitten
Nou, eigenlijk ging 't echt slecht gister.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan heb je niet zomaar gedribbeld![]()
spierpijk kan, indien subtiel, best leuk zijn, aangezien je dan weet dat je IETS gedaan hebt
Staat ook op de frontpagequote:Op dinsdag 22 april 2008 10:11 schreef conleche het volgende:
Waar ik van baal is dat ze het PM systeem hebben uitgeschakeld! Een of andere rel tussen een paar lui, waardoor ze het voor iedereen maar hebben verkloot. Beetje idioot als je het mij vraagt.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:08 schreef freecell het volgende:
Ik heb trouwens echt de meest cute trui ooit aanIk voel me helemaal schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |